Sakra chlape, vždy když je tu článek o Škodě, tak kopeš jak rodeovej kůň. Co ti Škodovka udělala? Koupil sis blbej kousek, kterej tě někde vypekl? Nebo tě štve, kolik dieslovejch octávek tě v "dlouhým táhlým" sejme???
Vybrat barvu bude to nejtěžší!
To je totiž taky jediná (a nejdůležitější) věc ze které lze u škodíře vybírat. I když z motorů je taky dost na výběr - špatnej, horší, nejhorší - tak kterej to bude? Děkuji a sbohem :-!
Tyhlety "experty" mám nejradši. Přečtou si 2 tuningový časopisy, maj votuzenýho opela kadeta a všemu hrozně rozuměj. Poznaj dobrej a špatnej motor, jsou experti na ekonomiku a nedejbože když si daj 1 pivo. To jsou z nich experti na vše.
a to je dobře. Pro mne je tak trochen překvapením větší prodej Octavií nežli Fabií a tudíž i její mezroční 15% nárůst. V západní Evropě Škoda evidentně boduje velice dobře plus 9 procentních čudiků je výsledek famózní. A tož BRAVO ŠKODA :yes::yes::yes: Vlci vyjí (nejen v této diskusi) ale karavana táhne dál. Tož tak.
I když jsem spíše na šikmooká auta >:D ,musím Škodovku pochválit.... :yes: Kam se výrobky z Mladé Boleslavi dostali s kvalitou a jak se mění i v západní Evropě náhled na Škodovku-klobouk dolů... :yes: Jen mne mrzí,že nejvíc smetany z toho co vydělá slížou Germáni a ani jí za to nejsou vděční,stejně ji dál brzděj v rozletu... Škoda :yes: VW :no:
Po Havlovu sametu byla AZNP naprodej.Stačilo ji koupit.Třeba USA se osvědčily jako dobrý privatizátor,viď Tatro...Ty máš problém s národností majitele?V čem ji okrádá?V budování nové VŠ a komplexu kolem starého kláštera,nebo neplatí lidi,nebo daně,nebo v čem?Z charitativních důvodů sem asi nešli,nebo někdo šel? Kdo?
Když jdeš do obchodu řešíš,která národnost,rasa atd.to vyráběla? Ja tohle neřeším.U auta občas zemi,kde bylo smontováno,přece jenom GB není Turecko či Rumumsko... :-!
Ehm... viděl škodovku než do ni narvali ty miliardy?
Líbat ruce bysme jim měli. A pokud se někomu nelíbí status škodovky, ať se podívá na polskej polonez, německej wartburg, rumunskou dacii - zlatý němci..
(vše píšu s vědomím, že toho jako insider vím o německejch prasárnách 10x tolik ve srovnání s ostatníma diskutujícíma)
ale když vidím tu dacii...
..byste...ne ...by jste... :-! Ale jinak je to tu o autech či firmách,proto bysme měli uznat,že v Česku je asi 13.558 firem,které platí na daních víc a jsou úspěšnější,než jakási Škoda,nebo 13.559? Teď to nevím zcela přesně a moc se omlouvám za nevědomost :-O Nicméně jsou nekonečně úspěšnější, to ví každý.Škoda je taková firmička před krachem, pár zaměstnanců,nic extra... :-!
Nejsem zadnej ekonom takze se nebudu poustet do nejakejch rozsahlejch teorii, ale nadvalada VW ve Skodovce me jako Čecha taky stve, nejvic me dokazou * ty rozhovory v novinach nebo kdekoliv jinde.Uz si nepamatuju kdy naposled jsem zahledl ceske jmeno pri vyjadreni nekoho z vedeni, teda jestli ve vedeni nejakej Čech este vubec zustal. Myslim si ze VW Skodovce pomohl nahoru a za to bysme jim meli bejt vdecny to rozhodne ano, ale ocekval bych od nich ted radeji spolupraci nez nadvladu. V mnoha ohledech VW Skodovce pristruhuje kridla az prilis...
Stall - to nie je nadvlada ale vlastnictvo. VW je 100% vlastnikom Skody, tak preco cakas, ze vo vedeni bude niekto iny ako germanci? Ale jeden vysoky post tam tusim je, a to sef personalneho, nie? ;-)
Jednoznačne môžu česi byť moc a moc vďační nemčúrom,ktorí vytiahli túto automobilku,tak ako podobne Seat,ako dizajnovo,tak motorom.Obe značky si myslím majú krásne a spolahlivé autá(hlavne Okt.2).Ja mám nového Leona 2(audi podvozok,audi motor 102 k.)a som sním moc spokojný.Tak už do tých nemčúrov toľko nešťúrajte.... :-):yes:
Seš kapku úchylnej na to video, ne! kolikrát ho sem ještě chceš dát sem jenom rád,že takovejch lidí jako seš ty je v téhle Rebublice málo, jinak by jsme to tady mohli rovnou zabalit :no:
Tak pár poznámeček. To video neříká nic o tom, jaká se dá zažít sranda se Škodovkama, ale spíš o tom, jaký idiot se u nás dostane k řidičáku. A k nabídce Škody - kde máš řečeno, že každá firma musí vyrábět hlavně pro domácí trh a jen ten zbytek jde ven? Škoda už z českýho trhu dávno vyrostla. A že nemá v nabídce to, co ty potřebuješ. No a co? K tomu tu je konkurence, abys našel to, co hledáš, ne? V Loganu kombi máš (bez legrace) dobrou náhradu za Felicie pick-up, tak do toho jdi. Když takovejch bude víc, třeba se někdo ve Škodovce chytí za nos a zjistí, že ten trh neměli opouštět, a nebo taky ne, protože tenhle segment opustili úmyslně...
No vidíš, tak v tom se neshodneme. Ten luxus, vyrábět auta jen pro domácí trh, si dnes nemůže dovolit žádná automobilka. Koukni na velkou trojku v USA. Ti tendle fakt léta ignorovali a koukni, kde jsou... A zvlášť pokud má celý domácí trh nových aut roční objem okolo mezi 150-200.000 jednotek, tak ten žádnou pořádnou automobilku neuživí... A s tím, že je Škodovka stejně "domácí" jako TPCA, souhlasím jen částečně. Rozdíl (a velký) je v tom, že Škodovka má v ČR i vývoj, což u TCPA a v budoucnu i v Nošovicích bohužel asi nehrozí ;-\
Vždycky záleží na tom, s kým mluvíš. Žiju třetím rokem v Berlíně a tady Škodovek jezdí dost a spousta lidí, se kterýma jsem mluvil, o Škodovce mluví dobře. Dost lidí dokonce říká to, co si myslím taky: proč kupovat Golfa, když v OII dostanš stejnou techniku s větší užitnou hodnotou?? Holt v Německu Škoda hodně těží ze spojení s VW. I když taky jsem potkal pár lidí, kteří by do Škodovky vživotě nesedli. Jen je divný, že tihle většinou řídili obstarožní Mercy nebo BMW 8-s A k tomu pickupu - kdyby měli vyrobit 5000ks a mít na tom zisk, tak to bude nezaplatitelný. Takhle malá série se ti při normální ceně nikdy nezaplatí... A co vlastně Roomster jako dodávka? To se přece plánuje, ne? krabicový jako pickup je to taky, tak to by ti mohlo vyhovovat, ne?
nemecko je jasny tam to berou za svy. ve francii si ani neuprdnou. tam to ma akorat par pricmoudlejch taxikaru a v anglii plebs. vyvoj pickupa by nebyl slozitej.zaklad maji a staci uriznout z roomstera to hnusny a pridelat korbu, kterou uz taky meli. roomster neni nahrada za pick up protoze do nej nedas paletu destou.
Zdareček lidičky.Tak ja bych rád tvrdil že Škodovka patří mězi nevýznamější automobilky v evropě.V prodejních číslech a ve spokojenosti překonává Lexus či nějaké korejské výrobce.Škoda letos chce vyrobit 600 000 vozů.Já si myslím že když si někdo de za svím cílem a má k tomu prostředky tak proč ne.Aby se jednou volcwagen nedivil až škoda ročně vyrobí přes milion vozů.Myslím si že to nebude dlouho trvat, když budou rok co rok výrobní čísla zvětšovat.Škoda de prostě kupředu, kdyby nebyli ti komunisté, škoda je velmi špičková značka....ale myslím si že je i ted dost dobrá.Takže co jiného říct než bravo škoda :yes::yes: a aby tak pokračovali kupředu :yes::yes:
>:D >:D >:D no co ti na to povedat. asi "dobre rano, je nacase sa zobudit". 100% vlastnik je VW. a ked ti narodna hrdost brani to pochopit, tak sa pozri na tie mena vo veducich funkciach atd. a skus napisat, co z ktoreho modelu vymysleli a vyrobili cisto iba tie zlate ceske ruce.
odkud jsi spadl, z měsíce? Co je potom na Fordu americké? Slyšel jsi o globalizaci, strategických aliancích v automobilovém průmyslu? Co je pro Tebe mírou např. německosti Audi? 45% součástek z německa? víc? míň? Dnes určuje čí je "národní" značka (samo o sobě dost vágní pojem) jen tradice, vývoj, původ, hlavní výrobní závod (ne vždy) a sídlo vedení. Podle mě je NISSAN stále japonská značka (hlavní akcionář Renault, CEO Francouz) MAZDA taktéž ( kontrolní balík akcií FORD), Jaguár je pro mě britská značka (100% vlastní FORD) a VOLVO švédská ( opět hlavní akcionář FORD). OPEL považují všichni němci( a já s nima) za jejich značku, přestože ji od 50. let vlastní američané (GM),prostě SAAB, to jsou švédové( ovládá General Motors - USA),JEEP jsou americká auta ( ovládá Daimler Benz -Německo) SEAT španělská(ovláda VW), no a ŠKODA byla, je a bude (pokud nezbankrotuje)česká automobilka ve 100% vlastnictví VW. Jóvan? BTW. koncern Daimler Benz (vlastní automobilku Mercedes-Benz) je od 70.let (měl tehdy krizi) vlastněn více než z jedné pětiny Kuvajtským státem ( finančně mu pomohl), a spolu s ostatními neněmeckými soukromými a institucionálními investory mají většinu - tak a teď jdi a vykládej němcům, že Mercedes není jejich >:D >:D . A k tomu infantilnímu " a co je na skodovke ceske"..AUDI TT 1.8 je a bude pro její kupce vždy echt německá kára - ačkoli je vyrobená včetně motoru pouze v Maďarsku, a VW Tuareg je také jen a pouze německé auto - ač vyrobené jen a pouze na Slovensku. Bordel že, no ale co naděláš....
česká automobilka ve 100% vlastnictví VW >:D >:D >:D to je dobry for. btw, nauc sa rozlisovat medzi alianciou a 100% vlastnictvom. * ad bordel: toyota navrhnuta v DE (pod dozorom japoncikov) a vyrobena v UK je auto a) nemecke, b) anglicke, c) japonske. skoda navrhnuta v CR (pod dozorom nemcurov z VW) a vyrobena v Indii je auto a) ceske, b) indicke, c) nemecke. odpovedz si a pochop, ty expert, ze rozhodujuce su vlasnicke prava. ak by sa zajtra VW nastval a povedal (co ako 100% vlastnik moze), ze znacka Skoda prestava existovat, auta sa budu volat Schade a sidlo prestahujeme z MB do Burkiny Faso, tak ta tvoja slavna ceska skodovka prestane v momente existovat. * ad infantilnost: podvozky ma skoda z VW, motory ma skoda z VW, pristrojovky ma skoda z VW, sef designu tiez nie je cech. infantilne je tvrdit, ze skoda je ceske auto. nabuduce napis nejaky argument skor ako zacnes pouzivat slovo infantilny...
skus svoje invektivy podporit nejakymi argumentami dokazujucimi, ze to, co som napisal je blbost (nikto tu este nepodporil jedinym argumentom skodu ako cesku automobilku). lebo ked sa ti nieco nepaci na mojej dusevnej urovni, tak to je asi preto, ze ta tvoja jej nesiaha ani po paty. :no:
Co třeba česká historie?Je to tak jak byloi řečeno výš.Prostě to bude vždycky česká značka, volcwagen ji vlastní, ale každej ji bere jako českou, i angličané a v jiných zemích taky berou za českou.Prostě škoda má českou historii a česká bude!!!hura škodooo :yes::yes:
no ved prave. vystihol si to. ceska historia je asi to jedine ceske, co skoda ma. ale to je malo. tvrdit, ze v SUCASNOSTI je skodovka ceska automobilka iba na zaklade jej MINULOSTI, je pateticke. ak by sa to malo brat podla minulosti, tak Skoda by mala byt de facto Rakusko-Uhorska automobilka, ved vznikla tusim 1895 ako Laurin & Klement. so skodovymi zavodmi sa spojila v 1924 (cize v CeskoSLOVENSKU) a navyse od 1991 ma skoda uz nemecku historiu... tak o com to je?
Tak asi tě musím zklamat, ale vývoj je ještě dost samostatný. Zrovna nedávno jsem prošel kolečkem přijímacích pohovorů ve vývoji, takže můžu trošku posuzovat - všech 6 šéfů oddělení, se kterýma jsem jednal, byli Češi jak poleno ;-) A že je v rámci jedný třídy dost podobná technika stejná v celým koncernu ještě neznamená, že je třeba Octávka jenom přeplechovanej Golf... Takže přeci jenom trošku rozdíl k továrně KIA u vás. Pokud vím, je to "jenom" čistá montáž a žádný vývoj...
No a to nezijete v MB a okoli... novodobe koncentracni tabor
Ano, Skoda - VW ma velke zisky, taky pekne gumuje mozky cechum, kteri tam pracuji... zeptejte se nejakeho skodovaka, jestli je spokojeny s chovanim nemeckych sefu ve skodovce, zeptejte se lidi v MB, ktera ma s Prahou nejvetsi kriminalitu jak se jim tam v betonovem meste bez stromu zije? Moc dobre, protoze z 27000 zamestnancu je nekolik tisic delniku, kteri nemohou najit praci na slovensku, ukrajine, polsku...takze rano potkavate ozrale, vyhozene delniky vracejici se z heren a tak uz nikoho neprekvapi, ze se strili po ulicich, prepadavaji normalni obcane atd... mozna se vam to zda prehnane, mozna to tak je, ale nemci nejsou zadni blbci, takze kdyz to neslo silou za valky, prevalcujou nas tim, ze si nas koupi. Jednoduche pocty: VW Golf 550tis, stejne vybavena Octavia 500tis. Naklady na ceskeho delnika 1/5 nemeckeho, naklady na delnika z vychodu 1/8 nemeckeho delnika. Proces optimalizace nakladu pokracuje- to jak zijeme my nemec nekouka. Cisla jsou hezka vec, ale zivot o tom neni. Nejdriv koupit, zavest sve technologie a pak co nejlevnejsi pracovni sily na to na co nejde technologie:). To jaky generuje zisk skoda pro VW a nasledne nemecky lid, kde vlastne nikdo nepospicha, je zlaty dul... Zkuste se nekdy podivat na vystresovane skodovaky a zeptejte se jich jak se jim zije... Bezny delnik ma vsugerovano, ze dela v nejlepsi fabrice na svete a ze ma nadpruumerne vydelky (realita +10%), tak mu vlastne zbyde na to teplo, elektriku, chlast a jidlo... co jinyho potrebuje...
Re: No a to nezijete v MB a okoli... novodobe koncentracni t
A je to tu... Pár reportáží v tv nova, trocha české závisti a špetka vyjukanosti a hned tu máme hodnocení práce ve škodovce.
Tak a teď trochu reality. Žiju v mb a polovina příbuzenstva dělá ve škodovce. Jelikož jsem původně z východních čech (kde žijí rodiče), můžu srovnávat. Plat ve škodovce o 50% vyšší než je průměr ve vých. čechách (mluvím o práci na lince), o zaměstnaneckých výhodách nemluvě.
V mb existují komunity zahraničních dělníků, kteří jsou problematičtí, ovšem nic co by příliš vybočovalo z běžného rámce okolních měst. Hraje v tom roli i to, že pokud paříte do 3 do rána a dorazíte do práce lehce pod parou, do týdne máte padáka.
a těm "vystresovaným škodovákům" se musím smát - práce téměř jistá, nadprůměrně ohodnocená, bez úchyláren které se dějí např. v TCPA (brigáda socialistické práce hadr...).
Re: No a to nezijete v MB a okoli... novodobe koncentracni t
Nevím co to tu meleš vůbec, makáš ve škodovkách?Já jo, moje matka také, matka má vyplatu 16 - 17 tisíc čístého.To si malojaká ženská umí představit, ta která dělá ve fabrice.Škoda auto funguje líp jak naše republika, kdyby republika naše tak fungovala mame se tu jak v nebi.Ale to se nikdy nestane.Škoda auto se stará o zdrraví zaměstananců, injekce zdrama, zdravé pokrmy, to málo kde ve fabrice vidiš ne?Ja bych řekl že neni nejlpší na světě, ale v republice si myslím že asi ano.Nikde se tak o vás nepostarají jako ve škodovkách.Takže >:D Škodo huráá jen tak dál, jednou se třeba dostaneš na první příčku :no::yes:
Jsem zaměstnancem ve Škodě auto a chci upozornit na to,že německý vlastník není vůbec na škodu. Jejich kultura chování je na mnohem vyšší úrovni než u českých řídících pracovníků! Ti se doslova chovají jako prasata. Dále mi vadí útoky některých slováků na značku Škoda a to zda je česká či ne, starejte se raději o chování svých krajanů ve městě, dělají Vám tu obrovskou ostudu.
Přesně taak, slováci at si zalezou do kutlochu a tiše záviděj, nemůžou to prostě pozřít že máme svoji docela dost na úrovni automobilku.Prostě závist od slováků no >:D >:D
Škodo jen tak dál :yes::yes:
"máme svoji" ? vazne? ved vam nepatri, tak ako moze byt vasa? a vam zavidiet? co? firmu, ktora nie je vasa? auta, ktore su z podstatnej casti VW a o ktorych aj tak rozhoduje VW? nebud paranoidny. slovenska zavist je o niecom inom: slovak zavidi slovakovi, ktory ma fabcu, pricom on ma iba feldu. ale cechovi, ktory sa hrdi niecim, co nie je jeho... tam nie je co zavidiet, tam az slovenska zavist nesiaha. :no:
ked poviem, ze skodovka nie je ceska automobilka, tak uz na nu utocim? zobud sa. to len ti, ktori si nechcu priznat pravdu, to ako utok vnimaju. mas priestor, daj argumenty, vysvetli mi, preco je skoda ceska automobilka (ked 100% vlastnik su nemci, vsetky hlavne komponenty su z VW, riadia ju nemci, zisk z nej beru nemci). a ked jedinym tvojim argumentom je spravanie niektorych slovakov v CR, tak to je fakt ubohe :no: to by som tu ja mohol argumentovat nedisciplinovanymi ceskymi turistami v tatrach, ktori sa tu spravaju ako keby im to patrilo a ktori tu uz zomieraju pomaly hromadne 8-s:no:
Až si němec koupí Aifelovu věž tak už nebude Francouzká? Ano teď napíšeš že srovnávám nesrovnatelné, ale historie je opravdu věc která něco znamená a to i pokud se týká obyčejné firmy. Jen chci upozornit, že nejsem fanoušek současných vozů Škoda a sám jezdím ve voze jiné značky.
ked si nemec kupi eifelovku, tak sice zostane symbolom pariza/francuzska, takisto aj franc. historie, ale uz nebude francuzska, ale nemecka. nemec si tam moze dat napisy v nemcine, nemec urci vstupne, nemec bude zarabat, nemec bude platit ucet za elektrinu. nemec moze vezu demontovat a postavit trebars v mnichove. ako by to vnimal cely svet a ci by sa z toho vsetci francuzi posr... je uplne bezpredmetne - ak tu vezu nemec ziskal legalne, v sulade so zakonmi, je jeho a moze si s nou robit co chce a kazdy sud mu to potvrdi. vlastnictvo nie je urcovane historiou alebo zvykmi, ale napr. kupnou zmluvou. podobne je to aj so skodovkou. ludia nechcu pochopit, ze odkedy ju ma v 100% vlastnictve VW, tak uz nie je ich (ceska). to, ze im historicky patrila skoro 100 rokov a to, ze maju vo zvyku povazovat skodu za cesku je nepostacujuce a finito. historia a zauzivane zvyky im nedavaju ziadne vlastnicke pravo na firmu. a ak sa bavime o histori, treba pouzit minuly cas. * okrem toho, keby sme mali byt historicky presni, tak skoda bola najprv rakusko-uhorska firma (ako som uz spomenul), potom Ceskoslovenska (nie iba ceska) a s vynimkou prveho Slovenskeho statu (39-45) nou bola Ceskoslovenska resp. Cesko-Slovenska az do roku 91, ked sa stala nemeckou. cize cisto ceskou bola len velmi kratko. a kto toto nechce uznat, tak uz popiera historiu. *** to, ze VW ponechava znacke Skoda jej "cesky" povod je celkom normalne, sila zvyku a patriotizmus (hoci uz bezpredmetny a slepy) zabezpecuju skode vysoky podiel na trhu v CR (treti najvacsi trh). a podobne je to aj so spominanym volvom vo svedsku, atd. * a nakoniec, za moje tvrdenia, ze skodovka uz nie je ceska automobilka sa tu na mna zosypali nadavky. pritom tu padol jediny argument - ze ma cesku historiu (a to sme si uz snad vysvetlili). a nic viac. ludia sa tu biju za to, ze je to "ich" automobilka a pritom to nevedia nijako obhajit. len nadavkami. naozaj by som rad vedel, co zo skody naozaj vznika vysostne v ceskej rezii. kto z ceskych skoda-patriotov to vie?
Ty pako, prečítal si si názov tohto článku? Volá sa že rok 2006 bol pre škodu najúspešnejší a nie či škoda je česká alebo nie je. Zalez do búdy a ticho šúchaj nohami a rozmýšlaj nad nesmrtelnostou chrústa a nerieš tu niečo o čom vieš prd. Škoda bude vždy v očiach verejnosti na celom svete ako česká značka, rovnako ako je Volvo švédske, Mazda japonská, Jaguar britský a ty s tým nič nespravíš. Ak si myslíš niečo iné tak si to kludne mysli, je to tvoje právo, ale nepresviedčaj o tom celé čechy aj so slovenskom a zmier sa s tým brat môj.
Škodovke prajem veľa uspechov do dalšich rokov. Kritizuju len ty ktory za vozia v trabantoch a na novu škodu nemaju su to srači. :-):-):-):-):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: