Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT představí Ibizu v březnu 2008 v Ženevě

Podle informací dealerů, které zveřejnil server Autonews.com, se nová Ibiza představí na březnovém autosalonu v Ženevě.
Zpět na článek
10. 12. 2007 14:26
10. 12. 2007 16:38
neregistrovaný "Sr"
20. 1. 2008 23:10
neregistrovaný "alfons"
10. 12. 2007 19:47
anonym
11. 12. 2007 09:34
neregistrovaný "BeranK"
10. 12. 2007 17:08
10. 12. 2007 18:47
10. 12. 2007 14:26
OT: Test Tiguan
Tak konečně. Konečně regulérní mainstreamový evropský zástupce v této kategorii. A jak to dopadlo? Všichni doufali v zázrak, který nepřišel.

Tak i VW má v kategorii SUV-Golf CR naftu. A až nyní zjišťují (budou zjišťovat) řidiči TDI, o co přicházeli. Větší rozsah využitelných otáček, plynulejší nástup síly, kulturnější chod. Věřím, že dunění uprostřed pásma nejčastějších otáček se podaří odstranit brzy. Bod za snahu pro VW.

Chválím, že se VW nenechal zblbnout od Porsche výmysly jako je okruhový Cayenne na nízko profilových pneu a Leguan dostal pořádné gumy.

Redakce nám jasně ukázala, co si o Leguanovi myslí, když jej ohodnotila známkou 8,19 a tedy hluboko za japonskou konkurencí RAV4, CRV, Forester.

Takže pochvalme VW za první pokus a těšme se na druhou generaci.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Sr"
10. 12. 2007 16:38
Re: OT: Test Tiguan
Srovnaj si tú tvoju ravku s Tiguanom. Aký bude hlboko horší z užívateľského hľadiska. Ľudia, ktorí mali trojky v škole sú nakoniec úspešní a veľa jednotkárov končí s pivom pod mostom. Takže určite len kvôli bodom nejde Tiguana zatracovať.
A forester? >:D Tiguan má jednu veľkú výhodu: buď ho chceš na ceste používať a teda cestnú verziu, alebo aj v teréne a terénnu verziu. A ukáž ako sa s nízkym subaru budeš predierať cez veľkú poľnú cestu. Ách, ide o tom niečim argumentovať. Nielen sa chytiť jednej veci a s tou vyrukovať.
neregistrovaný "alfons"
20. 1. 2008 23:10
Re: OT: Test Tiguan
Asi jsi nikdy neviděl forestera zblizka, nebo nevis ze nezalezi na vysce, ale svetle vysce. A tu ma forester dokonce vetsi nez tiguan. Pokud bude soutez o jizdni vlastnosti (na silnici i v terenu) tipuji jako viteze forester. Spotreba je jina otazka.
anonym
10. 12. 2007 19:47
Re: OT: Test Tiguan
hm teraz mi napiš čo je na tiguanovy horšie ako na tej užasnej rav4 či tom škaredom CRVčku??nielen,že ma vynikajuci TDi CR motor,techniku ktoru možu zavidieť a spracovanie na špičke...celkovo na mna spravil vynikajuci dojem.Rav4 posobi moc žensky a CRV sa mi nepači pre vzhlad
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 09:34
Re: OT: Test Tiguan
Mně se CRV-čko sice líbí, ale VW přišel s něčím, s čím ani jeden z Japonců nepočítal - s cenou. To, že je VW levnější než Toyota i Honda bych také brál jako pozitivní signál. A líbí se mi i nápad se dvěma verzemi - sport/zábava nebo terén. Ve skutečnosti vypadá Tiguan mnohem líp, než na fotkách a zejména terénní verze se "š***tou" přídí je vysloveně pěkná. Nicméně konec motorů tryska pumpa nechápu. Řada kolegů měla a má Octavie nebo Superby s motory 1.9 - diesel a ukažte mně common rail, který při standartních rychlostech bere kolem pěti litrů. A ten hluk? No, není to zas tak strašlivé, jak píší a vykládají ti, kteří s tímhle motorem žádnou praktickou zkušenost nemají...To se ukázalo i v testu Tiguana. Spotřeba je podle mě i ve vazbě na ekologii hlavním ukazatelem, směju se, když někdo vychvaluje hybrid, který spotřebuje víc konvenčního paliva než evropské/japonské maloobjemové diesely a přitom ještě spotřebuje mraky surovin (mimochodem z hlediska ŽP daleko riskantnějších než CO2 - třeba těžké kovy), práce a energie na nesmyslné, nicméně marketingově neustále vnucované a oslavované technologie. Nicméně, zpět k Tiguanu - dobrý, zatraceně dobrý, alespoň pro nás průměrné a omezené tupce, kteří oceňujeme střídmou eleganci, jednoduchost a propracovanost a nechápeme křiklavost za každou cenu a pouťové tvary..... :-)
10. 12. 2007 17:08
ehm
a bude to k rozeznání např. od altey leony a toleda ??? :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ruffi
10. 12. 2007 18:47
Re: ehm
U nich je to dost pravdepodobne.. >:D PREC S UNIFIKACIOU!