Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto: Octavia se bude montovat v Číně

Vedení boleslavské škodovky podepsalo licenční smlouvu s SVW o montáži Octavií pro čínský trh
Zpět na článek
11. 4. 2005 17:26
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:47
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 17:35
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:39
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:43
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:48
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:00
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 18:30
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:44
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:53
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 19:28
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:50
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:08
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:42
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:52
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 08:10
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:54
neregistrovaný "Vena"
11. 4. 2005 19:46
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 08:28
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 09:36
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 09:41
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:06
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:23
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 10:32
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:58
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 08:37
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 08:01
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:57
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 09:18
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 16:15
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 08:51
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 09:49
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:13
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 11:04
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 12:54
neregistrovaný "ismo"
12. 4. 2005 13:03
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 14:01
neregistrovaný "ismo"
12. 4. 2005 10:17
neregistrovaný "Vena"
15. 4. 2005 10:16
neregistrovaný "Bru"
11. 4. 2005 19:12
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 4. 2005 09:04
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 4. 2005 09:48
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 09:53
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:11
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:43
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 18:47
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 20:59
neregistrovaný "neran"
11. 4. 2005 18:48
neregistrovaný "Toman"
12. 4. 2005 10:48
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 19:05
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 19:29
neregistrovaný "Toman"
11. 4. 2005 20:09
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 22:18
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 18:50
neregistrovaný "Rejpal"
11. 4. 2005 19:07
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 21:37
neregistrovaný "neran"
12. 4. 2005 03:24
neregistrovaný "rasto"
12. 4. 2005 08:33
12. 4. 2005 08:36
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 08:48
12. 4. 2005 10:12
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 11:06
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 22:34
neregistrovaný "M"
11. 4. 2005 22:48
neregistrovaný "neran"
12. 4. 2005 00:02
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 09:44
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 09:59
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:14
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 11:08
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:16
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 4. 2005 10:38
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 11:10
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 4. 2005 10:00
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 11:17
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:24
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 11:44
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:50
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 11:58
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 12:45
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 13:19
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 10:15
neregistrovaný "parre"
12. 4. 2005 11:37
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:52
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 11:57
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 13:30
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 16:11
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 17:08
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 17:29
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 17:57
13. 4. 2005 15:10
neregistrovaný "Johny"
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:26
Vysoky stupen lokalizace?
Nevite nekdo, co to vlastne znamena?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 17:47
Re: Vysoky stupen lokalizace?
ja bych rekl ze, vsechno na jednom miste :o)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:35
OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Dívám se na ty snímky Octavky a žasnu. Kdo dělá krásnější volant... kdo dělá krásnější vnitřek... kdo dělá elegantnější kastli... Nikdo. Tohle auto dotáhla Škodovka do evergreenu. Člověk musí být hrdý na to, co tady dokážeme udělat. Za zády má VW, tak tomu se říká Dobrá karta.
Rozbalit vlákno
58
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:39
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Kde kdo!
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:43
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Právě, že nikdo. Velice podrobně jsem ji prohlédl. Je to v tomhle segmentu klenot. Kdo to nevidí, nevnímá krásu.
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:48
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Proti Octavce v podstate nic nemam, ale ze by vsechny prevysovala a byla to jedine skvele, to teda rozhodne NE! Musis se konecne rozhodnout, co je pro tebe ta spravna modla! Ja vim, ze to musi byt neco od VW, ale pejes stejne ody na Golf, Passat i Octavku. Neni to trochu schizofrenni?
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 18:00
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Není. O Golfu psát nemusím, to ví každý, že ve své třídě udává desetiletí tón. Passat nyní vstoupil i do říše designu. Přesvědčí tě o tom ne Passat, ale jeho konkurence. A Octavia II je auto, které za cca 8 let (bez předchůdce) si zjednalo (ne, sjednalo) respekt automobilového světa. Kdyby měla Octavia II rozvor delší o 15 cm, tak je to královna. Ty převisy ji trochu ubíraj na kráse, jinak na ni nenajdeš jediný kaz.
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:30
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Kdyby mela babicka cur..., tak neni babicka, ale dedecek Tenhle argument neberu! O Golfu klidne napis, protoze me (a radu dalsich) si zatim nicim nepresvedcil, ze je to tak, jak si prejes
11. 4. 2005 18:39
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
O Golfu to víš, možná si to ani neuvědomuješ
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:44
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Mas na mysli ono "blahoslaveni slabi duchem..."? Cekal jsem (a uz ve spouste diskusi), ze mi konecne otevres oci
11. 4. 2005 18:50
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Ne, tak jsem to samozřejmě nemyslel. Pravda je, že prvenství Golfa není z mého srdce ale jde o objektivní stav. Přece mi nechceš říci, že postaviš ke Golfu jinej hatchback a nevezmeš Golfa. Oba víme, že vzít můžeš jen Golfa.
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:53
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Dneska mi mimoradne (to jako mimoradne hodne, ne jako mimoradne, ze jindy ne ) lezes na nervy! Vim minimalne o 4 autech, ktere bych si vybral misto Golfu, ale o tom to neni. Porad jsi mi neotevrel oci Dneska to balim a jestli napises neco o rucniku, tak te zitra roztrham na kusy!
11. 4. 2005 19:10
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
Cítím úplně závan froťáku, jaks ho sem vhodil . Matesi, tou závorkou jsi mě dnes dostal, ta se povedla Pokud žijem na stejný planetě, tak alespoň dva z těch čtyř bych chtěl znát... Doufám, že mi nepředhodíš nejakého Astona. Posuzujeme nižší střední třídu. Já, aby bylo jasno.
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:28
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
tak čtyři jo ? tady jsou : podle abecedy Alfa Romeo 147, BMW 1, Ford Focus, Mazda 3, Opel Astra, Renault Megane - to jsou auta, která bych já před koupí Golfa upřednostil.
11. 4. 2005 19:38
Re: OCTAVIA II - DOBRÁ KARTA
147 jo, ale je malá vevnitř. 1 je za milion, Fucus je designovej propad - přece nechceš obhajovat auto, které vypadá hůř než jeho předchůdce - do teď jsem nepochopil, co mi Ford tou karoserií chtěl naznačit - dnes proti mě jel tak to jsem ztuhl, Mazda 3 - to si děláš legraci. Megane? Jo, konkurent.
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:50
Re: Prášky pro GTI
147 je stejně velká jako Golf, seděl jsi v ní vůbec ? jednička začíná na 615 t. Kč, viděl jsi vůbec ceník ? Focus - nádhera, proto jsi ztuhl, závistí, že ten Golf je tak designově impotentní. No mazdu bych asi nakonec ze seznamu vyškrtl, souhlas. Astra, hezčí alternativa. O té jsi nepsal záměrně. Megane je završuje do pětice. Prášky, vyčůrat, pomodlit a spát. Snad se ti nebudou zdát hrůzy v podobě prodejních čísel Golfu Alespoň v noci mysli na krásu - Alfu, jedničku, Focus, Astru a Renault. Tedy kromě manželky, na tu bys měl myslet pořád.
11. 4. 2005 19:57
Re: Prášky pro GTI
Ještě ty mi to připomínej 147 je menší. 1 tedy také, ale tu nemůžeš mít s 1,4. Jedničku musíš nadupat, přece. Víš, ta Astra. Já ji už nekolikrát potkal, nějak mi to neleze do hlavy. Přitom vím, že je (například k Focusu) nová, čerstvá, určitým způsobem stylová... Ty prášky, nenapsal jsi jaký tak ti risknu. Teď se jdu vyčůrat
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:08
Re: GTI, nehádej se, když tušíš prohru !
není menší, neseděl, viď ? Golfa by sis koupil s 1,4 ? taky ne, viď ? Astra v černé a to GTC je ještě krásnější. Focuse jsi otestoval ? Překonej se a běž a neboj se. Snad se nebojíš, že by mohl být lepší než Golf ? Bojíš, viď ? Právem, to si piš. Prášky jsou jasný, černý uhlí nebo endiaron na ten průjem po Passatu. Nečekal jsi pochlebování, viď ?
11. 4. 2005 20:33
Re: GTI, nehádej se, když tušíš prohru !
Mám rád tvrdé hráče. A tys z nejtvrdších Alfu jsem osedlal. Focus ne, tedy ten novej. Četl jsem, že technicky je to špička. Já ti psal o designu, a to je pro mě totalpropadák. Styl roku 1995. Astra (jo, v černé) je jiné téma. Nový styl, moc hran, podle mě málo "duchovna". To testování - myslím, že u toho Passata to bylo krásné, ne... Až bude článek, tak napíši - GTI zprubnul Focuse... Ten endiaron si budu šetřit - půjdu Passata teď pořádně projet (a ty víš, co já myslím pod slovem pořádně...)
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:42
Re: GTI, blázníš ???
Ale nepleť mně, Ty jsi nepsal jen o designu, když píšeš, že jednička není v 1,4. Bral jsem to jako celek. Dávám Ti ještě jednu šanci - překonej se a běž testovat. Já jsem do toho passata taky nutil a nelituji, jen jsem si potvrdil první dojem - vlaštovka, ale zatím papírová (nedokonalá). A víš proč blázníš ? Ty jsi to teď prozradil - Ty máš Passata. Je to venku. Jdu si dát panáka. Jsem dobrej, vytáhl jsem to z Tebe. GTI MÁ PASSATA.
11. 4. 2005 20:50
Re: GTI, blázníš ???
Radio, Radio, ne Passat, větry... Větry mám. Taky si dám panáka.
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 20:52
Re: Bangleovo kladivo na GTI
utlouct, Tebe jedině utlouct ! GTI má pasáty
11. 4. 2005 21:05
Re: Bangleovo kladivo na GTI
11. 4. 2005 20:03
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Až bude Focus k diskuzi, tak ho prosvítíme. Astru také (na ni budu o poznání vřelejší).
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 20:27
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Pod Lipskem už máš slíbenou story.
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:10
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Focus je designovej propad? tak pro tebe jo, ale ne pro spoustu jinych lidi(vcetne me). BMW1 se zase me nelibi...je to ruzne! A proc vsichni hanite Mazdu? Pravda je ze 147 je mensi ! ....rozhodne mi ale nevyjde na prvnim miste Golf! Uz jenom proto jak vypada
12. 4. 2005 08:45
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Veno, jestli je pro tebe nehezká jednička a naopak ceníš současný Focus... no ... tak... to... máš ... před sebou... ještě... dlouhou... cestu...
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:54
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Prece me nemuzes odsuzovat za to co se mi libi ? Mas pravdu Jednicka neni zas tak oskliva,ale me se dost nelibi zadek ....Focus ma zas pekny interier, Mazda se mi libi ale jedine sedan......je to tezky !
12. 4. 2005 09:02
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Nedovolil bych si tě odsuzovat. Jsi diskutér, na odsuzování jsou tu občas jiní... Focus mimo kastle má můj jednoznačný souhlas. podívej se pořadně na ten sedan, prosím tě.
neregistrovaný "dmx"
11. 4. 2005 19:46
Re: Bangleovo kladivo na GTI
mates - nie je tebe dneska GTI mimoriadne zvysil tlak

GTI - minule som ti pisal ze pises dogmaticky akoby ti mal prave ty ten spravny nazor, a ty si sa pytal ze preco. Tak si skus precitas tvoje posty vyssie. "Dívám se na ty snímky Octavky a žasnu. Kdo dělá krásnější volant... kdo dělá krásnější vnitřek... kdo dělá elegantnější kastli... Nikdo. Tohle auto dotáhla Škodovka do evergreenu. Člověk musí být hrdý na to, co tady dokážeme udělat. Za zády má VW, tak tomu se říká Dobrá karta." "Pravda je, že prvenství Golfa není z mého srdce ale jde o objektivní stav. Přece mi nechceš říci, že postaviš ke Golfu jinej hatchback a nevezmeš Golfa. Oba víme, že vzít můžeš jen Golfa." Napriklad ako mozes nieco ako design hodnotit tak jednoznacne a bez zavahania akoby to bolo take jasne akoze po pondelku ide utorok. Ved musis uznat ze kazdy ma ine preferencie a co sa paci tebe nemusi sa mne a naopak.

a k tym hatchbackom co by som bral radsej? BMW 1, Ford Focus, Citroen C4, Honda Civic, Mazda3, a taky Medane, AR147 alebo Corolla neviem neviem, musel by som dlho zvažovať.. tak prosim ta skus pisat trochu tolerantnejsie a skus si pripustit ze kazdemu sa paci ine. posobis akoby si silou mocou chcel vydavat svoj nazor za pravdu (ako niaky Castro alebo Stalin - len nas nastasie nedokazes spacifikovat ) alebo je tvojim zameromlen vyvolat umyselne flame?
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 08:28
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Tak tady je mas: Alfa 147, Focus, Mazda 3, Civic a klidne prihodim i neco z VW - kdyby me hodne nutili tak Octavii2
12. 4. 2005 08:37
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Za Mazdu se už nahoře kál Radio, Alfa jo, Focus jen s černejma brejlema, abych ho neviděl, Civic? Matesi, nežertuj Za Oct.II velký obdiv, vím, jak bylo těžké tohle napsat... Honda Civic... já se zblázním....
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 09:36
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Co je Civicu tak strasnyho? Nejde mi jen o to jak to auto vypada, ale i o to co ma pod kapotou. A tam ma Civic tolik, ze i kdyby mel look ala Bertonak, tak bych ho porad jeste radil mezi favority!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 09:41
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Pod kapotou to parádně sviští, kapota, no tak tomu nerozumím. Přitom Civic, ten tu aspiroval na legendičku... Kdysi.
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:06
Re: Bangleovo kladivo na GTI
GTI, ted se ti pokusim neco vysvetlit, tak bud naprosto soustredeny a radsi si to precti dvakrat, aby zase nedoslo k nejakemu omylu Golf bezesporu byval tim o cem ty si myslis, ze je dodnes. Ale u VW nepochopili, ze vse ma svuj konec a v nejlepsim se ma odejit. Proto donekonecna resuscituji Golf a Passat a tim z aut, ktere maji slusnou historii delaji zombie. Umeni vcas odejit zvlada treba Ford - Capri, Siera, Escort ... O techto autech se bude vzdy mluvit jako o legende. Golf si da jeste jednu generaci stejne povedenou jako V a je po legende
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 10:23
Re: Bangleovo kladivo na GTI
no snad to pochopil, kdyby ne, má od mně o něco níže definitivu
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:32
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Jsi chorobny optimista
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 10:58
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Krásně jsi to napsal. A podepisuji ti to... Nemusím tu všechno psát já Teda, co se týká Golfa, tam bych byl trochu zdrženlivější v hodnocení G 5 obecně, ovšem už se teším, až tu budem psát o těch rádobykonkurentech - Megane, C4, případně 307... Takže já ti píši, že jsem přečetl 3x cos napsal a podle mě jsi to popsal věrně. Až na toho Golfa
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 08:37
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Jeste jsem zapomnel na C4, ta by mi taky nevadila
12. 4. 2005 09:12
Re: Bangleovo kladivo na GTI
C4 - lehkej šmrnc. Nechci tři displeje a voňavku k výdechu. Tohle mě neosloví. Jina samozřejmě nesrovnatelné s předchozím,Xsara, tuším. Z tohoto pohledu se Citroen zase probudil...
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:01
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Ahoj, no to snad ani nemyslis vazne! Golf by u me byl asi na 4-5tem miste, rozhodne bych uprednostnil: Focus, Mazda 3, Alfa 147,mozna i C4! A jestli se nemylim tak u nas Golf nejprodavanejsi neni.....!
12. 4. 2005 08:41
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Veno, jak můžeš preferovat před golfem Mazdu? Zavolej jim do fabriky a oni ti vysvětlej jak sami hodnotěj Golfa... Alfa ano, Focus nemá kastli, C4 - možná. S velkým možná. Golf tady převzal prvenství po 206, nepočítám-li Oct, Fab a ruské tanky (ty už tu ale naštěstí nejsou).
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:57
Re: Bangleovo kladivo na GTI
To je presne ono co pisi dole!! A vcem je teda Golf lepsi ??? .......
12. 4. 2005 09:07
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Golf je vyváženej. Je jistej, pořádně se na něj podívej, včetně zadních světel. Jediné, co trochu nedomysleli je usedlý vnitřek, tak to vylepšili chromem kolem budíků... Posaď se do něj, vše je jak má být. je tam jen asi sedm čudlíků (zkus 407, tam jedeš a cestou čteš příručku, co máš zmáčknout dřív) Je to etalon kvality, nadčasovosti. A je to držák. Zkoušel jsi s Mazdou 200tisíc? Má historii, má 1,4 i GTI.
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 09:18
Re: Bangleovo kladivo na GTI
1) myslym ze s historii to nema co delat...aspon me by to neovlivnilo
2)vyvazenej Golf mozna je, ale Mazda taky ikdyz musim uznat ze hatchback asi moc ne.Naproti tomu, ten Golfovskej zadek taky nic moc....
3)s tou kvalitou se Mazda muze taky pochlubit
4)vnitrek Mazdy mi prijde hezci
5)ze by Golf byl drzak?? no no....Mazda na tom rozhodne neni hur, ne li lip!!
6)Mazda to prohrava s nabidkou motoru !!

Ale zase: rikam to co pisi dole, pro me by to bylo skoro jedno cim bych jezdil(mam namysli tyto dva vozy).....
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 16:15
Re: Bangleovo kladivo na GTI
GTI tvoje nazory mi pripadaju ako spred 15 rokov. VW robi najklalitnejsie auta, japonci nie su nic moc... Vies, odvtedy sa toho vela zmenilo. Nemecke auta kvalitou stagnuju respr idu dole (MB) a japonske ich davno predbehli, Tak nehovor o tom ze je Golf vacsi drziak ako Mazda, lebo to je presne naopak bez akychkolvek pochybnosti. Inak aby si ma neobvinoval zo zaujatosti, ja sam mam VW Passat variant... akle teraz by som passat urcite nekupil
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 08:51
Re: Bangleovo kladivo na GTI
.....Navic uz zase bychom se dohadovali, co je lepsi! Podle me pri NORMALNIM pouzivani auta je to temer jedno co koupite za auto v danem segmentu,ted mam na mysli treba srovnani Alfa,147,Golf,Mazda3,Astra,Civic,Megane,… tvrzeni typu: toto je lepsi a pod. ! dyt se to neda poradne urcit kdo je nejlepsi, pro kazdeho je lepsi neco jineho, protoze kazdy ma jine pozadavky na auto a nemluve o designu! Treba maminka jezdi 307 1,6 a kdyz ji dam do ruky treba Golfa nebo Megana tak bude jezdit porad stejne a porad si to bude vychvalovat a nepozna prakticky nic(samozrejme krom designu a malych drobnosti). Proste nakonec si stejne plno lidi vybere podle designu a ceny. Nebo mi nekdo reknete padnej argument proc je treba Focus lepsi nez Megane? Nebo proc ma byt Golf nejlepsi?...atd...! Laik(obycejny clovek ktery jezdi vicemene podle predpisu, ne nejakej tuningar ci zavodnik co projizdi zatacky smykem), ktery s autem normalne jezdi zadnej rozdil stejne nepozna,je mu k nicemu ze ten ma takovej podvozek a ten zas takovej....! Proc kdyz si maminka koupila 307 (na jezdeni do prace)ji soused rekl ze je blba ze si mela koupit to a to......? Nebo ze Astra je krap? a pod... Co to je za argumenty? tyhle lidi me fakt stvou.Proste se ji to libi a basta!
At si GTI koupi klidne Golfa,bude spokojenej a je to! Nekdo zase si koupi Astru a je spokojenej...tak to proste je!!
Nechci tvrdit ze v tech autech nejsou rozdily, ale jsou minimalni a nekteri pri svem pouzivani to ani nepostrehnou, navic ani nemaji moznost srovnavat.... to je dulezite protoze kdyz cely zivot jezdite ve Felici a pak presedlate napr. na Golfa, je jasne ze Golf je nejlepsi!!!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 09:49
Re: Bangleovo kladivo na GTI
Blbej je ten Váš soused... Maminka si vybrala 307, a jak správně píšeš, jezdí a jezdí (zatímco my kecáme a kecáme, viď) Ovšem tady má cenu se rvát za svou značku. Nebo si můžem posílat jen ty ksichtíky Máš jistě pravdu, že v podstatě je jedno co řídíš, třeba v tomhle segmentu. Jde o to co obhájíš... a mé téma je třeba Golf (v kontextu k těm konkurentům) Je nesmysl si myslet, že je to na souboj, když někomu jinému se Golf nelíbí. Fakt tedy je, že Golf je nejlepší v tomhle segmentu. No a tak to je. Jiná věc je co se mi líbí atd... Nechme Golfa a ostatní jeho kamarády. Já tu spíš čekal, co napíšeme o Oct.II. A ono nakonec se napsalo jen to, že je povedená. Což si myslím i já...
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 10:13
Re: GTI, il a le crane défoncé
Golf není nejlepší, to by se nic jiného neprodávalo. Golf je střední proud, popík, nenadchne, neurazí, zkrátka průměr. Nic více, nic méně. Už mi na to raději nepiš žádnou odpověď, jinak napíšu Píčesrýdrovi, že to s tím PR přeháníš a že tě moc platí.
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:04
Re: GTI, il a le crane défoncé
Golf je v téhle třídě nejlepší, víme to oba dva. To, že nás netrhá za srdce, jak třeba Fiesta ST nebo Alfa není ambicí Golfu... Souhlasím s tím popíkem (v dobrém slova smyslu). Takovej superpop. Třeba Alison Moyet. 307, to je ... Michal Penk (popík), Megane... mladej Iglesias, C4... Iva Fruhlingová (velká pochvala od mně).
neregistrovaný "ismo"
12. 4. 2005 12:54
Re: GTI, il a le crane défoncé
To bych trochu změnil. Golf je jasná Helena Vondráčková, oba otravují už moc dlouho a vždy to bylo nemastný neslaný. Mégane jsou Tatabojs, C4 pak Dan Bárta. Focus Dalibor Janda, Alfa 147 zas Divokej Bill. K 307 bych přirovnal Colorfactory a k BMW 1 Lucii.
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 13:03
Re: GTI, il a le crane défoncé
focus jsou Buty, Janda patří k Heleně, jinak souhlas
neregistrovaný "ismo"
12. 4. 2005 14:01
Re: GTI, il a le crane défoncé
Já tím Jandou u Focusu myslel takové malé přirovnání. Nejen Focus skrývá pod svým kabátem velké překvapení...
neregistrovaný "Vena"
12. 4. 2005 10:17
Re: GTI, il a le crane défoncé
A co jeste nesnasim je kdyz se nekde dohadujou o tom jestli je lepsi treba Ferrari ci Lambrghini, ci Aston..... a ze tento ma o 0,4 sek vetsi zrychleni, a ten zas o 5km/h vetsi maximalku....a pod... to je uplne trapny to se ani nezucastnuji!! Kdyby meli jakykoliv takovy auto tak sou vsici stejne posr**y a nevedj co s tim....!
neregistrovaný "Bru"
15. 4. 2005 10:16
Re: GTI, il a le crane défoncé
Ne nadarmo byla oceněna cenou za automobilovej design v Miláně, Mecce evropské módy a designu, pro rok 2005. Italové věděj proč.
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 4. 2005 19:12
Re: GTI, il a le crane défoncé
Blbnes chlape? :o))
11. 4. 2005 19:40
Re: GTI, il a le crane défoncé
Delší věta by bodla...
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 4. 2005 09:04
Re: GTI, il a le crane défoncé
Uz me k tomu nic nenapada. :o) (Mozna "GTI + O2 = VL", ale na to jsem trochu starej. ;o))
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 09:48
Re: GTI, il a le crane défoncé
A ze to nevyrejes do stromu pred barakem!!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 09:53
Re: GTI, il a le crane défoncé
Nebo si to nech vytetovat na čelo Doufám ovšem, že seš dost starej, abys dokázal tady napsat něco o octávce. Číst tady o sobě, to mě nic nedá.
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:11
Re: GTI, il a le crane défoncé
A to je ta chyba! Nedostatek sebereflexe! Ty si naopak mas vzdy neco vzit z prispevku o sobe!
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 17:43
bez titulku
Studuji v Plzni a dnes u nas byla prednaska od skodovky na kterou jsem se bouhuzel nedostal, ale to neni tak dulezite jako to co privezli a stalo pred skolou, mylsim ze to byla ta omezena serie fabii s tim motorem 2,0 TFSI, motor jsem sice nevidel, ale vypadala super, trvaly poho vsech kol, sestistupnova prevodovka, napravy zrajme z octavie kola "17", narazniky, rozsirene blatniky a pod hodne podobne jako ma WRC, skoda jen ze jsem sebou nemel fotak
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2005 18:43
OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Já tu nahoře tvrdím, že Octavia II je vlastně královna. Mates, ten kralovrah ji zatracuje. Tak jak je to? Co vám vadí na Octavia II?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 18:47
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
GTI, protoze jsem trpelivy clovek, tak ti to napisu znovu. Uz po nekolikate te prosim, nevykuchavej prispevky a nevybirej z nich jen to, co se ti hodi! Jeste jednou, proti Octavii II nic nemam, ale trvdim, ze neni to nejlepsi, jak tvrdis ty. Kdybych s tebou mluvil osobne, tak budu mluvit pomalu, zretelne artikulovat a po kazde vete se te zeptam, jestli mi rozumis
11. 4. 2005 18:56
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Úplně tě vidím zvolna artikulovat. Hele, a já nevykuchávám. Teda možná, někdy, a když už, tak jen klasiky. A tys klasik, tady... To je beze sporu. Určité nedostaky ve vkusu tam jsou patrné , to časem srovnáme. Jinak ten grund, ten JAGGRUND, zkráceně "GG" ten cením.
neregistrovaný "neran"
11. 4. 2005 20:59
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Octavia uz si vybudovala na trhu dobrou pozici a tak ma muj urcity respekt,ale kdybych mel peniz a mel se rozhodnout mezi Octavii a jinym autem tak du napr. do Focuse nebo nejakeho Peugeotu ci Citroenu.
neregistrovaný "Toman"
11. 4. 2005 18:48
Jo, ta nová oktávka...
Dneska sme měli na univerzitě přednášku o nový Octavii Combi, páč dostala nějaký ocenění za design. Přijeli jí ukázat, v černým, 2,0 FSI. Náležitě ji vychválili, pak venku naleštěnou všem ochotně předváděli. Rád jsem se na ní podíval, ale přeci jenom už jich jezdí docela dost, takže takové to nadšení z autosalonů, kde člověk alespoň ofuní a ohmatá boční skla, jak nakukuje dovnitř, to jsem jaksi necitil. Zato tam přivezli ještě jedno auto. O tom sice od nich nepadla řeč, ale bylo alespon pro mě o dost zajimavějsí ( a zasadnější). Hnedky vedle Octavie zaparkovali Fabii. Ne ledajakou samozřejmě, to bych tu o ní neplácal. Barva - nádherná modrá metalíza, fakt ji slušela. Vnější design - rozšířený blatníky, pořádny elektrony (osmnáctky myslim), vypadala jak wrcčková bez týmových barev. Uvnitř žádná extra změna, až na koženej sportovní volant a šestikvalt. A teď to nejlepčí - když to nakopnul, tak se z těch dvou rour vzadu (r=5 cm, cca) ozvala přímo rajská hudba pro moje uši (stejně tak pro asi 40 lidí, s otevřenou pusou od ucha k uchu, "Když se něčemu divíte, aspoň zavřete hubu Kelišová") Nedalo mi to a zeptal jsem se co tam strčili za motor. Potutelně se pan řidič (kravaťák) pousmál, a že prý nový dvoulitr... Vykouzlil úsměv i na mojí tváři...
Rozbalit vlákno
6
11. 4. 2005 19:03
Re: Jo, ta nová oktávka...
Co se dneska na Universitě učí... My chodili do Hybernské na obrazy s Leninem. Tak závidím. Téma je - auto. U auta jde jen o motor. Umí si někdo představit, jak musí být opojné mít v Porsche 911 Turbo motor o výkonu 75 koní? To nejde, že ne. Takže - je teze, která nemá meze - u auta jde jen o motor. Je úplně jedno, jestli máš vyhřejvaný sedadla nebo ti to netopí skoro vůbec, jde jen o koně, jde jen o zrychlení. Takže, až daj do Fabie Tenhle dvoulitr, tak když bude pod melouna, bude to tahák. On tam 115ti koňovej je už dnes. A to je dobrej motůrek...
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 10:48
Re: Jo, ta nová oktávka...
..víš v čem asi vidím u tebe problém... že si kontruješ v argumentech... že si vlastně protiřečíš..(ne vždy a ne zásadně..!) Ale auto není jen o motoru, nejsme totiž na okruhu...!!!! a i na tom okruhu samotnej motor nic nezmůže...!!! Takže by to chtělo trochu realistickýho pohledu...!! Porsche s 75 konikama je nesmysl.. to ano, ale je to Porsche.. to je stejnej blábol jako by jsi do kamionu chtěl dát 1.4 od VW....!!!! A to zrychlení z o-100 za 6.9 nebo 7.5 je o ničem... je to jen orientační hodnota... kolikrát to za den potřebuješ...??? ..............!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 19:05
Re: Jo, ta nová oktávka...
No to je jako pohadka .... 18" u Fabie, to asi misto pneumatik byla jen folie, aby se dalo kolama aspon otocit. No a vyfuk (r = 5cm?) tak to melo raketovy motor, nebo co? Kdo tam u Vas tu prednasku delal? Nebyl to David Duchovny a Gillian Anderson? Krome toho jste o jinych zajimavostech moc nenapsal ani jeden z prispevovatelu...
neregistrovaný "Toman"
11. 4. 2005 19:29
Re: Jo, ta nová oktávka...
Byl to nějakej šéfík z Německa, ale Čech, kterej se tam vypracoval. Mluvilo se hlavně o designu, šlo jim taky o to přilákat mladý kluky z technickejch oborů, mozky, který by pro ně případně mohli pracovat. Ale ta Fabia na konci to byla naprostá bomba. Kdybych to na vlastní oči neviděl a uši neslyšel, moc bych nevěřil. Kdyby jí ale takhle vypustili do showroomů, lidi jim uthají ruce i s rukávama. Jo a procedil skrz zuby něco o nějakým pětiventilu... Že by pořádná Fabia RS?
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 20:09
Re: Jo, ta nová oktávka...
No zrejme to auto, ze ktereho byli vsichni tolik nadseni zhruba pred mesicem (myslim, ze bylo i v Auto Tipu a na autorevue.cz). Bohuzel se taky mluvilo o tom, ze na nem technici pracuji z vlastni iniciativy ve vlastnim case, takze neni vubec jiste, ze se bude vyrabet.
neregistrovaný "kuratko"
11. 4. 2005 22:18
Re: Jo, ta nová oktávka...
byla to fabie 2.0 TFSI, 4x4, 6 kvalt, kola 17", omezena serie 2500 kusu
neregistrovaný "Rejpal"
11. 4. 2005 18:50
Tuzemský trh?
Trochu mě vyděsila poslední věta, že čínské Octavie budou určeny pro tuzemský trh. Doufám, že se jedná o tamní tuzemský trh, tedy čínský... Jinak bych se nedivil, kdyby nás ti pracovití číňané do několika let zaplavili vlastním modelem, shodou okolností na chlup stejným jako Octavie, ale za poloviční cenu...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JP"
11. 4. 2005 19:07
Re: Tuzemský trh?
Jj, mela by se prodavat v Cine. No ale mozna, ze kdyz se to dobre rozjede, tak lidem moc stavkovani v mlade Boleslavi nepomuze....
11. 4. 2005 21:10
SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
Myslím, že to tu mohu shrnout určitě za nás za všechny - Octavia II je povedená královna, co si o ní vyprávěj i na fakultě (nikoliv filisofické), přičemž ani Mates proti ní nic moc nemá. Radia dokonce rozjela tak, že si k psaní nalil panáka. No, myslím, že to je pro Octavii výborný výsledek.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "neran"
11. 4. 2005 21:37
Re: SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
hele GTI,uznavas ty vubec nejake jine auto nez VW ci znacku z koncernu VW???
neregistrovaný "rasto"
12. 4. 2005 03:24
Re: for GTI
myslim si GTI, ze tymito vyplodmi len degradujes svoje postavenie. myslim si, a v poslednom case si ma o tom presvedcil svojimi clankami, ze si zaslepeny vw. to uz nie je len akesi fandenie nejakej znacke, to je diagnoza, lebo uz si nedokazes priznat, ze su aj ine a lepsie auta ako nejaky golf, passat ci octavia. ak by si si v lete vybavil viza, nasiel cas tak na tyzden, prid. pobehame po showroomoch, vyskusas si skutocne auta a mozno zmenis nazor, lebo toto, co tu v poslednych dnoch predvadzas so znackou vw je uz na zamyslenie. pekny den vsetkym.
12. 4. 2005 08:33
Re: for GTI
Tedy Rasto, že jsi tak dobrej diagnostik, to jsem nečekal. Dokonce máš až Holmesovské vlohy Tak klid, nebuď nervozní, pokud pomalu zjišťuješ, co VW dokázal, třeba ve Škodovce. Buď konkrétní - třeba napiš, jaké auto je to "skutečné" podle tebe, zkus nás o tom tady přesvědčit. Koneckonců též o tom tady diskutujeme, nemyslíš. Mě vůbec nebude vadit, když budeš obhajovat třeba Logana. Naopak, budu rád, třeba se něco dozvím. A prosím tě, kritizuj, když tak VW, ne mně. To má logiku, co
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 08:36
Re: for GTI
Nerad ti kazim radost hned po ranu, ale o tobe si taky vypraveji na spouste mist, ale ze bych te tipoval na krale...???? Takze doporucuji zustat u diskuse a panaku a korunovaci mocnaru prenechat jinym
12. 4. 2005 08:48
Re: for GTI
Jo ale takovou malou korunku (alespoň) bychom jí upřít neměli...
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 10:12
Re: for GTI
Kdyz si ji pujdes koupit, tak za ni vylepis takovych korunek, az ti to mily nebude
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:06
Re: for GTI
Jo, cena je stanovená jen tak tak...
neregistrovaný "M"
11. 4. 2005 22:34
GTI souhlas s tebou
Mas pravdu, ze Octavka II je kralovna. Dneska v nizsi stredni bych proste vybral jedine ji. Proto nedej se a obhajuj dal. Je pravda, ze v 1 si tu jizdu lepsi uzijes - je to proste sportak, ale za jaky prachy. Za tech vyse zminovanych 615 je obyc. 1,6, zatimco v oktavce za ty penize mas 2,0 FSI a v eleganci (pro punty je to presne 619900).
Proto jen dal GTI, tesim se na RS.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "neran"
11. 4. 2005 22:48
Re: GTI souhlas s tebou
jen aby to RS neodbyly zase nejakymi "nalepkami" na narazniky...
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 00:02
Re: GTI souhlas s tebou
Dám ti pár indicií.Za prvé nová oktávka RS nebude jen s jedním motorem , nějakým dvoulitrem s výkonem něco kolem 147KW , ale do omezené série , nacpou třílitr nafťák , s výkonem kolem 220Kw vysokým krouťákem s řezením pod volantem , zrychlení z 0na 100 za 6.5 To není fantasie, ale
zkutečnost , cena má být něco kolem 950tisíc s tím slabším motorem něco kolem 750tisíc , obuta bude do 18 palcových kol .Barva má být klasika červená se zelenými brzdovými třmeny..Opakuju to není scifi , ale zkutečnost..
12. 4. 2005 08:26
Re: GTI souhlas s tebou
Pěkně jsi nás tu, Škodováku, nad ránem pobavil. 1. dubna bylo před týdnem. Ten dvoulitr, to nění nějakej dvoulitr, to je výbornej dvoulitr. Takže, já myslím, že na váhu Actavie II bude tak akorát.
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 09:44
Re: GTI souhlas s tebou
Smyslem tě nebylo pobavit , ale zdělit ti něco ,o čem zatím ví jen málo zasvěcenejch.Víš , až to nebude aktuální a za měsíc to bude oficiální vzpomeneš si na mně .Řekneš si , kurňa , to už mi někdo psal a já mu nevěřil.Nevím jak tě mam přesvědčit , že to je pravda to nemíním , nemíním tě přesvědčovat , stačí mi tvoje omluva , až to bude oficiální , já se přihlásím .
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 09:59
Re: GTI souhlas s tebou
Jo, přihlaš se, čekám ovšem, že za ten měsíc se tady omluvíš nám všem...
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 10:14
Re: GTI souhlas s tebou
Nevím sice odkud seš , ale jedna lahvinka dobré slivovičky by to vyžehlila.Nevím , zda s tím škodovka vyrukuje do měsíce ,ale možný to je , protože oktávky RS se teprv teď rozjíždějí .Zatím to je v rámci testování , muselo se i namontovat nějaký zařízení , takže možná do měsíce možná do dvou..Dokonce rozumím i proč to vnitřně odmítáš , protože se snažíš psát seriozně o věcech , který jsou oficiální , proto mi udělá radost , až s tím škodovka vyrukuje a ty si řekneš kurňa občas je třeba věřit i někomu jinému.. Jediný co není 100% je cena , ta je předpokládaná což může být do milionu i mírně nad milion..
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:08
Re: GTI souhlas s tebou
Jo, topíš tu pěkně. Ten milion tam vidím. V Eurech. Taková Octaviaraketoplán.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 4. 2005 10:16
Re: GTI souhlas s tebou
Ano věřím Ti, že neco podobného bude. Ale 220 KW to jsi se asi přepsal?
Spiš 220 koní né? Protože nejlepší turbodiesel dneška je 3 litr od BMW s označením 535D a ma 200kw (272 ps) a ma 2 turba. 220kw z 3 litru turbo dieselu na to VW v současné době opravdu nemá. Kdyby to byla pravda to by pak mělo tak 600NM zrychleni možná i pod 5,5 vteřiny na 100 km/h. To bych se pak VW klaněl ale jinak
neregistrovaný "škodovák"
12. 4. 2005 10:38
Re: GTI souhlas s tebou
Je možný , že ten udáj , je trošičku nadnesenej , ale obsah 3.2 bude možná , že jem špatně přečetl 220KW , že bude jen 200KW , krouťák je něco kolem 440NM , ale už od 1500otáček po 4500, zrychlení jsem opsal dobře 6,5na sto..
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 4. 2005 11:10
Re: GTI souhlas s tebou
Ani 220 KW ani 200 KW, ale podle toho kroutaku a zrychleni to bude maximalne 165KW/225 koní
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 10:00
GTI asi přebral....
GTI..GTI... ten mates tě cupuje... a když ne on tak Radio... ty se jen zmítáš ve křeči tak veliké jak jen ten Golf může být... a aby toho nebylo málo, já si tradičně musím přisadit...!!! Čeče... buď jsi kam vítr tam plášť, nebo žiješ v přeludu s jelenem na TV.. Tak jak..?? Kdo je dotaženej.. Passat, Golf, Octavia nebo Phaeton, či Toledo nebo o čem jsi to ještě blábolil..?? Jestli už z toho nejsi přetaženej.. Hele kdo že to udává tón po desetiletí..?? Golf..?? Jen trochu off the topic - určuje směr Coca Cola resp. Coke..?? Nejsou ty auta malá protože tě obepnou a sedadla sedí jak mají a je krásnej výhled a ovladání je 1A..?? prostě je to auto kompaktní..?? Jestli mi tu chceš tvrdit, že Golf má na délku 4200 (nebo kolik) a jiný auto má 4150... to snad ne...!! a rozvor 2600 (nebo kolik..??) a jiní mají 2500...!!! To ještě neznamená že je to auto na odpis.. to zvětšování (pro mě zbytečné) je hlavní na programu u VW..ale to je jedno.. Jen pro představu... Náramně si ve výběru sedím s Matesem (až na civica - moc se mi nelíbí), takže Alfa, Focus, Mazda, i ta Octavka je lepší.. a pak to okořením o Stilo 3D,... ale hned vedle alfy bych šoupnul Volvo V50..................................!!!…
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:17
Re: GTI asi přebral....
Volvo, V50 je malé, krátké, nafouklé. Kdo to nevidí, nečte tvary. Volvo je Volvem až od 60ky a to je pak nářez.Ciello, Stillo... ach jo. Phaeton je překrásné auto.
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 11:24
Re: GTI asi přebral....
...asi budeš muset ujít ještě dlouhou cestu....
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:44
Re: GTI asi přebral....
...kde já tu větu jen četl...
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 11:50
Re: GTI asi přebral....
..no jo...co...?? Já vím přesně...
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:58
Re: GTI asi přebral....
já také
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 12:45
Re: GTI asi přebral....
ciello, mas nejaky mail, na ktery by se ti dalo napsat? dik
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 13:19
Re: GTI asi přebral....
..máš ho tam...
neregistrovaný "parre"
12. 4. 2005 10:15
Octavia jako VW
Od zasveceneho jsem slysel ze Octavia bude prodavana pod znackou VW, ne Skoda. V Cine je to udajne znamejsi znacka. Zvlastni je ze se tim nikdo nechlubi... Diskuse o "dobrem ceskem aute" by pak trochu ztratily smysl ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:37
ZÁVĚR
V podstatě tu Octavia II dopadla výborně. Je tu pár notoriků, jeden diagnostikovanej VW úchyl, jeden kosmonaut, ktere viděl Octavii lítat v dieslu kolem celý zeměkoule, ale to není podstatné. Podstatné je to, že tady v Česku se vyrábí auto, které je diskutované v hvězdném nebi - v kontextu ke Golfu, Mazdě, Renaultu, Citroenu i Alfě. A tohle je to, proč, jak, tuším, říká Mates, lze Octavii II tady pasovat na KRÁLOVNU. Ne zrovna třeba největší, ale na KRÁLOVNIČKU. V tomhle s ním souhlasím. Souhlasím i s Radiem, že jsou i JINÉ královny, které nás oslovují srdcem. A konečně mě těší i to, že Ciello přehodnotil svůj vztah k Volvu 50 a Vena k Mazdě. Co se týká Golfu, myslím, že jste mě přesvědčili - je to stále etalon
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 11:52
Re: ZÁVĚR
GTI, i moje trpelivost ma sve meze! Prijde den a zuctujem Pamatuj, ze "na kazdou sv... se vari voda" Tvuj hrnec ma uz 97°
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 11:57
Re: ZÁVĚR
P.S.
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 13:30
Re: ZÁVĚR
..čeče můj názor na V50 je stejnej stále... není nejhezčí ale mnohonásobně lepší nežli Golf... ten názor jsem měl i dopoledne a mít ho budu asi i nadále... Je to dobrá volba prémiového auta..! A co se týká vztahu ke Golfu, ten je taky stálý... Stejně jako k Octavi - ta se mi velice líbí a jako čech jsem rád že je od nás... Tím jsem pro 100% jasnost nechtěl v ŽÁDNÝM případě říct, že Golf je třída...!!! to rozhodně ne.. je to nuda pro páprdy v německu a pro mlady exhibicionisty s divným vkusem v česku co na to potřebují balit holky..!!! Nicméně je to taky spotřební materiál...!!!! To je obecně můj názor na auta.. a ty jsou přesně od toho aby sloužila...!! Takže se nesnaž přijmout nějakou tvoji iluzi o jednotném názoru nás tady.. (ty víš kdo) na "tvoje" dogmaticky uctivaný auta... Jen jsi mi neodpověděl... je Coca Cola etalon...??? A až udělá VW auto, který mě opravdu chytne za cokoliv (od srdce, přes krásu až po peněženku...) tak to budeš vědět jako první... (nebo jako jeden z prvních..) Ale udivuje mě tvůj vitříbenej vkus ve vztahu k Chivas a naopak k VW..!! tam ten vkus pokulhává...
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2005 16:11
Re: ZÁVĚR
Ciello, na Golf se holky nebalej. Holky obecně se balej na úplně jiný věci. To máš vědět. Cením, že ceníš Octavku. S tou Colou nerozumím. jako jestli uznávám Colu Chivas, souhlas. Na VW ti dávám čas
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2005 17:08
Re: ZÁVĚR
mně čas nedávej... to ať si pašáci v dojčlandu ve FauWé dají na čas aby mě něčím přesvědčili.... a konečně něco udělali..!!! S tou Colou... tak jinak.. Tvrdíš, že Golf je etalon....(mezi auty hatch a 3D) a já se tě jednoduše ptám, jestli bereš Colu jako etalon mezi napoji tohoto druhu...?????? -jednoduchá otázka, tak čekám jednoduchou odpověď...
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 17:29
Re: ZÁVĚR
Tak to zestarnes v nevedomosti GTI a jasna (a taky vcasna) odpoved? To nejde dohramady
12. 4. 2005 17:57
Re: ZÁVĚR
Jistě. Láhev Coca Coly je na disertační práci. Cenim chuť nápoje jako nedostižnou a v této souvislosti jsem zásadním odpůrce, Pepsi. Cocacola je pro mě ztělesněním úspěchu, soustavného tahu, mám pár ikon (z historie Coly - otvíráky atd), byť také čas od času šlápnou vedle - cherri cola atd. Ovšem jako "marka" je skutečně na spici. Nechápu tvou otázku o cole, ale rád jsem ti to napsal. Colu vlastně nepiji, tak půl litru za měsíc.. Mimochodem, Ciello, mám otevírák ze slitiny, na němž je tedy logo Coly a ten se přídělával v barech na svislou stěnu, abys měl druhou ruku volnou. Je vyfocen na zadní straně LP (CD) Supertramp - Breakfast in America z roku 1979. Tak ten otevírák mám... To je má story o Cole
neregistrovaný "Johny"
13. 4. 2005 15:10
Prednedavno USA teraz Cina
Rozpravame o ekonom ickej sile a industrializovanej Europe. A to aj u Japonska sa velmi zdoraznuje. U automobiloveho priemyslu to plati dvojnasobne. Uz dlhe roky vsak importnou mocnostou je USA. Tak vsetci lezu do r*ti americanom. Automobily ako Mercedes M, BMW X5 alebo znacky ako Infinity a Lexus urobene zvlast pre USA. Teraz zrazu prisiel ten ekonomicky boom do Ciny a VW ktory miesto vyhodzovania pouzival stroje na vyrobu starych a lacnych smejdov, zrazu tam vyraba Audi A6L a Skodu Octaviu. DaimlerChrysler zacal sa tiez zaoberat problematikou CIny dost vazne. V kazdom pripade je dnes Cina to co vsetci vyrobcovia chcu mat, lebo Cinanov je vela aq teraz uz aj maju peniaze(pri 15% narastu HDP rocne necudo)
Rozbalit vlákno
0