Úzkou spolupráci automobilek Ferrari a Maserati oznámí v nejbližší době Fiat SpA. Jejím cílem bude pomoc při vývoji motorů pro budování nové image značky Alfa Romeo.
Tahle účetnická slibotechna mě už fakt neskutečně se*e!!! Ať se už sakra vysere na Alfu a prodá jí, dokud je o ní zájem. Stojí to jen prachy, který Fiat stejně nemá a výsledky nikde. Za prachy, který mu lidokoncern za Alfu dá, by mohl začít zase vyrábět Lancie. Jedna opravdu prémioná značka Fiatu bude stačit. A hlavně - jedna pořádná značka bude lepší, než dvě skomírající. Přeznačkovaný Chryslery nikdo nechce, Lancia musí vyrábět znovu taková auta, s jakými slavila největší úspěchy. Nehledě na to, že spolupráce Alfy Romeo a Ferrari nemá žádnou tradici (naopak tyhle značky spolu soupeřily v F1). Zatím co spolupráce Lancia - Ferrari... to je jiná historie. :-) Tenhle idiot pošlapává veškerou slávu, tradici, historii a úspěchy, jakých italské automobilky za posledních 100 let dosáhly! :-(:-! Uf, den sotva začal a hned mi fantozzi zase zkazil náladu...
Mne by sa celkom páčilo, keby Alfu predali BMW. Boli by síce drahé, ale ináč by to bolo podľa mňa len dobre. Otázka je, či majú záujem. A hlavne by mal mať Seržo záujem Alfu predať. :-!
Samozrejme, ze od zalozenia krachuje. Preto v rallye vyprasila vsetky znacky 6 rokov po sebe 1987-1992 v pohari konstrukterov. Preco odtial odisli, netusim. Je to strata pre rallye.
Citroen taky v posledních x letech nemá v rallye konkurenci a jak jsou na tom v reálu... ;-)
Odkazuju spíš na to, že poslední skutečně úspěšný model se přestal prodávat na začátku devadesátých let... ;-\
Tu vsak treba pripomenut, kto im v tom medvedim podielom pomohol, Sébastien Loeb.
Nebyt tohto krala volantu, neboli by ani oni na prvom mieste tak casto. PSA v rallye vyhrava, tam to jednoducho vedia. Ale ani mimo toho nekrachuju dlhe roky. Po "krize" im zacina padat hrad.
Lancia nikdy nemala masovo uspesne auta, teraz je navyse dlhe roky na okraji zaujmu koncernu, ale neznamena to, ze vzdy bola na pokraji krachu.
Čistý zisk automobilky Fiat ve čtvrtém čtvrtletí roku 2012 vzrostl téměř o polovinu na 388 milionů eur, tedy v přepočtu přibližně deset miliard korun....
Ty kecy si tedy nech od cesty..!! ;-)
Chrysler šel nahoru , FIAT na tom vydělá technologie i finance..
Vše se nyní investuje do značek v Evropě na které nyní moc nedbali.
A vydělá na tom FIAT,Alfa Romeo,Lancia i Maserati....nové modely by je v EU mohli poslat do úplně jiných prodejních čísel.. :yes::yes:
Spolupráce značek v koncernu je jasná..dělá to i VW se značkami Bugatti a Bentley...BMW s Mini a Rolls Roycem..atd.
Historie je už jen historie.. ;-)
Globalizace je trend 21.století...možná někdy bohužel.
Některé značky ale přežily..ne jako naše Tatra např.. >:-[]
Vsetci manazeri budu aj v kome viest chrabre PR reci. Pokial im tecu tie brutalne peniaze na vlastny ucet, tak to nevzdaju ani za boha!!! A Marchionne, ten je v tomto kral korunovany ...
keby mali taku historiu a renome vo svete ako ma alfa alebo lancia .... a taliani aj napriek tomu dokazali nemozne.... pochovat tieto nesmrtelne legendy 8-s by nedokazali ani vietnamci
je to smutne... reci maju taliani vzdy kopec ale vysledky ziadne.... uz 5 rokov sa spomina SUV od alfy a dalsich 5 rokov este spominat bude.... smutne.... velka alfa mala byt tiez uz davno... miesto velkej alfy nie je uz ani mensi nastupca 159tky.... a samozrejme ani ziadna velka alfa... brera skoncila tiez neslavne rovnako ako aj alfa GT.... hruza a des... ako takto dokaze jedna svetova znacka padnut na kolena.....
Jasně , je to tak..v krizi se orientovali na Ameriku..
Chrysler šel nahoru..
Je na čase to obrátit do Evropy.
FIAT,Lancia i Alfa si zaslouží nové modely.
Potřebují je..!! ;-)
Budeme se těšit na novinky...fandím Italům , že nás snad překvapí příjemně. :yes:
Podezírat Sergia z hlouposti je podle mě dost velký podcenění. Určitě je umanutej, panovačnej (souvisí s funkcí), ale ne hloupej. Nevím, jestli vůbec má AR vyvinutej nějakej model místo AR159, jak je na tom SUV si ani netroufám odhadnout. Pokud něco tenhle makaron má v rukávu, musí si bejt setsakra jistej, že to bude stát za to, jinak skončil. Pokud nemá nic, hraje jen o cenu za AR...a to je z pohledu koncernu za kterej kope taky dobře.
Seriova podoba 4C ma byt uz teraz v Zeneve, na trhu v Europe aj USA este tento rok. Do konca roka maju ukazat Maserati Ghibli, Alfa by mala robit jeho dvojicku, vraj uz buduci rok. Giulia ma nabehnut o rok neskor.
Pokial ide o Ferrari, od roku 2014 pojde cela Formula 1 na fukanych sestvalcoch, cize minimalne s pohladu marketingu je tam vela priestoru na kreativitu. Neverim, ze AR predaju.
V inom clanku su konsolidovane hospodarske vysledky Fiatu ako holdingu, az take zle to zasa nie je. Fiat je nakoniec sukromna firma a ak by akcionari neboli spokojni, Sergio by tam uz nebol.
Cena oholené Giulietty s motorem 1,4T 105k začíná na 440 000 Kč. Tak si myslím, že prodeje Giulietty půjdou razantně dolů. Ty ceny chlapci razantně přehnali.
Díky za korekci. Klikl jsem na ceník a už jsem se nepodíval, že pod ním je akční ceník. :yes:
I přesto se mi zdá, že za motor 1,4T 120k, s první smysluplnou výbavou Veloce chtít 485 000 je moc. Kdyby to stálo 440 000 tak bych nic neříkal, takhle je to dle mého názoru příliš.
I ty ostatní ceny (kromě základu) by chtěly aspoň o 40 000 dolů.
Holt, zdražila Alfa pěkně, ale nemyslím si, že se jí to vyplatí.
Tak já ani nechci aby byla za cenu Octavie, ale ty ceníkový ceny jsou podle mě už moc (viz výše).
A co se týče slev u prodejců, tak jsem slyšel od známého (nemám vlastní zkušenost s prodejci Alfy), že se jim do slev moc nechce (známý dostal slevu jen 3% a to ještě ne moc ochotně).
Cena dolů už nešla (ale na samotné skladovce, co jsem bral, byla sleva dost výrazná), ale dostal jsem gratis gumové rohože a Defend Lock s montáží. Obojí bych stejně kupoval, takže vlastně sleva byla další, dodatečná. :-) K tomu 10 % na díly a příslušenství, přičemž to platilo i na potahy na zakázku, které mi přesně vyměřili, nechali vyrobit v TASO MB a dodali na showroom.
Pomoc Ferrari při vývoji motrů AR rozhodně nemůže škodit!
Doufejme, že ta pomoc Ferrari při vývoji motorů Alfy bude skutečně pravda :-) Hlavně ať nezapomenou taky na ten správný, jedinečný, skvostný a těžce návykový alfácký zvuk - hluboké, jadrné troubení, jehož tónina se mění podle otáček ;-);-);-):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Re: Pomoc Ferrari při vývoji motrů AR rozhodně nemůže škodit
Ja myslím, že u Ferrari s tím problém mít nebudou....jelikož jaký motor bude za rok ve formuli 1? No přece V6 o objemu 2,6 L..... a to není ani dneska žádný scifi pod kapotou alfy.... ;-) akorát nebude točit 10.000 ot./min