Outlander s 1,6dci bude prodejní trhák a stačí s 130k s 160 by bylo moc :yes::yes::yes:
Design bude z Kadjra a interiér z Dustera-špička třídy :yes::yes::yes:
Každý úspěšný koncern rád expanduje a pohlcuje slabší soupeře. Otázka ovšem zní: opravdu má Mitsubishi něco (modely, technologie, fabriky), které duu Renault-Nissan chybí? Nebo pro ně bude Mitsubishi bude jen koulí na noze? :-!
Ale kdepak. Zákazníci Mitsubishi se rozeběhnou, jak když střelí do vrabců. Rendlíci už zničili jednu japonskou automobilku a zničí i druhou. Kdo by kupoval horší auto, než to předchozí.
mitsubishi ma uz teraz velmi slubne rozbehnute hybridne technologie ( outlander PHEV je fakt trhak ktory vo svete SUV nastolil nove pravidla ) ... navyse je mitsu ako znacka velmi uspesna v juhovychdonej azii ( thajsko, indonezia ) a tam to nissanu pre zmenu zase az tak idealne nejde.... takze iste by si kupou mitsubishi v tomto nepohorsili.... ;-) .... mitsubishi je predajne celosvetovo vacsia ako skoda ( alebo aspon za rok 2015 to tak este bolo tusim ) ... takze nejde o ziadnu neznamu znacku ale svetoveho vyrobcu... ktoreho kazdy pozna a ktory ma po svete milionov zakaznikov ( sami mame mitsu a do buducna by bracha opat rad nejake to mitsu ) .. tak by bolo fajn keby ich silnejsi partner posunul dalej ... aby mitsubishi malo opat sirsiu skalu modelov .. skratka aby si zakaznici sucasnych modelov v buducnosti mohli vybrat nieco uz zase novsie od tej istej znacky .... ver mi ze ak si raz spokojny s ASX tak ocakavas nastupcu a nemas v plane utekat ku konkurencii... lenze mitsu potrebuje silneho partnera aby to vsetko zvladala... a renault-nissan sa javi ako vcelku vhodny a mozno aj idealny ;-)
Nic proti, ale Mitsubishi prodá skoro tolik co Škoda, což znamená, že to není žádná sláva, protože Škoda je dobrá značka, nicméně se její novodobá historie začala psát teprve nedávno. Navíc Mitsubishi má problém na velmi konkurenceschopných trzích (USA, Evropa, atd.) , ale je to dobrá automobilka. Co se týče aut, tak dobré má Pajero, ASX a Outlander, ostatní užitková auta, na které se specializuje zaujmou spíš cenou a v některých zemích prodává také levné vozy. Ten hybrid není špatný, ale z dlouhodobého hlediska je Mitsubishi spíše malou značkou, která už hledala partnera. Jinak mne zajímá ,jestli se nějak ta divize oddělí.
ja som cakal ze outlander PHEV uz bude tento rok v usa ale ono to bude az o rok... takisto som cakal navrat pajera sport ( lebo to nove pajero sport je ozaj paradne ) do usa a ten je zatial tiez akosi neisty.... tak neviem... maju v usa na viac ... len to chce vytiahnut vsetky karty na trh ....
mitsubishi v buducnosti zrejme uz bude stat komplet na hybridnych crossoch a SUVeckach.... mozno vyzeraju ze momentalne toho moc nemaju ale urcite makaju na novych hybridnych SUV ... vdaka ktorym mozu razom prekvapit cely automobliovy svet .... a byt razom na spici... uz outlander PHEV ukazal ze tadial pojde buducnost
mitsubishi je samozrejme na dnesne pomery uz relativne mala znacka... ale ma ozaj solidnu klientelu a zakaznikov po celom svete... takze je nadalej na com stavat a budovat... nissanu sa misak urcite vyplati... zidu sa mu aj jeho hybridne technologie a skusenosti a iste by nissan aj rad ovladol trh aut v juhovychodnej azii ... takze dovodov preco zobrat pod svoje kridla tri diamanty mame hned niekolko .... navyse ked zoberies fakt ze L200 aj navara mozu v buducnosti byt na jednej platforme a so spolocnou technikou vyrabane v jednej tovarni povedzme u misaka v thajsku tak hodne to usetri naklady aj nissanu ... ono nissan a mitsubishi maju svojim sposobom vlastne k sebe hodne blizko... a mozno by sa takto aj lancer dockal nastupcu ..alebo colt... ja verim ze nissan s renaultom budu spokojni.... a zaroven budem rad ak mitsu prezije tieto tazke casy... a on to zvladne ;-):yes:
Pravda - Mitsubishi heavy trucks vlastní Mercedes, Mitsubishi Heavy Industries vlastní bank of Mitsubishi ........... maj to totálně blbě ale to je tady normální na oudo.cz
Dufam, ze Renault nacpe tie svoje nepodarene 0,9 TCe do mysiakov a aj vsetky ine benzinove plevy a tym padom vyvoj benzinakov v mitsu sa obmedzi na modely ako EVO... tak ako sa to stalo aj s Nissanom, kt okrem 1,6 DIG uz nema ziaden svoj benzinak vo svojich modeloch... fuj
Bavime sa o konfekcnej produkcii preto som pisal s vynimkou EVA lebo pri takychto vozitkach si samo kazda znacka bude robit svoje know how...
napr taka new micra nema ziaden nissan motor pokial nepride Nismo s 1,6 DIGT ... aspon keby jej dali tu 1,2TCe ale ocividne to je problem pre renault aby mala micra adekvatny middle engine
A co je podle tebe Nissan nebo Renault motor? U nových motorů je to už jedno. Vyvíjí je společné týmy. Pokud jde o ty benzíny, tak není jen 0.9, 1.2 a 1.6 TCe. Mimo Evropu máš spoustu jiných motorů. A Micry zatím nikdo z nás neví, jaké motory se v ní nakonec objeví.
Renault motor su vacsinou tie nie moc vydarene ako 0,9 tce alebo 1.2tce co tiez nie je zazrak... Keby micra mala napr 1,4-1,6 z nissanackej atmo rady alebo 1,2 DIGT s kopressorom 3 valec pripadne 1,4TCe co je nissanacka 1,4 len oturbena tj motory z Note. To co vyvijaju spolocne timy to nikdy nevies ani vediet nebudes, vobec si to nemyslim ze to tak musi byt ze 50% nissan a 50% renault atd to je blbost, niekedy vyvijat mozu inokedy nie to nezistis... to co je mimo EU je tu asi jedno a su tam hlavne velke motory napr 2.5 16v a vacsie v6ky atd... V micre uz vies co sa objavi zatial 1,0 atmo + 0,9tce a 1.5Dci a snad tam pride aj nieco co ma zmysel ... ked uz nic ine aspon ta 1.2 tce...
aj ta 1,2ka 4 valec v mitsu space star nie je zly motor .... ma 59kw a lahucky spacestar s nim da 180 ;-) ... urcite pouzitelnejsi ako to sce v cliu alebo micre ... takze aj motoricky mitsu na tom nie je az tak zle ... ak treba vie tiez nejake tie motory ponuknut ... a ta 1,6 mivec atmo ( podla mna jedna z top 1,6 atmo na trhu stale ) by bol v megane trhak a mozno aj v kaskaji ;-) ... ale to je momentalne este kusok scifi predstava uznavam... ok
ja si zas myslim ze topka je 1,6 od nissanu v tej neoturbenej verzii kt bola aj v zabacej micre SR to je spica motor... inak siel aj do niekt modelov mitsu... kazdopadne tie mivec tiez nie su zle
jaj viem ktora ano... to nebola zabacia micra... ale za mna taka vajickova ;-) ... ale zase asi najmicrovitejsia micra... to auto sa mi v tom case hodne pacilo.... a bol tusim z nej aj cc kabriolet... boze kdeze su tieto zlate casy tychto vozov ako micra alebo punto... legendy... ved micra bola tusim prvy japonec ktory vyhral anketu europske auto roku... nejake zaciatky 90 rokov este to boli
mivec su fajn aj spotrebou.... mozes jazdit.. uzivat si.... podradovat... a vo vysledku mas liter a pol navyse voci vyrobcovi.... no skus to dnes s nejakym malym turbom.. nemozne... na papieri mas 4,5 ale v reale ked to kus preluftujes tak pojdes za 7-8.. tomu sa povie pokrok na papieri lebo v reale je to krok dozadu
Ano, 1.2 TCe se jim fakt povedl, zatím jsem o nějakých jeho problémech taky neslyšel, a to má v silnější verzi 96 kW! Zato 0.9 TCe je opravdu pravý opak, však taky už jen ten objem pouhých 0,9 l vzbuzuje pochybnosti... :-!
skoda novej micry..... velmi pekne auto... s mozno najkrajsou kabinou v segmente ale motoricky ju uz vopred akoby pochovali .... vlastne este pred uvedenim na trh.. lebo tam ozaj motoricky nemas z coho vyberat ..... aj ked pevne verim ze nejake tie motory este casom doplnia.... budu musiet podla mna... inak to bude predajmi mozno aj za sucasnou microu.... a to by bol krok dozadu a nie vpred
Inac musim ti dat za pravdu seriu motorov HR navrhol nissan s renaultom, tj 1.0 3val aj 1,2 3val i 1,2 TCe 4val a potom kopec inych ako aj 1.5 16v kt u nas bohuzial nie je atd... 0,9tce je cisto renault
na 1,2tce sa mi moc nepaci spotreba a chyba mu ten nissanacky charakter vo vyssich otackach... je to taka klasicka mala oturbena zdochlina ako 1.2tsi akurat ze sa zatial ne.se rie
navyse malym vozom stale svedci aj nejaka ta tocivejsia atmosfera... tu sa necaka jazda na limite... ani pri maximalnom zatazeni ... ani nejake extra dlhe jazdy ... preto neviem preco niektori to male atmo ( aspon v malom aute ) si este nenechaju .. ok cert to ber v passate alebo superbecku alebo nejakom SUV ... ale 4m dlhej a tisic kg tazkej fabii by tiez nejaka ta 1,4 atmo hodne pasovala do mesta aj mimo neho ... to iste micra.... v malom aute mi ta atmo proste dava zmysel vzhladom na sposob pouzivania takehoto vozu ... navyse atmo su ovela menej nachylne na spotrebu pri zmene stylu jazdy .... velmi sikovne na to ide mazda... a ma vdaka tomu dnes asi top atmosfery
ja priznavam nevidim jediny dovod preco kupit do maleho auta turbo... vzhladom na to na co male auto budem vyuzivat... a rovnako aj spotrebou mi pride ze v reale neusetrim s turbom
Lancer EVO je odepsaný, jestli to ještě nevíš... Místo něj se Mistubishi prý bude specializovat na SUV a hlavně na hybridy... :'-(:'-(:'-( Ale teď možná bude zase všechno jinak... :-!