Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKolik stojí omlazená Škoda Fabia? Cenové srovnání s předchůdcem ukazuje zdražení
166 komentářů
Ozzman
Když se podívám na Rapid, tak je Fabie v základu dokonce dražší.
R. Spaceback - 70kw TSI - 299 tis Active / 328 Ambition
R Spaceback - 81kw TSI - 319 tis Actvie / 345 Ambition
Za mě asi radši Rapida
R. Spaceback - 70kw TSI - 299 tis Active / 328 Ambition
R Spaceback - 81kw TSI - 319 tis Actvie / 345 Ambition
Za mě asi radši Rapida
Přesně to Škoda chce, otrávit Tě Fabií abys koupil za větší peníze Rapida. >😒] Skočils jim na špek.
Ještě jsem v rychlosti zkoukl konkurenci ve třídě a už to tak zle nevypadá a pořád má Škodovka co nabídnout, nebudu srovnávat nejlevnější motorizace, ale alespoň TSI 70Kw/81kw a jemu příslušné motorizace.
Fabia TSI 70kw - 295 tis Active
Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition
Fabia TSI 81kw - 331 tis Ambition
Seat Ibiza TSI 70kw - 323 tis Reference
Seat Ibiza TSI 70kw - 336 tis Style
Seat Ibiza TSI 85kw - 354 tis Reference
VW Polo TSI 70kw - 349 tis Comfortline
VW Polo TSI 85kw - 372 tis Comfortline
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 334 tis Trend (AKCE)
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 366 tis Titanium (AKCE)
Opel Corsa 1.4 66kw - 251 tis Selection (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 74kw - 285 tis Enjoy (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 110kw - 40 tis Enjoy (AKCE)
Renault Clio 90TCe - 282 tis Advantage
Renault Clio 90TCe - 307 tis Limited
Renault Clio 90TCe - 332 tis Intens
Toyota Yaris 1.5 111k - 312 tis Live
Toyota Yaris 1.5 111k - 328 tis Active
Mazda 2 1.5 G90 - 347 tis Takumi
Peugeot 208 1.2 82k - 260 tis Active
Kia Rio 1.4 74kw CVVT - 325 tis Exclusive
No asi bych si vzal toho Rapida pořád >😁
Fabia TSI 70kw - 295 tis Active
Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition
Fabia TSI 81kw - 331 tis Ambition
Seat Ibiza TSI 70kw - 323 tis Reference
Seat Ibiza TSI 70kw - 336 tis Style
Seat Ibiza TSI 85kw - 354 tis Reference
VW Polo TSI 70kw - 349 tis Comfortline
VW Polo TSI 85kw - 372 tis Comfortline
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 334 tis Trend (AKCE)
Ford Fiesta 1.0EB 74kw - 366 tis Titanium (AKCE)
Opel Corsa 1.4 66kw - 251 tis Selection (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 74kw - 285 tis Enjoy (AKCE)
Opel Corsa 1.4T 110kw - 40 tis Enjoy (AKCE)
Renault Clio 90TCe - 282 tis Advantage
Renault Clio 90TCe - 307 tis Limited
Renault Clio 90TCe - 332 tis Intens
Toyota Yaris 1.5 111k - 312 tis Live
Toyota Yaris 1.5 111k - 328 tis Active
Mazda 2 1.5 G90 - 347 tis Takumi
Peugeot 208 1.2 82k - 260 tis Active
Kia Rio 1.4 74kw CVVT - 325 tis Exclusive
No asi bych si vzal toho Rapida pořád >😁
Škoda, že zatím nejde srovnat i rozsah výbav, protože základ u jedné značky se může rovnat i střední výbavě druhé a tak dále...
To určitě, vyhledávat už výbavy nebudu >😁 Ale třeba Rio je jedna z vyšších výbav, tam bych se nebál, že auto bude hůře vybaveno, než Fabie, podobný příklad je Clio, kdy za 332 tisíc je už max. výbava.
Pak je zajímavá Corsa Enjoy a co si pamatuji, tak Fiesta v základu na tom taky není špatně i přes její cenu.
Pak je zajímavá Corsa Enjoy a co si pamatuji, tak Fiesta v základu na tom taky není špatně i přes její cenu.
Rozsah výbav se teď u Fabie zlepší. Doteď byla ve všech verzích spíše holobyt (byť levný holobyt) a v podstatě mělo význam brát jen Trumf nebo Style.
Trumf jsem nikdy nepochopil, to je snad úplně nejnemožnější výbava. Nejdou přikoupit ani samozřejmé věci jako třeba tempomat nebo automatická klimatizace... Nebo v podstatě cokoli z té slavné nabídky "Simply clever"...
Je blbý, že nejde konfigurovat, ale ber v úvahu, že je to akční verze základního Active. Centrál s DO, klima, rádio, jednoduchý PP a máš TSI za 300 ceníkových. Když chci autoklimu a další "vymoženosti," půjdu... no rovnou do Style.
Rapid ti v zime zdrazi az vyleze spaceback 😄
A nezapomen, ze ibiza a polo stojej na MQB, jsou to vetsi auta.
Z toho tveho srovnani brutálně vycuhuje fiesta, ktera je fakt mala a ukrutne draha >😁
A nezapomen, ze ibiza a polo stojej na MQB, jsou to vetsi auta.
Z toho tveho srovnani brutálně vycuhuje fiesta, ktera je fakt mala a ukrutne draha >😁
A to je ještě v akci !
Proč má Seat a VW 85kw TSI, kdežto Fabie jen 81Kw ? Taky díky MQB ?
Proč má Seat a VW 85kw TSI, kdežto Fabie jen 81Kw ? Taky díky MQB ?
Je otázkou jestli do malého auta je potřeba turbo motor. Bratr si v dubnu pořídil Fabii se základním litrem ve výbavě Trumf v šedé Quartz metalíze za 245 tis Kč (placeno hotově). Na delší cesty používá Superba a Fabču má po poskakování po Budějkách a v okolí. Motor si chválí, i když má v Superbu 2.0 TDI s 125 kW.
Tak do 2 tisíc otáček jede ten litr ve Fabii stejně, jako ten dvoulitr v Superbu >😒]
Ale jo, proč ne, má dvě auta, tak to stačí... Mne by přecijen přišlo 44kw už dnes málo do auta pro "5" lidí. Jezdíval jsem s HTP, tak tuším jak to pojede, zvláště, když je auto naložené i jen větším nákupem a přítelkyní.
Ale jo, proč ne, má dvě auta, tak to stačí... Mne by přecijen přišlo 44kw už dnes málo do auta pro "5" lidí. Jezdíval jsem s HTP, tak tuším jak to pojede, zvláště, když je auto naložené i jen větším nákupem a přítelkyní.
Jezdí maximálně ve dvou a je mu už přes padesát, takže mu ten výkon stačí i když se jede projet do Prahy 😉 .
Potom chápu, jen obecně v ČR ještě pořád Fabia patří mezi rodinné automobily a na dejme tomu takový kombík, by to chtělo alespoň to 70kw TSI. Já taky začínal na HTP 47kw a nijak nedůstojné mi to nepřišlo, jen musíš daleko více předvídat při předjíždění. Na druhou stranu, před dvěma lety jsem měl z půjčovny nejsilnější HTP 51kw a Fabii II, která dokázala na dálnici držet kolem 160-170 km/h ( Praha - Norimberk)...tedy vždy do té doby, než mne někdo zbrzdil, pak to zase byl rozjezd na 5 minut zpět na cestovní rychlost.... na spotřebu se neptej, ale jeli jsme 4... Takže dá se, vím, ale domu bych to už nechtěl.
Nie, ten atmoliter v aute veľkosti Fabie nestačí ani na poskakovanie po meste, to nestačí ani na svižnejšie rozbehy z križovatky, ak nechceš byť brzdou premávky, o nejakom obchvate mesta nehovoriac, ten liter nedokáže na päťke akcelerovať vôbec (typická situácia prúd vozidiel, ktorý spomaľuje a zrýchľuje v rýchlostiach 80-100 km/h), takže pri akejkoľvek potrebe zrýchlenia treba furt podraďovať.
Vím o člověku, který koupil dočasně na popojíždění 44 kW MPi, ještě ho dal do LPG, posadil na sedmnáctky a je spokojený, neplánuje se ho zbavit. 😄
S těmi 55 kW by se při poskakování po městě žít dalo, jen to chce pracovat s převodovkou. Ale souhlasím, že konkurence je obvykle dál.
S těmi 55 kW by se při poskakování po městě žít dalo, jen to chce pracovat s převodovkou. Ale souhlasím, že konkurence je obvykle dál.
Zas ked to vyslo s 5 na Jested ... 😄
nasa niekdajsia skoda 105L-ka s litrom a 33kw kedysi vysla plna az na kralovu holu a to tam ozaj kedysi nebola moc dobra cesta pred 25 rokmi .. taka skor pre V3S-ky.... takze jested musel byt pre fabiu malina... ale ja viem .. srandicky 😉 😄
Před více než deseti lety jsme byli s rodiči na dovolené a zajeli jsme se podívat na slavné Orlí hnízdo A. Hitlera na pokraji Alp. Jeli jsme tenkrát mým budoucím prvním autem - Seatem Cordoba HTP 47Kw ve 3 lidech. Z městečka k parkovišti, od kterého vyjíždí do "pevnosti" autobusy se jede pár km do hor s celkem strmým stoupáním. I když jsem byl rozjetý, tak jsem postupně skončil na 2. převodovém stupni a šnečím tempem jsem stoupal vzhůru. Tam jsem si asi sáhl na limit HTP, kdy jsem si připadal, jak ve staré stodvacítce.
v slovinsku pod kopcom v takmer 2000 m vyske sme pred par rokmi videli s brachom feldu .... ale je fakt ze felda je defakto vacsi terenak ako lancer .. slo o take strkove prasne cesty hodne uzke a strme ... bola to mpi 50kw... taku aku sme mali v tom case aj doma ...
raz by som chcel ist kuknut aj do rumunska na ten ich transfagarasan ... ale asi som to uz prepasol... lebo sloboda mi uz skoncila :😉 >😁
raz by som chcel ist kuknut aj do rumunska na ten ich transfagarasan ... ale asi som to uz prepasol... lebo sloboda mi uz skoncila :😉 >😁
Nalož ženu do auta a vysvetli jej, že to je taká kratšia cesta k moru v BG >😁 keby sa divila že nejak veľa zákrut >😁
Ano, skoda spaceback dostane jiz 1.0 tsi 85kw diky MQB, nicmene motor je identicky, jiny je jen software motoru a fabie ma proti ibize a polu tezsi staly prevod, je tedy nepatrne linejsi. Proc? Buh vi >😁
pri opli corse 1,4 so 110kw ti tam asi chyba cislica 3 v cenovke .. predpokladam ze tam ma byt cena 340 😄 ... ale stale je to lacnejsie ako mazda 2 ako pozeram ... aj u nas je 2ka hrozne draha... a pritom taky prcek vpredu ... aj sa mi pacila ale ta jeje cena je uz v zaklade u nas mimo... pritom na sirku v kabineje som sa tam citil ako v miniaute... to aj felda bola vacsia
Nene to je v pořádku, to je ojetina z 90tek >😁
Jo, jasně, díky za upozornění, je to 340 tisíc 😉
Jo, jasně, díky za upozornění, je to 340 tisíc 😉
Já bych měl vybráno hned, chtít takhle malá auto - Suzuki Swift. V základu má všechno co potřebuju (rádio, klima, el okna a hlavně motor 4válec !, snad to nemá ani startstop ku..ítko) 1.2ka a za nějakých 250 se dá pořídit. Nevidim důvod za malý auto dávat víc peněz, ty ještě menší se nevyplatěj už vůbec.
Je, vidíš, na Sviště jsem zapoměl ! Nevím, jak nyní (euronormy a tak), ale dříve uměl i s tímto základním motorem být dost agilní autíčko.
Taky na [odkaz] a [odkaz]
Jo, původně jsem chtěl napsat, že to ještě není vše, Citron jsem opomenul tak nějak schválně ( pro mne nemá nyní vůbec nic zajímavého v nabídce napříč jeho portfoliem) a na Hondu jsem zapoměl. Ještě tam taky má být i20 ....
Chybí ti C5V6 klidně to přiznej >😁
Ale tady si udělal blbost = je to prostě stejně jako Swišť varianta = po tvym konkurence
Hele eště Dacia Sandero 😉
Ale tady si udělal blbost = je to prostě stejně jako Swišť varianta = po tvym konkurence
Hele eště Dacia Sandero 😉
Jak jako blbost? Vždyť píšu, že jsem ho nazahrnul (dal jsem tam jen P208 z PSA, příjde mi zajímavější) a zapoměl jsem i na další konkurety, tak co tady řešíš ? Normálně nemám problém to přiznat.... Sandero je Lowend, to pak ještě můžeme přidat nějaké Fiaty, třeba Tipo, i když je větší, cenově se vejde.
Ok = některý si nezahrnul úmyslně některý omylem = lepší? 😄
Sandero je normální třídní konkurent = značka dneska docela dohání Škodu = takže tam asi spíš má bejt = v reálnym porovnání to až takovej lowend už neni
Sandero je normální třídní konkurent = značka dneska docela dohání Škodu = takže tam asi spíš má bejt = v reálnym porovnání to až takovej lowend už neni
Ano a sám sem to napsal, tak nevím proč máš pořád potřebu to tady omílat Danieli.. Já vím, snaha povýšit se nad druhé je hrozný bič...
Dacia je pořád lowend, i když si vydobyla své místo na trhu. S Fabii bych ji opravdu nesrovnaval.
Dacia je pořád lowend, i když si vydobyla své místo na trhu. S Fabii bych ji opravdu nesrovnaval.
Naprostý souhlas. Sandero na první pohled určitě nevypadá špatně, ale stačí se v něm svést (a pak ve Fabii) a je okamžitě jasno! >😒]
Dohání leda prd = a snaha cpát Dacii kam nepatří jí leda škodí. Ať už jde o Sandero nebo nový Duster, v interiéru si člověk připadá o 20 let zpátky. Jenže to je vzhledem k cenám pochopitelné a neberu to jako vadu.
Tak s tím interiérem zase neblázni, v základu jsem nesděl, ale nějaké vybavenější verze se rozhodně nemají za co stydět a to už vůbec ne v porovnáním se stejně drahou Škodovkou Active, která taky vypadá jak lowend.
Dacie je ale lowendová technikou ik dyž ji Renault poslední dobou pouští více ke korýtku. Duster bych si určitě obhájil a nestyděl se s ním jezdit a potřebovat 4x4 SUV pro nějaké kratší trasy a občasný výlet mimo silnici, tak bude asi první auto, které půjdu projet.
Dacie je ale lowendová technikou ik dyž ji Renault poslední dobou pouští více ke korýtku. Duster bych si určitě obhájil a nestyděl se s ním jezdit a potřebovat 4x4 SUV pro nějaké kratší trasy a občasný výlet mimo silnici, tak bude asi první auto, které půjdu projet.
Kolikrát v základu vypadají tragicky i prémiovky. Já teda souhlasím s twistedem, interiéry Dacie jsou viditelně a jasně lowendové, bez ohledu na výbavu.
Jo, jel jsem jednou v základním BMW i přes mizerné materiály a dekorace to pořád bylo BMW. Víceméně ale souhlas.
Vyjádřil jsem se hyperbolicky, ale stojím si za tím. Současnou modelovou řadu jsem si prolezl a po vzletných marketingových a novinářských formulacích se zase jednou přesvědčil, že ani Duster uvnitř z low endu nevyčnívá. Možná jen mimořádně nepohodlnou zadní lavicí.
Škoda Active je zpravidla oholená na kost (dekory, barvy) a doma bych to nechtěl. Ale o tom přece mluvím, já ty ústupky u Dacie vzhledem k ceně beru.
Škoda Active je zpravidla oholená na kost (dekory, barvy) a doma bych to nechtěl. Ale o tom přece mluvím, já ty ústupky u Dacie vzhledem k ceně beru.
Hezké porovnání. Kdyby nešlo o prostor, Mazda 2 mi přijde zajímavé auto 😄 Na druhém místě Polo a Yaris. Fabia TSI 70kw - 315 tis Ambition - cenu bych přežil.
ps: Corsu 110kW tam máš za 40 tis, no nekup to >😁
ps: Corsu 110kW tam máš za 40 tis, no nekup to >😁
Jo, Topper už mě opravil >😁 Kdyby nešlo o cenu, tak u mne na to popojíždění buď Mazda 2 (samozřejmě nejsilnější verze), nebo Fiesta, popřípadě Ibiza FR s 1.5TSi
Ibiza je nyní slušná jj. Ještě je třeba říct, že to jsou ceníkové ceny. Za ty se mnohdy nekupuje. Trošku sebevědomá cena mi přijde u Ria. Naopak P208 se drží při zemi. Ale design má roztomilý. Jsem ho v nákupním centru chtěl z legrace ukázat ženě. Ona si sedla dovnitř a tak spontánně na celé kolo: "jééžiš, ten je takový aušusový". Brigádník dávající letáčky oněmněl a mi bylo stydno :😉 >😁
Rio ale za tyto peníze nabídne skoro plně vybavené auto s automatem... nevím, proč není nějaký silnější benzín s MT.
3_diamanty
opat chyta nadych akehosi mnohouholnika sranda... .. este posunut logo vyssie .. zacelit tu hornu liniu a kludne zapasuje aj na hyundai alebo subaru.... cim to je ze skoro kazdy vyrobca tuzi dnes po tejto maske... mne pride uz nudna a hodne uni .... pritom aut je taka spusta... boze tie moznosti... skoro neobmedzene .... a ono je to furt s maskou o tom istom .... zlaty lexus... alebo aj suzuki z tych beznejsich samozrejme .....ale snad toto zaoblenie na skode je prve a posledne.. lebo takyto "vejar" mi tu proste k tym hranam celej kasne ani nesedi ... co bolo na predoslej maske zle... nic. ale ukol znel jasne.. treba daco pomenit za kazdu cenu ;-\ ... aspon ze tie predne svetla su uz kusok mensie.. lebo tie predosle boli nekukatalne u mna... od zaciatku mi velkostne k autu nesedeli ... takze toto chvalim .. teraz uz posobia lepsie :yes:
Ada je zase tady
Od počátku v tom měl být 1,6TDI :-!
Kdepak, spíš 1.9TDI ! S tím jediným motorem byla Fabie konkurenceschopné auto ! >😒] Všude jinde už jsem se necítil tak jako v traktoru !
prva RS mala takyto nejaky dizel.. boze ... este ze su tieto casy ( sportovych ) dizlov uz za nami 😉
No jistě, 96kw poctivých sazí ! Smutné je, že taková Fabie s tímto motorem je na rovině dost agilní auto a mnohé mladší konkurenci i z vyšších tříd dokáže dost obstojně dýchat na záda. Horší je to v zatáčkách, nejel jsem s RS (širší gumy, pravděpodobně i tužší podvozek), ale s klasickým 74kw kombikem a těžký motor na přední nápravě udělá své a když to nečekáš, není to nic příjemného.
ona je aj dost tazka .... mohli tam radsej dat 1,8T predsa ( aj ked asi aj ten nebol lahky ) -- v tych casoch oblubeny turbobenzin v roznych vykonoch od modelu TT cez passaty octavky A3 .. skratka vsade v koncerne
To nevím, proč ho neměla, myslím, že Polo GTI tento motor v jedné generaci mělo.
silne dizle uz skratka v mensich vozoch nefrcia... pritom nie je to az tak davno co aj auris ponukal 130 kw 2,2 dizel ask si spominas .... dnes uz sa to zda ako scifi 😄 .. pritom kludne vtedy mohol konkurovat aj dizlovej octacii RS-ke ... teda aspon na papieri >😁 .. lebo v reale je octavka top auto zemegule to je jasne 😉
To si trochu popletl ne ? Auris je C segment a dnes máš pořád naftové dvoulitry s takovým výkonem v této třídě... Narodil od Toyoty to mají Golf, Škoda, Seat, Ford ...
Tojota potrebovala mat najnižšie tazisko zo všetkých aút tak spravila auris hybrid >😒]
Ach muj bože [odkaz] 😉
Mám sem zase dát odkaz na "poctivé saze"? >😁 >😁
wladyk
Myslel jsem, že naopak zlevní, když už tam přestali dávat motor.
Motor se 70, či 81kW (160-200Nm) je podle Tebe jako co? Je to jen malá Fabie. Co by jsi tam dal Ty za motor? Třílitr v 6iválci nebo co ? To jsou zase pindy od chytrolínů jako seš Ty..
99matthew99
Podsvietenie stredovej konzoly je zelene zatial co budiky a volant je podsvieteny na bielo ci modro(nieje to dobre vidiet) neslo by to zjednotit? Ja mam v aute bielu a vyzera to dobre a netaha to oci. Ta zelena co sa do skodoviek dava uz cez 20 rokov mi pride out a mne sa teda vobec nepaci.
Já bych to sjednotil na tu zelenou. Někde jsem se kdysi dočet že je nejmíň rozptylující. Bílou mam a radši bych to, co měla Felda - zelená s červenýma ručičkama. A hlavně čísla na budíkách hlavou vzhůru ! To dodnes nepochopim, proč je maji tak dementně.
zelena je skodovacka farba... tak mozno aj preto... ale na felde sa mi zelene podsvietenie tlacidiel pacilo... a nahodou zelena prave naopak.. najmenej taha oci 😉 .. to aj ta biela taha viac hoc sa ti to hned nezda 😄
ja mam vo vw akesi ruzove podsvietenie tlacidiel [odkaz] ... take blede kusok .. ale pre oko nic strasne.. oci viac bolia z displeja samotneho ked svieti .. ten dokaze hodne taaht oci
berka
se směji těm bláznům co si takovou věc pořídí. To nemůže normální člověk udělat.
A co bys v této třídě pořídil jinde ? Není nejlevnější, ale zase tak drahá taky ne...
Za 377 tis. jsem pořídil novou (nejetou) Kiu ceed 1.6 GDi ve výbavě Exclusive+ něco navíc. Komplet elektrika, dvouzónová klimatizace, 6x airbag, parkovací senzory a kamera, navigace, denní LED světla + LED zadní světla, tempomat, 16" litá kola, kožený paket, atd.
Kamarád pořídil to samé v kombíku za 385 tis. Kč.
Porovnejte si to s ceníkem ubohé Fabie a pak si porovnejte ta dvě auta, které co nabízí. Narozdíl od Škodovky je zde motor který má 4 válce a 99kw, vše doplněné zárukou na 7 let a ještě je o třídu výš.
Kamarád pořídil to samé v kombíku za 385 tis. Kč.
Porovnejte si to s ceníkem ubohé Fabie a pak si porovnejte ta dvě auta, které co nabízí. Narozdíl od Škodovky je zde motor který má 4 válce a 99kw, vše doplněné zárukou na 7 let a ještě je o třídu výš.
A co když někdo nechce větší auto ? Takhle sem mohu natáhnout dalších několik aut, co dostanu za tyhle peníze mimo třídu ( Fokus, Tipo, Astra, Megane). Měřítko Fabie je auto stejné třídy, tzn B segmentu. Za 377 tisíc jsi už na plně vybavené Fabie Style s 81kw TSI.. tzn nejvyšší specifikaci a ten Ceed je základní motor...
Takže to je vlastně výhoda škodovky, že nabízí malé auto za ceny větších aut konkurence? Tak to mi nenapadlo, že je vlastně výhoda, že si za cenu většího auta, můžu koupit i malé auto u škodovky 😄
Mimochodem, základní motor ceedu je 1.4, 1.6 GDi je za příplatek a i tak byla ta cena tak nízká.
Mimochodem, základní motor ceedu je 1.4, 1.6 GDi je za příplatek a i tak byla ta cena tak nízká.
No, pokud se podíváme třeba k té Kie, tak za 324 tisíc je Rio ceníkově s 1.4....
Tohle není o Škodovce, podívej se výše, jak jsou nastaveni konkurenti a uvidíš, že to taková katastrofa není. Já bych si Fabii taky nevybral, ale na základě ceníkové ceny porovnávat s vyjednanou slevou u dealera u většího vozu ? Navíc jsou i lidi, co mají sotva těch 300 tisíc na auto, ti si pro Ceeda za 380 tisíc asi nepujdou...
Tohle není o Škodovce, podívej se výše, jak jsou nastaveni konkurenti a uvidíš, že to taková katastrofa není. Já bych si Fabii taky nevybral, ale na základě ceníkové ceny porovnávat s vyjednanou slevou u dealera u většího vozu ? Navíc jsou i lidi, co mají sotva těch 300 tisíc na auto, ti si pro Ceeda za 380 tisíc asi nepujdou...
Je zcela normální, že určité auto koupíš v široké cenové relaci a nemyslím, že škodovka je v tom nějaký extrem. Namátkou Mazda 2 ...
Dobíhající Focus si můžeš koupit za 319 nebo nakonfigurovat na téměř čtyřnásobek, Golf nebo Okta podobně.
Dobíhající Focus si můžeš koupit za 319 nebo nakonfigurovat na téměř čtyřnásobek, Golf nebo Okta podobně.
Berko, kdybys ses ve škole líp učil, nenapadlo by tě porovnávat ceníkovou cenu Fabie s nějakou vyjednanou cenou Kie, která má ceníkovou cenu 460tis. "+ něco navíc".
Asi jsem se učil dost, když jsem si dokázal tohle vyjednat 😄
Určitě dobrá volba, ale stejně tak můžeš za ubohé prohlásit cokoli od Micry přes Fiestu po Polo. Je to výběhový model a GDi bude každou chvíli minulostí.
Ano je to výběhový model, ale Fabia v této generaci taky není žádná mladice, navíc postavená na staré platformě. GDi bude každou chvíli minulostí, ale otázka zní: Je to dobře? Nemůžu za to, že normální motory mizí z nabídek všech automobilek.
Dobře nedobře, na výběr dnes moc nemáš. Povedených atmosfér je na trhu jako šafránu a tahle je v podstatě taky pryč.
Sou i nový atmosféry a skvělý [odkaz] i když pro někoho nemaj správný logo na krytu
Ještě s mazdou, kde mají naštěstí také rozum.
O logo nejde, jde o to, že to auto je ošklivé...
Což samozřejmě přebíjí motor spolehlivost a vůbec 😄
No ja ti nevím, tak dlouho to auto první kupec mít nebude, aby přežil byť i modernizované TSI (které má asi nejhorší pověst).
Navíc mi uniká smysl, proč má Yaris 1.5 a Auris a CH-R 1.2 turbo... ?
Navíc mi uniká smysl, proč má Yaris 1.5 a Auris a CH-R 1.2 turbo... ?
To už sme myslim řešili [odkaz] tenhle novej 1,5 je vypiplanej pro ježdění po městě
Na takovej přístup tu lidi nejsou zVWyklý = ale sou furt takový automobilky
1.2 Turbo je čtyřválcová verze 1.0 TSI = univerzál 😄
Na takovej přístup tu lidi nejsou zVWyklý = ale sou furt takový automobilky
1.2 Turbo je čtyřválcová verze 1.0 TSI = univerzál 😄
Ok, Yaris s tím motorem může být zajímavý, mne se to auto ale nelíbí. Škoda, že je tam pořád ta snaha se odlišit exteriérem...
U mě spíš vyhraje ten motor a spolehlivost a propracovaně malý náklady atp.
Dobře si to trefil s tim 1. majitelem = Toyota má se svejma elektronickejma knížkama kde se všechno přenáší i pro další majitele = trochu jinej přístup. Mě je sympatičtější
Dobře si to trefil s tim 1. majitelem = Toyota má se svejma elektronickejma knížkama kde se všechno přenáší i pro další majitele = trochu jinej přístup. Mě je sympatičtější
Takový přístup je fajn o tom bez debat, ale kdyby Toyota byla v kurzu, tak se zajisté bazarnici naučí jak na to vyzrát.
Ještě, že je více konkurentů a můžu si vybrat auto co se mi líbí a i dobře jezdí
Ještě, že je více konkurentů a můžu si vybrat auto co se mi líbí a i dobře jezdí
Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě 😄
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. 😉
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. 😄
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. 😉
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. 😄
Toyota je docela v kurzu = je to už dlouho nejprodávanější značka aut na planetě 😄
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. 😉
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. 😄
U nás sice ne = ale naše prodeje aut za celej stát sou menší než v mnoha megapolích takž.. 😉
Tohle oblafnout nejde = to je ta výhoda. Vim že tady se vždycky něco vymyslí, ale tahle centrální světová databáze = no asi taky pude nabourat a tak, ale.. 😄
Neříkám, že nejsou. Ale zrovna tuhle automaticky vyřazuji a kvůli logu to není. Auris 1.6 bych si klidně zkusil projet.
Jedno z nejprodávanější aut světa Corollu 1.6 atmosféra 97 kW sem měl pučenou = za Auris 1.8 atmosféra hybrid 100 kW bych neměnil
Záleží na co auto je = městská atmosféra 1.5 VVT-iE 82kW je asi nejpropracovanější malej motor = myslim atmo = kterej umí Euro6c
Záleží na co auto je = městská atmosféra 1.5 VVT-iE 82kW je asi nejpropracovanější malej motor = myslim atmo = kterej umí Euro6c
No jistě, za tu cenu máš nejlevnější Q7 co najdeš na netu nebo Ladu Vestu, a to už se oplatí. Dobře, je otázka zda chtít nové malinkaté auto. Zda za stejný peníz nemít ojetou Mazdu 3 nebo Passat. Pokud jsi ale snadná návnada pro bazarníky, nebo prostě chceš nové, tak Fabča a ostatní co srovnal jsou to normální zástupci kategorie B.
GeorgeWWW
Ano, Monte Carlo je v určité verzi levnější... protože ze základní výbavy odpadlo panoramatické sklo a je za příplatek 16.000,- Kč.
Emel
Víte co je zajímavé? Že máte na homepage dva články o tomtéž. Akorát jeden je místní a jeden je proklik na *.
A víte co je ještě zajímavé? Že ten na autoforu obsahuje přehlednou tabulku, kde se dá snadno najít, co je ve které verzi po faceliftu navíc.
Hm... bravo *?
A víte co je ještě zajímavé? Že ten na autoforu obsahuje přehlednou tabulku, kde se dá snadno najít, co je ve které verzi po faceliftu navíc.
Hm... bravo *?
skody obecne z roka na rok zdrazuju... a aj tu na azc je o tom kazdy rok vzdy nejaky clanok ... aj octavky a pod... fabia by ma uz svojho casu stala viac ako to polo... 😉 ... ale predpokladam ze tato odvazna cenova politika skody je len u nas a u vas... inde uz taka odvazna nebude...
autorevue.
autoforum.cz - nechápu, že to v diskusi blokují a přitom mají jejich články na hlavní stránce >😁
na autoforu žalostně chybí reakce pod članky, protože to , co se v nich občas píše, je děs … ale možná práve proto tam radši nejsou … zpětná vazba je mrcha 😄
Hittman
neridice, co si tu trivalcovou zmudu koupi... >😁
eLzyx
jsem nedávno jel s touhle Fábií na služebku a v Lochkovském tunelu jsem se lekl, že to auto snad nemá střechu, protože kravál přicházející z venčí to vůbec neodhlučnilo. Nejdříve jsem tedy zkusil zatáhnout okna, ale byla zatažená, vnitřním zpětným zrcátkem jsem zkontroloval, že nemám otevřený kufr a pak už mě napadla jen upadlá střecha ...
Nechápu, jak v tom někdo může jezdit a ještě méně chápu, když tvrdí, že je to dobré auto.
Nechápu, jak v tom někdo může jezdit a ještě méně chápu, když tvrdí, že je to dobré auto.
Petr Janda
když se začalo objevovat, že bude mít až 18" kola, tak jsem doufal, že nedají 215/35 R18, které měl v sérii snad jen Smart Brabus Xtreme 112. A dali... 215/35 R18 se nevyrábí ani jako zimní pneu, jaký je to extrém. Audi A1 má 225/35 R18, které jsou po obvodu skoro stejně malé a nové Polo s Ibizou na novém podvozku větší 215/40 R18 a ty oboje zimní samozřejmě dělá i Continental 8-s
že by mohli koncerňáci premenovať Fabiu na " Š1000MB ".
SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5😖 !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude *** ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi 😄
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] 😉
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
5) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoro na každým rohu 😉 >:D
Na druhej strane keď spomínať ten 200k dvojliter, v sesterskom Pole to ide, takže v uvedenom kontexte je škoda, že Fabia musí končiť na 1,0 R3.
I těch 70kW je víc, než v autě téhle velikosti a poslání opravdu potřebuju... ale to, co potřebuju, je spolehlivý motor s nízkými náklady na servis a opravy a s dlouhou životností.
Tohle auto by si asi měli / mohli kupovat lidi domů... s mixérem a plánovanou životností záruka + 1 rok je to FAKT problém.
O nepříjemném chování malolitrážního motoru ani nemluvě, to už je jen "třešínka".
Pokud někdo chce normální motor , musí jít jinam.. 8-s
+nižší spotřeba
+menší hluk ve vyšších otáčkách
+lépe si poradí s klimatizací
+Pocitově je auto rychlejší (Což souvisí s tím, že se jezdí na vyšší otáčky)
+Nemusí být člověk tolik citlivý na spojku aby auto necukalo.
-V nízkých otáčkách duní
-Při rozjezdu má hrozný zvuk
-Při rozjezdu to chce více otáček (motor si i sám přidává více otáček)