dle mého soudu jen další důkaz politiky VW , "Škodovka jede tak jí můžem dezingově trochu sprasit(snad jí to neublíží), Seat je na pokraji krachu , tak tam nasypem nové podvozky a motory ať to jede" (teda mimo Exea)
Na jar bude facelift Fabie a pribudnú nové motorizácie, vrátane verzie RS s 1,4 TSI - 132 kW. 1,2 TSI sa este len zacína montovat do Golfa, takze po krátkom odstupe ju dostane i Octavia (motor 1,6 TDI CR uz má).
Oboje bude.
Bohuzial sa obávam, ze ani FL nepomoze odstránit základnú vadu dizajnu Fabie, ktorou je disproporcia medzi výskou a malou sírkou. A po skúsenostiach s faceliftom Octavie, ktorý jej nepomohol, ale uskodil, som skeptický. 8-s
Fotky faceliftované maskované Fabie tu někde na netu byly. Žádná revoluce se nekonná. Auto bude vypadat pořád stejně. Změní se přední nárazník, jeho spodní část tak, aby působila více široce (širší ale nebude), a pak palety motorizace a nějaké drobnosti. Vesměs nic zásadního (tedy krom motorů a slušné RS verze).
obrázky jsem viděl, ale z těch se dalo o celkovém dojmu dovodit pramálo... širší nebude, ale zajímá mě, jestli dyzajnéři dokážou něco vymyslet něco "funkčního", aby disproporčnost, která je nejmarkantnější zezadu, potlačili...
Vzhledem k tomu, že Ibiza má na rozdíl od Fabie modernější podvozek a i když je to subjektivní tak i lepší design (ošklivější auto než FabiaII aby člověk pohledal) tak nevidím žádný důvod proč čekat na FabiiRS, cena se určitě moc lišit nebude.
Třeba proto, že Fabie RS bude mít motor 132 kW oproti 110kW v FRku?
Pro někoho může být dostatečný důvod na to, aby Ibizu zavrhl. Osobně se mi ale Ibiza líbí víc. Je to přece jen auto s geny sporťáku oproti téměř "rodinné" Fábii.