Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III: První statické dojmy a komentované video

Novou generaci Škody Fabia jsme si na vlastní oči prohlédli ještě před pařížskou premiérou. Samozřejmě tajně a za přísných bezpečnostních předpisů. Pro první dojmy jsme však nemuseli ani moc daleko - stačilo dojet na pražský Strahov.
Zpět na článek
23. 9. 2014 08:05
23. 9. 2014 13:39
23. 9. 2014 20:46
23. 9. 2014 20:45
23. 9. 2014 08:13
23. 9. 2014 20:47
24. 9. 2014 11:59
24. 9. 2014 12:32
24. 9. 2014 13:37
24. 9. 2014 20:46
23. 9. 2014 21:08
24. 9. 2014 20:47
23. 9. 2014 12:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 23:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 9. 2014 15:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 23:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 08:18
23. 9. 2014 10:34
23. 9. 2014 11:07
23. 9. 2014 08:28
23. 9. 2014 10:52
23. 9. 2014 11:10
23. 9. 2014 11:28
23. 9. 2014 15:58
23. 9. 2014 12:07
23. 9. 2014 14:54
23. 9. 2014 15:18
23. 9. 2014 16:19
23. 9. 2014 16:29
23. 9. 2014 16:54
23. 9. 2014 11:18
23. 9. 2014 12:20
23. 9. 2014 08:49
23. 9. 2014 08:24
23. 9. 2014 08:32
23. 9. 2014 11:14
23. 9. 2014 08:34
23. 9. 2014 08:54
23. 9. 2014 09:13
23. 9. 2014 12:12
23. 9. 2014 14:58
23. 9. 2014 14:56
23. 9. 2014 15:02
23. 9. 2014 09:48
23. 9. 2014 09:56
23. 9. 2014 10:11
23. 9. 2014 10:22
23. 9. 2014 13:43
23. 9. 2014 10:02
23. 9. 2014 10:03
23. 9. 2014 10:25
23. 9. 2014 11:41
23. 9. 2014 11:39
23. 9. 2014 13:55
23. 9. 2014 14:15
23. 9. 2014 16:52
23. 9. 2014 16:47
23. 9. 2014 19:32
23. 9. 2014 11:35
23. 9. 2014 11:36
23. 9. 2014 12:20
23. 9. 2014 11:01
23. 9. 2014 13:57
23. 9. 2014 12:28
23. 9. 2014 13:48
23. 9. 2014 14:21
23. 9. 2014 14:24
23. 9. 2014 14:32
25. 9. 2014 01:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 9. 2014 17:34
25. 9. 2014 01:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 9. 2014 21:48
23. 9. 2014 22:58
23. 9. 2014 23:47
23. 9. 2014 08:05
Lepšie jak FII
Ale aj tak to na mňa zatiaľ pôsobí lacno. Snáď naživo to bude lepšie... Ale za zlepšenie oproti ošklivke druhej generácie, palec hore...

Každopádne taká Kia Rio, Hyundai i20 alebo Mazda II, tie sú pre moje oči krajšie. O čo by ani nešlo, ale aj cenovo vychádzajú s lepšou výbavou...
Rozbalit vlákno
15
23. 9. 2014 08:23
Re: Lepšie jak FII
Už žnáš ceny Fabie? Poděl se s námi :-)
23. 9. 2014 10:49
Re: Lepšie jak FII
Zná prd, ale i o tom prdu dokáže zasvěceně podebatovat. >:-[]
24. 9. 2014 22:28
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
jako kdyby na ni byl celý svět nažhavenej a nemohl se jí dočkat !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
VŽDYŽ JE TO JEN DALŠÍ PŘEBOUCHANÁ PRDÍCÍ [odkaz] FÁBKA která vám znovu a nadále bude jen obohacovat vzduch o nějaký ty vitamínky [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] tak jakýpak tajnosti s tím vrkočem, za půl roku si na ni nikdo ani nevzpomene, když to není NIC PŘEVRATNÉHO ;-)

Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
23. 9. 2014 12:34
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Prezentovaný model bude stát 299 990,- kč ;-)
24. 9. 2014 22:32
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
HNUTÍ ZA LIKVIDACI ŠÁDE [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
25. 9. 2014 12:18
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Tak už Tě konečně odhalili
Psal jsi jak je Tesla bezporuchové auto, tak už máš puntík >:D
[odkaz]
23. 9. 2014 08:35
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
jaká je prosím cena fabie III s motorem 1,2 TSI ve střední výbavě? díky za odpověď.
23. 9. 2014 08:40
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Vydrž do 2.10.2014. :-)
Avatar - LEGOPARK
23. 9. 2014 10:43
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Preco by mal vydrzat? Ten magor hore - Zino - ceny pozna, tak nech ich napise.
23. 9. 2014 20:45
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Podľa seba súdim teba?
23. 9. 2014 08:40
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
S paketem Plus cca 270 000 ceníková cena...
23. 9. 2014 10:50
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
To je tvůj odhad, nebo to máš odněkud ověřené?
23. 9. 2014 10:49
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
>:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 08:47
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Na živo to je hezký leda v této výbavě... obyš Fabia III je naprosto tuctová...
23. 9. 2014 10:48
Re: PRÝ Za přísných bezpečnostních předpisů = TO JE LEGRACE
Vlastní úsudek o designu si ponechám do doby, až to auto uvidím na živo. Do té doby je to jen takové Co by, kdyby...
23. 9. 2014 08:06
tak tohle
se moc nepovedlo. snad priste
Rozbalit vlákno
4
23. 9. 2014 10:56
Re: tak tohle
Mě se to auto líbí, za mě :yes: Ale s definitivním soudem si počkám až se na něj budu moct jít podívat do showroomu a budu znát ceny, to rozhodne.
Avatar - maros
23. 9. 2014 13:39
Re: tak tohle
Tak ve srovnání s konkurencí od Taliánů a Žábožroutů je to perla.
23. 9. 2014 20:46
Re: tak tohle
Voči tvojim príspevkom píše perly aj Topper... :-! Aj keď iba umelé...
23. 9. 2014 20:45
Re: tak tohle
Prečo? Konkretizuj.
23. 9. 2014 08:13
CO TO JE?
Tak tomu říkám velmi dobré zpracování - [odkaz] - taková plechařina
Rozbalit vlákno
7
24. 9. 2014 11:59
Re: CO TO JE?
Páté dveře, ty vypadají jednoznačně jako z Dacie - jen plech, bez obložení plastu.
24. 9. 2014 12:32
Re: CO TO JE?
A čomu to v kufri vadí?
24. 9. 2014 13:37
Re: CO TO JE?
Low-cost řešení přeci ničemu nevadí, jen vypovídají o automobilu své.
24. 9. 2014 20:46
Re: CO TO JE?
Lacné riešenia má aj Octavia, prečo by malo auto o triedu dole ponúkať viac? Prečo kritika tohto typu, keď to funkčne nevadí ani esteticky neprekáža, lebo je to vlastne mimo obzor...? Je to ten lepší prípad, keď sa šetrí na miestach, kde to až tak nebolí.
Avatar - kaa
23. 9. 2014 21:08
Re: CO TO JE?
A navíc zadní sedačky nejdou sklopit do roviny.
[odkaz]
24. 9. 2014 20:47
Re: CO TO JE?
A nie je tam ani velúrový koberec, sakra...
23. 9. 2014 08:14
Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám...
Obvykle se na články tohoto typu vcelku těším a rád si je i několikrát pročtu, ale tentokrát už to je i na mě moc...

Především věta

"Už jenom samotný přístup do místnosti, kde se hatchback nacházel společně se svými předchůdci, vyžadoval příslib mlčenlivosti málem podepsaný vlastní krví a zabránění pořizování snímků mobily a tablety. Až o tak tajnou akci se jednalo…"

mě naprosto odzbrojila vzhledem k tomu, že je hned pod ní připojené video z kamery... To nad tím p. Mička nepřemýšlel, když tu větu psal, ačkoli natočili video přímo uvnitř ateliéru? Asi to zas tak tajné nebylo, když to šlo natáčet, ne? :-)

Jinak je to opakování toho, co zde již bylo několikrát napsáno i u článku z prvních jízdních dojmů. Rozumím, že se jedná o klíčový model na českém trhu a je třeba mu věnovat mnohem víc pozornosti, než např. novému Fiatu, ale tahle recyklace článků už je do očí bijící! :no:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 08:26
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Dobrý den,

to byl právě ten paradox :-) . Asi neměli tak velké flastry, aby to zakrylo kameru i foťák >:D
Avatar - wakantanka
23. 9. 2014 08:32
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Pám Mička, tú Vašu reakciu na dans91 hádam ani nemyslíte vážne ! Ak by to bola taká supertajná akcia/miestnosť alebo hocičo iné tak Vás tam nepustia pomaly ani v okuliaroch, nieto ešte s kamerou či foťákom a vy to dobre viete. Tak načo potom toľko nezmyslov okolo toho?
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:35
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Tomu se říká "import puncu exclusivity". ;-)
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 08:53
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Jedná se o popis situace a takhle to tam skutečně bylo :-) . Nebo myslíte, že auta dojela na strahov po vlastní ose? ;-)
23. 9. 2014 11:02
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
To já bych se spíš zeptal, co máte ještě ukryté v rukávu? Když to byla taková tajná akce. Znáte už cenu? Můžete mi napsat, kolik to auto bude v základu stát? Dost se o něj totiž zajímám.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 12:41
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Pan Micka, poviem to asi takto...

Embargo bud je alebo nie je. NDA (non-disclosure agreement) bud podpisujete alebo nie.

Jedno alebo druhe. Bud ste tehotny alebo nie. Nic medzi tym neexistuje. Za tym si stojim ako novinar s 15 rocnymi skusenostami, ktory mal pod embargom pristup k datam hodnota ktorych presahovala rocne zisky celeho VAG.

Bud klamete, alebo ste to Skodovke zozrali aj s navijakom. Alebo ste skratka sucastou marketingovej masinerie Skody.

Vedome alebo nevedome. A kedze ste novinar, neviem, co z toho je horsie.
Avatar - Ji/Ri
23. 9. 2014 14:52
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
:yes: děkuji za odborný pohled.
Avatar - Emel
23. 9. 2014 15:03
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Docela rád bych viděl ta "tajná data zpřístupněná pod embargem" s hodnotou přes dvacet miliard Eur... tolik k odbornému pohledu.
Avatar - Ji/Ri
23. 9. 2014 23:02
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
...to,že o tom nemáme páru nevylučuje tu možnost....
Avatar - white label
23. 9. 2014 23:47
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Ještě začni být (na stará kolena) na pohádky a příště přijedeš pro změnu třeba v doprovodu H. CH. A.
>:-[] ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 23:16
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
GDP (HDP) Velkej Britanie, Kanady.... Mam pokracovat?
Alebo som ti tvoj "odborny" pohlad zruinoval dostatocne?
Avatar - Emel
23. 9. 2014 23:31
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Myslím, že jsi ho JiRimu zruinoval dostatečně.

Že je HDP nějaké země X miliard ještě neznamená, že hodnota té informace je X miliard ;-)
24. 9. 2014 07:56
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Jojo, co kdyby to prodal do Afriky? A nemel Emel, bud rad, ze tady mame kapacity disponujici top-sekret informacema v miliardovejch hodnotach:)
Avatar - Emel
24. 9. 2014 09:11
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Jako že by se celá Afrika složila na to, aby si koupila informaci o tom, jaké je HDP Kanady? Už vidím, jak si v Somálsku odtrhují od pusy, aby si mohli večer u ohně předčítat :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 9. 2014 15:44
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Znamena - City ci Wall Street cakaju na informaciu (o raste/hodnote HDP povedzme, Britanie) ako na Sahare na dazd.

Akonahle je k dispozicii, uz v prvych stotinach sekundy sa rozbiehaju miliony finacnych operacii (vyhladaj si algorithmic trading) na financnych trhoch. A ich hodnoty su v miliardach dolaroch.

Ale spat k Mickovi.

Bud je to naivny amater alebo PR kanal. Jedno alebo druhe.
Avatar - Emel
24. 9. 2014 15:53
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Ale jasně, zveřejnění údajů o HDP je něco jako výroční zpráva u firmy a ovlivňuje obchodování na burze i hodnotu měny, možná se opravdu spustí operace v hodnotě miliard dolarů... ale samotná informace žádnou takovou hodnotu nemá.

Co se redaktora týče - rád se s ním někdy setkám, zatím se mi jeho testy obvykle líbí.
Avatar - white label
23. 9. 2014 23:38
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Svatá prostoto...
Nesliboval jsi náhodou (před pár dny), že odsud definitivně odcházíš?
A místo toho tady dětinsky exhibuješ..., pomalu se "děsím" toho, s čím vylezeš příště :*) 8-s
Avatar - Emel
24. 9. 2014 09:36
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Mám informaci v hodnotě 1.5 bilionu liber! Jakou? HDP Velké Británie!!! Rychle, než si to někdo najde na internetu :-)
24. 9. 2014 09:43
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Beru, ale dal bych ti to ve stravenkách, jestli neva.
23. 9. 2014 11:00
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Je vidět, že jsi asi nikdy na podobné akci nebyl. Jasně že jde o naprostý paradox, když tam byl profi fotograf a profi kameraman, tak nějaké zalepování foťáčků v mobilu je úplně k ničemu. Ale jak se říká: vlk se nažral a koza zůstala celá. Nebo jinak: úřednímu šimlovi bylo učiněno za dost a souvislosti nikdo neřešil >:-[]
Avatar - wakantanka
23. 9. 2014 11:57
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Keď je tam profi fotograf či kameraman tak o aké utajenie potom vlastne ide? Nehovoriac, že podoba FIII bola síce na pokračovanie ale predsa odhalená oveľa skôr. Teda nerozumiem ani Škode a v podstate ani novinárom. V podstate tajíme niečo čo už vidiel z našich fotiek každý kto chcel a na druhej strane píšeme o utajenom aute, ktoré tiež už videl každý čo chcel. Ak by tam mali kombíka tak tie tajnosti potom chápem. Ale takto?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2014 23:18
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Ak mas embargovanu akciu, tak ti este pred vstupom do miestnosti vezmu mobil, fotak, kameru, dokonca som zazil aj docasne zabavene USB kluce...
23. 9. 2014 08:58
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Pane Mička po potom co jste jako druhou věc v pořadí vytáhl z víčka nádrže škrabku, jsem to video stopnul. :no:
23. 9. 2014 10:58
Re: Nečekal jsem, že zrovna tady se něčeho takového dočkám..
Škoda, já to dokoukal do konce a panu MIčkovi dávám :yes:
23. 9. 2014 08:15
Běžná soc verze
Škoda, že i u auta jako Fabie se ukazuje jen top verze výbavy. No, na běžnou sociální edici si budeme muset počkat na to, co bude v 99% jezdit v ulicích :-)

edit: A navíc je to podle vnitřních rozměrů opět úzkej jezevčík. Nechápu, že škodofka dokáže nové auto udělat uvnitř ještě stísněnější.
Rozbalit vlákno
8
23. 9. 2014 08:19
Re: Běžná soc verze
Tak to je běžné u každého modelu... Tahle věta už je tak ohraná, že už z toho vinylu nejmůže jít ani přečíst ne? >:-[]

Jinak poměr základního stupně výbavy je v dnešní době u Fabie tak 20%. Těch 99% je absolutní nesmysl
Avatar - poterienko
23. 9. 2014 08:28
Re: Běžná soc verze
Nejen u každého modelu, ale i u každé automobilky.
23. 9. 2014 08:31
Re: Běžná soc verze
Díky, myslel jsem to tak ;-)
Avatar - grifith
23. 9. 2014 09:06
Re: Běžná soc verze
Ty jsi uvnitř seděl, že víš, jak moc je nová Fabia stísněnější? Ač nejsem jejím velkým příznivcem, pak v nabídce prostoru (myšleno pro 4 cestující) nebyla předchozí Fabia vůbec zlá a třetí generace na ni pouze naváže. I když bude velikostí shodná s tou odcházející, není až tolik důvodů si stěžovat... Takové Clio by bohužel mohlo Fabii závidět ;-)
23. 9. 2014 11:06
Re: Běžná soc verze
Plnej souhlas :yes: :yes: :yes:
23. 9. 2014 11:06
Re: Běžná soc verze
Zapátrej v paměti, jako to bylo při uvedení FII. Taky přece nejdřív ukázali top verzi, ta byla tuším za nějakých 270.000 vočí a jakž takž to šlo. Ale když pak ukázali soc verzi a následně Juniora, byl to do těch samejch vočí bijící hnus.
Soudím, že těch Juniorů prodali naprostý minimum, vždyť to bylo voholený na čistej plech, nemělo to ani schránku před spolujezdcem. Doufám, že se z toho v Boleslavi poučili a tak moc dolů to tentokrát klesnout nenechají.
Avatar - beibej
23. 9. 2014 22:38
Re: Běžná soc verze
Junior byl v první gen. ve dvojce nic takového neexistuje. A kastlíky dokonce dva mají všechny dvojky bez ohledu na výbavu. Líší se jen tím že nejlacinější verze nemá tu horní uzavíratelnou. Viděl jsi někdy vůbec interiér dvojky? >:D
23. 9. 2014 22:45
Re: Běžná soc verze
Interiér dvojky jsem samozřejmě viděl stokrát. Já měl na mysli toto: [odkaz] , což je pochopitelně interiér jedničky Juniora.
Avatar - rimow11
23. 9. 2014 08:18
škoda
>:D hmlovky ako s tanku :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:27
Re: škoda
Už jsi viděl tank s mlhovkama? 8-s
Avatar - rimow11
23. 9. 2014 10:34
Re: škoda
nie ale tieto na fabii vyzeraju hrozne :-)
23. 9. 2014 11:07
Re: škoda
>:-[] :yes: Já akorát tank v mlze >:-[]
Avatar - skejpa
23. 9. 2014 08:28
Re: škoda
To aby ti víkendoví řidiči měli lepší možnost ti vypíchnout oči, když začne pršet třeba >:D
Avatar - dewill
23. 9. 2014 10:52
Re: škoda
Horší jsou řidiči SUV kteří se přiřítí zezadu a vypalujou mi xenonama díru do hlavy, stává se mi to podstatně častěji, než že by mě někdo oslnil zepředu. >:D
23. 9. 2014 11:10
Re: škoda
Znamená to snad, že jim překážíš v jízdě? Hele, já se klidně přiznám, že to taky občas dělám. Ostatně, kdo z vás ne? Když se dotáhnu na někoho před sebou, chvilku počkám, když nic, lehce bliknu a když ani potom nic, řeknu si jouda z vesnice jede do města a posvítím mu na cestu >:-[]
Avatar - BruceWayne
23. 9. 2014 11:28
Re: škoda
>:D Každý auto má snad vnitřní zrcadlo sklopný proti oslnění a ostatní samozatemňovací. Mě spíš se.rou joudové v mírným dešti s rozsvícenou zadní mlhou ... , tak proto blik blik a pak dálkový >:D
Avatar - dewill
23. 9. 2014 12:07
Re: škoda
To není o dálkových či potkávacích, spíš o výškovém rozdílu, prostě ty SUV mají světla v úrovni mojí hlavy, takže to světlo zezadu není příjemný ani se sklopeným zrcátkem.

Jinak problikávání považuju za prasárnu i na dálnici a mimo ní už vůbec. Samozřejmě mě taky občas vadí loudalové co jedou na 90 padesát, ale buď ho můžu bezpečně předjet, nebo to holt zkousnu, ale blikat nebo troubit je nejlepší cesta jak dědka vystresovat aby to někam napálil.
Avatar - Katikakus
23. 9. 2014 15:18
Re: škoda
No vidis a v silnicnim zakonu je pouziti svetelne houkacky = problikavani pri predjizdeni primo popsano.
Avatar - BruceWayne
23. 9. 2014 16:19
Re: škoda
Jednou jsem měl dostatek "času" a ploužil jsem se za dědkem v klobouku po městě. Děda v dobrým "rozmaru" zastavil na křižovatce na zelenou. Já doklouzal na mokrý silnici do jeho "zadku". On u Škochtle 105 ohnutý nárazník a já předek u Mazdy totál

;-\ Snažím se jezdit podle silničních pravidel, ale někdy to prostě nejde ... jako dnes Opět hňup ve Škochtli z hlavní odbočuje 2 minuty a nic nejelo v protisměru ... rozjezd na 30km a vytrvale , předjel jsem ho na plný .... Ano zvukový i světelný znamení se mají používat :-!
Avatar - skejpa
23. 9. 2014 16:29
Re: škoda
Já se většinou setkávám s opakem. Že je ta škodárna na maděru ale nová auta jsou většinou celkem OK, maximálně prasklej nárazník nebo když se blbě strefí, tak světla.
Avatar - BruceWayne
23. 9. 2014 16:54
Re: škoda
No, on tam měl ještě závěs na káru ;-\ já u 626 lampu a nárazník zničený ... blbě jsem ho trefil ....
23. 9. 2014 11:18
Re: škoda
schválne som prezrel minulé fotky, lebo som si nevšimol, že by mi vadili a fakt až teraz nasadili tú správnu veľkosť, takže odteraz nielen kufor, ale aj najväčšie hmlovky v triede. Asi dávajú rovnaké od supa po go. Nič moc.
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:22
Ze snímků,
kde jsou všechny tři generace jde jasně vidět, že to s fábií jde z kopce. ;-\
Rozbalit vlákno
17
Avatar - poterienko
23. 9. 2014 08:28
Re: Ze snímků,
Tak díky TSI by to s ní mělo jít i do kopce, ale neměl jsem tu čest se svézt.
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:31
Re: Ze snímků,
Pokud bude chodit rozvodová reťázka ako má. ;-) :-!
23. 9. 2014 08:34
Re: Ze snímků,
TSI už u nových modelů používá řemeny... Ani s řetězy už problémy nejsou (konkrétně od 2011KW45) Ukaž mi jediné auto potkané po tomto datu :-)
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:37
Re: Ze snímků,
To samozřejmě víme všichni.................. :-!
23. 9. 2014 08:38
Re: Ze snímků,
asi tak, pán kope do mrtvoly. Například vozidel BMW s motory N47 bylo potkaných daleko více a tam se nad tím nikdo nepozastavuje....
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:41
Re: Ze snímků,
To tady mám nejraději, padne vtip, nebo se řeší všeobecně známá věc, ale vyrojí se spousta stražcu. Doporučuji zapracovat na EQ.
23. 9. 2014 08:46
Re: Ze snímků,
..pouze uvádím věci na pravou míru....
23. 9. 2014 10:38
Re: Ze snímků,
Vtip znamená, že je to vtipný :-| A všeobecně známou věc, jak již název napovídá, všichni znají, není třeba ji tady v úplně každé diskusi světaznale vypustit jako WOW informaci... :no:
23. 9. 2014 11:13
Re: Ze snímků,
No všichni to zjevně neví... >:-[]
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:31
Re: Ze snímků,
2011 - rachtající řetěz a lhostejnost autorizovaného servisu i automobilky k řešení? Přijed se na jedno podívat....
23. 9. 2014 10:39
Re: Ze snímků,
Automobilka má na to svolávací akci, v tomto případě se jedná pouze o lhostejnost autoservisu - je třeba vyměnit servis, je to jen o lidech
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 10:59
Re: Ze snímků,
Zkoušel jsem to..... stejný efekt, jednou vyměnili, problém se opakuje, podle "expertýzy z MB" problém neexituje....... nezávisle na sobě mi potvrdili 3 technici z jiných servisů VW/Škoda , že motory jsou kazové i po této údajné modernizaci. A netýká se to jen 1.2, ale i 1,4 a jeden dokonce mluvil o častých návštěvách 1.8 Tsi...

Děkuji, ale mám vlastních zkušeností a podkladů pro toto tvrzení dost, pokud nezmění totálně koncepci rozvodového řetězu (Což snad řeší v O III), tak bych to nebral ani za 50% slevu. Rapid má třeba starý motor...
23. 9. 2014 11:11
Re: Ze snímků,
Jsou tam už řemeny, borče! >:D
Avatar - iudex
23. 9. 2014 08:49
Re: Ze snímků,
No to platí vo vzťahu 1. a 2. generácie, naopak trojka je dramatickým zlepšením oproti dvojke. Na druhej strane ten posun oproti jednotke by som dvojgeneračným nenazval, kľudne to mohlo nasledovať rovno po jednotke (to je ale čiastočne dané aj nadčasovosťou 1. gen).
Avatar - Uživatel_5340709
23. 9. 2014 08:53
Re: Ze snímků,
Taky si mohl Dirck Van Braekel odskočit a zavzpomínat na svoje začátky.
23. 9. 2014 20:54
Re: Ze snímků,
Trojkou sa otočili správnejším smerom. Niečo ešte chýba interiéru, tvarovo je to skok pozitívnym smerom, ale tie čierno-čierne plasty... Možno to naživo bude lepšie, ale z fotiek kričí lacnota. Chýba tam kúsok textilu alebo oživenia ak už nie niečím kontrastným, tak aspoň nejakým výraznejším prvkom v inom odtieni. Tá nepekná čierna dizajn interiéru úplne zabíja. Zvonka je nová Fabka vcelku šik, aj keď neviem, či to s tými hranami a už preberanou veľkosťou predných hmloviek predsa len neprehnali.
23. 9. 2014 11:11
Re: Ze snímků,
Čoveče, co ty nevyčteš z jednoho obrázku. Doporučuji si narovnat monitor >:-[]
Avatar - chup44
23. 9. 2014 08:24
Ach jo
Zo začiatku naozaj veľmi napínavé...Ale dobre,to vyzerá ako by to písal nejaký človek zo Škodovky a nie redaktor...Ale nato sme si už zvykli,nie ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2014 08:32
paráda
...moc se mi líbí a daleko více než třeba octavie III, tohle má fakt náboj. Podle mě nejhezčí fabie za ty generace. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
23. 9. 2014 08:34
PRVÉ DOJMY???
Priznám sa, že tomu nejako nerozumiem. Už je to nejaký ten piatok, čo tu boli dojmy z jázd s Fabiou III a po takej dobe je tu článok o prvých statických dojmoch? To akože predtým novinárov spustili z vrtuľníka do idúcej Fabie a auto nevideli, neohmatali si, nevyskúšali? V čom teda spočívajú terajšie prvé dojmy? Alebo vám logo prelepené páskou zabránilo vytvoriť si predtým názor na F III? 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ondore
23. 9. 2014 10:02
Re: PRVÉ DOJMY???
Tiež som to nepochopil - milión článkov o Fabii a teraz nasledujú "první statické dojmy"? To akože doterajšie adoračné články boli len masturbačné ódy plagátových kovwbojov nad rendermi? Chápal by som to pri diskutujúcich, ale že by to isté predvádzali samotní redaktori? To snáď nie.... 8-s
23. 9. 2014 11:16
Re: PRVÉ DOJMY???
Čtěte správně, nebo mezi řádky, jak chcete, toto jsou prostě první slkutečný fotky odmaskovaného auta. Ten článek, co zmiňuješ, to byla ještě předsériovka. Jinak samozřejmě logo přelepené páskou je málo.
Avatar - iudex
23. 9. 2014 08:40
Najkrajšia Fabia
Ale aby som len nevŕtal, k samotnej Fabii: vyzerá dobre, v top verzii dokonca výborne. Zvonku nemám žiadne výhrady, kombinácia farby, kolies a extras vytvára výborný celkový dojem, avšak i základné tvary sú tak vydarené, že by to malo fungovať aj v social edíciách na menších kolesách. Interiér je v plne tiež slušný, v základe bez navi a pod. to ale bude o dosť strohejšie, chudobnejšie; to je ale osud všetkých áut tohto segmentu, takže nič nezvyčajné.
Celkovo by som hodnotil na 1- (platí pre túto top verziu), čistú jednotku by som dal možno Fabii RS, ale tej sa nedočkáme.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ondore
23. 9. 2014 10:03
Re: Najkrajšia Fabia
Súhlas, správne nasvietená v ateliéri vyzerá podstatne lepšie ako dvojka, snáď reál nesklame.
23. 9. 2014 11:19
Re: Najkrajšia Fabia
"Správne nasvietená" vypadá i stará bába jako mladice, to už říkával můj děda >:-[]
23. 9. 2014 11:18
Re: Najkrajšia Fabia
Za tento příspěvěk máš ode mě :yes: Konstruktivní, k věci, dobrý čtení. :yes:
Avatar - iudex
23. 9. 2014 11:41
Re: Najkrajšia Fabia
;-) :yes:
23. 9. 2014 08:42
FIII u prodejců
U prodejců bude k vidění a jízdám- 2ks od 11.11.2014.. :-)
Rozbalit vlákno
3
23. 9. 2014 11:20
Re: FIII u prodejců
Znamená to, že každý prodejce bude mít dva kousky na svezení? A jsi si jistý tím datumem, že už 11.11.?
23. 9. 2014 14:17
Re: FIII u prodejců
Jeden kus na prodejně,druhý na jízdy.Ano,tento datum platí. :-)
23. 9. 2014 16:01
Re: FIII u prodejců
Děkuji za informaci. Škoda že je to úterý, to se tam dostanu až po práci.
23. 9. 2014 08:54
Dojezdy oken
Pane Mička.Zkoušel jste ovládání oken,jestli jsou tam dojezdy,jak u FII ? Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 08:56
Re: Dojezdy oken
Dobrý den,

rád bych, ale autu se po chvíli vybila baterka a oživili ji až na konci. Ten den jsme tam byli poslední, tak dostala zabrat...
23. 9. 2014 08:58
Nástrahy jazyka českého
Cituji pana Mičku: " Na první pohled působí vnější design promyšleně, neuměle a nesmírně vyváženě".
Tak by mě zajímalo, chce pan redaktor říci, že design není umělý nebo že zavání neumětelstvím ?
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 09:04
Re: Nástrahy jazyka českého
Dobrý den,

velmi jednoduše - auto zkrátka má všechno, co má mít, není přeplácané nebo nedej bože se zbytečnými fluidními záhyby. Něco jako když si mladý tuner pověsí nad zadní okno křídlo, které tam nemá co dělat, i když to už je extrém.
Avatar - grifith
23. 9. 2014 09:10
Re: Nástrahy jazyka českého
A je některé auto ze současné produkce třídy, jehož design působí nepromyšleně, uměle a nevyváženě? Chápu, že pohledů na vzhledovou stránku může být nekonečně mnoho, proto se ptám na Váš názor.
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 09:18
Re: Nástrahy jazyka českého
Popravdě? Nebude to ze třídy, ale Hyundai i30. Teď si to asi slíznu, ale jak jste sám řekl, takových pohledů může být mnoho. Nechci zase říkat, že každé auto musí být nutně Favorit, který je snad dělaný podle pravítka, ale zkrátka mám rád, když má design hlavu a patu.

Je to samozřejmě jenom můj názor, který tady ale chtě nechtě někomu pohne žlučí.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:23
Re: Nástrahy jazyka českého
s i 30 souhlasím ( To je ale C segment že? Grifith se ptal na třídu Fabie) .... Jenže v třídě Fabie určitě není největším fešákem a co se týká kvality interiéru (pokud je jako Rapid), tak to také nebude TOP třídy... nemám pravdu?
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 09:31
Re: Nástrahy jazyka českého
Těžko soudit, jako to bude v reálu, ale když si vzpomenu na další prototypy, které jsem mohl za dobu v ACZ vidět, kolikrát fakt nebyly dodělané, občas chyběly nějaké díly a podobně.

Fabia vypadá robustně a na to, že to byl jenom prototyp, tak byla skutečně kvalitně udělaná. Kdo ví, jkak to bude v reálu,ale předpokládám, že se kvalita lišit nebude.

Někdo tady psal, že je to plechařina, ale zkuste se kouknout jinde. Teď odbočím, ale loni jsem byl hodně překvapený, když jsem bouchnul dveřmu u Peugeotu 208 za půl milionu a znělo to jako u 15 let staré 106...
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:39
Re: Nástrahy jazyka českého
Já sem bouchl dveřma v Rapidu a znělo to stejně nevábně... Záleží s čím porovnáváte. Vím, že Fabia patří jistě k tomu lepšímu, jenže co si budem povídat, ta kvalita I. fabie, kde byla celá kabina z měkčených plastů, všechny místa zakryta látkou, nebo alespoň kobercem, jak v kufru, tak v kabině... to už tady dnes není. Maximálně si dáte kolenem o tvrdý plast na středovém sloupku ( A to mne irituje celým VW portfoliem, třeba u Tiguanu Highline za více než 1 milion Kč bych tohle nečekal)

Také mne zaráží časté poukazování na to, že třeba jiné automobilky mají ve zvyku "rozvrzaný" interiér. Mohl bych jmenovat spousty zástupců VW, které po 100 tisících KM vržou více, než kdejaký Renault z 90. let :-) Myslím, že je to o přístupu majitele.

Já osobně vidím jako nejhezčí B segment VW Polo, líbí se mi Ibiza, ale přijde mi, že v interiéru nestíhá (ten je hodně "levný") a dost mne příjemě překvapilo Clio a to nejen materiály, ale i jeho prostorností, já, jakožto člověk nemalého vzrůstu toto ocením. V 208 sem neseděl, ale v 2008 (která z ní vychází) ano, a zrovna nové Peugeoty alespoň v autosalonu vypadají interiérově velmi k světu. A hodnotit, co jak vydrží dnes nemužeme :-)
Avatar - Kubis001
23. 9. 2014 14:35
Re: Nástrahy jazyka českého
No jenom dotaz, jakým přístupem majitele se zajistí aby interiér nevrzal? To ho mám více leštit?
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 21:17
Re: Nástrahy jazyka českého
Vyhýbat se dírám, šetřit auto... nelítat po rozbité silnici, retardéry nepřelítnout ve velké rychlosti a tak..
Avatar - Ji/Ri
23. 9. 2014 14:58
Re: Nástrahy jazyka českého
s vrzotem souhlas. Moje 14tiletá 607 nevrže a po těch samých úkonech Passaty vržou. 508,308 nevržou - golf vrže. Si nevybereš.... Je to jedna bída....
23. 9. 2014 11:24
Re: Nástrahy jazyka českého
>:-[] :yes:
23. 9. 2014 15:31
Re: Nástrahy jazyka českého
Proboha jaký prototyp? Jde o auto na focení. To není auto, které vypadne z linky. To auto se ještě alespoň 14 dní dodělávalo, aby vše perfektně sedělo,lícovalo. Stejně tak se dělají i výstavy, auta na prezentace, novinářská auta. Podle těchto aut nebude nikdo normální hodnotit kvalitu zpracování. Stejně tak bouchání dveřmi je k ničemu. Udělat ten správný zvuk není problém, ale je to úplně k ničemu. Zvuk bouchnutí nic nevypovídá o tom, zda to bude časem vrzat nebo rachotit. Zvuk bouchnutí je JEN o VNÍMANÉ kvalitě. Se skutečnou kvalitou to nemá nic společného.
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 23:12
Re: Nástrahy jazyka českého
Možná máte pravdu, ale zatím máme v ruce jen to, jak auto poprvé vypadalo a "znělo" v reálu. Na více si ještě chvíli počkáme, v tuto chvíli ale nelze říct, že to takhle ve skutečnosti nebude také :-)
Avatar - grifith
23. 9. 2014 09:38
Re: Nástrahy jazyka českého
Ono ve třídě těch ošklivek mnoho nebude, snad bych jen se slzou v oku vypíchnul pro mě nepříliš povedený další facelift Fiatu Punto...
Avatar - grifith
23. 9. 2014 09:37
Re: Nástrahy jazyka českého
Já určitě nebudu ten, který bude někoho "peskovat" za to, jaké auto se mu líbí, jelikož osobně mám ve škatulce oblíbenosti a hezkých zajímavých tvarů takové vozy, které jsou většině populace silně proti srsti. i30 je auto relativně kontroverzních tvarů, mě se líbí a nemám s ním problém, jestli bude právě tento design dlouhověký si nemyslím, ale o to zjevně zatím korejcům nejde a to se mi líbí. Někdo potřebuje vidět návaznost na linii předchůdců a někdo s další generací vstupuje do nových vod.

Díky, a zasloužíte :yes: jako nejkomunikativnější člen redakce.
23. 9. 2014 11:23
Re: Nástrahy jazyka českého
Jak jste v tom svém předchozím příspěvku použil slovo fluidní, bylo mi jasné že to míří na Hyundai. >:-[] S vaším názorem na i30 souhlasím.
23. 9. 2014 09:24
Re: Nástrahy jazyka českého
Já jsem pochopil, jak jste to myslel. Pouze jsem upozornil na kouzlo jazyka českého, kdy význam slova "neuměle" lze chápat různě :-)
23. 9. 2014 12:09
Re: Nástrahy jazyka českého
Pane redaktore, slovo "neumělý" má v češtině tento význam - dle Slovníku spisovné češtiny:
neumělý příd.
1. kt. není cvičen v něčem: neumělý zpěvák neškolený; nakreslit neumělou rukou neobratnou
2. svědčící o tom: neumělý pokus diletantský
3. primitivní
4: neumělý nástroj;

Takže, co jste vlastně chtěl říct? Asi "nevyumělkovaný" ...? Tolik k nástrahám češtiny.

Pokud jde o rozdíly mezi konstruktivistickým a bionickým designem,vidím, že na ně máte svůj, rovněž svérázný názor. Jistěže do kubizujícího stylu Kabaňovy party žádné plavné bionické křivky nepatří - ty patří na fordy, hyundaie, mazdy a jiné značky,které se hlásí k té druhé škole.
23. 9. 2014 15:09
Re: Nástrahy jazyka českého
Heh...a co fluidní záhyby třeba u mercedesu? Svým způsobem je to světový trend, nejen v evropě se prodávají auta.Co je zbytečné a nebo není zbytečné, nechte pane Myčka na zákaznících, ti kupují a to co píšete jen Váš názor, nikoli pravda.Co se líbí Vám, nemusí se líbit druhému, takže tuneřinu bych vynechal

Máte rád , když ma design hlavu a patu a působí promyšleně.No tohle by chtělo definovat přesněji.Vy jste zřejmě hodně četl místního Guru GTI, který přesně taky věděl co je dobré a co zcela mimo,ačkoli to lidé kupují.Respektuji to co se Vám líbí, ale jak se říka vocamcaď, pocamcaď, taky bych mohl říci, že u škody nedokáží nic vymyslet....Jinak mě osobně Fabia přijde moc "dokulata", mám raději ostřejší tvary, ale počkám na živo..
Avatar - Emel
23. 9. 2014 15:14
Re: Nástrahy jazyka českého
Ostřejší tvary... jako například co?

Někde se teď objevily reálné fotky FIII a skoro jsem si říkal, jestli ten zadek není přiostřený až moc. Fakt mě nenapadá jiné auto v segmentu, které by bylo tak hranaté... Clio a 208 jsou vyloženě do kulata, Fiesta a Ibiza vzadu nakonec taky...
23. 9. 2014 20:11
Re: Nástrahy jazyka českého
No, přiznám se, že mi přeci jen jeden detail na autě přebývá. Ostatně jako na všech nových Škodovkách. Je to ten divný, strašný a odporný trojúhelníkový záhyb (ano, není fluidní, ale pěkně škodovácky podle pravítka) mezi světly a výkem kufru.
Ale aspoň nějaký pěkný, leč zbytečný, detail by Fabii neuškodil.
Avatar - nalimer
23. 9. 2014 09:05
plasty jsou síce tvrdé...
Kurňa, ak toto napíše nejaký "recenzent", tak ja idem do kolien.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:08
Klid v soudní síni!
To máme zase poprask, co? >:D

Novináři nadšení, přísně utajovano, stokrát omleto v článku.... Já jen, že tahle přísně utajená Fabie III se bezostyšně prohání už pár týdnu nezamaskovaná po silnicích kolem MB a dokonce i v Praze ;)

Ano, je hezká, přesně taková, jaká ja nafocená, to znamená v TOP výbavě na 17" kolech a v metalíze. Viděl sem obdobnou červenou, hezké auto, ale nic extra.

Také sem měl tu "čest" s obyčejnou modrou na plechu na nejobvyklejší testovací silnici (R10). Poprvé jsem ji v provozu vůbec neregistroval, přišla mi jako Fabie I. generace... orpavdu návrat ke kořenům, až po chvíli sem poznal, že se jedná o tuto III Fabii. Je to uplně obyčejné auto, žádné dizajnové extra specialitky.... Polo v základu mi přijde hezčí, stejně tak jak už jsem psal mockrát, i to Clio vypadá zajímavěji. Nicméně mi nepřišla už tak úzká jako II.

V plné náloži to bude pohledné auto na městský a příměsttský provoz, zbytek "šedé" produkce se nebude lišit... ostatně jako u všech Škodovek :-) Neřikam, že je to špatně...

Interiér alá Rapid? No, tak to už na vrchol třídy nedosáhne, že? .. Fabie I byla kvalitou na vrcholu své třídy (nedávné svezení v pofaceliftované verzi mne v tom opět utvrdilo, kam se hrabe plast v Rapidu), Fabie II nebyla v interiéru špatná, ale bohužel více plastová ( Ambiente vs Ambition, střední výbavy), levné verze nehodnotím. Někdo psal, že III na tom má být hůře co se plastů a kvality týče, než II, potom vidím jasny pokles.

Suma sumárum, těšim se na kombik, tam by mohly proporce fungovat, ceny po čase spadnou a jako druhé auto do rodiny, pro manželku, proč ne?:) Polo v tomto segmentu spí, Ibiza dosluhuje....

Celkově je to určitě auto, co nezklame, ale netrhá žíly :-) Prostě Fabie :-)
Rozbalit vlákno
4
23. 9. 2014 11:21
Re: Klid v soudní síni!
Suhlas. Interier Fabie I bol co sa materialov a spracovania tyka naozaj na vrchole svojej triedy. Vrchny diel pristrojovej dosky zo slushu vtedy asi nemalo ziadne auto. Podobne aj dverove vyplne, ktore boli mimochodom ine pre Classic a ine pre Ambiente a Elegance. Mali oddeleny podokenny profil, latkovy inzert a verzia elegance makcenu laktovu opierku...

[odkaz]

Sice designovo ziaden trhak, ale taka nadcasova klasika. Dokonca aj motoricky to bolo zaujimave. Najvacsi benzinovy motor bol dvojliter, sice ziaden high tech, ale poctivych 85kW a na druhej strane diesel 1.9 96kW...

Proste Skoda sa chcela presadit hlavne kvalitou a dielenskym spracovanim na trhu, ako to dnes vidime napriklad pri znackach Hyundai a Kia. Plus celkom podareny design, hlavne pre kratku verziu a kombik. Nevyhoda bol ta, ze Fabia bola mensia ako Felicia.

Zaraza ma, ze vnutorne rozmery novej Fabie III napriek vonkajsej sirke zvacsenej o 9cm sa neprejavili na vnutornej sirke a vobec celkovo nezodpovedaju trendu Skodovky.

To zlacnovanie je vseobecny trend pri novych Skodovkach, tak nemoze samozrejme obist ani novu Fabiu. Na druhej strane sa zlepsuje aspon design, ked uz kvalita materialov ide dole a to kompenzuje celkovy dojem.

A ano, Fabia je male rodinne auto stavane skor na rozum, ako srdce.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 11:38
Re: Klid v soudní síni!
Přesně jak si napsal, Škodovka se snažila bojovat kvalitou, tento boj vyhrála a lidé ji začali brát vážně, dokonce u nás jako modlu. Proto mne pořád irituje to, že dost fanoušků zůstalo zamrzlých v těchto dobách a nedívají se na tyto kvality v kontextu doby a konkurence i dnes. Nemužu chválit něco, co už dávno není pravda a přivírat obě oči nad některými věcmi, když u ostatních automobilek za to na určitém modelu nenchám "nit suchou"

Nemám nic proti Škodě, ani Fabii, patří mezi to lepší ve svém segmentu, ale neni to žádné nadpřirozeně krásné a bezchybné vozidlo. Mám rád objektivní kritiku, ne zaujatost :-)

Ty motory v minulých verzích byly ale v kontextu té doby. Dnes ti benzín končí na 81kw, ale s turbem a z jednadvojky, troufnu si říct, že to pojede lépe a za míň, než stařičká 2.0 8v. Naftová neRS verze končila taktéž na 100 koních (74Kw 1.9Tdi), ten motor s autem hýbal skvěle, ale nedostatky v podobně těžkého předku a rychlejšího opotřebení díky vysoké váze se Fabii nevyhly. Takovýmto autem dnes pořád dokážeš vytřít zrak nejedné Oktávce :-) Nicméně na to má Škodovka odpověď ve formě 1.4Tdi 77kw. Nejsem si jist na sto procent, ale mimo objemu parametrama odpovídá té 1.9 74KW ( výkon, kroutící moment) a navíc bude lehčí.

Motory bych si vybral asi 1.2TSI 66kw, jenže bych nesmutnil, protože Škodovka určitě časem nějaké motorizace doplní :-)
23. 9. 2014 12:04
Re: Klid v soudní síni!
Presne ako pises. Skodovka vybojovala svoju poziciu a postupne ju zacina opustat, lebo to iste ako ona robia dnes ine automobilky. Ked sme napriklad porovnavali vsetky plastove diely/obklady v interieri Fabie I a vtedy velmi oblubenemu a designovo velmi podarenemu P 206, mala Fabia o 7 plastovych obkladov viac, ako Peugeot. To je obrovsky cenovy rozdiel, co sa tyka naradia, ale aj samotneho materialu. P 206 sa predaval v Europe vynikajucu, lebo mal vydareny design. Nikto nehladel uz na kvalitu ci uz spracovania, alebo materialov. Ale Fabia sa potrebovala presadit v EU ako solidne auto.

Nad motorizaciami nesmutim. Skusal som v rapide zakladnu 1.2TSI 63kW a ten motor bol celkom postacujuci. Samozrejme nova 1.2TSI s 81kW musi autom hybat trocha lepsie a hlavne ma sestupnovu prevodovku. Pisu, ze casom sa zrejme objavi aj 1.4TSI, co by mohlo byt take juniorske RS-o. Nejakych 103kW, alebo nebodaj 110kW by tym tonovym autom uz pekne zahybalo. Urcite aj ta 77kW 1.4 TDI bude slusny motor, ale objem asi nicim nenahradis. na druhej strane je asi 1.4 daleko vhodnejsi motor pre tento segment aut, hlavne ked ma hlinikovy blok a teda podstatne znizuje zatazenie prednej napravy.

FIII to v sucasnej konkurencii novych auta ako i20, Mazda 2, Corsa, Fiesta...nebude mat lahke, ale ma svojich skalnych fanusikov, ci uz firemnych, alebo sukromnych, ktori podrzia predaje. Ved v nemecku je Fabia stale medzi 10 najpredavanejsimi autami medzi sukromnymi osobami.
23. 9. 2014 09:11
Větší šířka interiéru - haha
Jak je to tedy s tou šířkou interiéru - podle dat v tabulce sice auto vnější šířkou narostlo, ale podle měření (FIII 1370/1370 vs. FII 1400/1380) je unvnitř ve finále užší než ultraúzká předešlá generace. To je nějaké divné, ne? Ta mediální masáž slibovala auto široké pomalu "přes dva pruhy" :-) No jen dodám, že dle dat z vašich recenzí je šířka, ve své době nejlacinějšího auta v ČR, Renaultu Thalia 1380/1340. Takže jen tak dál, Škoda opět zabodovala se vzdušným a prostorným interiérem!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 09:13
Bezvadná
Zdá se, že škodovky jsou bez chyb, alespoň podle zdejších "testů". Člověk by od dobrého novináře čekal reálné zhodnocení auta, ale zatím jen pořád dokola adorace.A tenhle článek, jak píše iudex- jaký má význam po předchozích jízdách? První kapitola- představení tajné jak Areál 51,ale máme video, i když se "prý" nesmělo fotit- trapné...
Dnes podlézavá bída :no:
Rozbalit vlákno
8
23. 9. 2014 11:27
Re: Bezvadná
Evidentně jsi nic nepochopil :no:
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 12:12
Re: Bezvadná
Aspoň, že je tady někdo jako ty, kdo rozumí všemu a vysvětlí to ostatním méně chápavým.
23. 9. 2014 12:42
Re: Bezvadná
Nevím, jak jsi došel k závěru, že já všemu rozumím. Vůbec ne, vyjadřuju se jenom k tomu co vím a dokážu ocenit informace od druhých a nechat se i poučit. A hlavně zbytečně nerejpám a nepíšu sprostě, což doufám při své velikosti nevstáhneš na sebe >:D
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 14:58
Re: Bezvadná
Klidně oceňuj info a nech se poučit. Já jsem vcelku slušně napsal, že se mi článek moc nelíbí a proč.Když máš potřebu mi napsat, že jsem to vůbec nepochopil, tvoje věc. Já mám pocit, že občas nechápeš ty.Co vidím- kdo chválí Fabku, tomu cítíš potřebu vyjádřit podporu, kdo ne- tomu to musíš "vysvětlit", a pak tady máš ze 130 příspěvků čtvrtinu svých.
23. 9. 2014 16:29
Re: Bezvadná
Neberu ti tvůj názor, ostatně každý máme na ten svůj plné právo. Jak tady nedávno někdo napsal: 100 lidí = 100 názorů.

A ano, máš pravdu, sympatizuji s těmi, kteří Fabii fandí (jsem patriot, nezastírám) a naopak se mi ježí chlupy z těch, co už dopředu to auto odsuzují. A přitom ho ještě ani na živo neviděli, ani v něm neseděli, ani v něm nejeli, ale už teď vědí, že je to ten největší * co kdy z Boleslavi vyjede. Přeháním trochu, ale sám diskuze čteš, tak to musíš vidět a uznat.

Nedávno jsem tady jednomu takovýmu "borcovi" radil, ať jde a nějaký auto nakreslí a ostatní že mu pak jeho dílo ohodnotí a po právu zkritizují. Jestli se mi fakt něco nelíbí, tak jak jsou někteří zdejší diskutéři lepší designéři než Kabaň. Nad klávesnicí je v tomto ohledu každý generál.
23. 9. 2014 12:44
Re: Bezvadná
Jak od nich chceš reálné zhodnocení auta, když ho zatím sotva viděli. Mě spíš udivuje, že konkurence dneska mlčí jako zařezaná, na to se tady obvykle nepoukazuje. Za mě tedy pane Mičko máte :yes: :yes: :yes:
23. 9. 2014 14:56
Re: Bezvadná
Konkurencia mlci? a v com?
Alebo cakas, ze usporiadaju prostestnu akciu proti spusteniu vyroby Fabie?
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 15:02
Re: Bezvadná
Zatím ho sotva viděli- no oni s ním nedávno i jeli.Tím "reálné zhodnocení auta" myslím- klady i nedostatky. Fandění domácí značce je sympatický, ale mě to přijde už trochu dost.Možná trochu jako strach, že když nebudu dostatečně chválit, příště mě nepozvou.
Avatar - iudex
23. 9. 2014 09:25
OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Sorry za off-topic, ale možno by aj tunajšia redakcia mohla spomenúť, ako jej zástupca (Ondro Chamilla) spolu s ďalšími známymi českými autonovinármi (J. Červenka, Koubek, Kottás) driftovali na MX-5 proti slovenským novinárom vedeným Rasťom Chválom: [odkaz]
:-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 09:32
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Nevíš, kterej z našich tam byl dobrej? Nevšiml jsem si na videu české tabulky.
Avatar - iudex
23. 9. 2014 09:46
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Ani ja, ale spomínajú sa tam šikovní mladí, tak možno práve "náš" ACZ redaktor O. Chamilla. ;-) Najlepšie, keby sám napísal, aké to bolo.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 10:01
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Já tipuju spíš Honzu Koubka, má miatu doma, no to je jedno, ale pěkná akce.Čest poraženým ;-)
23. 9. 2014 19:03
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
V celkovém pořadí bylo
Chamillla 1. (auto.cz)
Červenka 2. (autorevue.cz)
Koubek 4. (stream.cz)
Kotlas 8. (autoweb.cz)
Maršál 10. (noname)
23. 9. 2014 19:15
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Jen malinko opravím, na druhém místě sice byl Červenka, ale Honza, tedy ten ze Speedu :-)
23. 9. 2014 19:21
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Tak to pardon a gratuluji. :-)
23. 9. 2014 19:22
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Připojuji se :yes:
23. 9. 2014 19:21
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Chamilla jako že vyhrál? Tak to gratuluji k výhře a redakci Auto.cz za to, že získala takového driftera. Těším se na nějaký další pořádný drift test >:-[]
23. 9. 2014 20:08
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Jj, rozdílem třídy. ;-)
23. 9. 2014 09:55
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Doufám, že se Rasťo před akcí podíval na své instruktážní video kolik točit volantem do zatáčky a potrénoval.
Avatar - Ondore
23. 9. 2014 10:09
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Obávam sa, že Rasťo bol nehrajúci kapitán, nebolo by fér postaviť ho proti novinárom ;-)
Avatar - iudex
23. 9. 2014 10:28
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Prečo? V relácii Garáž na SME pravidelne jazdí proti Honzovi Koubkovi a sú si vyrovnanými súpermi.
Inak na rozdiel od českých redaktorov, ktorých som poznal skoro všetkých, mi tie slovenské mená nič nehovorili, neviem, z akých redakcií boli.
Avatar - Ondore
23. 9. 2014 10:36
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Viem a Honzu by som tipoval ako nehrajúceho kapitána za CZ team ;-)
23. 9. 2014 12:32
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Všimol som si tam Maja Čabáka z topspeed.sk
23. 9. 2014 18:47
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Ahoj všichni,

z této akce samozřejmě ještě článek bude, čekáme ale na video přímo od týmu Mazdy, bez něj by to bylo poloviční. Jinak kapitáni byli Rasťo s Kubou Rejlkem, ti však nejezdili. V českém týmu se mnou byl kromě již jmenovaných taky Adam Maršál z Maximu, ten ale do té doby nedriftoval, tak se to ještě učil :-) Česká tabulka se dá najít, ale ačkoliv je to tristní, tak mi sem nešel vložit odkaz a nevím, jak na to >:D
23. 9. 2014 19:22
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
A kdy to asi tak bude, pane Chamillo? Rád bych si totiž početl váš text a podíval se na video. Těším se. :yes:
Avatar - Ondore
23. 9. 2014 21:47
Re: OT: Chamilla a spol. driftuje proti Chválovi a spol.
Už ochutnávka z Rasťovho videa vyzerá lákavo, tešíme sa na článok + video a gratulujem k výbornému umiestneniu ;-)
Avatar - Wolfsteen
23. 9. 2014 09:32
Výbava a vzhled
Takhle to auto samozřejmě nevypadá špatně, když je v top výbavě. Otázka je, jak bude vypadat ve verzi "cena již od" s 14" plecháči, bez LED světel a v nějaké základní barvě...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:34
Re: Výbava a vzhled
Jako Fabia I :-! Už jsem to potkal :-)
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 11:38
Re: Výbava a vzhled
Praha-MB R10. Viz můj příspěvek výše :-)
23. 9. 2014 15:58
Re: Výbava a vzhled
Bydlím také na zmiňované trase - konkrétně Brandýs nad Labem. U nás na sjezdu se dost často otáčejí a mastí zpátky do Boleslavi.
23. 9. 2014 09:44
At mi nekdo prozradi
kde ja fabia umele degradovana vuci Polu, protoze vsichni vite, ze koncern by nepripustil, aby byla Fabia lepsi Pola. Mozna materialy? Podvozek a motory budou stejny, nenapada me moc kde jinde se da setrit, jinak za me se mi to auto docela libi...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 09:48
No...
Výrobce si mohl odpustit ty samoúčelné náznaky mělkých kelímků okolo přístrojů, napravit ergonomicko chybné položení čísel na tachometru a otáčkoměru a přizpůsobit je sesterským automobilkám SEAT a VW, které je mají normálně. Jinak vypadá interiér vozu OK. Na "tvrdé" plasty jsem si ještě nesáhnul a jen život ukáže, zda v praxi netrpí sklonem k nehezkým škrábancům. Je dobře, že výrobce pochopil správně výraz ruční brzda a nenahrazuje ji dražším a méně spolehlivým instrumentem s elektromotorem a navijákem. Věnec volantu je v místech "za deset minut dvě" až příliš hypertrofovaný a menším dlaním našich nejnějžích polovin to asi bude dělat potíže. Méně může být někdy více! Velkoplošné zadní skupinové svítilny jsou přespříliš protažené do boků a jejich velikost opticky nesedí k velikosti pontonu tohoto malého vozu. Kabáňův podpis ve "zlomeném plechu" zadního čela se mi osobně nelíbí na všech současných vozech z Mladé Boleslavi, ale uznávám, že může jít o subjektivní názor. Použitá kola by měla mít menší ráfek a vyšší profil pneumatiky - určitě by se to příznivě projevilo nejen na jízdním komfortu, ale také na životnosti nkterých podvozkových skupin. Mnohopaprskové hliníkové ráfky na fotografiích se budou hodně špinit a špatně čistit, lepší jsou klasické 5-ti paprskové hliníkové ráfky. Nemožnost sklopit sedák zadního sedadla a teprve potom opěradlo, což by přineslo vyrovnání ložné plochy je sice běžné u hatchbacku, ale v případě, že tohle nešťastné řešení bude zachováno i u verze kombi, potom to není možné označit jinak, než jako hrubý faul výrobce na kupujícím a zákazníci by si to neměli nechat líbit! BTW: ten mužíček na fotkách, demonstrující prostor na kolena v zadní řadě sedadel, měří kolik? Odhaduji tak 171cm. My, kteří měříme 190cm a více asi budeme mít na vnitřní rozměry nové Fabie trochu jiný názor... Nakonec to nejdůležitější: ideálním motorem pro tento vůz je 1,6 TDI! Tedy motor, který je pro Octavii už poněkud slabý. Nejsem schopen pochopit, proč (zatím?) nebude na trhu nabízena varianta Fabia III s tímto motorem? ;-\ Odpoví na to někdo fundovaný?

Další poznatky sdělím, až si tohle auto někde půjčím na víkend.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 09:56
Re: No...
Teda, to čumim Ádo, když chceš, tak to jde >:D

Pokud vím, tak vyjma Superbu nelze do roviny s kufrem sklopit sedačky ani u Oktávie, nešlo to ani u II. generace, takže předpokládám, že Fabie na tom nebude jinak ani v provedení kombi.

Kola jsou hezká a pro krásu se trpí, sám mám ještě vícepaprsková kola a čistit je to za trest... takže pokud chceš parádu, musíš se snažit.

Nejsem fundovaný, ale souhlasím, že 1.6 TDI chybí jako vrchol. Určitě to nebudou kupovat mladé rodiny, ani moc soukromníci, ale do firem se jistě prodá, když se prodávala do teď, nebo dříve 1.9TDI. Takto velký motor s malým autem jako je Fabie slušně cvičí, snad bude nalazen adekvátně i podvozek a brzdy, což třeba u obyčejných Fabiích nebylo uplně vychytáno. Těžký a silný motor - pak na nerovonstech auto skákalo a drncalo, nehledě na problémy technické s tím spojené opotřebení :-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 10:01
Re: No...
Já jsem ke všem vozům upřímný. I k tomu svému - viz mojeauto. Jen mi mrzí ten překlep, který jsem již nestačil opravit, to "našich něžnějších polovin"..

Jinak 1,6TDI je zcela jistě lehčí, než 1,9TDI u dosavadních Fabií, které s tím neměly problém. Naopak - takový motor jim slušel. Na nerovnostech takový vůz skáče a drncá zejména tehdy, pokud má pod kapotou nevhodný benzínový "motorček", dobrý tak do motokáry, nebo sekačky na trávu :-!
Avatar - Ozzman
23. 9. 2014 10:11
Re: No...
No já teda s 1.9Tdi jel a vyjma jízdních vlastností motoru (zátah, síla a spotřeba) to auto bylo znatelně těžší na předek, než třeba 1.4 16V.

Na předjíždění a rovnou silnici je to super, ale na rozbité okrsce, nebo ve městě je to auto prostě těžké na předek, nekomfortní. U větších aut typu Passat či Superb tohle tak nezpozoruješ. Proto ta 1.4Tdi o stejné výkonu 77kw může jezdit solidně, ale nechme se překvapit.
Avatar - iudex
23. 9. 2014 10:22
Re: No...
K poslednej vete: je to presne naopak, ak prednú nápravu zaťažuje ľahší motor, je jednoduchšie naladiť ju; problém je to naopak u ťažších naftových motorov, kde v snahe zachovať dynamiku a ovládateľnosť sa často musí siahnuť k tvrdším pružinám a celkovo tuhšiemu setupu, takže skôr bude poskakovať a drncať 1,6TDI, než 1,2TSI. A ten "motorček do kosačky" s 81 kW a šesťkvaltom bude s Fabiou cvičiť viac než slušne; už v Rapide je 77 kW verzia veľmi živá; v ľahšej Fabii, navyše s vyšším výkonom to bude malé žihadlo. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 13:34
Re: No...
Stále to ovšem zůstává benzínovým motorčekem. Je pravda, že s auty této velikosti normálně nejezdím, ale třeba když jsem jednou jako náhradní vůz dostal benzínového Golfa, byl jsem šokován tím, jak špatně se s ním kvůli lehkému předku jede :no:

Ale tahle diskuse je o něčem jiném ;-)
Avatar - iudex
23. 9. 2014 13:43
Re: No...
No to by ma zaujímalo, čo Ťa tak negatívne šokovalo na jazdných vlastnostiach Golfa TSI, skús sa rozpísať viac.
Avatar - iudex
23. 9. 2014 10:02
Re: No...
Až na klasiku v podobe dízla prekvapivo vecné poznámky. Tiež súhlasím s názorom na otočené číslice na rýchlomeri a otáčkomeri, to je len taká samoúčelná snaha o odlišnosť, ale bohužiaľ užívateľsky absolútne nevhodná. Redaktor na fotkách evidentne nemá Mičkovu výšku, to je jasné a bez uvedenia jeho výšky jeho mávanie metrom pred kolenami nemá výpovednú hodnotu. Nemožnosť sklopiť sedáky je tiež ergonomické faux-pas, pri malom hatchi je každý centimeter dobrý.
Každopádne zastávam názor, že najvhodnejší pre Fabiu bude motor 1,2TSI: rovnaká spotreba ako trojvalce, avšak neporovnateľne lepšia dynamika (výkonový rozdiel 55 a 66 kW možno nie je dramatický, ale krútiak 95 Nm vs. 160 Nm je obrovský rozdiel). Len škoda, že v článku nie je údaj o zrýchlení, ten povie o očakávanej dynamike viac, ako maximálka.
23. 9. 2014 10:03
Re: No...
Prostorové poměry pro 190cm človíčka máš na videu.
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 10:19
Re: No...
Ano, ale moc mne to nepřesvědčilo. Vpředu si dotyčný sedl za volant s pokrčenýma rukama a tedy zcela jistě nikoli v pozici optimální pro řízení (správné je to tak, že pokud položíme ruce na horní část věnce volantu, mají být nenásilně natažené). Sedadlo by tedy bylo zapotřebí posunout trochu dozadu, nebo více sklopit opěradlo. Ale i v této pozici má figurant vzadu evidentně málo místa. Kolena se mu tam sice vejdou, ale rukama může řidiči utírat nos a ani se přitom nemusí předklonit. Cestování vzadu na vzdálenosti delší, než 50km bude pro člověka mého vzrůstu tedy spíše utrpením. Což o to, podobné rozměry mají i jiné vozy a některé jsou na tom ještě hůř (nechci teď ukazovat prstem), ale otvírá to otázku, kde se projevilo to avizované zvětšení rozvoru proti Fabii předchozí generace?
Avatar - iudex
23. 9. 2014 10:25
Re: No...
Ale čakať od auta segmentu B, že 190 cm človek si pohodlne sadne za seba, je prinajmenšom naivné. Mám 193 cm a pohodlne si sadnem za seba až od strednej triedy vyššie (aj to iba mainstreamovej typu Mondeo, nie A4 a spol.).
23. 9. 2014 11:41
Re: No...
V A4 vzadu to bývala velká bída >:-[]
23. 9. 2014 11:39
Re: No...
k volantu: správný posaz je tak, že natáhneš ruku dopředu a zápěstí ti samovolně přepadne přes věnec. Doufám, že mi rozumíš >:D
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 13:49
Re: No...
To zcela jistě ne! Když volně položíš ruku na horní část věnce volantu, měl bys mít ten věnec právě v dlani. Pokud tě to někdo učil jinak, je to špatně. Doporučuji se podívat, jak drží volant jezdci rallye.

Je ovšem pravda, že dnešní mladoši se učí držet volant špatně - namísto "za deset minut dvě" spíše "třičtvrtě na tři", což sice dává více prostoru pro vystřelení airbagu, ale zároveň se tak vůz hůře ovládá v krizových situacích, kdy je třeba rychle zareagovat a nasměrovat vůz jinam a navíc je ta pozice mnohem více únavná, což vede k tomu, že při delší jízdě řidiče bolí záda a volant drží všelijak jednou rukou, což je ještě mnohem horší, než cokoli jiného. :-!
Avatar - Emel
23. 9. 2014 13:55
Re: No...
Může to být individuální, ale právě ve WRC se obvykle jezdí na krátké ruce:

[odkaz]

Jeden citát z toho, jaké instrukce obvykle dávají profíci:
Dříve, než nás organizátoři Škoda Motorsport & Safety Driving Experience pustili za volant ostrých Octavií, bylo třeba názorně předvést nejzákladnější úkon – najít správnou pozici za volantem. Základem je nastavit opěradlo řidičova sedadla do co nejkolmější polohy, samotné sedadlo posunout tak, aby byly nohy lehce přikrčeny a předloktí se zároveň dotýkalo nejvrchnějšího bodu volantu. Také jeho správné držení je velmi důležité – levá ruka na devítku, pravá na trojku (jako na ciferníku hodinek) a palce nechat na čelní ploše věnce. Díky tomu v případě nárazu nejde k jejich frakturám.
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 14:10
Re: No...
Jenže něco jiného je odjet pár ostrých koleček a jet třeba z Plzně do Ostravy a zpátky. :-!
Avatar - Emel
23. 9. 2014 14:15
Re: No...
No promiň, ale jezdce rallye jsi jako argument vytáhl ty.

Ideální držení volantu z pohledu ovládání auta je na kratší ruce v pozici tři čtvrtě na tři. Pokud si kvůli pohodlí dáš sedačku dál a držíš volant jednou rukou, tak samozřejmě můžeš, ale nedělej tu ostatním přednášku o tom, že jsou jejich návyky špatné.
23. 9. 2014 16:52
Re: No...
Já se tedy opakovaně setkal se zápěstími na vrchu volantu a rameny opřenými. Kdybys ruce natáhl úplně (ramena už by nebyla v kontaktu s opěradlem), věnec by byl někde pod předloktím. Ale o ramenou se tu nic nepíše.
23. 9. 2014 16:47
Re: No...
Hůře ovládá? Když držíš volant na 9-3, tak máš naopak větší rozsah pohybu bez přehmatu.
23. 9. 2014 19:32
Re: No...
Nemůžu souhlasit. Já držím volant ve "třičtvrtě na tři", učili mě to tak v autoškole a považuju to za správnější než dřívější "za deset dvě". Aka kvůli airbagu, ale primárně kvůli tomu, že tak máš mnohem větší, resp. vůbec největší rozsah rukou při zatáčení. Zkus si to někde na parkovišti, jeden i druhý způsob, jistě mi pak dáš za pravdu.
23. 9. 2014 11:35
Re: No...
Klobouk dolů, dneska jsi se překonal >:-[] :yes:
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 13:53
Re: No...
Vůbec ne. Můj postoj k autům je vyvážený. Proto vím, že nejhoršími vozy na trhu jsou kreatury od rendlíku. Pro objektivní popis jejich nedostatků by mi nestačila celá stránka. A ve svém příspěvku výše uvádím slabiny nové Fabie tak, jak je vidím. Pozitivní věci (kterých je tam více, než slabin) není třeba komentovat. :-!
23. 9. 2014 11:36
Re: No...
to 1.6 TDI: tam budou hrát určitě roli flotilové emise...
23. 9. 2014 12:20
Re: No...
Máš pravdu, FIII se moc nepovedla, naštěstí tu brzo bude nový Hyundai i20:
[odkaz]
s 1,4 CRDi to nebude špatné vozítko..
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 14:02
Re: No...
No prohlédnul jsem si to. Nová i20 vypadá zvenku korejsky :no: zejména zadek se nepovedl. Plusem proti nové Fabii jsou přístroje bez kelímků a se správně umístěnými čísly. Zároveň je ale také vidět, že cestující vzadu budou mít méně místa, než ve Fabii :no: Více z toho reklamního videa vidět není. Diesel 1,4 litru je opět nedostatečně malý.
Avatar - MichalSVK
23. 9. 2014 09:57
Porovnanie prístupu
[odkaz]

PS. bubny vzadu (okrem 81kW) ma dorovnali...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
23. 9. 2014 10:17
Re: Porovnanie prístupu
Koľko áut segmentu B má vzadu kotúče (v bežných verziách)?
23. 9. 2014 10:23
Podélný prostor
Vážený pane Mičko,
Vaše popisovaná citová vazba ke kompaktním modelům od Škodovky se nese bohužel celým článkem (zřejmě jste ještě nedávno tunil jedničkovou Fabii :-) ). Tak trochu ten Váš psaný text nese punc PR Škodovky, ale budiž...to je na Vás a na vašem vedení, jestli je to správná cesta, kterou se mají automobiloví novináři vydávat. Mě osobně vadí zaujatost českých novinářů umocněná tím, že už na začátku článku napíšu, kam to vlastně budu tlačit...

Ale můj dotaz je k videu...ukazujete jak je Fabia podélně velká, kde si s Vašimi 190cm v pohodě sednete za sebe...mě by zajímalo, jak byste chtěl řídit při tom posezu na předním sedadle, kde máte dost nepřirozeně kolena...chtěl bych Vás vidět po 30km. Chápu, sedačka nešla posunout dál, protože pak byste si za sebe nesednul, že?

Fabia 3 je podle prvních fotek vcelku povedená, nikdo asi nepochybuje o jejím úspěchu, ale už ve statických dojmech tady redaktoři předvádí kotrmelce a superlativa, která schazují nejen Vaši práci, ale i auto samotné.

Poslední věc ke všem, kdo se tu neskutečně čertí nad škrabkou...jen potvrzujete genialitu Škodovky, která takovou malou kravinou dokázala vytvořit téma, o kterém všichni mluví a připomínají si značku...z marketingového pohledu je to naprosto bezkonkurenční!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 12:04
Re: Podélný prostor
Podepisuji :yes:
23. 9. 2014 12:27
Re: Podélný prostor
Detto, tiež si myslím, že je to veľmi neobjektívne.
23. 9. 2014 10:42
Chyba v udajoch?
_______Fabia III________Rozdíl oproti Fabii II
Šířka _1 732 mm_________+90 mm

Parametr____________________Fabia III______Fabia II
Šířka interiéru v loktech P/Z [mm]__1370/1370__1400/1380

Nie je to nahodou chyba v tych udajoch? Kam sa preboha stratilo tych +9cm vonkajsej sirky, ked interier je uzsi? Zrejme sa do odkladacej kapsy v dverach uz bude dat vlozit aj 5-litrovy demizon...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Honza Mička
23. 9. 2014 10:48
Re: Chyba v udajoch?
Dobrý den,

díky za upozornění, popletly se mi kolonky. Teď už je to v pořádku :-)
23. 9. 2014 12:23
Re: Chyba v udajoch?
Ta šířka 1732 je obyčejná blamáž, jak je vlastně FIII široká BEZ klik? 1682mmm? Jako Polo? 1732 je široká nové Hyundai i20, Hyundai lhát nepotebuje...
Avatar - Emel
23. 9. 2014 13:50
Re: Chyba v udajoch?
Jak široká je i20 bez klik?
23. 9. 2014 14:02
Re: Chyba v udajoch?
A bez zrcátek?
24. 9. 2014 10:01
Re: Chyba v udajoch?
takže desítky let se šířka měřila BEZ klik a teď se najednou měří s klikama?
Avatar - Emel
24. 9. 2014 10:02
Re: Chyba v udajoch?
Co já vím tak se měřila vždycky s klikama... proto úplně nechápu tvůj dotaz na to, jak široká je FIII bez klik.
23. 9. 2014 10:54
auto.cz je PR oddelenie Skodovky ????
cele to video by sa hodilo na stranku Skodovky a nie na seriozny web o autach.

inak nejak mi asi uniklo, auto.cz sa nezucastnilo tejto akcie kde sa dalo pozriet do i20?

[odkaz]

mimochodom exterier je ovela lepsi ako F2, ale otazka znie ci bolo este kde klesnut.
interier ... toto je cista tragedia. pozrite si ako bude moct vyzerat i20 ked sa trosku vybavi. a sorry neverim, ze to na tom PR videu skodovky je TOP verzia FIII, lebo to je vnutri skutocne dost zle.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 11:01
pekne auto
verim ze nazivo bude krajsie ako na foto..... aj ked tie predne svetla by mi tam viac pasovali trosku mensie... a uzsie.. nieco na styl skody rapid ... ale aj tak je to moc pekne :yes: , interier vyzera taktiez solidne a elegantne a .... pochvala za klasicke budiky a palubovku na urovni.....

velka pochvala aj za plnohodnotnu rezervu.... to sa dnes uz len tak nevidi.... palec hore bomba

uz sa tesim na verziu monte carlo ;-) , skoda to ma dobre rozbehnute, predaje v eu na dalsi rok opat poskocia :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 9. 2014 13:57
Re: pekne auto
prekvapenie sa nekona, v triede Fabie je krajsi Seat, vW, KIA, FORD potom dlho nic potom SKODA, nic sa nezmenilo.....
23. 9. 2014 11:55
OT: OIII 4x4 Liftback
SOP KW45/14
Rozbalit vlákno
2
23. 9. 2014 12:36
Re: OT: OIII 4x4 Liftback
:yes:
23. 9. 2014 12:28
Zadne svetla
Ta cierna linka okolo zadnych svetlometov je uplne zbytocna. Len to opticky zmensuje svetla a k niektorym farbam laku to vobec nepojde.
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2014 12:30
trefa na komoru
tak tady není o čem, máš nato - bereš supa, pokud ne je pro tebe octavia zhmotněným snem, pokud ani to ne, nezoufej, je tu nová Fabia, v podstatě silniční unikát, dej tam 16´ hlíny pro trochu parády, modrou metlu pro sousedku a nezapomeň utáhnout opasek, v tomhle jezdit kovboji musíš přece umět >:-[]
Rozbalit vlákno
1
23. 9. 2014 20:16
Re: trefa na komoru
Pro koho je Octavia zhotněný sen, to bych chtěl teda vědět..Chápu, že bude někdo bude snít nad BMW nebo Audi…Máš na to - bereš 5er, pokud ne, slintáš nad C klasse, pokud ani to ne, je tu zadokolka 1er…
Avatar - KANKUNEN
23. 9. 2014 12:46
Industrial design
Auto bez bizarností, ale taky nějakého nápadu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
23. 9. 2014 13:47
Re: Industrial design
V celkovém pojetí je to standardní střízlivý jazyk Škodovky, proporčně vyvážený, s několika zajímavými detaily

[odkaz]

PS: opatrně se přidávám k pochybnostem, jestli to Škoda s velikostí předních světel trošku nepřehnala... design samotného světla je parádní, ale v té černěné variantě to působí možná až moc výrazně - a to jsem velký fanoušek černěných xenonů (třeba u Octavie).
Avatar - Snooob
23. 9. 2014 13:59
Re: Industrial design
Hej sú veľké! Ale stále lepšie ako na new SX4
Avatar - Emel
23. 9. 2014 14:02
Re: Industrial design
SX4 je divná celá. Mám pocit, jestli náhodou nedostali designéři fotku Qashqaie a zadání nějak to přebouchat (zejm. zezadu). Předchozí generace za mě lepší. Ale špatné auto to asi není...
23. 9. 2014 13:48
Fotky
Z pohladu na tieto fotky skutocne ostava iba dufat, ze nazivo vyzera lepsie.
Na tychto foto totiz vyzera znacne horsie, ako na povodne prezentovanych renderoch.
Zanika na nich aj prehnuty plech aka tornado linia (marketingovy nazov?).
Najmenej zvladnuty posobi zadny naraznik, ktory je opticky obrovsky [odkaz] Naopak najlepsie zvladnuta je predna kapota.

Napocudovanie, interier posobi ovela napaditejsie, nez na Rapide, aj ked nedostal leskle listy.

Komicky posobi zmienka sice o tvrdych, ale kvalitnych nevrzgajucich plastoch, pricom nie tak davno tu boli orgie okolo makcenych plastov a o kolko su lepsie voci tvrdym, pretoze nevrzu.

Mam 190, za seba si sednu.... a vystriet sa nesmiem lebo buchnem hlavou do stropu a kolena mam zarazene v sedacke.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
23. 9. 2014 14:21
barva
zvolená barva vozu vůbec nepřidává, spíše naopak. u fabie to bude stejné, jako u oktávky, kde jakž takž fungují světlé barvy karoserie. auto jinak vypadá dost obyčejně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
23. 9. 2014 14:24
Re: barva
No když myslíš... podle mě je nejhorší varianta stříbrná v základu, bílá taky nic extra. Modrá race funguje u Octavie výborně... a kupodivu musím říct, že jí sluší i černá, kterou jinak moc nemusím - Octavia v ní vypadá jako dospělejší auto.
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 14:32
Re: barva
fabii budu pasovat vyrazne farby,,,,, syta modra, cervena..... nejaka ostra zelena.....

strieborna farba na malom aute nevyzera snad nikde pekne....

v peknej skodovackej zelenej metalize so 16-tkami to bude uno nuno.... :yes:
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 15:10
Raději Škodu
[odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 15:21
Re: Raději Škodu
Máš naprostou pravdu, Škoda do servisů půl milionu aut kvůli rozvodům nesvolávala.
Tedy raděli Škodu než rendlíka >:D
23. 9. 2014 15:36
dizajn je nuda
to auto je hnusny a seredny, lidi, nevidite to snad??? 8-s tradicne nudnej nemeckej koncernovej "dizajn".
navyse s uplne tragickymi motorizacemi, 3V traktor pod kapotou? to bude leda tak hucet a dunet a vibrovat, ale tahat rozhodne ne :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
23. 9. 2014 15:44
Za mně dobrý, ale...
...nešlo by příště vyměnit tu fousatou modelku s metrem? Aby bylo na co koukat >:D
Rozbalit vlákno
1
23. 9. 2014 16:43
Re: Za mně dobrý, ale...
... tradicne tam angazovali prcka, aby Fabia vyzerala vacsia. ;-)
23. 9. 2014 15:58
Krok vpřed, dva vzad
No nevím, mě ty hranatý tvary nějak nefascinují, hm. Přístrojovka je ovšem hezčí než u Octávie, tam tedy...hlavně ten stříbrný dekl jako víčko přihrádky, to mě přijde dost děsný. Vůbec to neladí, do očí bijící, žádná harmonie, celkově ty křivky koncernu jsou takový strohý (chápu že se chtějí vymezit asijských oblinám a křivkám). Ale ta ladná krása jedničkové řady Octavie je nenávratně pryč.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 16:54
klobuk dole pred skodou
len tak namatkovo si staci pozriet jednotlive detaily a nie je o com:

[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:

nebyt novej dokonalej i20tky tak to auto nema moc superov ( frantici nic proti ale na fabku nemate ani vo sne ) .... skoda, absolutna dokonalost :yes:
Rozbalit vlákno
12
23. 9. 2014 16:58
Re: klobuk dole pred skodou
Nič v zlom, ale treba si počkať aj na interiér "základovky'. ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 17:03
Re: klobuk dole pred skodou
a kto si kupuje dnes zaklad? jedine firma....

nejaky ten stred vybavy v pripade fabie si dnes kupi uz kazdy ..... dat tam pekne elektrony, metalizu a je to..... vedel by som si to predstavit.... za nejakych 11 tisic eur v lepsej vybave v metalize na elektronoch..... urcite lepsie ako panda v podobnej cene ;-)

nie je o com... uz sa tesim ako sa nou zveziem..... ten cas pride :yes: zatial jasna volba
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 17:08
Re: klobuk dole pred skodou
V čem konkrétně třeba Clio nemá na Fabku ani ve snu?
Avatar - Emel
23. 9. 2014 17:41
Re: klobuk dole pred skodou
Topper zřejmě myslí provedení detailů... no, až na budíky bych s ním nesouhlasil, budíky jsou otázka vkusu.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 17:47
Re: klobuk dole pred skodou
Jo, je to otázka vkusu. Zřejmě bych dal přednost interiéru Fabky, zcela jistě exterieru Clia.
Clio je bezpochyby navzdory Topperovu tvrzení víc než dobrý soupeř.
Avatar - Emel
23. 9. 2014 18:24
Re: klobuk dole pred skodou
Exteriér... uvidíme. Mě u Clia ruší přední světla a vůbec maska, ale jinak je parádní, v té červené je to pecka. Parádní je i kombík... tam mě pro změnu ruší chybějící kliky vzadu a to poslední okénko, ale celkové ztvárnění zádě to bez problémů přebíjí... řekl bych, že tak hezké malé kombi tu ještě nikdy nebylo. Jo, proporčně je to taky trošku jezevčík, ale nějak to moc neva.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 18:40
Re: klobuk dole pred skodou
S kombíkem souhlas, v téhle třídě vzácný úkaz.
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 19:41
Re: klobuk dole pred skodou
Jistě, když odhlédnu od nové Mazdy 2, Toyoty Yaris FL, Opelu Corsa FL, nové i20, Pola FL, Ibizy, Fiesty, Clia, tak je vlastně Fabia ve své třídě jednoznačně tím NEJlepším, co můžeš pořídit.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2014 20:33
Re: klobuk dole pred skodou
>:D >:D >:D
24. 9. 2014 11:24
Re: klobuk dole pred skodou
Cim ta zaujal prave tento zaber? [odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 9. 2014 01:17
Re: klobuk dole pred skodou
Clio může být klidné. Prodeje mu budou neustále stoupat, stejně tak radost jeho spokojených zákazníků. Ani Korejci (i20 a dokonalost?), ani Škoda nemá v této třídě takovou tradici, jako "frantíci" :-)

Anebo myslíš, že ne? Pokud ano, pojď racionálně argumentovat.
Avatar - Emel
25. 9. 2014 09:12
Re: klobuk dole pred skodou
Clio je samozřejmě stálice, ale že mu budou prodeje stoupat, na to bych si úplně nevsadil. Škoda může něco ukousnout, ale tím pravým nebezpečím bude nové Polo a případně Ibiza. Já osobně bych tipoval u Clia mírný pokles.

Podívej se například na miniauta - Up! jako nováček (jo, vím že tu bylo Lupo) v dané třídě dokázal karty zamíchat dost slušně, hlavně v "neutrálních" zemích jako je Holandsko.

Clio samozřejmě těží z toho, že ve Francii (podobně jako v Itálii) jsou malá auta ve větší oblibě, zatímco Německo je orientované spíš na kompakty (z čehož naopak těží Golf a Octavia).
23. 9. 2014 16:55
Informačný šum?
Pán redaktor, píšete: "Nižší karoserie a delší rozvor náprav tedy udělaly své, ..."
Nechceli ste náhodou napísať rozchod?
P.S. A písať a dlhšom rázvore, ktorý je dlhší o 5 mm je v tomto prípade bezpredmetné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 17:32
Tmavomodrý svět
I ta tráva je rázem zelenější, i to slunce rázem svítí jasněji, i ten vítr teplejší. Celý svět je takový krásnější ... když se posadíte do nové Fabie >:D 8-s

Ano, určitě je výsledek úplně v pohodě. Ale opět tady někdo provozuje alpinismus, a já vážně netuším proč :*)

Např. nový Golf Sports Van má vlastně zcela identickou linii, jako je tornado linie, ovšem promyšlenější, protože je v úrovni klik. Přesto nikdo nemá potřebu z této linky učůrávat do plenek. Přední část nové Fabie je těžce v dikci Rapidu, celek působí doslova jako evoluce Fabie II. Ano, evoluce tím správným směrem, ale jde snad o něco závratného? Vůz je poskládán zcela obdobně jako Fabia II, jen zabalená do hran a konečně se napravily proporce.

Nová Fabia III bude fajn, sice je opět lacinejší (nikoliv levnější), základní motor opět nepoužitelný mimo město, ale je to v rámci konkurence obdobné.

Bohužel je tu pro Fabii III jeden malý problém - nová i20. Ve všech směrech jde o dospělejší automobil, nabídne mmj. pevnou navigaci a další, na co Fabia může zapomenout. Přitom právě vzhled interiéru nové i20 se dostal na úroveň, o které si nová Fabia může nechat jen zdát.

Koncern tak opět s minimem úsilí zalepil díru na pár let, když už není schopen vyrábět více aut, tak uměle začíná vytvářet poptávku zkrácením života jednotlivých generací. A Čech jim to opět "sežere i s navijákem". No bravo...

Fabia III :yes:
nová i20 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
23. 9. 2014 17:34
Je to v cajku
[odkaz]

Leošek nám ochotně zapózoval s metrem, směje se u toho, takže alles Gute a v Boleslavi si oddechli. Vítězství v testech Světa Motorů mají v kapse... :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
23. 9. 2014 19:19
Re: Je to v cajku
>:-[] :yes: Ta sedla... ;-)
Avatar - petrumr
23. 9. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2014 18:05
Interiér působí lacině
No konečně někdo udělal kvalitní fotky tak jsem si to mohl prohlédnout a verdikt je jednoznačný i když tato fabka je v top výbavě, kterých bude po českých sinicích jezdit minimum tak interiér působí naprosto lacině, obložení dveří je jeden velký kus černého plastu, který snad ani už nemůže vypadat levněji, přístrojová deska to samé disignově absolutně nezajímavá a ty výstupy pod panelem klimatizace? bože dát to do kaslíku nebo líp do podučky by je zabilo? Pamatuji si živě recenze aut americké produkce, kde všichni kritici věnovali celé odstavce tomu jak interiér působí lacině a jsou v něm samé tvrdé plasty i když většinou měli základní verzi nebo lepší základ nikdy né top, ale když se jedná o Škodovku tak je to perfektní dobře vypadající interiér, který je lepším standardem daného segmentu. A jako bonus to dostane tříválec, kterej musí mít vyrovnávač vibrací další drahá věc co se může rozbít:D Jsem velice zvědavý jak ten motor bude sloužit 200t km nebo spíš kolik bude stát aby vůbec sloužil po cca 140t km. A jestli ten top benzín žere při rychlosti 90km/h 8l/100 Km, jak jsem čet ve 2 recenzích tak to je prima, Ford Duratec 2.5l V6 130 kW vyvynut v roce 1993 používán téměř beze změny do roku 2002, bral na dálky 8,5-9l, pravda ve městě žral ale taky Ford Mondeo nebylo městské auto a velikostně je někde jinde než fabia, takže dvacet let vývoje přidání tuny elektronických dílů jejichž výměna bude stát dost peněz, snížení výkonu vedlo k snížení spotřeby o 1l no to je pecka! navíc duratec dal 500t km jak nic když se o něj člověk staral což 1.2 3 válec dá jen ve snu .A spousta lidí co si Fabii koupí tak to bude mít jako rodinné auto a né jako nákupní tašku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
23. 9. 2014 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2014 20:06
Re: Interiér působí lacině
To není o kvalitě auta, ALE O CÍLENÉ PROVOKACI PODLACENÝCH "NOVINÁŘŮ", která dráždí jako býka červený hadr.
Avatar - petrumr
23. 9. 2014 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - BruceWayne
23. 9. 2014 19:05
Re: Interiér působí lacině
Amen !!! Ač jsem bezvěrec :yes:
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 19:53
Redakční humor
interiér vypadá poměrně hodnotně, všude jsou kvalitní plasty, byť poměrně tvrdé, ale také perfektně slícované ... moment, vždyť přesně tenhle popis sedí na japonskou konkurenci, která vždy právě díky interéru dostávala redakční čočku.

pozice řidiče za volantem je výborná ... a u kterého konkurenta není?

Co ale na zadních sedadlech? Tak to vidíte. Měřím 1,90 m a v pohodě si sednu za sebe a nad hlavou mám místa tak akorát ... takže když se se 1,90 m v pohodě vejdu do Fabie, tak proč Škoda vyrábí Octavii nebo nedej bože Superb >:-[] ?
Rozbalit vlákno
7
23. 9. 2014 20:04
Re: Redakční humor
Pokud máš fakt 190, tak v OC III bys měl problémy s nohami. V ní musíš mít kolena způsobně u sebe a při delší cestě je máš otlačené. A zkus v OC otočit hlavu doleva přes rameno a uděláš si bouli na čele. OC je držitelem rekordu v poměru venkovního k vnitřnímu rozměru. Osobně mi připadá jako auto naložené na přívěsném vozíku.
Avatar - BruceWayne
23. 9. 2014 20:16
Re: Redakční humor
No?? Měřím jen 182cm, ale co mě u všech Škochtlí se.re, je středový panel, krátký fofrklacek, nízko umístěná navi atd. :no:
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 20:20
Re: Redakční humor
já nemám 190, to řekl autor v tom videu ;-) Jinak Octavia sice určitě je velmi prostorná, ale poměr vnějších rozměrů a vnitřní prostornosti žádná sláva. Např. Golf je mnohem kompaktnější a vnitřní prostornost je stále vynikající.
Avatar - Emel
23. 9. 2014 20:54
Re: Redakční humor
1) japonská konkurence (třeba Mazda 3) se taky v posledních letech dost zlepšila... až na minivozy, Aygo vypadá pořád dost pochybně, tam ta revoluce ještě nedorazila.
2) Třeba u Yarise se občas objevuje kritika nedostatečného rozsahu seřízení volantu, jinde se zase kritizuje nemožnost dát sedačku až na zem... v Polu je zase celkově málo místa.
3) jsou i jiné věci než jen místo na zadních sedačkách, namátkou třeba motorizace, podvozek, kufr. Taky ti můžu dát odpověď "for dummies": vyrábí je proto, že je lidi chtějí a jsou ochotní zaplatit.

PS: mrkni na ten odkaz od XTada, jak taky mohlo uvnitř vypadat japonské auto za poměrně hodně peněz ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:02
Re: Redakční humor
2) Clio má excelentní pozici za volantem, Fiesta taktéž, Ibiza taky, Corsa taky, ... vyjímky se najdou, ale vyzdvihovat pozici za volantem Fabie?

3) šlo mi o prostornost. Jestli se se 190 cm v pohodě usadíš sám za sebe ve Fabii, tak jsem čínský papež :-!
Avatar - Emel
23. 9. 2014 21:12
Re: Redakční humor
Chváleno je třeba to, že je možné dát sedačku hodně dolů... a to není samozřejmost, u spousty aut se mi už stalo, že bych rád hodil sedačku ještě o pár čísel dolů, ale už to nejde. Clio je mimochodem taky docela stísněné.

Zřejmě usadíš. V pohodě neznamená, že bys tam chtěl cestovat pár set kilometrů... ale už to že se tam vejdeš bez kolen zabořených v opěradle je fajn.
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:17
Re: Redakční humor
Clio vepředu je naopak výsostně prostorné. Vzadu je to ovšem pouze na kabelky pro holky.
23. 9. 2014 19:57
Mě to připomíná Favorita
po 30 letech. Kdyby alespoň faceliftovali Felicii! Je blázen ten, kdo to koupí za více než takových 180t. Kam ta škodovka spěje, to je hrozné....
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
23. 9. 2014 20:42
Re: Mě to připomíná Favorita
Móda se opakuje v cyklech. Když přišla Felicie, byl Favorit rázem out... ale dnes při pohledu zpět - není náhodou ten původní Bertoneho hranatý design lepší, než jeho následná evoluce?
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:12
Re: Mě to připomíná Favorita
není lepší limuzína typu Š120 >:D ?
Avatar - Emel
23. 9. 2014 21:19
Re: Mě to připomíná Favorita
V mých očích ne. Když se dneska podívám zpět, líbí se mi 1000MB, 100 už míň (ale samozřejmě třeba eRko je super) a 105/120 ještě míň. Dobře si vzpomínám, že z Favorita jsem tehdy nijak nadšený nebyl, ale postupně mu celkem přicházím na chuť.
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:24
Re: Mě to připomíná Favorita
Když se podívám zpět, tak Favorit v porovnání se západní konkurencí nenabyl s časem ani deko krásy. Escort, Kadet, 305 a další jsou dodnes nádherná auta.
Avatar - Emel
23. 9. 2014 22:06
Re: Mě to připomíná Favorita
To je otázka názoru a možná předsudků. Pro mě je třeba Escort třetí i čtvrté generace naprosto tuctové auto. Kadett (se dvěma t, mimochodem) je už něco jiného.

Už to, že se Favorit může (designem) postavit západním vozům, je dost.
Avatar - praděda7
23. 9. 2014 23:04
Re: Mě to připomíná Favorita
Souhlas s Favoritem. Již jsem to před časem kdesi psal. :-!
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 23:12
Re: Mě to připomíná Favorita
jsme tu v hodině češtiny bo co ;-) ?

Favorit určitě byl výborný návrh bertoneho (koneckonců původně měl zálusk jinam a jen díky nezájmu začal pro Škodu), nicméně socialistická výroba a (ne)schopnost dodat některé díly bohužel vedly k silnému znehodnocení. Tak to bylo.

Ale Favotit po zásahu 548 zlepšení je dodnes pro mě koukatelný, což je vcelku úspěch.
Avatar - Emel
23. 9. 2014 23:29
Re: Mě to připomíná Favorita
Kadett není součástí osnov Českého jazyka, ale je součástí automobilové gramotnosti :-)

Hezčí přední maska, zadní světla a třeba SilverLine tomu dodávají šťávu, ale základ je právě ten solidní Bertoneho design. Favorit jistě technicky na konkurenci nestačil, ale co se designu týče... já tam žádný velký odklon od původních skic nevidím.

[odkaz]

V době kdy se tu Favorit objevil tu byl hlad po něčem novém, po letech koukání na hranaté Š120 by měla Felicia jistě mnohem větší úspěch, ale s odstupem mnoha let je můj favorit spíš ten Favorit.
Avatar - white label
23. 9. 2014 23:43
Re: Mě to připomíná Favorita
"Kadett" je typicky český název do diktátu z češtiny... >:-[]
Avatar - rokyta.p
23. 9. 2014 23:05
Re: Mě to připomíná Favorita
nezáviď holdene / Řidičii007, tvůj zaměstnavatel nic takového postavit neumí, takže v klidu. Fabka je sehr gut i bez tebe, no care ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2014 20:14
Koukám, že ta Ibiza má fakt jiný prolisy na koptě... i svět
Inu, vánoce v létě...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 20:18
Re: Koukám, že ta Ibiza má fakt jiný prolisy na koptě... i
na podzim ;-)
23. 9. 2014 20:16
Fotky interieru zakladni verze
[odkaz] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
23. 9. 2014 21:04
Re: Fotky interieru zakladni verze
Teď by mě fakt docela zajímalo, co jsi tímhle chtěl říct. Pokud si člověk naplno uvědomí, že takhle vypadalo ještě před 8 lety (japonské) auto s cenovkou 1.2M... no, docela mě z toho zamrazilo.
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:11
Re: Fotky interieru zakladni verze
Pokud si uvědomíš, že plasty u tohoto vozu sotva koho zajímají tak by mě zajímalo, kde tě to zamrazilo >:D
Avatar - Emel
23. 9. 2014 21:16
Re: Fotky interieru zakladni verze
To je klasický mýtus, že opravdový řidič vůbec neřeší, jak to auto svítí nebo topí nebo vypadá. To je pravda akorát tak v myslích diskusních radikálů.

PS: jistě víš, jak pokračuje úspěšná kariéra Eva...
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:20
Re: Fotky interieru zakladni verze
kariéra EVA skončila na olizovačích plastů :-O >:-[] ? No je pravda, že přesednutí z Golfu GTI do EVA nutně muselo každému šamponovi vyrazit béďary po celé tváři >:D
Avatar - Emel
23. 9. 2014 22:01
Re: Fotky interieru zakladni verze
Poptávka po Lanceru Evolution X navíc klesá, tak se tři diamanty rozhodly jeho výrobu letos ukončit.

Kariéra Eva skončila na nezájmu zákazníků... těžko se dohadovat co je za tím, ale špatné jízdní vlastnosti to nejspíš nebudou.
24. 9. 2014 00:53
Re: Fotky interieru zakladni verze
Vzdyt interier fabie a toho lanceru je tvarove i kompozicne uplne stejny. V zakladu nebude mezi fotkou z odkazu a fabii skoro zadny rozdil.
Avatar - Emel
24. 9. 2014 09:09
Re: Fotky interieru zakladni verze
Kompozičně je stejná snad horizontální orientace palubky, jinak nic. Lancer je deset let starý, ale vypadá na dvacet - aftermarket rádio, pod ním díra, zelené digitálky z tržnice mezi výdechy ventilace v kombinaci s červenými budíky, humpolácké ovládání klimy... počkej až se objeví fotky Fabie v základu a pak se jí můžeš omluvit.

Jo, Fabia II v základu byla uvnitř šedošedá pustina, F III na tom asi nebude o moc líp, ale takhle zlé to nebylo a nebude.

PS: pokud jsi se chtěl strefovat do Fabie přirovnáním k Lanceru Evo, asi se tím fanouškům JDM moc nezavděčíš ;-)
24. 9. 2014 13:34
Re: Fotky interieru zakladni verze
Tvar vydechu ventilace, panel jejiho ovladani a prostor kolem radia je u fabie jak pres kopirak. Nesnazim se strefovat do interieru lanceru (i kdyz fakt neni nic moc), precijenom je to spis zavodak a navic deset let stary. Zarazila me ta neskutecna podoba a stejne tak me zarazi, ze ji nevidite >:D
Avatar - Emel
24. 9. 2014 13:59
Re: Fotky interieru zakladni verze
To snad nemyslíš vážně...
[odkaz]
[odkaz]

Třeba panel ovládání klimatizace ti přijde stejný? Prostor kolem rádia? Nejen že v tom nevidím neskutečnou podobu, u těhle dvou věcí nevidím vůbec žádnou podobu. Jo, výdechy ventilace jsou u obou aut hranatý :*)

Jak bude vypadat v základu můžeš zatím jen hádat, ne?
24. 9. 2014 19:51
Re: Fotky interieru zakladni verze
No hádám, že bude vypadat, jako ten lancer. A i to 1DIN rádio s přihrádkou by mohla mít. Dlouho jsem neviděl tak podobný interiéry [odkaz] .
P. S. Fabie je to nahore >:-[]
Avatar - Emel
24. 9. 2014 23:54
Re: Fotky interieru zakladni verze
Přemýšlím co bych k tomu napsal, ale prostě ty dva interiéry jsou natolik odlišné, že vlastně nevím odkud začít. Jo, výdechy jsou hranaté, stejně jako jednotka ovládání klimy... stejně jako u spousty dalších modelů. Pokud ale chceš naznačit, že by si snad někdo mohl ta dvě auta uvnitř splést, byť by třeba Fabia byla v základu, pak doporučuju transplantaci očí... klidně psích, horší to být nemůže ;-)
25. 9. 2014 18:50
Re: Fotky interieru zakladni verze
1. Vydechy nejsou hranate, maji specificky tvar. Vnitrni stranu (tu smerem k ovladaci jejich uzavirani/otevirani) maji kolmou a vnejsi mirne zkosenou (v lanceru lehce vyrazneji).
2. Stejne zkoseny je i plast kolem radia (zelena cara). Fabia s aftermarketovym radiem to bude mit resene podobne, jako lancer.
3. Dalsi shoda je u kaplicky s ovladanim ventilace (modra cara). Nejen ze je panel stejne hranaty a stejne hluboko zapusteny, ale tvar i sklon kaplicky je opet temer totozny. U fabie mate ten displej. V zakladni verzi se tremi ovladaci to bude jeste vyraznejsi. No a krivka oddelujici stredovy tunel a zbytek palubky (oranzova cara) je uz jenom tresnicka na dortu. V lanceru je trochu vyraznejsi a misto hranou je tvorena sparou, ale to je jenom detail.
Ta podobnost tam je, jenom je potreba ji videt. Kdybych si nechal transplantovat psi oci, asi bych ji tam taky nenasel, to je fakt.
Avatar - white label
24. 9. 2014 14:21
Re: Fotky interieru zakladni verze
Dneska není 1. 4.
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 20:20
bude to mat start stop system v zaklade?
lebo zrovna tuto vec by som nechcel .... tu je tiez nieco o tom [odkaz]

prijal by som taketo male auto bez S/S systemu.... pokial je to mozne.... ta 1.0 bez turba 55kw vyzera v pohode ale obavam sa prave S/S systemu ze bude v tomto aute... inak nemam ziadne vyhrady

video ok.... neprekvapilo.... auto parada.... chcel by som vidiet pana Micku ako by si za seba sadol do fiesty >:D ...leda zeby dozadu siel bez hlavy .... inak si to neviem predstavit.... skoda je zase o krok pred ostatnymi, priestornostou jej nemozu hrkalky z francie a ani fiesta konkurovat, jedineho vazneho supera tu vidim v modeli i20 :yes:

skoda, velka pochvala :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - MichalSVK
23. 9. 2014 22:57
Re: bude to mat start stop system v zaklade?
Vieš o tom že sa opakuješ? Keby aspoň mormálne veci ale ty stále dookola opakuješ sprostosti... (narážam na Fiestu atď.)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 9. 2014 01:20
Re: bude to mat start stop system v zaklade?
Co je to "hrkalka z Francie"? Koho tím myslíš konkrétně? Velmi dobře prodávané Clio? :-) Anebo DS3, která se prodává lépe, než si mnozí mysleli?
23. 9. 2014 20:40
Si nemůžu pomoci
Ale celkovým pojetím jsem poměrně zklamán . Těšil jsem jsem na modernější a dynamicky vzhled a místo toho...příliš nějak velká přední světla, obrázek c. 14 je jak Tiida hatchback, zadek a celkové vyznění mi asi nejvíce připomíná 5-dverove Stilo. To je však dle mého názoru hezčí, byt tolik let staré ... Ano, Interier vypada fajn.
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2014 20:45
V základu toho asi moc nebude....
Jak tak koukám už i [odkaz] žárovky H7 za příplatek >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
23. 9. 2014 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2014 21:15
Re: V základu toho asi moc nebude....
Stále tu je prostor pro tunerské angels eyes, takže český motorista může být v klidu. Navíc Milotec bezpochyby přijde s nějakým vhodným optipaketem, který dodá dalších 1500% řidičova sebevědomí ;-)
25. 9. 2014 01:08
Re: V základu toho asi moc nebude....
to bude proto, že H4 jsou v základu i teď. H7 se dávají k projektorům.
26. 9. 2014 11:46
Re: V základu toho asi moc nebude....
To už i končící a všemi opovrhovaný (do dnes si AUTO.CZ nenašlo čas na test) má po FL vpředu 2xH7...
Avatar - Lukixe
23. 9. 2014 21:48
Taká malá
a taká krásna :yes: snáď len ten zadný nárazník keby vyzeral trošičku atletickejšie,ale aj tak super.Dizajn Interiéru mal kto na starosti?Ten nijak nezaostáva,nedá sa inak,len súhlasiť s Jožkom Kabaňom,to auto naozaj vyvoláva emócie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
24. 9. 2014 00:29
Re: Taká malá
Ten zadni naraznik vypada opravdu opuchleji a jsem zvědavy jak to s nim bude v reale. Nicmeně trumfnout Yarise bude velmi těžke protože u něj je to naživo oproti snimkum ještě podstatně krutějši. Ale Yaris je komletně designově nepovedene auto za ktere by se měli u Toyoty stydět. To FIII vypada zatim mnohem slibněji.
Avatar - praděda7
23. 9. 2014 22:58
Fabie -
Předpovídám, že nová Fabie bude kanibalizovat prodeje Rapidu. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ferfi
23. 9. 2014 23:47
Milí priatelia
Nedočítal som ani celú diskusiu a mám k tomu len pár slov. V prvom rade vidím tendenciu - akýsi blbý zvyk z minulosti, že do fabie si mnoho ľudí, s istou dávkou škodoradosti rado kopne..to len tak na okraj..
Pri F3 tomu bohužial neni inak.Pritom podľa môjho názoru bola F1 na svoju dobu nadčasová, F2 mierne odfláknutý dizajn, hlavne pred faceliftom, ale niektoré verzie (monte carlo) a kombi vcelku v pohode. F3 je podľa mňa veľmi pekné a vydarené auto po každej stránke, mimo motorovej palety. Tie trojvalce nemusím, ale 1,2 tsi je určite optimum pre dané auto. Dizajn nadčasový, jednoduchý, na jedničku. Nevidím tam žiadnu slabinu.. Bratia Česi môžu byť na škodovku právom hrdí, robí viac ako dobré autá. My Slováci sa tešíme z Jozefa, myslím si, že so svojím tímom odvádzajú takisto top prácu a uplatnili by sa aj v hocijakej inej automobilke.
Predaje F3 v ČR a SR budú určite vysoké, teším sa na kombi, 81 kW 6 kvalt by som kľudne bral. :-!
PS: Ceny škodoviek v tomto príspevku nehodnotím. Nie som ani díler, ani zaťažený na škodu alebo inú značku. BTW, jazdím v golfe, predtým a4 quattro, hyundai i30(krátko) bmw 3, vectra....kedysi lada, š125L, fiat ..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
24. 9. 2014 00:25
Re: Milí priatelia
Dobře napsano a vystiženo. :yes:
24. 9. 2014 06:46
JOZEF NEPOMOHL...
...Fabia je stale (v mem pohledu) nejosklivejsi Skodovkou. Cim vic se na ni divam, tim mene se mi libi. Pritom by stacilo predelat predni naraznik a hlavne predni svetla. Mene hran, vic detailu (teda aspon nejake detaily). Ze zadu mi ten Stilo look tolik nevadi.

Interier, pristrojova deska vypada v poradku (nezvykle pro VW/Skoda). Dotykovy display bych hned vyhodil a nahradil mechanickymi tlacitky, ale to snad bude v nizsich vybavach vyresene.

Na skale 1-10 hodnotim Fabii dobrou 5kou.
Mohli jen zkratit o 10cm Rapida HB a byla by Fabia, na kterou by se dalo i koukat.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - BruceWayne
24. 9. 2014 07:57
Re: JOZEF NEPOMOHL...
No?? Nejhnusnější je stále Roomster a ten snad již žádný produkt od VW nepřeková >:D Dotykáč je velká móda a zároveň velká nepraktičnost. U jednoho auta jsem zkoušel za jízdy nastavit trasu a .... Celkem adrenalin!! Zlatá mechanika na střed. panelu :-!
24. 9. 2014 09:34
Re: JOZEF NEPOMOHL...
Osobně Roomster beru za svěží vítr v nudné šedi koncernu. Jen škoda, že ho neudělali praktičtější.
Jinak souhlasím.
25. 9. 2014 01:10
Re: JOZEF NEPOMOHL...
praktičtější??? mě to přijde praktické teda 100%, přešel jsem z octavie I, protože tahám pneumatiky a musím říct, že co praktické stránky, tak ho považuji za velmi povedený, je to takové malé velké auto, kam narvu co můžu.
25. 9. 2014 08:22
Re: JOZEF NEPOMOHL...
Misto vzdu mohli udelat spis jako posuvnou lavici, nez 3 male sedaky. Nakladova hrana kufru by mohla byt soubezna s podlahou. To jsou veci, ktere mi na Roomsteru vadi. Otresna palubni deska je potom uz otrepane tema, ktere neni potreba vic rozpitvavat.
Exterier Roomsteru vsak beru za vyborny.
25. 9. 2014 09:57
Re: JOZEF NEPOMOHL...
no, já bych tu zadní řadu udělal spíš jako v poměru 60:40, je fakt, že to třetí místo uprostřed to je blbost, protože tam se sedět dlouho nedá, navíc to prostřední místo není posuvné, oproti krajním. Ale to mě je celkem jedno, protože jsme dva a když vozím gumy, tak to je stejně všechno venku.

Palubovka se mi třeba strašně líbí, s tou teda problém nemám, já mám to radio Swing, takže to vypadá moc pěkně, takže já s palubkou problém nemám. Mě co se nelíbí je, že mohl mít tak aspoň o 10 cm větší převis za zadními koly....ale to by asi Caddy moc rád nebyl.:-)
25. 9. 2014 05:54
Opravdu pěkná...
a ta modrá ji sluší... jenže v téhle výbavě bude stát (odhaduji na základě neuvěřitelně nadsazených cen Rapidů) F3 kolem 400tyček... no a kdo by to kupoval, když už si může v této cenové vybrat v nižší střední, že? Třeba u samotného VW...

Koukejte ukázat F3 v provedení pro české Pepíky s cenou UŽ OD + malý paket, který z toho bude dělat auto ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2014 11:32
takze vypada jako predchozi Tiida
[odkaz]

pripadne celkove jako 5-dver Stilo, ktere bylo vsak hezci celkove.
kde je ten dynamicky design? nechapu to nadseni redakce, ja jsem zklaman, byt interier je fajn...
Rozbalit vlákno
0