Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Citigo: První fotografie z českých silnic

Týden, který byl ve znamení nové malé Škody, uzavíráme několika snímky z dálnice D11.
Zpět na článek
30. 9. 2011 14:32
30. 9. 2011 14:44
30. 9. 2011 14:48
30. 9. 2011 15:30
30. 9. 2011 20:37
30. 9. 2011 20:35
30. 9. 2011 15:42
30. 9. 2011 14:42
30. 9. 2011 14:56
30. 9. 2011 15:05
30. 9. 2011 17:44
30. 9. 2011 14:40
30. 9. 2011 15:28
30. 9. 2011 14:47
30. 9. 2011 14:53
30. 9. 2011 16:49
30. 9. 2011 18:09
30. 9. 2011 20:37
30. 9. 2011 14:53
30. 9. 2011 17:18
30. 9. 2011 17:46
1. 10. 2011 07:42
30. 9. 2011 15:01
neregistrovaný "dzeronimo"
30. 9. 2011 15:10
30. 9. 2011 15:55
30. 9. 2011 15:13
30. 9. 2011 15:14
30. 9. 2011 15:19
30. 9. 2011 15:22
30. 9. 2011 15:26
30. 9. 2011 15:29
30. 9. 2011 15:59
30. 9. 2011 16:03
30. 9. 2011 15:19
30. 9. 2011 15:36
30. 9. 2011 16:03
30. 9. 2011 15:38
30. 9. 2011 15:41
30. 9. 2011 15:57
30. 9. 2011 16:08
neregistrovaný "GDI"
30. 9. 2011 16:12
30. 9. 2011 16:13
neregistrovaný "GDI"
30. 9. 2011 16:25
30. 9. 2011 16:46
30. 9. 2011 16:57
30. 9. 2011 17:16
30. 9. 2011 17:18
30. 9. 2011 19:22
30. 9. 2011 16:49
30. 9. 2011 21:28
30. 9. 2011 16:27
30. 9. 2011 16:40
30. 9. 2011 16:53
30. 9. 2011 17:01
30. 9. 2011 17:01
30. 9. 2011 17:06
30. 9. 2011 17:10
30. 9. 2011 19:18
30. 9. 2011 17:14
30. 9. 2011 18:08
30. 9. 2011 17:00
30. 9. 2011 18:50
30. 9. 2011 20:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 9. 2011 20:47
30. 9. 2011 20:50
1. 10. 2011 08:30
30. 9. 2011 23:24
30. 9. 2011 23:55
2. 10. 2011 21:17
30. 9. 2011 23:43
1. 10. 2011 08:09
1. 10. 2011 15:18
1. 10. 2011 15:28
1. 10. 2011 17:31
30. 9. 2011 14:32
Ugh..!
No jejda.....
Rozbalit vlákno
18
30. 9. 2011 14:37
Re: Ugh..!
Asi nejsem cílovka teda, šílený to je. Toyota IQ nebo Renault je aspoň "milej, veselej" nebo "hi-tech", ale toto né.
30. 9. 2011 14:44
Re: Ugh..!
Hmmm... tak já nevím, asi tomu vážně nerozumím ale tohle je vážně nové auto dravce jménem Škoda? Spíš velká škoda pro Škodu.... nevyužitá šance.
30. 9. 2011 14:48
Re: Ugh..!
Milej a veselej...ještě je třeba napsat že mu můžeme "VOTEVŘÍT VOSUMSED VOSUMDESÁT VOSUM VOKEN" a je to auto "ŽLUTÍ A VESELÍ" , už tu prosím tě raděj nic nepiš....
Avatar - Katikakus
30. 9. 2011 15:30
Re: Ugh..!
Povsimni si tech zvlastnich znaku kolem tech dvou slov v Baronove prispevku. Rika se jim uvozovky. K cemu slouzi, jiz dokazes jiste zjistit sam - pozor funkci maji nekolik a v tomto pripade nejde o doslovnou citaci... ;-)
30. 9. 2011 20:37
Re: Ugh..!
No toho že je to psáno pepanským slangem se ty uvozovky určitě netýkaly...
30. 9. 2011 17:21
Re: Ugh..!
Ňák ti nerozumím ligvisto. Píšu o Renaultu – ten Renault, je navržen jako "milej" či "veselej"? Co je na tom špatně, kromě toho, že neumíš číst?
30. 9. 2011 20:35
Re: Ugh..!
Především je ten Renault možná milý nebo veselý a ne milej a veselej...
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 23:01
Re: Ugh..!
Já jsou klidné, Kylie si tě podá, Kájo. >:-[]
Avatar - saldy
30. 9. 2011 15:42
Re: Ugh..!
Hele tak vám se to jako nelíbí jo?! Co byste ještě nechtěli za 290 000 >:-[]
30. 9. 2011 14:42
Re: Ugh..!
Teprve na živých fotkách je vidět, jak je to auto naprosto nudné a nenápadité. V porovnání s jakoukoliv jinou konkurencí (picanto, twingo, aygo, panda, F500, splash nebo spark) je to šedá myš bez špetky nápadu a designérské invektivy.
Bezesporu se to bude u nás prodávat dobře, protože je to přece naše česká škodovka, ale kdo má trochu rozumu v kapse, sáhne po konkurenci - levnější a hezčí.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 14:56
Re: Ugh..!
Opravdu jsi chtěl napsat invektivy? Inu, používání cizích termitů je vždy velké rizoto...
30. 9. 2011 15:02
Re: Ugh..!
>:D >:D >:D >:D Nekritizuj, pán bude v tomto určite suterén >:D
K téme: Čistý a uhladený design, to je to, čo niektorým moderným autám chýba... Tomuto nie.
30. 9. 2011 15:05
Re: Ugh..!
Pravdu máš s tím rizotem, invence tam mělo být (neboli vynalézavosti, důvtipu či umění). Stydím se.
30. 9. 2011 15:16
Re: Ugh..!
Veď sa stane každému. Ale smeje sa na tom dobre ;-)
Avatar - FISHkaa
30. 9. 2011 17:44
Re: Ugh..!
máš recht, tomuto chybí jakýkoli design >:D :no:
Avatar - Martin911Turbo
30. 9. 2011 16:53
Re: Ugh..!
Tak už na tom renderu to bylo hnus, ale realita je ještě horší... sakra co v tom novém design centru za několik 10 milionů v tý Škodovce dělají... :no:
Ač teda Fiat nemám rád, tak i starý Seicento je hezčí než toto a za ty šílený peníze... ano tak za 150 000 Kč možná ano pro duchny co objíždí supermarkety
30. 9. 2011 14:40
No...
No tě *. Holobyt bez mlhovek asi nebude to pravé ořechové.

Zajímavé, že má na okně pouze Euro4.
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2011 15:28
Re: No...
od kdy je slovo "p i c" zakázaný? >:D
Avatar - Stefič
30. 9. 2011 14:46
GTI mel zase pravdu
Opravdu citigo disponyje nadcasovym designem, ktery ani po 100)etech neztreti nic ze sveho lesku >:-[] >:-[] Jen prostacek by mohl napsat, ze toto auto nepatri mezi vykvet vw. Z tohoto modelu se proste kazdemu musi podlomit kolena >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - FISHkaa
30. 9. 2011 17:45
Re: GTI mel zase pravdu
myslel sem, že Škoda nedokáže udělat nic horšího než Fábule II před FL... Jak sem se mýlil... >:D :no:
1. 10. 2011 00:07
Re: GTI mel zase pravdu
Na paneláky se taky za pár let budou jezdit dívat davy turistů. Karlův most, Hradčany, Jižák a dom.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 14:47
Zklamání
Tedy, čekal jsem, že na normálních kolech a živých fotkách to bude slabší než na renderech, ale tohle je přesto zklamání. Nárazník bez mlhovek ve žluté barvě vypadá moc masivně, profil na malých kolech ztratil dynamiku a navíc to vypadá, že zadní okénko nenavazuje úplně plynule na přední. Aspoň zadní víko z té jedné fotky vypadá celkem slušně, prolisy zvýrazněné na renderech nejsou naživo tak výrazné.
Rozbalit vlákno
5
30. 9. 2011 14:53
Re: Zklamání
Souhlasim. Oficialni fotky vypadaly dost dobre, ale skutecnost vypada... no... blbe. Nelibi se mi.
30. 9. 2011 16:32
Re: Zklamání
Aj ked vkus kazdeho je uplne iny, doteraz neviem pochopit, ako mozu niektori dat tomuto autu v predchadzajucej diskusii ohodnotenie dizajnu za 1 8-s . Väcsinou je predsa len ten vkus pre viacerych spolocny, t.j., pekny, skaredy, priemerny...ale ako moze niekto toto povazovat za dizajn za 1-nepochopim ;-\
Avatar - Emel
30. 9. 2011 16:49
Re: Zklamání
Chápu narážku :-). Faktem je, že prostě ty rendery vypadají o hodně lépe - prolisy jsou výraznější, auto vypadá členitější, mlhovky vyplňují prázdnotu v nárazníku, velká kola a stínování odlehčují profil auta.

Ale já to ještě nevzdávám... tyhle fotky jsou naopak sociální edice, bez mlhovek. K tomu nevhodně zvolená barva, která z profilu i zepředu zvýrazňuje velké prázdné plochy, z boku umocněné malými koly. Vidím to tak, že bude potřeba osadit minimálně 15" kola a zvolit nějaký neutrální odstín, pak to bude na 2- dejme tomu.
30. 9. 2011 18:09
Re: Zklamání
Já věděl, že jsem s tou štafetou mistra elegance mám pravdu. Tady máš typický příklad toho, co se v dané třídě prodává nejčastěji, pokud nechceš něco "extra". Pokud k tomu škodovka nasadí i své sebevědomé ceny, budou ty prodeje přesně jako u foxe - nějaká auta se prodají, ale automobilce to na mrakodrap nevydělá a sama o sobě na pohled taky nebudou zrovna adepty na cenu za nejkrásnější vůz na silnici. Prostě většina jich bude v nějaké základní pastelové barvě na malých plecháčích s čirými skly stahovanými švihadly.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 20:37
Re: Zklamání
S Foxem to srovnávat nemůžeš, to je přece jen jiná liga. U nás prodeje budou, domácí trh je domácí trh. VW v Německu dopadne taky dobře. A celoevropské... uvidíme, ale cena je zásadní otazník, ale podle mě to dopadne pro Škodovku dobře.
Avatar - kosmonaut
30. 9. 2011 14:53
hnus
Tyhle popelnice vypadají mimo lesk reflektorů a bzučení monitorů vždycky příšerně, bez ohledu na původ. Prostě blbá karoserie. Na druhou stranu je třeba sportovně uznat, že Panda a 500 vypadají vedle tohoto, nebo třeba kolínských trojčat alespoň vzdáleně jako auto. Škoda ;-\
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2011 17:18
Re: hnus
Asi bolo Fabii velmi smutno a nechcela byt jedina priserna skodovka, tak teraz budu dve a bude im obidvom veselsie >:D
neregistrovaný "dzeronimo"
30. 9. 2011 15:01
Skutečná síla
Naprostý protipól pocitu, který jsem zažíval při pohledu na frankfurtskou Mission L. Opravdu špatna ukázka ekovozíku za pár peněz. Velká škoda:( Korejská maska, vyráz tváře Deawoo 90. let snad Škodu zachrání ve vodách rozšiřující se střední vrstvy obyvatelstva někde na rozhlehlém východě 8-s
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 15:10
Placeholder
Něco tak bezpohlavního člověk vidí jen v reklamě kde nesmí použít reálně existující auto :no:
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2011 15:55
Re: Placeholder
Jo, to je presne ono >:-[] I kdyz zezadu to ujde. Predek je ovsem katastrofa. A tyhle fotky bez znacky tvuj nazor jeste podtrhuji.
Avatar - Katikakus
30. 9. 2011 15:13
ShityGo
Tak tohle se Skodovce opravdu nepovedlo. MissionL po zverejneni daval nadeji, ze nove modely budou atraktivnejsi nez soucasna produkce. Par dnu na to predstavenim ShityGo tyto nadeje prozatim zabil. Pro Skodu skoda... :no:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 15:14
Trefa
Tohle auto perfektně zapadne do českých panelových sídlišť. Důstojný nástupce Fabie Junior. :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 15:19
ehm.....
no jak bych to.... - tak jestli bude cena pod 120000 korun - tak budiž no.... ale jinak - jak jsem psal jinde - Popelka...... jen téhle asi nikdo střevíček zkoušet nebude.............. VW záměrně tohle auto "zesockovatělo", aby nebyl druhý Superb, který by zatápěl vlastnímu koncernu...... Nu což......... Tacumo vítej ve své reinkarnaci...........
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Andromeda
30. 9. 2011 15:22
Re: ehm.....
;-) a s tou Tacumou pssst - jinak mne budeš následovat a budeš zralý na "mokré studené hadry s častou výměnou "...
30. 9. 2011 15:26
Re: ehm.....
tak jo vzdávám to - Chevrolet Spark.........
Avatar - Andromeda
30. 9. 2011 15:29
Re: ehm.....
Obávám se, že tě čeká důslednější pokání >:-[] ...
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2011 15:59
Re: ehm.....
Hele, kluci, nekopírujte mě všichni s tou Tacumou. Já si jí všiml první >:D
30. 9. 2011 16:03
Re: ehm.....
Já jsem věděl, že to bude jako Tacuma ještě před tím, než tahle škodovka vůbec vznikla.
Avatar - Andromeda
30. 9. 2011 15:19
Co dodat...
V minulých dnech zde probíhala řež na téma vzhledu tohoto vozu, někteří ho téměř kanonisovali, jaký že je to předěl, pěli ódy rozsáhlé a že prý nastává doba, kdy ulice měst budou plná krásných malých koncernových autíček >:-[] ...
A tady je reálný výsledek. Své jsem k designu, vlastně vzhledu nového kousku v portfoliu Škody, napsal.
Nicméně vozu přeji hodně štěstí, neb ho dle mne bude potřebovat...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 17:52
Re: Co dodat...
Ty jsi mi ale diplomat ;-) Ale souhlasím.
Avatar - Andromeda
30. 9. 2011 20:12
Re: Co dodat...
Díky, já ovšem už diplomatickou masku odhodil v diskuzi pod prvním článkem z 27.9., viz:[odkaz]
Nemá cenu se opakovat,jednak jsou ty fotky ranou hlavně pro zastánce a pořádná dřina to bude především pro obhájce tohoto vozu.
Je příznačné, kolik je třeba slov, energie, teorií, přesvědčování a konečně i mnoha nařčení kvůli úporné snaze zařadit tento produkt tam, kam ho někteří šmahem bez nejmenších pochyb zařadili a kde ho prostě chtějí a musejí mít...
Avatar - strýček BOB
30. 9. 2011 15:33
Plačky naší Kačky...
Chápu nářek deviantů nad novou malou Škodou, kteří radějij preferují toto [odkaz] Škoda vyrobila tuctové malé auto určené k otřískání do města nic více a nic méně. Nářky normálních motoristů nad tuctovostí a nenápadností nové Škodovky jaksi moc nechápu, jak říkám vozík určený k otřískání do města...
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2011 15:38
Re: Plačky naší Kačky...
Za 200 táců...
No proč ne... Za tu cenu někdo nabízí auto nižší střední..., které také imho můžeš otřískat...

Malé auto má být praktické a milé... Pokud neplní jednu z těch rolí... je neúspěšné... Praví historie...

Tady vzhledem k podělaným sedadlům a vzhledu mám pochybnosti o obou stránkách malého vozu...

Ale až budoucnost ukáže... ;-)
30. 9. 2011 15:38
Re: Plačky naší Kačky...
Taky bych chtěl být tak bohatý,abych si mohl koupit do města na omlácení totálního holomka za 190 tisíc >:D
Avatar - FISHkaa
30. 9. 2011 17:49
Re: Plačky naší Kačky...
zase si ho můžeš omlátit sám - snad i zloději mají nějaký smysl pro design a tohle žádný nemá = neukradnou ti ho >:D >:-[]
30. 9. 2011 15:36
bez komentáře
Nebudu to komentovat...
Zdejší komentáře už jaksi pravdivě a reálně zhodnotily celkovou situaci. I na trhu.

ALE PROBOHA!!!

Už by si ti Ein-Steini mohli aspoň rozmyslet, když už linie dveří nenavazuje an linii zadního okýnka..., jestli ty dveře budou nad a nebo pod hranou toho okýnka. Pokaždé to mají jinak... >:-[] >:-[] >:-[] (možná je to ale zvláštní option a fíčura abude si možné vybrat - pondělní až páteční směna) :yes:
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2011 16:03
Re: bez komentáře
Novinky.cz

Iveta Severová, Jáchymov
Pátek, 30.září 2011, 15:52:32 | Souhlasím | Nesouhlasím | +2
Proboha...:(...to je zase paskvil....nějak mi to připomíná Fiata..:))

Zajímavý postřeh >:-[]
30. 9. 2011 15:38
design
no bez škodováckýho znaku je to jak nějakej číňan doslova..ale prodávat se to bude auto se nekupuje podle designu to se stačí podívat na české silnice a je to hned jasný..takže si myslím že propadák to v čechách určitě nebude..jinde v evropě bude asi vést podařenější Up,ale i tam se myslim nějaká ta škoda prodá
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 15:41
Další foto
[odkaz]
[odkaz]

a španělské trojče [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
30. 9. 2011 15:47
Re: Další foto
Já bych neřekl, že vypadá zle. :yes:
Avatar - Starfighter
30. 9. 2011 15:49
Re: Další foto
Tohle je mnohem lepší :yes:
30. 9. 2011 15:51
Re: Další foto
Tohle vypadá líp. To je ale z velké části tím, že není vyfocena zepředu. To je totiž neslabší partie. A taky má lepší kola.
30. 9. 2011 15:53
Re: Další foto
Na živo to bude jiné.
30. 9. 2011 15:57
Re: Další foto
Nebude. Minimalne zepredu ne.
30. 9. 2011 21:27
Re: Další foto
Ja som vedel, že som to už niekde videl...
[odkaz]
[odkaz]
30. 9. 2011 15:44
Najdi deset rozdílů
[odkaz]

a

[odkaz]

To použili ve škodovce (VW) formy z Lupa?
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2011 15:46
Re: Najdi deset rozdílů
Tohle srovnání už jse tu včera taky dával. Inspirace Lupem je u nových koncernových prcků zjevná.
30. 9. 2011 15:49
Re: Najdi deset rozdílů
No co...vytáhnout starý kopyta a jede se dál...
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2011 16:05
Re: Najdi deset rozdílů
Recyklace je přeci dnes normální ekologický trend, ne? Tak proč nerecyklovat i staré nápady. Ušetří se spousta času, peněz a koneckonců i energie, kterou nespotřebují počítače designérů a konstruktérů.
neregistrovaný "GDI"
30. 9. 2011 16:08
JELITO + KEJBL + GTI
tak honem, dete obhajovat tenhle skvost

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 16:12
MISTR DÁLNIC
Ve žluté to sedí na silnici především modelu 911 Carrera. Ovšem ten je o pár korun dražší. Tedy, alespoň myslím...

Jinak, s cenou kolem 180 to vidím jako jasnou silniční trefu. Vždy je potřeba vidět dál, něž na holovětý pokřik, že je to bída. Nuno vždy dodat například - ... beru jedině Twingo, případně - Káčko, jedině káčko.

Tedy až v přímé konkurenční konfrontaci vyniká kvalita designu CITIho. A než o to jde.

Osobně bych však v té žluté raději tu carreru, no jo, ale když na tu musí člověk k těm stoosmdesáti přihodit ještě dva míče. Máš je? Vsadím s, že ne. No a proto už možná letos přinese tatínek prostřednictvím ježíška jednoho CITIho pod stromek. Nebreč, ještě jsou tu noci, a v nich ti nikdo do tvé virtuální garáže kecat nebude. Jasně - po nocích zatínáš tipec carreře a přes den hezku šupky dupky na farmářskej trh v CITIm. Co? Že bys to chtěl obráceně? Zeptej se někoho v té carreře, jak se to dělá. Nebo svého tatínka, ví o tom vlastně úplně všechno...

BRAVO CITI :yes: (já do sebe ten název nenarvu a nenarvu :-( V tomhle mě Škoda opravdu, ale opravdu zklamala.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "GDI"
30. 9. 2011 16:13
Re: MISTR DÁLNIC
uz to neber >:-[]
Avatar - Emel
30. 9. 2011 16:25
Re: MISTR DÁLNIC
Trošku se obávám, aby to nebyl podobný efekt, jako u Fabie. Na litých 16" s černými sloupky a bílou střechou to je super, ale v základu vypadá většina konkurentů lépe. No nic, počkáme naživo...
30. 9. 2011 16:46
Re: MISTR DÁLNIC
Někde uprostřed diskuse dal kolega také snímek z reálu, tam to je dobré. Ano, nutno vidět naživo.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 16:57
Re: MISTR DÁLNIC
Jo, zelená na liťácích vypadá dobře i na reálné fotce.

Můj závěr? Velký rozvor je dvousečnou zbraní. Pokud se zvolí vhodná barva a větší kola, vypadá to dynamicky. Jinak ale hrozí riziko, že při absenci výraznějších designových prvků bude auto z profilu vypadat prázdně a lacině.

Ke žluté jedině 17" ;-)
30. 9. 2011 17:18
Re: MISTR DÁLNIC
Na oficialnich strankach skody je v takove zluto - zelene. No, nevim...
Avatar - Starfighter
30. 9. 2011 17:24
Re: MISTR DÁLNIC
To by měla být Rally green, známá třeba z Fabie RS.
30. 9. 2011 19:22
Re: MISTR DÁLNIC
Rally green je ta barva, kterou ma auto na renderech.
Avatar - Starfighter
30. 9. 2011 17:22
Re: MISTR DÁLNIC
Žlutou nebrat ;-) Mně žlutá k autům vůbec nějak nepasuje.
30. 9. 2011 16:26
Re: MISTR DÁLNIC
říkej tomu "CÍŤA" ale musíš procítěně, a máš to tam... >:D
Avatar - saldy
30. 9. 2011 16:37
Re: MISTR DÁLNIC
Já v tom názvu cítim spolupráci s jistou firmou, která prodává legendární dětské stavebnice.
30. 9. 2011 16:49
Re: MISTR DÁLNIC
Snažím se na to nějak přijít, ale fakt to nejde, to slovo není znělé, nedá se "vohnout", co v češtině evokují dvě měkká "I" ani nedomýšlím, prostě... auto jo, název, to je jedna velká tragedie.
30. 9. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2011 21:28
Re: MISTR DÁLNIC
Velmi oceňuji zjemnění tvého slovníku. Dej tomu ještě trochu usílí a civilizuj se tu na běžnou diskusní úroveň. To žes tupej jak klepadlo tu ví o tobě všichni, cosworthe, víš to o sobě i ty, tak v sobě prosím potlač toho dokonalého primitiva a napiš už konečně větu, za kerou by tě tu každý mohl alespoň tiše pochválit. A když na to nemáš, tak tu větu alespoň někde opiš. Držím ti palec - :yes:
Avatar - pallas
3. 10. 2011 06:05
Re: MISTR DÁLNIC
říkej tomu "CÍGO" ale musíš procítěně >:D
Avatar - abacus
30. 9. 2011 16:20
Účel vezus dizajn
Tak malé – mestské auto musí byť v prvom rade športové.
Musí mať poriadne športové – dynamické tvary ideálne v polohe dragstera. Veď štart na semafóroch je ten správny pretek.

Ďalší prvok, ktorý môžeme použiť je kategória SUV, Off road. Rozšírené blatníky, trošku zaoblené hrany a hlavne výzor siláka. Veď ďálšie prostredie v ktorom sa mini neustále pohybuje je mestská džungľa.

Nezabudnime, že mini musí byť usmievavé, to aby nás rozveselilo a pobavilo, keď nám šéf opäť zamietne zvýšenie platu. To sa určite hodí pre modely, ktoré budeme predávať za dampingové ceny. Nízky príjem a nízka cena ide ruku v ruke.

Samozrejme by sme nemali zabudnúť na niečo v štýle dodávka. Plnohodnotný prevoz piatich cestujúcich a chladnička, to je to čo mnohí od mini auta očakávajú.

A potom je tu auto, ktoré sa na nič nehrá. Ktorého cieľom je maximálny obostavaný priestor na minimálnych rozmeroch, jednoduchosť a prehľadnosť karosérie. Tvar, celkový dizajn, ktorý sa na nič nehrá – nesnaží sa tváriť luxusne, nesnaží sa tváriť retro – nie je pokrytec. Nepretvaruje sa že je niečo iné čím ma byť. Nie je to gýč. Dizajn, ktorý sa podriadil funkcii. Jednoducho účelné a funkčné malé auto do mesta. S možnosťou voľby, čo kúpiť chcem a nie to čo musím.
Rozbalit vlákno
15
30. 9. 2011 16:38
Re: Účel vezus dizajn
No panove, jak vy byste si dokazali obhajit i houno na taliri :-) Vysmivas se touham vsech mit auto s velkym vnitrnim prostorem, ovsem ze na tyto prosby je Skodovka "kabrnak", to ti nejak uslo, jen chaby pokus obhajit absolutni nevyuzitelnost teto skodovky.
Nepretvaruje se - krasne receno, ze je nudne k uzoufani. V teto kategorii rozhoduje vzhled vic, nez co jineho. Vsechny pidiauta jsou stejne, jde jen o to, jestli se ti libi/nelibi, coz tato Skoda projizdi na cele care.
S moznosti volby, co koupit chcem, ne co musim - tak opet krasne receno, ze v tom aute v zakladu proste nic neni a vsechno si musim zaplatit. Pravda, skoda je posledni, kdo toto nabizi, ostatni uz pochopili, ze je lepsi do auta dat bezne veci a cenu trosku prisanit, nez aby lidi padali do mdlob v autosalone, az jim tam ty cifry naskacou.
Pokud bude neco "Vejbuch tisicileti", bude to tato skoda
Avatar - abacus
30. 9. 2011 17:37
Re: Účel vezus dizajn
Bavíme sa o kategórii mini, nie kategória Oktávie. To, že sa malé auto svojou koncepciou znaží poskytnúť najväčší priestor pre posádku je pre teba zrejme nevýhodou.
Ja si auto kupujem na to, aby mi slúžilo na to, na čo je určené. Nie, aby sa mi len "páčilo". Ja nehodnotím páči - nepáči (to je hodnotenie pre laikov) ale naplní - nenaplní moje potreby komplexne.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 17:45
Re: Účel vezus dizajn
Je fuk o jaké se bavíme kategorii, jisté věci prostě vypadají u všech aut špatně. Typickým příkladem jsou velké masy plechu.

Může být, že ta velká masa plechu vychází z konstrukční nutnosti. Ani tehdy ale není nutné házet flintu do žita, designér má celou řadu možností, jak ji rozbít nebo odlehčit. Jen namátkou jmenujme ochranné lišty, prolisy apod.

Podívej se někdy na základní Octavii, třeba v bílé barvě, na malých kolech a bez bočních lišt. Má úplně stejný problém. To není žádná zásadní kritika, základní verze prostě vypadá hůř, než špičková. Jde jen o to o kolik... a pak také o to se těmto konfiguracím pokud možno vyhnout.
Avatar - abacus
30. 9. 2011 18:24
Re: Účel vezus dizajn
S tou masou plechu súhlasím.
Opäť sa ale opriem do Kia. Sportage je nádherným príkladom obrovskej masy plechu. A nepomáhajú žiadne prelisy. Obrovská masa plechu, úzky pás okien, k tomu zlý výhľad (vysoké bočnice). Pre mňa je interiér klaustrofóbický. Do toho auta si MUSÍM kúpiť presklennú strechu. Pre toho kto jazdil klasiku (sedan, kombi...) to bude niečo fantastické. Vyšší posed, lepší prehľad. Kto jazdí MPV, SUV z tohto pohľadu tým autom nebude nadšený.
A celá ta masa plechu je daňou vytvoriť športové SUV s podobou "bezpečného tanku". Zadanie bolo splnené vynikajúco, davy jasajú, no praktici v kúte krútia hlavou.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 18:32
Re: Účel vezus dizajn
Jo, příkladů je víc. Obecným lékem na masy plechu jsou velká kola. Kupříkladu Insignia potřebuje k důstojnému vzhledu 18". Dobrá, to není tak zásadní problém, je to jen vlastnost, kterou je nutno vzít při koupi v úvahu. A stejně tak u Citigo... ten design prostě není natolik univerzální, aby ustál libovolnou velikost kol v libovolné barvě.
Avatar - abacus
30. 9. 2011 19:04
Re: Účel vezus dizajn
No Škodovka nie je nasmerovaná na produkciu "ľúbivého" dizajnu v každom smere.
Všeobecne automobilový dizajn je jedna z najťažších umeleckých disciplín. Stvárniť produkt pre široké spektrum zákazníkov - nie je med lízať.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 20:38
Re: Účel vezus dizajn
Jen doufám, že mě podobné vystřízlivění nečeká i v případě Rapidu...
Avatar - abacus
30. 9. 2011 20:56
Re: Účel vezus dizajn
U Rapidu koncipovaného ako low end neočakávam trendový dizajn. Tam určite pôjde o maximálnu racionalitu.
Voľnejšiu dizajnérsku formu zrejme Škoda predvedie až v Octávii.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 22:32
Re: Účel vezus dizajn
Tenhle pár fotek ukázal, jak takzvaný funkční design balancuje na laně mezi elegancí a laciností. Ale samozřejmě souhlas, očekávání si zaslouží hlavně nová Octavia, vždyť ta současná dokázala ustát sedm let na trhu bez zásadní ztráty...
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:55
Re: Účel vezus dizajn
To je ta otázka, jestli Octavia svým funkčním designem nespadne kdesi k lacinosti, protože je tady tenká linie. Stejně jako je tenká linie mezi kynetickým designem a kýčem...
Avatar - Emel
30. 9. 2011 16:38
Re: Účel vezus dizajn
Nehrá, nehrá... to jsou řeči. Ok, proporce jsou zhruba dané, ale detaily typu přední maska jsou nepopsanou deskou a jejich ztvárnění závisí na každé automobilce, přičemž dopad třeba tvaru mřížky na náklady je minimální.

Verze s mlhovkami je ok, jejich absence měla ale podle mě být řešena citlivěji (např. rozšířením spodního nasávacího otvoru, protože velká lakovaná plocha působí těžkopádně (tím spíš ve světlé barvě). To není funkcionalismus... to je prostě přehmat vysvětlitelný možná snahou ušetřit.

Co koupit chci a co musím - můžeš to nějak vysvětlit? Vždycky mě dojmou podobné filozofické úvahy o spotřebním produktu... jako že si chudáci Italové kupují 500, aby si nemuseli koupit Pandu :-D.
Avatar - abacus
30. 9. 2011 17:17
Re: Účel vezus dizajn
Ak chcem do mini auta kožený volant, musím kúpiť vyššiu výbavu, v ktorej sú už také "fičúrinky", ktoré v malom aute nepotrebujem: napr. tempomat, hmlovky.
Ja si auto chcem kúpiť s takou výbavou aká vyhovuje mne a nie ako mi pretláča výrobca.
Myslíš si, že jednoduchý tvar je snahou ušetriť? Jednoduchý plochý podstavec. Nemali by ho "prizdobiť"? Pôsobí tak lacno, to by v garáži vyrobil každý "odborník" [odkaz]
Avatar - Emel
30. 9. 2011 17:35
Re: Účel vezus dizajn
Ano, taky bych si raděj vybavil auto přesně podle svého... jenže tento postup je pro výrobce složitější a dražší. Ve finále se tak může stát, že budu i s tempomatem v paketu na nižší částce, než kdybych si zaklikal pouze své prvky. Nakonec mě zajímá jen to, kolik stojí auto se vším, co od něj já chci. Případné prvky navíc nějak přežiju ;-).

Jednoduchý tvar může vypadat dobře i špatně. U Citigo vypadá předek špatně, zřejmě proto, že design byl primárně vyvíjen pro verzi s mlhovkami. Dalo by se to napravit tím, že by se ve verzi bez mlhovek rozšířil nasávací otvor... to by ale něco stálo. Takže tak.
Avatar - abacus
30. 9. 2011 18:10
Re: Účel vezus dizajn
Čo sa výbav týka si aj rozumieme, ale prečo mám platiť napr. za Picanto 10 000,- €(najvyššia výbava), keď manželka auto práve bez toho koženého volantu nechce? Ale na 10 minút jazdy po meste ONA vôbec nepožaduje elektrické okná, USB, ovládanie rádia na volante, tempomat a pod.....
Chce kožený volant, rádio, klímu a centrál. A auto musí byť už hlavne malé. Keď pôjdem po cene, tak to v nakonfigurovanom aute od základu s pár položkami bude nakoniec menej ako tá "nadupaná" verzia.
Ono sa to ťažko porovnáva, keď v našich končinách tieto mini autá často plnia funkciu "rodinného" prvoauta a vtedy sa hľadí dostať z tej ceny čo najväčší kus auta.

Čo sa dizajnu týka: zámerne som spomenul Picanto - tak takto prekombinovaný nárazník nemusím.
Avatar - Emel
30. 9. 2011 18:29
Re: Účel vezus dizajn
No jasně, někomu prostě ty pakety sednou a spíš na nich vydělá, někdo naopak ušetří na tom, že si nakonfiguruje jen to svoje. Někdo vyžaduje automat, který zase jiná automobilka v dané třídě nemá... no, ještě že je těch výrobců tolik :-).
30. 9. 2011 16:27
Nádrž
Koukám že na UPu, je nádrž vidět a na Goúčku ne.Že by na druhé straně?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
30. 9. 2011 16:40
Re: Nádrž
U obou aut je vpravo, ta srovnávací fotka s Up je otočená
30. 9. 2011 16:53
Příšera
To auto je odporné. UP! je celkem pohledné pidivozítko ale tohle je neco strašnýho. ;-\ Celou tu hrůzu podtrhuje název Citigo. Jestli jsem Pandu nazval propadákem tak tohle je dvakrát tak horší. Zlatej UP! Vkládám naděje do Seatu.
Rozbalit vlákno
11
30. 9. 2011 16:56
Re: Příšera
No nevím jestli si se Seatem polepšíš. ;-\

[odkaz]
30. 9. 2011 17:01
Re: Příšera
Z profilu nic moc ;-\ UP! má lépe řešené zadní boční okno. Ale ten předek není špatný.
30. 9. 2011 17:07
Re: Příšera
No mě to přijde zepředu jak připlácnutá Ibiza
30. 9. 2011 17:01
Re: Příšera
Aj tá Panda vyzerá oproti Citigo štýlovo... ;-)
30. 9. 2011 17:06
Re: Příšera
No to bych netvrdil. Stále si myslím že předchozí Panda vypadala i po letetech lépe než ta nová. Nicméně raději bych tu Pandu než Citigo.
30. 9. 2011 17:10
Re: Příšera
Ba ba.. Jestli je tohle finální vzhled, tak dost zklamání. Zadek pěknej, v pohodě. Bok ale klasicky obšlehlej od volkswagena, naprosto bez invence a čumák je teda děs naprostej. Mi to připomíná nějaký nepovedený Daewoo z 90.let.. Mi řekněte, že se Škodovka nestydí tohle uvést.. Jestli chce každej půl rok dělat nový auto tímhle způsobem, tak teda potěš koště..
Poslední dobou čím dál tím víc pošilhávám po Kii. Design super, cena a výbava taky.. Hlavně Ceed je fajnej.
30. 9. 2011 19:18
Re: Příšera
To si už počkaj na nový, lebo po Sportage, Optime a novej krásnej Rio by Ceed mohol vyzerať tiež naozaj fajn...
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 17:07
Re: Příšera
Ta nenápadnost a tvar někde z počátku 90. let tomuhle malému autu moc nepřidá na prodejích...

Napadá mě ale jedna otázka... Na renderech to nevypadá tak zle, na reál fotkách opravdu zastarale. Podobný minimalistický jazyk vyznává i Mision L (nebo D?) a od něj lze očekávat podobnost s Octavii III, aspoň já to tak očekávám. Jak pak bude vypadat s tím minimalistickým designem Octavia III na plechových kolech a třeba základní modré barvě? No... uvidíme.
30. 9. 2011 17:14
Re: Příšera
Jen málo aut vypadá v základní konfiguraci dobře. Na citigo mě vadí velké prázdné plochy... předek částečně zachrání mlhovky, ale zadek asi nic. Mít to celé víko kufru prosklené jako PSA mini tak by to vypadalo líp... možná by stačilo jen černé lakování nebo folie na spodní plechový díl.
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 17:50
Re: Příšera
Ono v tom je problém "minimalistického designu"... v základu bude vypadat daleko chuději než jiná auta v základu.
30. 9. 2011 18:08
Re: Příšera
Ano, tak nějak jsi mi to vzal z hlavy. Když to auto vidím vytane mi na mysli rok 92 (doufám že se nemýlím) a Reanult Twingo I, i když musím uznat že ten měl zábavnější předek. Btw. taky se vám zdá že na fotce z dálnice už jste někde viděli ty přední lampy? Mám pocit jako by vzal někdo lampy ze Škody 100 dole je uříz, po bocích doplnil balastem a nacpal pod kryt. Nicméně mne v konečném hodnocení to auto neuráží, ale také nenadchne prostě taková náhrada za tu vzpomínanou stovku včetně lakovaných plechových dílu v interieru. Nasadit správnou cenu a můžeme prodávat.
30. 9. 2011 17:00
Fakt ŠKODA!
Čakal som od toho viac, ale toto je tak príšerný výzor... Kto toto kúpi? Ak už bude niekto chcieť malú Škodu, radšej kúpi fabiu a ak má vkus, tak skôr Polo, Fiestu alebo Corsu. Cenový rozdieľ tipujem nebude mohutný a tak bude vyššia trieda lepší "kauf". Ak pôjde o finančne zabezpečenejšie paničky alebo jedincov, tak tam je voľba jasná. Štýlové Mini alebo F500.

Neviem koľko to bude stať, ale aj keby to začínalo na úrovni 5000€ (o čom silne pochybujem) a primárne by to malo slúžiť na cestovanie mestom, radšej by som kúpil nejakú Vespu, ušetril kopu peňazí a vysmiaty si užíval cestu do práce. V poslednej dobe nepredstavila Škoda od dôb Octavie II a s výnimkou Superbu nič čo by za niečo stálo. Aktuálna fabia ma sklamala na plnej čiare, Yeti tiež nič moc a to nehovorím o podivnom Roomsteri...

Škoda :no:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 18:18
Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Dovolím si upozornit, že i superb by vypadal secsakramentsky blbě ve žluté barvě >:D
Každopádně oproti renderům tomuhle vozu chybí akorát mlhovky a logo... Čáry máry fuk... [odkaz]
Lepší? ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2011 18:45
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Horší. Teď vypadá, jako by měl neštovice nebo černé bradavice.
Avatar - Starfighter
30. 9. 2011 18:51
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Žluťáska ještě přebarvi a bude to jiný kafe :-)
30. 9. 2011 23:25
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Tak jsem to zkusil přebarvit.

[odkaz]
[odkaz]
30. 9. 2011 23:34
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Pánové, nesnažte se, sice v počítači lze kde co, ale realitu to neschová.
[odkaz]
Avatar - Starfighter
1. 10. 2011 08:11
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
:yes: :yes: bílá bude OK
Avatar - Emel
30. 9. 2011 20:39
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
Jo, lepší.
1. 10. 2011 17:20
Re: Rozdíly mezi renderem a tím žluťáskem...
... pokud člověk pomine příšernou práci ve "photoshopu".
[odkaz]
30. 9. 2011 18:50
hmmm
Predni maska katastrofa - opravdu, vypada jakoby auto melo nahubek...neco ve stylu mlceni jehnatek:

[odkaz]

Vysledek je opravdu nedobry, naopak Up! vypada velmi sveze....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2011 19:50
Pro bezdomovce
je to OK, ale poblil by se i XiXao. KabaNě asi platil Fiat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 9. 2011 20:26
Do konca tyzdna su este dva dni...
...takze po clanku o CityGo z Bratislavy, tajomstve novej prevodovky a fotografiach z ceskych silnic je este dost casu na:

CityGo na slovenskych cestach
Up! vs CityGo... najdi rozdiely a podobnosti
Up! vs CityGo - dizajnovy duel
Up! vs CityGo - co koupit.....
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2011 21:26
Re: Do konca tyzdna su este dva dni...
>:D :yes:
Avatar - Sosa
1. 10. 2011 12:43
Re: Do konca tyzdna su este dva dni...
>:D :yes:
30. 9. 2011 20:47
Nelíbí
Tohle ale opravdu není hezké auto, uvažujeme-li o designu a také o tom, že je to "CITIgo"... auto do města, kde je ho tolik vidět, aby vypadalo takto nudně, nelíbivě, vyčpěle, okoukaně již po prvních minutách??? Neuvěřitelné, zlatý Hyundai i10! Je všeobecně známo, že je s nápaditým designem vždy potíž u těchto minivozů, ale dojít až sem? Srovnej Hyundai i10:
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 20:50
ZKLAMANI
Pri prvnich dojmech a fotkach jsem se zdrzel komentu, ale foto z provozu je dle meho obrovskym zklamanim. Znovu se potvrzuje, ze tento koncern male auta nikdy neumel, neumi a podle vseho ani (zatim) nikdy umet nebude.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 21:49
Škoda superciti
Doted jsem toho moc nenapsal ale pri zhlednuti fotek z realneho provozu musim zvolat: " Vyborne Skoda!!!" Ano, timto modelem se Skodovka opet vraci tam kam patrila, patri a patrit bude a to do automobiloveho lowendu! Sice matersky koncern ji chvili nechal zit v domneni, ze je rovnocenym clenem rodiny VW ale toto se ukazalo jako naprosty omyl! Vzdyt na tom neni nic spatneho byt tim nejlepsim z lowendu, Skodovka umela vzdy dobra auta za rozumnou cenu a toho by se mela drzet! Na draha auta jsou zde bohuzel jinia ve vyssich tridach pro ni bohuzel neni misto, tam je matersky VW! ;-)
Jak vzdy rikam: Volkswagen jediny do kazde rodiny!!! Jinak brawo Skoda! :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 22:07
KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
[odkaz]
;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:08
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
No jo, to je zase ten náš přístup. Policisté by si měli sjednat pořádek s tímto pánem rázněji, pak to tak vypadá, jak to vypadá.
Avatar - iudex
30. 9. 2011 23:15
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
Tiež mám pocit, že v US by už ležal tvárou na kapote policajného auta a nepristál by tam zrovna jemne. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:53
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
Tak nějak... a ono to není až tak špatný přístup v době, kdy máme více nepokojů než je nutno.
Před pár dny se tady pod mým oknem taky sehrála pěkná akce. Místní přičmoudlí se tady občas sejdou a debatují opření o kolemstojící auta. Já proto už parkuju jinde. Šli kolem cajti a vyzvali je aby se o ně neopírali. To bylo kraválu. Policajti chtěli technický průkaz od auta, že je jejich, oni mávali klíčema, že je jejich... no tentokrát bylo jejich... nicméně zbytečně se s nimi párali.
Avatar - Ji/Ri
30. 9. 2011 23:16
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
jenže co s takovým ***e.m naděláš? Byl to takový Kateřin Jaujau Bu.r.zík.... ten by měl dostat po tlamě někde v průjezdu.... :-!
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:51
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
Tak byli tam tři policisté, což je dost svědků, kteří se mohou proti tomu pánovi domluvit, že jim vyhrožoval, kameru neměl a tu tržnou ránu si způsobil sám >:D
1. 10. 2011 00:28
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
jen tak nechtene zezadu skobrtnout, vyrazit mu ten telefon a slapnout mu na nej by stacilo.
1. 10. 2011 00:25
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
Chovani zrovna tak jako nas mistni diskuzni "pravnik". Oslovovani "chlapce", zakony pomotane....o cti ten clovek nikdy neslysel

P.S. vsadim se, ze je to ON
Avatar - Ji/Ri
30. 9. 2011 23:15
Re: KDOPAK HO TAKY POZNAVA?
>:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 23:20
Jééjou
No ty fotky zpředu jsou opravdu k zamyšlení. Ale stále věřím, že při živém setkání a s jinou barvou nebude předek působit tak ploše. Nicméně absence nějakého středového prolisu tomu hodně ubližuje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:30
Re: Jééjou
To je ako debata o hroznej Fábii. Proste hnusné auto pri inej farbe už bude "hezké"? Pekné auto podľa mňa je aj v základe pekné.
Avatar - Perun
30. 9. 2011 23:24
Žloutenka
Sakryš... Jak se mi Cigi opravdu líbí v zelené (i té modré) metalíze na elektronech, s mlhovkami a patřičným stínováním, bratru za čtvrt milionu, tak na reálné fotografii vypadá skutečně bídně...
Počkám si na osobní setkání, ale první pohled do tváře reality je tristní.. Tady hraje Twingo nebo i obstarožní C1 jinou ligu.. Zatím je to na opatrný palec dolů. Škoda.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
30. 9. 2011 23:55
Re: Žloutenka
Presne. Pri ofiko fotkách som bol zdržanlivý, niečo vyzeralo dobre, niečo menej, celok neprivádzal do vytrženia, ale ani nenútil odvrátiť zrak. Zobudenie do reality ale bolo kruté a misky váh sa dosť vychýlili na zlú stranu. Je to len pár fotiek, ale tým neštylizovaným, neretušovaným by som prikladal viac dôveryhodnosti ako promofotkám (alebo renderom?). ;-\
Avatar - white label
1. 10. 2011 15:23
Re: Žloutenka
Tyhle "beztvará" (relativně prostorná) mini jsou designově víceméně o konkrétní konfiguraci (barva, kola, výbava...), že by některé vypadalo zajímavě už v základu, je velmi nepravděpodobné...

P.S. Viděl jsem teď v brněnské Olympii vystavenou novou Kiu Rio (vím, že jde o jinou třídu), ve stříbrné barvě a na plecháčích!. Kombinace barvy a laciných/plechových kol to auto designově zcela pohřbilo...
Avatar - Emel
2. 10. 2011 21:17
Re: Žloutenka
Některé auto ustojí svůj základ lépe a některé hůře... ale dobře nám tak, nechali jsme se namlsat promo snímky :-). Už jsme to tu probírali... minimalistický design stojí na detailech. Velký rozvor a absence bočních lišt dají buď vyniknout čistotě tvarů a hezkým kolům, nebo to naopak bude vypadat lacině. Podobný problém je mimochodem třeba s bílou barvou...
30. 9. 2011 23:43
Malá auta
Chápu, že někdo ty malé auta kupuje. Ale myslím si, že existuje spousta hezčích aut této kategorie
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 01:18
CitiLogo
Ani to logo tomu nepomůže... [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pario
1. 10. 2011 08:09
Kolínčata
sa vyrábajú tuším od roku 2004 a sú to vlastne krásavice proti tomuto skvostu z roku 2011. Predná maska a názov auta, to je proste katastrofa.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 13:42
Kdo to bude kupovat ?
Kdybych si kupoval auto do města nebo prostě malé auto. Byl by pro mě asi limitující faktor hlavně cena. Protože ,kdybych cenu neřešil tak bych si koupil něco z vyššího segmentu. Škoda citigo se mi v plné pálce na ofiko fotkách celkem líbila ,ale zase je vidět ,že za cenu okolo 200 tis dostanete uniformní vozítko ,které bude postrádat cokoliv co bych od malého auta čekal a hlavně ta cena bude vysoká. Já to tedy nekoupím. Mojí dceři nebo přítelkyni to taky kupovat nebudu ,protože obě dvě by sáhli po něčem stylovějším a roztomilejším jako je Fiat 500 nebo twingo. Můj děda si to taky nekoupí ,protože často vozí někam něco na chalupu a občas chce i na výlet ,takže i když je škodovkář ,tak si připlatí pár stovek a koupí si fabku v holobytu. Kdo nám teda zbyl ? Zbydou nám lidé ,kteří si to koupí jen kvůli tomu ,že je to škoda .
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 15:18
hrůza
Asi to Škodovka myslí vážně s tou expanzí na východ, a tak si vzala za vzor veleúspěšná korejská auta z dob minulých. [odkaz] :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
1. 10. 2011 15:28
Re: hrůza
Největš problém je (v tomto ohledu) v přechodu Škodovky od rovnoběžných vertikálních lamel přední masky, k těm vějířovitým ala Daewoo.
Avatar - bubucci
1. 10. 2011 17:31
Re: hrůza
Asi tak a celkově ten gril mohl být větší. Předek auta je opravdu jeden z nejhorších za poslední roky, co jsem viděl. Vypadá to jako nějaká slátanina, kde na sebe nic nenavazuje a jeho ''výraz'' mi připomíná vozy před 20 lety. UP! vypadá o hodně hodnotněji. Osobně se mi nejvíc líbí ta fotka malého Seatu, který sice vypadá jako zmenšená Ibiza, ale jako celek funguje dobře.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2011 15:47
Re: hrůza
Další démant... To že přední část Citigo nenadchne, akceptuji, ale proboha Tacuma je úplně jiná.
2. 10. 2011 00:18
Upřímně nechápu
Posledních pár dní je český internet zahlcen články o Citigo, což je srandoautíčko, které si v Evropě lidi koupí jako třetí "vozítko" do rodiny, popř. může sloužit k motorizaci zaostalých oblastí 3. světa.A vzhledem k ceně aut na našem trhu se u nás rozhodně nebude jednat o žádnou bombu, ale podobně jako u produkce z Kolína (1% z produkce) o naprosto okrajovou záležitost ...

Jsem zvědav, jestli se nebude jednat o krok bokem, podobně jako u téměř propadákového Roomsteru.
Rozbalit vlákno
0