no, na ten zadek si budu muset zvyknout, ale ten nadpis sedi, je to klasika a rek bych ze saab zase zabodoval a urcite najde hodne zakazniku.. saab je hold tradice, ktera tady bude furt, i kdyz se tamhle renault bude snazit uchvatit svym futuristickym designem a bude porad obliben, co maji zivotni styl...
Paráda, paráda, paráda!!! Když se pustili do cabria tak by logicky mohli dělat i kupéčko. Nicméně při uvedení sedanu 9-3 o kupé nebyla vůbec řeč. Tento krok celkem nechápu. Myslím, že by si i kupéčko našlo své zákazníky.
Ten zadok je trochu netypický, inak sa mi moc páči
Ako saab-fan som potešený novým 9-3 Cabrio, tie zadné svetlá sú na SAAB trochu veľká výzva, možno si zvyknem. Vozenie bude určite typické pre SAAB cabrio+ coupé, športová klasika, vnútri pohodička a výborné turbo. Rozhodne ale čakám nové 9-3 Combi v prevedení 9-3x, teda 4x4, ktoré by vraj malo mať podvozok z Grazu. Na ten už prevdupovediac odkladám fondy. Ešte im trochu chýba presvedčivejší diesel, ale nakoniec SAABy vždy boli o dobrom benzíne turbo. Jediným protiargumentom bude stále vyššia cena, aj keď kvalitatívne napr. SAAB 9-5 za tie penieze určite stojí. V tomto smere sa stále dá na SAAB spolahnúť.
Je to pa - rá - da. Minulá dvět rojka kábo bylo trochu těžký na zadek ale tohle je super. První uvedení sedanu mě trochu zklamalo (hlavně cenou) ale tohle vypadá jako cesta správným směrem. Ještě trochu poladit diesely a udělat 4x4 a je to tam
Saab robi tento typ predku 30 rokov, tak čo sem pletieš Passat. Interiér je podobná vec. SAAB buď miluješ, alebo neznášaš. Ty si asi tá druhá skupina, tažko povedať, či ti niečo neuniklo. Skús si ho požičať, uvidíš sám, v čom je čaro SAABu.
Nejde mi o mrizku, ta je original. Jde mi o svetla. Kdyz si odmyslim mrizku, tak vypadaj jako minula verze passatu s cirou optikou. Zkus si to dat vedle sebe a je to tak. Jinak nic proti saabu.
Asi jsi se úplně zbláznil:-) Jak můžeš vyslovit slovo Passat, když se mluví o SAABech:-)) Jezdil jsem s passatem, teď jezdím s 9-5 aero a je to jako přesednout ze stodvácy do Superbu:-)))
Zkus ještě nějaký vtip prosím.
Je pěknej, ale když se odívám na partii předního rohu (světlo,blatník a kapota), vydim Opel Calibra. Jinak je to klasika jak má být, kabrio s plátěnou střechou.
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
Saab by to byť mohol, len by to musel byť motor vlastnej konštrukcie, nie taký univerzálny, že ide do ISUZU, Renaultu a neviem kde ešte v úplne rovnakej podobe. To bola chybka, ktorá sa im tiež vypomstila. Motor ako taký beží ok, len riadiaca elektronika bola nedoladená a spôsobila u niekoľkých áut nepekné veci. Niečo podobné, ako laické načipovanie auta - jednoducho chaosí. To ma ako priaznivca tejto značky neteší, ale povedať to treba. Benzíny 2,3t sú dosť dobré, majú vyrovnaný ťah a sú tiché. V princípe neustále dolaďované - mechanický základ sa im podaril, tak ho len dolaďujú. Ešte trochu doladiť spotrebu... SAAB mám jednoducho rád.
2 roky sem jezdil s 9000 aero 240 koni plna vybava.. lepsiho dravce sem nesedlal, kam se na nej hrabe 9-5 aero, jedina nevyhoda je predni nahon, protoze pak musis predni gumy menit kazdej teden .. staci aby ti parkrat pri rozjezdu ujela noha a mas ze zimnich pneumatik SLICKY. ale jestli muzu TROLLOVI poradit tak at de do aera, je to porad uzasny letadlo a jestli ses fanda SAABu tak by byla velka chyba jit do dieslu! kdyz si kupuju saab, tak kvuli designu, pohodli, podvozku, palubce, stylu ale hlavne kvuli PREPLNOVANYMU BENZINAKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Tento fakt si plne uvedomujem. Bol som sa pozriet v Trollhatane vo fabrike, vtedy ma to vzalo a odvtedy len spekulujem a takpovediac trochu inak uvazujem. Aero je sila - porovnaval som to v jazdnych vykonoch s A8 (310PS), A8 je super auto - ina trieda, ale s 9-5 aero (teraz ma od r.v. 2001 250 PS) si nevedela rady ani v meste, ani na dialnici. Znami ma 9-5 3,0 V6 t, ale to je zrut a okrem toho je to motoricky preplnany opel, nie Saab. Aero je lepsia volba, urcite aj financne.
No a samozrejme SAAB nie je auto, to je zivotny styl. A ten sa mi dost paci. Dik za nazor
jojo, to je vsechno pravda, ale este bych chtel navazat na ten motor ten 3,0v6 t je fakt nepovedenej a da se rict na nic, kdyz si chci koupit 3litrovej motor s dobrym autem, tak si precenekoupim saab, kterej si kupuju hlavne kvuli 4valci s turbem.. a navic, podivejte se natohle: pokud se nemilim tak ma 200ps a to i pres to ze je to TRILITROVEJ!!! SESTIVALEC!!!! s TURBEM!!!! kdyby takovejhle motor udelal bavorak tak nema 200 koni ale 300koní!!! navic dneska sou diesly od opelu jedny z nejhorsich z nabidky.. treba ten 2,2dti ma 125koni laguna s toho samyho objemu da 150koni a vw da z 1,9!!! 150koni.......
Měl jsem úžasnou možnost řídit tady toho krasavce beze střechy s 210 koňmi a vživotě jsem nezažil nic tak úžasného, teda dokud jsem se neprojel v modifikaci 9-5aera s 310koňmi, to už nejste řidičem, nýbrž pilotem, přicházejícím o dech při každém sešlápnutí pedálu, je jedno na který převodový stupeň...
Kdo nikdy neřídil SAAB, tak ještě nic nezažil...a to jsem řídil kde co... Naprosto souhlasím s kolegou Trollem cituji:"SAAB nie je auto, to je zivotny styl"