obávám se že to nebude dřív než 3-4 roky. Musíme bejt rádi aspoň za tohle, než se rozčilovat tím, že dodělání severní trasy, byť jen částečný, je v nedohlednu.
A ty o tom vis zase prd. Dilatacni zaver se dneska dela pod asfaltem, tzn zadny vliv prirody a mensi opotrebeni, navic u zaveru se pocita s pravidelnou vymenou, tzn co nejmensi zasah do konstrukce.
Ty jsi ten typicky pesimista, ktery v kazde dobre veci vidi jen to spatne, proste zapskly hnup
Hele proc mate takovy nazor? Ja jsem z brna, prazakum nefandim, takze to nejak nechapu. A hlavne, zaruka na dilo je smluvne 5 let, stavebni firma si to jo hodne pohlida, aby se stavba opravovala nejdrive po zaruce. Navic ukaz mi jedinou novou dalnici, ktera se musi opravit z duvodu opotrebeni materialu....typicke kecy Cechu, kteri o veci vi prd, ale maji patent na rozum
pokud vim tak na úseku okolo Benešova se dělá (dělal) nový povrch co dva roky. nová dálnice u Ostravy je taky celá pokroucená.
to nemá se zárukou vůbec nic společného ale firma která bude daný úsek co dva roky opravovat má svůj výdělek jistý, protože se jí to prostě zaplatí. tak proč by to dělala s životností 10 let.
Protože smlouva, protože záruka, protože jméno firmy.
Sakra, chovej se jako dospělej! Dálnice na Hradec už taky nějaký pátek stojí a že by byla zrovna vyrychtovaná? To se říci vážně nedá... samozřejmě pokud nepočítám tu panelku před prahou :-)
co je na tom nedospělýho? to trochu nechápu. dálnice na hradec byla 2 dražší než je evropský průměr tak by něco vydržet mohla.
jméno firmy nemá se státníma zakázkama nic společného zvlášť když je jednatel firmy bratranec ministra dopravy (obrazně) ale jestli si myslíš, že tam ta jižní spojka bude stát věčně a šáhne se na ní nejdřív za 5 let, tak to tě obdivuju.
Hele nejdrive cti, pak pis! Zaruka na dilo je 5 let (slovy pět), co na tom nechapes? Povrch se dela jednou za 8-10 let, kdyz jsou penize a navic s opotrebenim povrchu se pocita, ten se proste menit musi. Problem betonove dalnice je hlubsi, tam, kdyz se neco blbe udela, firma si to opravi za svoje, tzn si to pekne pri stavbe pohlidaji. A dalnice v ostrave je zkroucena kvuli spatnemu materialu dodanym ostravskymi hutemi, ty lhaly o kvalite materialu, takze chyba je uplne nekde jinde.
A o porovnavani cen dalnic se bavit nebudem, zjisti si metodiku, co vsechno kdo k dalnici pocita a potom to rozeberem, okej?
Vím co myslíš, záleží hodně na vytíženosti onoho úseku, když po něm denně projede tísíce vozidel, tak to těch 8-10 let nevydrží. To je snad každému jasné.
Taky záleží na technologii stavby té konkrétní dálnice, jestli je to asfaltka, nebo litý beton atd atp. Všechno chce svoje.
Takhle, v osmdesatych a devadesatych letech nikdo nepocital s tak velkym narustem dopravy po roce 2000, tzn dalnice se delali dejme tomu na 50000 nakladaku, dneska tam ale jezdi treba 100 000, tim padem drive budovane cesty nevydrzi a musi se opravovat, urcite ne casteji jak po 5 letech, navic se spravuji jen mista, ne cela dalnice. A D1 se nepocita, ta je delana na 10 000, takze je v havarijnim stavu. Zadna pet let stara dalnice ani silnice se nemusela opravovat (nepocitam opravy behem 1. roku pouzivani, kdy se objevi nedodelky)
zas takový výkřiky do tmy to nejsou. silnice se opravují průběžně pořád a to, že sou poddimenzované je jeden fakt, druhý fakt je ten, že pokud se co dva roky dělá nový koberec tak je asi něco špatně
Ty jsi fakt blbej, to je proste jak do dubu. Nikde se v zivote, ani za komaru, ani dnes, nedelal novy povrch po dvou letech, to proste neexistuje. Kdyz nekdo neumi vnimat psany text, je to marne