Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Citigo: Co vás zajímá?

Jestli ještě zůstávají některé otázky kolem Citigo nezodpovězeny nebo dokonce nevyřčeny, teď je ten správný čas to změnit.
Zpět na článek
27. 10. 2011 08:10
27. 10. 2011 08:25
27. 10. 2011 08:43
27. 10. 2011 08:49
27. 10. 2011 08:53
27. 10. 2011 09:14
27. 10. 2011 09:31
27. 10. 2011 13:37
27. 10. 2011 22:55
27. 10. 2011 09:29
27. 10. 2011 09:50
27. 10. 2011 10:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 10. 2011 23:07
28. 10. 2011 12:20
28. 10. 2011 12:56
29. 10. 2011 12:25
27. 10. 2011 09:47
27. 10. 2011 10:00
27. 10. 2011 10:36
27. 10. 2011 10:40
27. 10. 2011 12:42
27. 10. 2011 12:47
27. 10. 2011 10:21
27. 10. 2011 10:19
27. 10. 2011 11:57
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 13:38
27. 10. 2011 13:57
27. 10. 2011 18:16
27. 10. 2011 23:15
28. 10. 2011 00:43
28. 10. 2011 12:00
29. 10. 2011 11:36
29. 10. 2011 15:51
29. 10. 2011 17:00
27. 10. 2011 19:38
29. 10. 2011 12:33
27. 10. 2011 14:17
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 14:39
27. 10. 2011 14:43
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 16:30
27. 10. 2011 19:40
27. 10. 2011 19:44
27. 10. 2011 23:10
28. 10. 2011 00:45
28. 10. 2011 12:09
29. 10. 2011 11:39
27. 10. 2011 10:58
27. 10. 2011 11:53
27. 10. 2011 11:30
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 12:45
27. 10. 2011 15:06
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 15:09
27. 10. 2011 16:23
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:37
27. 10. 2011 16:27
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:53
27. 10. 2011 19:42
27. 10. 2011 15:52
29. 10. 2011 12:34
27. 10. 2011 16:32
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:52
27. 10. 2011 18:19
29. 10. 2011 07:53
27. 10. 2011 18:38
27. 10. 2011 19:59
27. 10. 2011 22:24
27. 10. 2011 23:51
29. 10. 2011 18:58
28. 10. 2011 00:10
29. 10. 2011 11:35
29. 10. 2011 16:16
27. 10. 2011 08:10
Chladič
Jak je to s tím chladičem? U UP! píšete že je pod motorem. Je tomu opravdu tak? Nehrozí jeho poškození?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - delphino
27. 10. 2011 08:11
nevyřčená otázka
Já bych se zeptal, proč je Citigo tak ošklivý. Sesterský auta jsou hezký, ostatní auta z modelové řady Škoda jsou hezký, tak proč Citigo vypadá tak strašně.... ale na to se raději asi nikdo neptejte :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2011 10:57
Re: nevyřčená otázka
Nesouhlasím.
Avatar - Ronault.
27. 10. 2011 19:33
Re: nevyřčená otázka
To je jediné, co s tím můžeš udělat >:-[]
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2011 10:53
Re: nevyřčená otázka
S čím? Myslím, že design je subjektivní záležitost a já mohu upřímně říct, že se mi celkem líbí.
Avatar - Ronault.
29. 10. 2011 15:08
Re: nevyřčená otázka
S tím, že je citigo "ošklivý". On není ani tak ošklivý, jak je "nudný", lépe řečeno neemotivní a nezajímavý, což je pro segemnent malých aut velmi netypické, navíc pokud rozhodně nebude ten nejlevnější. Podobným designovým jazykem hovoří dnes snad jen Logan, ale to je lowend a jednoduché tvary jsou "zaviněny" nízkými náklady.
Avatar - white label
29. 10. 2011 17:05
Re: nevyřčená otázka
Dnes byl v Autosalonu na Primě testík Up!u, docela zajímavé. Prostorností údajně naprosto bezkonkurenční, a to minimálně v rámci své třídy, v některých ohledech prý dokonce může konkurovat i vozům až o 2-3 třídy větší!
Zbytečný "překlep" výrobce v podobě absence stahování okna spolujezdce od řidiče samozřejmě komentovali taky...
Avatar - Ronault.
29. 10. 2011 17:41
Re: nevyřčená otázka
Tak s tou prostorností bych zatím počkal na osobní zkušenost. Přecejen pokud se nepletu, tak to pořád uvádí Zbyněk, ne? >:-[]
Překlepy se najdou všude, možná si toho ani kupce na první pohled nevšimne.
Mám spíše obavy, že v Evropě ve velkých městech jako Paříž, Londýn, Řím, plus různé jižní "riviéry", tedy místa, kde budou největší prodeje, tohle až tak často potkávat nebudeme. Tam se hraje dost i na styl a na prostornost si kupují francouzi MPV a zbytek kombíky a SUV, takže... nechci tady dělat Nostradama, ať neskončím jako GTI a jeho odhad propadáku F500, ale můj odhad je, že ten sterilní design nepředčí očekávání VW a nebojím se říci, že budou mít co dělat aby využili kapacitu výroby...
Avatar - white label
29. 10. 2011 19:46
Re: nevyřčená otázka
Neboj, Zbyněk ho netestoval... ;-)
Neříkám, že to bude vyloženě trhák, ale na takový propadák jako ty, to netipuju, zvlášť po příchodu 5dv. verze, která bude mít při zmiňované prostronosti podstatně větší smyls, než u měnší třídní konkurence.
Avatar - Ronault.
29. 10. 2011 20:08
Re: nevyřčená otázka
Tak propadák byl Fox, tohle díky třem značkám zapojených na svých trzích, bude úspěšnější.
5HB bude konkurent kolínčat, ty ale už taky asi brzo budou mít nástupce a i jejich výrobní kapacita je vyšší, takže ani VW na lídrovství nesází. No uvidíme, tahle třída není můj šálek kávy a kdyby už byl, tak bych volil jinak.
Avatar - white label
29. 10. 2011 20:58
Re: nevyřčená otázka
Tak já bych Up! určitě nejdřív osobně vyzkoušel, bez toho si netroufám tvrdit, jestli bych v téhle třídě volil jinak...
27. 10. 2011 12:12
Re: nevyřčená otázka
Především je "ošklivý", když někdo řekne ošklivý místo ošklivé nebo hezké....ale hlavně že nepadlo "vošklivý", to už je fakt blivajz....
Avatar - delphino
27. 10. 2011 12:16
Re: nevyřčená otázka
to první je moravština :-) a to druhý paskvil
27. 10. 2011 19:30
Re: nevyřčená otázka
Tak to ani náhodou, obojí je pepíkovština :no: na moravě je to spisovně pěkné a hezké
27. 10. 2011 17:24
Re: nevyřčená otázka
Mohu jen souhlasit...nechápu jak může 32% všech hlasujících dát jedničku designu tohodle nejhnusnějšího auta v segemntu malých aut...to už jste češi opravdu tak hloupí a zblblí škodovkou???
Avatar - miromen
27. 10. 2011 18:19
Re: nevyřčená otázka
Podivej se kolik je zde hloupich a zblblich majitelu korejskych povozu a že některe by potřebovali změnit svou vizaž ani nemluvě.
27. 10. 2011 20:55
Re: nevyřčená otázka
A koukej, kolik je tady negramotných, kteří nedokončili ani třetí třídu základní školy. Poznáš je spolehlivě např. podle slov "hloupich" a "zblblich".
Avatar - miromen
28. 10. 2011 14:26
Re: nevyřčená otázka
Copak ty korejskej jasnovidče snad ti nazačal hnit tvuj hyundai.
27. 10. 2011 08:25
LOGO
Dobrý den,
já bych se rád zeptal, jestli je Citigo první vůz s novým logem. Na renderech nové logo je, na SPY photos nikoliv.
Děkuji za odpověď a těším se na článek
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
27. 10. 2011 08:43
Re: LOGO
Kus co jsem videl na vlastni oci mel uz nove logo. Predprodukcni kusy mely jeste stare.
27. 10. 2011 08:49
O tomhle aute?
Nic...vubec nic... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
27. 10. 2011 08:55
Re: O tomhle aute?
Hodnotná otázka.
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2011 10:58
Re: O tomhle aute?
:yes: velice...
27. 10. 2011 16:55
Re: O tomhle aute?
A naco sa ma pytat na šrot? Kvoli tomuto tu ten "clanok" ani nemusel byt,ale Skoda sa len chcela pripomenut PR
Avatar - miromen
27. 10. 2011 18:27
Re: O tomhle aute?
A proč tu musi byt članky o korejskych šrotech ktere jsou povětšinou určene pro socialně slabši a kteři pak pišou ruzne slinty co že to ostatni vlastni za šroty ?
27. 10. 2011 18:56
Re: O tomhle aute?
... a fabia či Cígo je intermegagalaktická premiovka pre prachacov jako ty :-)
Avatar - iudex
27. 10. 2011 08:53
Zaujíma ma...
Zaujíma ma, či:
- Cigo má kufor, do ktorého sa zbalí štvorčlenná rodina do Chorvátska,
- motor sa zvukovo dá porovnať s bavorským R6,
- dokáže plynule zrýchľovať na päťke od 50 do 170 km/h,
- je vhodný na cestu štyroch manažérov do Paríža,
- má vnútri kvalitnejšie a mäkšie plasty ako Rolls-Royce,
skrátka, či sa oplatí dať Cigu prednosť pred Golfom GTI, Audi A8 long a Formulou 1. ;-)
Snáď som vyčerpal všetky obdobné otázky, ktoré by niektorí jedinci mohli k Citigu mať. ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2011 09:09
Re: Zaujíma ma...
myslim ze na vsetky tvoje stupidne otazky mas sam odpovede ;-) ale skoda ze ani vtipne to velmi nebolo ale aspon si sa predviedol >:D
Avatar - jazva
27. 10. 2011 09:14
Re: Zaujíma ma...
Ty si ale strašný ... >:D
27. 10. 2011 18:13
Re: Zaujíma ma...
...jebko. :-!
Avatar - white label
27. 10. 2011 09:15
Re: Zaujíma ma...
A já si zase naopak myslím, že díky tomu příspěvku, už se teď třeba zrovna ty, ani nemáš na co dalšího zeptat... :-O :*) >:-[]
Avatar - iudex
27. 10. 2011 09:31
Re: Zaujíma ma...
Poznáš to o tej trafenej husi? ;-)
27. 10. 2011 10:19
Re: Zaujíma ma...
Náhodou dobrý :yes: >:D
27. 10. 2011 10:35
Re: Zaujíma ma...
To se ti povedlo. >:D :yes:
27. 10. 2011 12:46
Re: Zaujíma ma...
Zapomnels na spotrebu.

Takze mne zajima - kdyz je Citigo asi polovicni proti Passatu TDI a tan zere 5, bude tedy Citigo zrat jen 2,5?

Jestli ne, tak to mne fakt zajima, kdo si to koupi...
Avatar - Nerez
27. 10. 2011 13:37
Re: Zaujíma ma...
Dva a půl litru to bude žrát, jen když to pohoníš, jinak pod dva ;-)
Avatar - Ronault.
27. 10. 2011 19:36
Re: Zaujíma ma...
Nevím jak to žere tobě, když si pohoníš, ale mě určitě méně jak dva litry na jednu jízdu >:-[] >:D
Avatar - Nerez
27. 10. 2011 22:55
Re: Zaujíma ma...
>:-[] :yes:
27. 10. 2011 09:29
NIc.
Nezajímá mě vůbec nic. Přichází pozdě. Manželka a dcery už nějaký ten pátek jezdí Fiatem 500C.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
27. 10. 2011 09:50
Re: NIc.
chudáci. Vyřiď jim, že s nimi soucítím v jejich utrpení. :-(
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 10. 2011 10:11
Re: NIc.
:-) :yes:

Ale suhlasim aj s "geroc I". Na tom aute nema co zaujat.
27. 10. 2011 23:07
Re: NIc.
Tak to sedlo. Ale pochop, ne každý si může dovolit auto, byť jen malé...někdo si může dovolit třeba jenom kýč na kolech.
28. 10. 2011 12:20
Re: NIc.
tak ten byl slabší :no:
Avatar - white label
28. 10. 2011 12:56
Re: NIc.
Tak na lítost už je asi trochu pozdě, tos vážně nemohl ještě (nějaký ten pátek) počkat... :-O :*) >:-[]
Avatar - steroid25
27. 10. 2011 09:47
RS??
Vedel by som si z toho predstaviť niečo malé, ostré v štýle Twinga RS. No týmto smerom sa to zrejme uberať nebude. Či??
Rozbalit vlákno
6
27. 10. 2011 10:00
Re: RS??
RS nebude,ale uvažuje se o emotivnější verzi.
27. 10. 2011 10:36
Re: RS??
A co u VW jejich Up! GTI?
27. 10. 2011 10:40
Re: RS??
Je to studie.Na Citigo RS se ptali přímo šéfdesignéra a ta nebude.
27. 10. 2011 12:42
Re: RS??
5 dveří u tebe vyvolává víc emocí než 3? >:-[]
27. 10. 2011 12:47
Re: RS??
Ne, ale nakreslis na ne vic emotikonu.
27. 10. 2011 10:21
Re: RS??
Ono by úplně stačilo kdyby do toho dali nějakej sportovnější podvozek a 1,2 TSI. Trošku nějakej spojler a bylo by to sportovní až až. Vzhledem k tomu, že to má 850 kilo by s tím těch 100 koní cvičilo jak sviň.
Avatar - prekladys
27. 10. 2011 10:19
PROČ
by si měl potenciální zájemce o vůz tohoto segmentu vybrat právě citigo?...
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 11:57
Re: PROČ
třeba proto, že v F500 se vzádu skoro nedá sedět ;-)
Avatar - Nerez
27. 10. 2011 13:38
Re: PROČ
Ale narozdíl od tohoto, se na něj dá dívat >:D
Avatar - kari.laz
27. 10. 2011 13:57
Re: PROČ
Když máš rád kýče, tak proč ne. >:D
27. 10. 2011 18:16
Re: PROČ
Definuj gýč. Podľa tohto nemáš ani šajn, čo to je.
27. 10. 2011 23:15
Re: PROČ
Kýč je dílo nebo produkt, které se snaží prvoplánově podbízivým způsobem vzbuzovat dojem o vlastní vyjímečnosti a exkluzivitě, aniž by tomu jeho skutečné vlastnosti odpovídaly. Co se týká pětistovky, má kari.laz naprostou pravdu, na tomhle "díle" a "produktu" se tato elementární definice dá dokázat zcela jednoduše - skoro bych řekl učebnicový příklad.
28. 10. 2011 12:00
Re: PROČ
A na víc se nezmůžeš? Definice nepotřebují další vysvětlování, teda pro gramotné a průměrně inteligentní lidi ne. Ale, aha, já jsem zapomněl, co je pán zač....
Avatar - Ronault.
29. 10. 2011 11:36
Re: PROČ
Já nemusím nic dělat, já tady netvrdím, že F500 je definice kýče. Ty tady házíš hrdinské a tvrďácké řečičky, což je u tebe běžné, u Fiatu, což je pro tebe ještě běžnější, a pak si je ani neumíš obhájit a jediná věc, kterou dokážeš, je nadávat a urážet.
Nějaké problémy s egem nemáš? ;-)
29. 10. 2011 15:51
Re: PROČ
Síce som sa pýtal kariho, ale chytil si sa ty.
Faktom je, že jednoznačná definícia gýču proste nie je. Rovnako ako ťažko definuješ, čo je alebo nie je napríklad umenie.
Ľudia si význam slova gýč prispôsobujú sebe, alebo dokonca danej téme - ty si tú "definíciu" doslova "ušil" na mieru, s úmyslom zhodiť fiatku a podporiť kariho názor.
Všeobecne gýčom nazývame veci, ktoré neuspokojujú naše estetické cítenie, či nejakým spôsobom "dehonestujú" originál.
Rozhodne nesúhlasím s tým, že aktuálny Fiat500 je gýčom. Rovnakým gýčom je potom aj Mini - čo si, mimochodom, tiež nemyslím. Ale ten v rodine jeden ukážkový prípad gýčovitosti a nevkusu má [odkaz]
Avatar - Ronault.
27. 10. 2011 19:38
Re: PROČ
Někdo je na retro kýče, někdo na krabice od bot... hlavně, že tady není nikdo na zvířátka.
29. 10. 2011 12:33
Re: PROČ
Až budou všechna současná koncernová auta zrecyklována, budou 500, coby sběratelké kousky, vyvažovány zlatem.
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 14:17
Re: PROČ
Mě ten extrémně strohý funkční design nijak nepřekáží. Spíš se furt divim, proč ve spojení s krásou tolik lidí uvádí Alfu Romeo, jejíž kabát není kompatibilní s přední registrační značkou, která na autě ovšem v 90% zemích světa být musí ;-)
27. 10. 2011 14:39
Re: PROČ
Alfa Romeo F500? Takovou Alfu neznám :-)
A na to, že nemají kompatibilní kabát s RZ jich překvapivě velké procento RZ má ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 14:43
Re: PROČ
Ale víš, co jsem měl na mysli. Řeč je o designu.

Oni tu RZ maji protože musí ;-) To se akorát designér nepodival, co všechno na autě musí být, když to navrhoval. Takže to číslo hyzdí jinak zdařilou podobu.
27. 10. 2011 16:30
Re: PROČ
A tak trochu si protiřečíš, když v předchozím příspěvku to vypadá, že pomlouváš design Alf a v dalším mluvíš o zdařilé podobě ;-) nicméně RZ neni kdo ví jaká hitparáda na žádnym autě, Alfy jsou holt kompatibilní s menšími italskými :-)
Avatar - Ronault.
27. 10. 2011 19:40
Re: PROČ
Design není jen o funkčnosti. Taky bys nerad aby tvoje holka měla chlupaté nohy jako Yeti, i když ji to v zimě bude zahřívat, ne? >:D
Avatar - white label
27. 10. 2011 19:44
Re: PROČ
Co máš zase proti Yetimu, respektivě Škodovce a koncernu vůbec, nech si ty okaté narážky, "žabožroute" (a pak, že tu nikdo není na zvířátka) ... :-O >:D
27. 10. 2011 23:10
Re: PROČ
T y si myslíš, že smyslem existence aut je se na ně dívat? Já až dosud žil v domnění, že auta jsou tady od toho, aby se v nich jezdilo....
Avatar - Ronault.
28. 10. 2011 00:45
Re: PROČ
Takže smysl designu není vůbec podstatný. Takže podle všeho bydlíš v době bez architektonické hodnoty, chodíš oblečený v pytlu od brambor a pravděpodobně chrápeš na slamníku.
28. 10. 2011 12:09
Re: PROČ
A to tady někdo tvrdí? Víš ty vůbec, co je design? A jakou má funkci? Doporučoval bych ti místo psaní podobných dementních poznámek trochu zkusit myslet. Jestli je jediným smyslem auta jeho "design" a vše ostatní je nepodstatné, tak to o tobě dokazuje lecos, ale především plochost tvého myšlení a nízké IQ, které ti znemožňuje chápat věci v poněkud širších (pro ostatní běžných) souvislostech.

Příště si svoje reakce na mé příspěvky ušetři - ztrapňuješ se na úrovni wolffa a podobných. Na druhou stranu, tvoje reakce třeba někoho zaujmou a nebo pobaví, já ale do téhle skupiny nepatřím. Věnuj se svému levelu - třeba Topperovi, s tím seš tak nastejno.
Avatar - Ronault.
29. 10. 2011 11:39
Re: PROČ
Beránku, nějak jsi se rozohnil, co?
Tak za prvé, urážkami a nadávkami hodnotu svému příspěvku nedáš.
Za druhé, nepíšu, že o design nejde, jen čekám, že dokážeš své radikální nenávistné postoje proti Fiatu a italské produkci taky nějak rozvíjet. Oháníš se tady nadávkami na mou osobu a je to jediné, co jsi tady taky vyplodil. Zkus ze sebe vymáčnout více, zapni mozek, ukaž nám a dokaž, že jsi něco víc než já.

PS: Jestli bych měl klesnout v argumentaci na tvou úroveň, tak po těch dvou posledních příspěvcích mohu naprosto suverénně napsat, že jsi ubožák. :no:
27. 10. 2011 10:58
Proč?
Proč se Škoda snaží figurovat skoro v každém segmentu, vč. pidiaut? Určitě si své kupce najde, ale ekonomicky není trh minivozů příliš zajímavý a riziko ztrátovosti projektu je zde celkem reálné. Obdobně nahlížím i na avizované velké MPV, s kterým Škoda asi díru do světa taky neudělá. Není nutné být brouk Pytlík, práce (auta) všeho druhu, je lepší se soustředit na to co umí, co dělá dobře
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
27. 10. 2011 11:28
Re: Proč?
Myslím, že náklady na rozdělení jednoho auta mezi 3 značky nejsou nijak extra velké, VW imho uvažuje ve smyslu: 3 modely za cenu jednoho...
Avatar - kari.laz
27. 10. 2011 11:53
Re: Proč?
Zrovna Škoda nemá obsažených zdaleka tolik segmentů, jako má většina ostatních výrobců. Mají nyní vlastně jen mini auta, nižší, nižší střední a střední třídu, jedno menší SUV a jedno malé "MPV" takže je pochopitelné, že se chtějí dostat i do jiných tříd. Já osobně by jsem viděl prostor ještě v alternativě k Pickupu, díru mají v MPV, jedno větší SUV a klidně nejaké levné coupe/cabrio.
neregistrovaný "Hooonza"
27. 10. 2011 11:30
Spotřeba mimo město
Zkuste prosím, jestli budete mít tu možnost, kolik si to bere při cestách mimo město, ale nemám na mysli klikaté rozbité okresky (spíš silnice I. třídy). Vzdálenost okolo 80 km předpisovými rychlostmi, např. Praha-Most nebo Praha-Votice, to by bylö ideální. Díky.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2011 12:45
Stahotyč
Já bych se třeba zeptal, jestli bude alespoň u vyšších výbav v autě nějaká tyč, pomocí které si bude moci řidič stáhnout okno u spolujezdce pomocí tlačítka na jeho dveřích. >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 15:06
Re: Stahotyč
Pro pitomce to bude dávat Škoda jako základní výbavu. Při předání vozu prodejce zákazníka třikrát přetáhne po hlavě se slovy: "Ty pitomče, měl sis koupit Kiu a ne tohle."
Avatar - iudex
27. 10. 2011 15:09
Re: Stahotyč
Aaaa, nejaká dotknutá predajkyňa Škody, nemýlim sa? ;-)
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:23
Re: Stahotyč
Vedle jak ta jedle, Škodu bych si nikdy nekoupila. Jednak na to nemám, je mnohem míň spolehlivá než korejci a vůbec se mně nelíbí.
27. 10. 2011 16:37
Re: Stahotyč
Jsem vůbec netušil, že strýček BOB se ve skutečnosti jmenuje Robert Kočička. >:D
Avatar - white label
27. 10. 2011 15:13
Re: Stahotyč
Ale no tak "číčo", první příspěvek a už takhle vytahuješ drápky... :-O ;-)
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:27
Re: Stahotyč
Jednou se musí začít. Už mám škodovky dost, že se nestydí přijít na trh s ovladačem jednoho okna u řidiče. To by se mělo zakázat! Měli by se učit u korejců, rodiče si koupili Ceed a oproti Favoritovi je to nebe a dudy!!!!!
Avatar - white label
27. 10. 2011 16:46
Re: Stahotyč
Srovnávat aktuální Ceed s pamětním socialistickým Favoritem, tak to je teda síla... :*) >:-[]
27. 10. 2011 16:53
Re: Stahotyč
Tak je třeba srovnávat srovnatelné. U toho Favorita (a pak taky Felicie) dokázali konstruktéři umístit čudlíky na stahování oken tak, aby na obě dosáhl i řidič. >:D Stejně tak u Ceeda, proto se musí srovnávat s ním a ne s Citigoučkem. To už je o několik levelů dál... >:-[]
Avatar - Ronault.
27. 10. 2011 19:42
Re: Stahotyč
Máte recht, C´eeda do země zadupe i Trabant ;-)
27. 10. 2011 15:52
Re: Stahotyč
Stahotyc >:D no ty kokso, dobre dobre :-)
29. 10. 2011 12:34
Re: Stahotyč
Kdo tam hravě nedosáhne bez tyče stejně nedosáhne na pedály.
27. 10. 2011 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiřina Kočičková"
27. 10. 2011 16:32
Světla
Slyšela jsem, že Picanto má výborná světla, jen moc dobře nesvítí. Je to u té nové škodovky ještě horší? Má to také vyhřívaný kufr? Umí to stáhnout okna pomocí dálkového ovladače? Má to vyhřívaný volant? Jaký je výhled dozadu? Není lepší koupit za stejné peníze 10 let staré BMW?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
27. 10. 2011 16:52
Re: Světla
Podle toho, cos tu zatím napsala, bych ti dpoporučil 10 let starého korejce, za jeho cenu totiž opravdu žádné jiné (pojízdné) auto nekoupíš... ;-) :-)
27. 10. 2011 18:19
Re: Světla
Podľa toho čo píše, tak už niečo z tunajších diskusií prelúskala, nechýba jej zmysel pre humor a ani nadhľad nad vecou aj chlapskou ješitnosťou...
Avatar - Katikakus
29. 10. 2011 07:53
Re: Světla
Tys nepoznal, ze to je strejda Bob?
Avatar - KubikCv
27. 10. 2011 18:38
Počet míst?
Kolikamístný bude nový Škodawágn? UP je všude na fotkách 4místný..bude to stejně jako s Lupem?? Většina 4místná a některé kusy pětimístné.
Bude i nějaká lifestylová edice,nebo zůstane Škoda konzervativní a pro mladé bude UP?
Rozbalit vlákno
4
27. 10. 2011 18:59
Re: Počet míst?
Mladí si kupia radsej jazdenku o dve triedy vyssie a vacsie,jak sa tlačiť v krabici od topánok...za vela penazí.
Avatar - KubikCv
27. 10. 2011 21:16
Re: Počet míst?
budeš se divit..ale v autech téhle kategorie je nejvíc místa.Jezdil jsem pár měsíců cinquecentem a pro mých 185cm/100kg to bylo jedno z nejpohodlnějších a nejprostornějších aut,nehledě na široký vstup.
Časem si chci jako další auto pořídil Lupo...a právě u Lupa jsem si všimnul,že většina je 4místná a jeden dovoz z Rakouska jsem našel 5místnej
27. 10. 2011 23:21
Re: Počet míst?
nedivim sa ked v nom jazdis sam a vedla ci za tebou nikto.
29. 10. 2011 12:40
Re: Počet míst?
Třeba 15 let starý bávo. A nejlíp s třílitrem, je přeci lepší zaplatit dražší povinný ručení za ten pocit borce, než si koupt třeba nové pneu.
Avatar - petrumr
27. 10. 2011 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2011 22:24
na co to je?
auto do města se jmenuje MHD
nebo snad jsou v praze a v brně kolony pořád moc krátký?
Rozbalit vlákno
3
27. 10. 2011 23:51
Re: na co to je?
Tak to nezní ani zbla aristokraticky - upřednostňovat socku před individuální automobilovou dopravou... ;-\ :-!
28. 10. 2011 14:33
Re: na co to je?
a tohle "auto" není socka?
nebo stát v zácpě a dejchat smrad z tédéíček je aristokratické?
aut je příliš
Avatar - petrumr
29. 10. 2011 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 10. 2011 00:10
Upřímně?
Děkuji za dotaz, ale co se týká tohoto vozítka, nezajímá mě...nic ;-\
Vážně - vůbec nic.
V životě by mě nenapadlo si koupit takhle mrňavý autíčko, který se mi ke všemu ani trochu nelíbí (i když - hezčí, než Fabia II. je, ale to jsou snad všechna auta).

V naší kotlince není jediné velkoměsto ve smyslu tímto názvem vyjádřené a o podobných projektech (Citigo, Up!, Smart, Aygo a podobné úchylárny) si osobně myslím, že je to jen...Škoda Peněz. Proč si pořizovat nedochůdče, když jsou na trhu za podobný peníz k mání dospělejší auta, která nabídnou vic...

(pozn. autora - jedná se o osobní a ekoteroristickou lobby nezprzněný názor
;-) )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
29. 10. 2011 11:35
Citigo
Myslím si že se nejedná o špatné auto.Desing je otázkou vkusu.Myslím si,že je docela hezké,ale chtělo by to něco nového.Interiér si myslím,že v základní verzi tak nafintěný nebude.Zda se prosadí?Třídvířko rozhodně ne.Za ty peníze se vyplatí investovat do pětidvířka.Myslím si že pro sváteční řidiče,nebo pro ženy je to dobré auto.
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2011 12:36
Automatické brzdění s manuální převodovkou?
Automatické brzdění s manuální převodovkou? Jde kombinovat?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
30. 10. 2011 22:45
Dotaz: kdy v tom konecne bude diesel?
Auto na benzin je dnes jako cernobila televize. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
30. 10. 2011 23:08
Re: Dotaz: kdy v tom konecne bude diesel?
Stejně černobílá, jako tvoje názory na benzín/naftu... ;-)