Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto rozšiřuje výrobu Roomsteru

Škoda Auto tak plánuje vyrobit do konce roku více než 20 000 vozů Roomster
Zpět na článek
31. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 10:57
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 18:48
neregistrovaný "Ghostyx"
10. 10. 2006 13:41
anonym
31. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "pedro"
31. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 10:49
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "Vektor"
31. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:27
neregistrovaný "T.T."
31. 8. 2006 13:35
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:58
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:15
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:01
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:13
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:21
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:24
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:32
neregistrovaný "22tommy"
31. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:38
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:05
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 14:41
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:33
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "2,7 RS"
31. 8. 2006 11:27
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "M."
31. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:32
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:31
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 15:32
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:51
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:58
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 17:11
neregistrovaný "mari"
1. 9. 2006 08:22
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 16:59
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 18:16
neregistrovaný "Honza"
31. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "mari"
1. 9. 2006 11:14
neregistrovaný "Mirek"
10. 10. 2006 13:50
anonym
31. 8. 2006 18:38
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 19:20
neregistrovaný "mari"
1. 9. 2006 11:21
neregistrovaný "Mirek"
10. 10. 2006 13:52
anonym
31. 8. 2006 13:40
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:17
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "derbiman"
31. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:47
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:51
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:48
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 17:23
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 18:59
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 19:24
neregistrovaný "mari"
1. 9. 2006 11:24
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 22:41
neregistrovaný "100M"
31. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 11:14
neregistrovaný "Pavel"
31. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 11:29
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:44
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:19
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:53
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:15
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:46
neregistrovaný "jozef77"
31. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "Honzimus"
31. 8. 2006 11:34
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:01
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:18
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "marianmach"
31. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:12
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "Práša"
31. 8. 2006 16:02
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:12
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:28
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "SKAJA"
31. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "SKAJA"
31. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:47
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "Tomas_2002"
4. 9. 2006 00:54
neregistrovaný "Moat"
31. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "smudliky budliky"
31. 8. 2006 14:13
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "ford"
31. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:50
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:21
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:06
neregistrovaný "AliM"
31. 8. 2006 13:14
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "AliM"
31. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:27
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:31
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:41
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "kus"
31. 8. 2006 13:03
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:51
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 14:00
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "iwwo"
31. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "ford"
31. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "iwwo"
31. 8. 2006 16:07
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "Slav"
31. 8. 2006 15:13
31. 8. 2006 20:44
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 23:37
neregistrovaný "AliM"
1. 9. 2006 09:09
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 15:17
neregistrovaný "mlan"
31. 8. 2006 15:32
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "O.J."
31. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 17:24
neregistrovaný "O.J."
1. 9. 2006 18:54
neregistrovaný "Petr Bezruč-Beznoh"
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 10:21
Úspěch
tak teď už asi nikdo nezpochybní, že je rúmstr úspěšný auto, že jo? Je to sice v TD hroznej traktor, ale prodejní bestseller to bude i nadále. Folcvágoši, urob volačoci s těmi turbodýzly, dnes i newholland jede potišeji, než vw turbokrumpl
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 10:57
Re: Úspěch
Počkáme si dva roky, pak to zhodnotíme.. navíc, kolik kusů ročně tvoří hranici rentability? ;-)
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 11:08
Re: Úspěch
no hranice rentability - záleží, kdo ji stanovuje - když se přikrádá pro vývoj a cpaní se mezi velký kluky (touareg), tak lítaj prachy tam a zpět a dopočítat to do koruny asi nejde. Zatím jsem tu četl, že rúmstry nabraly salony a že počet vyrobených vyskladněných aut zkresluje (ne)úspěšnost. OK. Nárůst výroby dokazuje, že je o toto auto zájem. Tolik ho nemusím, ale úspěch mu neodepírám. Češi furt něco vozí a na to se rúmstr hodí. Bude úspěšnej. A až udělaj pick-up, prodej se ještě zvedne. Jen ty TD fauvé * to kazej podle mně.
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:25
Re: Úspěch
ja bych to neresil...na druhou stranu, kdyz se prodavaj takovy "hydry" jako Scenic, tak proc by se nemel prodavat i Raumstar...navic je tam dost zajimavejch vychytavek, ktery lidi, co si to kupujou, chteji, takze proc ne
neregistrovaný "Ghostyx"
31. 8. 2006 18:48
Re: Úspěch
Na Scenic mi nesahej ty "hydro"... >:-[]
anonym
10. 10. 2006 13:41
Re: Úspěch
Pohrebaky S1203 jdou do srotu, pohrebni sluzby kupujou Roomstera v cernym laku, misto zadnich sedacek kolejnicky na rakev a chladici zarizeni...
Skoda Roomster to je ono :yes:
neregistrovaný "pedro"
31. 8. 2006 10:29
toto je pre všetkých čo neverili v úspech......
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 10:44
Re: toto je pre všetkých čo neverili v úspech......
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 10:49
ŠEDÝ ZÁKAL
dnes ráno jsem kolem něho jel... Ta jeho krása mi málem vypálila v hlavě díru a oči se zakalily tak, že po zbytek cesty jsem jel se zapnutýma mlhovkama... Stále tomu nemůžu uvěřit. Fakt strašné. Nemůžu napsat jeden jediný pochvalný řádek na jeho vzhled. S plnou odpovědností říkám, že horší auto na světě neexistuje- co se týká vzhledu... A to snesu lecos... :no:
Rozbalit vlákno
76
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 11:01
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
mari neblbni, těch hnusnejch je víc! setři slzu a vzpomeň na královnu tvých mokrých snů - MULTYPLU >:-[]
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:21
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
>:D tak takové mokré sny bych neměl mít... To be se mohlo stát, že jednoho rána se probudím a zjistím že jsem od pasu dolů mrtvej... >:-[]
neregistrovaný "Vektor"
31. 8. 2006 11:05
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Jó Mari, u Rúmstra ladnost limuzíny nehledej...Oceň pedantsky zpracovaný interiér s příkladnou ergonomií. Pokud si pivař - naložíš i 30 bas. Jinak tvrdím, že bok tohoto auta je z designového hlediska jeden z nejhorších počinů v autoprůmyslu poslední doby. 8-s
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:24
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
víš, já asi nejsem schopný docenit variabilitu. Moje tělo se většinou vejde všude a deštník i peněženku si hodím na sedadlo vedle. Estetické hledisko je pro mne velmi důležité... S poslední větou souhlasím :yes:
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:13
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Viděl jsi třeba někdy boční profil Toyoty Yaris Verso??? Já fakt nechápu, že tolika lidem ten roomster leží v žaludku natolik, že si pořád vylévají srdce v diskuzích. Co s tím autem pořád všichni máte? Vždyť je to úplně obyčejná, myslím že dobře zpracovaná (nemluvím teď o motorech TDI a jejich hlučnosti) a normální dodávka s trochu atypickým bočním profilem. Já vážně nezvracím při pohledu na tohle auto a to jsem myslím velký kritik. Postav ho vedle Berlinga a řekni mi, jestli je Roomster opravdu designový extrém, jak ho tady líčíš. Padla tady zmínka o Multiple, já bych ještě přihodil několikero malých sedanů (v čele s Thalií), Ssang Yong Rhodius, Dacii Logan.. Určitě bych si ještě vzpomněl na další, ale nemá to smysl. Je možný, že jsi třeba od toho auta čekal a přál něco jinýho a teď se s tím nemůžeš smířit.. Já nevím, nechci tě obviňovat, ale vážně jsem se toho auta musel zastat a nechápu, jak ho někdo může označit za nejošklivější auto planety. Co ten Yaris Verso?
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:27
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
k Berlingu, moje přítelkyně jedno má (najeto 366 tisíc) a oproti Roomsteru má velkou výhodu v množtví a velikostí přihrádek, které jsou vnitř vozu. Jinak souhlasím s vámi, že Berlingo zrovna krasavec není. Jinak jsem teď jezdil s novou Xarou Picasso a co se po stránce řízení a převodovky týče, tak na Roomster ani náhodou nemá. Zase bych ale pro Picasso zvedl palec :yes: pokud se budem bavit o dieselových motorech ;-)
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:29
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
...tak tuhle sci-fi si nech pro nekoho jinyho...Berlingo a 366 tisic...mozna zavad, ale urcite ne kilometru >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:55
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
sci-fi? Tohle Berlingo nejen že má 366 tisíc, ale dalších 100 tisíc určitě najezdí. Jezdíme na pravidelné servisní prohlídky a když se něco pokazí, tak nám to za nemalý peníz, v servisu ochotně vymění. Togle auto už od 97 roku slouží jako služebák a slouží dobře. Tohle léto jsem s ním jel do Murteru (Chorvatsko) a vezl jsem motorový člun a auto v pohodě dojelo tam i zpátky (diesel 51 kW).
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:59
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
nebo 50kW, v techničáku máme něco jiného než udává výrobce. Někdo udělal chybu :-)
neregistrovaný "T.T."
31. 8. 2006 13:27
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
no, ja nevim...to nase odeslo do vecnych lovist na 122.383 (jestli koukam spravne)...motor v coudu, doslova, pote co spatne tahnul uz od nejakych 80 Tkm...ani me to nemrzelo, protoze tohle auto je habadura, ktera nema s osobakem nic spolecnyho: vsechno forovy, sedacky nepohodlny, razeni metoda pokus-omyl, posuvny dvere nesly poradne zabouchnout, plechovy zvuky, ze nevis, jestli je nebo neni nejaka vyztuha, tlumeni zadny, o nejakem podvozku se ani neda v podstate mluvit.....brrr, Francouz jak vysitej;( tohle byl tenkrat velkej omyl.....uznavam, ze to nekomu muze stacit, ale kdyz uz jsem donucen presednout z Octavky do nejake nasi dodavky, tak nechci trpet, proto jsme to cele preklopili na Caddiky a je spokojenost (jo, stalo to sice vic, ale je to uplne jinej level); Roomster si diky komponentum ze stare Octavky urcite najde miste ve firme taky, bude-li neco dalsiho potreba
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:35
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
:yes:
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:41
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Špatně jsem se vyjádřil, já nemám Berlingo za ošklivku, vůbec ne (hlavně po faceliftu), ale chtěl jsem poukázat na to, že když tyhle dvě auta postavíš vedle sebe, není tak obrovský rozdíl a Roomster bude vypadat jen o trochu míň konzervativně. Narážel jsem na to, že tady mari tuhle škodovku vylíčil jako nejošklivější auto planety.
Picasso jsem neřídil, ale kolega to po třech letech ježdění do servisu vyměnil za TDI Octavii Combi a je z ní unešen!! A to měl HDI (podstatně tišší a kultivovanější, jak zmiňujete). Myslím ale, že spousta lidí dá přednost většímu zátahu před větším utlumením. Těžko říct. Třeba se na tom už konečně ve VW pracuje a čeká nás nová generace TDI s úplně jiným charakterem, četl jsem, že od PD postupně přejdou na common rail.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:58
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
vyjádřil si se dobře a já jsem tě pochopil, ale podle mě Berlingo krasavec není. Je to přesně to, co to má být - užitkový vůz. Tohle není auto pro lidi, co si oblečou Adidas tričko, Nike boty, nagelujou vlasy a pojedou v pátek na diskotéku oslňovat holky :-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:08
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
To jo, souhlasím do puntíku, možná je tady problém vážně asi s tím, že Roomster není ani dodávkou, ani autem pro ty nagelovaný. Berlingo facelift má pro mě dost milý výraz, vážně. Mám kamaráda, co měl Peugeot Partner (ten před fcl), říkal mu "botička" (podle toho, že z boku má tohle auto vážně tvar boty). Každopádně jízdní vlastnosti Partnera se dají přirovnat opravdu spíše k dodávce, než k osobnímu autu. V zatáčkách se to naklánělo, až jsem měl strach. Já vím, vysoko položené těžiště, ale v kombinaci s měkkým fr. podvozkem to bylo opravdu hodně špatné. Oproti tomu má Roomster jízdní vlastnosti vydařené. Jinak smekám před těmi najetými kilometry.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:15
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
ty kilometry jsou paráda, teď nás sice čeká menší výměna zámků, protože ten u řidiče už nefunguje a tak když lezu do auta, tak musím jít ke dveřím spolujezdce a odemknout, a pak zpátky na stranu řidiče, a vlézt dovnitř :-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:23
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
To jsem zažil u Escorta a je to pěknej vopruz!!
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:34
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Já fakt nevím. To Verso je podle mne o něco lepší. Roomster nemá špatnou linii střechy, ale způsob jakým chtěl dosáhnout avantgardy je prostě úplně destruktivní. Z žádného jiného auta nemám tak silný pocit že bylo svařeno ze dvou rozdílných aut. Je pravda že auto svým spůsobem nesmí být příliš jednoduše krásné a líbivé, ale nic se nesmí přehnat. Což se zde stalo... Stál jsem na autosalonu a poslouchal reakce: všichni do jednoho byli zhnuseni. Proto nevím kde se vzala ta informace že byl velký pozitivní ohlas. Možná že si ve Škodovce myslí, že lidi naučí rozeznat krásu v hnusu... Jak říkám: každá avantgarda má své meze
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:01
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Já registruji vesměs negativní ohlas, ale ty auta potkávám a dle různých vyjádření máme s lookem Roomstera problém jen my, Češi. Na západních trzích je tomu naopak. Třeba to byl záměr, já nevím, ale řekl bych, že lidi u nás, který škodovkám holdují a kupují je, od nich čekají právě a jen ten konzervatismus a nízkou cenu. Ani jedno Roomster nemá, proto všichni remcají. Ti, komu na Škodovce její konzervatismus vadí, kupují renaulty apod., jen aby se nestali nějakou šedí, ale pro ty ostatní je tohle asi velké sousto. Typický Čech chce myslím maxikufr, co nejlevnější náhr. díly, nízkou spotřebu a hlavně co nejméně designových výstřelků. Proto tady všichni čteme tolik kritizujících příspěvků. Já Roomster vnímám jako příjemné zpestření modelové nabídky a upřímně jsem rád (i když fandím spíše těm konzervativním křivkám, Octavia je vážně supr), že se designéři trochu odpoutali. Mně tedy přijde mnohem strašnější, když proti mně jede (ono na tom úhlu pohledu ale vlastně nesejde) třeba Vel Satis nebo když se dívám na zadek Mégane. Vážně zvracím z toho jeho zadního okýnka. Proti tomu jsou s bočními okny u Roomstera tvůrci hodně usedlí ;-)
My dva se ale neshodneme, pokud napíšeš, že Yaris Verso je podle tebe o něco lepší, než tahle škodifka.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:07
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
No, pokud jsi konzervativní, tak tě odvaz u Fabie II asi moc nepotěší. Ale mě se líbí (hlavně verze kombi).
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:13
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Nemám rád škatulkování. Jsem spíše pro ten konz., ale znám spoustu výjimek, takže to nemohu tvrdit obecně. Vůbec nechápu, jaký odvaz máš n mysli, Fabii II jsem viděl jen zamaskovanou nebo v podobě počítačové představy a připadá mi možná ještě usedlejší, než první generace. Jen má ten "roomsteří" výraz, ten to trochu oživuje. Jsem na ni zvědav.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:21
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
oproti dnešní Fabii ji právě ten Roomster výraz dost přidal na odvážnosti, ten předek je na tak malém autě hodně výrazný. Viděl jsem ji kdysi na dynamické zkušebně v Česani, když jsem se tam byl podívat. Škoda, že tam nemůžu častěji :-) je to tam docela zajímavé. Ale vím, že v září ve Frankfurtu ji ještě nepředstaví, snad v Paříži, když ji chtějí prodávat v r. 2007 (a to není tak daleko).
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:24
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
tak jsem to poplet, teď by měla být Paříž - tam bude Scout a pak Frankfurt. Jestli se zase nemýlím :-|
neregistrovaný "22tommy"
31. 8. 2006 13:32
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Fabia II bude na jaře v Ženevě
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 13:36
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
ještě prý budou představeny další verze Roomsteru a taky krásné hostesky :-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:38
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Sr, musím ti to vysvětlit, na jaře je vždycky Ženeva a na podzim se to střídá, jeden rok Frankfurt, další rok Paříž. Do toho ještě myslím v zimě Detroit a v létě Bologna motor show a teď byla taky British. Snad jsem se v ničem nespletl.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 14:05
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
ok, už jsem doma :-) většinou to dělám tak, že když něco nevím, tak to "vygoogluju", ale teď jsem byl na to nějaký líný. Jsem si říkal, že před rokem byl Frankfurt a teď všichni o Paříži :-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:41
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
;-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:33
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Tak to ti celkem závidím, tu Česanu. Škoda s tím představením, čekal jsem to teď v září. Holt musíme počkat do jara. Každopádně Fabia podle mě zatím nezestárla natolik, že by ten nástupce byl akutní.
neregistrovaný "2,7 RS"
31. 8. 2006 11:21
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Raději si zvykej, Mari, jinak Tě při Tvé alergické reakci na Roomstera zřejmě brzy čeká bílá hůl - a to by byla škoda, protože dokážeš popsat Oply tak hezky, že jako slepci si dnes naopak musí připadat ostatní, když v nich nevidí to co Ty... >:-[] ;-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:27
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Dnes jsem si po netu objednal svářečskou kuklu. Ne že bych měnil živnost, ale budu ji mít po ruce pro Roomsterovská setkání třetího druhu... Ten Opel :-) (a to i ten nejhorší) je designově tak o galaxii výš :-) ;-)
neregistrovaný "M."
31. 8. 2006 11:38
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
OPEL :no: :no: :no:
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:22
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
z toho jsem měl vždycky největší strach... :-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:21
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Fandil jsem předchozí generaci Zafiry i Vectry, oba nástupci jsou pro mě po stránce designu zklamáním, i když Vectře teď hodně pomohl facelift..
Líbí se mi Astra GTC, ale jezdí jich jako šafránu a dál si na nic nemůžu vzpomenout. Co říkáš na design Agily ve srovnání s roomsterem, opravdu o galaxii??
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:32
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
...oni Oplisti maji vzdycky tak trochu spadeno na Skodovky...to je takovej vyraz alergicke reakce na to, ze jim Skodovka prebrala misto, kam Opel vzdycky patril a ne a ne se tam vratit (ze prodeje zapadni Evrope;-))))))
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:45
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
v tomto se nubudu rozporovat, protože tam kus pravdy je. Například Superb je v segmentu bývalé Omegy...
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:43
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
ano, Agila je prostě malá a sympatická. U Roomstera jaksi...nemůžu...tyto atributy nalézt... ;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 13:31
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
malá a sympatická..?? :-O 8-s to snad byl žert.. že jo.. a sympatická.. to tu můžem napsat teda, že všechno je sympatický, včetně multiply, yarise yerso... a dalších.. Ale šmahem napsat že je roomster hnus desetiletí... >:D mari....
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:15
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
to nemyslíš vážně :-) Hnus desetiletí? >:D . Roo je největší katastrofa od zániku Atlantidy... Jistě Agila je malá a sympatická- a zbytečně se tomu bráníš... PS: Nejdřív HA HA, a potom AHA... ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 14:39
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
vždyť to auto perfektně sekunduje korejským nepovedeným kouskům... v salónu si to pleteš s ohavným Daewoo Tico nebo Matiz... To opravdu mari hrneš do extrému... ;-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 15:32
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
No abych nepoznal Agilu od Tica :-) - to bych musel mít vypálený zrak od flotily Roomsterů... Osobně neznám nikoho, komu by se Roo líbil. Existují dva tábory: Jeděm se nelíbí a dají to najevo, a těm druhým se nelíbí ale snaží se to v sobě udusit... Takže já, ciello, patřím k těm šťastnějším... ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:01
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
vidíš.. a že ti to není jedno jako mně.. a já zase nepotkal nikoho, kdo by řekl.. je to naprostej hnus, propadák, bastl a to nejhorší co mohla Škoda udělat.. Nebo myslíš, že jen opel se snaží dělat nejlepší auta a ostatní si řeknou.. hele pojďme udělat nejhorší auto na trhu.. :-) A mezi náma... ten Opel taky není žádná hitparáda.. ;-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:29
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
naštěstí můj život nepadá a nestojí s úlohou Opelu v hitparádách. Já jenom vím že každý výrobce dovede udělat pohledné i ošklivé auto. I Opel, i Škoda... Ovšem do jakých extrémů to posledně jmenovaná dovede dotáhnout, to je na potlesk... Dovedu si představit že snaha po originalitě dovede občas výrobek až na hranu soudnosti. Roo je ale už za ní- tedy z mého pohledu. Prostě se neshodneme.
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:40
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
nemáme se na čem shodovat.. a ani se s tebou nepotřebuju shodnout.. ani tě přesvědčovat.. jen je mi záhadou jak extrémě to ženeš v otázce tak individuální jakou design auta je... Já naopak ani zlomkem netvrdím, že se mi Roomster líbí, ale je dobře, že tak výrazný auto vypadlo právě od Škodovky.. ale spíš mám pocit, že i kdyby Roomster vypadal jako Bentley Conti GT, tak budeš spílat nad obludou století. ;-) A já třeba novou Corsu vidím (zatím na fotkách) jako přeplácanou a nesourodou - nevyváženou.. prostě nevím.. něco mi tam nesedí.. možná někdy míň znamená víc a to platí i o střídmosti designových experimentů.. oproti tomu Roomster na mě působí celistvě i přes rozbité linie.. ;-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:51
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Ty se zřejmě snažíš mě dráždit :-) ... Já proti Škodovce nic nemám a kdyby udělala auto jako Conti GT, tak se budu tetelit blahem. Jenže udělala to co udělala :-), takže tady nebudu velebit "císařovy nové šaty" když přede mnou stojí orvaná slepice... Ostatně Tvůj názor na Corsu mě moc nazajímá, protože jaksi vím- jakou čaládku vzýváš- takže mám vážné indicie o ztrátě soudnosti v disciplíně posouzení kvality designu... ;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 16:58
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
jseš nějakej zbytečně podrážděnej... by mě zajímalo, jakou čaládku já vyznávám.. jestli jsem dobře pochopil tu ztrátu soudnosti.. ;-\ jsem totiž zvědav co z tebe vypadne, resp. co ti dává ty indicie ke ztrátě soudnosti.. :-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 17:11
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
budu hádat: VW a spol. ;-)
neregistrovaný "ciello"
1. 9. 2006 08:22
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
to jsi vedle jak ta jedle...! ;-) a nevím, kdy jsi z mých úst slyšel opěvné ódy na VW.. a to spol nevím co myslíš...
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 16:40
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Mari ty jsi vážně magor, promiň. Do háje jaký dva tábory?? A kam bys zařadil ty, co si to auto koupili? K těm, co to v sobě dusí, nebo k těm, co to otevřeně hlásají?
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:59
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
To je v pořádku, Mirku, klidně dej průchod svým emocím... ;-) Těm co si to koupí- těm upřímně gratuluju. Gratuluju k tomu, že přes vědomí šerednosti se do toho pustili... Taková láska pak hory přenáší, tak jim to přejme ;-)
neregistrovaný "Honza"
31. 8. 2006 18:16
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Roomem sem jel a dost prijemne me prekvapil. Super prakticky auto, vodvezes toho dost na kalby a vylety ve vice lidech jak delany, na hory, k mori at je leto nebo zima!!!Jestli se ti libi vic Agila, velice tragicky kralici bobek na styrech kolech, tak uz chapu ten sedy zakal v tvych ocich a nepochopeni pojmu auto. Prakticke auto + motorka a ZDAR!!!
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 19:10
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
zdar ;-) . No víš ani pro mě není Agila bůhvíjakým snem, ale rozhodně bych ji nad Room zařadil. Neuráží mne...
neregistrovaný "Mirek"
1. 9. 2006 11:14
Re: ŠEDÝ ZÁKAL
Nezlob se na mě, ale z mého pohledu máš zvrácený vkus, já se teď na tu tvoji krasavici Agilu díval a marně jsem na ní hledal tu sympatii, o který tady byla řeč. Už to nebudu pitvat, máme to prostě každý jinak, ale mrkni na ni pro jistotu ještě jednou ;-)
anonym
10. 10. 2006 13:50
Re: *****JEJDA*****
Svezl jsem se Roomsterem
mělo to svý háčky
zámky pásu na zadnici
nechaly mi značky...
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 18:38
Re: *****JEJDA*****
No, s těma emocema jsi to tady rozjel ty, tak se mě nepokoušej natřít. Neodpustím si souhlasit s Ciellem, že na new Corse je něco špatnýho. Moc jsem se na ni těšil a doufl, že to bude taková svěží zmenšená Astra. Bohužel. Až ji uvidím v reálu, třeba změním názor, ale prozatím z ní mám hodně smíšené pocity a z interiéru je mi vážně smutno, ten se jim vyloženě nepovedl. Předchozí Corsa byla tak moc podobná tý předchozí, že jsem ji vlastně vůbec nikdy nevnímal. Podotýkám, že jsem celý život k autům v otázce designu absolutně, ale absolutně nezaujatý a snažím se být sám k sobě i k ostatním objektivní. Nemám rád snad jen korejce (jejich auta bez historie, s otřesným designem, který se změní při každé nové generaci a obsahuje pokaždé jen další asijský pokus namíchat několik designových směrů dohromady, o kvalitě techniky a pocitu z interiéru ani nemluvím). Nesnáším předsudky a netrpím jimi, proto dokážu bez problémů uznat pěkný počin i od automobilky, která mi není blízká a ostatní její výtvory mi nic neříkají, takže se opovaž na mě vyrukovat s nějakou zaujatostí jako na Ciella. New Passat se mi například hodně nelíbí a nejsem sám. Jezdí jich ale tuny, takže se asi vymykám průměru..
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 19:20
Re: *****JEJDA*****
tak jsi nezaujatý a objektivní :-) , nicméně jedním dechem dodáváš že nemáš rád korejce :-) . No, Mirku, objektivita je tedy Tvou doménou...Objektivní můžeš být akorát vzhledem ke svým smyslům. Jiná objektivita neexistuje. Kdosi tady vystavil obhajobu na názoru že Agila je rozhodně škaredější >:D >:D . Tak to je tedy argument pro život... Jestli tedy u Škodovky nasadili takové "kladivo argumentů" jak je tady pár jedinců používá- tak se Roomster stane rozhodně slavným. Představ si že já také nemám předsudky. Snažím se auta hodnotit podle svých pocitů a vjemů... A proti tomu- jak sám uznáš- jsou všechny argumenty krátké...
neregistrovaný "Mirek"
1. 9. 2006 11:21
Re: *****JEJDA*****
Říkám jen svůj názor. Neznám jedno jediný korejský auto, který by se mi líbilo. Neznám. Nemám tedy důvod tvrdit opak. Také hodnotím auta podle svých pocitů a vjemů, no a právě proto ti upřímně říkám, že korejci se mi nelíbí, Roomster je mi sympatický a z Agily necítím sympatie ani co by se za nehet vešlo. Sám jsi ale přeci přiznal, že svou nenávist k Roomsteru cítíš jen zčásti kvůli jeho designu a hlavní důvod tkví v tom, že sis ho přál jiného, než jakého nám ho Škodovka naservírovala. To myslím obejktivní není. Ale to je jedno, my dva se prostě neshodneme.
Měj se pěkně a přežij to, až těch Roomsterů bude jezdit hodně.
anonym
10. 10. 2006 13:52
Re: *****JEJDA*****
KIA Ceed ?
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:40
Re: *****JEJDA*****
Pro mě je tedy Agila malá (nemluvím teď o variabilitě, tu má opel zmáknutou) a ošklivá. A Roomster dospělej a pohlednej. Máme to hozený jinak Mari, Yaris Verso mi stačí.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:17
Re: *****JEJDA*****
Dospělej a pohlednej :-) :-) ... No snad se Jiří Krytinář neurazí...
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:43
Re: *****JEJDA*****
Jo, dospělej a pohlednej :-!
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 15:33
Re: *****JEJDA*****
:-)
neregistrovaný "derbiman"
31. 8. 2006 12:05
Re: *****JEJDA*****
No, to ze spousta lidi bude tohle auto odmitat to se dalo cekat, ale urcite se najde hodne lidi (hlvane mimo CR, ktera je svym konzervatismem ve vztahu ke skodarnam znama) pro ktery muze byt prave netradicni design duvodem proto tohle auto koupit. Myslim, ze se Skodovce opusteni zaprdlyho designu u roomstera vyplati. Jen ten motor 1.2 HTP je pro tohle auto fakt nesmyslnej.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:21
Re: *****JEJDA*****
víš, já to moc nechápu. Podle mě Roomster nemíří do segmentu v němž by estetické hledisko mohlo být opomíjeno. Vždyť přece můžu chtít i hezké praktické auto... Píšu to stále: na ohavu se musí spotřebovat stejně práce a materiálu jako na jeho opak. Stále nemůžu uvěřit že se takoví sebemrskači najdou a chtějí se producírovat v tak otřesném výrobku...
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:24
Re: *****JEJDA*****
V tak otřesném výrobku? Vezmi si prosím Tě prášek nebo přestaň být zaujatý, působí to, že design Roomsteru je pro Tebe nepřekonatelným životním problémem.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:47
Re: *****JEJDA*****
vždyť taky je.
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:22
Re: *****JEJDA*****
Fakt? A myslíš, že to je v pohodě, že když se mi nelíbí nějaký auto, budu se tím trápit dnem i nocí a psát znechucený příspěvky při každý příležitosti to udělat? Co si tím dokazuješ? Hledáš někoho, kdo to vidí stejně a toužíš po tom z toho důvodu, aby sis dokázal, že Tvůj pohled je jediným správným?? Vždyť po silnici jezdí tolik ošklivých aut, tak proč to normálně nepřejdeš nebo zkrátka jen nenapíšeš, že se ti to nelíbí? Líbí se ti Ssang Yong Rhodius a Renault Thalia?
Ještě k té Omeze, moc se mi líbila a měla právem obrovský prodejní úspěchy, ale proč sakra nepřišli s nástupcem? Superb je nuda, ale je to veliký, kvalitní a dobrý auto, v dieslech s extrémně nízkou spotřebou, tak proč ne?
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:53
Re: *****JEJDA*****
Začnu od konce: já jsem jednoznačně zastánce Superbu. Vždy jsem ho obhajoval a trdím že Škodovka s ním udělala dobrou věc :yes: Proč nepřišel nástupce Omegy nevím, je to totální selhání Opelova managmentu, protože Omega se prodávala královsky a měla v této třídě dobré jméno a výborné Value for money... Thalia ani SY se mi nelíbí, ale Roomster je podle mne opravdu promrhanou šancí vyrobit vzhledově solidní auto. Já věřím že výrobce na to měl. Místo toho šel cenou laciného šokování... Co tím chci dokázat? Nic, jenom využívám možnosti napsat svůj pohled na něj. Nechci tady rozpoutat nějakou auto-xenofobii, ale nemůžu svá slova jinak volit, protože emoce mi to nechtějí dovolit. Roo svůj úkol jistě splnil- zanechal rozčeřenou hladinu, otázkou je jestli to bylo jeho jediným smyslem. Zase tak moc se netrápím, ještě můžu jíst a pít, a občas myslím i na příjemné věci... :-) :yes:
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:51
Re: *****JEJDA*****
Tak a jsme doma. Konečně ses zachoval férově a já ti rozumím. Můj odhad, že tvá nenávist k Roomsteru nevězí pouze v tom designu samotném, ale v tom, že sis od něj sliboval něco jiného, byl správný. Tvé věty to potvrzují. Když Škoda představili Roomster coby studii, našlo se u nás víc spíš těch negativních názorů, ale na všech ostatních trzích to vzbudilo veliký zájem. Tak to auto prostě Škodovka vyrobila. Tečka. A s úvahami o tom, že Roomster zanechal jen rozčeřenou vodu, bych ještě chvíli posečkal, to auto se prodává chvíli. Napadá mě, že důvodem, proč je mi to auto sympatický, by mohlo být právě to, že nejsem jeho potencionálním kupcem. Design je pro mě OK, kvalita je v pohodě, využitelnost a ostatní věci jsou mi jedno, nekoupil bych si dodávkoidní auto, protože bych ho nevyužil. Jiná situace by nastala, pokud bych ho potřeboval do firmy a pokud vím, bude se vyrábět i v užitkové verzi. Pak bych do toho asi šel.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 15:44
Re: *****JEJDA*****
Jestli by jsi do toho šel, to je otázka... Možná se Ti to jen zdá, s vědomím za zády- že ta situace nenastane... Stojí-li mu člověk tváří v tvář, dozví se pravou odpověď. Já myslím, že mnoho jeho internetových přívrženců by nenašlo odvahu, když by došlo na lámání chleba.
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 16:48
Re: *****JEJDA*****
To máš možná pravdu, že by se možná pár internetových přívrženců nakonec rozhodlo jinak. Ale tohle snad hrozí u každýho auta, že mě něčím zklame, ne? Pokud mě to zklame natolik, že se pro to auto nerozhodnu, tak půjdu jinam, ne? Je asi vážně nesmyslné představovat si, jak bych se rozhodl, kdyby tohle nebo támhleto, ale sakra pokus se smířit s tím, že jsou lidi, kterým vzhled Roomstera nevadí tak jako tobě a některým se prostě líbí. Taky respektuju to, že tobě se auto nelíbí. Ale proč se do háje snažíš přesvědčit i všechny ostatní, že je to auto hnus? Ty ses dosud nesetkal s někým, kdo by o Roomsteru řekl, že je v pohodě, já se zase nesetkal s nikým, kdo by k tomu autu cítil tolik nenávisti a věnoval tolik času jeho hanění. Já si myslím, že když se někomu něco líbí, líbit se mu to bude i s tvýma kecama.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 17:23
Re: *****JEJDA*****
Tedy rozjíždíš se čím dál víc... :-) :yes: Rozuměj: tohle je podstata diskuze. Když já napíšu: mě se nelíbí. Tečka. A Ty napíšeš: Mě se líbí. Tečka. Tak to je o ničem. Ale už to nemusíme nijak protahovat... Ještě jednou: Pro mě je Roo nepříjemné překvapení. Už se tím raději nezaobírej, možná bys mě chtěl za chvíli lynčovat... ;-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 18:59
Re: *****JEJDA*****
Ano, diskuze jsou od toho, aby v nich člověk projevoval svůj názor, ale ty tady tvrdíš spoustu nesmyslů, třeba to s těmi tábory.. No nic, vážně nemá smysl se tím zaobírat, ale vytočil jsi mě pěkně. Ty sis v týhle diskuzi vyloženě na tom roomsteřím designu ulevil a všechny opačný názory jsi nerespektoval. Přeji ti, aby se jich prodávalo co nejvíc a mohl jsi je potkávat co nejčastěji. Doufám, že s tou svářečskou kuklou jsi to myslel vážně, budeš ji myslím potřebovat. Škodovce ještě jednou bravo za její odvážný kousek, který způsobil tolika lidem trauma :-)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 19:24
Re: *****JEJDA*****
Chtěl bych Ti udělat ještě větší radost a říct že mi třeba kvůli Roomsteru chcípla koza, ale bohužel by to nebyla pravda :-) ;-) Takže spokoj se s tím, že pokaždé když jej vidím, mám špatnou náladu :-) :yes:
neregistrovaný "Mirek"
1. 9. 2006 11:24
Re: *****JEJDA*****
To jsi na tom asi vážně hodně špatně. Já když potkám hnusný auto, řeknu si jen, že je to hnusný auto, ale jdu dál a neřeším to. Tobě to zkazí náladu. Těžký život..
neregistrovaný "100M"
31. 8. 2006 22:41
Re: *****JEJDA*****
Ó velebím Tvoje mrskání. Namoč bič do octa - to přidá ráně na palčivosti!
neregistrovaný "TT"
31. 8. 2006 12:27
Re: *****JEJDA*****
...tak se podivej ne jeho konkurenty a protri si zrak...v tomhle segmentu se to nosi...
neregistrovaný "Pavel"
31. 8. 2006 11:14
Palce nahoru
Na rozdíl od vás se mi Roomster docela líbí, myslím že za 2-3 roky teprve lidi ocení škodováckou nadčasovost. O tom že je to auto kvalitní není pochyb. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:24
Re: Palce nahoru
:yes:
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 11:17
No tak ja teda nevím.
Jsem zaměstancem jednoho z autosalonů Škoda, a naprosto netuším, kde se berou ty data o ústěchu Roomsteru. Nehledě na to, že to, co přivezli ze škodovky jako první várku ( 2ks - které jsem mimo jiné neobjednal a nikdy bych je ani nechtěl) jsou děsný herky - jsou to základní verze dodatečně předělané na střední výbavu ( Style). To navýšilo jejich cenu o 42.900,- . V tomto stavu jsou neprodejné - sleva v této hohnotě by mi vytvořila ztrátu cca.25.000,-. Koukám tu na ty herky každý den. A to, že prišly s ostrýma hranama klik, špatným těsněnim dveři, ŠÍLENÝMI spoji těsnění oken zvenku a totálně zvlněnou palubkou, to už ani komentovat nebudu. Zbytečně bych se zas vytočil. Je vidět, že toto auto se vyrábí v závodě, kde se nikdy auta nevyráběla a naprosto nekvalifikovanými pracovníky, zejména v oblasti finální kontroly kvality produktů. Věřím tomu, že zákazníky si toto vozidlo najde, ale až v době, kdy se vychytají veškeré tyto dílenské nedostatky. Je mi ale líto všech těch zákazníků, kteří si toto vozidlo koupí nyní. Stejné problémy byly při náběhu Felicie i Fabie.
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 11:29
Re: No tak ja teda nevím.
... To je velmi nemilé zjištění: kromě katastrofálního vzhledu se přidává i mizerná kvalita... To je opravdu smrtelná kombinace... Dobrý věcný příspěvek :yes:
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 11:44
Re: No tak ja teda nevím.
Co se tyce toho designu, tak se tu nejvic rozmohlo tvrzeni, ze na dodavku je to moc maly, a na rodiny auto to vypada moc jako dodavka :-D Pinninfarinu by vodvezli rychlou :-D
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:48
Re: No tak ja teda nevím.
>:D ;-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:31
Re: No tak ja teda nevím.
Ty jsi tou nenávistí k Roomsteru úplně posedlý, člověče! Z Tvých příspěvků to sálá každým slovem, zamysli se nad tím. Netrap se a nemysli na to auto, vždyť se z toho dočista pomátneš >:D
Napiš tomu prodejci a zajděte spolu na pivko, určitě si dobře pokecáte >:-[]
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:51
Re: No tak ja teda nevím.
podívej, Mirku... Nejhorší rozhodnutí jsou ta- která nás později mrzí... Znám to taky. Smiř se s tím žes krásu Roomsteru objevil jen ty, a okolí to nechápe. Jestli ho opravdu miluješ- tak se nebudeš trápit nad tím co si o něm myslí nějaký mari... Ale tobě to tak úplně jedno není, že? :-) ;-)
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:47
Re: No tak ja teda nevím.
Já se čistě pozastavuji nad tím, jak něco tak neextrémního může někomu tolik zatopit a nutit ho chrlit tyhle příspěvky. Jsi tím vážně moc zaujat, já přeci nenapsal, že je pro mě Roomster KRÁSNÝ auto, jen jsem nesouhlasil s tím, že je tak odporný, jak ho tady všem líčíš. Mě prostě přijde v pohodě, i když to není moje parketa, auto s designem dodávky. Napiš mi za tři roky, jestli budeš ještě na svobodě a ze všech těch jezdících Roomsterů se nepomátneš. Pa
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:19
Re: No tak ja teda nevím.
8-s >:-[] 8-s >:-[] 8-s >:-[] PS: ;-) :yes:
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 14:53
Re: No tak ja teda nevím.
;-)
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 13:15
Re: No tak ja teda nevím.
Ale Mari, snad si nemyslíš, že Opel je od uvedení na trh bez chyby. Pokud se zajímáš o dlouhodobé testy třeba v Autobildu, ta musíš vědět jak válčila Astra na 100 000 km. Co se týče kvality interiéru, tak problémy nebyly. Ale pár drobností, přesněji řečeno těsnění, způsobily dost velký závady. Jednou těsnění u hnacího hřídele předního kola, které způsobilo zadření a prasknutí hřídele. Podruhé těsnění v převodovce, vlivem uniku oleje nešlo přeřadit. Takže auto bylo dvakrát zcela nepojízdný odtaženo do servisu. Převodovku celou vyměnily, po její demontáži a prozkoumání zjistili, že stačilo pouze nové těsnění. Z toho plyne, že žádné auto není při náběhu zcela vychytané a na modelu se dělají úpravy po celou dobu jeho výroby. Opel už součásti samozřejmně inovoval a nové vozy už je mají. Takže chce to klid. Na hodnocení je ještě brzo. Uvidíme za 2 roky.
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:25
Re: No tak ja teda nevím.
ale jo, s tím můžu souhlasit.Vychytávání problémů se děje za pochodu. Očekával bych ale že po vzoru třeba Octávií budou takové problémy Škodovce cizí. Kvalitu zpracování má velmi, velmi vysokou... Proto to překvapuje. Možná je to dáno tím, že montážní pracovníci kvůli nepřekonatelnému odporu zkracují dobu pobytu u Roo na nezbytně krátkou dobu, a to se pak projevuje na těchto dílenských nedostatcích... :-) ;-)
neregistrovaný "jozef77"
31. 8. 2006 16:46
Re: No tak ja teda nevím.
:-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "Honzimus"
31. 8. 2006 11:33
Re: No tak ja teda nevím.
jójó, není nad to počkat si tak asi rok až se vychytají tyhle "drobnosti"
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 11:34
Re: No tak ja teda nevím.
Kvasiny maj tradici jak hrom. Takže pomluvy od konkurence? Zvlněná palubka? Děláš si *?
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 11:42
Re: No tak ja teda nevím.
Jäsne.....ty myslis tu 4 mesicni tradici ? a za 1. nejsem od konkurence - prodavam Skodovky a prodavam je rad - Octavia je uplne perfektni auto, a Fabia, pokud si vyberec adekvatni motor a vybavu dle svych potreb taky. P.s.: Je videt, ze pod tou palubkou je jakesi zebrovani, ale je to moc narvane na horni plast te palubky. 2. Tu byli z nabehovaho centra Roomsteru, a nasli jsme spolu na kazdem z tech dvou aut mimnimalne 4 veci, ktere pujdou ihned na reklamaci. 3. Jeden muj klient je navrhar interieru automobilu, a ten kdyz tu palubku videl, tak ho malem kleplo. P.s.: Jo a ty kolecka na ovladani Climaticu (poloautomat. klima.) jsoui taky fakt uzasny . Takovy jsem mel kdysi v zigulu.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:01
Re: No tak ja teda nevím.
v Kvasinách se dělala auta už v době, když jsi ještě nebyl na světě :no:
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:11
Re: No tak ja teda nevím.
:yes:
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:18
Re: No tak ja teda nevím.
Tak podívej, příteli - Kvasiny nedělaj auta 4 měsíce. Jestli jsi tedy prodejce škodovek, tak by ses měl hluboce stydět, že nevíš, jaký auta se tam dělaly. O kus níž urážíš celé okolí Kvasin - Rychov, Solnici atd atd, kde už jsem generace lidí, pracujících v automobilce - plno lidí ze střední auto průmyslovky - okolí Kvasin je plné schopných a odborně zdatných lidí. Je to paralela s Baťovým obuvnickým Zlínem. Hele, styď se, frajere.
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:31
Re: No tak ja teda nevím.
Tak proč odtamtud leze takový šmejd ? :-) Oki, v historii výrobních linek se moc neorientuji - mám máslo na hlavě. Ale jako prodejce mě především zajímá kvalita produktů, které zákazníkům nabízím. A styděl bych se nabídnout Roomster v kvalitě, jaká je k dnešnímu datu. p.s.: Jo a zrovna teď mám na sobě obuv od Baťi. A musím říct, že po designové stránce je povedená, zpracování dobré a kvalita použitého materiálu odpovídání ceně ( to že jsou z výprodeje nepočítam :-) Což o Roomsteru říci nelze. A táži se tedy - KDE JE CHYBA ???
neregistrovaný "marianmach"
31. 8. 2006 13:20
Re: No tak ja teda nevím.
ten tvuj klient, co navrhoval tu palubku, neudelal moc dobrou praci. Ta palubka je to nejhorsi co na tom aute je. Je tak nudna, ze se do tak hezkyho auta ani nehodi
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:30
Re: No tak ja teda nevím.
bože, nad tím čtvrtým slovem od konce se mi zastavil dech... :*)
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:05
Re: No tak ja teda nevím.
[odkaz]
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:08
Re: No tak ja teda nevím.
Jo tak. Aha....me vlastne nedoslo, ze i po 25 letech jsou tam stejni, zkuseni zamestnanci. Ze se pouzivaji stejne vyrobni procesy a stale se vyrabi jen par stovek vozu, takze je mozne u kazdeho proverit kvalitu :-) Jsem ja to ale vul.....:- ;-)
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:12
Re: No tak ja teda nevím.
A o čem to tu vlastně diskutujem - podle tvého postoje hádám, že právě taky civíš na takovou bečku co ti parkuje vedle stolu :-) Tak si jí prosímtě pořádně prolez jo ? Zaměř se na zpracování palubky, madel, těsnění, zadní plato, použité plasty apod. A pak můžeš vzpomínat na rok 1980, kdy tvůj otec montoval Rapidy v kvasinách.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:15
Re: No tak ja teda nevím.
můj táta kopal uhlí na ostravsku, ale to je jedno. Na kvalitu se klidně zaměřit můžu, proč ne, jenom co se k nějakému Roomsteru dostanu. Přece jen jsem teď v práci (v Brně) a vymýšlím turba pro Garrette ;-)
neregistrovaný "Práša"
31. 8. 2006 15:33
Re: No tak ja teda nevím.
Zdravím Honeywell. Pozdravuj tam. Brácha dělá na termostatech. ;-)
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 16:02
Re: No tak ja teda nevím.
:yes:
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 12:12
Re: No tak ja teda nevím.
docela bych věřil tomu, že i po 25 letech, tam ti zaměstnanci budou :-) Také jsem si jistý tím, že tu kvalitu nekontrolují lidi bez praxe. Navíc dneska je auto obyčejná skládačka, takže tebou zmiňovaná palubovka se nakupuje hotová a pak se tam jenom vloží. Tak jak to je v závodě v Mladé Boleslavi, kde taky pracuje spousta poláků a slováků, kteří tam jsou přes pracovní agentury, nemají praxi a jsou na úrovni těch nových zaměstannců v Kvasinách.
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 12:28
Re: No tak ja teda nevím.
Nechápu, že s tak závažnými informacemi se obracíš sem namísto výrobce. Vypadá to, že jsi hodně rozhořčen (asi bych byl taky), ale jako správný prodejce bys to myslím měl řešit jinde - tam, kde jsou schopni s tím něco udělat, myslím.
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:34
Re: No tak ja teda nevím.
Obracím se sem, protože jsem myslel, že je to příspěvek k tématu. řeším to samozřejmě i jinde, avšak nabízené řešení je značně nepříjemné a zdlouhavé. Prostě jsem po zkušenostech s Octavií Mk.II čekal stejně kvalitní provedení bez (alespoň zjevných) chyb.
neregistrovaný "Mirek"
31. 8. 2006 13:52
Re: No tak ja teda nevím.
Ano, s tím přispíváním k tématu máš pravdu. Nevím jen, co si představit pod "nabízené řešení je značně nepříjemné a zdlouhavé". Ty chyby snad odstraní, psal jsi, že s Octavií a Fabií to bylo zpočátku podobné..
neregistrovaný "SKAJA"
31. 8. 2006 12:31
Re: No tak ja teda nevím.
Podívej se, to co ti dovezli je jistě z 0. série, která slouží právě k vychytání drobností a tyto auta jsou určena jako předváděcí a za nějaký čas se prodají za směšnou cenu jako ojetý. Navíc spoustu webových automobilových serverů i autočasopisů zveřejnilo recenze taktéž z nulté série a vcelku kvalitu zpracování chválili. Nelze vyloučit, že ty tvoje auta se opravdu nepovedli, protože byli jedny z prvních, ale to je vždy, jsou to "předsériové" vozy. Nyní běží ostrá výroba a já jsem se s žádným problémem u zpracování nesetkal. Navíc ten tvůj příspěvek na mě působí dosti neprofesionálně, spíš hodný brigádníka, než autorizovaného prodejce vozů Škoda. ;-)
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:39
Re: No tak ja teda nevím.
Jojo, tím to asi pravděpodobně bude. Já jsem právě ani nějak nečekal že něco takového přivezou - najendou se vrátím z akvizice, a hle - před housem mi stojí dva Roomstery. Mě osobně by to bylo snad i jedno, ale vedení se tváří dost divně na to, že tu ty dvě auta stojí pořád, a já nejsem schopný je za tu cenu prodat. Upřímně, nejsem ani tak naštvaný, jako zoufalý :-) Za 3 týdny mi mají přijít dva nové vozy ve výbavě comfort, tak doufám, že máš pravdu a tyto vozy budou již v pořádku. V případě že ano se tu rád veřejně omluvím všem, co mají na Roomster jiný názor než já.
neregistrovaný "SKAJA"
31. 8. 2006 12:44
Re: No tak ja teda nevím.
A co takhle jim to strčit zpátky?? Když už máš objednaný další, tak jako že už tohle to nepotřebuješ?? Třeba by si to zas odtáhli o dům dále. :-) Nebo to nech jako předváděčku a až to bude mít najetý cca 3000 tak to střel za rozumnou cenu někde do firmy, tam na tom zase tak nezáleží ;-)
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:48
Re: No tak ja teda nevím.
No jo, tohle bohužel není tak jednoduchý. Já jsem po náběhovém centru chtěl, aby si tyto odvezli a přivezli alespoň vozy které jsem tu schopen prodat ( výbava Style a vyšší). Oni mi k tomu jen řekli, že mám závady skrze servis reklamovat a podobné rady. Na tyto vozy bych pořeboval dát slevu alespoň 43.000 kč, a tu nemohu dát abych nešel do minusu ani v případě, že bude mít vozidlo najeto 5.000 km. Na druhou stranu by to nebylo špatné vozidlo pro odvoz a dovoz zákazníků servisu, tak se to pokusím vyřešit touto cestou.
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:47
Re: No tak ja teda nevím.
Se neomlouvej. Tobě je to fuk, škodovky nebo rohlíky. Kam mně postaví, to prodávám. Když neumíš vedení vysvětlit, proč tam ty nepodarky stojí, tak je to stejně fuk. Víš - nezlob se, ale že mi rohlíky prodává soustružnice a boty opravuje zedník, protože dnes se prostě nenosí udělat řemeslo a pak v něm "bejt dobrej", tak co se týká aut, ty "holomku", v salonu není žádnej fofr, to se nemůžeš trochu proškolit o minulosti značky, kterou prodáváš? Já vím, je ti to fuk. Ty tam prostě nepatříš, zkus nějaký pojistky, vysavače a tak. Auta musíš prodávat s fortelem. A láskou. Auta se nekupujou každej rok. Já v salonu čekám jinýho mana. Nic ve zlým, ty tam stejně nevydržíš, měj se.
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:57
Re: No tak ja teda nevím.
Já si nemyslím, že bych auta neprodával s láskou. Jen prodávám rád auta, o jejichž kvalitě jsem přesvědčen a které bych si koupil, kdybych pro ně našel využití. Moje mínění o Škodě Superb, Octavia a Fabia je více než vysoké a není problém jakýkoli z těchto modelů prodat, už proto, že vím, že jejich budoucí majitelé s nimi budou spokojeni a vůz naplní jejich představy. Prostě jsem asi Roomsteru ještě nepřišel na chuť. Co se týče fortelu, tak máš pravdu - v prodávání toho druhu zboží ( obvzláště do tuzemska) jsem celkem nováček, ale věřím, že to přijde časem :-)
neregistrovaný "Moat"
4. 9. 2006 00:54
Re: No tak ja teda nevím.
Tak ja teda taky nevim, ale kdyz ty jsi ten prodavac, to asi opravdu vis, jak se dela byznys, kdyz si umis delat na netu takovou reklamu, co? 8-s
neregistrovaný "smudliky budliky"
31. 8. 2006 13:09
Re: No tak ja teda nevím.
Takovyho zamestnance bych tedy ve svem autosalonu chtel.
neregistrovaný "ciello"
31. 8. 2006 14:13
Re: No tak ja teda nevím.
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "ford"
31. 8. 2006 14:24
Re: No tak ja teda nevím.
první vůz série si koupí jen snob,chytrý ví že je třeba si počkat a kupovat až jsou vychytané mouchy,a je celkem jedno jaká je to značka-i když škoda to má u mně posrané navždy-pracoval jsem ve značkovém servisu ale zase někdo nadává na renault..
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:44
...
Jinak se tímto omlovám taky všem zůčastněným v diskusi. Jsem vidlák a mé příspěvky tomu odpovídají. Něměl jsem v nejmenším úmyslu někoho urazit nebo nějak jinak poškodit. Chtěl jsem jen vyjádřit svůj názor na vůz, jehož prodej silně ovlivňuje můj finanční rozpočet. Přeju Škodě jen to nejlepší (jak by taky ne) a věřím, že mé příspěvky ohledně dosavadní kvality jsou naprosto ojedinělé a nevyjadřují odraz skutečnosti.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 12:50
Re: ...
tobě lepí, že to čte někde šéf? Nebudeš stát "za svým"?
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 12:59
Re: ...
Jojo, obcas me prepadaji paranoidni predstavy myho sefa za monitorem :-) Bohuzel, uz parkrat to nebyla jen paranoia :-D
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:21
Re: ...
to sis měl ale rozmyslet dřív...... ;-)
neregistrovaný "AliM"
31. 8. 2006 13:06
Re: ...
Ty voe, co se do něj porád navážíš!Já jsem rád že jsou mezi námi i kritičtí prodejci..představ si že bys přišel do autosalonu, stál u takovýho auta a nějakej kravaťák ti nutil špičkovou kvalitu! Já osobně nesnáším idiotky kteří ti melou pořád dokola o tom co je na něm nej, ale na otázku "teď mi řekněte co je na něm špatného" nedokážou odpovědět..k takovému prodejci se už nevracím..
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:14
Re: ...
Diky ;-) Fakt me Simca dost dostala - pomalu jsem zacinal verit ze popirani technickeho zpracovani tohoto vozu je jako popirani holocaustu, boha, nebo jine historicke ikony. JEste jednou podotykam, ze auta prodavam rad, ale jsme male mesto, a sve zakazniky vidim od doby prodeje vozu dost casto, a vubec nejsem rad, kdyz pak vycitaji technicke problemy a nedostatky me, misto servisu, protoze jsem jim to prodal JA. Chapu, ze pokud nekdo koupi auto kvuli cene v Praze, tak se tam uz nikdy neukaze a prodejce s nim nema zadny dalsi kontakt, ale me na tom dost zalezi.
neregistrovaný "AliM"
31. 8. 2006 13:20
Re: ...
:yes: :yes:
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:23
Re: ...
Mále město, ostravsko - hele, nemáš strach, že přijde šéf a řekne "od prvního nechoďte"?
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:20
Re: ...
Prodej Roomsteru byl již úspěšně zahájen kromě Česka následně na trzích Německa, Slovenska, Francie, Rakouska či Velké Británie

Tak tohle byl citát z článku. Není chyba někde jinde?
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:27
Re: ...
Jak nečekané. A já už se začal bát že budou ostatní státy ochuzeny...
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 13:31
Re: ...
Myslíš, že mají všude takovou smůlu, jako u vás v salonu?
neregistrovaný "Tomas_2002"
31. 8. 2006 13:41
Re: ...
Uzavíram svou přítomnost v této diskuzi. Máme na to oba prostě jiný názor. Pro mě jsou zákazníci lidé, pro tebe nejspíš čárky. Věřím tomu, že máš nad postelí doma banner Roomster a model 1:43 třímáš v ruce od rána do večera, já ovšem tvé nadšení nesdílím. Je to prostě o úhlech pohledu a já v žádném případě neříkám, že ten můj je správný. Jen jsem se chtěl vyjádřit, a to jsem již udělal. Takže se měj krásně a zas někdy na nějaké diskusi ( třeba možná o Tudoru nebo Yetim) nashledanou.
neregistrovaný "Simca"
31. 8. 2006 14:58
Re: ...
to nemám, ani si rúmstr nekoupím, jen si říkám, jak ti to napsat, ehm, je tu jeden a nevím teď jeho nick, jak píše - chlapče studuj a tak podobně. Tak se taky trochu dovzdělávej, ať nejsi v tom salúnu za troubu nebo jdi prodávat nějaký čevrolety, prostě nějaký tyhle korejský křápy bez historie. Že neumíte nepodarky postavit někam za vrata a neumíte si nechat poslat sofort auta bez vady, to je tvůj problém. Když tě to živí, musíš se smekat. Vem si, kdyby všechny škoda salúny fungovali, jak ten tvůj. Kam by proboha škodovka valila ty vyrobený auta? Mysli
neregistrovaný "kus"
31. 8. 2006 12:55
OT: 5th gear FABIA RS X MINI
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 13:03
Re: OT: 5th gear FABIA RS X MINI
:-) :yes: to je překvapeníčko...
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 13:51
Re: OT: 5th gear FABIA RS X MINI
[odkaz]
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:00
Re: OT: 5th gear FABIA RS X MINI
:-) :yes: >:-[]
neregistrovaný "iwwo"
31. 8. 2006 14:20
Re: OT: 5th gear FABIA RS X MINI
:yes: :yes: :yes: >:D >:D :yes: :yes:
tak to ja musím........ta oktavka je :-!
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 14:26
Re: OT: 5th gear FABIA RS X MINI
:yes:
neregistrovaný "ford"
31. 8. 2006 14:16
převratná novinka
jisté je,že nic podobného tu nebylo (tedy díra na trhu) a že je to opravdu krásné,hezčí je jen audi A2
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "iwwo"
31. 8. 2006 14:24
Re: převratná novinka
neviem ako ostatny ale skodovka nevyraba vobec spatne auta,len trochu ine od ostatnych europskych automobiliek.
Som majitelom fabie combi 1.2 a som zatial po 12000km spokojny a hlavne s dizajnom ,ktory vobec nie este zastaraly.
31. 8. 2006 15:28
Re: převratná novinka
To je tím, že ji vlastníš, že s ní jezdíš... Paušální kritici Škody, to jsou vesměs nemajetní, mladí zoufalci... jimž pomalu začíná docházet... že vydělat na tu proklínanou Škodovku, nebude tak jednoduché, jak se jim ještě nedávno zdálo. Proto do nebes vynáší supersporty (nikdo se přece nebude divit, že nevlastní supersport) a zatracují auta, na která jen tak tak by mohli dosáhnout... jenže... nedosáhnou. Tyč od metra... to je jejich totem, to je jejich slepecká hůl.
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 16:07
Re: převratná novinka
to bylo trefné, zrovna dneska jsem šel kolem autobazaru a jen tak tam u plotu stálo docela pěkné BMW trojkové řady. Moc jsem to nezkoumal, ale cena byl 94 tisíc. Páni, vynásob to 3,5 a máš cenu moji Fábie. Ale dovedu si představit, jak mě tady za to bude kde kdo zatracovat, nazývat stejcem, chatařem a podobně ;-) a ač na takové BMW mám, tak bych si ho nekoupil. Na nové nemám a tak si na nic hrát nebudu.
31. 8. 2006 17:15
Re: převratná novinka
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Slav"
31. 8. 2006 15:12
Roomster je v pohode
Mal som tu moznost sa v nom dva dni povozit, pretoze znamy vyfasoval jeden kus/ cierna metaliza,TDI/ ako technik pre Roomster tour na Slovensku.Moj dojem je , ze lepsie vyzera v skutocnosti ako na fotografiach.Po druhe interier v danej vybave bol fakt dobre vypracovany aj co sa tyka pouzitych plastov a dizajnu, bol som fakt milo prekvapeny a navyse ten model mal aj presklennu strechu- to sa mi pacilo najviac.Cosa tyka priestoru pre cestujucich v zadu fakt dobre uzasne priestranne, ale co sa tyka priestoru vpredu tak som sa citil jak v tanku.male bocne a celne sklo dost divne na moj vkus, ale kompenzovala to dobre vyzerajuca pristrojava doska.No a co sa tyka motora tak to som bol dost sklamany, tie motory VW TDI to je hruza, kde sa to chyta na JTD napr. od Fiata. Napriek tomu zaujimave auto aj co sa tyka pohladu z boku. Myslim ze dost odradzujuca bude jeho cena, dat 400.000 Sk za zakladny model s 1.2 motorom tak to je na moj vkus dost drahe. A keby som sa mal rozhodnut medzi Roomsterom vo vyssej vybave TDI tak za tie peniaze radsej oktavku kombi.Ale poviem vam bolo zabavne sa vozit s nim po meste a zabavat sa na tom ze sme boli stredom pozornosti okoloiducich ,alebo ked sme zastali na pumpe.Uvidime, ale vsetci znami ktorym sme Roomstera ukazali sa pacil, teda presnejsie bol pre nich urcite zaujimavy. Prajem vsetkym pekny den!
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2006 15:13
ŠAMSTR
To, jestli automobilka udělá dobrý (pěkný) auto... poznáš, až když se kolem tebe rojí na silnici, na parkovišti... prostě když se pokouší ti vstoupit do vizuálního světa... Z tohoto pohledu to Škoda opět zvládla... s nebývalou nonšalancí. Mladej surfař bude neskonale spokojenej. Každej bude spokojenej... i estét. protože Roomster není jen jiný... on je mile jiný, je dotaženě jiný, je jiný, než jiní. Ostatně předek budeš vídat určitě i na nové Fabii... a ten opravdu chybu nemá. Kdo čekal zmenšenýho Range Rovera... ten tedy zklamanej je, kdo čekal přifouklý Fiorano... láme hůl... ti ostatní pozvolna přichází tomuhle autu na chuť. P.S. ŠKODA zaslouží za Roomstera velké BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 20:44
Re: ŠAMSTR
Přifouklý Fiorano >:D >:D :yes:
neregistrovaný "AliM"
31. 8. 2006 23:37
Re: ŠAMSTR
Hm, roomster je docela povedené auto, ale co bych mu vytkl je nezvykle malé boční prosklení předních dveří. Esteticky vypadajíc skvěle, v reálu ovšem méně praktické..Pokud srovnám např. s Fiatem Doblo, tak zde je výhled orientovaný spíše na řidiče. K čemu mi je spokojenost dětiček vzadu kochajících se krajinou, když je můj pohled omezen. Navíc když je auto využíváno z 90ti% pouze řidičem mi přijde tento fakt jako nedostatek. Jinak bych ještě byl radši za zadní posuvné dveře, které u konkurence taktéž nechybí, to už je ale otázka vkusu a praktičnosti. Proto by je mohly dát aspoň do příplatkové výbavy(toho se ale určitě nedočkáme). Jinak z fotek jsem čekal větší kočár, ale ve vnitř je fakt prostorný. Takže pokud využijete variablních sedaček, není nouze o milostné hrátky.. >:-[] >:-[] Za tu cenu(TDička)bych ale šel radši (i do benzinové) oktávky II. Ale jinak ve škodovce odvedli kus dobré práce a jen tak dál naše milá škodověnko.. :yes: :yes:
neregistrovaný "sr"
1. 9. 2006 09:09
Re: ŠAMSTR
Já bych tomu vozu vytknul hlavně nakládací hranu, to může dost lidí odradit. Jinak se mi auto líbí.
neregistrovaný "mlan"
31. 8. 2006 15:17
PICK-Up
Nemáte někdo informaci o nějakých nových Škodovkách? Např. PICK-UP, či jiné verze vycházející s Roomstera?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 15:32
Re: PICK-Up
ja nemam k dispozicii take markózne informacie... >:D ;-)
neregistrovaný "O.J."
31. 8. 2006 15:34
Re: PICK-Up
ku nie som anonym :-O ;-)
neregistrovaný "sr"
31. 8. 2006 16:23
Re: PICK-Up
nové škodovky budou :-)
neregistrovaný "O.J."
31. 8. 2006 17:24
Re: PICK-Up
>:D >:D ;-)
neregistrovaný "Petr Bezruč-Beznoh"
1. 9. 2006 18:54
Re: PICK-Up
Začíná se dělat už praktik, má třetí boční okno zaslepené a nějakou přípravu na podepření desky u zadních sedaček. Jinak posuvné dveře se prý testovaly, nevěřím ale, že by se objevily v sérii.