Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto svolá na Slovensku kvůli Dieselgate 32.000 aut

Servisní akce se týká 26.000 aut dovezených importérem a 6000 dovezených individuálně. Aféra Dieselgate se na Slovensku týká celkem 46.000 aut.
Zpět na článek
22. 1. 2016 15:44
22. 1. 2016 16:13
22. 1. 2016 15:06
Francie bude kvůli emisím vyšetřovat také Opel, Ford a Merce
Komise francouzského ministerstva energetiky vybrala náhodně stovku naftových aut všech hlavních značek a provedla testy. Nejhůře dopadl Renault, ale vyšší hodnoty vykázaly i modely dalších značek
[odkaz]

nakonec z toho koncern vyleze jako ten min jedovatej mezi jedomety
Rozbalit vlákno
67
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2016 15:20
Re: Francie bude kvůli emisím vyšetřovat také Opel, Ford a M
dizel nie je cesta.... jedno aka znacka.... ani v kii ci hyundai alebo toyote by som dizel nechcel .... je na case nieco s tymi dizlami spravit... ich boom prerastol az do akehosi nezdraveho biznisu... bez kuska logiky.... uprimne.. ked vidim test miniauta alebo kabria v dizli... tak sa neviem ci sa smiat ci plakat ... je na case dizlom uz zamavat... bez ohladu na znacku auta ....

verim ze dizlgejt mnohym otvoril oci.... a povznesu svoje zdravie nad uroven setrenia nejakych tych par centov .. cisto otvorene mozem povedat ze ani jeden moj znamy co kedy mal dizel nikdy este nic neusetril ... a dnes uz kazdy z nich tuzi po uplne trivialnom benzine... ale samozrejme jedna vec je auto na doma ..... a ina vec su firemne dizlove vozy ( kedze drvivu vacsinu dizlov stejne nakupuju firmy ) kde sa na okolie a zdravie uz nehladi vobec ... a kde na prvom mieste su peniaze ... nech to stoji co to stoji
22. 1. 2016 15:44
Re: JA USETRIM!
Ono to je tym, ze sice diesel skodi, ale nie jeho majitelovi, pretoze automobilky umiestnili vyfuk na zadnu stranu aut a nie do kabiny. Diesel je sebecky a ignoransky v zmysle - JA USETRIM!
Ci uz ano alebo nie to je ina otazka, ale s tym pocitom si ho vsetci kupuju. Na Zapade dokonca este z pocitom ekologickeho paliva. Benzin pouzivaju iba zli Americania, ktori otepluju planetu. My v Europe mame ekologicky diesel!
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2016 16:07
Re: JA USETRIM!
mam trosku obavy ze kym aj nadalej budu auta uz cim dalej tym viac o biznise ako o zdravej logike tak dizle uplne neskoncia tak skoro ;-\ ... takych prikladov je kopec.. na semaforoch je to sama octavia tdi kde mamicky s detmi frcia rano do skolky za papierovych 4,9 litra na sto a cele vysmiate jazdia s pocitom ze idu zadara a ekologicky a su uplne spokojne ..chapes tomu? .. pride mi ze kym sa nezmeni myslenie ludi alebo nepride nejake "znamenie zhora" ze uz je ozaj zle a treba otvorit oci a trosku zacat viac mysliet .... tak dizle tak skoro nezmiznu .. ja davam dizlom este tak dalsich 10-15 rokov a potom uz podla mna budu fakt v mensine... voci benzinom a .. a naspat sa to vrati do normalu .. uplne by som ich vylucil z limuzin nimiaut alebo kabrioletov... a nechal len par dizlov pre SUV ako kedysi ...
22. 1. 2016 16:13
Re: JA USETRIM!
Pokud chceš opravdu řešit emise a životní prostředí, tak spíš řeš legálnost chiptuningu a firem, které nabízejí kuchání filtrů. Moderní diesly jsou celkem v pohodě a oxidy dusíku při 130 km/h tě moc trápit nemusí. Spíš bych řešil auta v centrech měst jako celek.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2016 16:13
Re: JA USETRIM!
to mas pravdu... to je dalsia pohroma ;-\
22. 1. 2016 16:24
Re: JA USETRIM!
H/K_svet, niečo na tom je. Suseda takto "frčí" na naftovom Nissane Qashqai každý deň 600 metrov do jaslí a škôlky. Potom ho zaparkuje - perie, varí, ... a poobede to isté.
Ale najväčšia dízel pakáž sú aj tak služobné autá. Čo na nich prevádzajú firemní "pridelenci", tak to je na dechtový grc!
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2016 16:28
Re: JA USETRIM!
viem o com pisem... nasa susedka kusok vyssie co byva ma fabiu 1,4tdicko dokonca kombi... viac s snou stoji ako jazdi.... ta prejde mozno 5000 rocne..... napriek tomu asi pocitu jazdy zadarmo podlahla a musela kupit dizel... na druhej strane.. kym viac stoji ako jazdi tak nikomu s dizlom neskodi a tym menej trpi aj okolie ;-) ... tieto vikendove tetusky su vlastne vcelku usmevne... horsie su ozaj tie firemne kusky co jazdia denno denne ako sialene... tie to cele kazia.... mas uplnu pravdu
23. 1. 2016 18:14
Re: Kde je ta logika?
Niekedy pred 4mi rokmi nastal na SK dieselovy boom (po tom, co Fico znizil dan na naftu po protestoch dopravcov), kde k tradicnym naftovym regionom typu Nitra, Zlate Moravce (polnohospodari) alebo Brezno (lesnici) sa pridali aj dalsie regiony. Najviac je to vidno na dedinach a ojetinach. Bizardnosti typu Fiesta tdci alebo Peugeot 206 HDI z roku 2004 doplnuje Fiesta z roku 1970, samozrejme na naftu. Hlavne ze nafta je lacna - lacnejsia nez benzin a este k tomu nizsia spotreba. Kto nesetri na palive, okrada svoju rodinu.
A potom tu mame protesty proti uranovej bani, oceliarni, zlievarni, spalovni a neviem comu, kde sa argumentuje zhorsenim ovzdusia, pritom vsetci maju diesle.
23. 1. 2016 14:11
Re: Kde je ta logika?
600metrů do školky? proboha k čemu má nohy? to je iq dobytka...
22. 1. 2016 15:33
Re: Kde je ta logika?
Ten článek je jen jedna velká lež. Nestydíš se šířit lži? Od bojovníka proti podvodům bych čekal trošku víc. :no: :no: :no:
22. 1. 2016 15:42
Re: Kde je ta logika?
Článek píše čístou pravdu. Jen ty máš v halvě svůj Renault, který budeš obhajovat jakkoliv, i když ze sebe uděláš opět ukázkového hlupáka.

Budu citovat. "Budou se zodpovídat z testů, které odhalily, že jejich naftová auta vypouští v reálném provozu vyšší emise NOx než během homologační zkoušky v laboratoři."

Takže abys to pochopil i ty se svým zastřeným povědomím. Homologačními testy nějakým způsobem prolezou, ale v reálu smrdí mnohem víc, než VW. O nic jiného tu nejde.
Psal jsem ti to sem několikrát již před měsíci. Nic si nechtěl slyšet, mlel sis pořád svoji, aniž bys měl jakékoliv technické vědomosti o problému. Stále v tom hloupě pokračuješ.
8-s :no:
22. 1. 2016 15:45
Re: Kde je ta logika?
Proboha, co to tady zase plácáš. Proč cituješ z nějakého vylhaného článku?
Tady to máš docela dobře popsané. Snad to pochopíš.
[odkaz]
22. 1. 2016 16:18
Re: Kde je ta logika?
Obávám se, že jsi to nepochopil ty. Domotal jsi dohromady dvě zprávy.

Jen ti musím napsat, že zatím tvojemu Renaultu nikdo neubližuje. Jen se ho chtějí zeptat, proč jejich auta produkují desítinásbné překročení homologačních limitů při reálném provozu. Renault jim na to odpoví, že normy jsou špatně napsané (a bude mít pravdu) a je "z obliga".

Ty si z toho vem ponaučení, že ač si Renault zbožšťuješ a je tvou nedotknutelnou modlou, tak nám jeho auta otravují ovzduší mnohem více, než tebou nenáviděný VW. Toliko k reálným faktům. :-!
22. 1. 2016 16:26
Re: Kde je ta logika?
Já jsem nic nedomotal. To ty tvé zdroje motají 3 věci dohromady bez jakéhokoliv pochopení souvislostí (účelově nebo z neznalosti). Ale dám ti šanci. Zkus mě konkrétně napsat, co jsem nepochopil.
22. 1. 2016 16:27
Re: Kde je ta logika?
Dodnes jsi nepochopil, že Renault reálně překračuje v desetinásobcích emisní limity.
Reálně je na tom, co do skladby modelů/motorů, ze všech automobilek nejhůře.
22. 1. 2016 16:31
Re: Kde je ta logika?
Nechce se mě bavit o limitech. Mě vadí jen vědomé podvádění. V tom je VW sám. Ale i tak je na tom v těch reálných emisích mnohem hůře než Renault. Navíc je hodně překračuje v městském provozu, kde nejvíc vadí.
22. 1. 2016 16:35
Re: Kde je ta logika?
Jistě, tobě se nechce.

To je mi jasné už od začátku, že jakmile se tady ukáže na opravdovýho smrada, což je shodou okolností tvůj oblíbenec, tak ho bohorovně přehlídneš a začneš tu šermovat nějakým podváděním, kterému stejně, díky své technické impotenci, nejsi schopen porozumět.

A ještě jednou pro tebe. Renault je na tom, co do reálných emisí u svých modelů, mohem hůře než VW. Konečně to pochop!
Testů, co proběhly, je plný internet. Vyznívají zcela jasně. :-!
22. 1. 2016 16:42
Re: Kde je ta logika?
S člověkem, který toleruje podvádění se nebudu bavit. VW je na tom v emisích lépe teď, protože už 2 roky ví, že má průser. Musel proto nasadit SCR. Donutila ho k tomu ostuda. Renault jel jen podle platné normy. Nebýt podvodu VW, tak dnes nikdo neblázní a ke změně norem a postupnému snižování emisí by došlo i tak. Byl na to harmonogram a automobilky tomu přizpůsobily i vývoj motorů.
22. 1. 2016 16:47
Re: Kde je ta logika?
Ty se předně nechceš bavit s člověkem, který klidně ukáže na reálný problém opravdového smrada - shodou okolností - tvého nedotknutelného oblíbence.
To je celý tvůj problém.
Technicky jsi nevzdělaný, vůbec nechápeš podstatu problému, žiješ z konspirací a vlastní hlouposti, která ti zatemňuje mozek. Nedokážeš přijímat nepříjemné fakta, cíleně je zlehčuješ a vytěsňuješ.

O tom, že reálné emise neodpovídají těm laboratorním, se píše dobrých pět let. Lidé, kteří se v tomto pohybují, napsali na toto téma spousty článků. To jen tys nevěděl, která bije a hloupého ze sebe děláš (možná ani nemusíš dělat) i teď. 8-s :no:
22. 1. 2016 16:52
Re: Kde je ta logika?
:-) :yes:
22. 1. 2016 18:57
Re: Kde je ta logika?
Renault podvadel a podvadi uplne stejne jako VW a stejne jako mnozi dalsi. Rozdil je jen v tom, ze si kazdy zvolil jinou cestu k podvodu. No a jelikoz se jedna o podvod na ultradebilni normu z pera nejakeho magora, tak ja osobne nemam zadny problem s tim, abych toleroval jak Renault, tak VW. Oba delaji vyborne naftove motory :yes:
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2016 21:13
Re: Kde je ta logika?
To už zní reálněji.
22. 1. 2016 18:18
Re: Kde je ta logika?
koukám, že to nějak špatně neseš....
22. 1. 2016 18:24
Re: Kde je ta logika?
Tobě lži nevadí?
22. 1. 2016 18:47
Re: Kde je ta logika?
Tobě očividně vadí pravda. Když se týká průseru Renaultu. >:D :yes:

[odkaz]
22. 1. 2016 19:37
Re: Kde je ta logika?
Pravda mně nevadí. Mohu se s tebou o ni podělit. Ať už v tom máš jasno.
1. O probíhající kontrole 100 aut jsem už tady psal dávno.
2. Probíhající svolávačka Capturů nemá s touto kontrolou ani s Dieselgate nic společného (je staršího data).
3. Případná další svolávačka Renaultu bude dobrovolná a nemá s probíhající kontrolou také nic společného. Je to nabídka pro ty, kteří chtějí mít reálné emise blíže těm normovaným. I bez svolávačky budou motory plnit bez podvodu stávající platné normy.
3. Výsledkem kontrol je rozdíl mezi normovanými a reálnými emisemi, podvod nebyl nikomu prokázán (dle vyjádření Sé***ne Royalové).
Ještě chceš něco vysvětlit?
22. 1. 2016 19:44
Re: Kde je ta logika?
Po třech hodinách jsi konečně pochopil, o co jde.

Gratuluji, máš opravdu dlouhé vedení. :-!

PS: o co v těchto svolávačkách jde nebo nejde, si každý rozumný a věci znalý udělá názor sám. Kdyby nebyl žádný problém, nebude svolávačka.

PPS: jsem zvědavý, jak bude reagovat Mercedes na tyto vzniklé problémy, po tom, co nakupuje tebou vychvalováné motory od Renaultu, které mu teď udělaly mediální ostudu.
22. 1. 2016 19:59
Re: Kde je ta logika?
Víš kolik probíhá svolávaček? U 15 000 Capturů vyrobených od února do září byla závada. Závada byla zjištěna v červenci a od začátku září bylo vše v pořádku. Bylo to tedy před vypuknutí Dieselgate. Dávat to do souvislosti s probíhající kontrolou ve Francii může jen bezmozek nebo lhář. Ta případná druhá dobrovolná svolávačka je reakcí na mediální tlak, který vyvolal podvod VW. Dnes už média nezajímá, že motory plní platnou normu. Chtějí po automobilkách, aby plnili normu, která ještě neexistuje. Ostudu si dělají média, která nepravdivě informují.
22. 1. 2016 20:13
Re: Kde je ta logika?
Tak učitě. >:D
Renaultu naměří vysoce průserové emise v reálném provozu a nynější emisní svolávačka s tím nemá nic společného.
Ten tvůj Renaultí fanatismus už není ani k smíchu, ale spíš k pláči. Kopeš kolem sebe jak malé děcko, nedokážeš tu přiznat, že Renault něco očividně prokoučoval a teď se jen snaží a bude snažit kličkovat, mlžit a hasit průsery, které vyprodukoval.

Tebe a tvůj "rozhled" mohu jen politovat.
22. 1. 2016 20:24
Re: Kde je ta logika?
Litovat mě nemusíš. Já ti ten tvůj bulvární rozhled taky nezávidím. Uvádění pravdivých údajů, které si může každý ověřit, je podle tebe kopání malého děcka? Tvůj svět je opravdu bizarní.
22. 1. 2016 20:36
Re: Kde je ta logika?
Přemýšlím, jestli vědomě a dobrovolně plníš tuto roli užitečného idiota, nebo jsi jen takový srab, který se bojí přiznat (hlavně sám sobě) pravdu. :-!
22. 1. 2016 20:43
Re: Kde je ta logika?
Lhal jsem snad někde? Vadí ti pravda a lžím tleskáš.
22. 1. 2016 20:50
Re: Kde je ta logika?
Nikdy jsem žádné lži netleskal.

Ty ze sebe děláš spíš toho užitečného idiota. Asi tvůj obranný reflex. Ne každý se dokáže k problému postavit jako rovnej chlap.
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2016 21:11
Re: Kde je ta logika?
Idiota jsi ze sebe udělal sám. Až mě udivuje, jak levně. Jsi demagog, ale dobrý. Hlavně ten šestiválec ti nevyšel u MB. Ono na ty válce jsi obecně chabrus..... >:D >:-[] >:-[] naposled sis tu napráskal u vrkuboye. Pak vyjel s 12v u ciga. Mno, synečku, z tebe musí mít doktor radost. >:D >:D >:D ;-)
Raději napiš a dolož: Která jiná automobilka má prokazatelně sw, který švindluje stejně jako vw. Psal jsem pomalu, abys to rychleji vstřebal. ;-)
22. 1. 2016 21:32
Re: Kde je ta logika?
Jiříku, kdo má jaký sw, to netuším. Ale nedělám si iluze. Žiji v reálném světě, kde Renaultu vychází emise úplně na guvno.
A mně je to na stejný guvno jedno.
Jen se bavím nad vaší sebezác***u reakcí, kdy vám předně nejde vůbec o nějaký čistý vzduch, ale o to, jestli někdo "podváděl".
22. 1. 2016 21:53
Re: Kde je ta logika?
Pokud mně půjde o čistý vzduch, tak nebudu kritizovat automobilky. Normy a metodiky měření dělá někdo jiný. Stejně tak někdo jiný toleruje chiptuning a kuchání filtrů. U automobilek je pro mě podstatné, zda podvádí. Přece nebudu dávat své peníze nějakému podvodníkovi.
22. 1. 2016 22:00
Re: Kde je ta logika?
Podvádí i tvůj Renault. A teď se klidně na hlavu postav. Stejně s tím nic neudělal. :-!
23. 1. 2016 09:03
Re: Kde je ta logika?
Třeba podvádí. Zatím se však o ničem neví. VW je v tom pořád sám.
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2016 22:02
Re: Kde je ta logika?
Já mám čistý vzduch, kdy si řeknu. Naposled jsem to prubnul u V3S a bylo to fajne >:D jasně, rozumím. Ale dýzlgatě jsou o podvodu u fauvé.
22. 1. 2016 22:06
Re: Kde je ta logika?
Je to především problém v USA. Ne u nás.
22. 1. 2016 21:14
Re: Kde je ta logika?
Ale tleskal. Třeba tady:
"Komise francouzského ministerstva energetiky vybrala náhodně stovku naftových aut všech hlavních značek a provedla testy. Nejhůře dopadl Renault Espace, Renault Captur a ještě jedna nejmenovaná dodávka od Renaultu.
Limity překračují ale i naftové vozy Mercedesu (Mercedes používá v některých modelech diesel od Renaultu), včetně luxusní třídy S.."

- Komise vybrala 100 aut (pravda) a provedla testy (neprovedla, zatím se testovalo jen 20 aut některých značek). Kdo dopadl nejhůře se teprve uvidí.
- Limity překračují ale i naftové vozy Mercedesu (lež - jde jen o Mercedes S, zmínka o motorech od Renaultu je mimo)

"Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci...."- lež

- svolávací akce nemají s probíhající kontrolou nic společného

A takhle by se dalo pokračovat.
22. 1. 2016 21:22
Re: Kde je ta logika?
I na motory od Renaultu dojde. Na to vem jed.
Pokud si vzpomínáš, kolikrát a na co jsem tě ohledně těch motorů ptal, tak ti to docvakne.

Svolávací akce mají co dělat s emisemi. A je úplně jedno, jestli na to přišla nějaká komise, nebo to hasí samotný Renault. Ve výsledku je snaha odstranit reálný emisní průser.
23. 1. 2016 19:39
Re: Kde je ta logika?
Že by měl Renault tak rychle řešení?A VW od prvního vyšetřování v USA nic.
Tak to opravdu musí být ve VW naprosto neschopní vývojáři.
Někomu řešení trvá ani ne 1/2roku.Jiný potřebuje 2 roky. :-! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2016 21:08
Re: Kde je ta logika?
Jsem si nevšiml, že MB kupuje od Ren i šestiválce. ... ty ostudo. Zatím si tu ostudu děláš sám.
22. 1. 2016 21:09
Re: Kde je ta logika?
>:D
No tys tu chyběl. Vitaj. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2016 21:12
Re: Kde je ta logika?
>:D ;-) nemoh jsem vynechat seanci >:D
22. 1. 2016 21:50
Re: Kde je ta logika?
Jo ale za 100 aut je otestováno 22 a z toho 5 aut vykázalo rozpor v emisích.
17 aut z tohoto množství je v pořádku.
Tudíž zdaleka ne všichni podváděli.
A že by jiní kamuflovali stopy falšování a měli přiravené řešení v šuflíku a jen VW ne, podtrhuje jeho neschopnost.Ale spíše jsou ta takzvaná kamuflování spíše novinářské kachny.
22. 1. 2016 22:00
Re: Kde je ta logika?
Výsledky reálného měření jen ukazují v jakém stupni vývoje a nasazení motoru, která automobilka zrovna byla. Někdo vydělal na tom, že by bez SCR nebyl plnit platné normy a proto byl nucen SCR nasadit už teď. Jiné automobilky pak plánovaly nasadit nové motory až s normou EURO6c nebo 6d. Kvůli podvodu VW pak padá vina na automobilky, které se žádného podvodu nedopustily.
22. 1. 2016 22:02
Re: Kde je ta logika?
Ty a technika? Ale jdi ty. ;-)
23. 1. 2016 15:30
Re: Kde je ta logika?
Pěkná blbost. VW nepodváděl, využíval možnosti dané evropskou metodikou, což dělají bez vyjímky všichni. Ano, někdo funkcí softu (který bosch samozřejmě dodává mnoha výrobcům), někdo odpojeným příslušenstvím, jiný pneu s nízkým valivým odporem a jinak postavenou geometrií, další menší nádrží atd. Princip je vždy stejný - vyhovět předepsané normě. Všichni to ví, všichni to dělají, všichni to tolerují.
23. 1. 2016 17:19
Re: Kde je ta logika?
Mezi podvodem (rozpoznání testu) a vyhovění platným normám je obrovský rozdíl. Při podvodu obejdeš i ty normy, kteří ostatní plní. Pokud to nechápeš, tak je škoda každého slova, kterým zaplevelíš diskusi.
23. 1. 2016 20:40
Re: Kde je ta logika?
Zcela naopak - soft funguje pořád (tedy i zcela hypoteticky na silnici při identických podmínkách - nemožné, ale..), kdežto ty fígle co používají ostatní jsou ryze záležitost labolatoře - chtěl bych vidět to auto který pojede s odpojeným příslušenstvím motoru nebo jinou geo.
Normu splňují všichni kdo prošli měrěním podle předepsané metodiky, tedy i VW, proto také v eu legislativní problém nemá. Pokud tomu nerozumíš, radši se nevyjadřuj ;-)
24. 1. 2016 09:05
Re: Kde je ta logika?
Ty legální fígle používá i VW. Jen si k tomu ještě přidal podvodný soft.
24. 1. 2016 12:29
Re: Kde je ta logika?
Ano používají je všichni. Soft je jedna z variant, a bylo potvrzeno že na něm nic nelegálního není. ;-)
23. 1. 2016 19:33
Re: Kde je ta logika?
Kde jsou důkazy že podvádějí všichni a ne jen VW?
Zatím je nikdo nepředložil a není to zrovna krátká doba od odhalení podvodu VW.
23. 1. 2016 20:42
Re: Kde je ta logika?
Jelikož to co předvádní VW a ostatní není podvod ale pouze využívání možností nedc tak nevím na co chceš důkazy ;-)
24. 1. 2016 09:15
Re: Kde je ta logika?
Proto se VW přiznal. Asi jen tak ze srandy. Proto se přiznal i Bosch. Samozřejmě s tím, že soft je nelegální a je určen jen pro testování.
24. 1. 2016 12:31
Re: Kde je ta logika?
VW přiznal že ten soft používá, logicky když je to pravda. Homologační autority naopak potvrdily že taková funkce softu není v rozporu s metodikou, a tudíž je legální.
24. 1. 2016 14:22
Re: Kde je ta logika?
A proto musí ty auta v mnoha zemích opravit. :-! ;-)
24. 1. 2016 14:29
Re: Kde je ta logika?
Nepovídej, v které zemi eu už probíhá povinná svolávačka?
24. 1. 2016 14:57
Re: Kde je ta logika?
Tak třeba zrovna v Německu: [odkaz]
Kde rozhodla vláda že je to povinné.
24. 1. 2016 15:06
Re: Kde je ta logika?
Jsem se právě ptal kde už skutečně probíhá, strašáků je všude dost ;-) O měsíc později než je tvůj odkaz zjistili soudruzi z německa že se vlastně nic nestalo: [odkaz]
24. 1. 2016 15:53
Re: Kde je ta logika?
A německá vláda rozhodla že svolávačka tedy nebude povinná?To máš kde?
Navíc se v tom tvém odkazu píše že to není potvrzené. ;-)
Mimochodem je vidět že si poněkud opožděný [odkaz]
Takže žádné legální,podvod.
24. 1. 2016 16:22
Re: Kde je ta logika?
Já jsem nepsal že vláda něco zrušila, nevím kde to čteš ;-) Jenom tě upozorňuju na to že zatím nikde nic takového nezačalo, a pokud to v jedné zemi skutečně proběhne tak jenom proto že všichni zúčastnění přistoupí na dohodu. KBA jasně deklarovalo že stávající verze sw je v pořádku, naopak dosud plně neschválilo navrhované úpravy. Německá vláda sice má narozdíl od jiných aparát k povinnému přistavení vozidla, ovšem aby ho mohla použít musí mít pochopitelně podnět, a ten může vydat vw coby výrobce nebo třeba právě KBA coby homologační autorita. Pokud KBA neschválí návrhovanou úpravu VW, muže sice vláda svolávat auta na podnět VW (nikoliv tedy z legislativních důvodů!) ale nemá je jak upravit. A nebo je varianta že se vlk nažere a koza zůstane celá a bude vytvořen dojem jak se na tom usilovně pracuje - tedy vláda svolá auta, vw tam nahraje novou verzi softu - což je naprosto bežný servisní úkon - a KBA tím pádem nic nenamítá protože je to standart update akce.
24. 1. 2016 19:38
Re: Kde je ta logika?
Tak si to přečti ještě jednou,aby jsi porozuměl textu.KBA má schválit pouze úpravu a pokud ji neschválí tak přijde na řadu řešení z USA.
Takže software pouze pro test emisí je nelegální,a VW podvádí.
Předpokládám že to spíše KBA schválí,druhé řešení je podstatně pro VW dražší.
A nebudou přehrávat jen software,ale i doplněna i mřížka do sání.
V obou případech jde o nápravu podvodu,nikoli standart update akce.Neboť i Bosch je varoval,že je to nelegální,tudíž ne chyba,které se žádná firma nevyhne,nýbrž úmysl.
Jiná cesta prostě není.
24. 1. 2016 23:48
Re: Kde je ta logika?
Hele nic ve zlém ale žiješ v nějaké bublině a nebo máš problém s porozuměním psaného textu.
KBA jasně deklarovala že stávající stav (tedy verze sw s inkriminovanou funkcí) je v souladu s platnou legislativou. Tedy žádný nelegální software (opomíjím že nic takového ani nemůže existovat, sw prostě dělá co je mu naprogramováno), a tedy žádný podvod.
U většiny motorů se jedná jen o update sw, proto to KBA nijak neřeší, to je prostě úkon který se dělá zcela běžně. U 1.6 pak jde o doplnění usměrňovače, což právě KBA zatím neschválilo, protože tady už se jedná o zásah do vozidla, které je homologováno tak jak je. Obě úpravy nic nemění na platnosti homologace, tady i vozidlo bez nich jí splňuje.
Americké řešení vůnec není na pořadu dne, právě proto že to narozdíl od bežného updatu stojí peníze. Bosch nikoho nevaroval, naopak ten soft sám vyvinul a distribuoval, používá ho pochopitelně více automobilek a nynější mediální prohlášení jsou akorát plácnutí do tmy, protože není co ztratit - v eu je to zkrátka legální, ale proč se nezalíbit ekoteroristům že...

Takže sumasumárum - v eu soft legální je.
Avatar - Pepa_007
23. 1. 2016 00:01
Zeptám se.....
Zeptám se: A bude to stačit? Stačit opravit těch několik miliónu aut a tím zvrátíme globální oteplování? Či výskyt rakoviny?
Odpovím si sám: Nikoli. Je to jen politika. Nic jiného.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
23. 1. 2016 02:03
nafouknutá bublina
To je zas mediální šaškárna a nafouknutá bublina. Jak když se na Nově ukazuje narozené zvířátko, ale o tom že se dnes hlasovalo o strategickém zákonu ticho po pěšině. Celé dieselgate je blbost. Zajímavé je, že se nikdo nikdy neptal na to, co se komu uvolňuje uvnitř v interiéru, to jsou teprve zajímavé tabulky.
Rozbalit vlákno
3
23. 1. 2016 19:35
Re: nafouknutá bublina
Ty mediální šaškárno,snad chceš koncern VW úplně zničit? >:-[]
Avatar - vabis
23. 1. 2016 22:53
Re: nafouknutá bublina
Pro dosažení hodnot platí nařízení Evropského parlamentu a Rady ES715/2007. V Evropské unii se používá 97 NEDC cyklus. Ten se jede na dynamometru po 1180 sekund a auto ujede vzdálenosti 11,06km. Je obecně známý fakt, že tento test NEODPOVÍDÁ reálnému provozu a všichni toho využívají. Stejně jako praktiky, které jsou během testu tolerované. Například olej (který by v praxi nevydržel), upravenou geometrii náprav, odpojení alternátoru, menší nádrž atd atd.

Proto na tomto testu nedosáhneš reálné spotřeby. VW TAK JAKO VĚTŠINA OSTATNÍCH má samozřejmě chytré auto. Které na základě vstupních údajů, které jsou dané testem a nelze se od nich odchýlit pozná, že auto jede test. Tento fakt je po léta veřejně známý !

Problém VW je pouze ve slovíčkaření, protože ostatní poznají, kdy měřící cyklus neprobíhá (což není zakázáno). Kdežto VW pozná, kdy měřící cyklus probíhá. Toto je celá podstata tvého „dieselgate“ ;-) ... Všichni pak samozřejmě na silnici v reálu vypouštějí to co chtějí, protože na to není metr.
24. 1. 2016 14:21
Re: nafouknutá bublina
Ano testovací cyklus simuluje velmi malé zatížení motoru.Tak malé,že neodpovídá reálnému provozu.Ale to ví všichni.Na druhou stranu při vyšším zatížení spaluješ bohatší směs tudíž není důvod proč by emise NOx měli být výrazně výšší.
Problém VW v USA byl že právě při velmi malém zatížení v městském provozu vykazoval výrazně vyšší hodnoty než v testu.A to i Passat s SCR.BMW se tak nechovalo.Takže lze nepodvádět,jen chtít.
Stejně tak na tento problém poukazoval německý DUH v roce 2011,světe div se týkalo s to opět VW Passat.
Pokud by toto vykázala v německu jiná než domácí automobilka,tak už tenkrát zde mohla být pěkná aféra.