Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab rozhoduje, zda se pustí do výroby malého modelu, nástupce Saabu 92

Portfolio Saabu by se mohlo už v roce 2013 rozrůst o další model, nad rámec dřívějších plánů nového vlastníka Spyker Cars NV.
Zpět na článek
2. 6. 2010 20:02
2. 6. 2010 20:35
2. 6. 2010 23:32
2. 6. 2010 20:54
2. 6. 2010 23:06
2. 6. 2010 23:52
3. 6. 2010 09:52
3. 6. 2010 10:52
3. 6. 2010 11:35
3. 6. 2010 12:40
4. 6. 2010 13:34
4. 6. 2010 11:42
Avatar - pelikoš
2. 6. 2010 20:02
jojo
a jak jinak zvednout prodeje
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2010 20:35
Re: jojo
Jako ze by koupili od Opelu platformu, pro pripravovanou, nebo stavajici Corsu ?
Avatar - gld
2. 6. 2010 23:32
Re: jojo
už to nemusí byť opel, vybrať si môžu hocikoho

Inak dobrý nápad, ak bude malý saab aspoň tak pekný ako nová 9-5 tak sa máme načo tešiť
Avatar - petrumr
2. 6. 2010 20:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2010 21:42
Malý, ale SAAB.
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2010 23:06
urcite
osobne bych rekl ze zrovna tohle saab potrebuje, mohl by mu zvednout prodeje :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2010 23:52
Souhlas.
Musí ale vypadat stejně jako původní 92!!! >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2010 09:52
Tak nevím
Jasně, každý nový Saab je fajn, ale nevím jestli právě tohle je ideální třída pro růst.

Hlavně doteď se vedle řady 9-5 pro vyšší střední, nové generace 9-3 pro střední, 9-4X pro SUV plánovala tuším řada 9-1, která měla pokrýt segment kompaktů a konkurovat 1-er a A3. Myslím, že by bylo rozumnější jít směrem "dolů" v řadách postupně, jak to dělá třeba Volvo, nebo právě i němci.

Nemáte někdo info o vyvíjené 9-3? Plánovali nákup podvozkové platformy, tuším jsem četl něco že znova od GM.
Rozbalit vlákno
9
3. 6. 2010 10:09
Re: Tak nevím
Asi by to dávalo logiku, jít postupně.
Navíc si myslím, že by Saab neměl podlehnout retro módě a nabízet naopak moderní design, v tom je jeho síla :yes:
3. 6. 2010 10:52
Re: Tak nevím
tak tak, začíná tu být přeretrováno >:-[]

na druhou stranu, tohle je snad jediný segment, kde se ten retro dizajn dá udělat jakš takš se ctí. Přesto bych uvítal radši pokračování v novém směru reprezentovaném třeba právě 9-5 a konceptem 9-x :yes:
Avatar - T613
3. 6. 2010 11:35
Re: Tak nevím
Ber to tak, že v daném segmentu ještě není tak přeznačkováno, takže se z toho může stát mnohem snadněji "šlágr". Otázkou je kdo poskytne komponenty ;-)
3. 6. 2010 12:40
Re: Tak nevím
mně je to osobně jedno, jen jsem chtěl poradit >:-[]

myslím, že komponenty přijdou od GM. Ty vazby tam budou stále nadstandardní. A budou potřebovat nejen podvozek, ale i motory. Momentálně mají všechny motory od GM, vlastní vývoj jaksi není (kromě snad úprav aktuálních).

Takže máme motory a převodovky od GM, co bude nejjednodušší? Spojit to s podvozkem od GM, v některých případech možná bude stačit dát vlastní kastli + poladit podvozek.
Avatar - prekladys
4. 6. 2010 12:20
Re: Tak nevím
obávám se, že saab by musel koupit již hotovou platformu. nevyvinul náhodou poslední vlastní v 60. letech...?
4. 6. 2010 13:34
Re: Tak nevím
řekl bych že v 70tých (pro 900) ale nevím to jistě

Pak ještě 9000 byl společný vývoj s makarónama a pak už jen fasovali :-)
Avatar - prekladys
4. 6. 2010 15:32
Re: Tak nevím
platforma 900 = 99
Avatar - prekladys
4. 6. 2010 09:29
Re: Tak nevím
šel bych do fiatu, ten má zbrusu nový dvouválec s turbem >:-[] i kubaturou to odpovídá původní 92 a saab je mistr v ladění turba. každý válec dostane vlastní a navrch třeba i kompresor. auto získá opět velmi charakteristický zvuk a na ***ku nápis 2x2 turbo super charger. :-)