To ale mícháš hrušky a jablka, oni mluví o pětinásobku při měření v cyklu NEDC. Volvo a další auta se zatím měřily v provozu nebo v novém měřícím cyklu a v takovém režimu měly logicky vyšší emise než v NEDC.
:-) ty take michas jablka a hrusky. oni merili v cyklu, ktery uz neni tak uplne nedc. dovolili si tocit i zadnimi koly ;-)... je tady neste nejaky snilek, ktery veri, ze pouze vw "podvadel"?
V popisu NEDC není zakázáno točit zadními koly. ;-)
Že se podvádí v NEDC asi padesátí fígly se ví už řadu let. A vědí to všichni z "branže", výrobci, dodavatelé, zkušebny, zákonodárci (ti to nikdy nepřiznají), prostě všichni, kteří mají alespoň základního tušáka v oboru. Dokonce i auto.cz většinu těchto podvodů včetně rozpoznávání měřícího cyklu řídící jednotkou dokázalo popsat už mnoho let před dieselgate.
[odkaz]
jj
ŽE BY GERMÁNI PROSTŘEDNICTVÍM MERCEDES PRÁVNIČKY [odkaz] CHTĚLI AMERICKOU AUTOMOBILKU GENERAL MOTORS OPEL [odkaz] "UPOZORNIT" ŽE UŽ OPRAVDU ALE OPRAVDU DALŠÍ DÍZLPOPELNICE VYRÁBĚT NEBUDOU?? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
zase ty? :-))) neprimych dukazu existuje cela plejada. ale ten jeden jediny primy, kterym se vw momentalne lisi od ostatnich (pac v emisich se nelisi, vime?), coz je ono priznani sw detekujiciho merici cyklus a umerne tomu upravujiciho chod motoru, nemam. to uz jsem ti tady opakovane sdelil.
Já žádné nepřímé důkazy nevidím. Vidím jen propagandistické články a testy. Třeba na tento Opel reagoval testem na čtyřválcovém dynamometru TÜV Hessen.
ze jsi slepy a ponekud mdleho rozumu, tu nemusis opakovat. nebo jsi snad cekal, ze na testu od opelu to nevyjde? delal jsi nekdy na zkusebne v automotive?
Podle mě jseš zase jednoduchej ty. Asi jsem slepý, protože vidím jen fakta. Ty zase skáčeš na populistické bláboly o euroúřednících. Věříš kdejakým PR článkům, honíš se za senzačními odhaleními. K tomu ještě nějaké bulvární konspirační teorie.
Ty si vážně upřímně myslíš, že žádná jiná automobilka, resp. automobil, nereaguje speciálně na měřící cyklus? Pověz svůj názor, opravdu mě to zajímá.
Co říkáš na Gvickův odkaz, tři roky starý článek Vaculíka, kde o tom mluví jako o rozšířené praxi? To už si koncern dělal dopředu alibi?
Konspirace mě opravdu nic neříkají. Věřím tedy, že u jiných aut není SW, který reaguje na to, že je auto na zkoušce. Vaculík se momentálně podílí s firmou od Škodovky IHR na propagandě. Popisuje tedy jen to, co bylo ve Škodovce běžné - podvádění. Asi o tom měl dost informací přímo od zdroje.
:-) fakta, jo vidis fakta, ale neumis mezi nimi najit souvislosti a tak se ti stava, ze se ti z fakt vytvori fikce. nejsi v tom samozrejme sam. ale je to uplne jedno, mas tady nove naservirovany fakt: jeden konkretni opel zafira 1,6 tdi vykazal v testu nedc na valcove zjusebne 5x takove mnozstvi nox, kdyz hnali valci i zadni kola ve srovnani se situaci, kdy je nehnali. jak si toto vysvetlujes?
no, zrejme... ja bych v soucasne situaci chapal, ze lide, kteri nevidi ani trosku pod poklicku (napriklad pogo26 - ono ne kazdy ma tu smulu, ze pracuje v automotive, aby chapal, jak to tam funguje a dokazal si poskladat ruzne analogie) budou ve svych hodnocenich velmi zdrzenlivi, no ale nekteri proste nejsou, no. pogo v sobe zivi momentalne konspiacni teorii o zlem volkswagnu, co chtel vsechny obelhat, a proti tomu stoji ostatni chudaci vyrobci, kteri tim cela leta trpeli (nebo tak neco), ale hlavne ze ja jsem u nej konspirator :-))).
Mě přijde daleko složitější, aby někdo zvenku (testeři tohoto Opelu Zafira) do auta tajně nainstalovali svůj vyvinutý software, než to, že Opel před svým testem auto "opravil", neboli odinstaloval.
Mělo by být nesmírně snadné vzít jakoukoliv Zafiru z ulice a zopakovat test NEDC s točícími/stojícími zadními koly.
Nevěřím ale moc tomu, že je politická vůle odhalit všechny, mělo by to asi velký dopad na průmysl celé Evropy, nehledě k pravděpodobné blamáži i dozorových orgánů EU.
Takže to vidím spíš na vyšumění.
Tohle je multimiliardová záležitost takže na úplný vyšumění moc nevěřim
Mohlo by to ale zlepšit zjevně tristní praxi s emisema a snad i v Evropě trochu omezit naftový šílenství. To by bylo rozumný vyústění týhle trapný aféry
Ano, je to multimiliardová záležitost. A to jen s VW.
Pokud se prokáže, že všichni, tak to bude co? Kolik naftových motorů prodává BMW,MB, Renault, Peugeot, Opel ?
Je zájmem politiků, kterým jde o hospodářské výsledky, odhalit vše?
Že je to zájmem lidí, dýchajících smog, to je jasný.
Nechápu proč by mělo být zájmem politiků odstřelit jen Volkswagen. Zrovna VW to v politice umí a s politiky vychází víc než dobře. Což docela potvrzuje včerejší zpráva že úředníci v Dolním Sasku ztratili dokumenty týkající se vyšetřování koncernu ;-)
VW je tak obrovská firma a de o takový peníze že udělat pár testů konkurence jistě zvládne sama. Ostatně jak tu víckrát padlo možná to skrze ADAC už udělala
Sem docela hodně zvědavej kam to dojde ale pokud v tom jedou všichni stejně tak by se už měly objevovat nějaký fakta a obvinění a ne další články tohohle typu
Nějak ti nerozumím. VW odstřelili politici? Pokud, tak leda ti američtí ;-)
Kdyby to bylo na EU, tak žádná aféra není, to je snad nad slunce jasný,ne?
Ad poslední odstavec: ano, už uběhla dost dlouhá doba na nezávislý otestování pár desítek nebo i stovek aut. A nikde nic. Vysvětlení?
To byla jen reakce na tvou otázku jestli politici chtěj všechno odhalit. Ty z Dolního Saska dle víc indicií v průběhu času spíš ne >:-[]
Nicméně tohle je už celosvětovej problém. V Asii k VW přistupujou dle všeho jako v Americe a jestli je to pravda s tim Amarokem má VW problémy už i v Jižní Americe. To přátelský kontakty doma v Německu nespasej. Ani v EU to nemaj zas tak jednoznačný. Nejsnadnější to maj zjevně tady na východě. U nás od první chvíle Ťok i Mládek bojujou statečně za koncern - místo za lidi
VW o tom že to prasklo ví rok a půl - myslim že zkusili všechny možnosti jak z toho včetně nabonzování konkurence. To že zvolili respektive právníkama jim byla doporučená varianta přiznat se a sypat si popel na hlavu mi přijde dost zajímavý
Často bejvá to správný nejjednoduší řešení = co vysvětlení že nic tak moc jako EA189 prostě neni? ;-)
Nepracuju v automotive ale svym způsobem podobný levárny se dělaj všude. Jen tak mimo dodám že nejhorší to je snad v potravinářství protože tam to na nás má eště větší následky než dejchání emisí
Ta o zlém volkswagnu neni konspirační teorie ale potvrzený skutek s přiznánim - jen pro pořádek :-)
Dneska sem zaslech že došlo i na VW Amarok. Nevíte o tom někdo něco víc? Tam je jinej motor což je to co mě na tom zaujalo
Není tak složité si v tom jasno udělat. Stačí se držet faktů. A nemyslím si, že jsem jeden z mála.
1. VW podváděl.
2. Snaží se to hodit i na jiné
3. Nikomu jinému zatím nic prokázané nebylo.
4. Na tom, aby metodiky měření více odpovídaly realitě se začalo dělat dávno před podvodem VW. Aféra kolem podvodu VW do toho přinesla víc zmatku než nějakého zlepšení.
Ad 4- pokud vím, nová chystaná norma je k smíchu jen o velmi málo míň, než ta současná. Takže realitě měření asi nebude odpovídat ještě hodně dlouho. Těžko to může Dieselgate ovlivnit jinak, než pozitivně, a to výrazným zvýšením tlaku na větší reálnost.
Já bych k tvému shrnutí ještě přidal bod 5: pokud se objeví cokoli, co by mohlo ukázat na další výrobce, platí bod 2.
Vysvetlim, je to ízy, hele: Toho Pasika Amici testovali v blbym rezimu, testovali ho jako dvoukolku, meli ho testovat ve vice nez dvoukolovem rezimu, tedy jako ctyrkolku, nebo aspon trojkolku. U Oplu na to prisli, ze auto, pokud pojede jen po prednich kolech, tak vlastne emisni normy splnovat bude a v podstate ani v zadnych predpisech neni nikde napsano, ze by auta mela jezdit vsemi dostupnymi koly po zemi, no ne?! Nikdys nevidel, jak ma nakladak zvednutou jednu zadni napravu? >:D
Od počátku celého toho honu na VW tvrdím, že v tom beztak jede x dalších automobilek a je potřeba provést rozsáhlé testování na válcích s cílem vyvolat případný ekorežim. Že by se již objevila první vlaštovka? Otázka tedy zní, zda je prohlášení Opelu jen marným pokusem zachránit nezachranitelné, nebo jde vážně jen o nějakou ekoteroristickou kachnu.
A to se ptáte, když všechno od začátku víte, podle jakých faktů ? Spíš někdo nastrčený od VW nastrčil a poštval tyhle ekoblby pomocí, "proslýchá se", aby trošku zakalili vodu a odvedli pozornost, než se na aféru postupně zapomene.
Nepsal jsem, že to vím, jen říkám svůj názor. Jednoduše se mi nechce věřit, že by tak obrovský skandál riskoval jen Volkswagen a jen proto, že zrovna on nebyl schopný vyvinout motorizace odpovídající normám. Samozřejmě, že informaci z článku však beru s rezervou.
ale houby, bez mocoviny lze plnit nox za cenu vyssi spotreby, horsi efektivity a snizene zivotnosti (napriklad). tohle take nikdo nechce - neni to ani ekologictejsi, natoz ekonomictejsi. s pouzitim mocoviny lze nox "stoprocentne" redukovat zase pouze v rezimu, kdy tu mocovinu nedokazu zredukovat veskerou a ta mi pak leze ven z vyfuku - to je horsi pripad nez vypoustet nox. takze opet kompromis, kdy mocovina redukuje realne 50-60% nox. ono to neni cernobile, vse je to o kompromisu. lec dementni eurourednik je nekompromisne zkorumpovany idi@t vymyslejici nesmysly. no a zdejsi masa (prurez populace) jasne ukazuje, jak velka cast populace je ochotna prijmat polovicate informace cernobileho charakteru a zcela kategoricky pak dokaze rozlisit zlo a dobro, o cemz ani nepochybuje... zvlastni.
nejsou schopni plnit. zalezi jen na vykladu toho slova. jsou ruzne provozni rezimy, pri kterych ani benzinove motory neplni emisni limity (treba studene starty).
Všichni to víme, že ostatní auta se stejnými parametry "splní" a jen VW potřebuje software, jen pár blbů to tu nemůže rozdýchat a ohání se upalováním a zákazy >:D
Můj osobní názor? Dělají to všechny automobilky... Poznáte to když auta hodíte na brzdu a budete se pokoušet vyvolat ekorezim??? Některé odhalíte jiné ne... Záleží jak moc mají sofistikovanou detekci testu... Osobně bych dal do auta akcelerometr a ekorezim bych spouštěl když auto stojí... Což taky není stoprocentní ale šlo by to ještě vylepšit...
Ale ve skutečnosti se musíme ptát proč se tohle vůbec děje???
Odpověď je jasná... Jde o vrozenou vadu standardizovaných testů... Musel by jste být dost hloupý aby v případě že je test přesně definován se připravoval na něco jiného než přímo na něj... Příklad... Test z češtiny na antickou literaturu... V prvním případě vám učitel jen řekne kapitoly učebnice ze kterých test bude... V druhém případě vám dá přímo otázky z testu... A teď mi řekněte... Jako žák v druhém případě, budete se učit něco jiného než odpovědi na ty otázky???
Důležitá je tahle věta: "Nechali jsme provést dva testy vozu Opel Zafira, který byl uveden do provozu letos v srpnu. První z nich byl klasický test vozu pro zjištění emisí. Při druhém jsme simulovali běžný provoz a nechali jsme připojit druhý jezdící pás, aby se točila i zadní kola auta. Emise při druhém testu vzrostly o 400 procent,"
Ano, však to je běžný provoz, kde je zrychlování větší než při normovancýh měřených navíc dál řekli, že se kola točila rychlostí odpovídající 150km/h:
Ve chvíli, kdy se kola točila rychlostí odpovídající 150 kilometrům v hodině, pak podle DUH dosáhly emise úrovní, které běžnými přístroji nebylo možné změřit; později se ukázalo, že šlo o sedmnáctinásobek normy.
Tam se homologační zkouška vůbec nedostane, pokudvím, končí u 120km/h proto nad tuhle hodnotu, jsou už výrobcům emise buřt a může přesáhnout. :palecdolu:
Celé mi to příjde udělané, aby se VW víc očistil, že nepodváděl jediný.
;-) Asi tak nějak. Budou zde snahy o porovnání těchto hodnot - tedy rychlosti nadlimitní s klasickým měřením ... Tanečky okolo ještě nastanou, neb přece není možné, aby náš milovaný VW v tom byl sám ...
VW velmi dobře věděl co činí, kde to činí, jaké následky to při provalení může mít, a přesto konal - nebo-li prokázal odhodlání hrát vabank s tím, že v Evropě dopadne vše OK ( vše tomu nasvědčuje už jen proto, že zaměstnává, živí, příliš mnoho lidí, lobistů a politiků ) , a zároveň jde o důkaz nevšedního sebevědomí ( jeden by řekl arogance ), kdy přes rok věděli o lapáliích, které nechali vyhnít - že by dlouhodobá cynická šachová partie CEA a nejvyššího managementu VW >:-[] ( a co dozorčí rada + někteří vlastníci >:-[] ) , kterou z hlediska odpovědnosti vede nejspíše noční služba na vrátnici ...
No , a je tu další fáze evropského scénáře - namočit nenápadně ostatní. Jako první byl použit ADAC - nebo-li parťák z "mokré čtvrti" >:-[] ... Nyní přijdou další ataky,především v Evropě, a ve finále z toho bude takový myšmaš, kdy je možné skutečně čekat omluvu a sanaci koncernu >:-[] ...
Směješ se sám sobě ... Ostatně pro zdejší zeměpisné šířky platí: Poturčenec horší Turka >:-[] ... Nechal bych nikam nevedoucí diskuze na toto téma být - stejně to dopadne ouplně jinak. Mnohým velkým jde o mnohé ...
V tomto článku píší o obou měřených cyklech NEDC.Což má logiku, pak jedině by to bylo srovnatelné s VW.
Druhá verze, z tvého odkazu - je samozřejmě směšná.
Je tragédie, že dvě média mohou dávat tak zcela zásadně jiné informace. Jeden z nich krutě lže/špatně opisuje.
Sám jsem zvědav. Pokud bylo měření jedno v NEDC a druhé reál, je to trapárna.
Tady je moje chyba, kdy jsem pouze předpokládal, že to bude shodný přeložený článek z venku. Proto se rozčiluju nad těmi výsledky, Jestli fakt dělali měřření podler "normální" jízdy včetn rychlosti okolo 250km/h tak pouze 3x násobné překročení je ještě krásný výsledek.
Teď tě nechápu. Podle Auto.cz byla obě měření normovaná. Pak není důvod jen připojením zadní nepoháněné nápravy k zvýšení emisí.
Takže jen doufám, že se dozvíme, kdo neumí opisovat z ČTK- jestli Auto.cz nebo Aktuálně.cz.
Já článek na auto.cz nečetl, to jsem v minulém příspěvku přiznal chybu. Vycházel jsem z článku na aktuálně.cz, kde píšou, že porovnávají emise, které vzniknou při NEDC a normální jízdě, není zde popsáno co to je, pouze zmínka o tom, že rychlost otáčení kol odpovídá 150km/h. Tedy to nebyla žádná normovaná zkouška s kterou výsledky srovnávají.
Stejně jako bych jel economyrun a pak normální jízdu včetně rychlé jízdy (150km/h) a pak s edivil, že spotřeba při normální jízdě je X-krát vyšší než při economyrunu. :no:
Jo, s tím souhlasím. Ale věta z Idnes a z Aktuálně je tak neskutečně de.bilní, že to snad nemůže být pravda. A zapojení/nezapojení zadních kol by taky ztrácelo význam. Snad autor článku zareaguje.
Hlavně by někdo mohl napsat, jak se vybíralo auto do testu. Kdo ho dodal? Bylo vylosováno? Kdo zaručí, že neprošla nějakou úpravou? Pokud nebudou výsledky z nezávislých testů, tak se není o čem bavit. Zatím jde jen o koncernové PR.
nějak v tom pořád nemohu najít smysl při DUH16 tedy 2WD byla spotřeba paliva 4,6 l/km. Při DUH20 4WD kdy vzrostly emise nad limit (261 mg/km) se snížila spotřeba na 4,4 l/km. Zdánlivě by byla odpověď na otázku proč. Pak tady máme ještě DUH07, který zcela odpovídá měření DUH20 4WD, kdy naměřili dokonce emise NOx 317 mg/km, ale spotřeba vzrostla na 4,9 l/km. Stále mi chybí odpověď na otázku proč.
Vidíte... DUH07 jsem si ani nevšiml jak jsem to proletěl... Rozdíl mezi 7 a 20 bych viděl v tom že pod tou tabulkou jsou ještě poznámky a u 20 je tam napsáno ecocosi tak moc německy neumím... Rozdíly ve spotřebě bych viděl v tom že je tam napsáno berechnet což mám dojem bude znamenat že to spotřebu spočítali nevím z čeho předpokládám že z vypuštěných emisí...
A odpověď na otázku proč? V Opelu vymysleli detekci emisního testu tak že ecu při otáčení předních kol a stání zadních přepne na nízkoemisní mód... :-) Prostě se s tím v Opelu moc nes*ali... Kdyby tam prdli trojosý akcelerometr a ecu by spouštěla nízkoemisní mód v případě že auto stojí tak by jsme se o tom teď nebavili... >:D
a ještě na tom nechápu jednu věc, proč by automobilky daly do auta drahou technologii SCR v ceně tisíců Kč a pak jí za jízdy vypínaly, když litr AdBlue stojí 9 Kč a vystačí na cca 1000 km. Tohle mi někdo vysvětlete. Chápu, že jsou dojezdové strategie, protože auto nesmí jít bez AdBlue nastartovat, takže pokud jednotka vyhodnotí, že je třeba dojezd 2.400 km a oznámí to uživateli, musí následně hospodařit s AB aby mohlo vozidlo najet předpokládanou vzdálenost i kdyby zásadně uživatel změnil jízdní styl.
Možná by litr AdBlue pak nevystačil na tisíc, ale třeba na třista kilometrů... A pak dolévat co dva tisíce kiláků, docela otrava, zvláště pokud jedete na delší dovolenou...
My to tušíme, proč ostatní jsou jak mrtví brouci. Jen ti "nezaujetí" prezentují VW jako "temnou sílu", kterou je potřeba tvrzdě potrestat, protože za vše může pouze on, ostatní jsou křišťálovější než křišťál ;-)
To je fakt - fans VW ví vždy vše dříve a lépe >:-[] ... A to množné číslo je kouzelné >:-[] ...
Klasicky a demagogicky se průser VW poevropšťuje -> jde o kauzu v USA, kde vědomně konali, ač věděli. Tedy žádné zbytečné milosrdenství. A že to samé dělali v Evropě ??? Proč ne, hráli vabank - nakonec používali těch úprav hafo.
A kdo že byl beranidlem ropáků v Evropě, kdo že na tom byl nejvíce zainteresován ? . A že lžou všichni, a VW je vlastně hrdina, neb se přiznal ???
To je panečku vtipů na tak malém kousku.
On se přiznal pod tlakem amíků - jen tak na vysvětlenou. A byly zjištěny podobné softíkové úpravy u jiných výrobců ? Byla provedena prokazatelná a nestranná měření konkurence včetně VW někým nezávislým, nějakou autoritou, podle zveřejněné metodiky a zveřejněných výsledků ? Ne ???
A že ADAC ? To je jako vtip ?
Nemá smysl se v tom nějak šťourat, bude to ještě asi překvapivé představení >:-[] , nicméně VW fans již o vyvoleném pomazaném a ukřižovaném mají jasno -> už se používají slova hon, štvanice ... >:-[] -> to je teprve komedie. A co vypotí v budoucnu , vau ...
Všechny tyto testy vznikají za jediným účelem - hodit vinu i na jiné. Tato strategie koncernu v Evropě asi vyjde. Jednodušší jedinci jim na to skočí. Ti ostatní si počkají na probíhající nezávislé testy. Ty se od těch koncernových liší třeba tím, že auta jsou losovaná a znemožní se tím, že projdou před testem tuningem.
A proč by měli reagovat.Vymezuje se snad některá automobilka vůči jiné při svolávacích akcích a podobných problémech? Odsuzují se navzájem.
Řekl bych že ne.Do mrtvol se nekope.
Do silného protivníka se můžeš opřít,porovnávat síly.
Proč do někoho,kdo je v průšvihu a má sám se sebou co dělat. :-!
Mě se vždycky líbí jak vw nadšenci odsuzují auta typu nisan juke apod.. Podle mě, takový typy lidí(vw) zavídí jiným že mají něco jiného čím vyčnívají. Proč mám mít auto které během cesty do práce potkám pětkrát, nikoho neuchvátí, nejčastěji se krade a svolávačku se dozvím tak, že musím do autorizáku kde mi to ani technik nerekne a rovnou to udelají.. U ostatních značek se vláčí všemi bulváry.. Ono PR vw je příkladné.. To je vidět např u sveta motoru, či televizní autosalon.. Jel jsem v octavii rs 230 s vykuchlou navigačkou. Hrozně jsem se bavil tím, jak měl v kalhotech mokro z toho zvuku co vydává výfuk, prý jak porsche.. Ono milý vw bl*ečci ten zvuk dělá rádio.. VW group je podle mě jedna lež za druhou a proto bych si tohlu značku uz nikdy nekoupil. Nebudu psat co ted mám za znacku, ale mel jsem skodu 2x, vw 2x, seat a naposled audi. Prijde mi ubohý jak se snažíte každýmu vysvětlovat že "oni další vyrobci to taky dělají" a "hned se přiznaly".. Ono mít masivní kampaň na propagaci eko čistých dieselu a dostat na ně dotaci a mít to u p*dele a jen kasírovat.. hošíci, já dávat takovým lidem prachy za nový auto, tak ho hambou radsi podpálím, možná z toho vyprodukuje méně toxických s*aček, než když to bude jezdit.. VW FOREVER P*IČO :-P
Mě se vždycky líbí, jak majitel nekoncernu má tu potřebu porovnávat s koncernem a dokazovat si, že jeho nekoncern je lepší a jak nemůže pochopit ty co mají koncern >:-[] >:-[] >:-[]
Ok, tak je pro tebe koncern nudný, je to pro tebe plečka. Tak si kup klidně Juke a nech ostatní ovce jezdit třeba v Yeti. Kde je problém?? Ať si ostatní klidně učůrávají z koncernu. Proč musíš ostatní přesvědčovat, aby učůrávali z tvého nekoncernu??
Možná jsi nepochopil.. Možné vysvětlení je, že jezdíš právě ve vw..
Ale pojďme k věci. Kdybych tady chtěl vychvalovat nějakou značku(jako vw fans), tak jí zde vypíšu.. Toho Nissana jsem uvedl jako příklad, jelikož vzhledově je velmi odlišný od jiných vozů. Já bych ho nechtěl, není to má káva, ovšem nezavrhuji nikoho kdo si ho koupí, ba naopak, má odvahu ukázat, že nechce být tupá ovce v autě které na parkovisti těžko hledá, protože stejných aut tam stojí desítky.. Netvrdím, že nějaká značka je forever, každá značka i model mají své nedostatky. Zapojil jsem se do diskuze, jen kvůli tomu, že mě nepřestává fascinovat oddanost tomu co máte zrovna doma. Ono pokud bychom byli v itálii, tak byste se modlily k fiatu.. :-) Neberu Vám to, jezděte si v tom, kupujte si ty auta, preji vám spoustu spokojených km.. Jen jsem chtěl upřímě vyjádřit, že zrovna vw fans všem musí vysvětlovat, že právě oni mají to nejlepší.. My, ti kteří máme auta jiných značek, se Vám budeme vždycky jen tiše smát, tomu vašemu divnému světu.. :-)
Nedochází ti, že naprosto stejní jako VWfans jsou Fordfans, Hondafans, Nissanfans?
Píšeš "nezavrhuji toho, kdo si ho koupí(Juke), ale v druhé půlce věty urážíš ty, co si koupí koncern. Všichni jsou tupé ovce? A co jsi ty?
zkus si projít diskuze u ostatních značek (např při testu nějakého noveho modelu), pokažde se objeví několik nýmandů kteří tam napíšou že jejich tédéíčka jsou forever nej a ostatní stojí za hov*o. Jsem asi řidič který nechce aby za něj auta řídila, ani abychom měli všichni stejnou značku. Nebo podle tebe by měl každý jezdit v koncernu? Není to tak dlouho co s podobnou ideologií jeden němec rozpoutal druhou světovou,apropo zkusil jsis někdy do wikipedie zadat vw? Možná i vysvětlení proč někteří vyznávají jen jednu variantu značky.. :yes:
Napis sem aspon jeden priklad z diskusie kde niekto pisal ze jeho TDI je naj a ostatne stoja za *, inak si tu akurat za klauna. Skor by som povedal ze je tu viac ludi ktori maju potrebu zakazdym si do VW kopnut a neustale urazat jeho majitelov a fanusikov. Tupa ovca si akurat ty sam ked sa pokusas hodnotit ludi podla toho ake auto si kupuju. ;-):no:
Ty věříš, že tvoje nekoncernové auto je lepší jak koncernové. Majitel koncernového si myslí, že jeho koncern je přeci zaručeně lepší...
U nás je podle tebe ovcí majitel VAG, zatímco takový (příklad) fiaťák je pán guru, co rozumí autům? Zatímco v Itálii bude tou ovcí právě fiaťák, zatímco VAG tam bude za automobilového znalce??
po skandálu když kolem mě projede nějaké auto v naftě z koncernu zacpávám si nos protože nemůžu dýcha !to co dělá dnes vw je šřot šrot šrot ,odcházím proto k japoncům v benzínu(ve fast and furious stejně nic v naftě z koncernu nehrálo protože to stejně nejede a hlavně to hulí jak čtyří).......dobře jim tak vwčkářům reputace totálně v ánusu,náprava nemožná........