Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Kodiaq: Maskáče na dalších fotografiích. A bude to skutečně Kodiaq!

61 komentářů

Avatar - Jaros71
Jaros71
Čtu..základem by mělo být 1.4 TSI s 92 kW...dost slabota na velké SUV !! 8-s

Snad 1.4 TSI 110kw...minimálně.
Spíš to potřebuje 2.0 TSI a 2.0 TDI !

Podobně jako Nissan už rychle přidává zpět 2.0 dci do X-Trailu .. 😉
Malé motůrky tady nikdo nechce.

Ještě po voru KIA Sportage VYNECHAT START STOP !!
Ten taky nikdo nechce !!

Pak to může být celkem bomba v segmentu středních SUV.
Pokud opět nepřestřelí cenu , jakou u nového Rapida..prodeje nic moc , a cena šla dolů , kam Škoda patří.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Škoda by se cenou měla dostat na Hondu CR-V..jinak bude mít problém.
Nový VW Tiguan je v ceníku levný jen oholený..jinak ve slušné výbavě s LED a 4-motion 2.0 TDI je na milionu.. 8-s
Bez akční ceny a velké slevy se taky prodávat nebude.
Start stop bych zcela zrušil..souhlas. 😄
Kharl.ANTIDIESEL
jj
SOUDRUZI, milý zlatý přibržděný KODYDŽEK z KVÁSIN [odkaz] jaksi nemá na baterky a tak ho plachtama NATAHOVÁGN co to dá >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Hele chlapi taky ste si všimli, že😒br /> Když jde HODNĚ dolů ROPA tak jde MÁLO dolů NAFTA
a
Když jde MÁLO nahoru ROPA tak jde HODNĚ nahoru NAFTA 😉
PS: bodejte na popelnice, lepší jsou baterky [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
dukipo
1.4-90kW byl základ i pro tiguana a měl pohotovostní hmotnost 1500 kg (první generace). Jako základ to byla důstojná motorizace. Zrychlení na 100km/h to mělo lehce přes 10 sek. Předpokládám, že tohle suv od škody díky platformě mqb nebude těžší. To mi přijde mnohem horší základ 1.0 pro nového yettiho.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Do auta patří motor pro chlapy, ne motorček ze sekačky na trávu. Zážehový motor je již mrtvý stejně, jako parní stroj.
free78
A co třeba mini vozy jako je Citigo? Tam je 1 litrový benzínový tříválec a pokud člověk moc chce, tak se dá jezdit za 4 litry na 100km (kdo moc nechce, jezdí na pohodu za 5).
Tam bys rval naftu? Tam bys dával filtr pevných částic?
Ádo, prostě sou stroje, kam patří nafta (traktor, bagr, kamion, auto provozované na dálnici) a potom zase stroje na benzín (lehké stroje, auto provozované na krátké vzdálenosti, atd.).
NENÍ TO O TOM, že by byla lepší nafta nebo byl lepší benzín obecně.
Navíc v neposlední řadě, ne každej si připadá před sousedy, kolegy, atd. hustej, že mu to zpod kapoty dieselově klape. Mě se třeba líbí to božské ticho benzínového 6 válce. Ale proto ho nebudu jiným nutit.
Řidič007
Není třeba silný motor. Jezdím po dálnici 133km/hod (podle GPS kamery) a jsem nejrychlejší. Navíc jsou skoro všude radary a kde nejsou, budou. Je to celoevropský trend. Řeší se tak chybějící finance z hazardu do obecních pokladen.
XTad
Jenze se silnym a objemnym motorem je i ta pomala jizda prijemnejsi. Navic 133 podle GPS zvladne i HTP, otazka ovsem je, za jak dlouho. Byt svet "jeste v poradku", tak je tam dvoulitr pro setrilky, 2.5 petivalec jako prostredni motorizace a 3.2 V6 jako vrchol. K tomu nejaky ten dvoulitr TDI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dvoulitr TDI si nech jinak naprostej souhlas :yes: 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Do auta patří motor pro chlapy, ne motorček ze sekačky na trávu. Zážehový motor je již mrtvý stejně, jako parní stroj.
XTad
A kde se prodavaj sekacky se sestivalcem? V Mountfieldu nevedeli...
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ale potom v tom prípade ako si načrtol, by sa tento model nemohol volať Škoda, ale skôr VW Tiguan + >😁
XTad
Dneska uz jsme zblbli downsizingem, ale ty motorizace jsem si "vysnil" prave s ohledem na to, ze se jedna o skodovku. Prvni Touareg, ktery neni zase o tolik vetsi, zacinal prave na 3.2 V6 a koncil na 6.0 W12. Takze ctyr, peti a sestivalec jsou skutecne plebejske motorizace.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nepovedal by som, že to je len tým downsizingom. Proste Škodovka má v koncerne nejaké miesto a pohybuje sa v nejakých cenových hladinách. Práve implikáciou V5 či V6 by už bola niečo viac ako Tiguan+ z ktorého viacmenej vychádza a na dostrel Touaregu a to nielen motorizáciami ale hlavne cenou. Takže ako sen je to super, ale v realite by ten model bol zacielený úplne mimo väčšiny potencionálnych kupcov.
XTad
To si nemyslim. Sotva by koncila tam, kde Touareg zacina. Navic jo, lze predpokladat, ze Skodovka bude mit stejne motory, jako sedmimistny Tiguan+. Je to tak u vetsiny modelu.
Avatar - wakantanka
wakantanka
O.k. ale v prípade viack ako 4 valcov by "preskočila" Tiguan + , teda tú sedemmiestnu variantu a to ti musí byť jasné, že vrámci koncernovej hierarchie nie je mysliteľné.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chabý argument. Loudalů na dálnici je dost, a to i v luxusních vozech, ale pořád není málo těch, kteří lítají 150+. Radary na svých cestách registruji jen velmi zřídka.
free78
na rychlost 133km/h stačí skutečně slabý motor. Klidně 35kW. Jenže ne každý chce zrychlovat na těch 133km/h půl roku.
Pro zrychlení platí 2 Newtonův zákon: F = m*a ; tedy síla potřebná je rovna tíze krát zrychlení. A sílů na ono zrychlení najdeš prostě jen ve výkonnější motorizaci.
troo
Novy Tiguan ma zaklad 1.4l / 92kW/ 125koní. Škodiaq nebude mat v zaklade nic lepsie. Skor sa bojim nejakej 3valcovej 1.2 HTP hrozy.

Start-Stop je nutnost kvoli homologizacii (spotreba/emisie). Ak prides do VW servisu a budes chciet ten des odpojit, poslu ta do haja - odskusane.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Je to důvod k reklamaci. Opakovaná nevyřešená reklamace vede ke zrušení kupní smlouvy.
troo
nemozes reklamovat nieco o com vies ze v tom aute je. S/S je napisany vsade v materialoch, v konfiguratorovi a urcite aj v kupnej zmluve. A ked nie je tam, je niekde na co sa zmluva odkazuje.
Rovnako nemozes chciet odstranit nieco s cim bolo auto homologovane na prevadzku. Tak isto ako nejde legalne odstranit katalyzator alebo filter pevnych castic, nejde trvale odstranit S/S.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně tak. Po vypuknutí dieselgate jsou všichni pokakaní, včetně BMW, a start-stop již pro nikoho neodpojí. :-!
Avatar - Jaros71
Jaros71
KIA do nového Sportage v ČR START STOP nedává vůbec !!!
Lidé to nechtějí...tak bych čekal , že se přidají i ostatní automobilky.
troo
Automobilky platia podla emisnych vysledkov svojich aut poplatky EU. Nazvyme to ekoteroristicka dan.

Neviem ake su tam pravidla, ci dan nie je pre vacsich producentov vyssia (necudoval by som sa), co by mohlo vysvetlit preco Kia radsej trochu priplatila a preco VW neche zaplatit o dost viac.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No to je síce pravda, ale potom sa všade dočítaš, že trebárs 100 kórejských koníkov, nie je pocitovo rovnakých ako trebárs 100 francúzskych či nemeckých koníkov. Takže ten start stop (prostredníctvom neho znížené emisie) riešia inak a ukazuje sa to na dynamike a spotrebe. Otázka potom znie, čo je menšie zlo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Oželím ty "rychlé koně", než mít šílený diesel. Dieselgate aspoň ukázalo, proč ty německé koně byly rychlejší a pružnější, než ostatní koně. Vzhledem k výkonům dnešních aut vůči VW si nedělám iluze, že by ten software už nepoužívali.
tesnav
Je úplně jedno, jaký základ tam bude. Nejde o sockoidni auto, takže prodeje základní motorizace, navíc benzínové, budou naprosto zanedbatelné.

A na druhou stranu, pomalu každý tady v diskuzích básní něco o pořádných motorech a přitom na cestách je to v této třídě obvykle nafta 100 - 130kw a když se tam občas někde objeví skutečně solidně výkonný motor, tak prodeje jsou obdobně zanedbatelné, protože to pak pochopitelně žere.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Problém X-Trailu byl v tom, že nic lepšího než 1.6 nabídl. Kodiak určitě nedostatečnou paletou motorizací trpět nebude. Mluvilo se i o bi-turbu...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Jen aby tam nedali bi-turbo 1.0 ... >😁
Karlll
Nechybi pod tema dverma nejake oplastovani prahu? To vypada jako kdyz z toho neco odpadlo pri ceste na foceni nebo ze by tam neco zapomneli namontovat?
Řidič007
Zatím chybí. Ještě se nenašlo ve skladu nic, co by tam pasovalo.
Ted
Ty spodni oplastovani vypada jak z roku 90...
Avatar - Anonym
Anonym
AZC 13.4.2016 : "Vypadá to, že se připravované SUV od Škodovky bude opravdu jmenovat Kodiaq!"

Novinky 5.4.2016: "Je rozhodnuto. Nové SUV od Škody ponese název Kodiaq"
[odkaz]

Tak jak to teda bude ?? 😉
Avatar - Emel
Emel
Že by... Kodiaq? 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
alebo Kardiak? >😁 >😁 >😁
Raymond77
To bude ten, kdo si to koupí. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Takto odvážná tvrzení bývala v carském Rusku výsadou anarchistických kroužků....a ty to klidně jen tak tady před třídou zcela otevřeně....no nevím. 😐 >😒]
Avatar - Emel
Emel
Inu, školy nemám...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja som bol odmala papuľa nevymytá >😁 >😁 >😁 .... a zase vrámci srandy ....😁
Po vcerajsej fot😲nanii nad zamaskovanym autom bolo treba zdovodnit publikaciu dalsieho clanku.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Bude to Škodiaq...
Avatar - praděda7
praděda7
No a co ten Kožáq...to by se nám snáze vyslovovalo... 😉
wolf66
.... a pak zas muzou dneska ukazeme zrcatko, zitra kolo, pozitri blinkr a na celej mesic vystarano >😁
Řidič007
přispěl dost negativně v diskuzi o Kodiaqu a na dotaz jsem zdůvodnil zkušenosti s mizerným podvozkem škodovek jako celku. Te´d, když vidím přední kola, která mi připadají už jako uražená, se jen směji. Je to opravdu slátanina toho, co zbylo ve skladu 😄 (Teda pokud to není maskování škodovek). Hodně povyku pro nic.
Avatar - Midlosek
Midlosek
co ty kliky na dveřích? To je jediné co je vidět, se nějak nepovedlo 8-s .
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Klika stejná, jakou má Bugatti Chiron, nemůže být špatná...
Avatar - Jethro
Jethro
Přes tu kamufláž je vidět že bude mít přední a zadní světla ve stylu Superbu.
joyride
přední ne, když na Vision S byly mlhovky nahoře
a zadek bude spíš inklinovat k superbu combi
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Bohužel nebude. Ty lampičky pod hlavními světlomety (které jsou stejně nepoměrně malé) ten předek opticky naprosto zabíjejí :no😒br />
Stejně šílený je interiér. Škodovka má zákazníky s konzervativním vkusem. Extravagantní prvky přinesou výrazně horší, než očekávaný prodej. Podobně, jako ve své době u designově zpraseného Rumunstera. Do dvou let tu bude facelift.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Čo bolo na Superbe II či predFL Yetim konzervatívne ? O Roomsteri ani nehovorím. V kontexte dovtedajších modelov Škodovky teda nič. A aby sa tie autá nepredávali?
holden_holden
ze tu slovakovu zkur*veninu nechali zabalenou. uz ty kliky svedci o tom co to je za vosla
Avatar - Well-being
Well-being
proklatě nízko a k tomu ještě velké hranaté díry, aby bylo dobře vidět na bláto v podbězích ... 😉
Avatar - leone
leone
........... vážení, mě se to auto začíná líbit pořád víc a víc, ....samozřejmě za podmínky, že zůstane takto zamaskované !!!!!!! >😁
Avatar - praděda7
praděda7
S tím "zabalením" by Kodiaq byla prima odpověď Škodovky na Citroen Cactus.... >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Překvapuje mě, že čtu prakticky jen negativní názory. Mně se Kodiaq líbí i přes to maskování: ze studie zůstal zachován klínovitý profil (viz Ateca: bez slušného klínu je to prostě krabice) a lehce klesající profil střechy (který u Visionu připomíná skvěle muskulaturní první generaci Q7). Proto mám ještě stále naději, že se mi sériový medvěd bude líbit a já budu mít šanci zase uvažovat o podpoře tuzemského autoprůmyslu 😄 . Dodávám, že Superb i Octavia mají design sice slušný, ale chybí jim oběma trochu té původní "masivnosti" předchozích Octavií. Ty byly více podle mého vkusu, a to včetně interiérů. Pochopitelně, technicky jsou stávající generace lepší, ale interiéry svým stylem "šidí" řidiče o dobrý pocit, a to včetně hlukových vjemů (Octavia). Navíc chybějící lišta kolem oken u Octavie je fakt paranoidním šetřením na nesprávném místě: díky hnusné gumě tam, kde jiní na vzhledu získávají, působí Octavia jako chudý příbuzný. Doufám, že Kodiak- jakožto top model- se takovýmto chybám vyhne.
Avatar - leone
leone
.... co se týče chromové lišty, musím reagovat,...nejde jen o vzhled, ten je v tomto případě až druhořadý,...ale tvar gumového těsnění má z nepochopitelných důvodů několikamilimetrové odsazení, v kterém se krásně drží " bordel jakékoliv druhu",....tohle soudruzi z VW teda nedomysleli,....mluvím z vlastní zkušenosti,....."zlatá dvojka",....tam byl svět ještě normální !
ozawasan
já se tak těšil na postupné odhalování. Jeden měsíc napjatě poodhalený světlomet. Další páčka směrovek. Pak, když už to nebude k vydržení .....zadní svítilna..... To napětí.... a Vy? Vy takhle hned siluetu a mnoho dalšího? Co to má znamenat?
Takhle to celé pokazit......
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
To se mi začíná líbit čím dál víc :yes: Sice všechny ty obrázky mohly být pohromadě v jednom článku, ale auto dobrý :-!
ufoun zeleny
jak se to čte? Škoda [ Koďák ] ? (nebo a? ) >😒] >😒]
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Prečo dofrasa dávajú svojim modelom tak hnusné mená? Hádam čeština nedisponuje dostatočne širokými možnosťami? Alebo nech idú cestou Octavie, Fabie alebo Felicie, to "ia" na konci by bolo dostatočným identifikačným aj imidžovým znakom škodoviek. Keď dizajn musí tak dôrazne držať identitu značky, prečo to neplatí pre mená? hanbí sa niekto za to, že Škoda je česká? Alebo to niekto nechce pripustiť? Nič hnusnejšie ako Kodiaq alebo Roomster už vymyslieť asi nedokázali...
OLIVER _
To je zase docela dost blbé použití slov, že? Já jsem tedy na autě ještě nikdy maskáče neviděl, jediné maskáče, které jsem kdy viděl jsou ty, které jsem si pořídil z těchto stránek zde - https😐/armik.cz , jinak o žádných jiným nemám ani vlastně páru 😁 Tak příště zkuste používat slova trochu chytřeji, abyste pak tak nemátli ostatní 😊