Čtu..základem by mělo být 1.4 TSI s 92 kW...dost slabota na velké SUV !! 8-s
Snad 1.4 TSI 110kw...minimálně.
Spíš to potřebuje 2.0 TSI a 2.0 TDI !
Podobně jako Nissan už rychle přidává zpět 2.0 dci do X-Trailu .. ;-)
Malé motůrky tady nikdo nechce.
Ještě po voru KIA Sportage VYNECHAT START STOP !!
Ten taky nikdo nechce !!
Pak to může být celkem bomba v segmentu středních SUV.
Pokud opět nepřestřelí cenu , jakou u nového Rapida..prodeje nic moc , a cena šla dolů , kam Škoda patří.
Škoda by se cenou měla dostat na Hondu CR-V..jinak bude mít problém.
Nový VW Tiguan je v ceníku levný jen oholený..jinak ve slušné výbavě s LED a 4-motion 2.0 TDI je na milionu.. 8-s
Bez akční ceny a velké slevy se taky prodávat nebude.
Start stop bych zcela zrušil..souhlas. :-)
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
jj
SOUDRUZI, milý zlatý přibržděný KODYDŽEK z KVÁSIN [odkaz] jaksi nemá na baterky a tak ho plachtama NATAHOVÁGN co to dá >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Hele chlapi taky ste si všimli, že:
Když jde HODNĚ dolů ROPA tak jde MÁLO dolů NAFTA
a
Když jde MÁLO nahoru ROPA tak jde HODNĚ nahoru NAFTA ;-)
PS: bodejte na popelnice, lepší jsou baterky [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
1.4-90kW byl základ i pro tiguana a měl pohotovostní hmotnost 1500 kg (první generace). Jako základ to byla důstojná motorizace. Zrychlení na 100km/h to mělo lehce přes 10 sek. Předpokládám, že tohle suv od škody díky platformě mqb nebude těžší. To mi přijde mnohem horší základ 1.0 pro nového yettiho.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
A co třeba mini vozy jako je Citigo? Tam je 1 litrový benzínový tříválec a pokud člověk moc chce, tak se dá jezdit za 4 litry na 100km (kdo moc nechce, jezdí na pohodu za 5).
Tam bys rval naftu? Tam bys dával filtr pevných částic?
Ádo, prostě sou stroje, kam patří nafta (traktor, bagr, kamion, auto provozované na dálnici) a potom zase stroje na benzín (lehké stroje, auto provozované na krátké vzdálenosti, atd.).
NENÍ TO O TOM, že by byla lepší nafta nebo byl lepší benzín obecně.
Navíc v neposlední řadě, ne každej si připadá před sousedy, kolegy, atd. hustej, že mu to zpod kapoty dieselově klape. Mě se třeba líbí to božské ticho benzínového 6 válce. Ale proto ho nebudu jiným nutit.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Není třeba silný motor. Jezdím po dálnici 133km/hod (podle GPS kamery) a jsem nejrychlejší. Navíc jsou skoro všude radary a kde nejsou, budou. Je to celoevropský trend. Řeší se tak chybějící finance z hazardu do obecních pokladen.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Jenze se silnym a objemnym motorem je i ta pomala jizda prijemnejsi. Navic 133 podle GPS zvladne i HTP, otazka ovsem je, za jak dlouho. Byt svet "jeste v poradku", tak je tam dvoulitr pro setrilky, 2.5 petivalec jako prostredni motorizace a 3.2 V6 jako vrchol. K tomu nejaky ten dvoulitr TDI.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Dneska uz jsme zblbli downsizingem, ale ty motorizace jsem si "vysnil" prave s ohledem na to, ze se jedna o skodovku. Prvni Touareg, ktery neni zase o tolik vetsi, zacinal prave na 3.2 V6 a koncil na 6.0 W12. Takze ctyr, peti a sestivalec jsou skutecne plebejske motorizace.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Nepovedal by som, že to je len tým downsizingom. Proste Škodovka má v koncerne nejaké miesto a pohybuje sa v nejakých cenových hladinách. Práve implikáciou V5 či V6 by už bola niečo viac ako Tiguan+ z ktorého viacmenej vychádza a na dostrel Touaregu a to nielen motorizáciami ale hlavne cenou. Takže ako sen je to super, ale v realite by ten model bol zacielený úplne mimo väčšiny potencionálnych kupcov.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
To si nemyslim. Sotva by koncila tam, kde Touareg zacina. Navic jo, lze predpokladat, ze Skodovka bude mit stejne motory, jako sedmimistny Tiguan+. Je to tak u vetsiny modelu.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
O.k. ale v prípade viack ako 4 valcov by "preskočila" Tiguan + , teda tú sedemmiestnu variantu a to ti musí byť jasné, že vrámci koncernovej hierarchie nie je mysliteľné.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Chabý argument. Loudalů na dálnici je dost, a to i v luxusních vozech, ale pořád není málo těch, kteří lítají 150+. Radary na svých cestách registruji jen velmi zřídka.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
na rychlost 133km/h stačí skutečně slabý motor. Klidně 35kW. Jenže ne každý chce zrychlovat na těch 133km/h půl roku.
Pro zrychlení platí 2 Newtonův zákon: F = m*a ; tedy síla potřebná je rovna tíze krát zrychlení. A sílů na ono zrychlení najdeš prostě jen ve výkonnější motorizaci.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
nemozes reklamovat nieco o com vies ze v tom aute je. S/S je napisany vsade v materialoch, v konfiguratorovi a urcite aj v kupnej zmluve. A ked nie je tam, je niekde na co sa zmluva odkazuje.
Rovnako nemozes chciet odstranit nieco s cim bolo auto homologovane na prevadzku. Tak isto ako nejde legalne odstranit katalyzator alebo filter pevnych castic, nejde trvale odstranit S/S.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Automobilky platia podla emisnych vysledkov svojich aut poplatky EU. Nazvyme to ekoteroristicka dan.
Neviem ake su tam pravidla, ci dan nie je pre vacsich producentov vyssia (necudoval by som sa), co by mohlo vysvetlit preco Kia radsej trochu priplatila a preco VW neche zaplatit o dost viac.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
No to je síce pravda, ale potom sa všade dočítaš, že trebárs 100 kórejských koníkov, nie je pocitovo rovnakých ako trebárs 100 francúzskych či nemeckých koníkov. Takže ten start stop (prostredníctvom neho znížené emisie) riešia inak a ukazuje sa to na dynamike a spotrebe. Otázka potom znie, čo je menšie zlo.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Oželím ty "rychlé koně", než mít šílený diesel. Dieselgate aspoň ukázalo, proč ty německé koně byly rychlejší a pružnější, než ostatní koně. Vzhledem k výkonům dnešních aut vůči VW si nedělám iluze, že by ten software už nepoužívali.
Re: ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN je s tím hadrákem leda TRAPNÁ!
Je úplně jedno, jaký základ tam bude. Nejde o sockoidni auto, takže prodeje základní motorizace, navíc benzínové, budou naprosto zanedbatelné.
A na druhou stranu, pomalu každý tady v diskuzích básní něco o pořádných motorech a přitom na cestách je to v této třídě obvykle nafta 100 - 130kw a když se tam občas někde objeví skutečně solidně výkonný motor, tak prodeje jsou obdobně zanedbatelné, protože to pak pochopitelně žere.
Nechybi pod tema dverma nejake oplastovani prahu? To vypada jako kdyz z toho neco odpadlo pri ceste na foceni nebo ze by tam neco zapomneli namontovat?
Takto odvážná tvrzení bývala v carském Rusku výsadou anarchistických kroužků....a ty to klidně jen tak tady před třídou zcela otevřeně....no nevím. :-| >:-[]
přispěl dost negativně v diskuzi o Kodiaqu a na dotaz jsem zdůvodnil zkušenosti s mizerným podvozkem škodovek jako celku. Te´d, když vidím přední kola, která mi připadají už jako uražená, se jen směji. Je to opravdu slátanina toho, co zbylo ve skladu :-) (Teda pokud to není maskování škodovek). Hodně povyku pro nic.
Bohužel nebude. Ty lampičky pod hlavními světlomety (které jsou stejně nepoměrně malé) ten předek opticky naprosto zabíjejí :no:
Stejně šílený je interiér. Škodovka má zákazníky s konzervativním vkusem. Extravagantní prvky přinesou výrazně horší, než očekávaný prodej. Podobně, jako ve své době u designově zpraseného Rumunstera. Do dvou let tu bude facelift.
Čo bolo na Superbe II či predFL Yetim konzervatívne ? O Roomsteri ani nehovorím. V kontexte dovtedajších modelov Škodovky teda nič. A aby sa tie autá nepredávali?
Překvapuje mě, že čtu prakticky jen negativní názory. Mně se Kodiaq líbí i přes to maskování: ze studie zůstal zachován klínovitý profil (viz Ateca: bez slušného klínu je to prostě krabice) a lehce klesající profil střechy (který u Visionu připomíná skvěle muskulaturní první generaci Q7). Proto mám ještě stále naději, že se mi sériový medvěd bude líbit a já budu mít šanci zase uvažovat o podpoře tuzemského autoprůmyslu :-) . Dodávám, že Superb i Octavia mají design sice slušný, ale chybí jim oběma trochu té původní "masivnosti" předchozích Octavií. Ty byly více podle mého vkusu, a to včetně interiérů. Pochopitelně, technicky jsou stávající generace lepší, ale interiéry svým stylem "šidí" řidiče o dobrý pocit, a to včetně hlukových vjemů (Octavia). Navíc chybějící lišta kolem oken u Octavie je fakt paranoidním šetřením na nesprávném místě: díky hnusné gumě tam, kde jiní na vzhledu získávají, působí Octavia jako chudý příbuzný. Doufám, že Kodiak- jakožto top model- se takovýmto chybám vyhne.
.... co se týče chromové lišty, musím reagovat,...nejde jen o vzhled, ten je v tomto případě až druhořadý,...ale tvar gumového těsnění má z nepochopitelných důvodů několikamilimetrové odsazení, v kterém se krásně drží " bordel jakékoliv druhu",....tohle soudruzi z VW teda nedomysleli,....mluvím z vlastní zkušenosti,....."zlatá dvojka",....tam byl svět ještě normální !
já se tak těšil na postupné odhalování. Jeden měsíc napjatě poodhalený světlomet. Další páčka směrovek. Pak, když už to nebude k vydržení .....zadní svítilna..... To napětí.... a Vy? Vy takhle hned siluetu a mnoho dalšího? Co to má znamenat?
Takhle to celé pokazit......
Prečo dofrasa dávajú svojim modelom tak hnusné mená? Hádam čeština nedisponuje dostatočne širokými možnosťami? Alebo nech idú cestou Octavie, Fabie alebo Felicie, to "ia" na konci by bolo dostatočným identifikačným aj imidžovým znakom škodoviek. Keď dizajn musí tak dôrazne držať identitu značky, prečo to neplatí pre mená? hanbí sa niekto za to, že Škoda je česká? Alebo to niekto nechce pripustiť? Nič hnusnejšie ako Kodiaq alebo Roomster už vymyslieť asi nedokázali...
To je zase docela dost blbé použití slov, že? Já jsem tedy na autě ještě nikdy maskáče neviděl, jediné maskáče, které jsem kdy viděl jsou ty, které jsem si pořídil z těchto stránek zde - https://armik.cz , jinak o žádných jiným nemám ani vlastně páru :D Tak příště zkuste používat slova trochu chytřeji, abyste pak tak nemátli ostatní :)