shrňme
si
to:
VolksWagónka das ŠKODA za celý minulý rok 2013 vyrobila téměř 1.000.000 ks [odkaz] spalovacích smradlavých popelnic [odkaz]
a
letos hodlá vyrobit pouhopouhých 500 ks přepálených CNG [odkaz] ?? pro pouze firemní klientelu??
a co prostý lid, který by chtěl jezdit za polovic na LPG ?? [odkaz] a přitom neplejtvat hledáním LPG pumpy [odkaz] ??
na ně
VolksWagónka das ŠKODA jako prdííííííííííííííííííííííí ??
Kharle, vždycky když si čtu tvůj přispěvek (nebo nějakéhjo podobného zoufalce s nickovou příponou "ANTIDIESEL"), tak si myslím, že už nelze více diskuzně klesnout a vždy mě pak přesvědčíš o opaku. Tvé příspěvky jsou tak na úrovni 2. třídy ZŠ. Opravdu ubohé :'-(:no::no::no: Ovšem automobilce Tesla tím děláš opravdu medvědí službu, takže jsi svým způsobem vlastně prospěšný ;-) >:D
"model je určen hlavně pro firemní zákazníky"
To plati o vsetkych modeloch oktavie. Ved ktory sudny clovek by si ju kupil za vlastne za ceny, ktore maju pre sukromnych zakaznikov? Az na tych par nadsencov, ktory tak cinia pre vlastenecke dovody (a to myslim uplne pozitivne).
Myslim ze je to dobry tah, drzim pesti, at se v tomto Skode dari a motory drzi. Porad lepsi tohle nez ty udehtovany cmoudi TDI :yes: O tom se da uvazovat
Přesně tak. Tahle kombinace dává smysl. Jen to chce zjistit a zajistit spolehlivost toho řešení a k tomu přidat kvalitní čerpací síť. Pak to nebude mít chybu.
Když si budu moct vybrat, kde natankuji podle momentálního dojezdu, aktuální ceny, líbivosti prostředí, personálu atd., prostě jako u normální benzínky, tak o týhle verzi začnu uvažovat.
jako největší minus vidim vykon jen 81kW.
to je malo i pro celkem poklidnyho jezdce.
kdyby to mělo z 1.4 standardnich 104 benzinovych kilowat, tak by se o tom uvazovat dalo.
vyhoda CNG bude ale jen docasu, protože od 2018 ze maj paliva zdaňovat spotrebni dani podle vyhrevnosti, a to by vyhodnost CNG, ale i LPG a i nafty nebyla tak velka.
doufejme ze to nezmeni a ze se tak z rakovinometu stane neprodejnej srot...
80 KW neni moc, pod 100kW bych take nesel. Ikdyz na klidne jezdeni to stacit bude v pohode.
Jinak to zdaneni si nejsem jist, trochu asi zdrazi LPG, ale nafta by snad nemela, protoze uz dnes splnuje minimlani hodnotu EU.
List 10
[odkaz]
Česká repoublika má jako "chudá země" možnost několikaleté výjimky z nového eurozpůsobu zdaňování paliv.
Navíc lze teoreticky "tankovat" doma z běžného plynovodu, kde platí jiné pravidla pro spotřební daň.
LPG hlavně do pár let skončí její ochrana před daněmi a vzhledem k jeho využití ihned nejspíš toho člověka, který si bude hrát na ministra financí napadne, zdanit to stejně jako benzín. Tudíž pápá krásný ceny, ale ty 3-4 roky, nebo kolik to je ještě osvobozené, tak se to vyplatí :-)
Jo, z domácího plynovodu tankovat lze a tam dneska taky platí osvobození.
Ale chtějí tam přitvrdit taky (viz mimo jiné ta prezentace, co sem hodil Choochoo), takže si moc nepomůžeš...