Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda chystá 7 novinek: Víme, které to budou

Češi přechází do protiútoku, s klesajícím zájmem o nová auta budou bojovat doslova přívalem modelů a novinek.
Zpět na článek
27. 9. 2012 21:11
27. 9. 2012 22:08
28. 9. 2012 14:10
28. 9. 2012 23:28
27. 9. 2012 23:59
28. 9. 2012 09:26
28. 9. 2012 09:54
28. 9. 2012 18:42
28. 9. 2012 09:56
28. 9. 2012 12:08
28. 9. 2012 10:14
28. 9. 2012 10:28
28. 9. 2012 14:18
28. 9. 2012 12:26
28. 9. 2012 12:57
28. 9. 2012 13:24
28. 9. 2012 14:19
28. 9. 2012 20:01
28. 9. 2012 21:51
28. 9. 2012 13:59
28. 9. 2012 14:18
28. 9. 2012 14:55
28. 9. 2012 15:37
28. 9. 2012 18:21
28. 9. 2012 18:24
28. 9. 2012 20:03
28. 9. 2012 20:51
28. 9. 2012 21:55
28. 9. 2012 23:07
28. 9. 2012 20:05
28. 9. 2012 20:51
28. 9. 2012 20:04
29. 9. 2012 11:59
29. 9. 2012 13:10
1. 10. 2012 09:05
3. 10. 2012 09:36
28. 9. 2012 20:01
Avatar - J_Design
27. 9. 2012 21:11
:)
To není SUV... to je blivajs >:D Nebylo už článků a keců o Rapidu dost? Upřímně mě to "co ještě nebylo psáno" už začíná lézt na nervy ;)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2012 21:18
rapid spaceback?
ani hatch ani kombi? ,,,,, pre koho to akoze ma byt?..... normalny clovek musi len oci prevracat.... miesto somarin mali spravit klasicky hatch a klasicky sedan... alebo kombik.... ale ono cenou je to auto uz stejne mimo.... za holotu v zaklade pytat tolko co krasny ceed je uplne mimo misu..... auto pre nikoho
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Starfighter
27. 9. 2012 21:32
Re: rapid spaceback?
Krásný Ceed. Pán Bůh s námi a topper pryč.
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2012 21:44
Re: rapid spaceback?
Proč by měli dělat sedan? Proč hatch? Smysl dává hlavně kombi. Trochu mě jen překvapuje, že zrovna u Rapidu vymýšlí nějaký sportback.
Avatar - Typhoon
28. 9. 2012 15:53
Re: rapid spaceback?
Jestli je to sportback ve stylu Audi A3, tak to bude vlastně kombi.
Automobilky obecně si rády vymýšlejí vlastní kategorie, aby v nich byly téměř sami, a tedy nejlepší. :-|
Avatar - KubikCv
27. 9. 2012 22:08
Re: rapid spaceback?
to je krása jak poslanec Václav Krása... >:D
28. 9. 2012 14:10
Re: rapid spaceback?
Smiř se už konečně s tím že Korejci se nelíbí všem a že je všichni nechtějí. Stejně je to s každou jinou značkou a je to dobře. Osobně když už tak než H/K tak raději Chevrolet který dle mého názoru zažívá v Evropě větší úspěch než Korejci dohromady. Patříš mezi ty kterým by stačilo nabídnou cokoliv za 250 000,- s full výbavou a rázem na Korejce zapomeneš ;-\ Nevíš co chceš za auto, kupuješ jen výbavu z toho těží určité značky. Ne z toho že jsou tak super jak se zvrací v reklamách 30 krát denně. :no:
Avatar - escorpion
28. 9. 2012 18:06
Re: rapid spaceback?
"Normálny človek" ? Normálny človek je zamestnaný a nemá čas od rána písať p.....y na net. Normálnemu človeku stojí péro. Normálny človek sa dnes nevozí vo veteráne typu felícia, ale má na viac. Normálny človek neonanuje na H/K produkciou, ale uznáva kvalita ostatných áut.

Neviem odkiaľ je spaceback, ale sportback vyzerá, že bude kombi.

Kedy si už konečne kúpiš ten "šľapací" ceed, ty holoto ...
29. 9. 2012 00:05
Re: rapid spaceback?
Hele, já chápu, že kopat do toppera je místní folklór, ale není tohle už trochu moc? Jakkoliv s ním nesouhlasím, tak musím říct, že prostě jen vyjádřil svůj názor a nejsilnější výraz kterej při tom použil, byl "somarina". Je úplně zbytečný tahat to do osobní roviny a montovat do toho erekci, Felicie a podobný věci.

Taky to tady sleduju a mám svůj názor na to, jak topper vidí v produkci H/K apex automobilové evoluce a projevuje se jako totální fanynka Koreje (nebo akcionář). Ale urážet ho kvůli tomu? Proč? Pak tady ty diskuse vypadají jak v nádražním nonstopu.
29. 9. 2012 07:01
Re: rapid spaceback?
A nezaslouží si to? Říct krásný Ceed o současné generaci je trochu úchylné, ne?
29. 9. 2012 11:04
Re: rapid spaceback?
Věc názoru. Mně se zase celkem líbí novej Auris. Jak říká Matt Watson: "Beauty is in the eye of the beholder."
Avatar - Misanick
27. 9. 2012 22:08
Kombi
Kdo chce kombíka, koupí si Fabii nebo Octavii. A nebo nejlépe úplně jinou značku, kde za své peníze dostane pořádný kus auta.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - jozephko
27. 9. 2012 22:29
Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Nepredpokladám, že Sportback bude vyzerať ako obrázok v článku. Pretože to je klasické kombi - akurát má skosené zadné okno. Koncern VW označenie Sportback používa u Audi A3 a škodovka zvolí podobnú filozofiu. Tento karosársky variant sa dá chápať buď ako predĺžený hatchback alebo skrátené kombi - a obe označenia sú v podstate pravdivé.
Preto si myslím, že Sportback bude o niečo kratší ako súčasný Rapid, ale zase o niečo dlhší ako by bol hatchback odvodený od súčasného Rapidu. Tým nebude ohrozovať kombík od trojkovej Octavie a súčasne Škodovka zaplní medzeru vo svojom portfóliu - a síce chýbajúci hatchback v nižšej strednej triede. Ale ako zvyčajne to urobí po svojom - takže bude mať väčší kufor ako konkurenti - predpokladám tak 450 litrov oproti 380 až 400 litrom obvyklým v tejto triede. Zostáva len doriešiť, či za zadnými bočnými dverami bude aj malé okienko (ako vo Focuse) alebo nie (ako v Golfe). Ale skôr by som povedal, že tam to okienko bude - podobne ako v A3-ke Sportback.
Rozbalit vlákno
9
27. 9. 2012 22:45
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Sice máš naprostou pravdu a to co píšeš má hlavu a patu, ale rozhodující tady je, co napíše topper1982 a jemu podobní a někteří jsou dokonce ještě horší....že to bude sportback jako u audiny je jasné . nakonec VW AG nemá v levnějším a jednodušším provedení tohle nikde. Rapid se bude v Číně (a nevím jak v Rusku...) dělat jako klasický sedan, tady a nejen tady (obecně s Evropě) bude větší zájem o quasi combi. Nakonec v osmdesátých letech to byl docela normální karosářský typ, stačí si vzpomenou na některé renaulty a především onen "zelinářský" Chrysler. Touhle karoserií končil i Moskvič....proč ne, komu se to nelíbí ať si...koupí Audi A3 Sportback a nebo taky nic, což je problém řady místních diskutérů.
28. 9. 2012 08:24
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Podobně na tom byla poslední Mazda 323F. Na svoji dobu výborné auto. Jako hatchback relativně dlouhé, jako kombi příliš krátké.
28. 9. 2012 12:22
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
323F bolo päťdverové kupé. >:D
Avatar - iudex
28. 9. 2012 13:20
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Ale ešte generácia z r. 1989-1994 (IMHO tá túto subtriedu vytvorila dávno predtým, ako sa to slovo stalo populárne). ;-)
28. 9. 2012 19:59
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Ja som myslel tieto dve generácie:
[odkaz]
[odkaz]
Po nich už to nebolo ono.
28. 9. 2012 09:35
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Bude stejně dlouhý, protože ho udělají na stejné podlaze.
28. 9. 2012 19:59
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Rovnaká podlaha neznamená automaticky rovnakú dĺžku.
28. 9. 2012 09:56
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
To na obrázku je představa o Octavii combi, ne Rapid
Avatar - iudex
28. 9. 2012 13:21
Re: Sportback bude asi niečo medzi hatchbackom a kombi
Zriedkavo tu v poslednej dobe čítať taký triezvy a informačne hodnotný príspevok. :yes:
27. 9. 2012 23:28
Octavia není sedan!
Nechápu, že pan redaktor si nedá pozor v tak elementární věci, jako je správné označení druhu karoserie Octavie. Ta je přece již od roku 1996 liftback a ne sedan. Že jí Volkswagen ve své koncernové hantýrce nazývá "limuzínou" je druhá věc (radši nekomentuji), ale v české terminologii je jediný správný termín "liftback" - doufám, že tady nemusím vysvětlovat, jak se liší od hatchbacku a sedanu, to by myslím bylo pod úroveň zdejší automobilové komunity ;-\
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2012 17:25
Re: Octavia není sedan!
Taky mám pocit, že limuzína je názvem pro sedan a ne liftback.
27. 9. 2012 23:59
Sportback
Audi A3 má Sportback..řekl bych že je to jen jiný název kombiku..nebo spíš kombík v ostřejším stylu..
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2012 07:48
Žádám redakci,
aby nepřebírala bludnou zavádějící terminologii představenstva VW. Tím myslím nazývání faceliftů novými modely. Takže žádných nových 7 modelů, ale spíše/třeba 2 nové (Octavia a spaceback) a 5 faceliftů.
Rozbalit vlákno
6
28. 9. 2012 08:45
Re: Žádám redakci,
Máte pravdu, zprávu ČTK jsme přepracovali.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2012 09:06
Re: Žádám redakci,
Alesi, ted jeste prepracovat titulek clanku...
Avatar - iudex
28. 9. 2012 13:22
Re: Žádám redakci,
Presne tak, pod 7 novinkami si predstavím 7 nových modelov, nie 2 nové modely a 5 faceliftov/odvodených verzií.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2012 13:48
Re: Žádám redakci,
Ted je to uz lepsi, ono tam rano bylo prave "7 novych modelu". 8-s
28. 9. 2012 17:49
Re: Žádám redakci,
Škoda slíbila nový model co půl roku, tedy dva za rok. Sedm by bylo opravdu zvláštní. ;-)
Avatar - Diakon8
28. 9. 2012 09:26
dodavka
co takhle nejaka doddavka?
a jo ja zapomel to by VW klesly prodeje transporteru
Rozbalit vlákno
3
28. 9. 2012 09:54
Re: dodavka
Transporter přímo né, ale vydrž, něco přijde :-) Trochu se to zaseklo ve schvalovacím procesu, ale vypadá to, že nakonec bude
28. 9. 2012 23:33
Re: dodavka
Jenomže než to bude, tak už na trhu bude další generace Lodgy/Dokker, Škoda než se k něčemu rozhoupe, resp. než dostane povolení něco nového vyrábět, to je vždy doba...
28. 9. 2012 09:56
....
Kdo si koupil O2 tour tak se teď směje :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 10:09
Octavia 2014?
Takže podle tohoto článku odstartuje prodej Octavie až roku 2014? Tak to docela koukám. OII sice s odbytem problémy nemá, ale 10 let bez nástupce je docela dost. :-O
Rozbalit vlákno
4
28. 9. 2012 12:08
Re: Octavia 2014?
taky si myslím, že Škoda to nechává nějak dlouho a ještě více mě překvapuje Fábie, auto bude končit na cca 14 let staré platformě, to mě nepříjde moc ideální..........
28. 9. 2012 14:17
Re: Octavia 2014?
" Ještě před koncem roku 2012 stihne Škoda ukázat třetí generaci Octavie, která se začne vyrábět v lednu a jarní ženevský autosalon bude znamenat uvedení do prodeje."

Tak nějak mi nesedí tvé počty ;-\
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 17:07
Re: Octavia 2014?
V mých počtech problém není, to jen redakce mezitím chybu opravila. Bylo tam napsáno 2013.
28. 9. 2012 17:23
Re: Octavia 2014?
Tak to se velmi omlouvám :-(
28. 9. 2012 10:14
sportback
Jestli oni to neudelaji ve stylu vision d.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 11:47
Re: sportback
Jenže vision D nemá s kombíkem společného nic.
Avatar - leone
28. 9. 2012 10:28
!!!!!!!
............při jejich současné cenové filozofii, ať si chystají co chtějí :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2012 14:18
Re: !!!!!!!
Není to o cenách a kdyby ano čím vysvětlit růst prodeje?
28. 9. 2012 12:26
SKLAMANIE
Mňa sklamali, pri tom bombastickom titulku som dúfal, že si švihnú s nástupcom Roomstera a konečne bude mať Škoda v ponuke solídne malé MPV.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
28. 9. 2012 13:24
Re: SKLAMANIE
Presne tak. Človek z titulku čaká nové modelové rady, resp. nové generácie doterajších a nakoniec sa dozvieme o prevahe faceliftov či odvodených verzií z existujúcich modelov.
Ale to len pokračuje v nastolenom trende bulvarizácie ACZ: bombastické titulky s cieľom prilákať (na čo som skočil i ja) a obsah článku sklamanie.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2012 13:49
Re: SKLAMANIE
A to uz jste oba cetli titulek po "redakcni uprave". Rano to bylo jeste mnohem horsi... 8-s :no:
Avatar - PERNO
28. 9. 2012 14:19
Re: SKLAMANIE
Je to asi preto že auto.cz je český a zrejme stále žije v tom že škodovka je čistá česká značka (čo dávno nie je tak) a preto tie BOMBY stále o škodovke.
28. 9. 2012 14:26
Re: SKLAMANIE
Žádná automobilka není ryze domácí, žádné auto se neskládá čistě z dílů vyrobených v domovině dané značky. Určitě je Škodovka víc Česká než Hyundai či Kia Slovenská že?
28. 9. 2012 20:01
Re: SKLAMANIE
Zas nebuď vzťahovačný. Tvoja poznámka je v tomto prostredí už maximálne trápna.
28. 9. 2012 21:11
Re: SKLAMANIE
A čím prosím tě?
28. 9. 2012 21:51
Re: SKLAMANIE
Tým, že tieto veci sa tu opakujú donekonečna. Úplne zbytočne. To je na večné dohadovanie...
Avatar - Aladeen
28. 9. 2012 13:59
Chybička
V prvej vete"Češi přechází do protiútoku" to nie je správne , má to byť "Nemci přechází do protiútoku"... Škoda už nie je Českou značkou , v Česku sa tie autá len vyrábajú ;-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 14:04
Re: Chybička
Musím tě zklamat, pleteš si to s Hjondé.
Avatar - PERNO
28. 9. 2012 14:18
Re: Chybička
ja viem tiež tak že takmer všetky diely sa vyrábajú v nemecku a v ČR to v podstate len poskladajú.
28. 9. 2012 14:22
Re: Chybička
Která téměř všechny díly? Povídej jsem jedno veliký ucho.. >:D
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 17:17
Re: Chybička
Zajímalo by mě, kde jsi na to přišel. Roku 2008 na Auto.cz vyšel článek, podle kterého přes 60 % dílů ve Škodách pochází z České republiky. Jen vzpomeň, jak se při povodních musela zastavit výroba, protože český výrobce nějakých stropních panelů byl pod vodou. A nesnaž se mi tvrdit, že během pár let Škoda odepsala všechny české dodavatele a začala všechny díly tahat z Německa.
28. 9. 2012 14:20
Re: Chybička
To víš, hlavně že jediné České SUV je od Hnojde viď? Ach jo >:D
Avatar - Aladeen
28. 9. 2012 14:55
Re: Chybička
Vy Česi, tak ako mi Slováci žiadnu automobilovú Značku momentálne nemáme ! Kedy si to pripustíte konečne ! :yes:
28. 9. 2012 15:09
Re: Chybička
Vy slováci určitě ne no, TAZ už nefunguje a to je tak vše co ze Slovenska pocházelo. Škodovka byla vždy Česká a vždy taky zůstane stejně jako Tatra. Vy se musíte smířit s tím že už vám nic nezbylo tak kdy si to konečně připustíte co?
Avatar - Hotwire
28. 9. 2012 15:37
Re: Chybička
nezda sa mi zeby sme si ako slovaci nepripustali ze nemame domacu znacku automobilov :-) i ked taky K1 attack.... :-!
28. 9. 2012 18:21
Re: Chybička
To není Slovenská značka ale obyčejný Kit Car z USA a u vás tokompletují ;)
Avatar - Hotwire
28. 9. 2012 18:24
Re: Chybička
[odkaz] odporucam nastudovat, obzvlast vetu "Začiatky vývoja, dizajnu a výroby značky siahajú do roku 1991, kedy vznikol tím ľudí na čele s Ing. Dickom Kvetňanským a konštruktérom Jurajom Mitrom. Postupne boli zavedené výrobné procesy potvrdené certifikátom kvality ISO 9001."
28. 9. 2012 20:03
Re: Chybička
Máš nepresné informácie, kamoš. Majiteľ firmy je syn slovenských rodičov, ktorý sa narodil v Kanade. K1 vznikol pod jeho taktovkou a za jeho financie, ale na Slovensku a navrhoval ho čistokrvný Slovák. Hotwire to píše úplne presne.
28. 9. 2012 20:51
Re: Chybička
Vidím, že tvoja ješitnosť dostala kopanec...
Jasne, Slováci vlastnú automobilovú značku nemali a nemajú. Na Slovensku však bol výkonný automobilový vývoj, takže by si mal brzdiť.
Navyše sa mýliš v tom, že jediné, čo zo Slovenska pochádzalo, bol TAZ.
Ibaže TAZ bol len pozostatkom po Š1203, ktorý bol donekonečna inovovaný, pretože Češi neboli schopní vyvinúť solídneho nástupcu, a slovenskej fabrike žiadny z vyvinutých vozov nedovolili vyrábať. A poznáš všetky tieto autá? Upozorňujem, že to nie je všetko:

[odkaz]
[odkaz]
Mikrobus a nízkoplošinový valník Tatra MP a NP, oba vyvinuté v Bratislave (1970-71)

[odkaz]
Sanitná verzia vyvinutá z modernizovanej T603A, ktorú navrhli v pražskej konštrukcii Tatra.

[odkaz]

[odkaz]
Škoda Furgonet. Malá dodávka na báze Š105/120 (1982-83).

[odkaz]
Škoda Locusta - úprava kupé, motor z Fiatu 128 vpredu (ešte nebol k dispozícii motor vyvíjaný pre Favorit), pohon predných kolies. Modernejší interiér, tretie dvere. (1987)

[odkaz]
Škoda Salamander - špeciál na preteky do vrchu. Prototyp havaroval pri skúšobných jazdách na Babe, na ďalší voz už nedostali peniaze.

[odkaz]
Boli vyrobené 2 vozidlá pod pracovnými názvami TAZ I. a TAZ II. (1983-84).

[odkaz]
MNA900 (1985-88)

[odkaz]
MNA1000 (1988-91)

[odkaz]
Spoločný vývoj AZNP a VMV Bratislava, preiehal vo Mladej Boleslavi, výroba troch prototypov vo verziách Štandard, Lux a kombi prebiehala v dielňach VMV Bratislava

[odkaz]
Mikrobus TAZ z Trnavy. Na tomto prototype som pracoval aj ja osobne, mojim dielom boli nové sedadlá. Motor Volkswagen 1.9D, nový interiér, rozšírený rozchod, nová zadná náprava, odpruženie vinutými pružinami, hliníková korba.

Tak nerieš, o čom vieš prd.
28. 9. 2012 21:21
Re: Chybička
Moje ješitnost je naprosto v pohodě neboj :-) Jen mě nebaví keci Slováků kteří se pořád cítí ukřivdění. Aťuž ve spojení z ČR nebo Maďarskem. Jinak super kolik se čeho prodalo?
28. 9. 2012 21:55
Re: Chybička
A ty si myslíš, že podobnými kecmi niečo napravíš alebo tým niečo dokážeš? Nenapadlo ťa niekedy, že ten pocit ukrivdenosti môže vyplývať z reálnych dôvodov minulosti? Ostatne pragocentrizmom netrpelo len Slovensko, ale aj mnohé "okrajové"oblasti Čiech. A centralizmom Moskvy ako šéfom socialistického sektoru na starom kontinente sme trpeli všetci...
Takže si tie kecy nechaj, nič tým nespravíš. V tomto by konca nedošli ani odborníci a znalci, nie ešte tunajšie osadenstvo.
28. 9. 2012 22:03
Re: Chybička
Člověka který nedokáže pochopit to že se vždy v každém státě točí vše kolem hlavního města je mi velmi líto. A cítit se ukřivděně je trapné až ubohé. V Praze jsem 10 let a nikdy jsem netrpěl nějakou nenávistí vůči Pražákům. Netrpí jí nikdo kdo si to v Praze alespoň na chvíli zkusil. Hloupě kecat umí opravdu každý, ale zkusit něco nového, riskovat dokázat něco to není pro věčně ublížené. :no:
28. 9. 2012 23:07
Re: Chybička
To hlúpe kecanie si vpravde ukázal. A že ani netušíš, o čom píšem, si ukázal týmto príspevkom. Ak na to nemáš vek, potom by si mal trochu poštudovať históriu a snažiť sa ju pochopiť.
Nejak ti ušlo, že sa nezastávam toho tlčka hore, ale reagujem na tie sprostosti, ktorými si na tie jeho reagoval ty.
28. 9. 2012 17:09
Re: Chybička
Tyto diskuse jsou naprosto o ničem, stejně tak jako Češi považují Škodu za českou (i když v podstatě není), tak Britové taky neřeknou, že Jaguar je indický, Lotus malajský, TVR ruské, Mini a RR německý, asi tak.
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 17:19
Re: Chybička
Smiř se s tím, že Škoda není jen nějaká montovna, ale normální česká firma, ač se zahraničním majitelem.
28. 9. 2012 20:04
Re: Chybička
Keby si netrepal somariny, vyzeráš potom jak osol... 8-s
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 9. 2012 16:21
Re: Chybička
Jen upřesním, že Škoda u nás má výrobu, design i podstatnou část vývoje a dodávek dílů.
28. 9. 2012 17:03
Re: Chybička
Ještě byste mohl doplnit, že s rokem 2012 Roomster pro malý zájem končí, (pokud nemáte jiné informace od automobilky samotné).
28. 9. 2012 21:15
Re: Chybička
Nevím proč z toho máš až dětskou radost, ač těžko kdy budu zákazníkem Škody, tak mně to štěstím nenaplňuje, je to chyba automobilky, že neumí udělat MPV, které by se chytlo.
28. 9. 2012 23:42
Re: Chybička
Je to chyba lidí, kteří původní koncept Roomster totálně zmrvili. Roomster měl mít na boku šoupačky, proto taky ten zvláštní design. K tomu plno dalších funkčních vychytávek, které z toho auta mohly udělat prodejní šlágr, ale nic z toho se do výroby nedostalo. Místo toho vzniklo nepraktické podivné auto jen s těží nazvatelné MPV.
29. 9. 2012 11:59
Re: Chybička
Nejvetsi problem roomsteru je to, ze je po a sloupek stejny s fabii, tudiz vypada, jako dodavka postavena na zakladech maleho auta, jako felicia van, nebo seat inca. No a potom je to mala sirka a umisteni SPZ na viko kufru.
Avatar - Bristol
29. 9. 2012 13:10
Re: Chybička
přesně tak :yes: seat inca mě napadl hned...a i první generace VW Caddy dvojče seatu inca
Avatar - Trábošík
30. 9. 2012 09:10
Re: Chybička
Vy Slováci musíte pořád brečet. Křivdí Vám Češi, Maďaři, EU, USA, Rusko, Čína, prostě všichni. A přitom je Slovensko přeci světovou velmocí ve všem. Bohužel posledních pár let se mírně nedaří, ale ono to bude dobré, že?
Máte přeci dlouhou strojírenskou historii, vývojová centra automobilů na světové úrovni, vysoké školy, které produkují vysoce kvalifikované absolventy a spoustu dalšího, o čem si my Češi můžeme jen nechat zdát.
A teď konec srandy a jdeme k realitě :-!
Nechci se navážet do Vás Slováků a Vaší malé zemičky. Ale ruku na srdce. To, co se tu výše píše, je akorát tak útěcha nad vlastní neschopností. Uvědomte si laskavě drazí sousedé, že pokud by nebylo ČSR, byli byste na úrovni Moldávie. Vše, co bylo u Vás vybudováno - školy, průmysl, služby, atd... bylo vybudováno díky Čechům (z velké části). Naši učitelé jezdili v první polovině 20. století k Vám na východ učit, jak se má učit. Češi Vám na polích postavili filiálky a investovali do průmyslu, ze kterého vám zase nic moc už nezbylo, protože nejste schopni si ho udržet.

Stále akorát brečíte a jste ukřivděni. Tak mi vysvětlete, prosím, proč každý druhý Slovák studuje v ČR, proč každý druhý Slovák pracuje v ČR, proč první příspěvek, který je na auto.cz je psán Slovensky? Vy snad nemáte své kvalitní školy, kvalitní zaměstnavatele? Asi ne. A Vy snad nemáte svůj vlastní portál o autech? Věřím, že ano, ale také se vsadím, že tam moc Čechů nepíše.

Teď očekávám, že se ozve jeden z Vás a bude tady plkat, že jo, že tam k Vám Češi píšou, že minulý týden tam byl jeden příspěvek napsán česky, ale že tam chodí mnohem víc Čechů, jen píší slovensky, protože se Slováků bojí >:D >:D >:D

Takže drazí sousedé. Nechtěl jsem Vás urážet, ale musel jsem to uvést na pravou míru. Vzpamatujte se a místo toho, abyste pořád brečeli jak malé holčičky nad tím, že Vám pořád někdo křivdí, tak se k tomu postavte jako chlapi (třeba jak ten váš slavný Jánošík nebo jak se to jmenovalo) a začněte MAKAT. Jako pracovat - tohle slovo vám většinou totiž nic neříká a to mluvím ze své vlastní bohaté zkušenosti s vašimi spoluobčany. Přestaňte se stěhovat do ČR, Německa, prostě na západ a sjednejte si pořádek v tom vašem bordelu u Košic a vlastně na celém Slovensku. Začněte prosperovat a pak Vaše připomínky, že jste nejlepší, budu uznávat. Ale jen v případě, že opravdu něco dokážete. Do té doby si budu myslet, že jste jen chudý nárůdek, kterému je potřeba pomáhat. Něco jako černošské dítě, kterému bohatší evropané posílají peníze, aby si mohlo koupit vodu k pití a něco málo se naučit ve škole.

Všem ostatním se omlouvám, že píšu mimo téma článku a celého portálu auto.cz.
3. 10. 2012 09:36
Re: Chybička
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Výborně napsáno!
Avatar - Bristol
28. 9. 2012 20:01
velký třesk
pro mě za mě, ať si třeba škůdka představí raketoplán-pořád je to jen škodovka sestavená ze všech možných koncernových dílů ze které se dělá divadlo pro nadržené zákazníky, cena pro český trh nastřelená(pro vysokou poptávku)...no ještě že to není jediná značka na trhu a je z čeho vybírat, i když při pohledu na silnice mám často pocit že není... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - BruceWayne
29. 9. 2012 08:38
Re: velký třesk
:yes: Jsem flegmatik a zároveň detailista ;-) Mě osobě je mi VW-Škoda jedno a je opravdu málo výrobků z koncernu VW, které by mě zaujaly. To ovšem neznamená, že vyrábějí špatná auta, ale tahle značka mi nesmí před dům :-!
Avatar - Bristol
29. 9. 2012 13:02
Re: velký třesk
a kde jsem řekl že dělají...nebo spíše montují špatná auta?? ;-) Nemontují, dokonce si myslím, že když se podívám tak 15-20 let zpět tak montují dokonce výborná auta v porovnání s tím, než je koupil VW Group...podařil se jim stejný progres jako korejcům(jen s tím rozdílem, že korejci vděčí za vzestup z velké částí svým vlastním silám)...ale to zdeješí škodováci a patrioti neradi slyší...a ono je to vlastně uplně fuk...když si jdeš koupit auto, tak většině lidem je jedno kde automobilka před dvaceti lety byla a komu vděčí za vzestup(bohužel), a většině lidem, co se v tom nevyznají je dokonce uplně jedno co za auto nebo jakýkoli jiný výrobek nakupují...a tady má místo marketing..což je mimochodem skvělé odvětví co je schopno udělat z ničeho něco prostřednictvím různým psychologických hrátek... :yes:

za mě škodě stoprocentně :yes: i přes špatný klimat na trhu aut se velmi dobře drží stejně jako celá VW Group...jenže když se člověk zeptá v čem jen koncern lepší než jiné ekonomicky momentálně méně úspěšné fabriky, odpověď zní nic co by stálo za řeč, jen koncern se obecně nejlépe strefuje do vkusu evropského zákazníka, ovšem každý boom má svůj konec...viz například GM nebo Ford....
30. 9. 2012 10:13
Roomster potreboval radikalny facelift uz davno.
V Skodovke pistia, ze im odbyt Roomstera stagnuje. To je tak, ked niekto navrhne auto: one-fit for all. Dodavka, rodinne auto, referentske vozidlo,... ci co??? To presklenie a profily vrchnych ramov za B-stlpikom, tak to je "ober" hnus. Oproti prednym dveram je to absolutne mimo misu! :-(
Rozbalit vlákno
0