Diskuse

Kolik stojí omlazená Škoda Fabia? Cenové srovnání s předchůdcem ukazuje zdražení

22.5.2018

Omlazená Fabia se veřejnosti ukázala na ženevském výstavišti, až nyní se ale dozvídáme české cenovky. Špatnou zprávou je, že zákazníci si budou muset připlatit.

 

  • 106 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 22.05.  14:46

    Motory

    Jak pozeram na tu hair dryer vybavu v motorovom priestore fabie, napadlo ma,
    že by mohli koncerňáci premenovať Fabiu na " Š1000MB ".

    • 1215 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 22.05.  14:51

      « Re: Motory

      Jojo. Jak nemáš v B-segmentu aspoň dvě stě koní ze dvou litrů, nemáš motor. Jako, koneckonců, všechna konkurence. Asi proto se Fabia vůbec neprodává..
      • 45 Reagovat !

        foto Warrual

        Warrual 22.05.  14:55

        « Re: Re: Motory

        :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 24.05.  09:42

          « PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%

          jj
          SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5%) !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude Sračka ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
          >:D
          >:D >:D
          >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
          1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
          2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
          3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] ;-)
          4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
          5) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoro na každým rohu ;-) >:D
      • 63 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 22.05.  16:45

        « Re: Re: Motory

        >:D
        Na druhej strane keď spomínať ten 200k dvojliter, v sesterskom Pole to ide, takže v uvedenom kontexte je škoda, že Fabia musí končiť na 1,0 R3.
      • 74 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 22.05.  17:07

        « Re: Re: Motory

        Blbý kecy... nepotřebuju 200 koní ze dvoulitru.
        I těch 70kW je víc, než v autě téhle velikosti a poslání opravdu potřebuju... ale to, co potřebuju, je spolehlivý motor s nízkými náklady na servis a opravy a s dlouhou životností.

        Tohle auto by si asi měli / mohli kupovat lidi domů... s mixérem a plánovanou životností záruka + 1 rok je to FAKT problém.

        O nepříjemném chování malolitrážního motoru ani nemluvě, to už je jen "třešínka".
        • 50 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 22.05.  21:12

          « Re: Re: Re: Motory

          Máš s tou plánovanou životností nějak jasno. ;-) 70 kW z litru ve Fabii ani není žádný overkill.
        • 62 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 22.05.  22:26

          « Re: Re: Re: Motory

          Takze se ti to uz parkrat vysypalo? Ja vim ze na to koukas optikou historickyho Fiatu (to bych mohl psat ze nejlepsi je zivej kun, ten to da), ale fakt si myslis, ze kdo si koupi normalni moderni motor, musi bejt blbej?
      • 43 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 22.05.  18:29

        « Re: Re: Motory

        Klidně by stačil 1,5TSI. Zas takovej luxus by to nebyl.
        • 51 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 22.05.  20:35

          « Re: Re: Re: Motory

          Jenže ten se prý v kombinaci se 6st. převodovkou do té užší staré platformy nevejde. Takže až u Fabie další generace.... :-O :-O :-O
        • 70 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 22.05.  22:21

          « Re: Re: Re: Motory

          A koupil by sis Fabii pres ctyri kila? Mi to prijde zbytecny..
    • 87 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 22.05.  17:02

      « Re: Motory

      Hlavně nechápu jen ty děsné tříválce...
      Pokud někdo chce normální motor , musí jít jinam.. 8-s
      • 51 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 22.05.  21:22

        « Re: Re: Motory

        A kdo rozhodl o tom, ze ctyrvalec a vice je normalni motor a trivalec uz neni ?
        • 13 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 23.05.  03:49

          « Re: Re: Re: Motory

          Kdo? No přece prachsprostá fyzika! Tříválec je prostě "od přírody" mnohem hůře vyvážený motor než čtyřválec a tomu taky zákonitě odpovídá jeho menší kultivovanost a nedůstojný zvukový projev... :-O :'-( :-( ;-\ 8-s :no: :no: :no: Bohužel, dnes už automobilky nemohou svůj motorářský výrobní program koncipovat podle přání svých zákazníků, ale musí se řídit idiotskými bruselkými nařízeními... Jinak by Fabii mohl i nadále pohánět mimořádně zdařilý a stále vysoce moderní čtyřválec 1.2 TSI! Ale ten v měřícím cyklu emituje o pár g CO2 víc, tak musel skončit v propadlišti ději. Debilita EU v praxi! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
          • 31 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 23.05.  07:22

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            Mne sa paci ako kazdy druhy, co z fyziky neprepadol len zazrakom, sa na nu odvolava.
          • 00 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 23.05.  08:46

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            Ja nejsem žádný odborník na auta (ale fyzika u maturity za jedna), nicméně skutečně je třiválec hůře vyvážený než čtyřválec? Nevím, jen se ptám.
            • 00 Reagovat !

              foto Mino-1

              Mino 1 23.05.  09:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motory

              Arese to mal spresnit. 4-taktny trojvalec nikdy nebude mat tak kultivovany a vyvazeny chod ako 4-taktny stvorvalec. To je podstata veci.
              • 40 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 23.05.  09:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                Arese reaguje na to, a vysvetluje, preco 3valec nemoze byt "normalny" motor. Akurat ta normalnost sa obmedzuje len na kultivovanost chodu. Vyvazenie a "kultivovanost" sa ale da riesit - to je ta fyzika na ktoru sa odvolava. Plati vo vsetkom, ze su zle a aj dobre riesenia, preto sa neda pausalizovat a uz vobec nie tvrdit podobne omacky odvolavajuc sa na "fyziku". R3 su samozrejme normalne motory a dolezite je nakoniec to, ako to jazdi - to ale s poctom valcov nema nic spolocne.
                • 20 Reagovat !

                  foto Nonsens

                  Nonsens 23.05.  09:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                  riešiť sa dá, ale len obmedzene. Každý trojvalec sa len snaží dosiahnuť kultivovanosť štvorvalca, ale nikdy ju nedosiahne. Trojvalec vždy viac trasie a vrčí, ide len o to, o koľko viac. Ešte som nečítal žiadny test, ktorý by konštatoval, že v žiadnom režime nerozoznáš R3. Ja ešte navyše prepokladám, že tá trasľavosť sa vekom zvýši tak, ako sa zvýši trasľavosť a hluk dízla, zvýši sa samozrejme aj pri R4, ale vzhľadom na kultivovanosť R4 je nárast minimálny a nevadí, pokiaľ nie je motor úplne vylágrovaný.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Reco

                    Reco 23.05.  10:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                    Asi by sa mal zadefinovat pojem kultivovanost presne. Pretoze kazdy bude svoj subjektivny dojem opisovat inak. Ak utlmime kabinu, ze motor nebude pocut, nezistis ci ide o 3, 4 alebo 8 valec. To ale stale nehovori o tom ako to jazdi, ide len o subjektivne dojmy, ktore o "normalnosti" nehovoriac nic.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mino-1

                      Mino 1 23.05.  10:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                      Co je vsak v praxi nedosiahnutelny stav, ze? Myslim to dokonale utlmenie. Sam som na vlastnej kozi zazil asi najhorsiu kombinaciu - 1.4 TDI vo Fabii. Trojvalec a este k tomu diesel. Prejav motora, zvuk a hlavne tie vibracie, cista tragedia. Po presadnuti do benzinoveho stvorvalca som mal pocit, ze sa veziem v luxusnej limuzine >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Reco

                        Reco 23.05.  10:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                        Preco by bol? Ad1 - stale hovorime len o zvukovom prejave, ten je subjektivny a hlavne nic nehovoriaci. Ad2 - pre podobne "zazitky" potom maju ludia predsudky. Porovnavaju nejaku situaciu (ktovie kolko desatroci staru) pricom uz v tej dobe to patrilo kdesi na chvost pouzitelnosti a davaju to do priameho porovnania s modernymi rieseniami. Fakt objektivne.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mino-1

                          Mino 1 23.05.  11:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                          Cital si moj prispevok? Hovoril som o aktualnom stave techniky. Fabia 1.4 TDI. Nie desatrocia stare zazitky. Citaj s porozumenim pls.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Reco

                            Reco 23.05.  14:03

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                            A ty si cital ten moj? Lebo vyzadujes nieco, co sam nerobis.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 23.05.  10:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motory

                        Jo, záleží na co je člověk zvyklý. Po svém prvním autě jsem byl spokojený, když auto po nastartování nespouštělo alarmy okolostojících vozidel >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 23.05.  09:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motory

          • 10 Reagovat !

            foto Rox

            Rox 23.05.  10:45

            « Re: Re: Re: Re: Motory

            Ale i v praxi je ten 1L úspornější, neomezuje se to jen na měřící cyklus. Nebude vyhovovat sice jízdě na nízké otáčky jako 1.2 do 1600 je nepoužitelný a duní pod zátěží... Ale pokut ho budeš držet nad 1800 tak pohoda. Při vyšším zatížení v otáčkách je zase méně uřvaný jak 1.2... Na první jízdu se mi to také nelíbilo. Ale když jsem si zvykl, jak správně řadit. Tak si ho nemůžu vynachválit. Takže

            +nižší spotřeba
            +menší hluk ve vyšších otáčkách
            +lépe si poradí s klimatizací
            +Pocitově je auto rychlejší (Což souvisí s tím, že se jezdí na vyšší otáčky)
            +Nemusí být člověk tolik citlivý na spojku aby auto necukalo.

            -V nízkých otáčkách duní
            -Při rozjezdu má hrozný zvuk
            -Při rozjezdu to chce více otáček (motor si i sám přidává více otáček)
    • 41 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.05.  20:33

      « Re: Motory

      Anebo parafráze Henryho Forda: "U naší Fabie si můžete zvolit jakýkoliv motor, pokud bude mít objem 1 l!" >:D
  • 60 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 22.05.  15:02

    Je to nějaké drahé

    Když se podívám na Rapid, tak je Fabie v základu dokonce dražší.

    R. Spaceback - 70kw TSI - 299 tis Active / 328 Ambition
    R Spaceback - 81kw TSI - 319 tis Actvie / 345 Ambition

    Za mě asi radši Rapida
    • 60 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 22.05.  15:10

      « Re: Je to nějaké drahé

      Přesně to Škoda chce, otrávit Tě Fabií abys koupil za větší peníze Rapida. >:-[] Skočils jim na špek.
      • 52 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 22.05.  15:25

        « Re: Re: Je to nějaké drahé

        Ještě jsem v rychlosti zkoukl konkurenci ve třídě a už to tak zle nevypadá a pořád má Škodovka co nabídnout, nebudu srovnávat nejlevnější motorizace, ale alespoň TSI 70Kw/81kw a jemu příslušné motorizace.

        Fabia TSI 70kw - 295 tis Active
        Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition
        Fabia TSI 81kw - 331 tis Ambition

        Seat Ibiza TSI 70kw - 323 tis Reference
        Seat Ibiza TSI 70kw - 336 tis Style
        Seat Ibiza TSI 85kw - 354 tis Reference

        VW Polo TSI 70kw - 349 tis Comfortline
        VW Polo TSI 85kw - 372 tis Comfortline

        Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 334 tis Trend (AKCE)
        Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 366 tis Titanium (AKCE)

        Opel Corsa 1.4 66kw - 251 tis Selection (AKCE)
        Opel Corsa 1.4T 74kw - 285 tis Enjoy (AKCE)
        Opel Corsa 1.4T 110kw - 40 tis Enjoy (AKCE)

        Renault Clio 90TCe - 282 tis Advantage
        Renault Clio 90TCe - 307 tis Limited
        Renault Clio 90TCe - 332 tis Intens

        Toyota Yaris 1.5 111k - 312 tis Live
        Toyota Yaris 1.5 111k - 328 tis Active

        Mazda 2 1.5 G90 - 347 tis Takumi

        Peugeot 208 1.2 82k - 260 tis Active

        Kia Rio 1.4 74kw CVVT - 325 tis Exclusive

        No asi bych si vzal toho Rapida pořád >:D
        • 71 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 22.05.  15:30

          « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

          Škoda, že zatím nejde srovnat i rozsah výbav, protože základ u jedné značky se může rovnat i střední výbavě druhé a tak dále...
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.05.  15:36

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            To určitě, vyhledávat už výbavy nebudu >:D Ale třeba Rio je jedna z vyšších výbav, tam bych se nebál, že auto bude hůře vybaveno, než Fabie, podobný příklad je Clio, kdy za 332 tisíc je už max. výbava.

            Pak je zajímavá Corsa Enjoy a co si pamatuji, tak Fiesta v základu na tom taky není špatně i přes její cenu.
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 22.05.  15:45

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Rozsah výbav se teď u Fabie zlepší. Doteď byla ve všech verzích spíše holobyt (byť levný holobyt) a v podstatě mělo význam brát jen Trumf nebo Style.
            • 23 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 22.05.  17:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Trumf jsem nikdy nepochopil, to je snad úplně nejnemožnější výbava. Nejdou přikoupit ani samozřejmé věci jako třeba tempomat nebo automatická klimatizace... Nebo v podstatě cokoli z té slavné nabídky "Simply clever"...
              • 01 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 22.05.  18:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Je blbý, že nejde konfigurovat, ale ber v úvahu, že je to akční verze základního Active. Centrál s DO, klima, rádio, jednoduchý PP a máš TSI za 300 ceníkových. Když chci autoklimu a další "vymoženosti," půjdu... no rovnou do Style.
        • 50 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 22.05.  15:30

          « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

          Rapid ti v zime zdrazi az vyleze spaceback :-)
          A nezapomen, ze ibiza a polo stojej na MQB, jsou to vetsi auta.
          Z toho tveho srovnani brutálně vycuhuje fiesta, ktera je fakt mala a ukrutne draha >:D
          • 21 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.05.  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            A to je ještě v akci !

            Proč má Seat a VW 85kw TSI, kdežto Fabie jen 81Kw ? Taky díky MQB ?

            • 30 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 22.05.  15:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Je otázkou jestli do malého auta je potřeba turbo motor. Bratr si v dubnu pořídil Fabii se základním litrem ve výbavě Trumf v šedé Quartz metalíze za 245 tis Kč (placeno hotově). Na delší cesty používá Superba a Fabču má po poskakování po Budějkách a v okolí. Motor si chválí, i když má v Superbu 2.0 TDI s 125 kW.
              • 22 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.05.  15:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Tak do 2 tisíc otáček jede ten litr ve Fabii stejně, jako ten dvoulitr v Superbu >:-[]

                Ale jo, proč ne, má dvě auta, tak to stačí... Mne by přecijen přišlo 44kw už dnes málo do auta pro "5" lidí. Jezdíval jsem s HTP, tak tuším jak to pojede, zvláště, když je auto naložené i jen větším nákupem a přítelkyní.
                • 10 Reagovat !

                  foto Xylo

                  Xylo 22.05.  18:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  Jezdí maximálně ve dvou a je mu už přes padesát, takže mu ten výkon stačí i když se jede projet do Prahy ;-) .
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 22.05.  19:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                    Potom chápu, jen obecně v ČR ještě pořád Fabia patří mezi rodinné automobily a na dejme tomu takový kombík, by to chtělo alespoň to 70kw TSI. Já taky začínal na HTP 47kw a nijak nedůstojné mi to nepřišlo, jen musíš daleko více předvídat při předjíždění. Na druhou stranu, před dvěma lety jsem měl z půjčovny nejsilnější HTP 51kw a Fabii II, která dokázala na dálnici držet kolem 160-170 km/h ( Praha - Norimberk)...tedy vždy do té doby, než mne někdo zbrzdil, pak to zase byl rozjezd na 5 minut zpět na cestovní rychlost.... na spotřebu se neptej, ale jeli jsme 4... Takže dá se, vím, ale domu bych to už nechtěl.
              • 31 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 22.05.  16:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Nie, ten atmoliter v aute veľkosti Fabie nestačí ani na poskakovanie po meste, to nestačí ani na svižnejšie rozbehy z križovatky, ak nechceš byť brzdou premávky, o nejakom obchvate mesta nehovoriac, ten liter nedokáže na päťke akcelerovať vôbec (typická situácia prúd vozidiel, ktorý spomaľuje a zrýchľuje v rýchlostiach 80-100 km/h), takže pri akejkoľvek potrebe zrýchlenia treba furt podraďovať.
                • 20 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 22.05.  18:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  Vím o člověku, který koupil dočasně na popojíždění 44 kW MPi, ještě ho dal do LPG, posadil na sedmnáctky a je spokojený, neplánuje se ho zbavit. :-)

                  S těmi 55 kW by se při poskakování po městě žít dalo, jen to chce pracovat s převodovkou. Ale souhlasím, že konkurence je obvykle dál.
                • 10 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 22.05.  19:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  Zas ked to vyslo s 5 na Jested ... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 22.05.  20:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                    nasa niekdajsia skoda 105L-ka s litrom a 33kw kedysi vysla plna az na kralovu holu a to tam ozaj kedysi nebola moc dobra cesta pred 25 rokmi .. taka skor pre V3S-ky.... takze jested musel byt pre fabiu malina... ale ja viem .. srandicky ;-) :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 22.05.  21:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                    Před více než deseti lety jsme byli s rodiči na dovolené a zajeli jsme se podívat na slavné Orlí hnízdo A. Hitlera na pokraji Alp. Jeli jsme tenkrát mým budoucím prvním autem - Seatem Cordoba HTP 47Kw ve 3 lidech. Z městečka k parkovišti, od kterého vyjíždí do "pevnosti" autobusy se jede pár km do hor s celkem strmým stoupáním. I když jsem byl rozjetý, tak jsem postupně skončil na 2. převodovém stupni a šnečím tempem jsem stoupal vzhůru. Tam jsem si asi sáhl na limit HTP, kdy jsem si připadal, jak ve staré stodvacítce.
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 22.05.  21:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                      v slovinsku pod kopcom v takmer 2000 m vyske sme pred par rokmi videli s brachom feldu .... ale je fakt ze felda je defakto vacsi terenak ako lancer .. slo o take strkove prasne cesty hodne uzke a strme ... bola to mpi 50kw... taku aku sme mali v tom case aj doma ...

                      raz by som chcel ist kuknut aj do rumunska na ten ich transfagarasan ... ale asi som to uz prepasol... lebo sloboda mi uz skoncila :*) >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 23.05.  09:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                        Nalož ženu do auta a vysvetli jej, že to je taká kratšia cesta k moru v BG >:D keby sa divila že nejak veľa zákrut >:D
            • 10 Reagovat !

              foto -awson

              Đawson 22.05.  15:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Ano, skoda spaceback dostane jiz 1.0 tsi 85kw diky MQB, nicmene motor je identicky, jiny je jen software motoru a fabie ma proti ibize a polu tezsi staly prevod, je tedy nepatrne linejsi. Proc? Buh vi >:D
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.05.  15:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                To je prostor pro tunning na Fabii, jako za starejch časů, kdy se ladil tlak na čtvrtém válci u HTP Fabky na každé vesnici >:D
              • 01 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 22.05.  15:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Bertold to rozebíral na blogu, podle něj je to kvůli rozměru kol. [odkaz]
                • 20 Reagovat !

                  foto -awson

                  Đawson 22.05.  16:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  díík, zajimavé počtení :-)
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 23.05.  09:40

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Keďže budúci rok má prísť nástupca, čakal by som že cena Rapidu pôjde naopak dole či?
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 22.05.  15:45

          « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

          pri opli corse 1,4 so 110kw ti tam asi chyba cislica 3 v cenovke .. predpokladam ze tam ma byt cena 340 :-) ... ale stale je to lacnejsie ako mazda 2 ako pozeram ... aj u nas je 2ka hrozne draha... a pritom taky prcek vpredu ... aj sa mi pacila ale ta jeje cena je uz v zaklade u nas mimo... pritom na sirku v kabineje som sa tam citil ako v miniaute... to aj felda bola vacsia
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.05.  15:48

            « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Nene to je v pořádku, to je ojetina z 90tek >:D

            Jo, jasně, díky za upozornění, je to 340 tisíc ;)
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 22.05.  15:55

              « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              to by inak bola super akcia ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 22.05.  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Mazda 2 těžce odnesla japonský systém výbav. Škoda.
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 22.05.  15:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Ale je pěkná ;)
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 23.05.  03:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Až na to, že si ji u nás takřka nikdo nekoupí... Pro Čechy je to auto uvnitř prostě příliš malé... :-O
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 23.05.  09:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Čo ti ja viem? Keď sa tak okolo seba obzerám tak 2 odniesla hlavne to že je tu CX3 >:D
        • 50 Reagovat !

          foto Krtek-no1

          Krtek_no1 22.05.  18:43

          « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

          Já bych měl vybráno hned, chtít takhle malá auto - Suzuki Swift. V základu má všechno co potřebuju (rádio, klima, el okna a hlavně motor 4válec !, snad to nemá ani startstop ku..ítko) 1.2ka a za nějakých 250 se dá pořídit. Nevidim důvod za malý auto dávat víc peněz, ty ještě menší se nevyplatěj už vůbec.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.05.  19:03

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Je, vidíš, na Sviště jsem zapoměl ! Nevím, jak nyní (euronormy a tak), ale dříve uměl i s tímto základním motorem být dost agilní autíčko.
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.05.  19:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Taky na [odkaz] a [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.05.  19:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Jo, původně jsem chtěl napsat, že to ještě není vše, Citron jsem opomenul tak nějak schválně ( pro mne nemá nyní vůbec nic zajímavého v nabídce napříč jeho portfoliem) a na Hondu jsem zapoměl. Ještě tam taky má být i20 ....
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.05.  20:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  Chybí ti C5V6 klidně to přiznej >:D

                  Ale tady si udělal blbost = je to prostě stejně jako Swišť varianta = po tvym konkurence

                  Hele eště Dacia Sandero ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 22.05.  20:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                    Jak jako blbost? Vždyť píšu, že jsem ho nazahrnul (dal jsem tam jen P208 z PSA, příjde mi zajímavější) a zapoměl jsem i na další konkurety, tak co tady řešíš ? Normálně nemám problém to přiznat.... Sandero je Lowend, to pak ještě můžeme přidat nějaké Fiaty, třeba Tipo, i když je větší, cenově se vejde.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.05.  21:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                      Ok = některý si nezahrnul úmyslně některý omylem = lepší? :-)

                      Sandero je normální třídní konkurent = značka dneska docela dohání Škodu = takže tam asi spíš má bejt = v reálnym porovnání to až takovej lowend už neni
                      • 20 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 22.05.  21:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                        Ano a sám sem to napsal, tak nevím proč máš pořád potřebu to tady omílat Danieli.. Já vím, snaha povýšit se nad druhé je hrozný bič...

                        Dacia je pořád lowend, i když si vydobyla své místo na trhu. S Fabii bych ji opravdu nesrovnaval.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 23.05.  03:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                          Naprostý souhlas. Sandero na první pohled určitě nevypadá špatně, ale stačí se v něm svést (a pak ve Fabii) a je okamžitě jasno! >:-[]
                      • 30 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 22.05.  21:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                        Dohání leda prd = a snaha cpát Dacii kam nepatří jí leda škodí. Ať už jde o Sandero nebo nový Duster, v interiéru si člověk připadá o 20 let zpátky. Jenže to je vzhledem k cenám pochopitelné a neberu to jako vadu.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 22.05.  21:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                          Tak s tím interiérem zase neblázni, v základu jsem nesděl, ale nějaké vybavenější verze se rozhodně nemají za co stydět a to už vůbec ne v porovnáním se stejně drahou Škodovkou Active, která taky vypadá jak lowend.

                          Dacie je ale lowendová technikou ik dyž ji Renault poslední dobou pouští více ke korýtku. Duster bych si určitě obhájil a nestyděl se s ním jezdit a potřebovat 4x4 SUV pro nějaké kratší trasy a občasný výlet mimo silnici, tak bude asi první auto, které půjdu projet.
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 22.05.  21:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                            Kolikrát v základu vypadají tragicky i prémiovky. Já teda souhlasím s twistedem, interiéry Dacie jsou viditelně a jasně lowendové, bez ohledu na výbavu.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 22.05.  21:47

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                              Jo, jel jsem jednou v základním BMW i přes mizerné materiály a dekorace to pořád bylo BMW. Víceméně ale souhlas.
                          • 10 Reagovat !

                            foto twistedTSD

                            twistedTSD 22.05.  21:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                            Vyjádřil jsem se hyperbolicky, ale stojím si za tím. Současnou modelovou řadu jsem si prolezl a po vzletných marketingových a novinářských formulacích se zase jednou přesvědčil, že ani Duster uvnitř z low endu nevyčnívá. Možná jen mimořádně nepohodlnou zadní lavicí.

                            Škoda Active je zpravidla oholená na kost (dekory, barvy) a doma bych to nechtěl. Ale o tom přece mluvím, já ty ústupky u Dacie vzhledem k ceně beru.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 22.05.  21:44

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                              :yes:
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.05.  21:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                          Dyť to řikám = že dohání :-)
          • 30 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 22.05.  20:39

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Naprostý souhlas, nový Swift se základním čtyřválcem je velmi, velmi zajímavá nabídka! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 22.05.  21:09

              « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Souhlas. Můžu říct, že kdybych musel kupovat nový subkompakt, Swift by byl v top 3 výběru.
        • 11 Reagovat !

          foto rokyta-p

          rokyta.p 22.05.  19:13

          « Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

          Hezké porovnání. Kdyby nešlo o prostor, Mazda 2 mi přijde zajímavé auto :-) Na druhém místě Polo a Yaris. Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition - cenu bych přežil.

          ps: Corsu 110kW tam máš za 40 tis, no nekup to >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.05.  19:28

            « Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

            Jo, Topper už mě opravil >:D Kdyby nešlo o cenu, tak u mne na to popojíždění buď Mazda 2 (samozřejmě nejsilnější verze), nebo Fiesta, popřípadě Ibiza FR s 1.5TSi
            • 20 Reagovat !

              foto rokyta-p

              rokyta.p 22.05.  19:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

              Ibiza je nyní slušná jj. Ještě je třeba říct, že to jsou ceníkové ceny. Za ty se mnohdy nekupuje. Trošku sebevědomá cena mi přijde u Ria. Naopak P208 se drží při zemi. Ale design má roztomilý. Jsem ho v nákupním centru chtěl z legrace ukázat ženě. Ona si sedla dovnitř a tak spontánně na celé kolo: "jééžiš, ten je takový aušusový". Brigádník dávající letáčky oněmněl a mi bylo stydno :*) >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.05.  19:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Rio ale za tyto peníze nabídne skoro plně vybavené auto s automatem... nevím, proč není nějaký silnější benzín s MT.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 23.05.  04:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                Nemáš jí "ho" ukazovat v šopinu před lidmi! To je tak trochu na sexuologickou léčbu ;-) :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 23.05.  07:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to nějaké drahé

                  Rychlý prachy si na tom postavili celej obchodní model >:-[]
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.05.  20:35

        « Re: Re: Je to nějaké drahé

        Ano, dnes už vlastně výběhového Rapida... ;-\
  • 11 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 22.05.  15:25

    maska

    opat chyta nadych akehosi mnohouholnika sranda... .. este posunut logo vyssie .. zacelit tu hornu liniu a kludne zapasuje aj na hyundai alebo subaru.... cim to je ze skoro kazdy vyrobca tuzi dnes po tejto maske... mne pride uz nudna a hodne uni .... pritom aut je taka spusta... boze tie moznosti... skoro neobmedzene .... a ono je to furt s maskou o tom istom .... zlaty lexus... alebo aj suzuki z tych beznejsich samozrejme .....ale snad toto zaoblenie na skode je prve a posledne.. lebo takyto "vejar" mi tu proste k tym hranam celej kasne ani nesedi ... co bolo na predoslej maske zle... nic. ale ukol znel jasne.. treba daco pomenit za kazdu cenu ;-\ ... aspon ze tie predne svetla su uz kusok mensie.. lebo tie predosle boli nekukatalne u mna... od zaciatku mi velkostne k autu nesedeli ... takze toto chvalim .. teraz uz posobia lepsie :yes:
  • 19 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 22.05.  15:29

    K čemu Fabia bez normálního motoru

    Od počátku v tom měl být 1,6TDI :-!
    • 63 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.05.  15:31

      « Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

      Kdepak, spíš 1.9TDI ! S tím jediným motorem byla Fabie konkurenceschopné auto ! >:-[] Všude jinde už jsem se necítil tak jako v traktoru !
      • 34 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.05.  15:41

        « Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

        prva RS mala takyto nejaky dizel.. boze ... este ze su tieto casy ( sportovych ) dizlov uz za nami ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 22.05.  15:47

          « Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

          No jistě, 96kw poctivých sazí ! Smutné je, že taková Fabie s tímto motorem je na rovině dost agilní auto a mnohé mladší konkurenci i z vyšších tříd dokáže dost obstojně dýchat na záda. Horší je to v zatáčkách, nejel jsem s RS (širší gumy, pravděpodobně i tužší podvozek), ale s klasickým 74kw kombikem a těžký motor na přední nápravě udělá své a když to nečekáš, není to nic příjemného.
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 22.05.  15:51

            « Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

            ona je aj dost tazka .... mohli tam radsej dat 1,8T predsa ( aj ked asi aj ten nebol lahky ) -- v tych casoch oblubeny turbobenzin v roznych vykonoch od modelu TT cez passaty octavky A3 .. skratka vsade v koncerne
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 22.05.  15:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

              To nevím, proč ho neměla, myslím, že Polo GTI tento motor v jedné generaci mělo.
              • 32 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 22.05.  16:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                silne dizle uz skratka v mensich vozoch nefrcia... pritom nie je to az tak davno co aj auris ponukal 130 kw 2,2 dizel ask si spominas .... dnes uz sa to zda ako scifi :-) .. pritom kludne vtedy mohol konkurovat aj dizlovej octacii RS-ke ... teda aspon na papieri >:D .. lebo v reale je octavka top auto zemegule to je jasne ;-)
                • 50 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 22.05.  16:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                  To si trochu popletl ne ? Auris je C segment a dnes máš pořád naftové dvoulitry s takovým výkonem v této třídě... Narodil od Toyoty to mají Golf, Škoda, Seat, Ford ...
                  • 30 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 22.05.  17:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                    Tojota potrebovala mat najnižšie tazisko zo všetkých aút tak spravila auris hybrid >:-[]
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.05.  17:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                      Ach muj bože [odkaz] ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 22.05.  18:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                        Těch tvejch fans je tu docela dost, když si je začneš v každé diskuzi počítat... což? >:D

                        • 12 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.05.  18:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                          Od toho mám tebe ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 22.05.  19:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                            Jen si to počítej, mne pak stejně nevěříš.. ;)
                            • 12 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 22.05.  19:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                              Tebe to zajímá = ty se snažíš ten počet rozšiřovat = tebe to baví = ty si to spočítej ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 22.05.  18:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                      Spíš se jim ten 2.2D moc nepovedl, jak někde bylo psáno v některé z recenzí.
                    • 11 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 22.05.  18:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                      >:D
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 22.05.  17:42

            « Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

            Mám sem zase dát odkaz na "poctivé saze"? >:D >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 22.05.  18:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

              To je nějaká ta lokomotiva PD ? >:-[] Klidně dej, asi mi to minule uniklo >:D
              • 12 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 22.05.  19:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                [odkaz] Tohle snad znáš, ne?
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 22.05.  19:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                  Jojo, to je to co jsem si myslel >:-[] Nádhera... s tímhle bych se chtěl projíždět po Žižkově >:-[]
                  • 10 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 23.05.  07:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu Fabia bez pořádného motoru

                    Čo ty, ale čo taký Topten >:D >:-[]
  • 64 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 22.05.  17:12

    Dražší?

    Myslel jsem, že naopak zlevní, když už tam přestali dávat motor.
    • 51 Reagovat !

      foto MOJE-JMENO

      MOJE JMÉNO 22.05.  21:15

      « Re: Dražší?

      Motor se 70, či 81kW (160-200Nm) je podle Tebe jako co? Je to jen malá Fabie. Co by jsi tam dal Ty za motor? Třílitr v 6iválci nebo co ? To jsou zase pindy od chytrolínů jako seš Ty..
      • 03 Reagovat !

        foto pendoch

        pendoch 22.05.  22:01

        « Re: Re: Dražší?

        Ale taková 1.5 tsi by nebyla úplně od věci...
        • 04 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 23.05.  08:42

          « Re: Re: Re: Dražší?

          On mluví o motoru, ne o zážehovém muzeu. Pod kapotu každého osobního vozu patří diesel!
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.05.  11:56

          « Re: Re: Re: Dražší?

          K čemu? Je to zcela zbytečné.
  • 31 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 22.05.  17:35

    podsvietenie

    Podsvietenie stredovej konzoly je zelene zatial co budiky a volant je podsvieteny na bielo ci modro(nieje to dobre vidiet) neslo by to zjednotit? Ja mam v aute bielu a vyzera to dobre a netaha to oci. Ta zelena co sa do skodoviek dava uz cez 20 rokov mi pride out a mne sa teda vobec nepaci.
    • 10 Reagovat !

      foto Krtek-no1

      Krtek_no1 22.05.  18:49

      « Re: podsvietenie

      Já bych to sjednotil na tu zelenou. Někde jsem se kdysi dočet že je nejmíň rozptylující. Bílou mam a radši bych to, co měla Felda - zelená s červenýma ručičkama. A hlavně čísla na budíkách hlavou vzhůru ! To dodnes nepochopim, proč je maji tak dementně.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.05.  19:52

      « Re: podsvietenie

      zelena je skodovacka farba... tak mozno aj preto... ale na felde sa mi zelene podsvietenie tlacidiel pacilo... a nahodou zelena prave naopak.. najmenej taha oci ;-) .. to aj ta biela taha viac hoc sa ti to hned nezda :-)
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.05.  20:02

      « Re: podsvietenie

      ja mam vo vw akesi ruzove podsvietenie tlacidiel [odkaz] ... take blede kusok .. ale pre oko nic strasne.. oci viac bolia z displeja samotneho ked svieti .. ten dokaze hodne taaht oci
  • 37 Reagovat !

    foto berka

    berka 22.05.  18:00

    Při pohledu na ceník,

    se směji těm bláznům co si takovou věc pořídí. To nemůže normální člověk udělat.
    • 31 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.05.  18:21

      « Re: Při pohledu na ceník,

      A co bys v této třídě pořídil jinde ? Není nejlevnější, ale zase tak drahá taky ne...
      • 41 Reagovat !

        foto berka

        berka 22.05.  20:33

        « Re: Re: Při pohledu na ceník,

        Za 377 tis. jsem pořídil novou (nejetou) Kiu ceed 1.6 GDi ve výbavě Exclusive+ něco navíc. Komplet elektrika, dvouzónová klimatizace, 6x airbag, parkovací senzory a kamera, navigace, denní LED světla + LED zadní světla, tempomat, 16" litá kola, kožený paket, atd.
        Kamarád pořídil to samé v kombíku za 385 tis. Kč.
        Porovnejte si to s ceníkem ubohé Fabie a pak si porovnejte ta dvě auta, které co nabízí. Narozdíl od Škodovky je zde motor který má 4 válce a 99kw, vše doplněné zárukou na 7 let a ještě je o třídu výš.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 22.05.  20:42

          « Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

          A co když někdo nechce větší auto ? Takhle sem mohu natáhnout dalších několik aut, co dostanu za tyhle peníze mimo třídu ( Fokus, Tipo, Astra, Megane). Měřítko Fabie je auto stejné třídy, tzn B segmentu. Za 377 tisíc jsi už na plně vybavené Fabie Style s 81kw TSI.. tzn nejvyšší specifikaci a ten Ceed je základní motor...
          • 12 Reagovat !

            foto berka

            berka 22.05.  21:22

            « Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

            Takže to je vlastně výhoda škodovky, že nabízí malé auto za ceny větších aut konkurence? Tak to mi nenapadlo, že je vlastně výhoda, že si za cenu většího auta, můžu koupit i malé auto u škodovky :-)
            Mimochodem, základní motor ceedu je 1.4, 1.6 GDi je za příplatek a i tak byla ta cena tak nízká.
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 22.05.  21:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

              No, pokud se podíváme třeba k té Kie, tak za 324 tisíc je Rio ceníkově s 1.4....

              Tohle není o Škodovce, podívej se výše, jak jsou nastaveni konkurenti a uvidíš, že to taková katastrofa není. Já bych si Fabii taky nevybral, ale na základě ceníkové ceny porovnávat s vyjednanou slevou u dealera u většího vozu ? Navíc jsou i lidi, co mají sotva těch 300 tisíc na auto, ti si pro Ceeda za 380 tisíc asi nepujdou...
            • 10 Reagovat !

              foto tesnav

              tesnav 22.05.  22:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

              Je zcela normální, že určité auto koupíš v široké cenové relaci a nemyslím, že škodovka je v tom nějaký extrem. Namátkou Mazda 2 ...

              Dobíhající Focus si můžeš koupit za 319 nebo nakonfigurovat na téměř čtyřnásobek, Golf nebo Okta podobně.
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.05.  21:00

          « Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

          Berko, kdybys ses ve škole líp učil, nenapadlo by tě porovnávat ceníkovou cenu Fabie s nějakou vyjednanou cenou Kie, která má ceníkovou cenu 460tis. "+ něco navíc".
          • 01 Reagovat !

            foto berka

            berka 22.05.  21:26

            « Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

            Asi jsem se učil dost, když jsem si dokázal tohle vyjednat :-)
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 23.05.  04:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

              Daly by se i říci, že každé auto má svou cenu. Nevím jaká byla ta tabulková u Kie, ale je vidět na kolik musí před nástupem nové generace slevit.
              Ten kdo však potřebuje malé auto do města, nechce nižší střední. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto viteKH

              viteKH 23.05.  11:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

              Učil ses tak, že kupuješ Kia skladovky, to znamená málo
        • 30 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 22.05.  21:03

          « Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

          Určitě dobrá volba, ale stejně tak můžeš za ubohé prohlásit cokoli od Micry přes Fiestu po Polo. Je to výběhový model a GDi bude každou chvíli minulostí.
          • 03 Reagovat !

            foto berka

            berka 22.05.  21:19

            « Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

            Ano je to výběhový model, ale Fabia v této generaci taky není žádná mladice, navíc postavená na staré platformě. GDi bude každou chvíli minulostí, ale otázka zní: Je to dobře? Nemůžu za to, že normální motory mizí z nabídek všech automobilek.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 22.05.  21:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

              Dobře nedobře, na výběr dnes moc nemáš. Povedených atmosfér je na trhu jako šafránu a tahle je v podstatě taky pryč.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.05.  21:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                Sou i nový atmosféry a skvělý [odkaz] i když pro někoho nemaj správný logo na krytu
                • 11 Reagovat !

                  foto berka

                  berka 22.05.  21:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                  Ještě s mazdou, kde mají naštěstí také rozum.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.05.  21:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                    Taky = ale tenhle konkrétní motor mi přijde aktuálně úplně nejdál
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 22.05.  21:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                  O logo nejde, jde o to, že to auto je ošklivé...
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.05.  21:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                    Což samozřejmě přebíjí motor spolehlivost a vůbec :-)
                    • 30 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 22.05.  21:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                      No ja ti nevím, tak dlouho to auto první kupec mít nebude, aby přežil byť i modernizované TSI (které má asi nejhorší pověst).

                      Navíc mi uniká smysl, proč má Yaris 1.5 a Auris a CH-R 1.2 turbo... ?
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 22.05.  21:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                        To už sme myslim řešili [odkaz] tenhle novej 1,5 je vypiplanej pro ježdění po městě

                        Na takovej přístup tu lidi nejsou zVWyklý = ale sou furt takový automobilky

                        1.2 Turbo je čtyřválcová verze 1.0 TSI = univerzál :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 22.05.  21:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                          Ok, Yaris s tím motorem může být zajímavý, mne se to auto ale nelíbí. Škoda, že je tam pořád ta snaha se odlišit exteriérem...

                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 22.05.  21:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                            U mě spíš vyhraje ten motor a spolehlivost a propracovaně malý náklady atp.

                            Dobře si to trefil s tim 1. majitelem = Toyota má se svejma elektronickejma knížkama kde se všechno přenáší i pro další majitele = trochu jinej přístup. Mě je sympatičtější
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 22.05.  21:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                              Takový přístup je fajn o tom bez debat, ale kdyby Toyota byla v kurzu, tak se zajisté bazarnici naučí jak na to vyzrát.

                              Ještě, že je více konkurentů a můžu si vybrat auto co se mi líbí a i dobře jezdí
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 22.05.  22:00

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                                Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě :-)

                                U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. ;-)

                                Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 22.05.  22:00

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                                Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě :-)

                                U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. ;-)

                                Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 22.05.  21:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                  Neříkám, že nejsou. Ale zrovna tuhle automaticky vyřazuji a kvůli logu to není. Auris 1.6 bych si klidně zkusil projet.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.05.  21:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                    Jedno z nejprodávanější aut světa Corollu 1.6 atmosféra 97 kW sem měl pučenou = za Auris 1.8 atmosféra hybrid 100 kW bych neměnil

                    Záleží na co auto je = městská atmosféra 1.5 VVT-iE 82kW je asi nejpropracovanější malej motor = myslim atmo = kterej umí Euro6c

              • 00 Reagovat !

                foto berka

                berka 22.05.  21:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                Souhlasím a přiznávám, že až budu za rok hledat nové auto, nevím co koupím. Není v čem vybírat. Všude jen minimotůrky s turby a chybějícím válcem :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.05.  21:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pohledu na ceník,

                  To neni až tak úplně pravda = viz já 21:29
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.05.  19:53

      « Re: Při pohledu na ceník,

      a ten normalny si v tejto triede za dane prachy podla teba kupi co... nech vieme ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 22.05.  19:54

      « Re: Při pohledu na ceník,

      No jistě, za tu cenu máš nejlevnější Q7 co najdeš na netu nebo Ladu Vestu, a to už se oplatí. Dobře, je otázka zda chtít nové malinkaté auto. Zda za stejný peníz nemít ojetou Mazdu 3 nebo Passat. Pokud jsi ale snadná návnada pro bazarníky, nebo prostě chceš nové, tak Fabča a ostatní co srovnal jsou to normální zástupci kategorie B.
  • 30 Reagovat !

    foto GeorgeWWW

    GeorgeWWW 22.05.  19:03

    Monte Carlo

    Ano, Monte Carlo je v určité verzi levnější... protože ze základní výbavy odpadlo panoramatické sklo a je za příplatek 16.000,- Kč.
  • 20 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 22.05.  22:08

    Porovnání

    Víte co je zajímavé? Že máte na homepage dva články o tomtéž. Akorát jeden je místní a jeden je proklik na *.

    A víte co je ještě zajímavé? Že ten na autoforu obsahuje přehlednou tabulku, kde se dá snadno najít, co je ve které verzi po faceliftu navíc.

    Hm... bravo *?
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.05.  22:10

      « Re: Porovnání

      skody obecne z roka na rok zdrazuju... a aj tu na azc je o tom kazdy rok vzdy nejaky clanok ... aj octavky a pod... fabia by ma uz svojho casu stala viac ako to polo... ;-) ... ale predpokladam ze tato odvazna cenova politika skody je len u nas a u vas... inde uz taka odvazna nebude...
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 22.05.  22:14

      « Re: Porovnání

      autorevue.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.05.  09:50

        « Re: Re: Porovnání

        autoforum.cz - nechápu, že to v diskusi blokují a přitom mají jejich články na hlavní stránce >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 23.05.  11:25

          « Re: Re: Re: Porovnání

          Ja teda nasel jen autorevue. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 23.05.  11:50

            « Re: Re: Re: Re: Porovnání

            Ups, máš pravdu revue to bylo.
    • 10 Reagovat !

      foto JiVi

      JiVi 23.05.  07:02

      « Re: Porovnání

      na autoforu žalostně chybí reakce pod članky, protože to , co se v nich občas píše, je děs … ale možná práve proto tam radši nejsou … zpětná vazba je mrcha :-)
  • 33 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 22.05.  22:33

    Obdivuji

    neridice, co si tu trivalcovou zmudu koupi... >:D
  • 22 Reagovat !

    foto eLzyx

    eLzyx 23.05.  07:32

    jsem s tím jel a hrůza

    jsem nedávno jel s touhle Fábií na služebku a v Lochkovském tunelu jsem se lekl, že to auto snad nemá střechu, protože kravál přicházející z venčí to vůbec neodhlučnilo. Nejdříve jsem tedy zkusil zatáhnout okna, ale byla zatažená, vnitřním zpětným zrcátkem jsem zkontroloval, že nemám otevřený kufr a pak už mě napadla jen upadlá střecha ...
    Nechápu, jak v tom někdo může jezdit a ještě méně chápu, když tvrdí, že je to dobré auto.
    • 01 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 23.05.  10:10

      « Re: jsem s tím jel a hrůza

      Odhlučnění by se mělo s faceliftem zlepšit.
  • 00 Reagovat !

    foto victor33

    victor33 24.05.  22:05

    Kdy příjde na trh?

    Takhle náhodou nevíte někdo kdy by vyjít na světlo?
  • 00 Reagovat !

    foto Petr-Janda

    Petr Janda 05.06.  10:15

    215 35 R18 pneu ale jen v létě

    když se začalo objevovat, že bude mít až 18" kola, tak jsem doufal, že nedají 215/35 R18, které měl v sérii snad jen Smart Brabus Xtreme 112. A dali... 215/35 R18 se nevyrábí ani jako zimní pneu, jaký je to extrém. Audi A1 má 225/35 R18, které jsou po obvodu skoro stejně malé a nové Polo s Ibizou na novém podvozku větší 215/40 R18 a ty oboje zimní samozřejmě dělá i Continental 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Makedonská kráska z Ulice je opět sama! Sbohem dala už druhému fotbalistovi

Makedonská kráska z Ulice je opět sama! Sbohem dala…

Má pohled bohyně, a tak není divu, že po ní muži šílí. Makedonská herečka Sara Sandave (21) má hlavně slabost…

Deset nejlepších kempů a trendy v kempování: Češi se chtějí cítit jako doma

Deset nejlepších kempů a trendy v kempování: Češi se…

Návštěvníci českých kempů jsou stále náročnější. Dávají přednost kvalitním rodinným stanům nebo ubytování s…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Příběh jedné generace. Unikátní obraz Brücknera s Rosickým jde do aukce

Příběh jedné generace. Unikátní obraz Brücknera s…

Rozlučka Tomáše Rosického nabídla fanouškům fotbalu množství nádherných sportovních momentů i vzácných setkání.…

 

Reflex.cz

Okamžik před katastrofou: Podívejte se na fotografie, které těsně předcházely smrti

Okamžik před katastrofou: Podívejte se na…

Fotografie katastrof jsou děsivé. Ale ještě děsivější mohou být scény vyfotografované několik okamžiků před tím,…

Případ Tommyho Robinsona: Jak udělat z radikálů evropské hrdiny boje za pravdu

Případ Tommyho Robinsona: Jak udělat z radikálů…

V posledních letech vidíme v Evropě nástup legitimizace osobností z okraje společnosti do jejího centra. Lidé,…