Jasně, každý nový Saab je fajn, ale nevím jestli právě tohle je ideální třída pro růst.
Hlavně doteď se vedle řady 9-5 pro vyšší střední, nové generace 9-3 pro střední, 9-4X pro SUV plánovala tuším řada 9-1, která měla pokrýt segment kompaktů a konkurovat 1-er a A3. Myslím, že by bylo rozumnější jít směrem "dolů" v řadách postupně, jak to dělá třeba Volvo, nebo právě i němci.
Nemáte někdo info o vyvíjené 9-3? Plánovali nákup podvozkové platformy, tuším jsem četl něco že znova od GM.
Asi by to dávalo logiku, jít postupně.
Navíc si myslím, že by Saab neměl podlehnout retro módě a nabízet naopak moderní design, v tom je jeho síla :yes:
na druhou stranu, tohle je snad jediný segment, kde se ten retro dizajn dá udělat jakš takš se ctí. Přesto bych uvítal radši pokračování v novém směru reprezentovaném třeba právě 9-5 a konceptem 9-x :yes:
Ber to tak, že v daném segmentu ještě není tak přeznačkováno, takže se z toho může stát mnohem snadněji "šlágr". Otázkou je kdo poskytne komponenty ;-)
mně je to osobně jedno, jen jsem chtěl poradit >:-[]
myslím, že komponenty přijdou od GM. Ty vazby tam budou stále nadstandardní. A budou potřebovat nejen podvozek, ale i motory. Momentálně mají všechny motory od GM, vlastní vývoj jaksi není (kromě snad úprav aktuálních).
Takže máme motory a převodovky od GM, co bude nejjednodušší? Spojit to s podvozkem od GM, v některých případech možná bude stačit dát vlastní kastli + poladit podvozek.
šel bych do fiatu, ten má zbrusu nový dvouválec s turbem >:-[] i kubaturou to odpovídá původní 92 a saab je mistr v ladění turba. každý válec dostane vlastní a navrch třeba i kompresor. auto získá opět velmi charakteristický zvuk a na ***ku nápis 2x2 turbo super charger. :-)