Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Leon Cupra: 177 kW za 732.900,-Kč

Odvážná cenová politika SEATu má své nové dějství. Leon Cupra s přeplňovaným motorem 2.0 TFSI (177 kW) se od 1.ledna 2007 začne prodávat za 732.900,-Kč.
Zpět na článek
27. 12. 2006 11:43
neregistrovaný "Charcoal"
27. 12. 2006 11:44
neregistrovaný "Charcoal"
27. 12. 2006 12:54
anonym
27. 12. 2006 12:56
neregistrovaný "xyz"
27. 12. 2006 13:30
neregistrovaný "Quido"
27. 12. 2006 13:55
neregistrovaný "jjk"
27. 12. 2006 14:07
neregistrovaný "rafan"
27. 12. 2006 16:22
neregistrovaný "Zbynda"
29. 12. 2006 13:06
27. 12. 2006 18:57
neregistrovaný "ZZ"
27. 12. 2006 16:44
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
27. 12. 2006 17:34
neregistrovaný "Palo"
27. 12. 2006 23:58
neregistrovaný "Drsoň"
28. 12. 2006 00:26
neregistrovaný "GCF"
29. 12. 2006 21:17
neregistrovaný "Fitipaldi"
2. 1. 2007 12:34
neregistrovaný "Simax"
14. 2. 2007 09:23
neregistrovaný "LK7R"
neregistrovaný "Charcoal"
27. 12. 2006 11:43
Lev salonů
Kvalita je nejlepsi recept...doufam, ze to u SEATu vedi...jinak :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charcoal"
27. 12. 2006 11:44
Re: Lev salonů
Hm, prvni prispevek...;)
anonym
27. 12. 2006 12:54
Re: Lev salonů
za ty penize je to bomba. je sice pravda, ze volkswagen je na tom s kvalitou lepe, zejmena interieru, ale tohle auto - super. Mit ty penize, jdu jednoznacne do nej.
neregistrovaný "xyz"
27. 12. 2006 12:56
hm
Vidim, ze pan Lanik je opet vedle. Prirovnavat Cupru ke GTI a RS je smesne. ST a Megane uz by slo, ovsem hlavnim souperem bude pro Cupru jedine auto a to v podobe OPC.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Quido"
27. 12. 2006 13:30
Re: hm
Myslím, že vedle jsi, ty, a to jako jedle. Pan Láník ti jen ukázal, jaký auta se dají sehnat za stejný nebo dokonce větší prachy. To, že u Seatu dostaneš nejvýkonnější kousek, je právě smyslem toho srovnání. :-!
neregistrovaný "jjk"
27. 12. 2006 13:55
Bravo
"na pátý převodový stupeň Cupra pružně akceleruje z 80 na 120 km/h" to je v tomto segmente nevídaná hodnota >:D Inak super, za tie prachy, najmä ten motor :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rafan"
27. 12. 2006 14:07
Re: Bravo
Leon už jako seriovka vypadá good,natož pak v té cupře a to stádečko mít na povel musí být super pocit za relativně pár kaček.Z koncenu žeru fakt jen toho leona.
neregistrovaný "Zbynda"
27. 12. 2006 16:22
Re: Bravo
Z koncernu určitě. Ale vzhledově se mi nejvíc líbí Focus ST,přesto bych volil tu nejrozumnější volbu a tou je Cupra.
Pokud však vemu více ohled na praktičnost a rodinu, volil bych asi naši Octavii RS.
Avatar - MeSiL
29. 12. 2006 13:06
Re: Bravo
Dávej bacha, aby si tě na ulici nesleptli s Alteou FR nebo Toledem...Moje volba by byla- sportovní ST nebo GTI, rychlý rodinný- RS nebo bych se ještě zajímal o Clio sport...ale to je jiná
OPC je krásná, ale ten interiér a zpracování :no:
Cupra tu rozezná jen znalec od FR a dalších sourozenců
:no:
neregistrovaný "ZZ"
27. 12. 2006 18:57
Re: Bravo
>:D >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
27. 12. 2006 16:44
Odpocet DPH
Vztahuje se i na tuto verzi odpocet DPH, resp. lze homologovat i jako N1?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Palo"
27. 12. 2006 17:34
Re: Odpocet DPH
No v autosalonu mi řekli, že by se Cupra měla dát homologovat jako N1. Tak snad nekecali. Dokoupit bixenony, nějaká ta sleva, odpočet DPH a jsme na ceně pod 600 000,- :-) To nemá v téhle ceně konkurenci!
neregistrovaný "Drsoň"
27. 12. 2006 23:58
Vypadá to nějak nedomrle...
Nebudu to hodnotit sportovní parametry... Když přišla Altea, tleskal jsem bravo... Když přišel Leon, bylo už to takové nějaké nedotažené... a když se podívám na rádoby sportovní Cupru, tak nevím... možná to bude rychlé, ale zvenku to vypadá tak trochu jako hračka (ještě trochu větší hračka než třeba GTI)... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GCF"
28. 12. 2006 00:26
Kuk
Kdyby to nemělo tak zoufale hnusnej kukuč... ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fitipaldi"
29. 12. 2006 21:17
Pár záludností v tom je.
Motor 2.0 TFSI znamená vyšší povinné ručení, tankovat 98 okt. benzin. A další věc, že se to bude prodávat a servisovat tady u nás. Což jinými slovy znamená, zcela nekompetentní neproškolení a věci neznalí, nebo naopak velmi vyčůraní servismani, kteří zákazníkovi pořádně provětrají peněženku. Seaty se mi líbí, dokonce jednoho letitého mám. Bohužel po praktických zkušenostech v servisu Seat(nebudu jmenovat, aby mě někdo nezažaloval) značku Seat škrtám zcela ze seznamu možných alternativ.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Simax"
2. 1. 2007 12:34
SEAT LEon FR aj.
Povinné ručení je u lidí, kteří si kupují auto za 3/4 mega+ úplně nepodstatná věc - od toho jsou tu 1,9 TDi a 2,0TDi, kde si zvykli.
Pro ty ostatní jsou motory VW jako takové silně prodělečné, protože 1,2 je parodie na motor a 1,4 už zase není ve třídě do 1350ccm, tudíž ten základ je pro spořílky ;-)"špatný".

Jinak Leon je velmi zajímavý vůz, jeho zaměnitelnost je čistě náhodná, protože Toledo si lidé pamatují podle toho "že má zadek jako ten škaredý Renault" a Alteu FR běžný smrtelník na silnicích v ČR nepotká. Co se týče "stejné tváře značky" je to asi takový problém jako u Škodovky. Pokud někomu připadá Altea, Toledo, Leon úplně stejná - musí mu fabie hatchback, kombi, sedan připadat taky jako jeden stejný automobil, rozdíly při pohledu zepředu mezi Octavií a Superbem - případně Golfem a Golfem plus a Golfem Gt - či Pasatem a Jettou jsou taktéž pro puntičkáře. Prostě to v reálu dělají všechny u nás běžné automobilky pod VW, ale SEAT se zřejmě stal někomu trnem v oku - a jeho názor potom bez přemýšlení přejímá spousta dalších.:-(

ad RS, FR apod.
Tyto rádoby hračky jsou opět běžné téměř u káždého z výrobců - kočárek typu Octavia je ve formě RS taktéž parodijí na sportovní auto jako již zmíňovaný Golf - prostě není nic špatného na tom dělat od běžných sériovek ještě sportovní bratříčky pro náročnější zákazníky - pro ty co na to mají. To patří mezi zaběhnuté postupy již několik desítek let.

No a proč si koupit dražší nebo tuctový vůz se stejnou technologií a zárukou je na každém zájemci. Důvod, že si někdo vybere RS před FR je v rámci rodiny zcela pochopitelný. Proč si koupit místo tuctové škody nebo vw - Leona, který sám o sobě není příliš okoukaným a ještě v tak nadupané verzi za menší peníze....

Ano, Leon je odpočtový - ALE v N1 je "pouze" 4místný (zapsáno do TP), každopádně v této kombinaci je to nabídka lákavá.

Co se týče servisů, nevím jak je to běžné, ale myslím že na podobné "vyčuránky" člověk může narazit všude bez rozdílů, nemluvě o tom, že mechanik ve firmě která bude prodávat škodovky, vw i seaty bude moci dělat rutiní práce na všech těchto značkách - protože je to jedno a totéž. O tom nakolik je odpovědný by mělo něco vypovídat jméno firmy (dealera) a reference. * bohužel mohou jak prodávat tak i servisovat, kteroukoli z běžných značek. To že, názor na značku může zkazit jeden zlodějíček, je smutné docela by mě zajímalo, kdo to byl....

Hodně šťastných kilometrů ať už v Leonu FR, nebo v čemkoli jiném co se člověku zkrátka líbí - hlavně jen nepapouškovat názory typu: "Nad japonce není! Jedině Honda nebo Mitsubischi." nebo "To moje TDičko je nejrychlejší na světě - kde se hrabe benzín" Důležité je vyzkoušet, přihlédnout k finančním možnostem a najít vhodnou cestu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LK7R"
14. 2. 2007 09:23
Re: SEAT LEon FR aj.
k ty honde a mitsu bych jeste pridal subaru ;-)