Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Citigo vs. Škoda Fabia: Žlutý duel

Během prvního krátkého svezení se Citigo jsme našli čas i na první rychlé srovnání s nejbližší příbuznou Škodou. V čem je Citi lepší?
Zpět na článek
5. 12. 2011 00:16
5. 12. 2011 06:59
5. 12. 2011 08:19
5. 12. 2011 10:32
6. 12. 2011 08:36
6. 12. 2011 10:18
6. 12. 2011 11:25
6. 12. 2011 11:31
6. 12. 2011 12:01
6. 12. 2011 20:28
6. 12. 2011 12:03
6. 12. 2011 20:39
6. 12. 2011 11:52
6. 12. 2011 20:44
5. 12. 2011 10:22
5. 12. 2011 13:29
5. 12. 2011 14:19
6. 12. 2011 08:41
6. 12. 2011 11:55
6. 12. 2011 20:47
6. 12. 2011 20:38
6. 12. 2011 20:50
5. 12. 2011 19:49
5. 12. 2011 21:36
6. 12. 2011 08:45
6. 12. 2011 10:28
6. 12. 2011 11:12
6. 12. 2011 11:31
6. 12. 2011 21:05
5. 12. 2011 14:23
5. 12. 2011 09:21
5. 12. 2011 16:39
5. 12. 2011 20:58
5. 12. 2011 10:00
5. 12. 2011 12:51
5. 12. 2011 13:16
5. 12. 2011 13:40
6. 12. 2011 09:00
6. 12. 2011 10:32
5. 12. 2011 15:38
5. 12. 2011 16:34
5. 12. 2011 21:32
6. 12. 2011 12:36
6. 12. 2011 14:32
Avatar - Vencos
5. 12. 2011 00:16
Jasnačka
Napadá mě opravdu jen jediná věc,proč si koupit Fabii. Zadní pár dveří. Taky to nesnáším. Nechcete všechno cpát do kufru,kor když je tam spousta špíny a rozlitej benzín,tak to dáte na zadní sedačky. Což znamená sklopit sedačku, naklonit se, spadne vám z hlavy kšiltovka,z nosu brejle a ještě zakopnete a narazíte si holeň. Ano,mírná nadsázka,ale cpát věci u dvoudveřáku an zadní sedačky je příšernost.

Nicméně na zadní seačky Fabie se stejně nikdo nevejde,stejně jako do Citigo, malá "mrcha" má komfortnější podvozek, míň žere,je levnější,líp jede a vpředu se taky vejdete. Ve Fábii jsem měl možnost párkrát jet (tehdá když byla nová, absolvoval jsem v ní i autoškolu,samozřejmě myslím "dvojku") a horší auto neznám. Citigo nemůže být horší,nemůže. Soudě dle testů je i daleko lepší... (asi se půjdu projet,jsem zvědavý)

Proto vidím jediné potencionální kupce Fabie v masochistech,co snad chtějí někoho cpát na zadní sedačky. Nicméně jsoou daleko levnější a jednodušší způsoby mučení...

Nečalouněný kufr a jiné prkotiny snad ani netřeba zmiňovat, jsme lidé a ne novináři,takže nám tkaové věci vadit nemusí.

ZA míň peněz máme modernější,prostornější a daleko lepší auto...
Rozbalit vlákno
31
Avatar - DawQa
5. 12. 2011 06:59
Re: Jasnačka
No myslim si že zrovna v tom kufru na podbězích jak chybí koberečky.. určitě bych s tim deně chtěl jezdit po silnici kde je štěrk, to bude určitě moc příjemný a pohodlný..
Avatar - Vencos
5. 12. 2011 08:19
Re: Jasnačka
pokud Vám nečalouněnýma podběhma létá štěrk do pusy, asi to nebude problém Škody Citigo

Pořád je to daleko menší zlo,než podvozek Fábie. To auto jezdí,jakoby snad nemělo žádné odpružení... Pár odkrytých plechů na dobrém autě je lepší,než čalouněné plechy na špatném autě
5. 12. 2011 10:32
Re: Jasnačka
Tohle mne nikdy neprestane fascinovat:

Dvacetilete decko s cerstve oschlym ridicakem, zpoza volantu auta, ktere bylo olitane do mrte uz v dobe, kdy se on sam jeste pohyboval pomoci biciku, tady kaze o tom, ze zadne auto nebylo horsi, nez Fabie, kterou zna duverne...z autoskoly >:D >:D >:D
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 08:36
Re: Jasnačka
Milý mariachi, netuším,proč by se měl názor zpochybňovat věkem přispěvatele,není-li opravdu absurdně nízký. Že mi není 60 a "nesežral" jsem všecku moudrost světa,za to přeci nemůžu. Podobným způsobem by se mohli jiní ještě starší diskutéři navážet do Tebe,že jsi ještě příliš mlád.

Řidičák už mi vcelku oschnul a byť jsem nenajezdil extrémní porce kilometrů, jednak o autech něco vím,pár jsme jich měl,ale hlavně, se spoustou jsem se měl možnost setkat a svézt. Ta autoškolská Fabie byla tehdá zbrusu nová,ještě voněla novotou a na budíku se skvělo ještě snad třímístné číslo. Vždycky jsem myslel,že jedičková Fabie je příšerná. Ale ta nová dvojka byla horší. Mluvíš,jakobys v ní nikdy nejel... Jel jsem v tom i někdy později, byla to nějáká vyšší výbava a to samý. Je to jako žebřiňák. Akorát to poskakuje po silnici a tebe z toho všechno bolí. Je to tak příšerné,že si pak nemůžeš ani všimnout případných kvalit,byly-li by nějáké

Možná to není nejhorší auto na světě, to jistě ne. Maluch je v mnohém horší...

Ne, vážně jsem ten řidičák nedostal včera...
6. 12. 2011 10:18
Re: Jasnačka
Ten nizky vek a nulove zkusenosti s auty i se zivotem, te prave opravnuji k podobnym vtipnym komentarum. Napsat to nekdo, komu je pres tricet, tak to bude diskusni odstrel na dve doby.
Proto jsem se tomu zasmal a i ty se tomu za par let zasmejes, to mi ver. Ja v tvem veku a s tvymi zkusenostmi mel podobne nazory, cas je proveri a vselijak poobraci...
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 11:25
Re: Jasnačka
já bych to nedával do roviny... nízký věk = málo zkušeností, kdepak. Copak se to vylučuje? Však podobně staří "kluci" kolikrát písou tkaovéhle články,co si zrovna čtem...
Stejně tak, vyšší věk se nerovná více zkušenostem. Můj otec kupříkladu, tolik zkušeností s auty co já,nemá. Byl by jeho názor snad lepší jen tím věkem? Jsou to jen předsudky...

Nicméně nikdy se asi nebudu smát tomu,že fabia je nepříjemný a hrozný auto...
6. 12. 2011 11:31
Re: Jasnačka
Podobně mladí kluci vyhrávají tituly v F1 :yes:
6. 12. 2011 12:01
Re: Jasnačka
Tak az ho vyhraje Venca, rad pred nim smeknu.
Nicmene F1 nema s hodnocenim obycejnych produkcnich aut nic spolecneho.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 20:28
Re: Jasnačka
Ano, F1 nemá s hodnocením běžných produktů nic společného,podobně jako věk. Jistě, názor věkových skupin se může lišit podle jejich potřeb, dejme tomu třeba,že mladý člověk nepotřebuje smrdutý dýzl,protože nenajezdí příliš kilometrů,ale to ponechme stranou.

K hodncení objektivních skutečností však netřeba zkonzumovat šalamounovo *,či knihu. Kupříkladu nebe je modré. O tom se jistě nebudeme přít,nebude-li zataženo a pokud se zdržíme polemik o bílých mracích,jež nebe dělají bílo-modré. Stejně tak se nemůžeme přít o to,že staré Fiaty hnijou, spálená nafta páchne,nebo že Hyundaie vypadají ***sky.
Do toho nám krásně zapadá jiná objektivní a nepopiratelná skutečnost a to ta,že Fabia je neskutečně nepohodlné a nepříjmené malé auto, kterým běžný člověk opravud nemůže jezdit,pokud není masochista.
Ano ano, naše silnice jsou nejspíš plné masochistů,

Je však podivuhodným faktem, že tímto neduhem trpí většina Koncernových vozů,zatímco třeba vozy japonské se s tím dokáží bez problémů vyrovnat. A Fordy třebas taky, přitom člověk nepřichází o onu zábavu za volantem, jízdní vlastnosti a podobné věci,které běžné smrtelníky většinou ani nezajímají, jezdíme přeci po rozbitých silnicích, žádné LeMans...

Dá se tedy předpokládat,že Fabia bude bájenčně fungovat na závodním okruhu,ale k čemu je to u malého městského auta,která v sebetrýzných rodinách často plní i úlohu kombíku střední třídy?

O to podivnější je to v kontrastu s tím, že menší "Cígo", soudě dle mnoha článků, uměním tlumení nerovností oplývá...

Tak třeba se dočkáme u nové Fabie
6. 12. 2011 12:03
Re: Jasnačka
Ja to taky nedavam do roviny.
Chci ti tim jen rict, ze casem zjistis, ze v zivote je vsechno uplne jinak, nez si zrovna ted myslis. Ted treba myslis, ze mas hromadu zkusenosti a podle toho pises. A ja ti rucim za to, ze se svym nazorum za deset let od srdce zasmejes.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 20:39
Re: Jasnačka
Nemyslím si snad,že mám zkušeností hromadu. Řekl bych spíše dostatek. K posouzení ultra minstreamovýho přibližovadla rozhodně dostatek. Však v malých krámech jezdí každý, s tím se setká každý...
Avatar - DawQa
6. 12. 2011 11:52
Re: Jasnačka
asi jsi mě moc nepochopil... a k dvojkové Fabii : mě to auto příjde jako takové mále hravé koťátko.. a pak abych ti pravdu řekl, tak žádné z malých aut mi zatím nepřišlo pohodlný, všechny tak porůznu poskakují a na horších silnicích jsou nejistá, ale to je asi dáno tou velikostí a hmotností, velká auta umí plout ta malá spíše poskakují :-)
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 20:44
Re: Jasnačka
Ano, s tím se nedá než souhlasit, avšak naši (ano jsem mladý a bydlím u rodičů) disponují Fabií první generace, která sice taky není komfortním autem,avšak se v tom dá alespoň jezdit. Bylo to poznat i v již zmiňované autoškole. Jedničková Fabie se ještě dala zkousnout, dvojková už byl příšernej kostitřas. Totéž třeba Punto, v tom se dá taky jezdit, v Pežotu 207 se dá jezdit, Aveo mi přišlo skoro i pohodlný, starej Nissan Micra je pořád ještě použitelnej a dokonce i starý Swifty a jejich deriváty jsou proti FII královský kočáry...

Rád třeba vzpomínám na všechny Fiaty 127 s kterýma jsem měl možnost se svézt. Nejen že byly výborně ovladatelné a jisté,ale i pohodlné. Proč to o skoro 40 let později nejde?
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2011 10:22
Re: Jasnačka
Pětidveřová verze bude na jaře, pak by Fabia mohla mít už značný problém. Přibude totiž i místo vzadu a v té chvíli bude už zajímavější sledovat, kam se dostaneme.
Nečalouněný kufr naopak považuju za dost velkou chybu. Zvuk, kdy naráží kov na kov, je vyloženě nepříjemný a já docela často vozím v kufru kovové věci. To znamená, že bych musel řešit nějakou dodělávku "po svém" a z toho tedy moc nadšený nejsem.
5. 12. 2011 13:29
Re: Jasnačka
Mě by na plechu v kufru vadila jen ta pravděpodobnost, že se brzy obnažené plechy ošoupou a otlučou. Čalounění by mělo být alespoň za příplatek. V interiéru mi nevadí až na to, že vytváří celkem kontrast s jinak ponurým interiérem. Buď žádné plechy, nebo víc plechů, aby to působilo trochu jednotně. Nebo zvolit chytře lak. Je to malé, levné auto, tak to člověk přežije, ale radost by mi to nedělalo.
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 14:19
Re: Jasnačka
Kšiltofku na hlavě má v autě jen blb >:D
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 08:41
Re: Jasnačka
Když jezdím Fábií, kšiltovku si vždycky sundám. Prostě bych se tam s ní nevešel.
Pokud však nejsem v autě kšiltovkou jakkoliv omezen, ani mě nenapadne si jí sundavat....
Avatar - chlapecx
6. 12. 2011 11:55
Re: Jasnačka
do vysoký kozy se envejde kšiltovka???dyť je tam ke stropu 10 čísel - pro čepičáře príma auto :-)))
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 20:47
Re: Jasnačka
No mám jí na hlavě vždycky spíš tak jako "položenou" čili kšiltem hodně nahoru a tak tím kšiltem vždycky zavadím o strop při každém "drncnutí",ale opravdu tu budeme řešit kšiltovku?
Avatar - petrumr
6. 12. 2011 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 20:50
Re: Jasnačka
Jen nevím,kde jsou zmíněné moje zkušenosti? Snad jsem se zmínil,že se mi Fabia 2 jeví jako příšerné auto, co t má co dělat se zkušenostmi?
5. 12. 2011 19:45
Re: Jasnačka
Ovšem rozdílem není pouze další pár dveří, ale i celkové místo vzadu. Jak je citigo vepředu snad ve všech ohledech lepší, vzadu už je to jenom šířkou. Také mi přijde, že jsem si u citigo nevšiml opěrek hlavy. To je ten rozdíl - kdo počítá s tím, že pojede ve třech a více a občas poveze větší náklad, sáhne z těhle dvou po fábii.
Ta trpí na zastaralou platformu. nebál bych se konkurence čtyřdvéřového citigo, do té doby by se snad měla objevit větší trojková fábie.

P.S. Odpusť si ty řeči o fábii z pár náhodných setkání... ;-)
5. 12. 2011 19:49
Re: Jasnačka
Počkáš si až do roku 2013.Celý příští rok se ještě bude výrabět FII.
5. 12. 2011 21:24
Re: Jasnačka
Jasně, ale předpokládám, že čtyřdvéřové citigo zde také ještě chvíli nebude..
5. 12. 2011 21:36
Re: Jasnačka
5.dv Citigo má jít objednávat v cca v březnu 2012. :-!
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 08:45
Re: Jasnačka
Podobné řečí "plácají" lidé, co nikdy nejeli americkým autem :-) Ne,opravdu, Fabie jistě má své nepopiratelné kvality,nepopírám to. Jen jezdit se v tom nedá. V jedičkové ještě ano,ale "závodnický" podvozek u dvojky,je opravdu příšernost...

Nebo se snad máme bavit o autech,až po letech jejich vlastnictví a statisících kilometrů?

Nebo je snad Fabie přílišnou modlou a svátostí a jest zapovězeno na ní házet špínu(pardno,mluvit pravdu)?
6. 12. 2011 10:28
Re: Jasnačka
Pravda je, Venco, takova, ze Fabia je podvozkove vcelku slusne naladene auto a to v jakekoliv verzi vcetne RS.
Jenze zpoza volantu olitane ameriky, ktera byla na srot uz v dobe, kdyz tys jeste ani neumel rict "ato" tohle muzes hodnotit jen velmi tezko.
Proto ten vysmech ode mne a napomenuti od jinych.
Znovu ti opakuju - nesud to tak prudce, dej tomu cas. Klidne napis, ze se ti libi/nelibi, ale na fundovane hodnoceni jizdnich vlastnosti nemas dostatecne skills (abych ti to priblizil reci mladych).
6. 12. 2011 11:12
Re: Jasnačka
No to bude nejspíš tvoje pravda. On totiž skoro celej koncern je naladěn tak trochu natvrdo. Na pěkných hladkých silnicích je to příjemné, auta jsou čitelná, v zatáčkách sedí. Ale...na našich tankodromech...bohužel, jsem jiného názoru. Auta mlátí do podvozku a do zad a části pod nimi, každý výmol je cítit na rukou do volantu, když si dáš do kufru mléko, domů přivezeš podmáslí, tak teď co je lepší. Asi jak pro koho, já osobně raději oželím ty "jistější " jízdní vlastnosti a zas mi tak nevadí, že nemám tu správnou zpětnou vazbu od kol do volantu atd., páč nezávodím, z toho jsem už nějak vyrostl. To je holt zas moje pravda a myslím, že mluvím i za Vencu.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 11:31
Re: Jasnačka
Jenže vlastictví olítané ameriky samo o sobě ještě nic neznamená. Navíc, daleko častějc jezdím jedničkovou Fábií, která, světe div se, mi přijde ještě relativně použitelná... A jak je možné,že Fiat Punto je taky vcelku příjmený? (ano ten nový)

Jinač na fundované hodnocení jízdních vlastností sere pes. K čemu jsou ti jízdí vlastnosti,když to z tebe vyklepe duši? A tady se nebavíme o sporťáku,ale o autě do města! Jsi opravdu příliš vázán předsusky nízkého věku. Možná bys měl víc přemýšlet,co jsou jízdní vlastnosti a míň číst novinářský kecy o nich (protože oni to tovněž vidí obráceně,páč těch zkušeností naopak mají příliš)

Je to i ten důvod,proč se mi "cígo" líbí. Protože je prý docela pohodlné,na rozdíl od Fabie. A pohodlím tím teď nemyslím Lincolny a Cadillacy. Myslím tím obyčejné auto,co z tebe nevyklepe duši
6. 12. 2011 18:02
Re: Jasnačka
Fábie pro mne není modlou, ani nepopírám, že v americe bude více místa a bude pohodlnější. Ale přečti si to po sobě.
Ve fabii jsi dělal autoškolu, já po autoškole příliš nedokázal zhodnotit auto na kterém jsem jezdil. A pak jsi jí potkal párkrát. Přesto zde píšeš vcelku ostré a unáhlené názory o masochistech a že horší auto neznáš. Nevykládej si to zle, ale na to jsem zkrátka alergický. :-)
Jasně, Fabie je vcelku tvrdé auto (tím spíš vedle "ameriky"), a místem uvnitř nehýří. Ale zase bych to jako takovou tragédii neviděl. Fabie má i spoustu světlých stránek, u nás jedničková slouží přes deset let a ačkoli to není kdovíjak extra auto, občas nečekaně vynikne. Například interiér a dílenské zpracování - mohl jsem porovnávat třeba se starším C-maxem (ale ve verzi trend bez příplatkové výbavy) a ač nejsem fanda škodovky, měl jsem z fábie lepší pocit. Dokonce například řazení ve fábii je mi nejsympatičtější ze všech aut, které jsem řídil (je fakt, že žádný luxusní bourák se ke mě zatím nedostal).
Je to zkrátka průměrné auto segmentu B, s ne zcela povedeným základním motorem HTP (spíš by mi vadila spolehlivost, nevím jak se tomu po modernizaci) a skvělým turbomotorem s dětskými nemocemi. Bohužel ztrácí díky starší platformě a tak může nejvíce těžit leda tak z prostoru pro zavazadla. Ale rozhodně bych v ní neviděl zase kdovíjakou tragédii...jsou i horší auta. A například podvozek, vzhledem k tomu, že vychází z původní fabie, a má tedy pár let za sebou, není vůbec špatný. Na druhou stranu, myslím, že jí škodovka už před nějakým rokem měla vystřídat, aby si neuškodila na pověsti.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 21:05
Re: Jasnačka
Problém je v tom,že do toho všichni taháte ameriky, to s tím nemá vůbec co dělat :-) Jsem sice majitelem staršího Buicku,avšak spíše uživatelm jedničkový Fabie (Buickem teď jezdí moje slečna), z toho vycházejme spíš. Když budu mít v šuplíku pouta, taky to ze mě nedělá úchyla,ne?

Ano vskutku,když se nad tím opravdu hluboce zamyslím, Fabia vlastně není tak špatné auto,mluvíme tedy o té dvojkové. Kvalitní interiér, bla bla bla a dobrej drahej motor,kterej si nikdo nekoupí. Ano, po designový stránce se mi i celkem líbí, interiér se mi taky líbí,až na ten divnej volant
Pokud o ní nebudem mluvit jinak,než o autě do města,čímž bezesporu je a ničím jiným, je to v podstatě dobré auto,bavíme-li se obecně

Ať však přemýšlím,jak přemýšlím, v horším autě jsem opravdu nikdy,ale nikdy nejel. Tím více mě to překvapuje,když ta jedničková je vcelku fajn. Možná je to jiným pořadím priorit,ale jediné horší auto,kterým jsem jel,byl Maluch a jedničková služební Octavia se slabou 1.6, možná by mohla být i Škoda 120,to je bezesporu pekáč,avšak se mi s tím jezdilo docela fajn. No vida, tak není Fabia II nejhorším autem ve kterám jsem jel, proboha proč to ale musí jezdit jako kostitřas? proč neni kam dát pravý koleno? A proč se mi Peugeot 106 jeví jako daleko lepší auto?

Rád bych se někdy svezl v TSI s paketem pro špatný cesty,to by mohlo být fajn. Ale paket pro špatný cesty je jen u oktávek,ne?
Avatar - Ada je zase tady
5. 12. 2011 00:34
Jenže CityGo nemá diesel
Jenže CityGo nemá diesel a to je velice podstatný handicap :no: :no: :no:

Krouticí moment 92Nm při 930kg pohotovostní hmotnosti je pro dnešní provoz zcela nepřijatelný. Připomeňme, že Trabant 601 měl 55Nm při 620kg pohotovostní hmotnosti. Nová městská Škoda má tedy jen o 10% lepší subjektivní zátah, než 40 let starý legendární Traboš. Optimálním motorem pro CityGo do městského provozu by tedy byl diesel TDI 1,2 s krouticím momentem 180Nm a s podstatně nižší spotřebou. V nouzi - pro milovníky zastaralých a neefektivních zážehových motorů, potom 1,2 TSI s krouticím momentem 160Nm.
Rozbalit vlákno
56
5. 12. 2011 01:02
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Taky vás nikdo nenutí si Citigo kupovat. Má to být malé, městské agilní autíčko a diesel? Jděte s dieselem kamsi.Navíc, pokud vím, tak 1.2 TDI je ten tříválcový diesel, který na volnoběh celým autem vibroval, (zkušenost z jízdy v Roomsteru). Děkuji, takový diesel nechci ani zadarmo. Budu se opakovat, ale auto bude těžké na předek, přední náprava se "odporoučí" po menším množství km, než u benzinu. Navíc, náklady na servisování dieselu jsou vyšší. Pokud zákazníci budou Citigo v dieselu chtít, jistě bude vyrábět, ale ne hned. Navíc, chcete-li diesel, je tu Fabia, tak nevím co řešíte. Zastaralý a neefektivní zážehový motor? Ano, podle vás máme všichni jezdit v dieselech, které nemají se zábavou za volantem nic společného. Každý prostě diesel nechce.
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 10:29
Re: Jenže CityGo nemá diesel
"zastaralých a neefektivních zážehových motorů"

jenomže ty zastaralé a nenefektivní zážehové motory mají jednu obrovskou výhodu, a to je SPOLEHLIVOST. Vlastním Fabii 1.4 16v 55 kW, série AUA (z prvních let výroby), ve stejné době známý koupil novou Fabii1.2 TSI. Po dvou letech srovnání provozních nákladů včetně servisu jsem jasný vítěz, obě auta mají zhruba stejnou zátěž (jízdy do práce, na nákupy, jednou za čas někam dál, cca 15-18 tis. km ročně), srvisní náklady jsou u mně poloviční (oba jezdíme ke stejnému mechanikovi), spotřeba plu mínus stejná, takže není čo řešit...
Avatar - miromen
5. 12. 2011 10:37
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Proč lžeš ? 8-s
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 10:43
Re: Jenže CityGo nemá diesel
A v čem???
Avatar - miromen
5. 12. 2011 11:00
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Jak dlouho se dava 1.2TSI do Fabii ? Servisni naklady na 1.4 jsou opravdu o polovinu nižši než u 1.2 TSI ? Ja tam vidim rozdil akorat v dražšim oleji takže rozdil do 500kč za servisni prohlidku.
Avatar - Nerez
5. 12. 2011 11:25
Re: Jenže CityGo nemá diesel
To je pravda, TSI se vyrábí tak 2 roky, jestli vůbec.
Avatar - miromen
5. 12. 2011 11:31
Re: Jenže CityGo nemá diesel
A do Fabii se začal davat tušim březen/duben 2010.
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 11:51
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ano pravda, omlouvam se, ja mam Fabii od 01/2010, on ji ma od 04/2010 takze je to cca rok a pul... Rozdil je vsak v tom, ze za tu dobu uz mu cistili turbo (prej nekvalitni benzin a "spatny zpusob jizdy", tankoval pouze na levnych neznackovych benzinkach) a vymenovali kabel ke svicce (prej vyrobni vada). Na jeho provz je zkratka TSI zbytecne, nechal se nalakat nizkym obsahem a vysokym vykonem (kolik je takovych), pokud by na vozidle nemel zaruku, tak se mu tyto opravy pekne prodrazi. Jen jsem poukazoval na to, ze nove "supermoderni a hyperefektivni" zazehove agregaty jsou pro 80 % majitelu uplne k nicemu, protoze "stary neefektivni, ale hlavne konstrukcne jednoduchy" motor jim vzhledem k jejich potrebam bude slouzit lepe bez zbytecnych nakladu a nemusi se na nej brat takovy ohled (za studena opatrna jizda, po jizde nechat dochladit turbo atd.
Avatar - miromen
5. 12. 2011 12:00
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Nedělej z komara velblouda. Jinak každy ma jine preference. Někdo ma strach tak si holt koupi atmosferu. Někdo to neřeši a odměnou mu je jak přijemnějši tak uživatelsky lepši svezeni.
Jen dodam že znam par lidi co museli kvuli nekvalitnimu benalu do servisu s atmosferama.
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 12:22
Re: Jenže CityGo nemá diesel
jooo, najdou se takovy, co do nich lejou benal nekde z mistniho JZD, to se pak nemuzou divit, od doby, kdy do benzinu davaji repku, je potreba tankovat pouze tam, kde ma palivo rychlou obratku, tudiz se bioslozka nestihne "skazit", ale pokdu to nekde hnije v nadrzi, ktera se cistila naposled snad jeste za taticka masaryka, tak at jezdi do servisu... nejaky stary osmiventil to snad jeste skousne, ale nalejt tohle do TSI, tak muzes rovnou volat odtahovku...
Avatar - miromen
5. 12. 2011 12:26
Re: Jenže CityGo nemá diesel
No třeba brachA musel po natankovani paliva u jiste benzinky a ujeti par km do servisu. Ma Yarise 1.0VVTi.A co maji řikat majitele dieslu.
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 12:29
Re: Jenže CityGo nemá diesel
zverejni benzinku... nekdy ani u znackove pumpy nemas zaruku kvalitniho paliva... do firemniho fiatu doblo 1.2i jsem nataknkoval plnou nadrz benzinu, v noci bylo -24°C, rano jsem prisel k auto a nenastartoval... auto odtahli do garaze, kde roztalo a hle - chytnul na prvni sup...
Avatar - miromen
5. 12. 2011 12:35
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Měl bych ?
Avatar - Wikidy
5. 12. 2011 12:54
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Bojíš se??? Já ne. Byla to Shell Jihlava. Tankováno v lednu / únoru 2010 (nevzpomenu si přesně). Od té doby jsem tam nebyl a nikdy nebudu. Tankuji pouze Prim Jihlava, jednou jsem tankoval na Tank ONO Jihlava, nikdy nebyl sebemenší problém. Na Prim me přemluvila kamarádova zkušenost, má firemní Octavii I 4x4, 1.9 TDi PD 74 kW, najeto 410 000 km, tankuje pouze tam, nikdy neměl problem, auto jezdi jako ďas, kromě provozních věcí se dělala repase vstřiků a turba v 350 000 km. momentalní cena za litr naturalu 32,90 Kč za litr.
Avatar - miromen
5. 12. 2011 13:01
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Dobra no jedna se o Unicorn v Haviřově a bylo to loni ale přesně kdy to opravdu nevim. Každopadně nejen naše rodina se teto benzince vyhyba.
5. 12. 2011 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
6. 12. 2011 16:14
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ale jo ja tam taky braval benzin. Parkrat jsem měl pocit že auto jede nějak huře a jine artefakty. Nějak jsem tomu ale nevěnoval pozornost. Pak ale par znamich mělo važnějši problemy a to včetně brachy no a od te doby už nejsem jejich zakaznik.
Avatar - chlapecx
6. 12. 2011 12:03
Re: Jenže CityGo nemá diesel
vida vida, ajk nakoenc dooceníme i tu Haťapku :-))) >:D
6. 12. 2011 21:21
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Otravná osoba - Rád by som sa nechal poučiť, v čom je tá platforma Fabie tak zasdtaralá? Resp. čo také inovatívne a u Fabie nepoužité prináša nová platforma v Citigo?

Vencos - netuším, akú výbavu, aké kolesá a aký podvozok má tá Fabia z autoškoly, podľa ktorej posudzuješ všetky Fabie. Ono sa totiž na Fabiu dávajú ako 14" kolesá, tak aj 17", podvozok môže byť pre zlé cesty (zvýšený), ale aj znížený športový. A napokon do značnej miery ovplyvňujú vnímanie nerovností aj samotné sedadlá. Ja považujem štandardný podvozok Fabie s 15" kolesami zaprimerane komfortný a s podvozkom Fabie (RS) som spokojný. Mne osobne viacej vyhovuje pevnejší podvozok, než plávajúca amerika alebo Q7 na ceste.

Povedal by som, že pruženie auta je tým komfortnejšie, čím väčší zdvih majú pružiny, čím menšiu nostnosť voči hmotnosti má auto a aj celkovo, čím je auto dlhšie a ťažšie. A samozrejme čím vyšší profil majú pneumatiky. A tak je samozrejmé, že ak majú malé autá aj niečo odviezť, ak sa nemajú príliš nakláňať, ak majú nejako vyzerať (dnes je móda obuť na disk minimum gumy) a ak majú byť krátke a úzke, tak sa od nich proste nedá očakávať naladenie ako u nejakého Chevroletu z roku 69.

Ja som vyskúšal už mnoho rôznych značiek a modelov, na základe toho som nadobudol záver, že Škoda na tom po stránke podvozku, spracovania a ovládania rozhodne nie je zle. A napríklad toľko vychvaľované BMW ponúka ozajstnú radosť z jazdy až u modelu M5. Ale bežný model (povedzme 320d Touring) je pomerne nevýrazné auto so skôr komfortným podvozkom, gumovým radením, nič moc sedadlami a obyčajným motorom. Rozhodne to nie je auto podľa sloganu BMW. Také X3 pekne sedí aj napriek výške a váhe, ale vytrasie z posádky dušu. A súčasné X5 aj napriek benzínovému motoru 4,4 nie je práve extra dynamické. A z iného súdka. Povedzme Lexus 600hL je perfektne tiché auto, super pruženie, navonok ale hodne veľké (5,15m je už poznať najmä v podzemných garážach a v meste), pritom ale ako keby interér navrhovali pre malinkého japonca a nie európana. A na ceste cítiť, že to auto je dosť ťažké. A takto môžem pokračovať ďalej.

A práve Škoda (pri správnej kombinácii výbavy aj VW a Audi) mi vyhovujú najviac. Možno to auto v žiadnej disciplíne nevynikne nad konkurenciou, ale celkovo je to auto po všetkých stránkach také vyvážené. A to mi najviac vyhovuje, lebo také auto vie byť mimoriadne univerzálne.

Ada je zase tady - podľa teba autami hýbe len točivý moment? Na zrýchľovanie a prekonávanie jazdných odporov je podstatný výkon. Ale ani to nie je všetko, lebo často je ešte podstatnejší priebeh toho výkonu. Točivý moment sa dnes neraz preceňuje a zrejme zámerne sa prehliada, že točivý moment sa sprevodovaním mení a naftové motory sú sprevodované podstatne ťažšie, než tie benzínové.

Wikidy - TSI nemá žiadne káble k sviečkam, vysokonapäťový modul je priamo na sviečke. A pokiaľ to bola výrobná závada, tak mu to nijako nemohlo zvýšiť náklady na auto, museli mu to opraviť v záruke. Ja som jazdil s 1,4 16V aj 1,2 TSI (63 aj 77 kW) vo Fabii a TSI jazdí podstatne príjemnejšie. Takže len podľa nákladov sa to proste porovnať nedá. Ja mám napríklad vo Fabii motor 1,4 TSI, ktorý je ešte omnoho komplikovanejší a zložitejší než 1,2 TSI a nemám žiadne problémy, dlhodobú spotrebu mám 6,3, takže moderná technika mi prináša výhody. Hlavne v porovnaní s podstatne slabším poctivým 2,0 MPI 85 kW vo Fabii 1 (dlhodobá spotreba 7,8) mi príde tá spotreba TSI fakt super!
5. 12. 2011 02:51
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Proč ne diesel do Citigo

Je to auto na krátké vzdálenosti, motor se nestihne ohřát, netopí a motor trpí.
Vyšší cena turbodieselu zvedne cenu vozu na hranici slušně vybaveného vozu o třídu většího.
Cena nafty je vyšší než benzín a při malém najezdu km u městského vozu se investice do dražšího turbodieselu nevrátí.
Servisní náklady jsou všší a díky složitější konstrukci větší pravděpodobnost poruch.
Vyšší kroutící moment je ve městě zbytečný. Nikoho nepředjíždíš a pohybuješ se v rychlostech do 60 km/h.
Článek tě uvedl v omyl Ádo. Ano auto je rozměry v mnohých směrech větší než Fábie, ale stále se jedná o městský vůz. Pokud by si nechal svoji ženu jezdit se Citigo mimo město a na delší trasy, kde by se projevila absence kroutícího momentu pak jsi blázen a z nějakého důvodu máš potřebu svoji ženu trápit.
Ve městském a příměstském provozu bude stačit i základní motorizace která určitě nebude brzdou provozu.
K tvému srovnání s Trabantem ... Je vidět že o autech víš málo, pramálo až úplné houno.
Papírově to vypadá zdánlivě podobně, ale skutečnost je taková, že v reálu to vypadá úplně jinak. Citigo má o jeden kvalt více, má jiné zpřevodování které kompenzuje nižší krouťák.
Papírové hodnoty o zrychlení, výkonu a poměr výkonu/váhy jsou pouze orientační a mnohdy nevypovídají o jízdních dynamických vlastnostech.
Ten kdo autům rozumí se více dívá na průběh výkonové křivky a krouťáku, zpřevodování.
Mrkni na horní tabulku! Citigo s méně objemným motorem a s tím logický menším krouťákem má lepší dynamické vlastnosti než Fabie s vyšším krouťákem. A není to tím, že je o 150kg lehčí, ale také tím že má motor turbodieselový projev a drží v rozmezí 1300 ot/min konstantní krouťák byť ve vyšším spektru otáček než turbodiesel. Ve spojení s vhodnýn zpřevodováním se jedná o ideální městský motor který ten tvůj diesel poráží ve všech směrech a to nejen v dynamických ale i výše uvedených ekonomických.
U VW umí počítat a vědí že za současné ekonomické situace, cen nafty a poklesu zájmu o vozy této třídy je turbodiesel v tomto vozu nerentabilní záležitost.
Tedy buď se tu stále snažíš o tzv trolling (to v tom lepším případě) a nebo v tom horším případě to myslíš vážně a věříš vlastním bludům. Já ti to nevyčítám každý nemůže rozumět všemu. Já zase nerozuím pletení a proto nechodím poučovat na diskuse o tom že frčí vzor svetru se sobem.
Takový GTI který mnohdy nemá pravdu (kdo z nás ji má?) alespoň pobaví a je mistrem psaného slova. Ty dokážeš plácat jen o Rendlíku a naftě. Důležitý je obsah né počet reakcí na tvé bludy.

GTI-mu se omlouvám za kruté srovnání s tvojí osoubou, které mělo poukázat na tvoje zjevné nedostatky v automobilovém vzdělání ne na GTI-ho chyby, stejně jako to udělalo Citigo při srovnání s Fábií.
Gratulace Škodovce! Citigo je i přez některé chyby plnohodnotným hráčem mezi mini. V případě UP!-u se dá hovořit i kráse. :yes: :yes: :yes:

P.S. BRAVO REDAKCI ZA KRÁSNÉ FOTKY! Jen ta funkční stránka fotogalerie mě pije krev! >:D :yes:
5. 12. 2011 03:24
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Lépe bych to nenapsal. Ádovy příspěvky mají nulovou hodnotu, neustále tu kterou automobilku dehonestují kvůli absenci dieselu. Já bych jako vchol nabídky viděl 1.2 TSI s DSG na hranici 280 - 300 t/Kč.
5. 12. 2011 11:08
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Jo, to bude RSGo :-)
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 11:32
Re: Jenže CityGo nemá diesel
jistěže - i kdyby to mělo stejný čísla výkonů a krouťáků tak NEJDE srovnávat ty motory tak jeden je 50 let starej a druhej novej, moderní :-)

nabeton, do příměstskýho auta nafta při její ceně ne :-)

a jak to budu psát ještě níž, on touží po vysokým krouťákuv co nejnižších otázkách, nepochopil stále, že tyhle moderní tříválce právě mají ty krásný vlastnosti nízko položenýho vrcholu krouťáku :-) Má to jak HTPčko, tak tento nový, při zachování vlastnsotí benzíňáku :-))) hlavně docházející dech a lenost že :-)
5. 12. 2011 15:41
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Přesně tak! Ten motor má turbodieselový projev byť ve vyšším spektru otáček. Podle mého názoru je toideální motorizace při zachování konstrukční jednoduchosti a s tím nižší cenou.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 08:47
Re: Jenže CityGo nemá diesel
No, Fabie je taky městský vůz, proto pořád nerozumím, v čem by mohla být snad lepší
5. 12. 2011 06:58
Re: Jenže CityGo nemá diesel
jenze u toho tdi je nutny ten kroutak propocitat pres staly prevod a zarazeny rychlostni stupen. Srovnavat se totiz musi az tocivy moment na kole. Tenhle jednoduchy fyzikalni vztah zde bohuzel vetsine diskutujicich nic nerika. TDI ma sice proti benzinovemu turbomotoru (s atmosferou lze srovnavat samozrejme opet pouze atmosfericky diesel) vetsi kroutak, ale vzhledem k tezsimu zprevodovani a k mensimu spektru vyuzitelnych otacek se vysledny rozdil celkem redukuje.
Jisteze fyzika se okecat neda, takze vyssi zdvih dieselovych motoru ma vliv na kroutak, ale snahou dnesnich konstrukteru je charakteristiky obou motoru sblizit, proto se take kompresni pomer nekterych dieselu a benzinu znacne priblizuje.
5. 12. 2011 07:35
Re: Jenže CityGo nemá diesel
:yes: Amen
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 11:34
Re: Jenže CityGo nemá diesel
přesně tak :-)
on touží po vysokým krouťáku v co nejnižších otázkách, nepochopil stále, že tyhle moderní maloobjenový tříválce právě mají ty krásný vlastnosti nízko položenýho vrcholu krouťáku :-) Má to jak HTPčko, tak tento nový, při zachování vlastností maloobjemovýho benzíňáku :-))) hlavně docházející dech a lenost že :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2011 07:42
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ada ty si ale vuuuuuuuul a to mas uz dost rokov na to aby si mal nieco v tej makovici ;-)

citigo diesel nepotrebuje kedze miniauta maju s malymi benzinakmi tak malu spotrebu a prevadzkove naklady ze priplacat si majland za diesel sa nikomu neoplati kedze s tymi autami nebude nikto jazdit na dovolenky k moru na to su vacsie auta, mestske auto ma ine priority, diesle su pre traktory SUV tereeenaky a ine masinky.

odporucam navstevu doktora :yes:

porovnanie s trabantom je uplne mimo misu, aygo, panda, Ka-cko a ine miniauta dopadnu v porovnani s trabikom rovnako ved maju tiez male motory ale co je na tom? Dynamika je predsa uz uplne inde, v trabiku si sa pri 80tke bal ze ti odletia dvere a dnes v aygu mozes ist 130 a spievat si v pohode.

Ada je vuul
Avatar - Vencos
5. 12. 2011 08:23
Re: Jenže CityGo nemá diesel
No,chtělo by to spíš něco úplně jinýho. Něco jako dvouválcovej dýzl,něco, co posune spotřebu paliva do hodnoty extrémně blíznké nule. A nebo nějákej lacinější Hybrid. (ideálně ER-V)
Když se já na to koukám, tak vidím,že to auto má vzhledem ke svý hmotnosti a stupni technickýho pokroku pořád moc velkou spotřebu...
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2011 09:13
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Urazka neni argument. S benzinovym motorem i s dieselem (kazdym zvlast) jsem najezdil vice km, nez ty ve svem zivote stihnes a konstatuji: s dieselem se lepe jezdi, vuz s dieselem je kultivovany, pruzny, ma v kazdem jizdnim rezimu dost sily a je pro ridice obecne velice prijemny. Tomuto pocitu se zvdalene blizi jen zazehove motory s objemem vetsim nez 3 litry.

A proto tvrdim, ze nez mit pod kapotou benzinoveho chudacka, ktery se v kazdem jizdnim rezimu neskutecne lopoti, aby udrzel ustalenou rychlost u ktereho je nutno podrazovat pred kazdym predjetim, je lepsi tam mit brumlavy, ale pritom jizdne jinak velice prijemny diesel. A treba za nej i zaplatit vetsi porizovaci cenu, coz bohate vyvazuje mnohem vetsi zazitek z jizdy.

Skoda CiGo na tom neni jinak - pod kapotu kazdeho podobneho vozu pro kazdodeni jezdeni do prace patri diesel. Kdyz cas od casu (treba kdyz mam nahradni vuz ze servisu) jedu v aute s benzinovym motorem, ktery se zoufale zmita, je neskutecne liny a pokud ma umoznit predjeti, musi se tocit jako zubni vrtacka, jsem sokovan, jak s takovym zoufale spatnym motorem vubec muze nekdo jezdit.
Avatar - Blue Sun
6. 12. 2011 13:39
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Adolfku, změň servis na takový, kde ti nebudou dávat jako náhradní litrovou Fabii Junior.
Nechápu jediné - proč máš takovou potřebu tak strašně lhát?
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2011 19:50
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Nejsem Adolf a mam pravdu. :-!

Napriklad takova Fabia 1.4 16V 74 kW je neskutecne line a nepovedene auto :no:
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 21:09
Re: Jenže CityGo nemá diesel
S tím neleze nesouhlasit,avšak není to vlastnostmi benzínového motoru,jako spíš tím,že ten motor je prostě sra-čka
5. 12. 2011 09:06
Re: Jenže CityGo nemá diesel
:yes: :yes: :yes: :yes:

Škoda, že už se nedodává klasický diesel 1,4 TDI PD, ten by Citigo uděloval adekvátní zátah při velmi nízké spiotřebě.
Avatar - Loptos
5. 12. 2011 09:37
Re: Jenže CityGo nemá diesel
zastaralych a neefektivnych zazihovych motorov? Tak to ma dnes pobavilo snad najviac na svete >:D

mal si sa viac ucit :-)
5. 12. 2011 09:40
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Benzínový motor je v dnešní době něco jako černobílá televize.
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 14:07
Re: Jenže CityGo nemá diesel
to sice jo, ale to obecně spalovací motor :-) až na to že nikdo nic lepšího nevymyslel, včetně paliva :-)
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 08:51
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Zas tak bych to nesrovnával, však dnes umíme udělat velký 300HP benzínový sedan se spotřebou 8 litrů mimo město, benzín je kutivovaný a krásný, voní a má sametový běh,je lepší a levnější na údržbu atd... A kdo z Vás by chtěl dýzlové Ferrari?

Spíš bych to srovnal třeba jako LCD (stará technologie) a LED telky. I na starém LCD se dá vykouzlit stejně kvalitní obraz jako na LED. Jen to nestojí tolik.
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2011 10:19
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ty nemáš mozek a to je daleko větší handicap.
5. 12. 2011 11:09
Re: Jenže CityGo nemá diesel
>:D
Avatar - JDM
5. 12. 2011 18:54
Re: Jenže CityGo nemá diesel
>:D >:D >:D a zachvilku budou letadla lítat na naftu , >:D ty máš doma snad i sekačku na trávu s dieselem aby si ušetřil při sekání trávníku >:D
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2011 08:56
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ne nemam sekacku na travu s dieselem. Sekacka na travu je stroj, u ktereho je pouziti zazehoveho motoru opravnene. U auta tomu tak neni. Do kazdeho slusneho vozu patri diesel!

BTW: pouziti dieselu neni zalezitosti male spotreby, ale protoze se s takovym vozem lepe jezdi.
Avatar - Emel
6. 12. 2011 16:09
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Kdy už pochopíš, že výhodou turbodieselu je spíš to turbo než ten diesel...
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2011 19:48
Re: Jenže CityGo nemá diesel
To je nesmysl Asi nejprijemnejsi motor do Fabie byl atmosfericky 1.9 SDI.

BTW: Prumerna spotreba byla okolo 4 litru/100km
Avatar - JDM
6. 12. 2011 20:46
Re: Jenže CityGo nemá diesel
diesel v autě?? a já měl zato že diesel je spíš pracovní motor do těžkých strojů , kamiónů, vlaků,generátorů atd atd ale ne do osobního auta. Do osobního auta se dává proto že má malou spotřebu to je jediný důvod jeho existence v osobních autech. Lidi co tvrdí že je lepší než benzínový v benzínu nikdy nejeli a nemají ho protože nemají na to ho živit nebo nechcou platit protože je pro ně auto jen stroj a zpravidla šetří na jeho provozu. Nevím proč by se mělo s ropákem líp jezdit vždyť takový auto se klepe, trpí turbo efektem, ve vysokých otáčkách ztrácí výkon,kteterej stejně nemá ,těžký motor způsobuje rychlejší opotřebení podvozkových součástí,je neokologický po párletech ti to začně čudit, v zimě se to neohřeje ani po 20km, nestartuje to v zimě prostě se to furt sere je dražší než benziňák a prostě jeho jediná výhoda je nízká spotřeba.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 21:17
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Ale Mohamede, dnes už přeci dýzl voní,zní jako šestilitrový osmiválec a truboefekt dávno nemá, jeho chod je jemenj jako dětská zadnice a bla bla bla. Ne,dělám si prču, nemůžu,než s tebou souhlasit.

Je sice pravda,že dýzl jistý výhody má,ale ta jedna zásadní tu trůní nad všema ostatníma a díky ní mu lidé odpouštějí cokoliv. Spotřeba. Dýzl má malou spotřebu, resp tedy větší účinnost,nebo tak něják a prostě potřebuje méně paliva.
A lidé chtějí šetřit,i kdyby je to mělo stát majlant.

Skutečnosti o kterých mluvíš si však velice dobře uvědomují třeba australané. Můžou si koupit dýzlový osobáky,ale nedělaj to... Umí si to totiž spočítat.

Pokud se však opět zamyslíme, hledáme problém tam,kde není...
Auta nemají velkou spotřebu, tak to opravdu není. Jen to palivo je drahé...
Měli byj mse spíš bojovat za levnější palivo,než se podřizovat diktátorské ruce Evropské Unie
Avatar - JDM
6. 12. 2011 21:43
Re: Jenže CityGo nemá diesel
přesně jak říkáš :yes: :yes: :yes: to samí je na novým zélandu tam diesel uvidíš akorát tak v traktoru benzín tam stojí 23kč a čtyřválce jsou tam pro ženský. A to nemluvě o dieselhate Americe. ale jak říkáš auta nemájí velkou spotřebu jen ropa je předražená.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 22:22
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Bejvávalo :-) Nevím jak v austrálii,ale jestli mají beznín za 23 litr, tak tam čtyřválec bude podobně rozšířenej motor,jako ve Státech. Tam má vlastně čtyřválec skoro každé auto, snad bych ani nebyl daleko od pravdy,kdybych řekl,že čtyřválcová je většina osobáků (ano,trucky jsou vyjímka). A Diesel-hate taky už zdaleka nejsou, možná dokonce naopak. Nejraději by dýzl do všeho co neni čtyřválcovej osobák,ale to je akorát drahym benzínem...
Tam ta nerozšířenost dýzlu je spíš daná jejich neschopnsotí plnit emisní normy (protože na rozídl od EU ne to nemají dvojí metr,samozřejmě u nás na dýzlyx mírnější) a vůbec jejich nedostupností. V truckách se jim vůbec daří dobře a až začnou dávat i malý dýzly do malejch trucků,bude to teprv dýzlová revoluce. Velký suvčka taky zčanou jezdit na naftu atd, to je spíš do jiný diskuse :-)

Ale jo,nemám rád dýzly. Krom těch velkejch ve velkejch truckách. Chvilku jsem jezdil s GMC Sierra s 6.6 V8 dýzlem a bylo to neskutečný. Ale to je jinej level dýzlu než nějáká prašivá 1.3 v mrňavym hjundaji
Avatar - JDM
6. 12. 2011 22:58
Re: Jenže CityGo nemá diesel
na zélandu mám kamarády kteří tam před půl rokem odjeli. Auto který si koupili je Ford nevím co je to za model takový se v evropě neprodávali. je to 2.5 V6 benzín .velký MPVčko. a nejvíc tam jezdí šestiválcový benzíny hodně 4x4 taky subar co tam viděl za jeden den neviděl tady za celej svůj život je to prostě jinde .
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2011 22:22
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Hloupost. Pripada mi, ze auto s dieselem znas jen z autobusu s mastnou tyci.

BTW s benzinem jsem najezdil jen asi 800 tisic km
Avatar - JDM
6. 12. 2011 22:49
Re: Jenže CityGo nemá diesel
800 tis??? taky záleží v jakým benzínu. Hádat se tady co je lepší je na úrovni mateřský školky každýmu prostě voní něco jinýho . já diesel nikdy neměl a nikdy mít nebudu ani nikdo z naší rodiny. nikdy nebylo potřeba šetřit na palivu. zatímco lidi z vesnic mají převážně diesely a když se tyhle ty dvě skupiny sejdou tak se do nekonečna hádají co je lepší protože pro každýho z nich je lepší něco jinýho.
3. 3. 2012 22:23
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Nejlepsi motor na svete je poctivy V8 Hemi 5,7 litre. Ale o tom jste asi nikdy neslysel natoz aby jste v nem nekdy jel. potom vas prejdou reci o TD.mimochodem vlastnim vuz s dieselovym motorem a nedam na nej dopustit co se tyka zatahu a sily. spotreba je take prijemna ale po presednuti do Hemi je diesel uplny ubozak a to ve svech ohledech krome spotreby. krasnejsi zvuk jsem v zivote neslysel nez bublani V8 na volnobeh a histerycky rev v 6000 ot/min. Bavim se stale o V8 Hemi!!! To je jediny original.
3. 3. 2012 22:26
Re: Jenže CityGo nemá diesel
zde jeste mala ukazka. [odkaz]
4. 3. 2012 00:30
Re: Jenže CityGo nemá diesel
:yes: V8 Hemi 5,7 litre.
4. 3. 2012 00:32
Re: Jenže CityGo nemá diesel
Dobry den Ado, (Ada je zase tady)

Je to nelogické, co jsi přál? Tato obhajování dieselů je skutečně směšné, tohoto důvodu si chlubit diesel to nejlépe.
Zjednodušeně řečeno, točivý moment je to, co vás při rozjezdu "vtáhne" do sedačky. Pokud se podíváme na dvě stejné vozidla stejného obsahu, počtu válců a použití turba, VŽDY bude mít vyšší výkon benzínový motor. Proto také logicky io 1-3 litry vyšší spotřebu paliva. Točivý moment je ale vyšší u dieselového motoru, proto je vhodný do traktoru nebo kamionu. Kamion veze 30 tun, osobní auto běžně max 200 kg živé váhy. Vidíte ten rozdíl?

PS: Když budu chtít jezdit na vozidle o dieselovými motory, tak mi koupím traktor i kamion a užitkové vozy!
Také jednoduchá rada: - Osobních motorových automobilů benzín je většího výkonu porazí všechny o diesely osobních aut!

Dobrou noc pan diesel Ado.
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2011 07:47
ked pride patdverovy up mii a citigo
tak ma fabia po chlebe, s tymi poruchovymi tsi a beznadejne slabymi htp si nesktrne ani proti 1.0 55KW v citigu. Nehovoriac o tom ze citigo ma vnutornu sirku interieru o 6cm vacsiu ako fabia a clovek sa tam uz skutocne citi ako v aute. Aj stara felda ma vacsiu sirku ako fabka. Ked pribudnu 5te dvere razom mlade mamicky a rodiny s malymi detmi usetria a nemusai kupovat drahe fabky, do mesta a na nakupy s detmi im citigo bohate postaci a este usetria za prevadzku, bude sa im lepsie parkovat a v aute maju viacej miesta na sirku cize sa nebudu navzajom stuchat zavadzat si. Citigo ma pritom velmi slisny kufor a 251 litrov je uplne postacujuca hodnota pre bezneho smrtelnika ktory nebude prevazat skrine alebo utecencov.

citigo

:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 14:10
Re: ked pride patdverovy up mii a citigo
to jo :-) kufr ja\k jedničková fabie :-) ale spíš vysokej než širokej :-)
5. 12. 2011 08:24
Vnitřní rozměry
Každý pěje chválu na vnitřní rozměry Citiga. Ale ve skutečnosti to tak slavné není co se týče podélného prostoru. Ve Fábii si za sebe sednu, v Citigo ne. Vím o tom auto do města není ale přesto.
Chci jen upozornit, že se všude udává podélný prostor vpředu min/max a to samé vzadu. To je sice hezké, ale jen málo to vypovídá o velikosti interiéru, spíše o šoupatelnosti předních sedaček.
Dříve se udával rozměr podélného prostoru. Byla to vzdálenost od pedálu brzdy po zadní opěradlo (dole u sedáku). Tento údaj jasně vypovídal o podélné velikosti interiéru. Chtěl bych poprosit redartory Auto.cz, aby tento údaj začali uvádět.
Jestli máte někdo možnost změřit tento údaj u Fabie a Citiga, tak ho sem prosím napište. Odhaduji, že to bude kolem 180cm a Fabia bude min o 6cm větší.
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2011 08:42
Fabia konci
To bylo prvni, co me napadlo, kdyz jsem videl Citigo: Faiba to bude mit tezke. A to doslova, je to tezke auto s spatnym vyuzitim vnitrniho prostoru. O litr vyssi spotreba a horsi dynamika hovori za vse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 14:15
Re: Fabia konci
fabii ubyde na prodejnsoti, oboje auta spíš do města.... fabia větší, dražší, víc žeroucí :-)
ale kdyby ji ještě trochu ve verzi 3 rozšířili, nechali jí jen TSI motory, max. silnější HTPčko o výkonu aspoň 55 aby se vyrovnal Citigu, tak budiž...
varianta B je, že Fabia skončí a nahradí ji na jednom konci Citigo a na druhým "Rapid" a bylo by to taky logický :-)))
5. 12. 2011 14:23
Re: Fabia konci
FIII bude,rušit se nebude.Odhad 2013.Konec výroby FII je konec příštího roku.
5. 12. 2011 09:19
Citigo-dojmy z Elegance 1.0 MPI 55 KW
V sobotu jsem zůčastnil Roadshow,kde byli na jízdy 2 vozy Citigo.Jeden byl ve žluté a byla to verze Ambition 1.0 MPI 44 KW a druhý Elegance 1.0 MPI 55 KW.Na jízdu jsem si vybral verzi Elegance.Ta měla navíc červenou tornádo,paket Elegance,vyhřívaná přední sedadla,tempomat s palubním počítačem.PP je standart,ale tempomat je pouze v tomto paketu.

Dojmy:

Vnitřní prostor je širší než FII a než FI.V Zimních bundách je v něm prostoru dostatek,což se u fabií nekoná.Vzadu jsem neseděl.U středového panelu nic nezavazí.Zpracování mě přišlo hodně dobré.

Jízdní dojmy:

Zavírání dveří jak u Fabie,řazení plynulé,páčky z fabie,posilovač výborný.Podvozkově velmi dobré,včetně filtrace nerovností.Vyzkoušeno na dálnici,ve městě,na kostách.Motor tichý,dobře odhlučený,na ježdění velmi dobrý.S HTP nemá nic společného.Brzdy s přijemným nástupem.Celkově spokojenost,za 1*.O hodně lepší než nové Picanto.Byl jsem velmi spokojený.Tiché na všech površích,rádio hraje kvalitně.Vyzkoušeno ve městě,okreskce+kočičií hlavy,dálnice.Kombinovaná spotřeba podle PP byla 5.0 litrů.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Slavek-TDM
5. 12. 2011 14:14
Re: Citigo-dojmy z Elegance 1.0 MPI 55 KW
No vida, konecne realne zkusenosti a dobre popsane :yes:
Avatar - Lukáš
5. 12. 2011 15:54
Re: Citigo-dojmy z Elegance 1.0 MPI 55 KW
Taky jsem jel se žlutým Elegance 55kw a dá se říct, že s vámi souhlasím... Vzadu toho místa ale opravdu moc není...
Já jel mimo město a za mnou jela Octavie a měla co dělat aby se držela :-! Spotřebu jsem měl 6.1 (jel jsem dost divoce).
Je to výborné auto, ale za 200 000 nevím nevím... Základ mohl být tak za 160 000.
Avatar - Nerez
5. 12. 2011 09:21
Monte
To žluté Monte Carlo vypadá sakra dobře. Ale jinak je normální Hurvínek strašně škaredej, ovšem Citigo krásy taky moc neobrala.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rojin
5. 12. 2011 16:39
Re: Monte
Naprosto souhlasím, ta monte carlo ve žluté je pecka. Monte obecně je hodně povedená. Jinak osobně se mi citi líbí, ničím mě neuráží. Dobrý :yes:
Avatar - Nerez
5. 12. 2011 20:58
Re: Monte
Monte jsem naživo viděl v červené, bílé, stříbrné a žluté. A asi nejlepší je žlutá, následovaná bílou :yes:
5. 12. 2011 10:00
ŽLUTÝ ANDĚL
Logická a věcná porovnávačka. Hraje se samozřejmě koncert mistrů a duel je tedy nákupním duelem jen pro neorientované.

Fabia je špičkový vůz třídy subkompakt, a to se vším všudy, tedy i s motory. Zažívá však prostorový atak z třídy nížší, dokonce od rodného bratříčka. Nic mimořádného, časem se to srovná a nová Fabia bude i na šíři přitažlivější... Jezdit holobyt ve fabii je garážová euthanasie, není pro to ovšem ani důvod, ani zájem. Pomineme-li firemní nákupy pro cesťáky, pro něž je ten holobyt optimálním pracovním prostorem, pak nákupy z řad občanů se jistě koncentrují k verzím vybavenějším. K verzím, u nichž nákupní náklonnost k CITI již logicky ztrácí na motivacích.

CITI je velký... prcek, a to včetně motorizací, jeho úkolem není být standardním rodinným autem v této zemi, CITI je moderním trendem, nejde přímo proti tradičnímu postavení Fabie. Obě auta proto budou báječně žít na našich silnicích.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2011 10:25
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Nákupy z řad občanů? Mrknu na parkoviště před bránou... hm, čtyři fabky, tři základní s HTP, jedna Ambiente s HTčervenéP. Nic moc...
5. 12. 2011 11:33
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Nesouhlasím. Jsem přesvědčený, že na českém trhu Citigo ukrojí Fabii znatelný krajíc prodejů.
Avatar - iudex
5. 12. 2011 12:22
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Súhlas, v Čechách ovládne triedu mini, ale kanibalizovať bude i na Fabii.
Avatar - chlapecx
5. 12. 2011 14:24
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
jistěže důchodci a stejně tak pro ženu do města... a ti co chtěli jedině škodovku museli jedině fabii, možnosti se jim rozšíří o Citigo a Fabii to jednoznačně ukrojí :-)))
Avatar - JGucci
5. 12. 2011 15:59
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
V listopadu uz Citigo v CR obsadilo se 146 ks tretinu trhu minivozu.

1. Skoda Citigo 146
2. Ford Ka 61
3 Fiat Panda 44

Pro srovnani Fabii se v Listopadu v CR prodalo 1 554 ks.
5. 12. 2011 21:36
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Kam se podělo Picanto?
5. 12. 2011 21:38
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Picanto 38 kusů,takže 4 místo.
5. 12. 2011 18:54
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
Já mám opačnou zkušenost. Holobyt (Fabia Classic) si často kupují občané - důchodci, zatímco dobře vybavené verze (Climatronic, parkovací asistent, elektrická okna i vzdadu) si pořizují firmy.
6. 12. 2011 06:57
Re: ŽLUTÝ ANDĚL
heeeej, kde je bravwo ge-golf ss-skoda alebo nieco podobne?
5. 12. 2011 12:51
Citigo vs. Fabia
Já tedy nechápu hromadné nadšení ze Citigo.
Jak už v článku zaznělo, tak přední maska je divně naroubovaná.
Za druhé, cena - na to, jak moc je Citigo drahé (verze 44kW s metalízou, litá kola - vycházelo na prezentaci prodejce na 225 000 Kč), tak nemá základní věci - neoplastované podběhy (až tak se nevyznám, ale to vážně plechům nevadí, že tam budou lítat kameny, omlátí se ten vosk nebo čím to je ošetřené a pak to vážně nezačne reznout?), dále chybějící čalounění v kufru, ovládání sedaček páčkou (růžice je dle mě lepší, ale to by už neměly mít i nové fabie), a ovládání oken.
Otázkou je, jaké ceny budou u skladovek, protože skadovka Fabie 44kW Ambiente s Ambiente+ paketem stála taky 225 tisíc, jako chtějí za nové Citigo.

A šířka interéru? Ta je nahoněná asi užšími dveřmi a to mi nepřijde jako bezpečná volba.

Vybírat dnes znovu, tak rozhodně Citigo nezvolím..
Rozbalit vlákno
1
5. 12. 2011 12:59
Re: Citigo vs. Fabia
Ono je rozdíl tříhrnek ve Fabii a v Citigo.V Citigo nevíš,že je to tříválec,ale Fabce to slyšíš. :-!
5. 12. 2011 13:16
IBIZA
Kdybych měl vybírat mezi malými VW já, volím Ibizu.
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2011 13:40
Re: IBIZA
já bych volil Boxstera.
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 09:00
Re: IBIZA
já bych volil Scirocco
6. 12. 2011 10:32
Re: IBIZA
A ja 911 cabrio.
Ted na zimu dobre, no ni?
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 14:40
Cígo vs. Trabant
Trabant je malej,lehkej,krouťák jen 55Nm,ale má dvakrát kratší spalovací cyklus a točí smrt >:D Takže jako městský auto ideál. V Praze je Trábo ideální postrk,už kvůli rozjezdům z křižovatek..a dech ztrácí až tam,kde je povolena 90ka.
To samý by se časem dalo napsat o cígu.Jenže to je bohužel jen další spotřebka a ne kultovní auto.
Ale stejně jako Trabant,je cígo 2+2 auto pro městský a příměstský provoz,se kterým se dá třeba jednou za čas odjet na dovču (Trabant má větší kufr).Bohužel 50% diskutujících se snaží cígo cpát jako jediné auto v rodině,tudíž by mělo v pohodě uvézt čtyři dřevorubce po dálnici na dovolenou do Chorvatska.
I soudruzi v NDR naftu jako palivo zavrhli a Trabant diesel skončil jako prototyp.Pro takhle malé auto nemá smysl...chcete ušetřit a ještě být ohleduplní k přírodě? Máte CNG.Všichni víme jak by za pár let Citigo fdehtu dopadlo...s vykuchaným filtrem pevných částic a vočipovaný v oblaku nespálených sazí...
Bohužel,aby bylo cígo auto pro mladé a jako druhé auto do rodiny...muselo by startovat na 130tisících,takhle je to zatím jen předražený prcek.S trochou výbavy a motorem 55kW mě konfigurátor vyplivnul 252tisíc...děkuji nechci.Se slabším motorem a menší porcí výbavy 220tisíc....o moc lepší to nebylo. Za reklamní cenu je to opravdu jen holátko,stejnou službu udělá letité Lupo 1.0 MPi za čtvrtinu ceny.
Cígo opravdu není rodinné auto...auto pro mladší generaci a pokud se do něj pohodlně nastupuje,tak i pro starší (široké dveře...vyšší posaz).Háčky na igelitky z kauflandu a síťovky na drobnosti využije i děda s babičkou.
Takže opět podobnost s uživateli Trabantu...

Jediná věc co mě irituje je věta z článku "Zklamáním je nečalounění podběhů, se kterým si zřejmě šikovný český člověk snadno poradí"
Škoda = DoDo .... koncern si umí spočítat,že malé spolujezdcovo zrcátko je úspora...zajímalo by mě kolik ušetřili na koberečku
Rozbalit vlákno
11
5. 12. 2011 16:35
Re: Cígo vs. Trabant
No jo, tak si nám všem sdělil, že máš v peněžence cibulačku a co my s tím? 8-s
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 18:28
Re: Cígo vs. Trabant
Dvěpade za miniauto je dost.Uvidíme co s tím udělá prohloubení krize >:D
Škodovka mohla jít níž..obzvlášť když se vyrábí na jedný lince trojčata...
5. 12. 2011 18:32
Re: Cígo vs. Trabant
Sleva přichází až tehdy, pokud produkt nemůžů prodat (udat). Základní marketingová poučka. Ty bys taky (pokud bys měl co) prodával pod cenou? Těžko.

A máš dojem, že má NSF problém s prodeji?
Já mám spíš dojem, že ty máš problém se svými pěnezi.
Avatar - JDM
5. 12. 2011 18:47
Re: Cígo vs. Trabant
co je vám furt všem potom kdo kolik má peněz a na jaký auto??? říkáš tady že někdo má problém s penězi ale ty jich zřejmě nemáš taky tolik nato aby si vyhodil 250 litrů za citigo . Radši nechoďte na takovýhle diskuze tady se diskutuje o autech a né o tom kolik máš na účtě a kolik tě stálo tvoje auto .Běž si ego honit jinam někam kde to bude někoho zajímat. Sám jezdíš beztak v ropáku za 4na100 a budeš tady něco povídat .
5. 12. 2011 18:55
Re: Cígo vs. Trabant
Já tady předně neskučím, že je něco drahý, když je cena CitiGo v porovnání s konkurencí naprosto adekvátní.
Takže si jdi plnit odznak zdatnosti někam jinam. :-!
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 19:35
Re: Cígo vs. Trabant
Kdo tady skučí? :-)
Škoda všude prezentuje cígo za 93,- na den..ale realita za trošku výbavy je jinde.
Mám tušení,že jsi asi věštec Vlastík Plamínek,že si troufáš odhadovat moji finanční situaci....ano..dát 250 za prcka je pro mě nepoměr.Na leasing má dneska každej kdejakou plečku....
Co takhle příště psát k věci?
5. 12. 2011 19:39
Re: Cígo vs. Trabant
Když někdo napíše, že CitiGo by mělo stát 130 tis. tak je mimo ze své podstaty. :-! :no:

Pokus se vyjádřit k mým otázkám, kde se tě pokouším donutit použít to kulatý, co nosíš na krku proto, aby to do něho asi nepršelo.
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 19:56
Re: Cígo vs. Trabant
Zapoměl jsem....ono se to vlastně prodává samo,protože to je Škoda :yes:
Nikde jsem nepsal o 130tisících. Jinak většina prodejů je v základní barvě a výbavě a od prodejce jsem zaslechl o nějakém zaškobrtnutí u technických průkazů.
Ono je hrozně hezký mluvit o ní jako o autě pro mladé,ale za "fíčury" pro mladé se zase hrubě připlácí.Nikdy jsem nepochopil škodováckou cenovou politiku...toť vše :-)
Avatar - KubikCv
5. 12. 2011 20:01
Re: Cígo vs. Trabant
beru zpět.. 130tisíc... to je jen realita a obraz koupěschopnosti mladých lidí
Avatar - Vencos
6. 12. 2011 09:09
Re: Cígo vs. Trabant
Jsem mladý a když se podvám,čímjezí mí vrstevníci, skoro bych řekl,že by "Cígo" mělo stát maximálně pade, aby si ho mohli koupit mladí.

Bavíme-li se o tom,že jim na to přispějou rodiče (upřímně, kdyby tohle koupili mě,asi bych je ukřižoval), pak je cena beztak šumák. Ale vůbec to něják vyznívá,že se mladí neradi baví a nejzdí ve více lidech na výlety a tak dále.

Taková olítana a ošklivá E36,nebo Felda,Escort v kombíku(vejde se tam prkno,můžeme jet na hory)...

Nepřijde mi to moc jako auto pro mladý...
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2012 13:58
Re: Cígo vs. Trabant
Prvni Trabos, ktereho jsme kupovali v roce 1967 stal 27,500, druhy z roku 1975 35,500 Kčs. Na konci 80 let byl za 42,000. Jaka byla od te doby inflace?
Od roku 1989 do r. 2010 celkem 178%.
Je tedy Cigo drahe?
5. 12. 2011 15:38
Facelift
No je zajímavý tenhle pohled. Proč při faceliftu nedostala Fabia černou spodní část nárazníku standardně je otázka.. [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2011 16:34
Re: Facelift
To je difuzor, tedy spíš parodie na něj. Patří na sportovní vozy ne na ty obyčejné. Ale jestli se ti tak moc líbí, klidně si ho dokup a nalep.
5. 12. 2011 21:32
Re: Facelift
Myslím normální černou spodní část nárazníku, ne speciální "MonteCarlo úpravu". Viz. Octavia před faceliftem [odkaz]
6. 12. 2011 09:08
Žlutá hrůza
8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
6. 12. 2011 12:36
Ceny
Skoda zvedla ceny Fabie Easy Magic ze 194 900 na 204 900 (asi aby nekonkurovala moc Citimu).
Ale na druhou stranu uz tento model nevychazi z verze Easy,ale z Active,takze obsahuje jiz i bocni airbagy, tonovana skla atd.

Naopak klesly ceny Octavie Tour na 249 900 (coz dava docela slusnou nadeji, ze se A-entry bude prodavat za slusnou cenu. Sice to bude novy model, ale konstrukcne levnejsi nez Octavia, tak snad Skodu nenapadne ho prodavat draze nez Toura :-)

Priplatek za Tour Combi byl snizen z 30 000 na 20 000.
Rozbalit vlákno
1
6. 12. 2011 14:32
Re: Ceny
To jsem někde četl ... :-|
Avatar - avatas
6. 12. 2011 14:22
Škoda-cígoun versus co ještě...?
Prosím o další krásné srovnání tohoto vozítka s jiným autem,které bude drtit o dva litry mléka v kufru svoji konkurenci,na semaforech poletí jak vítr,bude žehlit naše silnice........páni redaktoři,jak řekl můj neoblíbený premiér Zeman: novináři,jste žumpa! 8-s
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2011 08:16
Systém sklápění sedaček
Na Citigo mě vadí 2 věci a to hodně.
1)výška nákladové hrany. měla by být min o 10 cm níže.
2)Systém sklápění zadních sedaček je výsměch. On vlastně není.Čím menší auto, tím víc musím udělat prostor variabilnější. Proč není zadní lavice posuvná např. jako v Twingu?! Nebo alespoň překlápějící se dopředu k předním sedačkám. Nechápu. Šetřit ano, ale ne mršit.
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2012 06:50
Re: Systém sklápění sedaček
Možná proto, že je to jednoznačně cílené jako druhé auto, u kterého tyhle věci většina kupců neřeší. U našeho druhého auta jsem sedačky nikdy nesklápěl.
3. 3. 2012 13:01
Citigo CNG
No, já jsem hlavně zvědavý na verzi CNG.
11 l nádrž na benzin, 2x nádrž na plyn - jedna pod podvozkem vedle benzinové, druhá v rezervě. Předpokládané náklady cca 0,70 Kč/km.
Hlavně, jaká bude cena.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
3. 3. 2012 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2012 22:45
CityGo, alebo Octaviu ...
Ak potrebuje človek malé auto tak určite skôr CityGo a ak niečo väčšie tak Octaviu ...

Hlavne ak príde päť dverová CigyGo, nevidím zmysel kupovať ako alternatívu podobne veľkú, ale hnusnú Fábiu s nepodareným HTP ...keďže CitoGo má podľa všetkého neporovnateľne lepší motor ...

Ak by potreboval človek čosi väčšie tak Octavia Tour je určite lepšia alteranatíva Fabie Combi ...
Rozbalit vlákno
0