Novinky
Nechybi pod tema dverma nejake oplastovani prahu? To vypada jako kdyz z toho neco odpadlo pri ceste na foceni nebo ze by tam neco zapomneli namontovat?
AZC 13.4.2016 : "Vypadá to, že se připravované SUV od Škodovky bude opravdu jmenovat Kodiaq!"
Novinky 5.4.2016: "Je rozhodnuto. Nové SUV od Škody ponese název Kodiaq"
[odkaz]
Tak jak to teda bude ?? 😉
Novinky 5.4.2016: "Je rozhodnuto. Nové SUV od Škody ponese název Kodiaq"
[odkaz]
Tak jak to teda bude ?? 😉
Že by... Kodiaq? 😉
.... a pak zas muzou dneska ukazeme zrcatko, zitra kolo, pozitri blinkr a na celej mesic vystarano >😁
přispěl dost negativně v diskuzi o Kodiaqu a na dotaz jsem zdůvodnil zkušenosti s mizerným podvozkem škodovek jako celku. Te´d, když vidím přední kola, která mi připadají už jako uražená, se jen směji. Je to opravdu slátanina toho, co zbylo ve skladu 😄 (Teda pokud to není maskování škodovek). Hodně povyku pro nic.
co ty kliky na dveřích? To je jediné co je vidět, se nějak nepovedlo 8-s .
Přes tu kamufláž je vidět že bude mít přední a zadní světla ve stylu Superbu.
přední ne, když na Vision S byly mlhovky nahoře
a zadek bude spíš inklinovat k superbu combi
a zadek bude spíš inklinovat k superbu combi
Bohužel nebude. Ty lampičky pod hlavními světlomety (které jsou stejně nepoměrně malé) ten předek opticky naprosto zabíjejí :no😒br />
Stejně šílený je interiér. Škodovka má zákazníky s konzervativním vkusem. Extravagantní prvky přinesou výrazně horší, než očekávaný prodej. Podobně, jako ve své době u designově zpraseného Rumunstera. Do dvou let tu bude facelift.
Stejně šílený je interiér. Škodovka má zákazníky s konzervativním vkusem. Extravagantní prvky přinesou výrazně horší, než očekávaný prodej. Podobně, jako ve své době u designově zpraseného Rumunstera. Do dvou let tu bude facelift.
ze tu slovakovu zkur*veninu nechali zabalenou. uz ty kliky svedci o tom co to je za vosla
proklatě nízko a k tomu ještě velké hranaté díry, aby bylo dobře vidět na bláto v podbězích ... 😉
........... vážení, mě se to auto začíná líbit pořád víc a víc, ....samozřejmě za podmínky, že zůstane takto zamaskované !!!!!!! >😁
Překvapuje mě, že čtu prakticky jen negativní názory. Mně se Kodiaq líbí i přes to maskování: ze studie zůstal zachován klínovitý profil (viz Ateca: bez slušného klínu je to prostě krabice) a lehce klesající profil střechy (který u Visionu připomíná skvěle muskulaturní první generaci Q7). Proto mám ještě stále naději, že se mi sériový medvěd bude líbit a já budu mít šanci zase uvažovat o podpoře tuzemského autoprůmyslu 😄 . Dodávám, že Superb i Octavia mají design sice slušný, ale chybí jim oběma trochu té původní "masivnosti" předchozích Octavií. Ty byly více podle mého vkusu, a to včetně interiérů. Pochopitelně, technicky jsou stávající generace lepší, ale interiéry svým stylem "šidí" řidiče o dobrý pocit, a to včetně hlukových vjemů (Octavia). Navíc chybějící lišta kolem oken u Octavie je fakt paranoidním šetřením na nesprávném místě: díky hnusné gumě tam, kde jiní na vzhledu získávají, působí Octavia jako chudý příbuzný. Doufám, že Kodiak- jakožto top model- se takovýmto chybám vyhne.
.... co se týče chromové lišty, musím reagovat,...nejde jen o vzhled, ten je v tomto případě až druhořadý,...ale tvar gumového těsnění má z nepochopitelných důvodů několikamilimetrové odsazení, v kterém se krásně drží " bordel jakékoliv druhu",....tohle soudruzi z VW teda nedomysleli,....mluvím z vlastní zkušenosti,....."zlatá dvojka",....tam byl svět ještě normální !
já se tak těšil na postupné odhalování. Jeden měsíc napjatě poodhalený světlomet. Další páčka směrovek. Pak, když už to nebude k vydržení .....zadní svítilna..... To napětí.... a Vy? Vy takhle hned siluetu a mnoho dalšího? Co to má znamenat?
Takhle to celé pokazit......
Takhle to celé pokazit......
To se mi začíná líbit čím dál víc :yes: Sice všechny ty obrázky mohly být pohromadě v jednom článku, ale auto dobrý :-!
Prečo dofrasa dávajú svojim modelom tak hnusné mená? Hádam čeština nedisponuje dostatočne širokými možnosťami? Alebo nech idú cestou Octavie, Fabie alebo Felicie, to "ia" na konci by bolo dostatočným identifikačným aj imidžovým znakom škodoviek. Keď dizajn musí tak dôrazne držať identitu značky, prečo to neplatí pre mená? hanbí sa niekto za to, že Škoda je česká? Alebo to niekto nechce pripustiť? Nič hnusnejšie ako Kodiaq alebo Roomster už vymyslieť asi nedokázali...
To je zase docela dost blbé použití slov, že? Já jsem tedy na autě ještě nikdy maskáče neviděl, jediné maskáče, které jsem kdy viděl jsou ty, které jsem si pořídil z těchto stránek zde - https😐/armik.cz , jinak o žádných jiným nemám ani vlastně páru 😁 Tak příště zkuste používat slova trochu chytřeji, abyste pak tak nemátli ostatní 😊
Snad 1.4 TSI 110kw...minimálně.
Spíš to potřebuje 2.0 TSI a 2.0 TDI !
Podobně jako Nissan už rychle přidává zpět 2.0 dci do X-Trailu .. 😉
Malé motůrky tady nikdo nechce.
Ještě po voru KIA Sportage VYNECHAT START STOP !!
Ten taky nikdo nechce !!
Pak to může být celkem bomba v segmentu středních SUV.
Pokud opět nepřestřelí cenu , jakou u nového Rapida..prodeje nic moc , a cena šla dolů , kam Škoda patří.
Nový VW Tiguan je v ceníku levný jen oholený..jinak ve slušné výbavě s LED a 4-motion 2.0 TDI je na milionu.. 8-s
Bez akční ceny a velké slevy se taky prodávat nebude.
Start stop bych zcela zrušil..souhlas. 😄
SOUDRUZI, milý zlatý přibržděný KODYDŽEK z KVÁSIN [odkaz] jaksi nemá na baterky a tak ho plachtama NATAHOVÁGN co to dá >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Hele chlapi taky ste si všimli, že😒br /> Když jde HODNĚ dolů ROPA tak jde MÁLO dolů NAFTA
a
Když jde MÁLO nahoru ROPA tak jde HODNĚ nahoru NAFTA 😉
PS: bodejte na popelnice, lepší jsou baterky [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
Tam bys rval naftu? Tam bys dával filtr pevných částic?
Ádo, prostě sou stroje, kam patří nafta (traktor, bagr, kamion, auto provozované na dálnici) a potom zase stroje na benzín (lehké stroje, auto provozované na krátké vzdálenosti, atd.).
NENÍ TO O TOM, že by byla lepší nafta nebo byl lepší benzín obecně.
Navíc v neposlední řadě, ne každej si připadá před sousedy, kolegy, atd. hustej, že mu to zpod kapoty dieselově klape. Mě se třeba líbí to božské ticho benzínového 6 válce. Ale proto ho nebudu jiným nutit.
Pro zrychlení platí 2 Newtonův zákon: F = m*a ; tedy síla potřebná je rovna tíze krát zrychlení. A sílů na ono zrychlení najdeš prostě jen ve výkonnější motorizaci.
Start-Stop je nutnost kvoli homologizacii (spotreba/emisie). Ak prides do VW servisu a budes chciet ten des odpojit, poslu ta do haja - odskusane.
Rovnako nemozes chciet odstranit nieco s cim bolo auto homologovane na prevadzku. Tak isto ako nejde legalne odstranit katalyzator alebo filter pevnych castic, nejde trvale odstranit S/S.
Lidé to nechtějí...tak bych čekal , že se přidají i ostatní automobilky.
Neviem ake su tam pravidla, ci dan nie je pre vacsich producentov vyssia (necudoval by som sa), co by mohlo vysvetlit preco Kia radsej trochu priplatila a preco VW neche zaplatit o dost viac.
A na druhou stranu, pomalu každý tady v diskuzích básní něco o pořádných motorech a přitom na cestách je to v této třídě obvykle nafta 100 - 130kw a když se tam občas někde objeví skutečně solidně výkonný motor, tak prodeje jsou obdobně zanedbatelné, protože to pak pochopitelně žere.