Na internet unikly první fotografie nové Škody Fabia, jako první je přinesl server Carscoops.com. Oficiální premiéra přitom automobil ještě čeká. Kombi pobere až 1395 litrů nákladu.
Fabia Combi bude mit o ca 100 litru vetsi kufr - ten, kdo potrebuje vetsi kufr, koupi Fabii Combi. Kdo pozaduje vice mista na zadnich sedadlech koupi Rapid SB.
A co motory? 1,2 TSi ve FIII nejsou stejné jako v Rapidu, aneb řemen proti řetězu, pokud se nemýlím. Takže v Rapidu problémový řetěz a FIII auto bez vychytaných much. Líbí se mi obě, ale vybírat bych nechtěl :-)
No dal si práve ten uhol pohľadu, kde v podstate zaniká ten základný rozdiel medzi nimi: zadný previs. Rapid je hatch s pomerne veľkým rázvorom (2,60 m), naopak Fabia má na pomery triedy malý rázvor (2,48 m), avšak obrovský kufor.
Toto je rozhodne lepšie porovnanie:
[odkaz]
[odkaz]
Že sa budú svojou úžitkovou hodnotou a možno i cenou malé kombi a kompaktný hatch prekrývať, je pomerne logické a nie je to výlučne vec Škodovky.
Rapida SB jsem nenašel na promorendrech z profilu :-) Otázka, jestli proporce (rozdílné převisy) "nepřehluší" tvar okének mezi c a d sloupkem, podobný prolis na pontonu a do profilu zasahující zadní svítilny, SB a základní kombíky nebudou mít střešní ližiny a na záměnu máme zaděláno. Ale co, zadky obou se mi líbí.
áno, vyhrávate prvú cenu!
aj keď ide o auto v nižšej kategórií, technologickým vybavením je o kúsok lepšie.
ďalší "marketingový" názor je, že kým Rapid je auto za rozumné peniaze (neoficiálne určené kategórií 40+, ktorá vlastnila hlavne Fábia Combi 1 gen. či v prípade sedanu Octaviu + gen.), Fábia 3 je určená hlavne mladým resp. mladým rodinám. Pri tomto kombi si skôr myslím, že s radosťou po ňom siahne aj tá kategória 40+
To jistě ano. Starší generace bývá konzervativnější, takže obvykle ocení, když auto vypadá jako auto... nebo jako nudná krabice, podle toho jak na to koukáš.
Tak toto je vskutku vydarené kombi, po neforemnej druhogeneračnej kombi variante je toto míľový krok vpred. Pôsobí vyvážene, ostrejšie, modernejšie ako bacuľatá neforemná F II kombi. Taká zmenšenina Octavie kombi a to nemyslím ako kritiku, práve naopak. Uvedomujem si, že napr. ten bočný pohľad z ostrými hranami v hornej i dolnej časti dverí reálne neuvidím, ide o profi nasvietenie, aby vynikla každá linka a realita bude ako obvykle fádnejšia, ale tie základné línie sú vydarené a určite budú fungovať aj naživo.
Za mňa :yes: pre najkrajšie malé kombi.
holobyty budou stejně ve většině případů. Spousta lidí neřeší jestli má elektrony nebo plechy, nebo černá zrcátka a kožený volant, chtějí jezdit novým autem a pokud chtějí škodovku, tak je to jasná volba. Jim je úplně jedno, jestli mají difuzory, nebo 16" kola....
paci sa mi aj pohlad zozadu ... velmi pekne dotvara cele auto ta bocna linka tornado ci torpedo ci jak sa vola to je jedno.... velmi pekne .... a na kombiku tato linka sa pekne vyrazne tiahne az po koncove svetla... zadne dvere moc nerastu do vysky co prave umoznuje vyniknut tejto linke a celkovej hranatejsej linii auta... velmi pekne .... klobuk dole pred skodou :yes:
Přesně tak, kombi vypadá povedeněji, jen jsem zvědav na realitu, jelikož u těchto renderů to auto vypadá jak s půl tunou cementu v kufru a v přídi s trůnícím V10 TDi. Až nepřirozeně to auto "leží".
clio je je tak trosku lifestylovym kombi..... pride mi sice vycencane ale ten kufor tam asi taky velky ako vo fabii nebude.... [odkaz] .... samotna zadna cast posobi zvlastne v kontexte s tymi vypuklymi blatnikmi.... v tomto pripade ide skor o efekt.... kufor zrejme siel bokom
nejazdil som clio combi..... ale tipujem ze fabia ho kufrom znici :yes:
Zadná část je IMO na Cliu to nejlepší... ok, ta hranatá okénka vzadu vypadají v detailu divně [odkaz] , ale pokud mám s Cliem nějaký problém, tak hlavně vpředu.
Velký rozdíl bude asi i v prostoru na zadních sedačkách... ale tak záleží co člověk od takového auta chce.
mne to z tohto pohladu zozadu az take krasne nepride [odkaz] ... hlavne mi vadi ta uzka kabina vzadu... a zbytocne svalnate blatniky na ukor priestoru v kabine a kufri..... inak az teraz som si vsimol ze mi ten tvar zadnych svetiel clia grandtour pripomina svetla kie rio
tu nejde o farbu ;-) ..... mam vyhrady k zuzenej zadnej casti kabiny a svalnatym blatnikom na ukor kufra a priestoru pre posadku.... ano v cervenej vyzera krasne.... ale mam pocit ze to takehoto niecoho by ma nik nedostal... neviem.... mozno som staromodny ( teraz nemyslim len budiky na palubovke ) .... proste mi je fabia kombi sympatickejsia svojim celkovym zjavom :yes:
Tak kufrem ho určitě zničí, o tom žádná. Jestli to však bude argument pro to, aby Fabia soupeřila s Cliem o evropského krále malých aut, je otázkou. Jak Clio ukazuje, určitě se tento typ vozů nekupuje kvůli velikosti kufrů.
ok.... z tohto pohladu... ano.. clio preda viac kusov... ale fabia nemusi byt horsim autom....
clio kombi je napadite a zasadne zaujimave... ale fabia je svojim sposobom rovnako pekna... trosku mam vyhrady k tym velkym prednym svetlam fabie..... stale mam pocit ze tie z rapida by mi tam sadli viac..... ale to uz je len taky detail.........
O kvalitách nemůžu říct nic, to si nechám až po první osobní zkušenosti. Vzhledově je profil Fabie ala Golf kombi zajímavý. Rozhodující bude pohled na vlastn bulvy, jestli to bude vše hrát i reálu ;-)
To jsi měl napsat dřív, než tu myšlenku s králem třídy ;-) . Buď se bavíme o kvalitách, nebo o prodejích...
Už jsme tu řešili to, že Variant doplácí na příliš masivní D sloupky... tenhle problém u Fabie nebude. Předpokládám, že relativně jednoduché tvary budou fungovat i v šedi ulic... byť samozřejmě velká kola jsou obecně pro technicistní design Škodovek důležitá.
povedal by som ze fabia ma taky ten unisex dizajn.... ktory pasuje takmer na kazdeho ( len si ho treba prisposobit ) .... v zaklade na 15tkach v sivej bude sice nekukatelny ale v 17tkach v cervenej metalize to zrazu bude kral triedy .... dodnes neviem ako to koncern robi ze jeho zakladne modely su totalne nudne ale tie namakanejsie verzie su nekompromisnymi masinami aj po stranke vzhladu..... recept je mozno takyto ..... nahodit prakticke tvary, velke kolesa a peknu farbu ... a zrejme to pride samo :yes:
fabii skutocne ta linka tornado dava uplne novy rozmer... velmi efektne to posobi :yes:
Ona ta kvalita a prodeje jdou mnohdy ruku v ruce, není v současnosti moc nekvalitních vozů, které by se dobře prodávaly.
Sám se nechám překvapit, už kolikrát byly rendery opravdu povedené a realita všedních modelů pak velmi, velmi odlišná... Velká kola budou základem, to souhlas.
Je to podmínka nutná, ale rozhodně ne postačující... zejména v případě Fabie, kde přece jen na západních trzích je a bude první volbou Polo (které zanedlouho taky přijde v nové generaci), ve Španělsku Ibiza...
S tím souhlasím, určitě není prodej určen pouze kvalitou produktu. Fabie to bude mít těžší, ale pokud naváže na Octavii, bude to pro domácí značku pozitivem.
To podle mě nenaváže... viz opět téma obliby aut Německo vs. Francie. Octavia hodně těží z velké obliby kompaktů v Německu, zatímco u subkompaktů je situace jiná... však taky Polo je na (pro VW nezvyklé) třetí příčce za Fiestou a Cliem.
Octavia je v Evropě aktuálně třetí, pro Fabii bude úspěchem nějaké... nevím, 5.-6. místo, aktuálně je 10.
Navíc ji na některých trzích může kanibalizovat i Rapid.
Rozumíme si, 5.-6. místo by bylo velkým úspěchem, na pozici Octavie (zřejmě) Fabia nemá šanci... ono teda Octavia se taky bude muset snažit, aby se udržela kde je. Logicky by s novým modelem měla Fabia myslet na posun z 10. příčky nahoru, na 6. je Yaris s 91t (Fabia 60t), což skoro vypadá jako maximum možného...
Clio těží z obliby menších vozů ve Francii a z pozice dlouholetého bestselleru v dané třídě, takže na takto položenou otázku... ne, prodejně zřejmě Fabia bez ohledu na kvality obou aut pozici Clia neohrozí.
PS: jen tak na okraj, králem je Fiesta ;-) (H1/2014)
britania taha fiestu ... a jej predaje... tych klasickych lavovolantovych fiest sa zase az tolko nepreda v zapadnej eu ( francie, italie, spanielsko, nemecko, benelux, rakusko ) ... britania fiestu hodne potiahla :yes:
Tak oproti vzhledově velmi nepovedené II. generaci je toto opravdová kráska! Bravo Škoda, bravo Kabaň! S motorem 1.2 TSI a 6st. převodovkou to bude super autíčko. Zato když se naloží ten základní litr, tak asi řidič bude muset podřazovat i na trojku... :-O:no:
Nevěřím, že by základní litr byl rovnou nejprodávanější motorizací, viz. Rapid. Pokud se udrží příplatek za TSi v daných mezích, pak bude litr tvořit jen malé procento prodejů. A to také díky jeho mizivým parametrům, zejména točivému momentu.
já vím já vím, ale myslím, že u fabie to bude trochu jinak než u rapida. To je trochu odlišná skupina zákazníků...
U toho TSi víc než na točivý moment, který je spoustě uživatelů u zadku, tak bude hrát roli spotřeba. Uvidíme li reálné hodnoty spotřeby mezi TSI a MPI, tak z toho to bude vycházet.
Podívej třeba já, když kupoval roomster, tak bych klidně sáhnul po 1,2 HTP. Mě to bylo celkem jedno jak to pojede, mě šlo hlavně o spotřebu ta byla daleko lepší u TSI než u HTP....otázka je jak to bude u 1,0 MPI a 1,2 TSi. tam už si o tom dovolím pochybovat, že budou rozdíly velké.
Věř, že skupina zákazník bude prakticky totožná, oba modely cílí na velmi podobné zákazníky.
Myslím, že zákazníky podceňuješ, ve Fabii zatím nikdy kromě verze Junior nebyl motor s kroutícím momentem 100Nm a při jízdě to bude zaručeně poznat. Navíc nová TSI ve Fabii je velmi úsporným motorem a určitě spotřeba nebude tím podstatným pro potenciální zákazníky. Rozhodně rozdíl mezi tím litrem a TSI nebude větší než litr v průměru, což vzhledem k neúměrně vyšší jízdní dynamice beru jako rozumné.
No ty třeba ano, ale pro mě rozdíl jednoho litru ve spotřebě je opravdu velmi zásadní. Já řeším každý čtvrt litr. A pokud mám spotřebu na stejné trase o dvě desetiny vyšší než když jsem tu stejnou trasu jel před týdnem, tak už mám obavy, zda jsem nenatankoval horší palivo, nebo zda není něco z motorem. Velmi zásadně jezdím naprosto identické stopy i rychlosti a řazení. A takových lidí znám docela dost.
Uvidíme jak to bude v reálu vypadat. Budou to nové motory, ale myslím, že pro spoustu lidí bude ten 1,0 MPI dostačující. Vezmi si, že taky spousta důchodců bude měnit své takřka zánovní fabie I a Fabie II :-) ti do toho také promluví. A firmy, které měli fabie II HTP, počítám, že TSi kupovat nebudou. Kvůli turbomoturu a taky proto, že si to zaměstnanci také v drtivé většině nezaslouží, na to prasení.
je to paráda, všechny tyhle nový Škodovky. jsem rád, že zrovna naší značce se design daří (velké díky mistru JK!!) , ve srovnání s konkurencí. OIII, FIII, rapid LB/SB - prostě pecka. jasně definované, opticky lehké a přitom jistě usazené na silnici, vyvážené proporce.. osobně se domnívám, že nikdo v mainstreamu v tomhle nemůže škodovce konkurovat.
Fabia III Combi vypadá dle prvních fotek velice dobře, design je vyvážený. Ta tam je užovka minulé generace. Počkám ještě až jí uvídím naživo, navíc v nějaké nižší výbavě a pak se bude hodnotit. Zatím palec nahoru :yes:
Pred akýmkoľvek hodnotením designu novej Fabie si treba uvedomiť, že to, čo vidíte na fotografiách je TOP model s cenovkou odhadom 16 000 € a vyššie. Realita, ktorú budeme denne stretávať na ulici určite nebude trhať obdivné pohľady :-)
ale ved ked si na fabiu TSI s 63kw za nejakych 11 500 eur das metalizu a nejake 16tky elektrony tak mi nevrav ze cena poskoci na 16 tisic... s kuskom sikovnosti bude aj za 13 tisic fabia kombi vyzerat top.... my co nemame na mercedes vieme carovat aj s mensimi financiami... vedel by som s fabiu vybavit za slusne peniaze.... nevravim ze je to lacne auto.... ale vzhladovo by som ju vedel prisposobit tak zeby vyzerala spickovo aj za solidny peniaz :yes:
ved za 16 tisic mozes mat octaviu v metalize... sice rok budes jest chleba a vodu a az potom casom dokupis elektrony :*):yes: ale budes ju mat :yes:
a máme tu zase pohádku o úniku fotografií.... Tak joooo - já Vám to žeru..... to je únik jak fík..... lidi se můžou přetrhnout, že to jako uniklo a že je to teda na tajňačku..... Tý mááámo - vono jim to zase uniklo....... Jsou ty firmy ale neopatrné, že?
A přitom takové hezké vozítko takovéhle trapné marketingové triky nemá zapotřebí.... Ten kombík se povedl.... :yes:
Tentokrát žádné fotky neunikly, je to spíše snaha redakce o senzaci za každou cenu tam, kde žádná není, Škoda vydala oficiální tiskovou zprávu a zde uveřejněné fotky jsou z ní.
[odkaz]
Sorry, ale raději nechci ani domyslet, kam ty na tyto informace chodíš. Nedokážu tvoji informaci potvrdit ani vyvrátit, nemám k tomu totiž potřebné důkazy. Může to být pravda, ale taky nemusí. Já reagoval jen na to, v kolik se tady objevila informace o kombíku a v kolik vyšla oficiální tisková zpráva. A nikde jinde dřív než tady jsem tu zprávu nečetl. Takže tak.
Domýšlet se můžeš co chceš, ale novou Fabku v kombajnu řada redakcí viděla a fotila už před týdnem na Strahově společně s krátkou verzí, takže dnešní "senzace" je jen plácnutí do vody redakcí, které se chtějí udělat zajímavými.
Nechci hodnotit tenhle konkrétní příklad, ale... příprava na uvedení nového modelu se týká spousty lidí v automobilce i mimo ní, tištěné materiály se připravují pro různé trhy a v různých jazykových mutacích, to auto reálně jezdí, chystají se webové stránky, s předstihem se zadává reklama do časopisů nebo třeba na billboardy.
Kdyby to firma chtěla nějak úzkostlivě tajit, asi by se to dalo, ale jelikož to Škodovku nijak moc nepálí, tak to vidím tak 50:50 (myšleno cílené puštění fotek samotnou automobilkou vs. poskytnutí fotek nelegálně někým, kdo k nim má přístup).
Jen na okraj... jak dlouho trvá, než se nový film objeví na pirátských sítích? A tam to určitě není schválně...
Může být a nemusí. Pamatuju si například, jak se nezamaskované... myslím GT-86... ukázalo v nějakém tunerském katalogu, kde na to prodávali spoilery dřív, než to auto oficiálně vyjelo.
je veľa dôvodov, prečo by som sa rozhodol pre Fabia Combi, ako Rapid Spaceback (ktorý vnútorne kanibalizuje tento model).
dizajn, technologicky lepšia výbava v opcií, lepšie riešený podvozok. je to ale subjektívne.
je niekto, kto by si medzi Fabia Combi a Rapid Spaceback (toreticky, či možno aj prakticky) vybral Rapid?
Jak chceš srovnávat něco, co jsme ještě neviděli či spíše nevyzkoušeli? Ono myslím, že Rapid Spaceback nebude soupeřem kombi verze, od toho zde bude spíše liftback.
rapid spaceback ma vacsi razvor.... o triedu vacsi.... a uprimne... nie kazdy potrebuje 500 litrovy kufor ku stastiu.... ja by som urcite uprednostnil rapis spaceback pred fabiou kombi .... dovody ti mozem este raz vymenovat ak chces ;-)
Oni spolu celkem spokojeně vegetí zejména díky ceně, protože tam kde většina prodaných Rapidů končí, Octavia začíná. Je vcelku zřejmé, že cena Fabia půjde hodně podobně (ne-li výš) jako Rapid. A tím pádem při podobné velikosti uvidíme velmi zajímavý boj o zákazníka ve vlastní stáji.
je jasná hranica, kde je cenovka 14.000€
nad ňu sa proste nevyplatí ísť, pokiaľ niekto kupuje Rapid.
(za predpokladu, že sa vyberá medzi tými dvoma vozidlami)
Ano, to souhlasím, ale to je psané v případě rozdílu Rapidu a Octavie. Fabia však bude velkým soupeřem pro vůz z vlastní stáje. Tak to vnímám já a zítřejší odhalení cen mi toto buď potvrdí nebo vyvrátí...
Aby som nebol zle pochopený: nie, nevyzerá vôbec zle. Ale ani to nieje nič extra... Nato čo o nej vraveli... Urobiť z malého auta kombi je ťažké, ale prvá Fabia kombi, Felicia kombi či Logan MCV sa mi teda páčia viac...
Felicia kombi??? Zrovna u Felicie kombi o design moc nešlo, šlo primárně o úspory, proto mělo nakonec páté dveře shodné s hb, což působilo nepřirozeně "nadstaveně".
Ale proti gustu... , ono když si někteří lidé byli ochotní koupit třeba i Daewoo Tico, tak už se člověk (v tomto ohledu) nemůže divit prakticky ničemu...
Ona Felicia Combi vyzerá skoro ako klasická Felicia - a to sa mi na nej páči. Nieje vôbec na silu predĺžená. Línie zostali v podstate zachované. Ale zároveň nevyzerá ako keby bola len predĺžená, ale zostal zachovaný ten charakter. Neviem no... Nová Fabia Kombi nevyzerá vôbec zle, ale je to len proste predĺžený hatchback, ale už nemá ten jeho "charakter"... Neviem ako to povedať... A pod krásnym kombi si predstavím niečo iné... Skôr Ibizu.
Ty si děsně protiřečíš, vypadá skoro jako klasická Felicia, ale zároveň nevypadá, jako by byla jen prodloužená. Tak kde tedy vidíš ten rozdíl nerozdíl?
nesuhlasim.... prave felicia vo verzii kombi vyzera ako umelo natiahnuta kratka felda ;-)
posobi to dost zvlastne.... akoby ju chytili za zadne kolesa a jej zadok o nejakych 30cm natiahli na skripci .... ziadna zmena voci kratkej felde tam nie je.... pribudlo akurat bocne okienko a 30cm na dlzku .... vsetko je inak zhodne s kratkou feldou.... fabia je v tomto krajsia ze kombik nie je len predlzeny hatch.... ale vidno tam dizajnove zmeny a dizajneri sa tam pohrali so zadkom
[odkaz] .... myslim ze konkurencia v triede nema sancu :yes:
papierove udaje hovoria o 530 litroch ( takmer o 100 litrov viac ako clio grandtour ) ... co je kufor na urovni mnohych kombikov o triedu vyssie.... klobuk dole.... namakane auto, dokonaly vzhlad, kompaktne rozmery.... co viac si priat :yes: skoda, respekt
Špatné to určitě není, ale v tom objemu budeš mít započítané i ty boční (hůře využitelné) kapsy a šířka 960mm není až tak moc, ale stále to bude jeden z nejlepších zavazadelníků v segmentu.
A to, že papírové hodnoty objemu automaticky neznačí nejlepší možnou využitelnost, ukazuje test kombíku nižší střední na autorevue.
tie kapsy v blatnikoch su velmi prakticke... take nieco mame v sportbacku po boku v blatnikoch ... viem ze ak mam len maly batoztek alebo nejake topanky na prezutie tak ich tam hodim a nezabera mi to "klasicky kufor" ... kde mozem kludne prenasat aj narodeninovu poschodovu tortu bez toho aby som ju ohrozil topankami alebo batohom ... tie bocne kapsy su velmi sikovne... velakrat vyuzivam prave len tie kapsy ( preprava flias, topanok, batoha ) a "klasicky kufor" je fakticky prazdny
skoda vie co robi... a robi to dobre... nova fabia ma vazne prekvapila... a nielen vzhladom :yes:
ja by som bez nich uz snad ani auto nechcel..... mas pravdu... je to vec nazoru ... kazdemu nnebudu vyhovovat.. ja nosim viac malych veci.... preto mi pridu prakticke... :yes: .. vo felde mi chybaju... a zvacsa mi tam veci len lietaju v kufri alebo mam tam bednicku kde to vsetko hadzem... ale to je take divne riesenie
Krátká verze působí tak nějak ... přirozeně. Ale kombi? Tomu se podařilo navázat na estetickou harmonii první generace.
Jsem ale velmi zvědav, jak bude chtít Škoda rozlišit Rapid SB od Fabie Combi. Při vší úctě totiž SB nedává téměř žádný smysl, snad kromě zřejmě mírně většího prostoru pro kolena vzadu. Jinak ale Fabia i přes ústupky v kvalitě materiálů nenese i ústupky směrem k lowendu jako Rapid typu nezakryté kolejnice sedadla, tvrdé laciné a snadno poškrabatelné plasty (pravděpodobně), a další.
Pravdou ale také je, že 530 l a 55 kW je zřejmě jednou z nejodvážnějších kombinací na trhu automobilů >:-[]
Tie prvé "uniknuté" fotky, no čo ja viem... Ako už samozrejme nič nečakané, ale kolesá by mohli byť o čosi väčšie, lebo pri menších (ktoré predpokladám že budú najrozšírenejšie) už začne byť viditeľný ten objem vzadu, ktorému ešte pridáva nárazník s lakovaním až po spodok. Čierna časť (napr. Golf V, Octavia II) to vedela pekne zoštíhliť, no spolu s oterovými lištami po bokoch je už dnes zjavne out.
Nová Fabia je ale oproti tej predošlej o jeden sveteľný rok dizajnovo lepšia, to klobúk dole. :yes:
tak tie čierne paraboly svetiel v kombinácii s čiernym lakov vyzerajú fakt dobre. :yes: Mohlo by byť nejaké auto, kde nerozsvietené svetlá nebude vidieť už takmer vôbec.
Děkuji. Paraboly neřeším, mi se spíš líbí lak vs střecha. Splnil se mi sen, a unifikovaná seď je nabouraná "Monte Carlem pro masy". Nadchl mě hlavně podvozek (na městské auto neuvěřitelný handling, grip ) a řazení.
ps: Opticky téměř neviditelné auto by šlo, stačí povrch co absorbuje většinu světelného spektra. Britské speciální oddíly SAS už před mnoha lety měly Defendery se speciálním odstínem růžové, kterou nepřítel v poušti zpozoroval opravdu až na poslední chvíli. [odkaz]
Gratulujem k novému, podľa profilovky je tmavé auto so striebornými A-stĺpikmi asi splnený sen, tak prečo nie. :-)
Nemyslel som neviditeľné auto (to by bola v mnohých prípadoch aj škoda nevidieť) ale také, kde by dizajn nenarúšali viditeľné svetlá. Ale to bolo myslené skôr pri superšportoch, ako to napr. kedysi riešili vyklápacie svetlá.
Dojmy? Kamaráde, to máš tak. Pondělí časně ráno. Ještě za tmy jsem tiše zaklapl dveře své limuzíny a blížil se směr kancelář. Těšil se na vůni silné kávy a východ slunce nad krajinou. Vítám se s asistentkou naším gestem, mrknutím oka. V jejím podání je to totiž zážitek pro pozorovatele přímo epesní. Na mém stole leží „něčí“ klíčky s logem Škoda, posunu je mlčky stranou v očekávání kávy. Když v tom se z kuchyňky ozve. Jsem jen tvá, tvá neodolatelná. Zdvihám koutek na znamení úsměvu a těším se na mladou siluetu, servírující mi snídani. Ona nepřestane, šéfe ale já jsem dneska fakt jen tvá, tvá neodolatelná. Tvá Fabia, nová Fabia. Mrkni do dvora, prohodí lišácky jak by mimochodem a mizí ve dveřích.
A opravdu že ano, trojka je tady! Beru klíčky s úsměvem malého kluka a jdu vzrušeně dolů. Za vším hledej ženu. Mnohdy ví, jak mi udělat radost. Za úsvitu koukám na známou siluetu, v reálu je větší, leskne se. Kontrastně lakovaná střecha se mi líbí,lehká stylovka ve stylu Monte Carlo může bourat šeď i pro masy. Beru za kliku, zaujme mě přesný chod dveří. V interiéru vypadá vše, tak jak má být. I když koncernovými vozy nejezdím, je mi vše jasné. Motor je ještě vlažný, proto už v bráně dvojka a plný. Nejsilnější TDI je tiché, s krásně plynulým zátahem. Dobrá práce, tak to mám rád.
Zaujme mě relativní dostatek místa a velmi přesné a lehké řazení. Vánoce můžou mít mnoho podob, pokud to má být jedna z nich, tak proč ne. Za městem s mladou Fabií (já jako jezdec velkých vozů s automatem) již plně kamarádím. Škádlíme se, hrajeme si, vždycky přesně udělá to, co chci. Zaujme mě její handling a grip, který je na městské auto úžasný. Poděkování tak míří nejen na tým mladého pana Hrdličky. Dovoluji si čím dál víc, táhlé meziměstské esíčka s rychlostním omezením vykružuji rychlostí daleko převyšující povolené dálniční limity. Je jednoduše - skvělá! Pohltila mne natolik, že i ranní meeting vzal za své a já klíčky zatím nevrátil. Ranní kafe jsem si vypil až před obědem, co na tom, že úplně studené.
Zdravím, přesně vím, kde jste tohle auto vyfotil, ale určitě není Vaše..........byl bych rád, kdyby jste na fóru nemystifikoval zdejší přispívatele, děkuji....
Smekám před panem Kabaněm...po dlouhých letech odvedl pro Škodu opravdu dobrou práci...jeho rukopis se mi líbí čímdálvíc i když ke Škodě nemám vůbec blízko :yes:
Nevypada zle,ale nechapu proc do toho nechcou davat tu 1.6TDI s tema 77kw... vykonove je ta 1.4TDI sice nastejno,ale ten projev toho motoru je fakt hrozny...
Nevypada zle,ale nechapu proc do toho nechcou davat tu 1.6TDI s tema 77kw... vykonove je ta 1.4TDI sice nastejno,ale ten projev toho motoru je fakt hrozny... :no: