Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda do roku 2025 zdvojnásobí prodej na dva miliony aut

Škoda Auto loni zažila rekordní rok, když zákazníkům dodala 1,13 milionu vozů. Do doku 2025 chce dodávky zdvojnásobit.
Zpět na článek
23. 1. 2017 20:00
23. 1. 2017 22:21
24. 1. 2017 09:05
24. 1. 2017 10:37
23. 1. 2017 20:18
23. 1. 2017 20:59
23. 1. 2017 22:25
23. 1. 2017 22:28
24. 1. 2017 07:05
23. 1. 2017 20:38
23. 1. 2017 21:54
24. 1. 2017 07:10
24. 1. 2017 08:29
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 17:29
Prognostické PR pohádky
Až pánové pochopí, že nelze růst do nekonečna, se mnozí začnou divit...

Každopádně trend je jasný a znamená konec automobilismu tak, jak jej známe. Blíží se doba, kdy kvůli regulaci všeho a všech bude automobil jen službou pro bohaté, zatímco chudým bude přikázáno jezdit MHD...

Zkrátka je třeba občana dostat do té pozice, aby byl oškubán jak husa na svatého martina. Hlavně, aby se obří společnosti a na stát přisáté pijavice dostaly ke svému... 8-s 8-s

No, za mě jsem přesvědčený, že do tohoto stavu se společnost už nedostane, protože EU půjde tam, kam patří... tedy do * :-!
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2017 17:42
Re: Prognostické PR pohádky
Hele pijavice [odkaz] teda nejoblíbenější politik u nás ;-)
Avatar - Jenik3
23. 1. 2017 17:42
Re: Prognostické PR pohádky
"nikdo vám nemůže dát to co my vám můžeme slíbit"
Ještě nedávno vzduchem zněla ambice na největšího producenta aut v roce 2018.

Ohledně budoucího vývoje bych nebyl tak pesimistický. Na podzim budou volby a je to v našich rukou. Kdo se dívá dopředu a myslí na budoucnost svých blízkých, ví již nyní, komu dá svůj hlas.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2017 17:44
Re: Prognostické PR pohádky
Ohledně voleb v příštim období bych byl velkej pesimista >:-[]

Nebo ty myslíš že někdo prorazí dominantní levicový trio ANO, ČSSD, KSČM? ;-)
23. 1. 2017 17:51
Re: Prognostické PR pohádky
Celé je to ještě horší. Copak Kalousek by byl změna k lepšímu? Asi ne. ODS je tak nějak klinicky mrtvá. Takže kdo.... Svobodní mají asi tak 1.5 procenta. Jinak kde nic tu nic.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2017 17:54
Re: Prognostické PR pohádky
Myslíš masově populárního kde nic tu nic = budeme dál volit ty co to tu prokazatelně la místo aby za desítky miliard seděli v base seděj ve vládě? :-)
23. 1. 2017 17:57
Re: Prognostické PR pohádky
Kdepak, to ne. Sám volím stranu která nemá ani 5 procent preferencí. Volbu menšího zla (ODS) jsem provozoval v minulosti.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2017 18:00
Re: Prognostické PR pohádky
Mám to podobný = a obávám se dalšího období s absolutní nadvládou levice a exkomunistama ve vládě :-|

Zajímavý jak lidem nevadí další a další průsery podvody a krádeže agenta Bureše [odkaz]

No ani Sobotky [odkaz] [odkaz] :-)
23. 1. 2017 18:12
Re: Prognostické PR pohádky
Složky Bureše orazítkované jako "přísně tajné" jsem četl, nějaká dobrá duše je dala na internet. Nic šokujícího. Nic co bych nečekal. A dokonce je jedna věc na Andrejovi, kterou hodnotím víc než pozitivně. Rozpočet 2016. Plán byl sekera cca -70mld. Výsledek cca +60mld. Škoda že takových pozitivních věcí není víc. A já si kladu otázku co by bylo menší zlo. Bohoušek co by rozházel alespoň o 130 mld. ročně více, ale díky své neschopnosti by zase nedokázal ukrojit takové množství svobod jako se daří díky Andrejovi, nebo stav který je teď?
Nezbývá než doufat že nebude až tak zle. Že by ze dne na den procitl průměrný volič, v to moc nevěřím.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2017 18:33
Re: Prognostické PR pohádky
Já taky nemluvim o tom co dělal za socíku ale o miliardách ze státního po revoluci = a o tom že co je ve vládě mu zisk stoup o 40% :yes: :-)

To jediný co máš za pozitivní bohužel vůbec ale vůbec pozitivní neni. Prostě úmyslně utratil o 118 miliard míň než rok předtim = přebytek + 60 neni žádná sláva. Radši bych kdyby se třeba stavěla konečně JV a SZ část pražskýho okruhu atp. = než ukazovat že sem je neutratil a dělat z toho plus
Plus se to pěkně sešlo že z EU přišlo o desítky miliard navíc = to je plus pro ministryni Šlechtovou, to nemá co dělat s Ministerstvem financí

Je to asi jako bys loni dostal bonusy navíc a trochu se ti zved i plat = ale zatimco dřív si každej rok trochu vrazil do bytu nebo domu loni ses na to vykašlal = zůstalo ti víc ;-)

Ale na Bohouškovi se shodnem a to i se Zemanem = nejhorší ministr financí v našich dějinách >:-[]

Bude zle = minimálně ještě jedno ultralevicový období s exkomoušema ve Sněmovně, Senátu i vládě máme před sebou. Doufám že ne dvě >:D
Avatar - Barrichello
24. 1. 2017 10:41
Re: Prognostické PR pohádky
Všichni kdo nebudou volit výše jmenované to půjdou hodit leda Okamurovi, tam se čeká něco mezi 4-8%
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 00:09
Re: Prognostické PR pohádky
Jo tim to vyřešej = ten se poved :yes: >:D
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:20
Re: Prognostické PR pohádky
volby = možnost vybrat menší zlo, nic víc. Volby nic zásadního nezmění, ani nemůžou. V politice je stále stejná žumpa a že převlíkají dresy podle toho, kdo zrovna je v trendu, na věci zhola nic nezmění.

Jedinou skutečnou volbou je revoluce. Jenže český národ revoluce není schopen :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2017 10:57
Re: Prognostické PR pohádky
Nemáš pravdu = teda jo v tom že dav volí furt dokola fakt hloupě ;-)

Třeba po zkušebnim projektu VV opravdový zlo ANO :-)

Třeba poslední volby v USA myslim docela dost změněj >:-[]
23. 1. 2017 20:07
Re: Prognostické PR pohádky
Nestěžuj si a dělej tak, abys ty peníze vždy měl.
Jen potom budeš opravdu svobodný. :-!
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:10
Re: Prognostické PR pohádky
jistě, jak typické pro tvé názory... ostatní kradou, tak rozkrádej taky, zkrátka nekecej a pádluj že >:-[] 8-s 8-s
24. 1. 2017 08:18
Re: Prognostické PR pohádky
Bože, to jsou zase typické bolševické názory - všichni ekonomicky úspěšní lidi v této republice "kradou", poctivou usilovnou prací zbohatnou nelze... :-O :-O :-O
24. 1. 2017 09:21
Re: Prognostické PR pohádky
Typická reakce neschopného blba. Kdo něco má, krade... Ty máš v hlavince fakt vymeteno. :-!
Avatar - Dinar
24. 1. 2017 14:50
Re: Prognostické PR pohádky
Tahle země je plná malých a středních firem, typicky zpracovatelský průmysl, tato velká skupina ekonomicky aktivních subjektů má s oblastní státních zakázek logicky velmi malý, prakticky nulový, průnik. Co tedy můžou rozkrádat, sami sebe? Naopak, stát, reprezentovaný vládnoucí levicí a zlodějským oligarchou, okrádá je. Přesto žijí, a jedním z důvodů, proč to dělají, je právě ta zmíněná svoboda. Je nás pořád spousta, kterým může Andrej s Bohušem políbit panímandu, protože si vystačíme i bez státního cecku, ale všeho dočasu, stále více prosťáčků tvého typu tleská "zatínání tipce zlodějům a rozkrádačům", logicky se pak do podnikání nikdo mladý moc nehrne, ti co od devadesátek něco vybudovali, postupně firmy prodají a půjdou užívat důchod. Takže vy prosťáčkové nakonec skončíte tak, že budete bouchat u Andreje v různých variantách polostátního "Národního podniku Agrofert", pak si teprv to svoje "nekecej a pádluj", poprávu užiješ. ;-)
Avatar - white label
24. 1. 2017 15:33
Re: Prognostické PR pohádky
Bohužel to jsou pro výraznou většinu českých voličú "nepochopitelné" souvislosti/fakta..., takže budou raději volit levici a novodobého Jánošíka, který "bohatým bere a chudým mává"...
Avatar - Emel
23. 1. 2017 21:08
Re: Prognostické PR pohádky
Mezi nekonečnem a 2M je ještě trošku místa. Z 1,13 na 2M není až takové scifi... jen by to znamenalo nové modely a nové trhy, což by zase znamenalo investice.
23. 1. 2017 22:12
Re: Prognostické PR pohádky
... ja byt delnikem v boleslavi, tak se toho psychopata v cele firmy jen suse zeptam, co z toho bude mit soucasny zamestnanec.
24. 1. 2017 08:29
Re: Prognostické PR pohádky
Práci?
24. 1. 2017 21:58
Re: Prognostické PR pohádky
tu uz preci ma.
Avatar - white label
25. 1. 2017 00:14
Re: Prognostické PR pohádky
Dnes má, "zítra" mít nemusí...
25. 1. 2017 19:35
Re: Prognostické PR pohádky
... bez ohledu na to, jestli bude zitra automobilka delat milion aut nebo dva miliony.
Avatar - white label
25. 1. 2017 23:12
Re: Prognostické PR pohádky
Ona taky ta firma může "jednoho dne" prodat/vydělat tak málo, že prostě zkrachuje, což se stává taky a je to bohužel častější stav, než tvůj pohádkový extrém s jachtou a vrtulníkem.
Moje zkušenost se zaměstnanci (čest výjimkám) je taková, že by sice chtěli dvakrát tolik, když dvakrát tolik vydělá firma, ale naopak si vůbec nedovedou představit, že by dostali polovinu, když firma vydělá jen polovinu, nebo nic, když firma zrovna nevydělá nic.
26. 1. 2017 15:42
Re: Prognostické PR pohádky
njn, to.je fakt. aleto nic nemeni na tom, ze vize nekonecnych rustu jsou zvracene, ne? a navic, koho ma tahle konkretni vize namotivovat? a k cemu?
Avatar - white label
26. 1. 2017 23:27
Re: Prognostické PR pohádky
Případná snaha být primárně největší v oboru apod., logicky nemá nic společného s reálným "namotivováním" řadových zaměstnanců.
27. 1. 2017 07:32
Re: Prognostické PR pohádky
aha, no dobre, tak to vlastne pustil do novin jen tak, aby neco do tech novin pustit mohl. hm. neco jako rano na zachode, premyslis, co z tebe vypadne a ono je to vzdycky jen h@vno.
Avatar - Emel
24. 1. 2017 08:53
Re: Prognostické PR pohádky
A ptal by ses stejně i před privatizací Škodovky? Zaměstnanci profitují z úspěšnosti automobilky, dostávají bonusy, vyšší platy...
24. 1. 2017 22:03
Re: Prognostické PR pohádky
pokud firma s dvojnasobnou produkci a s dvojnasobnym poctem zamestnancu udela dvojnasobny profit, pak jednotlivec je na tom stejne, jen je jeste zbytecnejsim koleckem v soukoli. v pripade vyroby milionu nebo dvou milionu aut to plati bezezbytku.

napriklad nikdy jsem nepochopil ten stupidni cil koncernu vw byt nejvetsim vyrobcem aut na svete. koho to tak asi muze motivovat??? a k cemu???
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2017 23:30
Re: Prognostické PR pohádky
Na tom neni co pochopit = je to letitá známá Piechova obsese. Nedělám si srandu :-)
25. 1. 2017 00:01
Re: Prognostické PR pohádky
podivej, cil "byt nejvetsi" nema jenom vw. tento nesmysl v ruznych obdobach (nejvetsi z dodavatelu komponentu, atd., atd., atd.,) maji snad vsechny subjekty pusobici v automotive. je to naprosto stupidni cil pramenici snad z chamtivosti a nenazranosti majoritnich vlastniku. prosty zamestnanec z toho ma samozrejme prd, jen musi temto fantasmagoriim tleskat, aby nebyl pro automotive nepohodlnym. prosteho zamestnance (treba me) by podle meho skromneho usudku melo mnohem vice oslovit to, s jakou marzi (a tedy pridanou hodnotou budeme schopni svou soucasnou praci na trhu prodat a tim zfektivnit vlastni cinnosti a zvysit vlastni prospech. uprednostnuju high-tech s vyssi pridanou hodnotou nez levne montovny chrlici milionove serie tehoz smejdu zapasici o preziti s levnou konkurenci z asie.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 00:13
Re: Prognostické PR pohádky
Souhlasim :-)

Ale to je tak všechno co s tim naděláme. Fakt nejsem fanda škodov ky a už vůbec ne těchle megalomanskejch plánů = přesto považuju privatizaci Škodovky Volkswagenem za jednu z nejlepší a velká škoda že takhle stát neprodal i dalších 1000 největších firem

Ty plány že 2 miliony ročně bude chrlit Škodovka a Audi a já nevim kdo = to je pro mě důvod koukat se po jinejch značkách. Naštěstí takový furt eště sou
25. 1. 2017 19:47
Re: Prognostické PR pohádky
ja o privatizaci skodovky vubec nemluvil. osobne si myslim, ze skoda bez strategickeho partnera by do dnesniho dne nprezila.
Avatar - Emel
25. 1. 2017 08:49
Re: Prognostické PR pohádky
Mohl bych polemizovat o tom, jak je pro větší automobilku snazší obstát na trhu a tvořit zisk a jak její expanze nabízí příležitosti ke kariérnímu růstu pro ty, kteří mají kuráž třeba vyrazit a podpořit rozjezd nové linky v Mexiku. Ale bylo by to zbytečné, protože... protože hlavním důvodem k expanzi samozřejmě není prospět dělníkovi na páse, který se už dnes má dobře a podle mě by bylo naivní něco takového čekat.

Prospět to může spíš tomu, co je dnes nezaměstnaný doma a zítra tu práci ve dvakrát větší automobilce bude mít... ani to ale není hlavní cíl.
25. 1. 2017 19:45
Re: Prognostické PR pohádky
to je samozrejme nesmysl. automobilek je jak s*acek a jestli vyrobi v roce 2025 skoda o milion aut vic, znamena to, ze ostatni vyrobci dohromady vyrobi o milion mene. kolik aut celkove se na trhu proda neurcuje zadna automobilka, ale obecne blahobyt spolecnosti a potreba/touha vlastnit auto. takze globalne vzato je delnikovi u pasu uplne fuk, kdo ta auta bude vyrabet. on bud bude mit praci u skodovky nebo u hyundaie, apod. samozrejme, ze zde muzou byt lokalni zajmy, kdy urcita lokalita vice sedi jednomu delnikovi a jinemu zas jina lokalita dalsiho vyrobce (dano, kde kdo byli ;-)). nicmene jestlize skoda bude vyrabet dalsi milion aut navic, tak z lokalniho hlediska se da s jistotou rici, ze mistniho delnika se to stejne netyka.

co se tyce karierniho postupu jistych kadru, tak tady mas samozrejme pravdu, ze jiste patro zamestnancu dostane sanci v ramci firmy povysit. je urcite tahle vize oslovuje. na druhou stranu vice se mi v pripade potreby karierniho rustu osvedcilo firmu zmenit. cimz bych zase poukazal na to, ze z globalniho hledisko je to uplne jedno, kdo ten milion aut proda.

pak bych jeste rad vzal prognozy prodeje vsech automobilek (treba na ten rok 2025) a v roce 2025 bych konfrontoval s realitou. pravdepodobne realitu znacne prestreli uplne vsichni.
Avatar - Emel
25. 1. 2017 20:04
Re: Prognostické PR pohádky
Je ale výhoda, pokud ten milionek navíc vyrobí česká značka a ne třeba korejská. Třeba to bude znamenat víc míst v Česaně ve vývoji... a třeba méně v Soulu.

Ale znovu a už naposled - o dělníka nejde. On je prostředek, ne cíl. Firma tu není od toho, aby sloužila dělnické třídě, tenhle model už je překonaný. Firma je tu od toho, aby vydělávala peníze majitelům.
25. 1. 2017 22:02
Re: Prognostické PR pohádky
no vis, to je to, co nepochopim. vydelavam rocne miliardu, bavim se tim, ze si kupuju jachty a helikoptery a tlacim na svou firmu, abych vydelaval vice? jasne. takovi lide jsou, ja je nechapu. ale proste jsou. spise ale nechapu, ze oni nechapou, ze jejich potreba vydelavat vice nikoho normalniho nezajima. pouze par kariernich kasparu v tom citi prilezitost pro sebe, vetsina ostatnich si mysli cosi o nenazranosti a tvari se radsi loajalne, pricemz je ma za idioty. a oni vskutku idioti posedli mamonem jsou. protoze jinak by chapali, ze jejich vize tezko muze nadchnout k jakemukoliv zvysenemu usili stavajici pracovniky.

jinak mluvis-li o lokalni vyhode pro cr oproti koreji (napriklad), tak to asi jo, to je asi ta lokalni vyhoda, ktera z toho muze vyplynout, ale spise si myslim, ze zamestnanci se na tuhle taskarici (2 miliony aut) budou rekrutovat ve filialkach mimo cr. tady je trh prace prakticky vycerpany.
Avatar - Emel
26. 1. 2017 08:38
Re: Prognostické PR pohádky
Ta firma nepatří jednomu člověku, akcionářů VW jsou spousty... a to jsou ti, který operativní vedení firmy zodpovídá. Prospěch akcionářů je nejvyšší hodnota firmy, nikoli blaho zaměstnanců - bez ohledu na obor nebo velikost firmy.
26. 1. 2017 15:40
Re: Prognostické PR pohádky
dobre vis, ze krom milionu drobnych akcionaru je sjista skupinka akcionaru majoritnich a ta realne firmu ovlada. to nejsou v pripade vw apod. zadni pesaci. temnjsou drobni akcionari u zadku, a ti maji ty miliardy a chteji vic, coz nepochopim.
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:16
Re: Prognostické PR pohádky
Podle mě koncern nemá na to, aby byl schopen utáhnout 4 plnoformátové automobilky. Nezvládá ani utáhnout čtvrtý Seat... A Škoda než přijde s novým modelem v segmentu, kde nebyla, přichází opravdu s křížkem po funuse.
24. 1. 2017 08:21
Re: Prognostické PR pohádky
Jak jsi přišel na to, že koncern "nezvládá" Seat? Je fakt, že v dobách Leonu II/Altey/Toleda III to bylo kvůli špatné modelové politice a nepovedenému designu hodně zlé, ale v posledních několika letech VW hodně ivestoval do nové generace hodně povedených modelů a výsledky se dostavují - prodeje mu kontinuálně rostou, značku už je v zisku a usilovně inovuje svoje modelové portfolio. :-) :yes:
Avatar - Emel
24. 1. 2017 08:48
Re: Prognostické PR pohádky
To záleží, co pod tím rozumíš... jestli musí mít plnoformátová nutně pickup a MPV a sporťák a kabriolet, tak není plnoformátový ani ten VW. Škodovka postupně rozšiřuje svoje portfolio - Superb, Yeti, Citigo, Rapid, Kodiaq. Že třeba Kodiaq přichází se zpožděním přece neznamená, že přichází s křížkem po funuse... zatím se nezdá, že by SUV čekala nějaká recese. Nové modely - podle mě není potřeba růst za každou cenu, ale pokud si to spočítají, tak proč ne. Třeba variace Sportsvanu by být mohla...
24. 1. 2017 09:23
Re: Prognostické PR pohádky
Jak typické tyto "analýzy" od někoho tak neschopného, jako jsi ty.

Asi proto děláš to, co děláš...
23. 1. 2017 20:00
Haha
2 miliony tříválců 1.0 TSI. Wow. To mohou rovnou začít vyrábět motorizované saně, kkti kdo si to koupí fakt.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jenik3
23. 1. 2017 22:21
Re: Haha
Nazor muzes mit, jaky chces. Ten ti nikdo nebere.
Ale, proc kritizujes kupujici uz dopredu? Treba jsou pracujici, kterym foukany trihrnek vyhovuje...
24. 1. 2017 09:05
Re: Haha
No, jestli jsou pracující nebo nepracující je úplně jedno. Můj cíl byl se na to podívat z komického úhlu :-)

Tříhrnek s klimatizací bez výbavy za 410 tisíc, to je fakt bomba.
24. 1. 2017 10:37
Re: Haha
VW Group - a samozdrejme take Skodovka jako dcera - maji obrovsky problem - 22 mld. USD.

VW musi utratit v jen USA - zatim - 22 mld. USD. To skutecne nejsou male penize a nedke je musi sehnat a barevnymi tiskarnami v kancelarich ve Wolfsburgu to neudela.

Takze tyhle obrovsky penize zaplati:

1. zakaznici
2. dodavatele
3. zamestnanci

... no a proto ty trihrnky a urcite pribudou dalsi "speciality".

Pruser panu ve Vlkohrade budou sanovat vsichni, jen ne pani z Vlkohradu.
Avatar - Hittman
23. 1. 2017 20:18
No
podle těch motorizací..nevim nevim. Jednou mi půjčili fabii 1,2 HTP a na předjetí kamionu jste potřeboval nejprve nabrat rychlost a pak tak kilometrový úsek, aby jste ho předjeli. Měl jsem i Rapida s 1,0 TSI a obdivuji lidi, co za to ty prachy dají, dle mého je to jak převlečená 105L...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2017 20:59
Re: No
1.2 HTP se už nedělá a předjíždí se s ním asi tak, jak je u 60-koňových aut běžné. Rapid 1.0 TSI se nedělal nikdy.
Avatar - Jenik3
23. 1. 2017 22:25
Re: No
Uz je pozde, po vecernicku.
Novodoby rapid svisti i s motorem 1.2 tsi docela slusne.
Starsi verze se vyrabely s 1.2 MPI (55kW), coz asi pisatel testoval.
Avatar - rohYpnol
23. 1. 2017 22:28
Re: No
to sotva. Rapida s 1.2 MPI jsem potkal 1x za život. To auto existovalo jen v ceníku.
Avatar - Jenik3
24. 1. 2017 07:05
Re: No
Oprava:1.0 mpi 55kw. Věřím, že to moc nejelo.
Avatar - JirkaV8
23. 1. 2017 20:38
jojo
a zítra bude mít ten chlapec z obrázku bujnou kštici, jojo
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2017 20:50
Velký soused z Nošovic
Že by se škodovka vzhlédla ve svém daleko větším sousedovi? Ten ale dnes prodává cca 5 milionů aut ročně a jako koncern cca 8 milionů. V roce 2025 to bude kolik,16 - 20 milionů? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - holden2
23. 1. 2017 21:54
leda ze by
makrela slibila kazdymu privandrovalymu negrovi jednu novou schade rocne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
24. 1. 2017 07:10
úpal
četl jsem někde, že příliš dlouhý pobyt na
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
24. 1. 2017 08:29
Re: úpal
...slunci způsobuje demenci, kdy člověk normálně v půlce věty zapomene, že vlastně něco říkal.
Avatar - holden2
24. 1. 2017 09:14
skodovka to nema kde vyrobit
takze postavit tri novy fabriky na zeleny louce? to tezko. ted jim ubyde prodej v GB a v USA si ani neskrtnou. leda utlumit SEAT a bouchat ty hnoje tam. jenze se spanelama?
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2017 09:16
Nová výbava
Našel jsem "first ride" video ze zahraničí, kde se zaměřují na jednu z nových výbav pro budoucí generace. "Driver image assist". Zajímavý prvek výbavy, který se k majitelům škodovek hodí.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0