Novinky
Zeptám se: A bude to stačit? Stačit opravit těch několik miliónu aut a tím zvrátíme globální oteplování? Či výskyt rakoviny?
Odpovím si sám: Nikoli. Je to jen politika. Nic jiného.
Odpovím si sám: Nikoli. Je to jen politika. Nic jiného.
To je zas mediální šaškárna a nafouknutá bublina. Jak když se na Nově ukazuje narozené zvířátko, ale o tom že se dnes hlasovalo o strategickém zákonu ticho po pěšině. Celé dieselgate je blbost. Zajímavé je, že se nikdo nikdy neptal na to, co se komu uvolňuje uvnitř v interiéru, to jsou teprve zajímavé tabulky.
Ty mediální šaškárno,snad chceš koncern VW úplně zničit? >😒]
Pro dosažení hodnot platí nařízení Evropského parlamentu a Rady ES715/2007. V Evropské unii se používá 97 NEDC cyklus. Ten se jede na dynamometru po 1180 sekund a auto ujede vzdálenosti 11,06km. Je obecně známý fakt, že tento test NEODPOVÍDÁ reálnému provozu a všichni toho využívají. Stejně jako praktiky, které jsou během testu tolerované. Například olej (který by v praxi nevydržel), upravenou geometrii náprav, odpojení alternátoru, menší nádrž atd atd.
Proto na tomto testu nedosáhneš reálné spotřeby. VW TAK JAKO VĚTŠINA OSTATNÍCH má samozřejmě chytré auto. Které na základě vstupních údajů, které jsou dané testem a nelze se od nich odchýlit pozná, že auto jede test. Tento fakt je po léta veřejně známý !
Problém VW je pouze ve slovíčkaření, protože ostatní poznají, kdy měřící cyklus neprobíhá (což není zakázáno). Kdežto VW pozná, kdy měřící cyklus probíhá. Toto je celá podstata tvého „dieselgate“ 😉 ... Všichni pak samozřejmě na silnici v reálu vypouštějí to co chtějí, protože na to není metr.
Proto na tomto testu nedosáhneš reálné spotřeby. VW TAK JAKO VĚTŠINA OSTATNÍCH má samozřejmě chytré auto. Které na základě vstupních údajů, které jsou dané testem a nelze se od nich odchýlit pozná, že auto jede test. Tento fakt je po léta veřejně známý !
Problém VW je pouze ve slovíčkaření, protože ostatní poznají, kdy měřící cyklus neprobíhá (což není zakázáno). Kdežto VW pozná, kdy měřící cyklus probíhá. Toto je celá podstata tvého „dieselgate“ 😉 ... Všichni pak samozřejmě na silnici v reálu vypouštějí to co chtějí, protože na to není metr.
Ano testovací cyklus simuluje velmi malé zatížení motoru.Tak malé,že neodpovídá reálnému provozu.Ale to ví všichni.Na druhou stranu při vyšším zatížení spaluješ bohatší směs tudíž není důvod proč by emise NOx měli být výrazně výšší.
Problém VW v USA byl že právě při velmi malém zatížení v městském provozu vykazoval výrazně vyšší hodnoty než v testu.A to i Passat s SCR.BMW se tak nechovalo.Takže lze nepodvádět,jen chtít.
Stejně tak na tento problém poukazoval německý DUH v roce 2011,světe div se týkalo s to opět VW Passat.
Pokud by toto vykázala v německu jiná než domácí automobilka,tak už tenkrát zde mohla být pěkná aféra.
Problém VW v USA byl že právě při velmi malém zatížení v městském provozu vykazoval výrazně vyšší hodnoty než v testu.A to i Passat s SCR.BMW se tak nechovalo.Takže lze nepodvádět,jen chtít.
Stejně tak na tento problém poukazoval německý DUH v roce 2011,světe div se týkalo s to opět VW Passat.
Pokud by toto vykázala v německu jiná než domácí automobilka,tak už tenkrát zde mohla být pěkná aféra.
[odkaz]
nakonec z toho koncern vyleze jako ten min jedovatej mezi jedomety
verim ze dizlgejt mnohym otvoril oci.... a povznesu svoje zdravie nad uroven setrenia nejakych tych par centov .. cisto otvorene mozem povedat ze ani jeden moj znamy co kedy mal dizel nikdy este nic neusetril ... a dnes uz kazdy z nich tuzi po uplne trivialnom benzine... ale samozrejme jedna vec je auto na doma ..... a ina vec su firemne dizlove vozy ( kedze drvivu vacsinu dizlov stejne nakupuju firmy ) kde sa na okolie a zdravie uz nehladi vobec ... a kde na prvom mieste su peniaze ... nech to stoji co to stoji
Ci uz ano alebo nie to je ina otazka, ale s tym pocitom si ho vsetci kupuju. Na Zapade dokonca este z pocitom ekologickeho paliva. Benzin pouzivaju iba zli Americania, ktori otepluju planetu. My v Europe mame ekologicky diesel!
Ale najväčšia dízel pakáž sú aj tak služobné autá. Čo na nich prevádzajú firemní "pridelenci", tak to je na dechtový grc!
A potom tu mame protesty proti uranovej bani, oceliarni, zlievarni, spalovni a neviem comu, kde sa argumentuje zhorsenim ovzdusia, pritom vsetci maju diesle.
Budu citovat. "Budou se zodpovídat z testů, které odhalily, že jejich naftová auta vypouští v reálném provozu vyšší emise NOx než během homologační zkoušky v laboratoři."
Takže abys to pochopil i ty se svým zastřeným povědomím. Homologačními testy nějakým způsobem prolezou, ale v reálu smrdí mnohem víc, než VW. O nic jiného tu nejde.
Psal jsem ti to sem několikrát již před měsíci. Nic si nechtěl slyšet, mlel sis pořád svoji, aniž bys měl jakékoliv technické vědomosti o problému. Stále v tom hloupě pokračuješ.
8-s :no:
Tady to máš docela dobře popsané. Snad to pochopíš.
[odkaz]
Jen ti musím napsat, že zatím tvojemu Renaultu nikdo neubližuje. Jen se ho chtějí zeptat, proč jejich auta produkují desítinásbné překročení homologačních limitů při reálném provozu. Renault jim na to odpoví, že normy jsou špatně napsané (a bude mít pravdu) a je "z obliga".
Ty si z toho vem ponaučení, že ač si Renault zbožšťuješ a je tvou nedotknutelnou modlou, tak nám jeho auta otravují ovzduší mnohem více, než tebou nenáviděný VW. Toliko k reálným faktům. :-!
Reálně je na tom, co do skladby modelů/motorů, ze všech automobilek nejhůře.
To je mi jasné už od začátku, že jakmile se tady ukáže na opravdovýho smrada, což je shodou okolností tvůj oblíbenec, tak ho bohorovně přehlídneš a začneš tu šermovat nějakým podváděním, kterému stejně, díky své technické impotenci, nejsi schopen porozumět.
A ještě jednou pro tebe. Renault je na tom, co do reálných emisí u svých modelů, mohem hůře než VW. Konečně to pochop!
Testů, co proběhly, je plný internet. Vyznívají zcela jasně. :-!
To je celý tvůj problém.
Technicky jsi nevzdělaný, vůbec nechápeš podstatu problému, žiješ z konspirací a vlastní hlouposti, která ti zatemňuje mozek. Nedokážeš přijímat nepříjemné fakta, cíleně je zlehčuješ a vytěsňuješ.
O tom, že reálné emise neodpovídají těm laboratorním, se píše dobrých pět let. Lidé, kteří se v tomto pohybují, napsali na toto téma spousty článků. To jen tys nevěděl, která bije a hloupého ze sebe děláš (možná ani nemusíš dělat) i teď. 8-s :no:
[odkaz]
1. O probíhající kontrole 100 aut jsem už tady psal dávno.
2. Probíhající svolávačka Capturů nemá s touto kontrolou ani s Dieselgate nic společného (je staršího data).
3. Případná další svolávačka Renaultu bude dobrovolná a nemá s probíhající kontrolou také nic společného. Je to nabídka pro ty, kteří chtějí mít reálné emise blíže těm normovaným. I bez svolávačky budou motory plnit bez podvodu stávající platné normy.
3. Výsledkem kontrol je rozdíl mezi normovanými a reálnými emisemi, podvod nebyl nikomu prokázán (dle vyjádření Sé***ne Royalové).
Ještě chceš něco vysvětlit?
Gratuluji, máš opravdu dlouhé vedení. :-!
PS: o co v těchto svolávačkách jde nebo nejde, si každý rozumný a věci znalý udělá názor sám. Kdyby nebyl žádný problém, nebude svolávačka.
PPS: jsem zvědavý, jak bude reagovat Mercedes na tyto vzniklé problémy, po tom, co nakupuje tebou vychvalováné motory od Renaultu, které mu teď udělaly mediální ostudu.
Renaultu naměří vysoce průserové emise v reálném provozu a nynější emisní svolávačka s tím nemá nic společného.
Ten tvůj Renaultí fanatismus už není ani k smíchu, ale spíš k pláči. Kopeš kolem sebe jak malé děcko, nedokážeš tu přiznat, že Renault něco očividně prokoučoval a teď se jen snaží a bude snažit kličkovat, mlžit a hasit průsery, které vyprodukoval.
Tebe a tvůj "rozhled" mohu jen politovat.
Ty ze sebe děláš spíš toho užitečného ***a. Asi tvůj obranný reflex. Ne každý se dokáže k problému postavit jako rovnej chlap.
Raději napiš a dolož: Která jiná automobilka má prokazatelně sw, který švindluje stejně jako vw. Psal jsem pomalu, abys to rychleji vstřebal. 😉
A mně je to na stejný guvno jedno.
Jen se bavím nad vaší sebezác***u reakcí, kdy vám předně nejde vůbec o nějaký čistý vzduch, ale o to, jestli někdo "podváděl".
Limity překračují ale i naftové vozy Mercedesu (Mercedes používá v některých modelech diesel od Renaultu), včetně luxusní třídy S.."
- Komise vybrala 100 aut (pravda) a provedla testy (neprovedla, zatím se testovalo jen 20 aut některých značek). Kdo dopadl nejhůře se teprve uvidí.
- Limity překračují ale i naftové vozy Mercedesu (lež - jde jen o Mercedes S, zmínka o motorech od Renaultu je mimo)
"Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci...."- lež
- svolávací akce nemají s probíhající kontrolou nic společného
A takhle by se dalo pokračovat.
Pokud si vzpomínáš, kolikrát a na co jsem tě ohledně těch motorů ptal, tak ti to docvakne.
Svolávací akce mají co dělat s emisemi. A je úplně jedno, jestli na to přišla nějaká komise, nebo to hasí samotný Renault. Ve výsledku je snaha odstranit reálný emisní průser.
Tak to opravdu musí být ve VW naprosto neschopní vývojáři.
Někomu řešení trvá ani ne 1/2roku.Jiný potřebuje 2 roky. :-! >😒]
No tys tu chyběl. Vitaj. 😉
17 aut z tohoto množství je v pořádku.
Tudíž zdaleka ne všichni podváděli.
A že by jiní kamuflovali stopy falšování a měli přiravené řešení v šuflíku a jen VW ne, podtrhuje jeho neschopnost.Ale spíše jsou ta takzvaná kamuflování spíše novinářské kachny.
Normu splňují všichni kdo prošli měrěním podle předepsané metodiky, tedy i VW, proto také v eu legislativní problém nemá. Pokud tomu nerozumíš, radši se nevyjadřuj 😉
Zatím je nikdo nepředložil a není to zrovna krátká doba od odhalení podvodu VW.
Kde rozhodla vláda že je to povinné.
Navíc se v tom tvém odkazu píše že to není potvrzené. 😉
Mimochodem je vidět že si poněkud opožděný [odkaz]
Takže žádné legální,podvod.
Takže software pouze pro test emisí je nelegální,a VW podvádí.
Předpokládám že to spíše KBA schválí,druhé řešení je podstatně pro VW dražší.
A nebudou přehrávat jen software,ale i doplněna i mřížka do sání.
V obou případech jde o nápravu podvodu,nikoli standart update akce.Neboť i Bosch je varoval,že je to nelegální,tudíž ne chyba,které se žádná firma nevyhne,nýbrž úmysl.
Jiná cesta prostě není.
KBA jasně deklarovala že stávající stav (tedy verze sw s inkriminovanou funkcí) je v souladu s platnou legislativou. Tedy žádný nelegální software (opomíjím že nic takového ani nemůže existovat, sw prostě dělá co je mu naprogramováno), a tedy žádný podvod.
U většiny motorů se jedná jen o update sw, proto to KBA nijak neřeší, to je prostě úkon který se dělá zcela běžně. U 1.6 pak jde o doplnění usměrňovače, což právě KBA zatím neschválilo, protože tady už se jedná o zásah do vozidla, které je homologováno tak jak je. Obě úpravy nic nemění na platnosti homologace, tady i vozidlo bez nich jí splňuje.
Americké řešení vůnec není na pořadu dne, právě proto že to narozdíl od bežného updatu stojí peníze. Bosch nikoho nevaroval, naopak ten soft sám vyvinul a distribuoval, používá ho pochopitelně více automobilek a nynější mediální prohlášení jsou akorát plácnutí do tmy, protože není co ztratit - v eu je to zkrátka legální, ale proč se nezalíbit ekoteroristům že...
Takže sumasumárum - v eu soft legální je.