Já bych se zeptal, proč je Citigo tak ošklivý. Sesterský auta jsou hezký, ostatní auta z modelové řady Škoda jsou hezký, tak proč Citigo vypadá tak strašně.... ale na to se raději asi nikdo neptejte :-)
S tím, že je citigo "ošklivý". On není ani tak ošklivý, jak je "nudný", lépe řečeno neemotivní a nezajímavý, což je pro segemnent malých aut velmi netypické, navíc pokud rozhodně nebude ten nejlevnější. Podobným designovým jazykem hovoří dnes snad jen Logan, ale to je lowend a jednoduché tvary jsou "zaviněny" nízkými náklady.
Dnes byl v Autosalonu na Primě testík Up!u, docela zajímavé. Prostorností údajně naprosto bezkonkurenční, a to minimálně v rámci své třídy, v některých ohledech prý dokonce může konkurovat i vozům až o 2-3 třídy větší!
Zbytečný "překlep" výrobce v podobě absence stahování okna spolujezdce od řidiče samozřejmě komentovali taky...
Tak s tou prostorností bych zatím počkal na osobní zkušenost. Přecejen pokud se nepletu, tak to pořád uvádí Zbyněk, ne? >:-[]
Překlepy se najdou všude, možná si toho ani kupce na první pohled nevšimne.
Mám spíše obavy, že v Evropě ve velkých městech jako Paříž, Londýn, Řím, plus různé jižní "riviéry", tedy místa, kde budou největší prodeje, tohle až tak často potkávat nebudeme. Tam se hraje dost i na styl a na prostornost si kupují francouzi MPV a zbytek kombíky a SUV, takže... nechci tady dělat Nostradama, ať neskončím jako GTI a jeho odhad propadáku F500, ale můj odhad je, že ten sterilní design nepředčí očekávání VW a nebojím se říci, že budou mít co dělat aby využili kapacitu výroby...
Neboj, Zbyněk ho netestoval... ;-)
Neříkám, že to bude vyloženě trhák, ale na takový propadák jako ty, to netipuju, zvlášť po příchodu 5dv. verze, která bude mít při zmiňované prostronosti podstatně větší smyls, než u měnší třídní konkurence.
Tak propadák byl Fox, tohle díky třem značkám zapojených na svých trzích, bude úspěšnější.
5HB bude konkurent kolínčat, ty ale už taky asi brzo budou mít nástupce a i jejich výrobní kapacita je vyšší, takže ani VW na lídrovství nesází. No uvidíme, tahle třída není můj šálek kávy a kdyby už byl, tak bych volil jinak.
Mohu jen souhlasit...nechápu jak může 32% všech hlasujících dát jedničku designu tohodle nejhnusnějšího auta v segemntu malých aut...to už jste češi opravdu tak hloupí a zblblí škodovkou???
Dobrý den,
já bych se rád zeptal, jestli je Citigo první vůz s novým logem. Na renderech nové logo je, na SPY photos nikoliv.
Děkuji za odpověď a těším se na článek
A proč tu musi byt članky o korejskych šrotech ktere jsou povětšinou určene pro socialně slabši a kteři pak pišou ruzne slinty co že to ostatni vlastni za šroty ?
Zaujíma ma, či:
- Cigo má kufor, do ktorého sa zbalí štvorčlenná rodina do Chorvátska,
- motor sa zvukovo dá porovnať s bavorským R6,
- dokáže plynule zrýchľovať na päťke od 50 do 170 km/h,
- je vhodný na cestu štyroch manažérov do Paríža,
- má vnútri kvalitnejšie a mäkšie plasty ako Rolls-Royce,
skrátka, či sa oplatí dať Cigu prednosť pred Golfom GTI, Audi A8 long a Formulou 1. ;-)
Snáď som vyčerpal všetky obdobné otázky, ktoré by niektorí jedinci mohli k Citigu mať. ;-) >:-[]
Ono by úplně stačilo kdyby do toho dali nějakej sportovnější podvozek a 1,2 TSI. Trošku nějakej spojler a bylo by to sportovní až až. Vzhledem k tomu, že to má 850 kilo by s tím těch 100 koní cvičilo jak sviň.
Kýč je dílo nebo produkt, které se snaží prvoplánově podbízivým způsobem vzbuzovat dojem o vlastní vyjímečnosti a exkluzivitě, aniž by tomu jeho skutečné vlastnosti odpovídaly. Co se týká pětistovky, má kari.laz naprostou pravdu, na tomhle "díle" a "produktu" se tato elementární definice dá dokázat zcela jednoduše - skoro bych řekl učebnicový příklad.
A na víc se nezmůžeš? Definice nepotřebují další vysvětlování, teda pro gramotné a průměrně inteligentní lidi ne. Ale, aha, já jsem zapomněl, co je pán zač....
Já nemusím nic dělat, já tady netvrdím, že F500 je definice kýče. Ty tady házíš hrdinské a tvrďácké řečičky, což je u tebe běžné, u Fiatu, což je pro tebe ještě běžnější, a pak si je ani neumíš obhájit a jediná věc, kterou dokážeš, je nadávat a urážet.
Nějaké problémy s egem nemáš? ;-)
Síce som sa pýtal kariho, ale chytil si sa ty.
Faktom je, že jednoznačná definícia gýču proste nie je. Rovnako ako ťažko definuješ, čo je alebo nie je napríklad umenie.
Ľudia si význam slova gýč prispôsobujú sebe, alebo dokonca danej téme - ty si tú "definíciu" doslova "ušil" na mieru, s úmyslom zhodiť fiatku a podporiť kariho názor.
Všeobecne gýčom nazývame veci, ktoré neuspokojujú naše estetické cítenie, či nejakým spôsobom "dehonestujú" originál.
Rozhodne nesúhlasím s tým, že aktuálny Fiat500 je gýčom. Rovnakým gýčom je potom aj Mini - čo si, mimochodom, tiež nemyslím. Ale ten v rodine jeden ukážkový prípad gýčovitosti a nevkusu má [odkaz]
Mě ten extrémně strohý funkční design nijak nepřekáží. Spíš se furt divim, proč ve spojení s krásou tolik lidí uvádí Alfu Romeo, jejíž kabát není kompatibilní s přední registrační značkou, která na autě ovšem v 90% zemích světa být musí ;-)
Oni tu RZ maji protože musí ;-) To se akorát designér nepodival, co všechno na autě musí být, když to navrhoval. Takže to číslo hyzdí jinak zdařilou podobu.
A tak trochu si protiřečíš, když v předchozím příspěvku to vypadá, že pomlouváš design Alf a v dalším mluvíš o zdařilé podobě ;-) nicméně RZ neni kdo ví jaká hitparáda na žádnym autě, Alfy jsou holt kompatibilní s menšími italskými :-)
Co máš zase proti Yetimu, respektivě Škodovce a koncernu vůbec, nech si ty okaté narážky, "žabožroute" (a pak, že tu nikdo není na zvířátka) ... :-O >:D
Takže smysl designu není vůbec podstatný. Takže podle všeho bydlíš v době bez architektonické hodnoty, chodíš oblečený v pytlu od brambor a pravděpodobně chrápeš na slamníku.
A to tady někdo tvrdí? Víš ty vůbec, co je design? A jakou má funkci? Doporučoval bych ti místo psaní podobných dementních poznámek trochu zkusit myslet. Jestli je jediným smyslem auta jeho "design" a vše ostatní je nepodstatné, tak to o tobě dokazuje lecos, ale především plochost tvého myšlení a nízké IQ, které ti znemožňuje chápat věci v poněkud širších (pro ostatní běžných) souvislostech.
Příště si svoje reakce na mé příspěvky ušetři - ztrapňuješ se na úrovni wolffa a podobných. Na druhou stranu, tvoje reakce třeba někoho zaujmou a nebo pobaví, já ale do téhle skupiny nepatřím. Věnuj se svému levelu - třeba Topperovi, s tím seš tak nastejno.
Beránku, nějak jsi se rozohnil, co?
Tak za prvé, urážkami a nadávkami hodnotu svému příspěvku nedáš.
Za druhé, nepíšu, že o design nejde, jen čekám, že dokážeš své radikální nenávistné postoje proti Fiatu a italské produkci taky nějak rozvíjet. Oháníš se tady nadávkami na mou osobu a je to jediné, co jsi tady taky vyplodil. Zkus ze sebe vymáčnout více, zapni mozek, ukaž nám a dokaž, že jsi něco víc než já.
PS: Jestli bych měl klesnout v argumentaci na tvou úroveň, tak po těch dvou posledních příspěvcích mohu naprosto suverénně napsat, že jsi ubožák. :no:
Proč se Škoda snaží figurovat skoro v každém segmentu, vč. pidiaut? Určitě si své kupce najde, ale ekonomicky není trh minivozů příliš zajímavý a riziko ztrátovosti projektu je zde celkem reálné. Obdobně nahlížím i na avizované velké MPV, s kterým Škoda asi díru do světa taky neudělá. Není nutné být brouk Pytlík, práce (auta) všeho druhu, je lepší se soustředit na to co umí, co dělá dobře
Zrovna Škoda nemá obsažených zdaleka tolik segmentů, jako má většina ostatních výrobců. Mají nyní vlastně jen mini auta, nižší, nižší střední a střední třídu, jedno menší SUV a jedno malé "MPV" takže je pochopitelné, že se chtějí dostat i do jiných tříd. Já osobně by jsem viděl prostor ještě v alternativě k Pickupu, díru mají v MPV, jedno větší SUV a klidně nejaké levné coupe/cabrio.
Zkuste prosím, jestli budete mít tu možnost, kolik si to bere při cestách mimo město, ale nemám na mysli klikaté rozbité okresky (spíš silnice I. třídy). Vzdálenost okolo 80 km předpisovými rychlostmi, např. Praha-Most nebo Praha-Votice, to by bylö ideální. Díky.
Já bych se třeba zeptal, jestli bude alespoň u vyšších výbav v autě nějaká tyč, pomocí které si bude moci řidič stáhnout okno u spolujezdce pomocí tlačítka na jeho dveřích. >:D
Pro pitomce to bude dávat Škoda jako základní výbavu. Při předání vozu prodejce zákazníka třikrát přetáhne po hlavě se slovy: "Ty pitomče, měl sis koupit Kiu a ne tohle."
Jednou se musí začít. Už mám škodovky dost, že se nestydí přijít na trh s ovladačem jednoho okna u řidiče. To by se mělo zakázat! Měli by se učit u korejců, rodiče si koupili Ceed a oproti Favoritovi je to nebe a dudy!!!!!
Tak je třeba srovnávat srovnatelné. U toho Favorita (a pak taky Felicie) dokázali konstruktéři umístit čudlíky na stahování oken tak, aby na obě dosáhl i řidič. >:D Stejně tak u Ceeda, proto se musí srovnávat s ním a ne s Citigoučkem. To už je o několik levelů dál... >:-[]
Slyšela jsem, že Picanto má výborná světla, jen moc dobře nesvítí. Je to u té nové škodovky ještě horší? Má to také vyhřívaný kufr? Umí to stáhnout okna pomocí dálkového ovladače? Má to vyhřívaný volant? Jaký je výhled dozadu? Není lepší koupit za stejné peníze 10 let staré BMW?
Kolikamístný bude nový Škodawágn? UP je všude na fotkách 4místný..bude to stejně jako s Lupem?? Většina 4místná a některé kusy pětimístné.
Bude i nějaká lifestylová edice,nebo zůstane Škoda konzervativní a pro mladé bude UP?
budeš se divit..ale v autech téhle kategorie je nejvíc místa.Jezdil jsem pár měsíců cinquecentem a pro mých 185cm/100kg to bylo jedno z nejpohodlnějších a nejprostornějších aut,nehledě na široký vstup.
Časem si chci jako další auto pořídil Lupo...a právě u Lupa jsem si všimnul,že většina je 4místná a jeden dovoz z Rakouska jsem našel 5místnej
Děkuji za dotaz, ale co se týká tohoto vozítka, nezajímá mě...nic ;-\
Vážně - vůbec nic.
V životě by mě nenapadlo si koupit takhle mrňavý autíčko, který se mi ke všemu ani trochu nelíbí (i když - hezčí, než Fabia II. je, ale to jsou snad všechna auta).
V naší kotlince není jediné velkoměsto ve smyslu tímto názvem vyjádřené a o podobných projektech (Citigo, Up!, Smart, Aygo a podobné úchylárny) si osobně myslím, že je to jen...Škoda Peněz. Proč si pořizovat nedochůdče, když jsou na trhu za podobný peníz k mání dospělejší auta, která nabídnou vic...
(pozn. autora - jedná se o osobní a ekoteroristickou lobby nezprzněný názor ;-) )
Myslím si že se nejedná o špatné auto.Desing je otázkou vkusu.Myslím si,že je docela hezké,ale chtělo by to něco nového.Interiér si myslím,že v základní verzi tak nafintěný nebude.Zda se prosadí?Třídvířko rozhodně ne.Za ty peníze se vyplatí investovat do pětidvířka.Myslím si že pro sváteční řidiče,nebo pro ženy je to dobré auto.