Rusit? Ja viem, SEAT bol kedysi tym co VW, lacne auta a teraz to VW Group musi nejako vymysliet. Mat SEAT,Skodu,VW navzajom si konkurujuce, to nejde. Tazky oriesok. Ale zrusit? To snad nie. Ja tu znacku rad az tak nemam, no nikdy by som nerusil znacku.
no ty si fakt chytry, ty budes asi nejaky ten co ma pred menom Ing., ze? Pozri sa trocha dozadu do historie Seatu, kde bol a aky kus vyvojom presiel. Apropo, Seat ma najmensiu podporu zo strany VW. Ak by SEAT mal taku podporu ako blba SKODA, tak je uplne inde. Bohuzial blba SKODA ma stale svoje predajne cisla vdaka zmyslaniu ludi ze je to lecan domace vozidlo a vdaka velkoobjemnym statnym zakazkam.
Kdyby mi to jen tak někdo řekl, tak bych nevěřil. Chápu, kdyby byla ve skluzu Kia, Hiunday, Fiat, možná Škoda, ale Seat má pěkné, celkem kvalitní auta za dobrou cenu. Althea, Leon i předchozí verze jsou moc pěkné. A Seatů jezdí kolem spousta ... v čem ty ztráty? Fakt je, že když může být v mínusu i Ford..
Ty blbeček a tebe podobní.V čom je trebars škoda krajšia alebo spolahlivejšia,než ten Leon a Altea ??? Ty si mal doteraz len samé 105,120...atď,tak v tom určite pokračuješ.Napíš skutočný argument,nie tvoj subjekt.názor.Ja ten argument mám v garáži (Leon 2)a som s ním uplne spokojný.Preto asi ozaj nechápeš..... :-!
Úroveň příspěvku svědčí o jeho pisateli, ale buď v klidu, znám i inteligentní a slušné Slováky, takže nebudu generalizovat. Škodu nevlastním a co vlastníš Ty, je mi ukradené. Zásadní je, že kupující jako celek s Tebou názor nezdílí, stačí si pouze přečíst článek nad diskuzí. Nový, unifikovaný design SEATu prostě u
zákazníky nezaujal a proto se OPAKOVANĚ pohybuje v oblasti červených čísel, jako před nedávnem třeba FIAT. Ten šel do sebe a je nejrychleji rostoucí automobilkou, to samé bude muset udělat špaňelský výrobce, jinak ...
Seat su urcite pekne auta, dizajn je vydareny. Sam som kupil Ibizu prave preto, ze sa mi nepacil dizajn interieru Fabie.
Co sa kvality tyka, je to o niecom inom, s tou Ibizou mam problemy. A pristup importera pri uplatnovani oprav v zaruke je katastrofalny. Reklamoval som problem so spojkou a povedali mi, ze chyba je na strane sofera a ak nesuhlasim, nech si najdem sudnoho znalca, necham urobit posudok a riesit celu zalezitost sudnou cestou. Seat uz viac nekupim a ani nikomu neoporucim.
Vy ste vsetci typicki Cesi preferujete len tu svoju Skodu aj keby aka kolvek skodovka bola nepodarena a skareda stale poviete ze je to vydarene auto. Nechapem vas
no víš nejde o to,že by si Češi kupovali Škodu protože je to české auto,ale o to,že v dané cenové kategorii nabízí nejlepší kvalitu.Zkus si koupit například Peugeot,Citroen,Fiat či Seat a nebudeš se divit co ti za tvoje peníze dají.PS:mluvim z vlastní zkušenosti.
Ale prosimte. ja nechapu takovy slovaky jako ty. Kdyby SKODA byla slovenská automobilka tak bys mluvil jinak ty vidláku.
Vy žádnou svoji značku nepreferujete neboť žádnou nemáte >:D
vidlak si ty a este aj slama ti trci z gati. Vlastnu automobilku nemame, lebo vy cesi by ste to nikdy neprezili, ze slovaci su chytrejsi a vzdy boli. Preto za komancov ste vsetok priemysel radsej tlacili do ciech, aby ste nepomreli hladom ...
To,že si mal ty problém so spojkou neznamená,že sú špatné všetky seaty. Mal som 5r.Cordobu a ani ťuk po nejakej chybe.Teraz mam tiež Leona a som s ním spokojný.A teraz ku Fábii:tomu hovoríš pekné auto ,s tým zadkom rozčapeným a hlavne nechutne nízko svietiacimi svetlami? Pozri trebarz toho podľa teba * leona,alebo Alteu.To je krása,tých si na ceste,v premávke,na križovatke všimne každý.Nie tu tvoju tuctovú Fábiu... :yes:
Milí "Milí stydlín a xxx".Očom to stále trepete ? Akí vydláci spod Tatier ?Tak takto:študoval som v čechách výšku a čo som videl? Samá tzv.česká metla,mastné vlasy,ošumelé a strohé oblečenie,páchnuci ludia od piva a možno čoskoro upadajúca ekonomika bez schopnej vlády.Stačí si pozrieť čes.televíziu-ako sa česi obliekajú,akí majú vzhľad a charizmu.No ,asi by som v tomto Slovensko na vašom mieste nehodnotil!!! Asi ste ešte nevideli dobre oblečených a vyzerajúcich ludí.A čo sa týka tých aut.Ešte ste stále nenapísali na čom jazdíte...asi na pervitíne a heroíne.Pretože každý človek si kupuje auto individuálne,čo sa mu páči.To ,že ste sa naučili z časoopisov vymenovať zopár značiek,ešte neznamená,že ich vlastníte...A pre porovnanie Škoda a trebars japonské autá.Čo keby ste zhodnotili kvalitu a možno aj kvantitu v tomto prípade ? Čo trebars stúpajúca korejska Kia ? A je určite zaujímavý článoček (zo dna 23.02 o 16:19 )pre porovnanie výroby a počtu zamestnancov a počtu predajnosti aut Seat-Škoda.....Prajem dobrú chuť. :-!:yes:
Je velice zajímavý, že Seat prodal 416tis aut a měl zhruba 12tis zaměstnanců a Škoda, která prodá 550tis aut, má 26tis zamců
-> více než 2krát tolik zamců, ale prodej jen o polovinu vyšší
je otázka jestli se do podobný situace nemůže ďostat i Škoda - díky levným dělňasum dnes prosperuje, ale za 10 let?
No uvidíme, asi by to chtělo podrobnější analýzu a víc dat... >:D
vypadaj stejne, ale predsa len odlisne. Napr. Leon je nadherne auto, fakt podarene. Oproti tomu Altea a Toledo... no to myslim ze bola rana uplne vedla. Hlavne to Toledo mohlo zostat u klasickejsieho sedanu (nieco ako Octavia ale sportovejsie). A Ibizu s Cordobou taky nemusim, zasluzili by si uz vymenu. >:-[]
Viezol som sa v Altei XL, a vobec to nebolo zle. Miesta na rozdavanie ako vpredu, tak vzadu, kufor velky. Prakticke. Leon vyzera sice fantasticky, ale uzitkove vlastnosti su napr. oproti Octavii 2 o dost horsie.
suhlasim s kolegom, Leon si clovek urcite nekupuje kvuli uzitkovej hodnote. To skor to Toledo alebo Alteu (XL). A keby som si mal kupit nejaky MPV tak skor hocico ine ale Alteu XL asi sotva, radsej Picasso, Scenic alebo prinajhorsom Zafiru.
Kdo v těchto diskuzích haní Seaty, tak má určitě BMW či Audi za minimálně 3 mega a nebo je to typický malý český človíček, co jezdí v embéčku z áček. Můj Seat mi už 3 roky poctivě slouží a nedám na něj dopustit. Doporučuji zkusit. Jinak chci říct, že se to automobilce asi špatně vydělává, když své vozy prodává o minimálně sto (i více) tisíc levněji, než se prodávají koncernoví bratříčči na stejných podvozcích, se stejnými motory, atd. Mít na každém golfu o sto tisíc víc, to jsou pak jiná čísla v roční bilanci fabriky. :-):yes:
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
:-! Co brání , Seatu zvednout ceny, aby mněl stejnej vejvar , jak Golf či škodovka????
Zřejmně to bude neprodejnopst.Škodovka těží z konzervatismu , kdežto Seat se pustil na tenký led .Né každej chce mýt auto snů , které je jako novinka super , ale po měsíci se okouká??? :-!
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
8-s Jó?:???Že jsem si nevšimnul , že škodovka jde s výrobou ke dnu.Pamatuji , kdy se ve škodovce vyrábělo 175tisíc aut .Dnes o 150tisíc víc , jak v Seatu .Seat se nikdy k 500 tisícům nepřiblížil , natož jí překročil.Čím to ?? Auto emotión???? >:-[]
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
>:-[] Nežiješ na planetě opic???Škodovku neživí to co prodá tady nebo u vás na Slovensku.Ale ve světě . Takže když se loni prodalo v Čechách něco kolem 65 tisíc , tak zbejvajicích 480 se prodalo jinde . Větší část na západ od čech. 8-s
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
Lojzo, s těmi cenami to tak prostě není, ceny nejsou výsledkem zbožného přání ani nařízení zlého šéfa koncernu, ale reálné ochoty trhu nějaký výrobek koupit za nějakou cenu. Ta ochota zákazníků se mj. řídí vnímáním image značky (nebo modelu), s tím nic nenaděláš. Že by Seat měl stejně vysoko posazenou image jako VW (nebo Audi?), o tom slyším poprvé. Kromě toho, samotná nominální výše ceny (třeba 100 korun) neříká nic o tom, jestli z ní výrobce má zisk 10 korun nebo třeba 50. Ten rozdíl zisku z prodaného auta tím pádem nemusí být teba mezi Seatem a VW nijak dramatický. :-)
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
K Lojzovi: mám starší Toledo 1,6 i, 100 k. Je to z Německa, doladil jsem běžné opotřebení a auto jezdí a jezdí a jezdí(denně jezdím 100 km do práce za každého počasí). Je to moje první auto od Seatu a moje asi 20-tá ojetina. Myslím, že např. ve srovnání s ojetým autem francouským, italským, či korejským je hodně dobré za dobrou cenu. Je v detailech určitě horší než Golf, nebo Octavie, ale je úsporný, spolehlivý, s velkým kufrem a protože všichni, co ho neznají nadávají, tak se snad na rozdíl od těch dvou předchozích nekrade. Prostě se denně potřebuji svižně dostat do práce za každého počasí. Takže v zimě dobře topí, v létě chladí. Cena běžných dílů lepší než u francouzů. A teď můj čistě osobní názor: Altea a Leon krásné, Toledo zezadu odporné jak R-Velsatis, nebo R-Mégane. Další moje auto bude opět Seat.
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
uplne s tebou suhlasim mam noveho Leona a je to super auto. a s tymi Cechmi mas pravdu maju fabiu a idu sa z toho zblaznit jak keby to bolo najlepsie auto sveta.
Re: Zřejmně , když jsi byl malej , dostal jsi pěstí do hlavy
Tu snad niekto riesil to kde sa ake auta vyrabaju? Mne je jedno kde sa auto vyraba ked je dobre. Mal som Octaviu a Skodu by som uz nekupil ani keby to vyrabal sused vedla v garazi...
Seat je z miláčka zhnisaným palcem koncernu, na druhé straně i samotné VW se s hospodařením zle pere (jejich letošní skokový zisk nebyl generovaný z tržeb za vozy, ale z odprodeje majetku). Já myslím, že primární problém nebude v replikovaném designu (to koneckonců dělá Ford taky tak), ale imho spíš v příkře zostřené konkurenci v nižších vrstvách mainstreamu a zřejmě i blížícím se naplnění absorpční kapacity evropského trhu s auty. Jestliže se tedy např. Škodě daří pěkně zvyšovat prodeje, je docela pravděpodobné, že je to částečně i na úkor sesterského Seatu. Což byl možná původně i důvod, proč se Seat vydal poněkud excentrickou designovou cestou - aby se odlišil od Škody a vyhnul se vzájemnému požírání. Jestli to tak bylo, asi se někde vloudila chyba. Dobrá rada je drahá, doslova.
vlastním Ibizu 1,4 rok výroby 1996 s motorem AUDI , MÁM NA NÍ NAJETO 190 000 KM (21.2.2007) a ještě mám původní výfuk , původní kotouče , původní spojku , prakticky bez servisu , tak co k tomu dodat. Prostě nejlepší!!!!!!!!!!! Kaja
kajooo.... >:D >:D >:D škoda favorit...r.v. 1994, najeto 630 000 Km, nenechal vyset, spolehlivý dříč který my vydělal, původní spojka, převodovka motor, prostě všechno.......kromě výměny oleje žádná údržba.......tak si to přeber....co je kvalita....škoda :yes: vs. seat :no:
Nechci nikomu vnucovat násilím svůj názor, jen mi vadí, když se plive po někom, kdo si to vůbec nezaslouží. VW vnitřnosti stejné, jen jiná barva kůže. Vnímám to trochu jako autorasismus. Máme Leona I 3 roky, najeto 100 tis. a žádný větší problém. Natolik mě ta značka přesvědčila, že už máme objednané nové FRko. Škoda, že v těchto diskuzích převažují emoce nad odbornými názory. Těším se na reakce. ;-\
Opět souhlasím s Lojzou. Já jsem Seatu přišel na chuť, až jsem s ním začal jezdit. Co se starších Seatů týká, ve statistikách spolehlivosti v Německu vycházejí dost špatně.V těchto statistikách se však nikde nedočteme, kolik ony vozy růůzeného stáří mají najeto, kdo a jak s nimi jezdil a zda měly pravidelný servis. Já mám pocit, že se Seaty jezdí v Něm. Turci a další Tataři a pak to tak vypadá. Kamarád, co dělá do aut, mi řekl, že přetáčel tachometry na žádost hochů, co na Toledech měli najeto 400 000 km. Auta byla ve výborném stavu, měla pravidelný servis, jenže s takovou pravdou byla prakticky neprodejná. Po stažení tachometru tak na 150 tis. Kč byla velmi dobře prodána. Já mám zatím s jedním Seatem zkušenosti dobré, na rozdíl např. od Citroenu.
Vážění,je to přesně tak.Mám už deuhého Seata,a nedám na ně dopustit.Většinou na ně plivou ti,co mají embečka a na víc se nezmůžou.Jsou to dle mého krásná auta a na rozdíl třeba od Fabie auta s vlastní tváří.Se podívejte na navou Fabii,komu se může líbit?Mám těd alteu,je moc hezká,a za Leonem se otočí každej,byď je to seriové auto.
Vážění,je to přesně tak.Mám už druhého Seata,a nedám na ně dopustit.Většinou na ně plivou ti,co mají embečka a na víc se nezmůžou.Jsou to dle mého krásná auta a na rozdíl třeba od Fabie auta s vlastní tváří.Se podívejte na navou Fabii,komu se může líbit?Mám těd alteu,je moc hezká,a za Leonem se otočí každej,byď je to seriové auto.
Vážení přátelé ano,celý automobilový průmysl se potýká se strátami.Na jednu stranu vyší kvalita ať už stabilních nebo nastupujících značek,na druhou velká konkurence v srovnatelné kvalitě a možnosti trhu.Jednou to ods*** jeden podruhé někdo jiný,ale byla by smůla kdyby kvůli jednomu špatnému roku nějaká automobilka skončila.jsem rád,že je tu audi,alfa,fiat,ford,peugot,seat,škoda,re… na pár plodných příspévků je to jako vždy Jáá vs. zbytek svéta.
Komercni uspech, ci neuspech je souhrou mnoha vlivu, a to: ceny, kvality, designu, povesti, subjektivnich pocitu zakazniku a jejich kupni sily. A do toho se musi vyrobce strefit co nejlepe. Nekomu se to dari lepe, jinemu hure. VW i Skoda byla doposud sazka na konzervativni styl a pocit kvality, zatimco Seat vsadil na extravaganci. A najednou se ukazalo, ze ti (prevazne mladsi) kupci, kteri preferuji zvlastni tvary, nepovazuji kvalitu za tak podstatny faktor, jako cenu. A tak tito lide si radeji koupi levnejsi a mene kvalitni, ale zato obcas designove velmi zvlastni auto predevsim francouzske provenience. Jiste v tom hraje take urcite postoje ruznych narodu, napriklad Nemci, Britove a cesi jsou pomerne konzervativni, jizni narody maji naopak v oblibe spise Renaulty, Fiaty a take Seaty. Ale posledne zminena znacka ma srovnatelna auta o dost drazsi... A tak by si tvurci image Seatu meli polozit otazku, zdali s timto designem by nemela byt ta auta spise levnejsi a tedy i mene kvalitni. Potom by ale asi nemohly pouzivat tolik stejnych dilu s VW a Skodou.
Ovsem pokud se ta otazka postavi takto, je namiste se take ptat, zdali nova zmena stylu Skodovky (Romster, nova Fabia a Superb), ale i designove "odlehcene" nove modely VW od teto znacky neodradi konzervativni nemecke a britske spotrebitele a zda si tito nekoupi priste radeji nejake korejske, konzervativne vyhlizejici auto. Treba Kia Cee'd. Osobne si proto myslim, ze zmena stylu Skodovky tuto znacku na trhu vyrazne poskodi podobne, jako byl extravagantnim vzhledem a sazkou na kvalitu poskozen Seat. Vysledky komercniho propadaku Romseru (necelych 15 tisic prodanych kusu oproti planovanych 50 tisic za rok 2006) je zavaznym varovanim, ktere bohuzel Skodovka zatim nevidi. ;-\
:-! Nevím , kde jsi vzal , že škoda Romster měla loni prodat 50 tisíc vozů ?Já vím , že v loni s ním škodovka přišla na trh a začala ho vyrábět někdy od května na jednu směnu při kapacitě 70ks na směnu .Začátky měl Romster těžkej , potýkal se s výrobníma problémama.V současnosti jedou v Kvasinách na tři směny při plné produkci.Nikde jsem nezazanamenal , že by Romster šel špatně na odbyt , spíš naopak.. :-! Hodně lidí tady haní novou Fábii , přičemž ji viděli , akorát na obrázku .
Milý škodováku, zkus se někdy vypravit za hranice, Roomstera abys tam pohledal (třeba teď jsem za týden v Mnichově viděl 2, z čehož byl jeden nějakého Autohausu), ale pořád lepší než Superb (ani jeden). To samé platí s Roomstery v podstatě přímo úměrně rostoucí vzdálenosti od Prahy a MB.
z toho kolik jsi jich viděl bych závěry nedělal..podle tohoto by tu moc Golfů nejezdilo(protože jich moc nepotkávám), přesto je to nejprodávanější auto v nižší střední..
Kde jezdíš? Nejprodávanější auto v nižší střední je Oktávka, a na silnicích je to vidět. Ostatní prodeje jsou tak nízké, že je to spíš o štěstí, kolik daných aut zrovna za jízdu potkáš.
samozřejmě kromě O2 - to je kategorie sama pro sebe ;-) jen mi tak přijde že potkávám víc Roomsterů než Golfů...jde mi o to že to je spíš subjektivní pocit - všímáš si více aut která Tě nějak zajímají..
Tady v Praze určitě ano, Roomster je tu vnímán pomalu jako lifestylová zíležitost. Za hranicemi ne. Všímal jsem si více značek a typů, třeba Fabií tam bylo relativně hodně.
:-! Já ty věci nesměšuji .jen Vím , že se jede v Kvasinách na tři směny a výrobní zařízení jede na sto procent, takže kdyby jak tvrdíš , to bylo s Romstrem tak zle , tak by se vyráběl jen na jednu směnu , jako třeba v současnosti Superb.A nikde jsem se nedočetl , že by škodovka vyráběla na sklad..Souhlsím s tím , že Romster není a nikdy ani neměl být hlavním produktem , to mněla být Fábie v současnosti to je oktávka.. :-!
Ja mam doma seat toledo 1,6 16V 2004 perfekto auticko ma 3 roky a vyzera stale ako nove... nic sa na nom nekazi...no ked pozriem na fabiu tak mi pride zle.je vsaade kde sa pozriem uz sa na to nemozem divat. a nova fabia to uz je totalna kravina hnusne auto
To co Seat předvádí v poslední několika letech, to je hrůza. Vedení Seatu by se mnělo zamyslet a přetvořit své modely. Když Leon nebo Altea vypadají pěkně, mají dobré motory, tak jim totálně zkazí přístrojovou desku. I když se mi Leon líbí,nekoupil bych si ho, kvůli neoslnivé přístrojovce. Na starší generaci Toleda se dá podívat ještě dneska, její tvary byly moc pěkné,lahodící oku, ale dnešní generace, raději ani nemluvně. Ibiza se snaží mít sportovní kabát, ale...Raději ani nemluvit...
Naprosto souhlasím ( Leon I. ), dal jsem mu přednost před "dvojkovým", protože přesto že je okoukaný, líbí se mi víc. Nezbývá se jen těšit na Leon III., pochopitelně za předpokladu že páni ze Seatu si tyto poznámky ( výše popsaném příspěvku )vemou za své.
Nechapem, preco tu musi kazdy druhy pluvat na znacku skoda. Ja ziadnu Skodu nevlastnim, ani som nemal, ale to neznamena, ze je to total * a pod. Kazda znacka ma svoj pristup a modely. Ked sa ti nepaci, tak to nekupuj. (Manekyn, Samo apod. to mate 15 rokov alebo co ? Takto sa handrkuju deti na pieskovisku ... ja mam lepsie, krajsie ... )