Společnost Samson Motors ze severoamerického Oregonu se již téměř deset let věnuje vývoji létající tříkolky Switchblade. Tato snaha nese ovoce a firma má podle nejnovějších informací již přes 800 rezervací na tento stroj.
Naprosto neprakticka vec, at ta americka, tak ta slovenska. Proc? A jak bych to asi mel pouzivat? To jako dojedu k zacpe a ... co dal? Potrebuju s rezervou 400m na vzlet. Odkud? Z normalni silnice? To je ale, jaksi mimo misu a leteckej zakon. A co pristani? Preletim zacpu a pristanu zase na silnici?? Ale kde!! Na pristani potrebuju jeste vic VOLNYHO mista a v souladu s leteckym zakonem. Takze vysledkem bude jakejsi - mozna i letajici - predrazenej hybrid, pro normalni provoz - hlavne pro leteckej - NEPOUZITELNEJ. A co dalsi nalezitosti, jako podavani letoveho planu?? A co pravidelnej servis v certifikovane dilne? To neni ultralight, kterej si kazdej servisuje doma v garazi. Proste mi to pripada jako predrazena hracka bez praktickeho smyslu, kde majitele firmy neumi uvazovat dal, nez za prvni roh a prakticke problemy neresi.
pokud to nebude mít nějakou aktivní aerodynamiku na zemi, tak dost pochybuju že se s tím bude dát jezdit 200. Přítlak (důležitý na zemi) a vztlak (důležitý ve vzduchu) jdou přímo proti sobě, takže buď to nebude držet na silnici, nebo to nebude držet ve vzduchu. Nějak mi příjde, že ty popisované výkony (veškeré) jsou vlhký sen, stejně jako všechny ty rendery.
Bude to muset splnovat prilis hodne kompromisu a univerzalni reseni cehokoliv je, vetsinou, na ho.no. Pocinaje celorocnimi pneumatikami a konce letajicim autem. Mne fascinuji 3 kola a rychlost pres 200 km/h.. Jedna pekna dira, odfrezovana cast silnice, voda na jedne strane a uz to zacina byt zajimavy.. U normalniho letadla je podvozek urcen jen k pojizdeni, rozjezdu a pristani.. Je to cely divny.. Urcite bych si radsi koupil poradny auto a poradny letadlo, nez tohoto bazmeka.