Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ruský trh s auty v dubnu opět klesl, odbyt škodovek ale stoupl

Prodej nových osobních a lehkých užitkových automobilů v Rusku se v dubnu meziročně snížil o 8,5 procenta na desetileté minimum 121.272 vozů. Vyplývá to z údajů, které zveřejnilo podnikatelské sdružení AEB.
Zpět na článek
12. 5. 2016 16:20
13. 5. 2016 19:47
14. 5. 2016 15:16
14. 5. 2016 20:22
12. 5. 2016 15:38
Kdyby jen, že se málo prodává
ale jakej póvl. Prvních 25 modelů je pěknej šrot.
RAV a Octavia jsou tam jednoocí mezi slepými, a to je šílenství. A to se vsadím, že jsou ty ruský verze vočesaný.
Ovšem Renault Logan, Duster a Sandero, to je petelice. >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2016 16:28
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
okrem RAVky a octavie tam mas aj camry, sportage, ceed, x-trail, ... plne etablovane vozy danych segmentov ... je logicke ze vpredu su domace znacky ( ani u nas nevedu mercedesy ) ... zacina sa uz pekne dvihat vesta .... drzim palce aj modelu X-ray... a tieto nove lady uz coskoro mame aj u nas :yes:
12. 5. 2016 16:30
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Ale pro mě není cced ani sportage plně etablovanej. Jak jsem napsal v první větě svého příspěvku - samej šrot.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 18:01
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Ja ti dam aj šrot ! Máš šrot medzi nohami ty trntál >:D
Tie Cedniky a Sportage sa mi robia pod nosom, potom sa o par km vedla rozoberaju, "naskatulkuju" s podrobnym popisom, ze co ako zmontovat a idu tam.
Akurat ze ich tam potom montuju nejaki Voloďovia, aby to bolo colne lacnejsie. :-)
Ale na nase Kiaky mi nešahaj ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - wakantanka
12. 5. 2016 21:26
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Takto isto to rozoberal aj VW a zrejme aj stále rozoberá v KE. Čo som sa tak onehdá bavil s Gilgitom, údajne to tak robí väčšina výrobcov, práve kvôli clu, ktoré je niekoľkonásobne vyšie na hotové auto ako na "náhradné diely" z ktorých sa zmontuje auto v Rusku.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:50
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Jasne, robia to tak vsetci, co sa tam chcu presadit. ;-)
Teda pokial tam nemaju vlastne fabriky ( nielen montovne ), plus vlastny vyvoj ( vid Renault ...) Ale to by nam tu Gilgit dokazal popisat rozhodne fundovanejsie...Skoda no... :-! Mozno dostanem SZ a dovolenie zverejnit jej obsah, tak potom by som to updatoval. ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 5. 2016 12:36
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Stejně to kvůli clu dělala i Škoda. Dnes už tam má tuším plnohodnotnou továrnu.
Avatar - Barrichello
13. 5. 2016 15:24
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Lada prodala za uvedné období minulý rok 89 000 aut, letos 80 000. A ten pokles může být i tím, že někteří čekaj na Vestu a X-ray a už nechtěj Prioru, která brzy skončí nebo Kalinu/Grantu protože Vesta je modernější.

UAZ měl naopak meziroční nárůst dokonce :-)
Avatar - wakantanka
13. 5. 2016 21:15
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
V tých Košiciach sa rozoberal skoro komplet celý koncern VW, teda Lambo, Porsche alebo Bentley som tam nevidel, tie to vzhľadom k cenovej hladine asi nepotrebujú. >:D
Avatar - Barrichello
12. 5. 2016 22:06
Re: Kdyby jen, že se málo prodává
Rusku je nějaký Sandero víš kde, ty zajímá Vesta, Xray, Granta Kalina, Niva, Priora, Largus, UAZ a GAZ
Avatar - JirkaV8
12. 5. 2016 16:20
jen ať klesá
Rusko by mělo klesnout celé - do propadliště dějin. Z východu nikdy nic dobrého ještě nepřišlo 8-s
Rozbalit vlákno
79
12. 5. 2016 16:26
Re: jen ať klesá
Akorát armáda, kde 20 milionů lidí položilo život, abys tady teď po 70ti letech mohl datlovat ty svý žvásty, strupe.
Z východu jinak přišlo toho docela dost. Nemyslím jenom z Ruska.
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 17:36
Re: jen ať klesá
Zírám :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 17:50
Re: jen ať klesá
A to je ta chyba! :-)

Že o kousek dál nepopošla ta armáda ze západu >:D

Si představ že si celej život moh žít na úrovni třeba rakušáka nebo dána nebo švýcara = místo toho ti druhem byl bulhar a bez povolení si nesměl ani do toho SSSR >:-[]
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 17:56
Re: jen ať klesá
Což je sice pravda, ale nic to nemění na tom, že nebýt ruských vojáků, asi bychom tu válku prohráli. Není to důvod být vděčný Stalinovi, ale ruskému lidu určitě ano.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:06
Re: jen ať klesá
Myslim že těch následujících 40 let to celkem vykompenzovalo. Rozhodně ty po 1968 :-!

V 21. století bych neřešil vděčnost ruskýmu lidu a vojákum. Že jich padlo násobně víc než amíků co osvobodili druhou půlku evropy je dáno rozdílnym přístupem

Škoda že se nedomluvili že amíci dorazej aspoň do Brna = slováci sorry >:-[]
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 18:10
Re: jen ať klesá
Si fakt taky j€bnuty ???
pal do pitchi !
:-!

Ja tiez niesom rad z toho co robia na UA, ale to neznamena ze vsetci su zli. Keby mali ineych vodcov, bolo by to uuuuplne o niecom inom. Nedavno som bol aj s origo Rusmi - s dvoma firmami a teda ich menezmentom aj zamestnancami. Vsetko pohodaci !
Len ozrani. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:29
Re: jen ať klesá
TAk to POZOR! 8-s

Nedávno si mi doporučoval komunistu a jeho názory = to neberu! :-!

Jestli tě to bere = tvoje věc = ale mě komunisty nevnucuj!

Vodcov měli za posledních 100 let hory = víš o nějakym sousednim státu kterej nenapadli nebo neobsadili? :-|
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 18:33
Re: jen ať klesá
koho som ti ja doporucoval ?
Tebe fakt j€be. A vobec, prestan debatovat o politike na serveri o autach !
Ved to snad nieje mozne, kde vsade si ty schopny zamiesat politiku ! Len to tu plevelis !
:-!
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:46
Re: jen ať klesá
Toho ekonoma, Staňka = no možná ani nevíš že je to komunista = dodnes se stýkající s nejvyššími představiteli komunistickýho československa typu Štrougal atp >:-[]
Avatar - wakantanka
12. 5. 2016 21:29
Re: jen ať klesá
nepoužívaj vulgarizmy pri komunikácii s deťmi >:D ničomu to nepomôže >:D
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:43
Re: jen ať klesá
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 18:14
Re: jen ať klesá
To seš celej ty, neřešme miliony mrtvých obyčejných lidí do 1.5.1945.
Řešme až zmetky politiky po 1.5.1945.
"Že jich padlo násobně víc než amíků co osvobodili druhou půlku evropy je dáno rozdílnym přístupem" - občas je mi z toho, co píšeš trochu divně.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:26
Re: jen ať klesá
To seš celej ty = odmítáš že by 40 let co následovalo víc než vykompenzovalo 4 roky války ;-)

Nevim jak divně = to je historickej fakt :-!

Trvám na tom Brně = stejně se v tý Plzni kopali do zadku :-)
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 18:38
Re: jen ať klesá
Stát nejsou jen jeho pilitici.
Asi ti nedochází, že jde souběžně cítit vděčnost milionům padlých i být naštvanej na politiky, co si nás přivlastnili (i na ty, co nás Rusům nechali).
Obojí se vzájemně nevylučuje.
Jeden Stalin, a co to natropí. Podobně, jako jeden Hitler.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:52
Re: jen ať klesá
Nojo ale Hitler byl jeden. Stalin sice taky ale jemu podobnejch agresorů Rusku vládlo = no spíš je vzácný když tam vládne někdo kdo nenapad žádnej sousední stát ;-)

A počet mrtvejch je fakt danej způsobem válčení a taktikou = podívej se na mapu jaký území osvobodili amíci a jaký rusové. Že při tom zemřelo víc rusů je dáno fakt jejich rozdílnym přístupem

V % mrtvých na počet obyvatel na tom byli nejhůř Poláci = až 17% obyvatel, Ruskem tou dobou obsazený Litva a Lotyšsko = 12-15% obyvatel = stejně jako SSSR
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 19:08
Re: jen ať klesá
"no spíš je vzácný když tam vládne někdo kdo nenapad žádnej sousední stát " - to říká člověk, příslušník státu, jež se podílí na válkách v Iráku a Afghánistánu?
Nebo to nebylo napadení svrchovaného státu, ale internacionální pomoc?
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:11
Re: jen ať klesá
Ano :-)

Necítíš ten jemný rozdíl mezi: Teď je to tady naše a budete mluvit rusky a ste součástí našeho státu = a sezazenim Saddáma? ;-)

Nebo Rusku schvaluješ obsazení všech sousedních států od Estonska Litvy po dnešní Krym :-)
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 19:22
Re: jen ať klesá
Ano, cítím ten jemný rozdíl- zejména v počtu mrtvých. Ale to je jen drobnost. V Iráku jsou určitě všichni vděční svým osvoboditelům.
"sesazení Saddáma" >:D - takhle říkáš půl milionu mrtvých?
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:24
Re: jen ať klesá
Tak to já taky = tady se shodnem = rusové zabili 65 milionů lidí = víc než 2. SV! :-!

Je fakt že velká část bylo vlastních ;-)
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 19:32
Re: jen ať klesá
Nechce se mi věřit, že jsi takový bl.b, tak jsi asi jen demagog.
Prndals o napadání okolních států. Ale ty odjakživa oplýváš objektivitou. Naše války jsou "osvobozováním" s drobnými vedlejšími ztrátami a jen ty ruské jsou "agresivní napadání".
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:41
Re: jen ať klesá
Prndat neznám! 8-s

Ano snažím se být objektivní = Rusko napadlo a obsadilo všechny sousední státy = to nevíš?! :-!

Za napadení Finska v době opoziční smlouvy Stalin-Hitler je vyloučili ze Společnosti národů = předchůdce OSN. To nevíš?

Nebuď demagog a bl.b = Rusko prostě jen napadlo a podrobilo si víc států než kdo jinej. A zabilo víc lidí

Plus je fakt určitej rozdíl zabít Saddáma nebo bin Ládina a obsadit zem a přiřadit jí pod sebe. Klidně buď vděčnej obyčejnejm lidem který před tim než ses narodil - aspoň předpokládám :-) - osvobodili východní část Evropy. Ale následnou nejen ekonomickou devastací stejný části světa se to fakt dost vynulovalo. A pobytem vojsk od roku 1968 to aspoň pro mě dopos.ali definitivně
12. 5. 2016 19:50
Re: jen ať klesá
Ještě jsi zapomněl napsat, že Rusko napadlo Sýrii. Ať jsme trošku aktuální a nehodnotíme jen činy našich dědečků. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:57
Re: jen ať klesá
Neblábol kraviny :-!

Rusko = Syrie = Irán jsou dávný spojenci eště z dob socíku. Ani to nevíš? >:-[]
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 19:52
Re: jen ať klesá
Snažíš se být objektivní. Fakt. Právě jsi vyjmenoval ruský hříchy. Tak teď ty "naše", západní. Ať to může vypadat jako alespoň zdání objektivity.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:03
Re: jen ať klesá
Sorry ale ruský hříchy sem nevyjmenoval = na to velikost místních příspěvků opravdu nestačí = a to si nedělám sradnu :-!

Jestli máš potřebu klidně jmenuj = spíš ti tam nic nebudu vymlouvat

Nás se týkaj ale nesrovnatelně víc ty ruský
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:10
Re: jen ať klesá
Nás se týká víc zabraný Krym, než půl mio mrtvých v Iráku, já vím. Chudáci obyvatelé Krymu, oproti dnešním šťastným Iráčanům, užívajících si svobodu bez Saddáma ve vzkvétající vlasti, kde mají vládu sami ve svých rukou.
Pod Ruskem už neúpíme 26,5 roku. A v dnešní době jsme minimálně srovnatelné(ale spíš horší) *** a mor světa, než dnešní Rusko. A to je smutné.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:19
Re: jen ať klesá
My češi jsme dneska horší než dnešní Rusko? :-|

Jak to myslíš?
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:26
Re: jen ať klesá
"My" jako západ. A "my" jako Čr jako jeho nedílná, účastnící se část.
Jak to myslím, víš moc dobře, pokud rozumíš psanému textu. Myslím to jako Irák, Afghánistán, Libie, Sýrie.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:30
Re: jen ať klesá
Syrie? Asadovic dynastie sou kámoši Ruska ne euroatlantický civilizace!

Ne nevim jak to myslíš = to je tvuj pohled na svět ne muj = a to si nedělám p.del!
Já když zhodnotim všechny + a - tak mi vychází že nás = v bilionech = poškodilo rusko. A důvodem proč sme ve všem za Rakouskem = je Rusko
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:35
Re: jen ať klesá
No naštěstí opravdu můj pohled na svět není tvůj. Pořád se motáš u 40-ti let socialismu, ale bavíme se o tom, kdo dnes napadá ostatní státy, je to na tebe moc náročné, udržet téma, koukám.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:50
Re: jen ať klesá
Neurážej :no: ;-\

Umíš říct něco k tématu?

Mě přijde smutný že si neuvědomuješ jakej vliv na tuhle část planety mělo posledních 99 let Rusko :-!
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 21:00
Re: jen ať klesá
Já píšu k tématu pořád. Ty, kdy nevíš kudy kam, napíšeš, že jsme mohli být na úrovni Rakouska. Po sté. Pořád dokola. Ale o tom nediskutujeme, o tom není sporu. Já se bavím o nynějšku, ne o minulém století. Takže znovu- udržíš téma?
Ale je to zbytečné, a ani mě to nebaví. Měj si své černo-bílé vidění světa o zlém Rusku a hodných osvoboditelích ze západu, laskavé Merkelové a vzdělaném Pehe.
Já budu mít své o lumpech na obou stranách, vlastizrádkyni Merkelové a pomatenci Pehe.
Konec diskuze.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 21:05
Re: jen ať klesá
Já většinou vim kudy kam = a to že nejsme na úrovni rakouska mě fakt mrzí = a předpokládám že stejně jako já víš proč to tak je

Ano Merkelová a Pehe jsou vzdělaní = nebo ty myslíš že ne? ;-)
Že část společnosti nechápe tu vzdělanější část automaticky neznamená že ta je pomatená nebo dokonce vlastizrádce = tohle je hodně hodně důležitá informace

Lumpi byli a jsou všude = ty jen nechceš přiznat který nás nesrovnatelně násobně daleko daleko víc poškodili ;-)
12. 5. 2016 20:36
Re: jen ať klesá
Snad jednou dospěješ a nebudeš pořád na někoho házet své neúspěchy. Za to, jak si tady žijeme, si můžeme sami.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:46
Re: jen ať klesá
Ty toho o historii fakt moc nevíš ;-)

Ale s vlastnim podílem samozřejmě souhlasim = ten zvací dopis v ´68 samozřejmě podepsali.. >:-[]

Myslíš že by zabral podobnej dopis dneska adreesovanej amíkum? :-)
12. 5. 2016 20:30
Re: jen ať klesá
Můžeš tam přidat i tu Ukrajinu.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:34
Re: jen ať klesá
Jj tu Rusko opakovaně totálně zničilo = to je fakt :-!

A současný naplňování Stalinových vizí ohledně Ukrajiny = to je fakt děs běs :-|
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:36
Re: jen ať klesá
Jo, to je fakt.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:48
Re: jen ať klesá
Sem rád že sme se aspoň na něčem shodli = Rusko opakovaně Ukrajinu napadlo, zabilo miliony lidí a těžce na frak a ztráty v bilionech jí způsobuje i dneska ;-)
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:52
Re: jen ať klesá
To jsem psal Pogovi, ne tobě.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:54
Re: jen ať klesá
Pogo se zřejmě domnívá že s katastrofální situací Ukrajiny nemá Rusko ani SSSR nic společnýho = co ty?
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:01
Re: jen ať klesá
btw., minule mi kamarat postol toto:
[odkaz]

vtedy som to precital tak do polovice, na viac by som potreboval stierace na oci - od sĺz... :'-(
teraz citam aj ten zvysok...

Ak si po precitani aspon polovice budes dalej obhajovat tych "uzasnych" amikov, skoncila moja debata s tebou na akukolvek temu, aj keby si 1 000 000x napisal, ze Audi je #1 :-!
Uz vidim tvoju reakciu - ved tam sa odvolavaju na ruske zdroje, blaa, blaa...
Nuz, vela veci ma napadlo pohladat a nasiel som aj ine, nez "ruske zdroje" a cuduj sa svete, informacie boli minimalne ze podobne... :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 21:06
Re: jen ať klesá
Jj taky mi jdou slzy do očí když občas kouknu na Parlamentí listy :-)

Ser na amíky = tady ovlivňujou Rusové. Kdysi i dnes ;-)
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:10
Re: jen ať klesá
Ty si uplne vedla. Daj si pauzu a skus sa do toho zacitat !
Amici to tu - ano, tu u nas !!!!! ovplyvnuju cely cas a ty sa tvaris, akoze vsetko v poradecku. :-!
uz otvor oci ! Alebo mi logicky vysvetli, ako je mozne, ze Nemecke zlato-valutne rezervy su vo Fort-Noxe ! :-! ( ci ako sa ta diera vola )
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 21:17
Re: jen ať klesá
Jako že česko-slovensko v poslednim století víc ovlivnili amíci než Rusové? ;-)

No založeni Československa vycházel z 14ti bodovýho programu Woodrowa Wilsona = pak už to tu ovládli Rusové. Jasně po roce ´48 a jednoznačně po ´68 :-)

Vy i my sme po revoluci měli a máme v čelných pozicích státu nespočet komunistů STBáků a spolupracovníků KGB. U nás nikdy po revoluci nebyla klasická pravicová vláda, u vás nevim, snad Dzurindova?

Prostě levice tu vládne posledních 68 let = pravice 0

Drsný žejo? ;-)
Avatar - Barrichello
12. 5. 2016 22:22
Re: jen ať klesá
Nějak ti vypadl podíl skopčáků Helmutů, kteří dostali k moci soudruha Lenina, zaplatili mu to, dovezli ho tam spešl vlakem výměnou za to že po uchopení moci ukončí válku na ruské frontě, pak přišel pan Hitler a vymydlil půlku Evropy a po něm to tu Helmuti ovládaj ekonomicky, cpou státům uprchlíky, díky čemuž opět umíraj lidi a ještě maj debilní hlody.

Takže tím, kdo ovlivnil Evropu a nadělal v ní za posledních 150 let takové škody, seky a díky komu bylo zabito stovky milionů lidí se jmenuje NEMECKO.

BOHUZEL...... k vaší smůle.
12. 5. 2016 21:09
Re: jen ať klesá
Rusko a Ukrajina byl jeden stát, jeden národ. Než tam vlítli Poláci a z části z nich nadělali katolíky.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:12
Re: jen ať klesá
Tak tu zase trepes, o Ukrajine sa nevyjadruj, pokial to tam nepoznas osobne.
Ja bohuzial za posledne roky dost. :-!
Za vela veci si mozu sami, lebo su tupi, ale Rusi im teda rozhodne "nepomahaju"... :-!
12. 5. 2016 21:26
Re: jen ať klesá
Máš zase nějaký záchvat? S čím, co jsem napsal, konkrétně nesouhlasíš?
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:47
Re: jen ať klesá
1 stat, 1 narod... nesklamals >:D
Pogo, vrat sa nazad do skoly a nieco sa o tom nauc. Dokonca aj za komancov nas na skole ucili, ze tam tych narodov ( v ZSSR a aj na uzemi Ukrajiny ) zije viac.
To ako keby si tvrdil, ze v ČSSR zili len "Čechoslováci" a ze ti si rozdelili Československo. >:D
Pobreberame sa, nebudeme pozerat len jedny noviny...
Ale teba na vylet nepozvem, asi by som ta tam nechal... >:-[]
12. 5. 2016 21:52
Re: jen ať klesá
Ty jsi taky nezklamal. :-) Zase jsi nic nepochopil.
Bylo to o Kyjevské Rusy.
"Rusko a Ukrajina byl jeden stát, jeden národ. Než tam vlítli Poláci a z části z nich nadělali katolíky." :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 21:54
Re: jen ať klesá
Preboha ta prosim, uz prestan, netrep ! Neda sa to ani citat bez strasnej lutosti teba a tvojej nevedomosti... :-!
Nadavaj na zapadnych kapitalistov, ale netrep o Ukrajine. Fakt tomu nerozumies. :-!
12. 5. 2016 22:03
Re: jen ať klesá
Dej si nějaké tabletky. Nedá se to číst. Pokud nemáš nic k věci, tak na mě nereaguj. Díky. Hlavně měj alespoň trošku soudnosti a nepiš nic o něčí nevědomosti.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 22:07
Re: jen ať klesá
Tabletky nebudem potrebovat ( ani neviem ake by som mal brat, kedze ziadne podobne neuzivam ), pokial nebudes pisat somariny o Ukrajine. Radej ti 1000 x pochvalim Talisman. :-) Ale prosim ta, nepis o probleme, ktoremu sa nerozumies, dakujem. ;-)
12. 5. 2016 22:14
Re: jen ať klesá
Já tomu docela rozumím. A to je asi ten problém. Proto se o tom s tebou nemůžu bavit. V tom máš pravdu. Pokud si místo zbytečného rozčilování něco přečteš, nastuduješ a popřemýšlíš o tom, tak si pak můžeme pokecat.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 22:20
Re: jen ať klesá
Na posledy: Za tie roky som tam mal moznost stretnut sa so 100-kami ludi najroznejsich spolocenskych pomerov, v roznych lokalitach 10-ok miest...
Tieto skusenosti nejakym citanim nejakych clankov na webe neziskas. Preto pre mna nieje debata s tebou ziadnym prinosom. Opacne by to mohlo fungovat - keby si mal zaujem nieco nove sa dozvediet, ale ty si rad zijes vo svojej ulite, spokojny so svojimi informacnymi kanalmi...takze rozhodne sa nemienim pretrhnut od namahy.
Kasli na Ukrajinu, radsej pridaj nieco k teme.
12. 5. 2016 20:28
Re: jen ať klesá
Otevři oči a dívej se.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:33
Re: jen ať klesá
Řek bych ti to samý = otázka je kdo z nás potřebuje dioptrie :-)
12. 5. 2016 20:39
Re: jen ať klesá
Třeba se to jednou dozvíš od svých vnoučat.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:45
Re: jen ať klesá
Tomu nerozumim

Co řikaj vnoučata tobě? :-)
Avatar - Barrichello
12. 5. 2016 22:01
Re: jen ať klesá
Tady je zas hodnotná debata k ruskému automobilovém trhu >:D >:D >:D

akorát zase debilní žvásty a kecy kdo koho obsadil.

Začni tím, jak západ obsadil USA a vybil kolik milionů indiánů a eskymáků?

Pak si přečti román "Krycí název Artyčok", v USA na to šli totiž chytře a monstrprocesy nedělalli, tam si se prostě zbláznila skočil si z okna a přejelo tě auto, bohužel jaksi nedobrovolně, pokud ses sytému nehodil. Nebo si burčel 40 let v lochu obviněn z vraždy co spáchal někdo jiný. To samé začli praktikovat za Brežněva v SSSR taky, když už byli chytří.

Dál si spočti kolik lidí americká armáda zabila v Koreii, Vietnamu, somálksu, Iráku, Afghanistánu atd a ještě kolik lidí kvůli ní spáchalo sebevraždu.
A ještě kolik lidí zabili vaši oblíbení němci.

Pak to spočteme a provnáne s tím, kolik lidí zabil SSSR a rusko po světe, ju. Myslím že SSSR nemá šanci ani kdyby tam soudruh Stalin "řádil" ještě o 10 let dýl, HEHEHEHE
13. 5. 2016 00:14
Re: jen ať klesá
V Koreji Amíci zachraňovali * Jihu a nebýt jich, tak ji ten dobytek Kim-Ir-Sen obsadil celou. A v Aghanistanu se "vyznamenali" hlavně Rusáci,kteří tam vyvraždili něco kolem 1,5 milionu obyvatel, ve většině civilistů. To jen aby bylo jasno! :-!
Avatar - Barrichello
14. 5. 2016 23:12
Re: jen ať klesá
Afghanistán maj na svědomí přesně 3 lidi, nikdo další.Stranické vedení a politbyro bylo zcela obejito a Brežnev už byl jen figurka.
Ti tři lidi se jmenovali Jurij Andropov (KGB), Andrej Gromyko (ministr zahraničí) a Dmitrij Ustinov (armáda+vojensko průmyslový komplex) a v posledních letech brežněvovy vlády tito 3 lidé fakticky řídili SSSR.
Avatar - bystron
12. 5. 2016 20:09
Re: jen ať klesá
Kdyby nebyly polické dohody, tak amíci by nekončili v Plzni, ale osvobodili by celé Československo. Jenže ono díky podvodu nemohli. Rusové nás osvobodili schválně, aby nás pak mohli okupovat. Což chce chu.jlo Putin dodnes. Na rusy pozor. Jistě že běžný sedlák má jiné starosti a může být v pohodě.
Avatar - _Karel_
12. 5. 2016 20:13
Re: jen ať klesá
Na "politické dohody" jsou potřeba nejmíň 2.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:14
Re: jen ať klesá
Však jo = nejdřív Stalin + Hitler a pak dokonce 3 ;-)

Bohužel to nedohodli: Od Normandie po Brno ale jen Po Plzeň >:-[]
12. 5. 2016 18:07
Re: jen ať klesá
Ta tvoje armáda ze západu se na tebe vysrala a předhodila tě Hitlerovi a jeho hrdinnému národu jako otroka. A bez těch mrtvých sovětů by si pro tebe nepřišla.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:40
Re: jen ať klesá
Seš sjetej? >:D

Od Normandie po Plzeň Evropu osvobodili amíci, od Lvov = dnes Ukrajina po Prahu rusové [odkaz]

Byli tak hodný že je tou dobou dokonce vyloučili z OSN = teda tehdy Svazu národů = za napadení Finska v roce 1939 = to tě v socialistický škole neučili co? >:-[]

Furt to samý = na severu na jihu před 80ti lety dneska.. >:D
12. 5. 2016 18:40
Re: jen ať klesá
Nezapominej, ze Hitler a Stalin byli puvodne spojenci a bez Stalina by zadna valka ani nezacala. Jedine, co rusaci udelali bylo, ze v Evrope nahradili jednu zrudnou ideologii druhou.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 18:56
Re: jen ať klesá
Na to hodně lidí zapomíná = vědi proč >:-[]
12. 5. 2016 19:37
Re: jen ať klesá
Chodíš na základku nebo jsi obětí ČT propagandy?
Avatar - Barrichello
12. 5. 2016 22:03
Re: jen ať klesá
to je zas blábol století.

Takže kdyby nebyl soudruh Stalin, Tak by pan Hitler nenapdl Evropu.

Kterej zabedněnej zoufalec ti tohle proboha nakukal?
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 17:53
Re: jen ať klesá
Tak dneska se během jednoho dne mluvilo o zestátňování [odkaz] a vyvlastňování [odkaz] >:D

To přišlo z východu = konkrétně z Ruska >:-[]
12. 5. 2016 18:51
Re: jen ať klesá
fosteku, mezi padlymi nebyli jenom rusove, ale třeba taky ukrajinci.
a nedavno byl zverejnen zajimavej udaj, ze při osvobozovani ceskoslovenska padlo 70tis rumunu!!! jestli se nepletu, tak z CCCP to bylo cca 2x tolik a nebyli to jenom rusove.
rusti generalove si nevazili zivotu svých vojaku, i proto tolik mrtvych na jejich strane, tedy tak vysoky počet mrtvych jde i na vrub veleni v kremlu.

jestli se nepletu, americanu padlo "jen" pul milionu a to bojovali opravdu po celem svete, ktezto CCCP zejména na svém uzemi, kde zaznamenali ty největší ztraty.

a nezapomínejme, ze CCCP bojoval proti svému bývalému spojenci - hitlerovi, s kterym si tyden před vypuknutim ww2 rozparcelovali polsko a evropu a toto spojenectvi stvrdili spolecnou vojenskou prehlidkou wermachtu a rude armády 22.zari 1939 v okupovanem polskem brestu.

opravdu skoda, ze nas neosvodili americani, byli bychom minimalne na urovni rakousko
12. 5. 2016 19:39
Re: jen ať klesá
Dám ti stejnou otázku. Chodíš na základku nebo jsi obětí ČT propagandy?
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:50
Re: jen ať klesá
Verzi že ten s omezeným rozhledem jsi ty tam nemáš? ;-)

Bacha Českej rozhlas je možná horší než ČT = teda horší z tvýho pohledu :-)

Co řikáš na navrhovaný zestátnění? [odkaz] >:-[]
12. 5. 2016 19:55
Re: jen ať klesá
Ta naše planeta není zase tak velká, aby na ni můj rozhled nestačil.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:00
Re: jen ať klesá
To si nemyslim >:-[]

Aspoň tomu neodpovídá to co tu píšeš = nebo nějaká Ovčáčkovská taktika demagogie? ;-)

Tak co ty na ten návrh zestátnit ČT :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 19:39
DO PITČH€ !!!
To tu nieje ziaden admin, ktory by to sakrovo politikarcenie ukoncil ?????!!!!!!!!!
:-! :-! :-! :-! :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 19:48
Re: DO PITČH€ !!!
Ty tu komunistickýho demagoga Staňka opakovaně doporučovat můžeš? ;-)
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2016 19:52
Re: DO PITČH€ !!!
ale chod uz do ................ velkej ciernej !!!!!!!!
To kazdy kto vystudoval za totaca VŠ je komunista ????? Uz fakt prestan !
Ze si "divny" tu je kazdemu jasne. Ale ty si original poškodeny až j€bnutý.
Proste tebe nieje pomoci. Fakt si daj na par dni pauzu a zamysli sa nad sebou. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:09
Re: DO PITČH€ !!!
Ne ale Staněk je fanatický komunista doteď! Teď v dnešní době se stýká s tim nejhoršim s dob komunistickýho československa! To fakt nevíš? >:D
12. 5. 2016 20:06
Re: DO PITČH€ !!!
Promiň kamaráde, ale dneska jsi strašně neobjektivní a mimo a nemám te%d bohužel čas tady vyjmenovávat v čem všem, neb jsem na odchodu. Ale žasnu.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2016 20:14
Re: DO PITČH€ !!!
Klidně žasni = Staněk je komunistickej demagog par excellence :yes: >:-[]

Tos nevěděl? Ale jak se zdá to že dneska 2 desetiletí po revoluci sdílí názory se Štrougalem mnoha lidem nevadí >:D

No mě jo :no: :-!

Co tobě? ;-)
13. 5. 2016 00:16
Re: DO PITČH€ !!!
Smůla, totalita se svojí cenzúrou u nás skončila již pře 26 lety, tak se nám tady nerozčiluj! >:-[]
Avatar - Barrichello
13. 5. 2016 09:41
Re: DO PITČH€ !!!
V tomhle systému není cenzura a zpravodajství je objektivní? A proč o něčem média nepíší a ČT manipuluje lidi vč. dětí? >:D >:D >:D

nebud naivní, média a propaganda je mocný nástroj a je vždy ovlivěna tím, kdo je u moci a kdo potřebuje reálný obraz zkreslit pro svojí potřebu.
13. 5. 2016 19:45
Re: DO PITČH€ !!!
A ty máš pocit, že tě někdo na internetových diskusích cenzuruje? Jestliže ano, tak kde? Vždyť tady tvou plamennou obhajobu komunistickcýh režimů máme dnes a denně! >:D
Avatar - Barrichello
13. 5. 2016 23:54
Re: DO PITČH€ !!!
Mě ne, cenzuruje se zpravodajství a noviny.

Mimochodem právě si mě rozesmál, jestliže to co tu píšu je obhajoba komunstických režimů tak teda nevím. Tohle kdybych napsal jako obhajobu režimu za totáče, tak už bych nikdy nic nenapsal, protože tak tvrdá kritika systémových chyb, lidí ve vedení a postupů jakou sem tu napsal by se jim teda hoodně nelíbila.
12. 5. 2016 21:50
Ruské ekonomické priority
Ruská ekonomika jde setrvale do kopru, ale na novou generaci útočných balistických raket mají Rusáci peněz dost! No, kdo chce kam... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
12. 5. 2016 22:37
Místo Ruska
řešte toto [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
13. 5. 2016 08:55
Re: Místo Ruska
Neblázni, na to jim nestačí mozková kapacita. Museli by si přiznat, že ten úžasný a dokonalý "západ" má brutální morální trhliny.
Avatar - Barrichello
13. 5. 2016 09:12
Re: Místo Ruska
Spíš že současná společnost je po stránce morálky, výchovy a úcty jednoho k druhému v dezolátním stavu a totálním úpadku >:D
Avatar - twistedTSD
13. 5. 2016 12:32
Re: Místo Ruska
úžasný a dokonalý východ nemá?
13. 5. 2016 19:47
Re: Místo Ruska
Ano, v diktarůrách vždy byla a je nižší kriminalita, ale to přece ještě neznamená, že by to byly dobré režimy. A vyvozovat z takového otřesného případu (a nereagování lidí na místě na něj), že celý náš polistopadový vývoj je špatný, to může jen chorý nebo hodně omezený mozek! >:D
Avatar - Barrichello
13. 5. 2016 23:51
Re: Místo Ruska
Já psal někde o celém vývoji? Já psal o tom, že chování lidí k sobě navzájem je horší, vč. výchovy a toho že jedni se nebojí ničeho a druzí všeho....

Nepodsouvej mi co sem neřekl.
14. 5. 2016 15:16
Re: Místo Ruska
Neřekl, ale z kontextu to tak jasně vyznělo. To bychom tě tady nesměli znát! >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 5. 2016 19:34
Re: Místo Ruska
Jasně, z kontextu >:D >:D

Právě že já vás znám taky. Všechno co je ruské je špatné a všichni v Rusku sou pitomci. Zajímavý jakým zázrakem se jim tu techniku co často překonala i američany podařilo teda vyrobit, hehe >:D >:D

Já defakto krom americké a ruské jinou techniku neuznávám, resp. mě moc nezajímá.... Můžeš hádat proč
14. 5. 2016 20:22
Re: Místo Ruska
A co kdyby před tebe dali naprosto, ale naprosto stejné dvě krabičky od sirek, jednu ruskou a druhou americkou, kterou by sis vybral? >:D >:D >:D
18. 5. 2016 15:21
Re: Místo Ruska
Protože te americka technika fascinuje nejvic na svete... Mno, a všechno co rusaci kdy vyrobili, v podstate ukradli bud od amiku, nebo od nekoho, kdo to od amiku ukradl...