Keď sa koncern General Motors rozhodol, že rozšíri modelové portfólio svojej švédskej dcérskej značky Saab, spustil vývojové práce kompaktného hatchbacku a stredného SUV.
Na začiatok k 9-7X - Marko sice velkoryso označil tento model ako "aký taký úspech", ale buďme úprimní - bol to tiež prepadák.
9-2X - toto je ukážka absolútnej demencie, kombinovanej s idiotizmom a imbecilitou. Keď pominieme fakt, že nalepiť masku alá Saab na Imprezu snáď až taký drahý špás nebol, ale to nikto z vedenia GM si nenechal urobiť prieskum trhu, otestovať zákazníkov a pod? A som zvedavý, či niekto aj niesol nakoniec zodpovednosť za tento "prešlap" alebo ako obvykle - žiadny manažér nie je neúspešný, maximálne sa presunie na inú (vyššiu) pozíciu....
Já myslím, že průzkum trhu a zákazníků by vyšel GM pomalu dráž, než uvedení 9-2X na trh... ;-) Zkrátka k tomu podle mně GM přistoupilo tak: když to bude úspěšný, tak to bude úspěšný, když ne, tak jsou ztráty minimální... Jinak máš naprostou pravdu - oba modely (9-7X, 9-2X) byli jen snahou GM o jakousi "iluzi" nových modelů a nějakého vývoje... Snad teď Saab pod vedením číňanů míří k lepším zítřkům...
Typickým příkladem je nová Lancia Stratos. To musí být opravdu auto pro naprostého zoufalce a neználka, který neumí ocenit originální Ferrari 360 >:D >:D >:D >:D