Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ricardo: Diesely by měly prorazit v USA

Společnosti Ricardo a UBS zpracovaly studii podle níž by se měly v roce 2012 na severoamerickém trhu prodávat lépe automobily se vznětovými motory než v současnosti oblíbené benzinové hybridy.
Zpět na článek
30. 5. 2007 13:52
neregistrovaný "Juha"
30. 5. 2007 14:06
neregistrovaný "Tom"
30. 5. 2007 15:35
anonym
30. 5. 2007 14:13
neregistrovaný "TT"
30. 5. 2007 14:43
neregistrovaný "Rejpal"
30. 5. 2007 21:25
anonym
31. 5. 2007 02:08
anonym
neregistrovaný "Juha"
30. 5. 2007 13:52
rozpor
Zdá se, je velký rozpor mezi kupujícími a píšícími v otázce dieslových motorů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
30. 5. 2007 14:06
Doplnění..
tyhle výhledy dodavatelů mám fakt rád, zvláště když neberou v úvahu vývoj legislativy.. zrovna se jedná o tom, jestli budou kalifornské emisní limity platit i v jiných státech USA.. Kalifornie dokonce prosazuje, aby její emisní limity platili v celých USA.. pokud to projde, tak si dieselové motory pěkně dlouho neškrtnou..
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 5. 2007 15:35
Re: Doplnění..
Omyl Tome, to už je dávno vyřešeno. Čekalo se pouze na ultranízkosirnatou naftu (na trh dána leden 2007). S novými technologiemi budou normy T2B5 (Kalifornie) plněny již příští rok.
neregistrovaný "TT"
30. 5. 2007 14:13
Amerika...
kdysi svet objevil Ameriku, Amerika nyni objevila svet...ano skutecne, existuji i dieselove motory;) la la la la Amerika....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rejpal"
30. 5. 2007 14:43
Re: Ale emise musi mit diesel stejne jako benzin v USA
Spis je problem v emisich, protoze v USA neni rozdil v emisich pro benzin a pro diesel. Takze kdyz diesel, bude to muset mit pridanou technologii na odstraneni NOx a filtr pevnych castic. Neco jako ted predvadi Mercedes s tim svym bluetech, vstrikovanim mocoviny. Jo kdyby se to prodavalo i v Evrope, to by bylo neco. Diesel by nesmrdel a kour sazi z vyfuku by taky nebyl.
anonym
30. 5. 2007 21:25
UBS vs USB
Ta finanční společnost se jmenuje UBS nebo USB?
Rozbalit vlákno
0
anonym
31. 5. 2007 02:08
"Studie"
Klasicka studie, ktera nema za ukol zjistit chovani spotrebitelu ale naopak ho utvaret. Dnes je prodej dizlu v USA mizivy a proto je v lidech treba vzbudite dojem, ze kdyz si ho koupi mezi prvnimi, tak nebudou za exoty. Zlaty voci. Budou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
18. 5. 2009 09:35
Hybridni pohon setri pohone hmoty jen v mestskem provozu
Cela myslenka hybridniho vozu je chybna. A "chytra klimatizace to nevyresi". Pokud s takovym vehiklem pojedete 500km po dalnici, zjistite, ze je se spotrebou o dost horsi, nez u klasickeho auta, protoze spalovaci motor musi tahnout jeste hmotnost baterie a elektromotoru. Tedy ze spotreba a tim produkce CO2 se zvysi pomerne vyrazne a navic je zivotni prostredi otravovano pri vyrobe te baterie a jeji nasledne likvidaci, ktera je casta, protoze z principu veci je zivotnost baterie mnohem kratsi, nez zivotnost prumerneho vozidla. Navic, typicke spojeni hybridni pohon + benzinovy motor je uplna blbost kvuli vyssi merne spotrebe (horsi ucinnosti) zazehoveho spalovaciho motoru. Mnohem ekologictejsim vozidlem je tedy napriklad Octavia s dieselem 1,9TDI. Pokud se co nejdrive nezacnou pro hybridni pohon vyuzivat male spalovaci turbiny (nejlepe keramicke), ktere maji mnohem vyssi ucinnost, nez metalicke pistove motory, bude lepsi cely hybridni projekt ulozit k ledu. Majitele hybridnich vozidel s benzinovym motorem by meli mit zakazan vjezd na dalnici, nebo jen po zaplaceni dodatecne ekologicke dane. Pokud myslite ekologicky, pamatujte si, ze z duvodu ucinnosti jste na tom vzdy lepe s klasickym dieselem. A v USA plati uplne stejne fyzikalni zakony ...
Rozbalit vlákno
0