jj
JE NÁM JASNÝ ŽE ŠKODOVKA SE SNAŽÍ ČECHÁČKY PŘIPOUTAT SEČ MŮŽE A POTOM JIM DIKTOVAT NA ZA JAKÝ PALIVO MAJÍ CÁLOVAT ŽE ... [odkaz]
A PROTO NEPODPORUJE NĚMECKOU ŠÁDE
A PODPORUJEME ELEKTROMOBILY !! [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
AT ŽIJE AMERICKÁ TESLA A MALÝ €JRO >:D >:D >:D >:D
Tak jsem byl docela zvědavý, v jaké specifikaci se tady Fabia objeví - a překvapený nejsem. Základní motor, prakticky bez výbavy (zkoušel jsem to dát do konfigurátoru - ten shluk tlačítek bez displeje je rádio?), cena... no mohlo to být méně.
Co hůř, ostatní modely zdražily taky - evidentně v korespondenci s nedávným "zpřehledněním cen".
Pár modelů přibylo, to je v pořádku, ale ty výbavy, ty výbavy... Kdy už si Škoda uvědomí, že i v nejvyšší výbavě bez příplatků je to tragédie? No dobře, tragédie ne, ale bída ano...
Tak hotovost to není, ale banka, která ho vystavila, garantuje jeho krytí. Další možnost je složit hotovost "na dřevo" v bance (vložit hotovost na účet prodávajícího). Pointou je mít záznam. Vyšší částky v EU nesložíš bez prokázání totožnosti (a případně původu peněz).
To by jsi takto mohl platit klidně i debetní kartou a význam by byl stejný.... Myslel jsem to tak, že dnes i s půl milionem cash v kapse bys dle zákona neměl mít možnost tímto cokoliv zaplatit.
Vím, o co ti šlo. Myšlenka byla, že má bankovní šek relativně blízko penězům (je to jak kdyby sis nechal vytisknout bankovku). Sice ti ho nerozmění v trafice na rohu (to ani tu hypotetickou půl milionovou bankovku, i kdyby to bylo legální), ale s výkupem by neměl být problém (banka garantuje krytí, takže je to jen otázka toho, jestli je pravý - stejně jako u bankovky).
Platební kartu normálně prodejci nenecháš. Pořád máš možnost složit peníze na přepážce banky na účet prodávajícího, jak jsem už napsal. Normálně by to člověk nedělal, ale je to platba v hotovosti a je prakticky okamžitá.
To bych o tom nediskutoval. Je to také kus papíru. Také má nominální hodnotu. A také můžeš zaplatit jeho předáním. Není to moc pohodlný způsob platby, ale nějak nevidím důvod, proč by to nemohla být platba na dřevo. Proto to zamyšlení.
To vidím, že to vidíš jinak. :-) Beru to čistě z filosofického hlediska. Tak mi řekni, v čem je rozdíl. Kromě toho, že v jednom případě jde o oficiální platidlo. Já prostě v platbě na dřevo nevidím žádný odkaz na mince, bankovky, nebo oficiální platidlo. Byla by platba stříbrnou mincí platbou na dřevo?
Já mám platbu na dřevo zažitou jako hotovostní, ale to už jsi mohl vytušit... Rozdíl v hotovostní a bezhotovostní platbě ti vysvětlovat předpokládám nemusím :-)
Mám to zažité stejně jako ty. Ale zamyslel jsem se nad tím a snažím se přijít na nějaký logický důvod proč.
Přemýšlím nad tím, jestli nesplní definici hotovosti. Jaká je definice hotovosti? Jeden rozdíl je, že nejspíš neexistuje povinnost přijmout bankovní šek k úhradě dluhu. Ale to samé bude platit pro cizí měnu. Tohle záleží na zákonech dané země. Kdyby šlo o tohle, tak by platba v korunách českých v ČR byla platbou na dřevo, ale ne v Německu (za předpokladu, že koruna česká není v Německu zákonným platidlem).
Naráží na omezení plateb v hotovosti na ekvivalent 15 tisíc € v průběhu jednoho kalendářního dne. Platí asi deset let. Blázni to chtějí ještě snížit a rozšířit na 28 dní. Kdo to má hlídat? Chtějí zabránit tomu, aby lidé rozkládali platbu do několika dní, ale tohle dělá platbu v hotovosti nepraktickou i u podlimitních částek, pokud hrozí, že budeš platit vícekrát během 28 dní.
Osobne nejak nechapu uz samotny princip leasingu pro soukrome osoby. Platit vysoke mesicni castky s tim, ze auto stejne neni a nebude moje? Tohle se vyplaci jenom firmam, ktere nemaji cas se starat o svuj vozovy park a za tucny poplatek to nechaji delat nekoho jineho. V CR je to ale takova tradice, vsude jinde si lidi na auto berou kredit.
Koukni na to takhle: za přijatelné měsíční fixní náklady máš bez starostí co 2 roky fungl nové auto. Podle mě parádní služba, i když člověk takhle myslící asi nebude typicky lovit ve vodách fabie a cíga.
Což o to, ono by se dalo zkousnout platit 24 měsíců a dát cca 120tis za ten holobyt - ale to předání vozu zpět bude ranec. Kdo si podrobně četl podmínky a hlavně tu příručku "co je neúměrné opotřebení či poškození" musí být na pozoru - např, 2cm rýhu na poklici už cáluje zákazník. Češi jsou na parkovištích dobytek, pojišťovna Vám nějakej "sumář" škrábanců neproplatí. Takže co se stane, buď budete pořád nervózní, že Vám to někdo škrábne a nebo se smíříte s faktem, že při předání vysolíte dalších třeba 30tis jako náhradu drobných škod. Vím jak vypadalo mé auto parkované na ulici po 2 letech. Takže jsem se přímo zeptal prodejce jak by se to řešilo. Výsledek? Lakování 3x dveře, 1x blatník, oba nárazníky, 1x kryt zrcátka a nové poklice. Cenu jsem ani raději nechtěl vědět.
Jo kdyby k tomu daly plné pojištění jak to mají některé autopůjčovny kde se nějaké škrábance neřeší, pak by to bylo jiný kafé :yes:
Přesně jak píšete, všechno to je hezké, ale při převzetí budou lítat sprostá slova... ale co, škodovka bude mít už několik tisíc smluvně vázaných, tak jim to bude v celku jedno, pokud tedy neudělají nějakou vyjímku a dodatek k již aktuálním smlouvám. Ale to se od tak velké společnosti moc nedá očekávat ;-\
Právě proto mě to odrazuje. Když si něco pořídím (a to si myslím, že to má hodně lidí stejně), šetřím si to, ale po čase to prostě užívám na maximum. Tady abych se furt bál, že mi to někdo obouchá a kolik bude za to daná značka chtít (abych předešel špatným komentářům: chápu, že se obouchá i auto v soukromém vlastnictví, teď řeším následnou opravu).
Moje je moje a když se mi to rozbije, nechám si to opravit, ale pochybuji, že mi škodovka schválí opravu v neautorizovaném serv. případně svépomocí.
S tímto myšlením prostě není nabízená služba pro tebe, nemusíš ji využít, to je celé :-) jinak auto si pronajímáš i s havarijním pojištěním, takže strach z toho, že ti ho někdo poškodí, dost dobře nechápu.
Ja si takto auto pronajimam..je tam havarijni pojištěni s 1% spoluučasti...to znamena že když to budu za rok vracet a budou velká poškození a poškozeni budou do 100 000 korun tak jim dám 1000 korun a je to..pokud se auto havaruje a je to nad 100 000 kč tak se počita jedno procento z pořizovaci ceny vozu..nyni mam spacebacka..mám to akorat od zaměstnavatele škoda auto... Jsem s tím naprosto spokojeny
Představ si, že bys to auto sám za 2 roky prodával, propad ceny bude obdobný a kdo už se takhle auta zbavoval, ví, že je to vopruz.
Podmínky předání neovládám, ale tak snad je normální, že to nemůžeš vrátit v zhuntovaném stavu, je to úplně stejné, jako když pouštíš nájem, majitel si všechno zkontroluje a eventuelní vzniklé škody budeš muset zalepit. Že ti to někdo objede na parkovišti je mrzuté, ale to je stejně i v případě vozu, který vlastníš.
A jen takové rýpnutí, rýhu na poklici (disku) máš z toho, že ostatní lidi jsou dobytci? ;-)
Jenže s takovými platbami budou to nové auto mít co pět let, bude jejich a hlavně se nebudou muset strachovat o každý škrábaneček nebo odřeninku uvnitř.
Představa, že si takhle pronajmu auto třeba do rodiny s dětmi vede akorát k zděšení...
klasika, každé 2 - 3 dny vyplodit článek o škodě. I 20 jste smázli touto podpásovkou v Paříži:
Na opačné straně mého spektra stojí nový Hyundai i20. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale měkčené plasty v horní části přístrojové desky nejsou všechno, méně místa v podélném směru berme jako holý fakt a celkově lacině vyhlížející interiér ...
O nějakém seriozním testu si můžeme nechat jen zdát, ale Viva škoda, ať testujete tříválce, ať zdraží, či má leasing... :no::no::no:
anebo koho chleba jis, ale psssst........
pro porovnani - operativni leasing na Fabku Style v plne palbe se silnejsim TSI bezne porizujeme kolem 3.800 bez dane, v cene je kompletni full servis, vsechny pneu po celou dobu, doba 36 mesicu, najezd 25 tisic rocne, toliko bezne ceny na trhu pro podnikatele s nevelkym fleetem, pro porovnani...
Teď to asi bude radost, ale jak už jsem zmiňoval dříve to žádná "láce" nebyla - Mondea za 20 tis a Focus za 16 tis. měsíčně na 35 tis km a 3 roky (bez DPH) ... kalkulace z února 2007 od jednoho z velkých poskytovatelů operáku ...
Pravdou je, že í20 má interier o třídu výš nežli F III. To je holý fakt. A přestože se vyrábí u nás, není o ní ani zmínka. To u východních sousedu, jó to je jiná...
[odkaz]
Toto se může vyplatit firmám,které si to dají do nákladů a dostanou zpět DPH.
Pak ještě možná různým podvodníkům a dlužníkům,kteří nemůžou mít na sebe napsané auto..
Normálním pracujícím lidem se to nevyplatí..
Zkoušel jsem to počítat ze všech stran a prostě je to tak,že pokud chce člověk jezdit v trošku normálním autě,tak to je fakt balík..
No pro normální pracující za průměrnou mzdu s rodinou asi určitě ne, ale pro člověka, který je sám a vydělává dost a nerad se váže, je možnost si dlouhodobě pronajmout normální káru za cca 60 tis ročně dobrá nabídka ..... škoda že tam nemají nějaký elektromobil ..... ;-)
Pro mě je nabídka operáku úplně ideální. Vzal jsem si auto za 6 tis měsíčně a nebudu mít žádné starosti, žádné vstupní investice, žádné starosti během používání a za dva roky si zase vyberu auto podle nabídky co bude. Za ty peníze mi to příjde jako pohoda služba. Auto jsem tím dostal na úroveň dokonalého spotřebního zboží které slouží jen mě. Nijak mi nepřišlo, že bych koupi auta za hotové něco významne ušetřil. V podstatě platím jen propad ceny auta. Navic k tomu servis, sada kol a komplet pojistky plus dalsi drobné položky což jsou v součtu možná desítky tisíc korun placený leasingovkou. Pro mě pohoda a doufám, že za 2 roky bude nabídka ještě zajímavější a od více značek.
Dát za zápůjčení na 2 roky 132-360 tis a to neznám limit najetých km, to musí být ovšem "chytrá hlavička". To svědči o problémech s odbytem díky nekonkurenčním cenám.
Problém s odbytem škodovka nemá, konkeckonců jinde se to běžně používá a u nás to už začali nabízet i ostatní automobilky. Jinak pro člověka, co nechce nic moc řešit, chce nový auto a stejně by si na něj půjčoval, tak proč ne.
tadle nabidka je dobra pro zensky co autum moc nerozumnej a a na novy nemaj nebo by je koupe citelne zasahla, u ojetiny v bazaru budou co tyden resit opravy u chytreho garazmistra co si znich udela pokladnicku.takhle da prachy mesicne a neresi nic,,a kdyz se to posere tak dostane nahradni auto. jinac clovek co se trochu vyzna si poridi slusnou bazarovku do 100000....... uprime 3 valec by byl pro me malo kdyz ted jezdim strarym ale je to 6 val to bych byl sklamanej dybych presdl.mozna ta octavka nebo nejlepe superb ale tam uz je palba 14000 mesicne.....zkratka kdo ma nejaky usetreny chechtaky tak si koupi za svoje a bude jeho a kdo nema a ma treba i dluhy tak vyuzije nabidku skody