Re: NORMÁLNĚ s tím krámem JEZDÍ DO KVÁÁÁSIN ... normálka
jj
STAČÍ SE POSTAVIT PŘED NÁKLADNÍ VRÁTNICI A ZASTEPOVAT. PÁRKRÁT TÝDNĚ TAM KODIDŽEKA PROHÁNÍ PO PARKOVIŠTI stejně jako tam na 3 směny dělaj že patlaj novýho ELEKTRICKÝHO ŠUPERBA [odkaz] ;-) Nic novýho pod sluncem SOUDRUZI :-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: NORMÁLNĚ s tím krámem JEZDÍ DO KVÁÁÁSIN ... normálka
tyoe já mám dávno padla, už nevotročím na šroubárně, ukázal sem jim prostředprstíček at si klidně šuperbzaštouraj a leju elektro kámo ;-) a co ty tam >:D
Re: NORMÁLNĚ s tím krámem JEZDÍ DO KVÁÁÁSIN ... normálka
po troch hodinach rozmyslania si zo seba vypotil 2 hole vety. Na rozvite vety ti chyba mentalna kapacita, co? >:D Neboj, vsetci ta tu lutujeme. Byt dementom urcite nie je lahke.
se to moc nepovedlo. kopnete do pr*dele toho slovenskyho gastrabajtra co ceka na hranaty kola a najmete nejakyho designera. staci se kouknout na umprum a i tam najdete lepsiho
Každý auto který dělali pod Kabaněm je buď krásný nebo velmi hezký. A to přes to že design je individuální. Když si vzpomenu co udělal ten Němčour s Fabií2, tak je třeba vynášet Kabaně do nebes.Značce vtiskl styl, krásu a originálnost současně. Design je nejmíň problematickou stránkou nových škodovek.
Originálnost ani náhodou. Naopak, pod Kabaněm se Škoda definitevně zařadila do koncernu v tom smyslu, že kdybys na to dal znak VW nebo Seat, nikomu by nepřipadalo nic divného a k rozlišení jednotlivých řad potřebuješ metr. Zatímco jedničkovou Fabii či dvojkový Superb by sis s ničím nespletl.
ale houby. Stačí se podívat na Atecu. Z ní ten škodováckej design tak crčí, že to jako seat vůbec nevypadá, byť to má jejich čumák. To proto že prostě museli převzít hotový auto pro škodu a přebrandovat.
Jedničkový Superb byl předělaný Passat, proto ho tu nikde nezmiňuji. Asi bych k podobě dnešních Škodovek řekl to, Clarkson o novém Supu - jo, dělá to všechno, co to dělat má, nedá se tomu nic vyloženě vytknout, ale přesto je to o ničem.
...což můžeš nakonec říct o mainstreamu všeobecně. S3 je podle mě nejhezčí novodobá Škodovka, s 2.0TSI to je širší špička třídy a podle mě u konkurence nenajdeš nic moc navíc... Snad s výjimkou insignie V6, za cenu jiných kompromisů.
Ten náš odpad dostal už viaceré ocenenia za design. Konečne sú Škody pozerateľné počnúc Fábiou III, Octáviou III a Superbom III. Do tej doby to bol otras ako napr. Fábia II, Superb II (hlavne sedan) a i facelift Octavie II. Toľko môj názor.
Superb II před FL byl skvělý. Výborně vypadala Octavie II před FL či Yeti před FL. Vůbec nejhezčí ale byla I. Fabie. To bylo auto, které mělo konzervativní, ale přitom naprosto originální a nezaměnitelný design. Dnešní škodovky jsou už jenom konzervativní, strašně rychle se okoukají.
Zpětně mě rozesmává reklama na Fabii III, jak tam ten šašek tancoval, ale všichni si všímali jen Fabie. >:D Dnes abych si Fabie III všiml, musela by mít na střeše striptérku.
Je to zvláštne, že útoky holdena na p. Kabaňa ... kopnete do pr*dele toho slovenskýho vandráka, ... sa tu bez povšimnutia redakciou zverejňujú pravidelne.
A je mi ľúto, že za to dostáva palce hore.
No pocitově tomu autu z boku chybí pocitová "lehkost", ale to bude asi fotkami a barvou.Jinak tvar podběhů nějak moc nezaujal.....předek bude pěkný, zadek moc vidět není....to bude stát ranec, aby to auto k něčemu bylo. >:D
Bohužel....
Studie je náramná, koukatelná a sympatická, tento zde prezentovaný prototyp s minimálním maskováním potvrzuje proslýchaná podezření: narovnání linie střechy je ultra hnusné, bezemoční a neestetické. Hranaté podběhy kol snad musel škodovce nadiktovat nějaký její koncernový nepřítel- žádný normální designer s tím nemůže přece souhlasit. A kola zapadlá do podběhů jsou už dlouho mimo módu... tady snad došlo k nějakému nedorozumění mezi jednotlivými odděleními Česany!
Co je nejsmutnější: jinak velmi úspěšný pan Kabaň je rozhodnutími vedení škodovky opakovaně postaven do pozice nešťastníka, který dopředu hlásá "příjemné překvapení", "opravdu převratný design", atd., ale skutečnost je pak více než mizerná. Škoda, že teď se to bude týkat Yetiho i Kodiaqa, dvou typů, které mají přinést největší nárůsty prodejů v dalších minimálně 5 letech.
Takhle to teda vypadá dost bachratě. Ty hranaté podběhy se mi nelíbí vůbec.
Nedivil bych se, kdyby to bylo jako se všemi škodovkami - v plné palbě to bude fešné auto, ale holobyty budou vypadat otřesně a "nízkorozpočtovost" z nich bude zářit na kilometr. ;-\
Vzhled a proporce Kodiaqu už asi nikoho nemohou překvapit, bylo o tom napsáno a nafoceno již mnoho. Těším se na finální odtajnění a nejspíše mu dám přednost před původně zamýšleným Superbem. Dokonce i těch 7 sedaček bych využil, a kvalita na jakou je každý od koncernu už zvyklý. Doufám, že ceny nebudou přemrštěné a mohly by začínat kolem předeslaných 650 tis. Velké auto pro rodinu, jakých už trh nabízí dostatek. Pokud bych to bral podle konkurence, určitě bych koukal po Sorentu nebo Santa Fe, ale ti už bohužel začínají kolem milionu...
A tím jako říkám, že je koncern skvělý nebo co? Jen říkám, že si drží nějaký standard ve všech ohledech. Měl jsem aut od koncernu celou řadu, najel jsem na nich statisíce kilometrů, možná přes milion a nikdy jsem nic s motorem neměl. Až se to stane, možná změním názor.
Dva z mých známých měli Fabii s HTP (Hned Tě Předjedu, kdyby náhodou někdo nevěděl) a rozdíl mezi nimi byl v tom, že jednomu se potkal motor po 80 000 a druhému po 180 000. Tomu, co se motor potkal dříve, v servisu řekli (měl už po záruce): "No jo, to tyhle motory holt dělají. To Vám to vydrželo ještě docela hodně, byl tu pán, kterému to křachlo po 50 000..."
Ale musíš ten můj předchozí příspěvek brát s nadsázkou; samozřejmě, že mají i motory, které jsou ok.
Pokud popisujete svůj dojem ze zde zveřejněných fotografií, pak se obávám, že něco nesedí: vzhled a proporce vozu na těchto fotografiích se DIAMETRÁLNĚ odlišují od vzhledu a proporcí studie (viz šířka/výška, linie střechy, provedení čelní stěny (proboha, kdo prosadil ten idiotsky "se usmívající" grill?!), a další snadno identifikovatelné rozdíly). Škodovka má patrně štěstí, že mezi jejími zákazníky je více osob se sníženým vnímáním tvaru a proporcí.
Popisovat vzhled je vždy velmi subjektivní. Nemyslel jsem konkrétně srovnání studie s předprodukčními kusy, ale až fotky aut jezdících, zamaskovaných. Studie jsou téměř vždy velmi přehnaně pojaté (viz Subaru). A ačkoli jsem člověk, pro kterého je vzhled až na x-tém místě, tak považuji novou Fabii a zejména nový Superb za pěkná auta (Superb dokonce jako jeden z nejhezčích "dostupných").
Zdá se to být velké a snad to pojme pět lidí na pohodu (2-2-1), ale jako vždy rozhodne cena. Češi mají peněz jak šlupek, tak počítám, že to bude stát majlant.
To je každého vlastní rozhodnutí, co udělá se svými penězi.
Je docela možné, že v jiných krajích se víc jedná o ceně, s čímž jsem v ČR narazil. A přitom je to koření každého obchodu.
mi pripomina RR sport ;-) .. zvlast tie svetla... ale preco ma ani neprekvapuje ze kazdy "terenak" chce dnes vyzerat ako RR.... a podla mna aj predne kukadla budu hodne stihle a velmi podobne tym na RR... ale pockajme si
"Zajímavé je také maskování zádi – napoprvé jsme si říkali, zda kodiaq náhodou nedostane svítilny ve stylu Range Roveru Sport, skutečný tvar ale upravuje folie v barvě karoserie."
Keby si čítal diskusiu, vedel by si, jak vy :-)
Vždy keď sa objaví nové auto, tak sa vyroja znalci, ktorým pripomína nejaké iné. A často každému znalcovi, pripomína nejaké iné auto.
Trochu nerozumím odstavci, kde se autor zamýšlí jaké designové prvky se dají z maskovaného prototypu odvodit/ vytušit. Novináři auto.cz přece již hotový vůz naživo viděli...alespoň se to v minulém článku tvrdilo.
...Honzo, zcela upřímně tvrzení o tom, jak ACZ jako jedna z mála redakcí byla testovat maskované prototypy je kec. Zatestovalo si spousta novinářů, včetně zahraničních.
designu si počkám na finální verzi, tohle auto "s minimem maskování" je při podrobnějším pohledu na fotky maskováno ne minimálně, ale naopak velmi, všechny prolisy a zlomy jsou pečlivě vyhlazeny, přelepeny výplní v barvě karoserie, celkově je zjevná snaha tímto, plus prací s páskou vytvořit dojem něčeho od LR. Podle mého je debata o designu škodyjaka nad těmito obrázky k ničemu.
Presne tak. Zatim je snaha vse co nejvice skryt. Ty polepy na bocich svetel, aby to vypadalo jako Range Rover Evoque, jsou na detailnich fotkach viditelne. Zadni svitilny budou jiste take prelepeny, takze budou uplne jine.
Absolútny súhlas, tiež som chcel napísať, ako môže niekto hodnotiť dizajn auta, kde sú takmer všetky markanty prelepené či maskovaním pomenené. Jasné, pontón karosérie sa nezmení, ale detaily, ktoré vytvárajú finálny dojem, ako tvar svetiel vpredu i vzadu, tvar a umiestnenie prelisov, línií atď. vidieť nie sú a bez nich sa dá vyjadrovať akurát tak k profilu a veľkosti karosérie.
Nevim, na jake fotky autor koukal, ale ty v clanku naopak ukazuji, ze auto je zamaskovane velmi dukladne s prekrytymi vsemi dulezitymi detaily vepredu, vzadu i na stranach vozu.