fakt smola že nespravia nástupcu modelu thesis..to by bola "šťava"..no čo už, teraz len nájsť nejaký dobre zabehnutý kúsok niekde v deutschlande za rozumný peniaz (nedá mi to nevyužiť ten pokles hodnoty >:-[] )
Sakra majku, já tomu nechci věřit, že by se Lancia vzdala svého zástupce ve vyšší střední... Ty studie co posíláš na obrázkách vůbec nevypadaj zle a jako nástupce thesisky si je umím představit i v reálu. Napadá mě taková paralela s Jaguarem. XF se stalo nástupcem tak trochu barokně vyhlížejícího klasika Type-S. Moderním nástupcem. A ono to funguje. Stejně tak by to mohlo zafungovat i u Lancie. Přeci jen vytvořit nástupce uměleckého díla, jakým bezpochyby je Thesis je úkolem převelice složitým. Změna v designovém pojetí a ústup od renesančních tvarů je jedno z možných řešení. Proto tvrdím, nástupce Thesisky by měl být pro Lancii skoro povinností. Stavět na malých luxusních vozech není tou nejlepší cestou v profilaci Lancie jako prémiového hráče. Chybí zde klasický sedan střední třídy, velikosti dejme tomu Alfy 159 a pak samozřejmě limuzína, která důstojně nahradí Thesisku. Pokud vznikne Alfa 169, pak nevidím důvod, proč by nemohla na stejné platformě a třeba i se stejnými motory vzniknout její luxusněji zaměřená sestra... Lancii moc a moc držím palce a pevně doufám, že pánové z managementu Fiatu vědí co dělají... :-!
moje najbližšie auto bude Thesis. Lancii síce neodpustím, že nepostavila verziu kombi, ale keďže si už naveky nechám Kappu SW, tak Thesis bude stačiť aj limuzína. Je to pre mňa v súčastnosti jediné auto, čo naozaj stojí za pozornosť. Inak sa pekné autá už dávno prestali vyrábať.
Vzdyt to je prirozene ne? V prirode se take postizeni jedinci at uz mentalne nebo s jinou vadou moc nemnozi..Me thesis prijde designove jako degenerovanej imbecil ;-\ .Jedine na co se u tohoto auta da vydrzet koukat a nepropadat zachvatum smichu,stridave s mdlobou, je zadni cast vozu.Maska..to je jako co ty svetla a mrizka chladice?Kopirovali neco z hracek z Ciny, nebo se nechali inspirovat mongoloidnima lidma a jako vyraz solidarity udelali i auto s pohledem blba?Auto ma z boku vypadat zrejme hladce a jednolite..to by pani nesmely zapomenout na cernej plastovej sloupek uprostred auta(hlavne u tech svetlejch verzi je to parada)...Interier...lacinej kyc,hlavne vsechno potahnout do barevne kuze..tak jak to delaj kluci v Cine v tovarnach UFO,Brilance apod...samozrejme nesmi chybet aspon kousicek dreva..kam ho jen loupnout..tak treba mezi ten cernej plast(co je napul nabarvenej na stribrno a pro zajimavost jsou v nem dirky,ze by schovane repro(?) ) a tu poradne nabarvenou kuzi s kobercem...nojo,co nam jeste chybi?Cool podsviceni pristroju,aby nahodou neco nebylo normalni a poradne uchylny rucicky s cislama ala Retro..ne Retro,ale DUCHODCE...Jezis to je strasny...Na autosalonu to radis nechali zamknuty..
Tohle auto je dobry pro cloveka, jako je Kulinsky...
O kvalite a zpracovani nemluvim vubec. :-!
No vidis, me prijde Thesis jako jedno z nejhezcich a hlavne nejoriginalnejsich aut vubec. Nevim na jakym autosalu jsi byl, ale v Lipsku byla normalne otevrena a interier je moc hezky a prijemny. Nejel jsem v ni (a predpokladam, ze ty taky ne), takze zpracovani nemuzu posoudit, ale Lybra s 200tis km na konte vubec nevrze, takze bych se zpracovani nebal.
V Lipsku byla zavrena,kdyz jsem tam byl..byla to ta dvoubarevna verze...Design je vec vkus..neberu ti to,jen jsem rek svuj nazor.Ta vynucena originalita mi tam prave vadi..Ale nepopiram,ze se nekomu libi a chapu to..To s Kulinskym je vtip,nemyslim si ze majitele techto aut jsou uchylni...
No vidis, kdyz jsem tam byl jak, tak byla otevrena. Loni i letos. Stacilo pozadat, kdyz ji zrovna zamkli. Lina huba...
Problem je, ze tys ten svuj nazor podal jako fakt. Nas co se libi jsi oznacil za uchyly a devianty. Krom toho se nazor da podat i jinak nez hanenim a napadanim.
>:D >:D >:D >:D
Krásně napsané, ale škoda, že jsi ten mentalně postižený jedinec spíš ty s takovým retro myšlením - hele když ti vadí všechno čínský ? Kde, že je vyrobená ta klávesnice, na který jsi vyzvracel takovou slintaninu ?
tebe musela fakt lancia ublížiť keď ju tak nenávidíš..
tie xenofóbne kecy si pošetri do nazi-fóra, tu sa diskutuje o autách, ak máš problém s mojou národnosťou náco tak do toho, opri sa poriadne..nech môžem s kľudným srdcom požiadať administrátora o tvoje zablokovanie
ohodnotil jsem Thesis,to maly prditko do mesta je pekny a Thema vypadala taky good.
nemam problem s narodnosti,moje pritelkyne je taky slovenka ;-) a nic xenofobniho jsem nenapsal,prvni jsi napadl ty mne,pokud se nemejlim a ne jen dnes ;)
keď nemáš problém s inými národnosťami prečo sa v každej (a tým myslím KAŽDEJ) diskusii od teba dočkám e príspevku v štýle: "jó divokej vejchod kua, bež k vidlim vole..máte euro tak co tedka voe.." hm? je to dáky komplex alebo si tak pod papučou že sa aspoň v diskusii chceš odventilovať?
To je reakce na pripitomele poznamky od lidi s nickem GLD,kteri vzdy rejpnou prvni...frajere.. :-! Njn,delam ekonomku i prava(dalkove) zaroven ;-\ , nicmene zadne pravnicke reci jsem v predchozim prispevku neuvadel...BTW EURo nemate,to bys moh vedet >:-[]
musíš uznať že ten tvoj prvý dnešný príspevok si prepískol..čo čakáš s takým flame, že ťa tu budú všetci "plácat po zádech?"..zvyknem odbíjať rovnakou mincou
Napsal jsem zde jen svuj nazor na Lancii Thesis,toto je otevrena diskuse,pristupne verejnosti,nenapsal jsem tam nic sprosteho(vulgarniho) a doplnil jsem,ze Kulinsky byl vtip a ze nikomu neberu to,ze se to nekomu libi...S nikym tady problem nemam,jen ty jsi si precetl autor : acALIEN a bylo jasne jak tvoje prsty na klavesnici odpovi :-) , nechodim se sem hadat..
to máš pravdu, od niektorých miestnych štamgastov už určitý "typ" príspevkov očakávam..vždy však prečítam a objektívne zhodnotím
nabudúce keď budeš chcieť vyjadriť svoj názor na auto ktoré sa ti nepáči skús nepoužívať slová ako "degenerovaný imbecil", "mongoloidný dôchodca" alebo "mentálne postihnutí jedinci"...keď svoje negatívne vášne vyjadríš CIVILIZOVANÝM spôsobom je šanca na normálnu diskusiu o dosť väčšia
Ty slova, co jsi vypsal jsou v odborne terminologii lekarstvi stale pouzivana,tak nevim,co je an nich spatne,jak jinak vystihnout ,,dusi" veci,nez ji prirovnat k necemu zivemu..Ber to ted jako vysvetleni,ne jako prikladani do ohne ;-)
objektivne jako pozorovatel sis zacal ty Aliene ;-) On ti jen napsal, ze si napsal nesmysl a ty hned na to xenofobní narazky :no::no: A pouziat lekarske terminy na popis auta je prinejmensim usmevne... Staci rict, ze se ti proste nelibí. Za sebe rikam, ze toto auo je umelecke dilo, skvost obohacující dnešní automobilový průmysl. A moc Ti preji se v tomto autě svest, aby jsi poznal co je to tebou zminěná "duše"
zda se ti,ze odpoved GLD s nadpisem mamičkin maznáčik alien nasledovana textem
,,no to si zase raz dačo vyzvracal zo seba..je ti lepšie? s prázdnou hlavou, všetky zvratky von :-!" nebyl prvopocatek provokace?My se s gld uz zname dele,tak se do toho nemontuj,myslim,ze jsme si prave vyresili nas problema uz budem fpohode a jsem za to rad.Tak se do toho nemontuj chytroline :-!
BTW vozit se v tom urcite nechci,dekuju,kdyz komfort a luxus,tak nemeckej,japonskej,nebo americkej,s timhle na me nechod,ale verim,ze to neco do sebe ma..uz jen kvuli tomu vzhledu odlisnemu..
Hele. Jak si rekl sam, toto je otevrena diskuze a ja muzu reagovat na co chci, tak me nenapadej a neprotireč si. Asi mas fakt problem, ze musis hned zacit s narazkama. Ja ti to rekl slusne a zdvorile. Tak na me nechod ty s nejakyma chytrolinama. ;-) Kdyz komfort a luxus tak nemckej - to sedí, mrkni do profilu, aby sis nemyslel. že mluvim z cesty. Jsem zvykly na opravdový luxus v podání S 500 4matic a věř, že ipřesto jak sem tím autem zhýčkaný tak mě Lancia nadchla jak jízdou tak spracováním...Ale pochopitelně MB to neni
S500 4matic mel strejda,super kara.Nejlepsi na tom bylo asi to vetrani zad a fakt,ze an dalnici stacilo kroutit volantem,akcelerace a brzdeni bylo plne v rezii elektroniky :).Koukam ze mas i stejnou barvu a palbu,akorat tatka mel longa,toho chytrolina beru z5, bylo to tak nak uz ze zoufalstvi..sotva se to uklidnilo,zacal do toho nekdo zase rejpat >:D
>:D >:D >:D:yes::yes: To je jak s ekonomikou Slovenska >:-[] >:-[] ,,obrovskej" rust... z niceho se roste dobre no..a kdyz se ty procenta prepocitaj na realny hodnoty,vyjde zase kulovy :-!
Hh ted opravdu jezdim mamci autem,nebo tatkovo, pac moje stoji v lakovne ;-):-!
A opakuji,moje pritelkyne je slovenka,abys me zase nenarknul z nesmyslu, ikdyz zila vic vsude mozne po svete nez na Slovensku(zaplat pan buh).
Myslim ze v poslednich letech Lancia hodne propadla v prezentovani se.Od dob zavodu B skupiny nikdy nemela takovou slavu..Delta tahla taky dlouho vsechno..potrebovali by se nak zviditelnit.Fandim jim...to novy mestsky prditko je fajn,to MPV uz je mimo moji predstavu o aute,ale je to jen ten design,kterej kazdej citi jinak..
Nezacinaj sklonovat slovo luxus, pokial nevies co to vlastne znamena. Pre teba asi jedinu vec, a to velkost auta... Luxusne moze byt aj 3 metrove mikroauto. Inac si mal pravdu, VW konci v luxusnej triede, sice trosku skaredy koniec, ale nic ine sa od phaetona nedalo cakat... Tuareg neni luxus, je to obrovske suv, o nic luxusnejsie ako Land cruiser, akurat ze LC je aj spickovy terenak. V tom segmente moze byt luxusom bratricek Cayenne, ale tuareg iste nie. Tento thesis je ako to aj zaznelo v clanku jednym z najzaujimavejsich a originalnejsich aut nie len svojej triedy. To vsak vo svete volksvagenofiloidnych komformistov nestaci na uspech, skoda, ale tym vacsiu exkluzivitu znamena to auto pre stastnych majitelov. A cakat pochopenie pre take auto od niekoho, kto onanuje na faceliftovanu sluzobnu fabiu, v uzasnej farbe 'corrida uni', sa neda.
Image Lancie je v kazdej lancii, aj v tom namensom aute, a aj bez thesisu to ma v sebo o mnoho viac ako praobycajny 'focvagen'. A to ze novy thesis nebude, neznamena, ze ani ziadna ina lancia nebude v tom segmente, akurat sa nebude volat thesis...
A ked si to tuareg uz ani iba preto nebude nikdy luxusom, lebo je to VW. Porovnaj si cenny Tuarega, Cayenne, Q7, ci x5, a tie rozdiely tam znamenaju tu dudatocnu hodnotu luxusu. Samozrejme sa to iba podla ceny brat neda, ale nieco to znamena...
Znamena to asi tolik, že máš z VW slušnej mindrák >:D
Pokud ti nepřijde luxusní auto s 6ti,10ti a 12ti válcovými motory, v kůži a vše možné v elektrice s paketem individual... Opravdu nevím, jestli víš, co to pojem luxus znamená.
no v architekture tvorí luxus vprvom rade vybavenost, potom kvalita spracovania atak dalej.. takže on ten tuareg považovat za luxusne auto nieje tak odveci až na jednu vec "prestíž" a pochybujem že VW ( ludové vozítko) tu prestíž má, u mna rozhodne nie ;-) , no tak či tak tuareg možme za luxusne auto považovat
druha je jen doplnujici...jen jsem si tak vzpomel na to,ze Cayene je v te top verzi levnjsi nez Tuareg...to kvuli prispevku BEEKEY o tom,ze Tuareg neni luxusni..
Zaklad cayenne, cca 1 389 000,-, top cca 2 920 000,-
Touareg v zaklade cca o 70 tisic lacnejsi, co az taka suma neni, vo vrcholnej tak o 400 tisioc lacnejsi...
Ale ste to nepochopili, som pisal, ze to je iba, jeden aspekt, a nie jediny, ale nieco znamena...
Este k tomu luxusu, taky challenger je potom luxusne auto, lebo aj to mozes mat s 8valvom v kozi, a co? Vedla astonu, ci maserati ho tazko mozeme za luxusne povazovat. Tak isto ako aj tuareg je iba obrovsko, drahe suv, ktore si mozes trosku vylepsit neakou tou kozou, navi atd..., no bude to vzdy VW, a tym nic nespravite. Autami sa tu frajerit nebudem, nemam to za potrebu, ale na mieste 507ky by som radsej drzal papulu, nez onanovat na tu corridu uni...:-D
Je to skoda, podle me. Ten Thesis jsem sice nikdy vzivote na vlastni oci nevidel, mozna 1x, ale nejsem si jisty, jestli to byl on, ale takhle na fotkach se mi moc libi. Jasne, ja mam rad nemecka auta a proste tohle bych si nikdy nekoupil, ale to neznamena, ze se mi to nelibi. Mam rad, kdyz vedle tech klasickych aut, co jich potkate vsude plno, existuji i takoveto specialitky typu Thesis. Vnasi to takovou prijemnou rozmanitost do daneho segmentu. A Lancia ty extremni designy opravdu umi. Vzdy kdyz vidim Lancii, tak se za ni ohlednu a uznale pokyvam hlavou jakoze "jo jo" >:D je to skoda, ale tak ted prisli s Deltou, snad jim to pomuze dostat se nahoru a mozna bude Lancia nekdy v budoucnu plnohodnotnou premii (ja ji osobne za premii ted aktualne nepovazuji) konkurenceschopnou Audi, BMW, MB, Jaguaru,(i kdyz projdene asi nikdy) .. Urcite bych ji to pral, uz jen prave kvuli te rozmanitosti.
:yes: ,dedo ju ma a všetko tam škrípe prdí >:D ,plasty jak kameň. Zvonku je to kus exotickeho stylu, škoda toho vŕzgača vo vnútri :-) držím palce vzdokonalavaní sa :yes: už teraz vyzera ze delta ide spravnym krokom, sice by som si interier inak predstavoval. No zovnajšok to zahojí >:-[]
Hh >:D No presne, ten interier. Zvenku je to precizni italska srdcovka, ale vevnitr mi to prijde jako jen jinak obarvene bravo (ta pristrojovka). To je taky jedna z veci, proc Lancii nemuzu povazovat za premiovou automobilku. Proste interier premioveho auta ma podle me vypadat jinak. Jasne, nemyslim si, ze me italsky interier muze svym luxusem uchvatit tak jak nemecky treba, ale aspon trochu te premiovosti by tam byt mohlo.
No jo mohli by si dat zalezat aj na interieroch, ved tam sedis a všetko maš neustále na očiach.
Napríklad v študii nuova fulvia, je priam božský interier, tak neviem prečo si neberu príklad. neverim ze by bol tak strasny problem prerobit tu pristrojovku :-O
Jj, prave. Ta Fulvia ma sympaticky interier. Mozna az moc retro, spis takovy Rolls, Bentley >:D Ale rozhodne lepsi nez to, co je v nove Delte. Ja myslim, ze Lancia kdyby chtela, tak by klidne udelala krasny prestizni luxusni interier. Ale asi otazka penez jim to nedovoluje. Nevim, neznam zakulisi Lancie >:D . Ale je to skoda, protoze fakt u te Delty nekoresponduje ten interier s tim krasne pritazlivym exterierem.
Tak v dnesnej dobe by som tam ani jaguar moz nezaradoval, tak 90% produkcie sa asi preda v GB... zial, no ale ani s tou kvalitou, najma v poslednych rokoch, na tom neni jaguar o nic lepsie ako lancia. Aj ked sam by som radsej 100krat jag, ci lanciu ako chladneho nemca...
Tak Nemci jsou svym zpusobem chladni, ale prave ten chlad me na nich desne pritahuje. Mozna je to nepochopitelne, hlavne kdyz je mi 15, mel bych mit oci pro krasna futuristicka auta, s extravagantnimi designy, ale ja proste ten nemecky chlad zeru. Jaguar trosicku zaspal na vavrinech. Jeho auta se mi vzdy libila, ale proste strasne malo inovovali behem minulych let vozovy park. Ted prisel konecne XF, ten vypada krasne a interier je opravdu nadherny. Nerikam, znam i hezci (subjektivni dojem a pouze z obrazku), ale moc se mi libi. Snad jej budou nasledovat dalsi nove modely. Nastupce S-typu, XJ,.. Chtelo by to mozna i SUV od Jaga, i kdyz je to az prilis na tak konzervativni znacku, ale urcite by to pomohlo prodejum a urcite by to bylo zajimave - Jaguar SUV. Ja Jaguaru fandim, doufam, ze pujde nahoru a pekne tem nemcourum (i kdyz je mam rad) zatopi. Automobilovy fanousek tim jenom ziska - prival novych krasnych aut, to zahreje u srdce ;-):yes:
Tak krásnou limuzínu může Italům kdekdo závidět.Jají design má úžasnou dávku elegance,luxusu a nezaměnitelné šťávy,kterou zejména vozy německé produkce zoufale postrádají.Je škoda,že se nedočká nástupce... :-(:'-(
Ale i tak se uchová v srdci spousty lidí a jen tak se neztratí ;-)
;-\ me se opravdu nelibi..ale to je presne ono,tohle auto musis bud milovat,nebo nenavidet..ne to je spatne spojeni..neni to tak ze bych ho nenavidel,ale proste mi prijde opravdu nehezke..
Měl jsem to štěstí se s ní 2x naživo střetnout.A ač mě byla z medií známá,naživo prda ;-) .Byla tak ohromně jiná,sebevědomá,hrdá,vznešená,elegantní,… velkou porcí noblesy.Působila až aristokratickým dojmem(v pohybu i staticky),a vše jmenované přitom působilo působilo naprosto nenuceně,přirozeně :-) .Hrdá,sebevědomá,noblesní,originální Italka :yes::yes::yes:
nn tn,ale pochopil jsem,ze v nekom to auto asi opravdu muze vzbudit opacne emoce nez u me.Ac je to tedy velmi zvlastni,tak preci jen se to nekomu libi ;-\
Vsak ano. Pro milovníky aut, jako je třeba Vel satis je to určitě designová soulož a dobře se za ty kecy o nedoceněnosti a pod. schová totální neůspěch. ;-)
Napsal jsi to presne! Vzdy kdyz ji vidim je to pro me maly svatek, je jednoduse krasna, originalni, elegantni, retrofuturisticka, tak jedinecna, nepochopena, nedocenena...
Jojo, uvazoval jsem o tom, kdyz jsem si jel pro 166ku. V autosalonu, kde jsem ji kupoval meli dve nebo tri Thesis a reknu Ti, nazivo je to vazne kus auta. Vic mne ale dostal interier. Kuze a drevo, proste obivak.
Ale Alfa me bere za srdce vic, i kdyz, kdyby mi bylo kolem 50ti, videl bych to obracene.
Co je na tom k chápání? Když se to prostě nelíbí, tak se to nekupuje. A pokud do toho člověk vleze, tak tam neni nic extra, co by majitel ocenil. Podle mě je to podobný, jak s poslednim Fordem Skorpio.
No,preci jenom mezi Thesis a Scorpiem je rozdil uz jenom v cilove skupine.Chapani,nebo "uchopeni" designu-kruci,to je alchymie.Mluvim za sebe,a ja z ni citim jasnej odkaz na "patricijskou notu",nebojim se říci mnoha staletími pěstovanou a rozvíjenou románskou (ne tmavočeskou :-) )estetiku(ať se jedná o architekturu,umeni nebo design).A faktem je,že prodejně "první housle" v dané třídě hrají vozy německé produkce.Ale sakra,ten auťák má "Charizma",má styl,má porci "přidaný hodnoty",má odvahu být jiný a svůj,a přitom to "plastikově nevyřvávat do světa".Nechci apriory řešit její prodejnost,jen bych přivítal jasnější vyjádření o případném následníkovi.
To je možný, ale v dnešní době je "odvaha" v designu hazardováním. Kdyby dělali židle, nebo nábytek, nebo já nevim...ale automobilka, co je nad propastí?
S tím hazardem trefa ;-) .Když to vztáhneš k době "vzniku"(cca 7-8 let výroba,předtím vývoj),tak se to tehdejším kormidelníkům tak špatně nejevilo...Fiatí management té doby zanechal na koncernu "nesmazatelné stopy",ze kterých se budou léčit ještě dost dlouho(pokud se to vůbec vydaří,a já jim fandím,klukům italskejm >:D )-konečně následkem jsou i dlouhé,občas ostřejší diskuze o "třídním původu" kdysi samozřejmě výlučných značek...
Historii maj italové o který by se mohlo kde komu jen zdát, ale jak to je dneska... Svět se mění, na VHS už dneska taky nikdo nečumí a do obchoďáku bez eskalátoru taky nikdo nevleze.
Nemyslim ze v tomto pripade to bylo jen o tom designu.. ale spis o celkove image a kvalite znacky Lancia te doby jako takove..Proste lide co si kupovali auto v cenove relaci vysi stredni tridy radeji sahli po tradicnich nemeckych produktech s jistotou kvality jak vozu tak i servisni site, kterou ocekavali na odpovidajici urovni. Lancia servis ale hlavne prodejni a servisni sit zmaknutou asi nemela.
Je taky fakt ze vetsina lidi kupujici luxusni auto je asi spise konzervativni..ikdyz treba dost "sportovni" MB CLS taky neni zrovna klasicky predstavitel tridy a jak zabodoval...Lancii to proste nevyslo:(
Průser je, že to Lancii nevyšlo ani "doma" a pořád to tim "sysel rypákem" pokoušej. Venku jsou už vepři asi nesestřelitelný díky množství automobilek a že se umí trefit do lidí. Ostatní sekundujou hlavně cenama...si myslim. Je to možná podobný s IKEA. Lidi nejsou na extravaganci v tom fofru života zvědavý, alespoň ne v davovym měřítku.
no jasne. Extravagance v davovym meritku uz neni extravagance ale stava se normou:( Nicmene si naopak myslim, ze dnes se obecne dost sazi na individualitu . Skoda jen ze ne v segmentu vysi stredni:) Ale to uz zabihame asi dost daleko.. Ja si proste myslim, ze na to ze se Thesis prilis neprodaval a neprodava nema zasadni vliv jen jeho podoba, ale spis bohuzel spousta dalsich faktoru.
Treba nedostatecna motorova paleta. Autu tehle kategorie chybi osmivalec. V6 3.2 24V je sice super motor od Alfy, ale k tomu maji jeste 2.4 mJet ropu a jinak nic. Ten motor co mam ja v kappici zkrouhli o 50 koni a to uz s Thesis ktera s klidnym srdcem atakuje dve tuny je opravdu malo. Dokazal bych si predtavit treba nejaky 3.5-4.5 litrovy osmivalec v benalu a tech kupcu by bylo rekl o dost vic. Protoze kdo si pujde koupit auto s timhle lookem chce i vyjimecny motor a ten tam chybi jako sul. Za sebe muzu rict, ze ikdyz aktualne me dost do budoucna nahlodava 1.8 TwinTurbo v nove Delte, tak doposud byla mym pristim aute prave thesis 3.2 V6, ale kdyby byl V8 byla by to jasna volba. Jinak ten Majestatni klid a aristokraticky nadhled, ktery vyzaruje z Thesis je nezamenitelny. Zadne auto nevyvolava mezi lidmi tak rozporuplne reakce. Je spousta lidi, kterym se Thesis nelibi, z pravidla ti kterym se libi nemecka konzervaticni produkce, budiz, me se zase nelibi nemci. Je to otazka vkusu, nic vic, nic min.
Pro Vel Satise i Avantime mám prostě slabost-zabte mě ;-) .Do stejný várky patří i Thesis.Oceňuji odvahu "zkusit to jinak",i když "zdravý odhad" se křižuje >:D
S vnimanim tvaru a novych tedy jinych veci nez tak jak je zname a jak sme na ne zvykly ma vzdy urcita cast lidi problem. Vezmeme si za prikald treba znamy Tancici dum. Cast lidi byla po jeho odhaleni pobourena a druha cast naopak nadsena, dnes uz prevazuji spise kladne reakce. Dum ma to stesti, ze se nevyrabi seriove a ze si na nej lide mohou zvykat treba desitky let.. Automobilovy Design je spise modni chvilkova zalezitost. Lancia s Thesis sla jinou cestou a doplatila na to. Thesis totiz neni nastesti a pro ni samotnou vlastne nanestesti jen modni. Je necim mnohem vic. Neni urcena lidem, kteri esteticke vnimani dokazi zhodnotit pouze jednim slovem. Pro me zustane navzdy jednim z nejvyraznejsich sperku automobiloveho sveta.
To si napsal hezky, ale pořád to končí u peněz:) Vlasně podobně, jako s Tančícím domem, který je poloprázdný. Co se týče architektury, tak se stačí podívat na extravagantní výtvory v Paříži, nebo Londýně. Na to si lidi zvyknou... na auto ne a ani nemusí...ten vývoj jse dál a je šance to změnit. BMW 7 to je taky kapitola...l
Mně její design přijde zase naopak naprosto rozbitý. Zajímavý předek z čelního pohledu, perfektní zadek, ale bok ne jako osm, ale nejméně patnáct let staré auto. Neladí mi to k sobě, což by asi mělo. Naživo sice vypadá o maličko lépe, než na zde zveřejněných fotkách, ale pořád to nějak není ono.
Lancia je dnes téměř zapomenuta a musí začít budovat portfolio pěkně odspodu. Auto kategorie Thesise by byl finančně náročný projekt i při využití komponent s AR a při očekávaných prodejích plýtvání penězi. Celkem logicky vsadili hodně na novou Deltu, která má potenciál, ale nesmí ji zaříznout cenama. A měli by k ní co nejdřív udělat kombík. Byla by škoda, kdyby zmizela další klasická značka, takže Lancie, ať se daří!
On ten problem s Thesis byl dvoji. Prvnim problemem je samozrejme dana situace na trhu, ktera umoznuje prodavat v luxusni tride pouze nemecka auta a pak sem tam nejake drobky ze Skandinavie, zbytek uz je naprosto minoritni zalezitost.
Druhym faktem je, ze ac vsichni opevuji kontroverzni design, tak to neni to jedine co auto prodava. Thesis byla kapanek navrch huj vespod fuj. Uz kdyz prisla na trh byla technologicky spise prumerna, postavena na v te dobe uz nekolik let provozovane platforme Alfa 166 s v ramci sve tridy znacne nedostatecnou nabidkou motoru a vybavy. Thesis byla vzdycky smerovana nekam mezi vyssi stredni a luxusni tridu, ale na to nemela zadne poradne motory, nulovou vybavu a ac se motory upgradovaly, tak dodnes proste nestiha na konkurenci. Da se rici, ze tam kde konkurence dneska s motory zacina, tak tam Thesis motorove konci, coz v kombinaci s jeji hodne vysokou hmotnosti nezajistuje zrovna luxusni ridicsky zazitek.
Druhym problemem je fakt, ze Lancia velmi zahy hodila Thesis pres palubu, nepodporovala ji nijak marketingove, ani se nepokusila o facelift a dokonce nezajistila na nekterych trzich ani tu nejmensi malickost a sice nove mapy do navigace. Proste sama Lancie po par letech prohlasila Thesis za propadak a dale uz ji prodava jen ze setrvacnosti.
Souhlasim s Tebou s tim marketingem, protoze vetsina lidi o Thesis vubec nevi.
Na druhou stranu jsi mne opravdu pobavil s tou "nulovou" vybavou. To muze prohlasit snad pouze uplny ignorant.
Nedostatecna nabidka motoru, asi ano. Jenze, kdyz se podivas s jakymi motory se prodavaji vozy ve vyssi stredni, zjistis, ze nejcasteji to jsou benzinove 2.5 az 3.0 litru, nebo naftove 2.0 az 3.0 litru. Osmivalcu se proda mizive procento, takze v tom bych zase takovy problem nevidel.
On neni az tak problem, ze chybi osmivalce jako spise, ze chybi solidni sestivalce. Nejsilnejsi motor dnes montovany do teto vice nez vyssi tridy ma pouhych 136kW, coz je naprosto smesna hodnota. Je to o jedenact kilowatt mene nez nejsilnejsi motor montovany do Skody Octavia, tedy auta o dve tridy nize! V porovnani s konkurenci je to jeden z nejslabsich motoru vubec v nabidce a odpovida zakladnim motorum.
V puvodnim prispevku je zminka o tom, ze Thesis byla nabizena s nedostatecno paletou motoru.
Thesis byla nabizena s motory 3.0 V6 a 3.2 V6.
Myslim ze 230k je prijatelna hodnota pro svizne a pohodlne cestovani.
To, ze se do Thesis nyni montuje nejsilnejsi motor
2.0T se 136kW je vec druha, ktera nezpusobila nizkou prodejnost v minulosti.