Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Scania bude hasit v Sokolově

Unikátní vůz značky Scania zakoupil chemický podnik Eastman Sokolov a.s. pro stanici Hasičského záchranného sboru Karlovarského kraje, která je umístěna v areálu chemičky.
Zpět na článek
24. 4. 2003 13:39
neregistrovaný "empi"
24. 4. 2003 14:18
neregistrovaný "Michal"
24. 4. 2003 15:05
neregistrovaný "Alex"
24. 4. 2003 17:46
neregistrovaný "ace3"
27. 4. 2003 15:48
neregistrovaný "Quido"
30. 4. 2003 15:59
neregistrovaný "Bobb"
28. 4. 2003 17:03
neregistrovaný "Martyabus"
6. 2. 2004 18:03
neregistrovaný "Spock"
25. 4. 2003 17:30
neregistrovaný "skopi"
26. 4. 2003 11:09
neregistrovaný "Marek"
26. 4. 2003 14:49
neregistrovaný "skopi"
25. 4. 2003 18:06
neregistrovaný "Channel X"
27. 4. 2003 17:50
neregistrovaný "Tommy"
29. 4. 2003 14:22
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2007 22:34
neregistrovaný "houmr"
30. 4. 2003 08:09
neregistrovaný "geroc"
12. 5. 2003 10:27
neregistrovaný "draken"
neregistrovaný "empi"
24. 4. 2003 13:39
Proc nepodporujeme cesky prumysl
Je dobre, ze nastavba (asi nejvetsi cast ceny) je ceske vyroby, ale proc nepouzili i cesky podvozek? Co je spatneho na Tatrovce? Pokud chteli "cumak", mohi pouzit Jamala. Tecka.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Michal"
24. 4. 2003 14:18
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
Přesně tak! Tatra je v jízdních vlastnostích mnohem lepší, než-li nějaká Scania. Neříkám, že Scania je špatné auto, právě naopak, ale přece jenom TATRA je TATRA. Když píšou, že je možnost hašení i po celém Karlovarském kraji, tím narážím na to, že požáry nejsou vždy v místech, kam vede pěkná zpevněná cesta a to podle mě v terénu na Tatru nic nemá. Měli koupit TATRU!
neregistrovaný "Alex"
24. 4. 2003 15:05
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
Souhlasim, i kdyz nosata Scania je prekrasnej nakladak....
neregistrovaný "ace3"
24. 4. 2003 17:46
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
prekrasnej je, ale musi mit tech 600koní.. tech 380 s tim bude mit celkem problemy.. Muj kamos jezdil s normalni scanii 420 a rikal, ze na silnici na ni nic nema, a to ani Tatra, ale v tom terenu si ani neskrtne.. Tatra ma nejlepsi podvozek na svete a dneska tech 380koni taky neni problem..
neregistrovaný "Quido"
27. 4. 2003 15:48
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
Asi protože někdo kdo o tom rozhodoval si nevidí na špičku nosu a třeba dostal od Scanie pěknou igelitku a propisovačku... Plně souhlasím, ale bohužel to tak u nás je. Počínaje * ve vládě a Senátu, kteří si vozí svoje *v BMW přestože je tady neméně kvalitní a podstatně levnější domácí auto - Superb.
neregistrovaný "Bobb"
30. 4. 2003 15:59
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
Pokud jsem spravne cetl, tak vozdilo zakoupila soukroma firmy Eastman Sokolov a pak ho dala hasicum. Co je vam do toho co tato firma kupuje? To chcete po kazde nadnarodni spolecnosti v CR, aby kupovaly jen ceske vyrobky? Vic nez nadavani na webu nasemu prumyslu prospeje, kdyz si priste vy koupite cesky jogurt nebo syr.
neregistrovaný "Martyabus"
28. 4. 2003 17:03
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
Nekdo za to dostal dobre zaplaceno, ze podvozek bude Scania. Nerikam, ze zrovna od Scanie, ale od dealera treba. Tatra, kdyz byla na testech v sev. americe absolutne s hasickym vozem testy vyhrala, jenze v Cechach jsou pekni *. Nakopat jim *. Kdyz jsem byl v Praze na koncerte U2, tak nekdo nahlasil bombu na hlavnim nadrazi a prijely same hasicske Mercedesy. Prazaci si na radnici namastili kapsu. Je to ani nenapadne, ze by meli uprednostnit Tatru. Na Morave jezdi prevazne Tatry. Kdyz ukazou obrazky v zime ze zavatych cest, tak na Morave a treba i v sev. Cechach jezdi sypace a pluha na podvozcich Tatra. Kdyz ukazou prahu, jezdi Mercedesy. Kdyz se mrkneme na Cobru 11, nemcouri jezdi jen v nemeckych autech. Jsou hrdi na svuj prumysl a taky to nekam dotahli. My jsme byli vzdycky paka ..... to jde videt i na politicich, kdyz jim neni pro velvyslance Superb dobry. Co chteji?? V Italii , jezdi politici v Alfe i v pitomem Fiatu .... protoze je to automatika!!! Je to tady hnus celkove. Ti lidi na radnicich nezajima nejaka Tatra v Koprivnici. Nebo nejaky cesky prumysl. To neni preci jejich prace. On potrebuje vedet jake vyhody z toho bude mit on!!! Neni to jenom o tehle Scanii, i kdyz je to nadherne auto.
neregistrovaný "Spock"
6. 2. 2004 18:03
Re: Proc nepodporujeme cesky prumysl
ono je to hrozně jednoduché ... oni hasiči dostanou peníze na mašinu od státu někdy v půlce roku, pár měsíců trvá výroba nástavby ... no takže se shání podvozek, Tatrovka na tom ení moc dobře a tak nemá podvozky "na skladě" tedy většinou né ty vhodné. A protože se nemůže čekat až jim ho vyrobí vezmou jiný podvozek od jiné firmy, protože musí utratit peníze do konce roku ...
neregistrovaný "skopi"
25. 4. 2003 17:30
bez titulku
Vy nepremejslite??? Rozdil je v kvalite a spolehlivosti. A neslyseli jste taky nahodou, ze stat Tatru brzo posle do likvidace?
Vzhledem k tomu, ze Scania ssebou bude vozit max.12 tun bez privesu je 380 koni naprosto postacujicich a ma pohon na vsechny napravy. A kolikrat do roka bude zasahovat mimo Eastman, v terenu? Bude vypomahat akorat jako podpurny vozidlo a kdyz se na obtizne misto nedostane, tak tam poslou Tatry a Scania bude v pohotovosti misto nich.
Tatra ma sice lepsi podvozek a cenu, to je bez debat, ale tim plusy konci. Ma i celkem rozsahlou servisni sit. Vadi mi, ze skonci takhle spatne, urcite mela budoucnost, spolehlivost a kvalita by se daly zlepsit (no problemo) a pak by byla velkym konkurentem pro ostatni nakl.do terenu. Proc jen takhle skonci?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marek"
26. 4. 2003 11:09
Re: bez titulku
Podle čeho nebo koho soudíš, že Tatra půjde do likvidace ?
neregistrovaný "skopi"
26. 4. 2003 14:49
Re: bez titulku
Moje chyba, Tatra nepujde do likvidace (prave probiha jeji velka restrukturalizace). Za lonsky rok auditovana ztrata 535 mil.Kc, predminuly mesic zadal vlastnik o financni pomoc stat, ten odmitl (a tady zacaly prosakovat spekulace, ze Tatra pujde radeji do likvidace nez aby pokracovala ve sve cinnosti-ja to prevzal jako hotovou vec).
Situace se ale obratila, Tatra (resp.SDC/dnes Terrex) zacala snizovat (jiz na konci 2001) ZJ, prodavat ND, pozemky, propoustet zamestnance a 1.ctvrtleti roku 2003 pry dosahla zisku 72 mil.Kc. I kdyz problemy neustale ma.
Poptavka po tatrovackych vyrobcich tu je: 24.3.2003 - Kuvajt chce koupit 130 vozu Tatra z ceske protichemicke jednotky, spekulace o podilu Skody Plzen na obnove v severnim Iraku. 24.2.2003 - ceska armada planuje do roku 2012 nakup vozu Tatra za cca.38 miliard Kc.
Jeste jednou se omlouvam za mnou neovernou informaci.
neregistrovaný "Channel X"
25. 4. 2003 18:06
Tatra vs. ostatní
Tatra je do terénu v každém případě nejlepší (výškou podvozku, atd.), ale ztrácí ve spolehlivosti a dostupnosti náhradních dílů, tam jsou zahraniční značky lepší. Scania podvozek 6x6 taky umí. A v ceně není vůbec velký rozdíl ve srovnání s Tatrou je to v řádek desetitisíců. Mimo to, když chtějí hasiči podvozek do terénu, často v poslední době kupují 4x4 s dvoukabinou - nejčastěji Scania, Tatra, M.A.N. - taky Renault, ale ten má v ČR špatné jméno kvůli dodacím termínům. Mějte se všichni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tommy"
27. 4. 2003 17:50
Tatra na balónech????
Hoši, vidím že si myslíte že Tatra je super hlavně v terénu, ale myslím že ste s ní nikdy nejeli k ohni??? Když váží kolem 20 tun a jezdí na kolech (balónech) tak to není žádnej med, protože stačí trošku vlhka nebo bahna a buď ste na střeše nebo se zahrabete po nápravu!!! Spíš by to chtělo trošku oživit vývoj Tatry :-( a pokročit kupředu a s tou spolehlivostí sou na tom ve světě taky líp a napřed. Tak si myslím že by to chtělo spíš atakovat Tatru ať se nad sebou zamyslí a začne vychytávat mouchy!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
29. 4. 2003 14:22
Re: Tatra na balónech????
Jo a taky by uz konecne mohli prodat tech 2000 tatrovek co uz asi 10let stoji nekde v pristavu v jugoslavii. Zustali tam po nevydarenem prodeji myslim ze to bylo do kuvajtu. Sou v provedeni do pouste, takze v evrope moc kupcu asi nenajdou.
neregistrovaný "houmr"
17. 8. 2007 22:34
Re: Tatra na balónech????
tak neviem ake mas ty informacie ale ja co viem a potvrdili mi to soferi co jazdili predtym v stavebnej firme so starou tatrou alebo liazkou tak povedia sice to bolo stare ale preslo a dostalo sa to nove zapadne auta stoja za nic sice je to komfortne ale to je vsetko.
co som cumel ako puk bolo ked volvo nosic kontajnerov, bol sice nalozeny v tom kontajnery bolo 7 kubikov rozbiteho betonu ale to volvo nedokazalo prejst po travnetej ploche kde bolo prevysenie na 20m asi cca 50cm v podstate rovinka,bolo poprsane ako sa snazil tak sa snazil proste neslo to zahrabaval sa a akurat s travnika spravil rolu, nepresiel.
neregistrovaný "geroc"
30. 4. 2003 08:09
Scania
Nelze než souhlasit s názory že bylo by dobré vědět kolik si příslušní radní a načalstvo hasičů ve Varech rozdělilo na provizi anebo za jakou službu Eastman koupil toto auto jako úplatek. Protože všude ve světě pokud se podporuje domácí průmysl při nákupech techniky pro věřejný sektor. Dále je článku chyba. Nevozí se pěna ale pěnidlo a objem nádrže na pěnidlo bude rozhodně menší než 2500 l. Toto množství pěnidla stačí na uhašení fabriky, ale vzhledem k množství vody které je uvedeno je neadekvátně velké.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "draken"
12. 5. 2003 10:27
Re: Scania
Jseš hlupák. Místo abys byl rád, že když vám bude hořet *tak hasiči dojedou spolehlivě na místo, nejradši byste je posadili do takový *** jako je tatra, divím se že neprosazujete taky liaz, jezdí jich tu taky pořád dost a po nějaké repasi, kdo ví?