Dostane dva nové tříválce...
Nabídka opravdu úchvatná, jedna ubohost ve dvou verzích. Ovšem mistr z acz zde napíše, že skvěle táhnou "odspodu".
Jistě, 95Nm při 3000ot. , to je alternativa startu letadla...(nemyslím, když si házíš na poli s papírovým modelem)
V tomhle směru se může vw může jít rovnou zahrabat, nemá ambice s tímto.
Ta Panda, a teď neobhajuju žádnej Fiat, je jednoznačně lepší ve všech směrech, design je jasnej, ale tabídka motorů.
Donedávna:
Panda:
1,1
1,2
0,9Twin
1,4
1,3JTD
Hele náhodou se musím Xawiera zastat. Netušíš o čem píšeš. Samozřejmě to nebude závodní auto, ale prodávají se i horší zdrapy. Osobně si myslím, že to bude vykazovat výrazně lepší dynamiku než Fabka HTP. Výkon stejný, sice to má o něco menší krouťák 95 oproti 112 Nm při stejných točkách, ale čeho sis možná nevšimnul je hmotnost. 860 kilo oproti 1100 kg. To je hnedle skoro 250 kilo míň! Ty vole 250 kilo dole je znát u 3x tak silných aut natož u takový podržtašky jako je tohle. Čili je to sice chrastítko, ale nezatracoval bych to. V poměru kW na kila to vychází o 4 kila líp než HTP. 17,2kg /1kW oproti 21,6kg/1 kW
To je zbytečný se dohadovat z dutohlavcema. Věřím tomu, že to nebude jezdit vůbec špatně. Nezáleží totiž na tom kolik to má koní a Nm, ale kolik to váží! Když udělám 2 tunový auto tak do toho musím dát 200 koní, aby se to trochu pohlo, ale s takovouhle krabičkou od sirek bude slušně hýbat i ten litrovej 3 válec. Vám prostě hoši furt nedochází co to v praxi znamená odlehčit auto o čtvrt tuny. Navíc je to koncipovaný do města ne na okruh. Osobně bych si to koupil radši než Fabku, aspoň je v tom víc místa a ne že si pokaždý ukopnu koleno o palubní desku.
Právě proto, že už těma rukama testera (motor 1,0) z ACZ prošel, tak nebudu objahovat nesmysl v podobě výroku o "odspoda"úžasně-táhnoucím tříválci s 95Nm navíc ve 3000ot.
Pokud tej hodnotě jsi schopen vůbec porozumět..
(to by potom musel bejt u F500 nebo Pandy 0,9Twinair 145Nm/pod2000 použitej termín raketa na kolech)
Co na tom nechápeš?
Já někdy spíš nechápu, jestli vůbec někteří z vás rozumí těmto parametrům.
Jinak bys nemohl tohle napsat.
No pokud ti příjde, že 95Nm "navíc" až ve 3000ot. (doufám, že teď už začínáš chápat) může táhnout odspodu, můžeš se přihlásit na konkurs do ACZ, ale jak už zde někdo v minulosti trefně poznamenal neni kVW jako kW, kW a Nm. u vw nejsou kW a Nm. u ostatních. To si zapamatuj!
Tj. 44kW a 95Nm. u VW jde skvěle "odspoda"
zatímco
60kW a 140Nm. u konkurence musíš tlačit i po rovině.
a tys viděl graf průběhu výkonu a krouťáku? Mluvíš tu o vrcholu, což ještě nemusí nic moc znamenat. Samozřejmě, že to nebude stíhačka, ale když okamžitě shodíš názor někoho, kdo to zkusil projet a sám znáš dvě čísla, měl by ses nad sebou zamyslet. A neřikej, žes nikdy nejel s tříválcovým prdítkem, který jde ale pružně do otáček i když tam máš 1000rpm, zatímco některý čtyřválce 1.4 apod se začnou probírat až u 3k, jinak můžeš šlapat na plyn a nic moc to nedělá...
No nechápu na tom právě to slovo navíc. Rozumíš vůbec aspoň trochu motorům? Viděl si už v nějakým autě benzínovej atmo. motor, kterej má maximální krouťák posazenej nějak výrazně níž než 3000? Mě to přijde ještě jako dost nízko u benzínu. Měl jsem O1 55kW, která táhla skoro od volnoběhu a ta měla max. krouťák na 3500. Čili pokud je tady maximální krouťák při 3000 ot, tak to je při hodně malejch otáčkách. A jak tu někdo správně poznamenává dole. Meleš tu o maximální hodnotě, ale ještě si neviděl křivku průběhu.
Přesně tak! Jsem rád,že je tu pár lidí,co má mozek... Nejde o to,jak je,nebo není Citigo kvalitní auto. Ale nemám rád tyhle tupouny, co dokáží něco zkritizovat jen proto, že je to jiná značka, než mají oni v garáži a přitom s tím autem ještě nemá žádnou osobní zkušenost! Tento slabomyslnej jedinec měl Citigo odsouzeny už před dvouma rokama, stejně tak jako už teď má odsouzenou třeba trojkovou Octávii a vůbec všechny auta,co Škoda Auto kdy představí... A to jen proto, že na to auto nemá! A nejjednodušší způsob, jak ulevit svému egu je to zkritizovat ještě před uvedením na trh >:D
Nejvíc se mi líbí, že u vysloveně městského vozítka pro slečnu na nákupy argumentuje slabým motorem... Pán by tam chtěl asi dvoulita >:D Ale to by si zase našel spoustu jiných důvodů ke kritice... Prostě s takovejma lidma je ztráta času se vůbec bavit :no: Měl jen štěstí, že jsem se zrovna nudil >:D
Ale u tebe bych ohledně tý poznámky o mozku pochyboval..
Napřed mě vynadáš, že jsem s tím ani nejel a vynáším soudy, a pak mi sdělíš, že vlastně na auto ani nemám. >:D >:D
Nezlob se, ale nejsi nemocnej..?
(Jasně nudil jsi se.., tak až se budeš nudit příště, zkus přispět do nějaký méně náročný diskuze, ..zahrádkáři jsou vedle)
osobně tvoje kritiky taky nechápu. A co bys od auta v této třídě čekal? Přeplňovaný motor, 300Nm a minimálně 350 hp? Je to auto pro ženu, malé prdítko na nákupy a do města. Nic víc, nic míň.
Jestli s tím chceš závodit, jsi magor, Jestli s tím chceš jezdit obchodně po Evropě, jsi magor. Jestli s tím chceš jezdit po Praze do práce a zpět, jsi správná cílová skupina. Trochu přemýšlej...
Všimněte si veselých fotomontáží Citiga projíždějícího po nábřeží a přes most u Tančícího domu v protisměru a někde po neexistující silnici na Letné v pozadí s panoramatem Prahy. Pobavily mě :-)
Joooo, taky jsem na to koukal a nestačil se divit. Z těch záběrů u Tančícího domu je to tak očividný, že to buď někdo dělal hodně rychle (??), nebo má dost vytříbený smysl pro humor.
Tyhle fotomontáže obecně...jsou někdy dost přitažený za uši :-)
Nový model Skoda Hnuster odkryl technickou stranku. Osobne predpokladam, ze se na to kvuli vzhledu nikdo ani ptat nebude. Chudaci designeri, kteri na tom byli nuceni pracovat (predpokladam, ze tak ohavny design jim byl vnucen - VW vypada docela dobre). Pokud ne, tak si zaslouzi nekonecnou hanbu.
Ty fotomontáže, to je epizoda sama pro sebe.
1) Je jasné, že ta cesta, po které jede Citigo je někde jinde než v Praze - na to netřeba být Pražákem (pokud jím jste, tak víte, že nad občanskou plovárnou se levitující silnice s porosty na okrajích nenachází), na to stačí se podívat na osvětlení. Jak je možné, že na Citigo svítí světlo zezadu a proto vrhá stín před vůz, zatímco lodě na Vltavě stín stejným směrem nevrhají? Komíny na sídle vlády ještě sedí, ale zbytek toho obrázku je fakt divný. Na voze se pak odráží nebe téměř bez mráčku, zatímco vzadu je zataženo (i když to teoreticky možné je). Totálně odlišný odstín porostů podél silnice a flóry na Petříně pak sice možný asi je (odlišné druhy stromů/zeleně), ale vypadá to tedy na tom obrázku jako pěst na oko. Opravdu katastrofa...
2) Pozadí ale i popředí je strašně rozmazané, ale to jen asi aby neodvádělo pozornost od jinak nezajímavého Citiga. Vypadá to jak nějaký přibližný render z internetu, vytvořený na základě odhadů vzhledu vozu.
3) 4) krom jízdy v protisměru nic tak zásadního
Opravdu nerozumím, proč nemohla Škoda vzít Citigo na Letnou s profesionálním fotografem a nechat ho několikrát vyfotit z různých úhlů s Prahou v pozadí. Fotky by pak stejně mohli upravit (no vlastně radši ne) a celkový výsledek by byl o poznání lepší než tyhle hrůzy. Nechci si hrát na odborníka, ale vzhledem ke kvalitě těch renderů ani nemusím - to, že jsou strašné pozná každý...
Mě se to autíčko taky líbí. Včera jsem ho viděl pod Strahovem, ve žluté barvě a vypadalo roztomile. A to prosím pěkně nejsem teplej >:D Motor nebude špatnej, bude to určitě živý a do města stylovej otloukánek. Přitelkyni se líběj ta přední "očíčka" a navíc to prej dělaj v zelený barvě, takže co řešit:)
Fotomontáž je opravdu úsměvná ! >:D
A hnuster? Dobrej název, essesantovi budu říkat beďarster:)
Nebojte se, vše bude :-) nejsme žurnalisté v obecném slova smyslu, ale motorističtí novináři. Proto nám nejde jen o 8 momentek, ale hlavně o informace, údaje a reálné zkušenosti s auty. Všeho se dočkáte ;-)
Teda nic proti, ale čekal bych trochu reálnosti na těch článcích. Všechny magazíny tahle trojčata jen chválí, ale kritika žádná. Vrchol tomu teď nasadil Autosalon na Primě, kde jsem nevěděl, zda koukám na reklamu nebo na test. No pravda, tam se o testy nikdy nejednalo, proto se to jmenuje Autosalon, jen nechápu, proč tam mají tolik expertů >:D >:D >:D
Ale zpět sem - opravdu si myslíte, že to auto je tak geniální, že o něm musí být již po dva měsíce asi 3 články týdně? Navíc omílající stále dokola to samé? Chtěl bych vědět, proč bych měl dát přednost zrovna Citigo před kolíňatama, Pandou nebo Picantem. Bude nějaké podrobnější srovnání? Zatím je zde jen [odkaz] a tam se srovnávají jen rozměry a nic víc. Co takhle srovnání motorů, výbav, velikosti kufru, opravdové rozměry uvnitř, průměr zatáčení, srovnání přístrojovky atd. Místo těch 20ti článků by pak tenhle jeden stačil. A nějaký háček na kabelku nebo držák fotky není výbava...
S tím autosalonem jsi to vystihl krásně >:D:yes: Hlavně tyto trojčata nejsou absolutně hezká, jelikož jsou tyto vozy zaměřené na tu naši dražší polovičku, tak silně pochybuji o tom, že jim se tohle dílo bude líbit. Takové malé auto má být hezké,stylové, roztomilé jako je panda, f500 atd
Naposledy dnes odpoledne, když jsem se ptál někoho jdoucího po chodníku jestli nechce vzít...ale ty budeš asi nějakej asociál, co nemá žádné kamarády,které by potkal a svezl. >:-[]
Abych co nejrychleji vyvětral auto při zapnutí klimy (jo, je to sakra poznat), abych mohl jet s proudícím vzduchem kolem hlavy ve dvě v noci (paráda proti usínání za volantem), abych se pozeptal kolemjdoucího na cestu, abych... Ne, nebaví mě psát tolik důvodů. Už jsme to řešili v minulé diskusi, kde byl podobný problém zmíněn. Čti a zkus chápat...
Já to chápu. Neboj se, dokonce bych pochopil, kdybys napsal, že to používáš na setření orosení okýnka po ránu. Jen si nemůžu vzpomenout, kdy jsem naposledy stahoval...okno u spolujezdce >:D
Jak psal Blue.sun co nejrychleji vyvětrat auto při zapnutí klimy.Když jedu sám z práce (praktický každý den),tak neotvírám okno na své straně,ale u spolujezdce,protože už nesnáším tolik průvan (už mi není dvacet bohužel).S otevřeným oknem spolujezdce netáhne tolik na řidiče a urychlíš větrání.A za chvíly nebudu zastavovat,abych vytáhl okno nahoru.
tak to je samozřejmě záměr aby si to kupovaly jen ti co na hezčí nemají
zohybat plechy můžeš jakkoli jinak a bude tě to stát úplně stejné náklady
nebyl by vůbec žádný problém vyrábět fábie který budou vypadat jako BMW 1 za stejné peníze
Dneska jsem mel moznost si detailne prohlidnout cigo nazivo (zrovna probihalo foceni pro ACZ ;-) ) a musim rict, ze v realu auto vypada asi tak 100x lip nez na fotkach. Predevsim jeho predni cast s maskou i mne dosud ze vseho nejvic pripominajici Daewoo Tacuma se nazivo jevi docela sympaticky a hrave, korejsky paralely byste v ni hledali marne. Povedena je i zad, podle meho hezci a pritom praktictejsi nez u Upu, coz se da rict i o tvaru zadniho bocniho okna. Diky rovne lince bocnich oken totiz auto pusobi vzdusnejc a dospelejc nez koncernovy braska. Mnou prohlizeny exemplar byl v pastelove zlute, ktera na rozdil od strasnych fotek ciga z D1 vypada ve skutecnosti vesele a k autu se vyborne hodi. Pokud bude navic bez priplatku, je to jasna volba - po chvili prijel i exemplar ve fotogenicke zelene metle a byt i tato barva cigu slusi, neni to z duvodu vyse jedina volba. Misto za "specialni" zelenou bych si radsi priplatil za litaky - i 14ky by mohly stacit, 15ky jsou ideal.
Abych jenom nechvalil, doslova me dostala absence plastoveho krytu v zadnich podbezich - to je priklad skutecne absurdniho setreni. Nejen ze odhaleny plechy a prvky podvozku vypadaji strasne osklive a lacine, navic se bude tento prostor (a zejmena ruzne kapsy a sterbiny, ktere v nem jsou) silene zanaset spinou, predevsim pak v zime. Zaroven musim potvrdit, ze v realu vypada hrozne i zub na dolni lince bocnich oken na konci dveri, stejne tak jako castecne zaslepeny vodorovny otvor v prednim narazniku.
Resume je kazdopade takovy, ze bych vsem vehementnim kritikum (jakym jsem byl dodnes i ja) radil vyckat na osobni setkani nekde v showroomu. Zazrak necekejte, ale v zadnym pripade to neni designovy debakl. Fiaskem zustava pouze katastrofalni nazev.
Jsme svědky historického zlomu, do třídy miniaut vstoupil razantně ten, který v tom konečně udělá designový pořádek, Koncern VOLKSWAGEN. Končí designová epocha bárboidních a medvídkovských naivností, kudrlinek pro vkusově roztěkané jedince, končí prostě éra naivních aut ve třídě mini. Pro toto desetiletí nastupuje designová kvalita a styl jak břit.
Bárbinovsko-medvídkovská stylizace padá nyní definitivně propadlištěm dějin do náručí nenáročných, v estetických potřebách povrchních jedinců. Neboť budoucí svět patří čistým, funkčním tvarům, tvarům, které definují svůj účel, nikoliv snad, jako tomu bylo dosud, kdy vizuální definici produktu přebíjela především povrchní podbízivost, laciná líbivost a cingrlátková přitažlivost.
Evropu v tichosti oživí tvary, (VW, Škoda, Seat) které ve třídě nemají svým vyspělým, bohatým obsahem, svojí dokonalou estetickou nadstavbou obdoby. Svým výrazem jde o zcela dospělé produkty, určené k tomu aby vytvořily novou tvář evropských měst. Nezbývá, než si přát, aby generační a designová obnova započala co možná nejdříve. Země, kde miniauta netvoří majetkovou páteř státu a páteř osobních garáží, samozřejmě začlení do silničního parku Upa, Citiho a malého seata zcela přirozeně a nenásilně. Země, kde lze však od sebe obtížně odlišovat majitele padesátiletého vraku od jeho aktuální reminiscence, tam je nutno vyčkat. Avšak, může-li tam nejlepším kompaktním číslem trhu být importovaný GOLF, je poměrně nadějné, že i tam, (zprvu estetická elita), naplní městské ulice malými krásnými auty od Koncernu VOLKSWAGEN.
Speciálně nás všechny jistě těší, že naše Škoda, v dokonalém souručí s volkswagenem bude ta, která Evropě nabídne důstojnou, nádhernou, kvalitní a v komplexu špičkovou variantu minivozu. To však není všechno, přijde čtyřdveřový model, model na elektrický pohon, dále pak ryze účelové deriváty… tohle není pouhá premiéra nového modelu, tohle je opravdu svět budoucnosti v přímém přenosu.
V logicky se nabízejícím rychlém prvotní fotoduelu Up! x CITI jde o je vořech pouze zdánlivý. Co je však na tomto zadání přitažlivé? No především to, že na důsledně identickém (zatímním) dvojmodelu můžeme přehledně odečítat jemné genetické nuance, které každé z aut věrně usazují do portfolia své značky.
Prvotní pohled napoví, že vlastně není možné si… vybrat, ovšem v trochu jiné rovině, než by ji tu rádi viděli plakáti. Každý model je totiž nečekaně osobitý, každý model má rysy originality, přičemž ani jeden z modelů nepostrádá styl.
Souhrnně si napišme, že oba dva posouvají třídní kulturu do vskutku nečekaných designových výšin. Čisté, uchopitelné, logické, přirozené a funkční, esteticky až občerstvující tvary, tvary, které dosavadní konkurenční cirkusové kreace posílají přímou cestou do garážových muzeí.
Up! – na CITIm ztrácí v méně sympatické přídi, body naopak získává za šmrncovní, avšak méně praktické (dobrý postřeh kolegy Emela) zadní boční okénko, v komplexu však nekritizovatelný model, auto definuje třídní vizáž pro inteligentní lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi pro něž jsou legíny, šampíčko, bio-bebe k snídani a kombucha k večeři v podstatě nepřijatelné produkty.
CITIGO – trochu obtížněji uchopitelné jméno modelu, co se týká designu, pak trefou jsou velké „voči“, které zejména s červenou barvou karoserie auto fantasticky rozzařují, celková, dokonale parcelovaná příď (mlhovky nutné) citiho vjemově posouvá až někam o třídu výše, ano, v pozitivním slova smyslu je to „dospělý vůz“. Cením, velmi cením boční lini skel, zejména odpověď zadním bočním oknem na jistou vizuální rozevlátost Upu, linie skel je přesvědčivá, vskutku jedinečná a (konfrontačně) samozřejmě praktičtější. Problematičtější natravování zádi zatím padá na margo pouze fotokontaktu.
Dílčí závěr – jedinečný, dvojjediný vstup do třídy, vstup charakteru malého třídního (vizuálního) zemětřesení. V delším časovém horizontu pasuj do estetiky ostře taktéž střiženého Rapida, Octavii III a Golfa VII a tedy dohromady máme na vočích už dnes výraz těch nejlepších v tomto desetiletí. Do čtyř pěti let můžeš čekat plagiáty ze všech světových výrobních stran.
Závěrem se zastavme uvnitř nové malé Škody, neboť právě kabina je to, co dokonale potvrzuje absolutní konfigurační a materiálovou nadstavbu jak Škody, tak samozřejmě celého koncernu. Byla-li, lépe řečeno, jsou-li konkurenční produkty budované na základní filosofii vnutit kupci minivozu až udivující myšlénku, že získává jen o trochu méně než by získal nákupem modelu S-klasse, pak ve výsledku se samozřejmě u poučených jedinců nutně musí jednat o kontraproduktivní cestu. U zorientovaných jde právě naopak o to, aby mu výrobce nabídl takovou míru komfortu, která je třídně konsistentní, relevantní a netluče sama sebe o vrata své garáže těžkopádností, neboť než zatežkána miniaturizováním architektury kabin velkých modelů.
A tedy pohled do kabiny malé Škody je doslovným očišťujícím pramenem. Zádání je přitom tak jednoduché – prvotřídní sedadla, čtyři regulérní místa pro evropskou biologickou konfekci, špičková ergonomie, to vše zabalené do adekvátních materiálů, tvarů a uměřené vizuality. Asi nejoslnivější je v kabině vnitřní pasáž dveří, ty překrásné dveřní výplně, které auto pohledově čistí, zprůzračňují, aby však zachovaly současně špičkovou účelnost. Toto vše samozřejmě pokračuje v architektuře celé přístrojové desky – absolutní přehlednost přístrojů, kaplička na místě přímého pohledu řidiče vpřed, jednoduché, jiskřící tvary rámované jednak kvalitním plastem, asociačně zdobené barvou karoserie… ano ano, tohle je minivůz v nejvyšší míře poznání, jakou je nám tento svět vůbec schopen poskytnout.
Máme-li vyjádřit základní vizuální poselství, s nímž CITIGO a Up! vjíždí do třídy, do světa silnic vůbec, pak konfrontačně si to můžeme představit takto – Do zahuleného sálu kulturního střediska, postaveného v akci Mini-zet, z něhož se na vesnické náměstí line otevřenými okny dupavý takt songu Škoda lásky, při němž na tanečním parketu vydupávají obtloustlé selky v krojích dokonalé mainstreamové ser…pentýny, tak do tohoto sálu právě vchází elegantním rytmickým, uvolněným krokem dvě překrásné modrooké holky, které si odskočily snad rovnou z mola od Karla Lagerfelda, holky co tam spadly snad doslova z nebe…
smart je v pohodě toho jako auto do města uznávám
ale na ten má málokdo
ono vůbec je to spíš tak že na auto má málokdo
a tak si lidi kupojou levné náhražkové šunty místo aut s tím že jim to stačí
já proti tomu nic nemám bohužel ale silnice nejsou nafukující a jízda se při stále hustějším provozu stává víc a víc otravnější záležitostí bohužel....
aut je moc
Jo jo, nemít omezený rozpočet, AM Virage, Range Rover a Bentley Mulsanne by byly jasná volba, ale kde na to mám krást ? >:-[] >:-[] >:-[]
Jen informativně, od jaké velikosti / typu / značky přestává být auto náhražkou a je konečně autem ? :-)
když někdo nemá na nové...od toho tu máme bazary ne? osobně nechápu důvod proč mám za necelejch 200 táců jezdit 3-válcem a ještě v takto opdudivém obalu když za ty samé peníze mám pár let staré auto střední nebo nižší střední se serviskou, celkem malými kilometry a nesrovnatelně větší užitnou hodnotou...
jistě ojetiny jsou často dobrá habaďůra...ale když člověk není idiot a neskočí na první pozlacenou načipovanou nádheru dotaženou z německa...tak může za své peníze jezdit mnohem lepším vozem...než A-segmentem od VW
ach jo,ještě jsi v tom neseděl ale už tu pěješ óódy jak kdyby nic lepšího nebylo. Nehodnotím to kvalitativně,mě se to nelíbí ,nechtěl bych to a věř radši si koupím Yarise který je rozhodně lepší,vyspělejší a zajistě i kvalitnější.
Když budu chtít něco vyloženě do města koupím novou Micru nebo C-Zero a ne takovou mr... od VW.
Myslím že je to jen "líbivost" bez technického pokroku,kde ani NEJDE OD ŘIDIČE STÁHNOUT OKÉNKO SPOLUJEZDCE" >:D TO BUDE ASI TA "VW ELITTE" ALE PRO TAKOVÝ POVRCHNÍ JEDINCE JAKO JSI TY!
"Byla-li, lépe řečeno, jsou-li konkurenční produkty budované na základní filosofii vnutit kupci minivozu až udivující myšlénku, že získává jen o trochu méně než by získal nákupem modelu S-klasse," NO TOHLE SNAD ANI NEKOMENTOVAT
ono stačí mrknout do interiéru a všichní ví odkud vítr vane...design ještě v pořádku...ale modernější tvar hlavice řadičký má snad i poslední escort...o revoluci ve stahování oken nemluvím vůbec páč ta bude jistě až v top výbavě kterou nikdo nebude kupovat...stejně tam v 95% budou švihadélka...protože kdo bude mít už čtvrt mega na auto tak se na toto ani nepodívá
jinak vůči citigu nejsem skeptický pokud bude mít adekvátní cenu, tady v ČR mu prodejní trháky nepředpovídám...tady jsou auta B-segmentu natolik cenově výhodná že pro auta A-segmentu už není mnoho místa, leda že by se někomu líbilo natolik aby mu dal přednost a nebo když už má doma další 2 auta a dceři/manželce nechce koupit žihadlo...ovšem v takovém německu, francii, beneluxu proč ne... :yes:
[odkaz] porovnej rozměry s tíhle "zázrakem" od VW a zjistíš že od sebe rozměry nemají daleko ale kvalitou,technologickou vyspělostí k sobě naopak mají moc daleko!
A jak píše kolega podemnou je tu Picanto,i10 aj. Mě je to fuk kdo dělá takový kdo makový,bud se mi to líbí,odpovídá to mým představám ,možnostem nebo ne a koupím něco jinýho,já si pořídil Piaggio MP3 a věř,do města je to bomba :-)
Já na to pořád koukal tady ve Francii jak to honí až mi to nedalo,na normální ježdění mám "normální" auto a na město tohle a nelituji tý investice,je to o něčem jiném!
No teď se teprve prokáže ten cenový jemnocit mezi citigo a fabií. Bude to mít na trhu těžké, velmi těžké. Evropa se brání sice statečně v podobě pandy, ale korejci útočí těžkými zbraněmi ráže picanto a i10, kolíňata pomalu klesají, renault skomírá s twingem, opel nemá vůbec nic, ... Jsem zvědav na celkové prodeje trojice, na jednotlivé značky a na jednotlivé trhy - třeba v Německu se ten up bude prodávat skvěle, škodávka se také sveze, ale jende ?
i10 a picanto momentálně vedou A-segment docela brutálním rozdílem...ono není od věci občas číst něco jiného než acz....třeba takovej autotip...tam byl nedávno srovnávací test aut a-segmentu: nové picanto, i10, trojčata z kolína, daihatsu cuore, suzuki alto...a můžeš hádat čí byli první dvě místa... ;-)
trojice od VW bude mít hodně co dělat viz:
[odkaz]
[odkaz]
Dnes jsem viděl poprve Picanto v realu tak jsem ho trochu prohlidl. No na fotkach jsem tomu daval šanci i přes rozpačitost z některych pohledu. Bohužel v realu na mě Picanto pusobi odporně. Tohle auto je přeplechovane a nabobtnale jako by ho popichaly včely navic kola na tom vypadaji jako z angličaku. Trojčata od VW groupe jsem ještě sice neviděl ale po designove strance jim věřim rozhodně vic.
To opravdu ne jen nemam na očich klapky a pohled to opravdu nebyl pěkny. Mam za to že Kia děla hezči auta ale Picanto je hodně mimo muj vkus a to se odvazanějšimu designu určitě nebranim.
design je strašně subjektivní věc...mě se nové picanto hodně líbí(pokud se o miniautu dá říct že je hezké)...hlavně přední partie... :yes: a dle mého vypadá dospěleji a o něco opticky větší než tuto...
ale jak říkám je to můj názor...a pohled do interiéru je jasně pro picanto...tam podle mě VW zaspal...na to jak má jinak parádní interiéry...hlavně když vemu v potaz že toto jsou promo fotky v plnej palbě
VW trojčata lze hodnotit zatim pouze z fotek ale zatim na mě exterierem pusobi dospěleji a rozhodně vyvaženěji. Picanto na mě z fotek pusobilo moderně ale jak jsem psal z jistych pohledu divně a to se v realu potvrdilo tak že je to ještě horši. Interier trojčat mě osobně nevadi ale obrazek si udělam až jej uvidim na živo.
To myslim scela upřimně. Naopak jak se mi auta od H nelibi narozdil od Kie tak i40 jsem sice pouze zahlidl v provoze ale ta se mi naopak pozdava vic než na fotkach. Až bude přiležitost tak hodim oko.
O jakém trhu mluvíš? Pokud se podíváš pár týdnů nazpět, jsou tu celková čísla prodejů v Evropě, ze kterých vyplývá, že plánovaná výrobní kapacita VW+Škoda+Ibiza je o hodně menší, než trojčata... a že Twingo zase tak moc neskomírá ;-).
Taky mám pocit, že manitou soudí prodejnost dle toho, co vidí u nich na dědina na návskí, teda pardon, v případě manitoua to bude v osadě před vigvamem.
no jsou to data sice za loňský rok, letošní prozatímní si nepředložil, ale i z těch loňských je vidět, že třeba taková 500 si dá twingo hravě ;-) tak studuj hlavně renaulty ;-):yes:
Takže máš dle tebe ty nejlepší brzdy, ale na kolech protektory... Teď si nejsem jist, jestli se smát nebo plakat. Ale při tvém ročním nájezdu je velmi nízká pravděpodobnost setkání v provozu...
Zajdi se zeptat lidí, co vyrábí protektory, jaké je rozdíl mezi protektorem a novou gumou, jen třeba v souměrnosti a vyvážení.
Při dnešních cenách nových gum ušetřit opravdu pár korun, je... nemám to správné slovo... stupidita?
rozhodně jsem neměl 120 a neměl sem ani fábku...a ani nic co má na kapotě znak škody...ovšem...měl jsem tu čest tím vším jezdit(v případě 120ky naštěstí jen vozit-jednou stačilo) :yes: