Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-3 Cabrio – obnovená klasika

Švédský Saab si pospíšil s představením otevřené verze modelu 9-3, který byl nedávno uveden na trhy.
Zpět na článek
5. 3. 2003 17:10
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 22:33
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 10:46
neregistrovaný "Viggen"
6. 3. 2003 12:01
neregistrovaný "Troll"
6. 3. 2003 16:56
neregistrovaný "9 5"
6. 3. 2003 17:02
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 20:23
neregistrovaný "Troll"
7. 3. 2003 20:41
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 20:40
neregistrovaný "Jorgito"
6. 3. 2003 20:56
neregistrovaný "Troll"
7. 3. 2003 20:51
neregistrovaný "honz"
7. 3. 2003 20:42
neregistrovaný "pete"
6. 3. 2003 20:35
neregistrovaný "Bárt"
7. 3. 2003 20:43
neregistrovaný "honz"
7. 3. 2003 20:45
neregistrovaný "honz"
8. 3. 2003 14:26
neregistrovaný "Adam"
8. 3. 2003 16:42
neregistrovaný "radek"
9. 3. 2003 16:46
neregistrovaný "Troll"
15. 3. 2003 12:21
neregistrovaný "saabista"
16. 3. 2003 11:16
neregistrovaný "Troll"
15. 3. 2003 18:10
neregistrovaný "Mirek"
11. 3. 2003 17:41
neregistrovaný "anonym"
16. 3. 2003 11:51
neregistrovaný "ace3"
16. 3. 2003 15:52
neregistrovaný "Troll"
19. 3. 2003 17:26
neregistrovaný "ace3"
22. 3. 2007 16:30
neregistrovaný "jox"
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 17:10
bez titulku
no, na ten zadek si budu muset zvyknout, ale ten nadpis sedi, je to klasika a rek bych ze saab zase zabodoval a urcite najde hodne zakazniku.. saab je hold tradice, ktera tady bude furt, i kdyz se tamhle renault bude snazit uchvatit svym futuristickym designem a bude porad obliben, co maji zivotni styl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 22:33
bez titulku
Paráda, paráda, paráda!!! Když se pustili do cabria tak by logicky mohli dělat i kupéčko. Nicméně při uvedení sedanu 9-3 o kupé nebyla vůbec řeč. Tento krok celkem nechápu. Myslím, že by si i kupéčko našlo své zákazníky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viggen"
6. 3. 2003 10:46
Re: bez titulku
jojo coupecko to chce !! uplne to vidim, bylo by nadherne....a ve verzi Aero...mmm...
neregistrovaný "Troll"
6. 3. 2003 12:01
Ten zadok je trochu netypický, inak sa mi moc páči
Ako saab-fan som potešený novým 9-3 Cabrio, tie zadné svetlá sú na SAAB trochu veľká výzva, možno si zvyknem. Vozenie bude určite typické pre SAAB cabrio+ coupé, športová klasika, vnútri pohodička a výborné turbo. Rozhodne ale čakám nové 9-3 Combi v prevedení 9-3x, teda 4x4, ktoré by vraj malo mať podvozok z Grazu. Na ten už prevdupovediac odkladám fondy. Ešte im trochu chýba presvedčivejší diesel, ale nakoniec SAABy vždy boli o dobrom benzíne turbo. Jediným protiargumentom bude stále vyššia cena, aj keď kvalitatívne napr. SAAB 9-5 za tie penieze určite stojí. V tomto smere sa stále dá na SAAB spolahnúť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "9 5"
6. 3. 2003 16:56
bez titulku
Je to pa - rá - da. Minulá dvět rojka kábo bylo trochu těžký na zadek ale tohle je super. První uvedení sedanu mě trochu zklamalo (hlavně cenou) ale tohle vypadá jako cesta správným směrem. Ještě trochu poladit diesely a udělat 4x4 a je to tam
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 17:02
bez titulku
Kdyby tam nebyla jina mrizka, tak je to passat. A ten intros. Hruza.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Troll"
6. 3. 2003 20:23
Re: bez titulku
Saab robi tento typ predku 30 rokov, tak čo sem pletieš Passat. Interiér je podobná vec. SAAB buď miluješ, alebo neznášaš. Ty si asi tá druhá skupina, tažko povedať, či ti niečo neuniklo. Skús si ho požičať, uvidíš sám, v čom je čaro SAABu.
neregistrovaný "anonym"
7. 3. 2003 20:41
Re: bez titulku
Nejde mi o mrizku, ta je original. Jde mi o svetla. Kdyz si odmyslim mrizku, tak vypadaj jako minula verze passatu s cirou optikou. Zkus si to dat vedle sebe a je to tak. Jinak nic proti saabu.
neregistrovaný "Jorgito"
6. 3. 2003 20:40
Re: bez titulku
Asi jsi se úplně zbláznil:-) Jak můžeš vyslovit slovo Passat, když se mluví o SAABech:-)) Jezdil jsem s passatem, teď jezdím s 9-5 aero a je to jako přesednout ze stodvácy do Superbu:-)))
Zkus ještě nějaký vtip prosím.
neregistrovaný "Troll"
6. 3. 2003 20:56
Re: bez titulku
kolko ti papa ta aerovka? Kukam po 3,0 TiD vs. 9-5 aero. Dva extremy, jedna cena? Co si vybrat. 9-5 Kombi to bude kazdopadne
neregistrovaný "honz"
7. 3. 2003 20:51
Re: bez titulku
urcite je to rozdil, ale o tom ten nazor nebyl, takze proc ty silny reci.
neregistrovaný "pete"
7. 3. 2003 20:42
Re: bez titulku
na ten intros bych si proste nezvik...
neregistrovaný "Bárt"
6. 3. 2003 20:35
Calibra
Je pěknej, ale když se odívám na partii předního rohu (světlo,blatník a kapota), vydim Opel Calibra. Jinak je to klasika jak má být, kabrio s plátěnou střechou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "honz"
7. 3. 2003 20:43
Re: Calibra
Taky
neregistrovaný "honz"
7. 3. 2003 20:45
Re: passat
Taky me napad ten passat. Ale uz je to minulej model, takze to nevadi.
neregistrovaný "Adam"
8. 3. 2003 14:26
9-5
No ja mam 9000 a chci ho uz vymenit.Silham po 9-5 3.0tid ale chybi mi tam automat.Bez toho ani ranu.Snad ho tam zacnou montovat.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "radek"
8. 3. 2003 16:42
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
neregistrovaný "Troll"
9. 3. 2003 16:46
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
bol si nespokojny s motorom ako takym, alebo elektronikou made by ISUZU?
neregistrovaný "saabista"
15. 3. 2003 12:21
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
nafta je do traktoru, plyn do sporáku, auťáky ty jezdí na benzin
PS: uz jste nekdy videli naftovou stíhačku ? To přeci nemuže být Saab !
neregistrovaný "Troll"
16. 3. 2003 11:16
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
Saab by to byť mohol, len by to musel byť motor vlastnej konštrukcie, nie taký univerzálny, že ide do ISUZU, Renaultu a neviem kde ešte v úplne rovnakej podobe. To bola chybka, ktorá sa im tiež vypomstila. Motor ako taký beží ok, len riadiaca elektronika bola nedoladená a spôsobila u niekoľkých áut nepekné veci. Niečo podobné, ako laické načipovanie auta - jednoducho chaosí. To ma ako priaznivca tejto značky neteší, ale povedať to treba. Benzíny 2,3t sú dosť dobré, majú vyrovnaný ťah a sú tiché. V princípe neustále dolaďované - mechanický základ sa im podaril, tak ho len dolaďujú. Ešte trochu doladiť spotrebu... SAAB mám jednoducho rád.
neregistrovaný "Mirek"
15. 3. 2003 18:10
Re: Tak na 3.0 TiD bych radeji zapomel, /vlastni zkusenost/
Na to zapomeň, automat se k 3,0 TID nevejde.
neregistrovaný "anonym"
11. 3. 2003 17:41
bez titulku
K R Á S A
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ace3"
16. 3. 2003 11:51
Re: bez titulku
2 roky sem jezdil s 9000 aero 240 koni plna vybava.. lepsiho dravce sem nesedlal, kam se na nej hrabe 9-5 aero, jedina nevyhoda je predni nahon, protoze pak musis predni gumy menit kazdej teden .. staci aby ti parkrat pri rozjezdu ujela noha a mas ze zimnich pneumatik SLICKY. ale jestli muzu TROLLOVI poradit tak at de do aera, je to porad uzasny letadlo a jestli ses fanda SAABu tak by byla velka chyba jit do dieslu! kdyz si kupuju saab, tak kvuli designu, pohodli, podvozku, palubce, stylu ale hlavne kvuli PREPLNOVANYMU BENZINAKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "Troll"
16. 3. 2003 15:52
Re: bez titulku
Tento fakt si plne uvedomujem. Bol som sa pozriet v Trollhatane vo fabrike, vtedy ma to vzalo a odvtedy len spekulujem a takpovediac trochu inak uvazujem. Aero je sila - porovnaval som to v jazdnych vykonoch s A8 (310PS), A8 je super auto - ina trieda, ale s 9-5 aero (teraz ma od r.v. 2001 250 PS) si nevedela rady ani v meste, ani na dialnici. Znami ma 9-5 3,0 V6 t, ale to je zrut a okrem toho je to motoricky preplnany opel, nie Saab. Aero je lepsia volba, urcite aj financne.
No a samozrejme SAAB nie je auto, to je zivotny styl. A ten sa mi dost paci. Dik za nazor
neregistrovaný "ace3"
19. 3. 2003 17:26
Re: bez titulku
jojo, to je vsechno pravda, ale este bych chtel navazat na ten motor ten 3,0v6 t je fakt nepovedenej a da se rict na nic, kdyz si chci koupit 3litrovej motor s dobrym autem, tak si precenekoupim saab, kterej si kupuju hlavne kvuli 4valci s turbem.. a navic, podivejte se natohle: pokud se nemilim tak ma 200ps a to i pres to ze je to TRILITROVEJ!!! SESTIVALEC!!!! s TURBEM!!!! kdyby takovejhle motor udelal bavorak tak nema 200 koni ale 300koní!!! navic dneska sou diesly od opelu jedny z nejhorsich z nabidky.. treba ten 2,2dti ma 125koni laguna s toho samyho objemu da 150koni a vw da z 1,9!!! 150koni.......
neregistrovaný "jox"
22. 3. 2007 16:30
SAAB = neuvěřitelný zážitek a droga!
Měl jsem úžasnou možnost řídit tady toho krasavce beze střechy s 210 koňmi a vživotě jsem nezažil nic tak úžasného, teda dokud jsem se neprojel v modifikaci 9-5aera s 310koňmi, to už nejste řidičem, nýbrž pilotem, přicházejícím o dech při každém sešlápnutí pedálu, je jedno na který převodový stupeň...
Kdo nikdy neřídil SAAB, tak ještě nic nezažil...a to jsem řídil kde co... Naprosto souhlasím s kolegou Trollem cituji:"SAAB nie je auto, to je zivotny styl"
Rozbalit vlákno
0