Tipuji,že vyhraje O2, Elantra durhá a poslední Renault.Osobně jesm Elantru zkusil staticky,jezdit se mi trento týden ve vedrech moc nechtělo(lidé byli dost nepozorní a zkoušet auto prodejce se mi fakt v té džungli co venku panovala....),ale pocity z auta mám dobré.Snad mohl být podélně seřiditelný volant,ale jinak auto pečlivě zpracováno,sympatický design,místo v pohodě a kufr? Kdo stále vozí velké kufry nebo přepravky?Cena skvělá.A do mně...
To člověk ani nemusí číst. Samozřejmě, že tam budou O2 vynášet do nebes a pět chvalozpěvy. Vždyť polovina národa je pořád "MB pozitivní".
Že má O2 v porovnání s konkurencí menší rozvor, pohodlí na úrovni žebřiňáku (pardon, vlastně má "sportovnější podvozek") a výbavu z doby před pěti lety, to se zmiňovat nebude. ;-)
To jsem také zvědavý kdo vyhraje, i když vítěz je více než jasný. A jestli vyhraje O2, tak si budou redaktoři sr** do huby, protože ve snad ve všech testech (dokonce to i zmiňují jako hlavní důvod vítezství) vyhrává novější model nad starším. A jestli Octavia porazí Fluenca i Elantru, tak potom kde to jsme >:D >:D
Snad si nemysliš že FR "lowend" muže porazit OII ? Jako ona Octavka sice neni buhvico ale i přes sva leta je to pořad auto ktere se muže rovnat nejnovějšim konkurentum.
Francouzský "lowend" výbavou a cenou předčí mnohonásobně OII. Mimochodem, Octavia v testované verzi je také "lowendem". A když srovnám co nabídne Fluence za stejné peníze... :yes:
A výbavou... Řekni mi za kolik máš OII s bixenonama (natáčecíma do stran), navigací, koženým interiérem, příplatkovou audiosoustavou, všechny okna v elektrice, roletky atd.. Tohle vše je za zhruba 380 tisíc. Za 351 tisíc máš Octavii Prima, která nemá ani zatmavená skla, dálkový centrál, metalízu a je to CHUDOBKA!!! Raději si dopřeju luxus a komfort, než ze sebe dělat sociální případ a jezdit v německém autě, které má černé kliky a bílou barvu >:D
;-) At vyhraje ten nejlepší.Všechny vozy si najdou kupce. Patriot Octu-Měkouš Fluenc-asioklapkoši Elantru. Hlanvě ,že se prodávají všechny. Některé víc ,některé míň. >:D
nevim proc bude v testu o2 pred faceliftem,samozrejmne kazdy auto si najde kupce,kdo chce provereny auto tak za 254 900 si muze o2 koupit ,ale motor 1.4 59kw a pak je dalsi volba renault fluence za 289 000 hotove,pripadne pri renault finance - 40000 ,a motor 1.6 81 kw a jiz zakladni vybava je temer plna palba ,krome automaticky klimatizace,v otazce jizdnich vlastnosti ,tak na nase silnice se hodi lepe fluence ,jelikoz jeho podvozek dokaze lepe filtrovat nerovnosti a take bude o auto mensi zajem u zlodeju,coz je dalsi plusovy bod ,vzadu vice mista .Bezpecnost fluence 5* octavia 4* (testovano v roce 2004) ,takze pri dnesnich zvysujicich se pozadavkach ,nevim,zda by 4* uhajila.Dalsi hledisko pokles ceny ,vzhledem k tomu ,ze flunce se vyrabi od 2010 ,tak nastupce prijde na trh cca 2016 ,ale nastupce octavie prijde v roce 2013 ,tudiz jakmile prijde novy model tak cena ojeteho vozu zacne rychleji klesat u o2 .
Testuji octavii pred faceliftem, jelikoz je to octavia tour, coz je vlastne octavia pred faceliftem. Za 289 000 je octavia s 1.6 taky. Tour ma trochu jine nastaveni podvozku nez klasicka O2, tj. clovek sice vi o kazde nerovnosti, ale vsechny jsou bezproblemu odfiltrovany. I pres pokles ceny bude mit porad vetsi hodnotu pri prodeji, nez ten fluence.