SEAT oficiálně oznámil zahájení prodeje modelu Exeo ST, který má dnes premiéru na brněnském Autosalonu. Toto kombi se sice poprvé představilo na autosalonu v Ženevě, ale až nyní přichází španělská automobilka s bližšími informacemi.
Sakra chlapi se mnou ty španělský autoemoce mlátěj jak blázen... >:-[] Uvidíme zítra tuhle krasavici v Brně??? Chtěl bych si s ní užít cukavé tango někde na okresce v Pyrenejích anebo školit mladý caballera na mašinách v dlouhym táhlym za Barcelonou... BRAVO SEAT, BRAVO EXEO, BRAVISSIMO ST-kombík... ;-)
škodylak na dlouhé trasy?? je vidět že jsi motoristicky značně nezralý a příliš málo vyježděný. Stodvaciášek není na dlouhé trasy po evropě, stodvaciášek patří mezi jako jeden z mála etalonů především na okruh. Vřele doporučuji zkusit severní smyčku a přezutí na slicky. Uvidíš, při troše šikovnosti vyškolíš většinu eurodrzků a rychlé výjezdy ze zatáček s pečlivě dávkovaným plynem ti vytáhnou i pověstnou nudli z nosu... ;-)
právě,že škodylak je neskutečný univerzál :-! má vynikající podvozek s vyzrálým systémem pohonu(vědí to i u Porsche) vhodný na okruh,ale v neposlední řadě taky spolehlivý a hlavně silný motor,který umožní dálkové přesuny v rychlém tempu a není problém držet cestovní rychlost 180km/h kopec nekopec >:-[]
já měl tůhle v dlouhym táhlym 212 km/h a táhlo to jak prase. Musel jsem povolit plyn. Strejda v klobouku, sedící v Continentalu GT byl zralý na mrtvici když jsem ho s lehkým pokývnutím předjížděl... Jinak souhlas, stodvaciáš je dodnes neskutečně efektivní nářadí, univerzální kladivo na všechny ty novodobé "supersporty" lahodící především zvrhlému vkusu zazobaných metroseksuálů a plakátových neználků... :-! >:-[]
většina pitomů v AMG na semaforech čumí na navigaci anebo mobiluje. Takže ujet jim by dokázal i matelko s jeho tříkolkou. každopádně s frenetickým vytím silného škodováckého čtyřválce je ten drtivý nástup síly a radosti ze zrychlení přeci jen stylovější... ;-)
No spanielske rytmy s tou nedotácivostou, neviem... Neviem, co más Ty, ja poznám túto generáciu A4 vo verzii 2,5 V6 TDI tiptronic, a tahá to zo zákruty po priamke ako síp; mozno, ze je to ale iba tá konkrétna verzia s tazsím motorom...
BTW Pierro mimochodom vozís i niekoho (napr. nejaké detské sedacky) vzadu v Tvojom Exe... ehm, pardon, A4? Moc miesta tam totiz nie je...
Iudex ja jazím 1,9 TDI, takže hmotnosť na prednej náprave asi nebude tak výrazná ako u šesťválca 2,5. Netvrdím, že riadenie je optimálne a poznám spústu aut v tejto kategórii, ktoré sa zo zákrutami vedia lepšie popasovať. Ale je to aj otázka zvyku a tvojho vodičského umenia ako si s týmto malým nešvarom dokážeš poradiť. Inak súhlas, vzadu je v A4 (nie tej najnovšej) miesta pomenej, predovšetkým pre dospelých. Pre dve detské sedačky je to však naprosto vyhovujúce, pre tri už odrastlejšie deti (povedzme 12 rokov) tiež. Inak deti zatial nemám, takže to neriešim. ;-)
Mozno más pravdu: cím viac nedostatkov auta, tým viac vynikne umenie vodica. Stále vravím, nie je problém íst na dialnici 250 v eSku 500... Ale tu sa opat vraciame k 120-ke >:-[] >:-[] >:-[] Mimochodom, Ty si zacínal na takom luxuse? Ja som prvým volantom krútil v 105-ke a závidel tým, co mali nespornú podporu krútiaceho momentu motora o 1,5 deci vacsieho >:D
Rád by som, ale nie... Aj som to vtipne mojej polovicke navrhol, ze spravíme si pekný výlet do zahranicia, uvidíme vela zaujímavého a tak... Akosi som sa nestretol s pochopením, ktovie preco >:-[]
Iudex len si zavzpomínaj na svoje pubescentné roky a na diskošky, ako si sa na ten ploužák tešil... >:-[] Ešte dnes by si si v Exee pri vzpomienke na Tublatanku len pomlaskával... >:-[]
No keby som vo svojom diskotékovom období prisiel na disko s prezlecenou Audinou, zaparkoval by som ju pred vchodom tak, aby si ju nikto nemohol nevsimnút... A priemerne 30x za noc by som si do nej ostentatívne sadol >:D >:D >:D
keby si prišiel v Exee, nestíhal by si tie baby odhaňať to mi ver... :-) Ja som slávil úspech aj s poctivým stodvaciáškom.. a neskôr s Guru dvojkou... >:D
Koukal jsem na něj naživo v Brně. S tím zadkem máš pravdu - ale je to dáno hlavně tím, že A4 měla registrační značku na dveřích kufru, zatímco Exeo jí má v nárazníku, a to k tomuhle konceptu nějak nepasuje... Pak se mi ještě nelíbí to zadní okno se spodní hranou ve tvaru módního V.