Diskuse

Škoda Kodiaq se stala Autem roku 2017 v ČR! Škodovka má třetí vítězství v řadě

14.3.2017

Třiadvacátý ročník ankety Auto roku v České republice je za námi. Vyhrála Škoda Kodiaq, která značce zajistila třetí vítězství v řadě.

 

  • 116 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 14.03.  21:33

    A právem

    .
    • 143 Reagovat !

      foto El-Senor

      El_Senor 14.03.  21:35

      « A právem

      To nevím jestli právem, ale právem Škoda určitě 8-s
      • 121 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 14.03.  21:39

        « Re: A právem

        znáš snad nějaký jiný vůz v téhle kategorii který by nabízel tolik odkládacích ploch na 2l PET lahev jako koijak? >:D >:D >:D
  • 130 Reagovat !

    foto Egi

    Egi 14.03.  21:34

    To bylo napětí...

    kdo by to byl čekal....A nehlašte se všichni >:D >:D >:D
    • 60 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 14.03.  21:39

      « To bylo napětí...

      No kdyz tady v reklame vidim ten bily osklivy Kodiaq junior tak bych to teda nečekal >:-[]
    • 170 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 14.03.  21:40

      « Re: To bylo napětí...

      Ja jsem cely den a noc nespal…
      Pro mne je vitezem Alfa.
      • 80 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 14.03.  21:42

        « Re: To bylo napětí...

        :yes:
      • 03 Reagovat !

        foto jarafara

        jarafara 14.03.  23:48

        « Re: To bylo napětí...

        Taky jsem pro alfu, je hezká, ale... zatím čekám na jízdu a měl jsem tu čest vidět interier asi v základu a to tedy je nic moc, třeba passat je to samé (v lepším provedení), jen můj dojem... Další problém jsou ceny. Tohle Alfu nezachrání.
  • 150 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 14.03.  21:44

    Překvapení

    To by mě teda opravdu nenapadlo >:D

    Ta anketa nemá žádný význam, protože podle mne by autem mělo být takové, které by chtěl každý, ale nemyslím z důvodu, že to má na kapotě napsáno Škoda :-!
  • 151 Reagovat !

    foto LiborGondek

    LiborGondek 14.03.  21:44

    Překvapení...

    ...se nekoná. ;-\ Auto roku je asi tak nestranné a objektivní jako Český lev...
    • 30 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 14.03.  21:58

      « Re: Překvapení...

      mal som necistotu na monitore a citam ze: Český Jev ... ale je to uz v podstatne nezaujimavy jav ze skoda doma stale vyhrava .... to je jak ked Kaja vyhraval zlatych slavikov... zbytok spevakov bol tiez uz vopred v podstate len v role statistov .. aj ked Kaja si to dozaista vzdy aj zasluzil... co v pripade kodiaqu a skody u vas obecne je ale mozno uz kusok diskutabilne...
    • 35 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 15.03.  07:27

      « Re: Překvapení...

      Dva možné scénáře:

      Autem roku je Kodiaq: neobjektivní anketa
      Autem roku je Alfa Romeo: bravo Alfa.

      Čili objektivnost ankety je v diskuzi daná výhercem.
  • 52 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 14.03.  21:45

    nic prekvapujuce

    tiez som favorizoval kodiaqa.... tu nebolo o com... doma je doma ;-)...

    a dost mozno o rok vyhra nova yetina zase ;-) .. uz teraz by som povedal ze je to takmer jasne >:D
    • 60 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 14.03.  21:47

      « Re: nic prekvapujuce

      No vzhledem k tomu, že se stal autem roku u Vás
      [odkaz]
      tak by byl docela pěkný trapas, kdyby doma vyhořel, to byste pak vypadali jako pěkní vlezprdelkové. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 15.03.  22:04

      « Re: nic prekvapujuce

      Nějak jsi zpólovatěl...ani zmínka o úspěchu Kia Niro...čekal bych teda, že to okomentuješ ;-)
  • 131 Reagovat !

    foto frite

    frite 14.03.  21:51

    Prosím redakci...

    aby příště takové naprosto nečekané a šokující výsledky nezveřejňovala takto večer. Teď z toho nebudu spát a zítra nebudu stát za nic..
    Jen řekněte, copak vítězství v takové prestižní soutěži nechá vlasteneckého Čecha v klidu? A to trojité vítězství Škody za sebou jen ukazuje nedostižnost těchto skvostů automobilového odvětví.
    Až se toto dozví kapitáni průmyslu, tak bezpochyby zavřou své zbytečné továrny produkující automobilové polotovary co jen zabírají místo a přenechají životní prostor této prestižní automobilce.
  • 90 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 14.03.  21:54

    Tedy přátelé, toto jsem opravdu nečekal

  • 90 Reagovat !

    foto orgasmic

    orgasmic 14.03.  21:58

    Sázky

    Ani se nedivím, že na to nevypisují bookmakeři sázky >:D
  • 31 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 14.03.  21:58

    vw v krizi

    tohle jsem opravdu nečekal... ;-)
  • 100 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 14.03.  22:02

    Neasi

    Tak můj odhad prvního místa byl správný..i když můj žebříček byl trochu jiný...zklamáním pro mě je poslední místo Alfy...to jsem opravdu nečekal...
    Prostě odporná porota.... Jasně..Kodiak může bejt opravdu fajn auto...ale to typické protěžování Škodofky to celý degraduje.
    Uvidíme v prodejích...protože auta typu Kodiak se nefasujou...
    • 60 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 14.03.  22:16

      « Re: Neasi

      Marketingove oddeleni AZNP ma splneno. Nic vic za tim neni.
      Jsem zvedav, jak dopadnou cisla o prodeji, protoze to jedine se pocita.
    • 40 Reagovat !

      foto tomas247

      tomas247 14.03.  22:27

      « Re: Neasi

      Fasuju, nefasuju... ako kde.
      Znamy ma uz naceneny jeden sluzobacik (140kw, skoro plnka). Teraz ma Q5... nechapem....
  • 74 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 14.03.  22:10

    kdo ze hlasoval?

    jo prasata dostaly namazano
    • 10 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 15.03.  12:56

      « Re: kdo ze hlasoval?

      Ty a Joky jste bráchové nebo jedna a ta samá osoba, je mi záhada, že by se šlo tolik duševních mrazáků v jednom místě ve stejný čas >:D >:D
  • 151 Reagovat !

    foto tomas247

    tomas247 14.03.  22:12

    Haha

    To je vazne necakane... >:D

    A Giulia posledna? To len svedci daco o porotcoch :no:
  • 13 Reagovat !

    foto koblih

    koblih 14.03.  22:17

    Zajímavé

    Z minulého článku "Po sečtení všech bodů musí být jasně zřejmý vítěz, není tedy možné, aby na prvním místě figurovalo se stejným počtem bodů více automobilů." Ale najednou jsou tu dvě auta s 63 body.. Zajímavé >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 14.03.  22:51

      « Re: Zajímavé

      Na prvním místě miláčku! Nikoli na posledním, tam je to buřt.
      • 02 Reagovat !

        foto koblih

        koblih 15.03.  18:46

        « Re: Re: Zajímavé

        Zlatíčko, matika mi nikdy moc nešla, alr když se můžou sejít dvě auta s 63 body, tak proč ne třeba 130? Ale tak ve finále je to jedno, hlavně že Koďouš vyhrál :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 15.03.  21:34

          « Re: Re: Re: Zajímavé

          Je jedno kolik měly ty auta bodů, podle pravidel musí být jednoznačně určený vítěz, čili auto na prvním místě. Shoda bodů na druhém místě a dalších se neřeší. Takže v extrémním případě může mít druhý až poslední finalista klidně třeba 63 bodů, nebo 130, a bude to v pořádku.
  • 153 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 14.03.  22:23

    Morálním vítězem je Giulia!

    Nádherná a řidičsky úžasná Giulia je z uvedených kandidátů jasně nejúžasnějším, nejřidičtějším vozem! :-!
    • 210 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 14.03.  22:48

      « Re: Morálním vítězem je Giulia!

      Hloupost. Zabava za volantem neni a ani nema byt v tehle soutezi rozhodujicim kriteriem. A ve vsech ostatnich je Giulia prinejlepsim prumerna.
      • 60 Reagovat !

        foto pgd

        pgd 15.03.  01:32

        « Re: Re: Morálním vítězem je Giulia!

        Tak přinejmenším je nadprůměrná v bezpečnosti, nevím co má být tím rozhodujícím kritériem, pokud je to počet odkládacích prostor tak to určitě není alfí doména.
        Jinak tedy, chlapci novinářský za mořem to vidí kapku jinak
        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 15.03.  12:18

          « Re: Re: Morálním vítězem je Giulia!

          Rozhodujici kriterium by asi nemelo byt zadne. Rozhoduje se podle komplexnosti.
      • 30 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 15.03.  09:19

        « Re: Re: Morálním vítězem je Giulia!

        Proto vyhrála anketu naprosto průměrná hrouda plechu :-!
    • 18 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 15.03.  07:37

      « Re: Morálním vítězem je Giulia!

      Stačilo by si přečíst, za co se mělo bodovat. Jízda je jen jedním z kritérií. Poslední místo je vopruz, ale nějakého zcela automatického, dokonce "morálního" vítěze v ní vidí zejména fanatičtí fandové.
  • 71 Reagovat !

    foto Vasut1974

    Vasut1974 14.03.  22:31

    Urcite

    Tak to je zasadni prekvapeni - ztelesneni totalniho prumeru a nudy ....
  • 20 Reagovat !

    foto d3ff

    d3ff 14.03.  22:32

    Kdo by to byl čekal

    ...
  • 11 Reagovat !

    foto netcar-xx

    netcar.xx 14.03.  22:35

    Co jineho asi mohlo v cesku vyhrat?

    Ale uz to vime, tak to prosim nepripominat v recenzich na Mercedesy, Toyoty, Hyundaie, Ferrari apod. Stejne si ho nekoupim, tak jako si nepujdu koupit neco do Alzy protoze na me ten jejich zelenej zkurvy$yn rve vsude kam vlezu. Apropo, nepracuje brigadne i u vas jako zastupce Schade Werke?
  • 50 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 14.03.  22:36

    S mirnym skripenim zubu...

    Posilam diplomatickou gratulaci do Skoda auto. S nemene diplomatickou poznamkou..."Nastesti kazdy muze mit toho sveho viteze."
  • 31 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 14.03.  22:37

    Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích

    i Starej tam nahoře by jezdil Koudym, kdyby mohl....jenže nemůže.... tak jenom svým prstíkem dotlačil porotce k tomuhle vítězství....

    Je někdo překvapen? Kdyby tady Škodovka plivla na pulty krabici od bot, kombinovanou s pytlíkem z mekáče, tak to bude vítězství..... I kdyby na Auto.cz psali, že nejlepší je Ssang-joooo - ng....

    Gratulujeme Škodě, k nečekanému výsledku a berme vážně další v pořadí..... děkujeme...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 15.03.  08:43

      « Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích

      Takže vozem roku se stává VW Tiguan, sláva sláva? No, jak myslíš.

      2014 vyhrála Mazda 6 proti Octavii III, z mého pohledu to není tak dávno, aby se dalo napsat to, co tu píšeš ty i někteří další... ale konec konců je to jen můj pohled.
      • 00 Reagovat !

        foto ozawasan

        ozawasan 15.03.  09:37

        « Re: Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích

        Další, nikoliv dalšího. Co tam vedlo k hodnocení. U těch dalších je to objektivnější...
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 15.03.  10:05

          « Re: Re: Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích

          Takže když z finálové pětky vynecháme prvního, druhého a čtvrtého a prohodíme třetího a pátého, tak to dopadlo dobře?
          • 00 Reagovat !

            foto ozawasan

            ozawasan 15.03.  11:35

            « Re: Re: Re: Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích

            A vyjde nám Pivo, tak to dobře dopadne. Ale ne. Jde jen o očištění dat o peaky. V podstatě je mi jedno, kdo na tom piedestalu bude. Vadí mi jen ten úzus...Škoda za každých podmínek...
  • 50 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 14.03.  22:55

    Gratulace

    Přestože osobně mě Kodiaq nebere ani trochu, a to jsem ho důkladně prozkoumal a i se v něm svezl, gratuluji k vítězství. Kdyby vyhrálo cokoliv jiné, bylo by to překvapení, takto je to blahopřání zcela bez emocí. Chladný kalkul a dobrá práce marketingového oddělení MB. Úkol je splněn.
  • 50 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 14.03.  23:02

    Hroší kůže .....

    ..... českého zkorumpovaného lísala :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Riceeater

      Riceeater 15.03.  09:24

      « Re: Hroší kůže .....

      Víš jak... za třicet stříbrných ;-)
  • 222 Reagovat !

    foto coubes

    coubes 14.03.  23:05

    Ach jo...

    Body se rozdávaly za tyto "disciplíny" - jízda, užitná hodnota, ekonomika, technologie a design.
    Ne že bych to Škodovce nepřál, ale pokud si znovu člověk projde ty body, tak tohle nemohli hodnotit odborníci. Jízda - když pomineme "řidičský" pohled na Alfu a půjdeme čistě po komfortu, tak se prostě před Kodiaq musejí dostat jak Volvo, tak VW. Užitná hodnota - tady to může být těsné, nicméně určité neférovosti se hodnocení nevyhne, když poměřujete SUV a sedan. Ekonomika - ok, tohle by docela mohla být parketa Kodiaqu. Technologie - Volvo, VW, Alfa,... určitě ne Škoda. Design - tak, tohle je nejtěžší kategorie. Je to silně subjektivní záležitost. Kodiaq vypadá za mě určitě lépe než koncernoví sourozenci, ale rozhodně nesebere body ani Volvu, ani Alfě. Opět, pokud necháme Alfu bokem a budeme přízemně konzervativní, tak se zde z koncernu na Volvo nechytá vůbec nic. Kdyby to vyhrál Tiguan, který sice vypadá otřesně, ale SUV jsou v módě a je ve všech směrech lepším autem, tak si zabrblám pro sebe a odpustím si komentář, ale tohle je fraška. V Ženevě se nedostal ani mezi finalisty, ale u nás "rozsápe" mnohem lepší konkurenci. Jak tady někdo připomněl lvy - má to stejnou pachuť. Pro mě osobně to tomu autu ještě více ublížilo. Kodiaq jsem na živo zažil a přestože chápu jeho význam pro Škodovku, a přeju ji zdravý růst a spoustu úspěchů, tak na auto roku to v konkurenci není.
    • 40 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 14.03.  23:31

      « Re: Ach jo...

      pěkně shrnuto :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 14.03.  23:57

      « Re: Ach jo...

      Proč s tímto zdravým názorem nejsi v porotě? Napsal jsi to to na pár řádků zcela výstižně, jasně a srozumitelně, za toto uděluji :yes: :yes: :yes:
      • 40 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 15.03.  10:04

        « Re: Re: Ach jo...

        pretože o porotcov so zdravým názorom v anketách nikto z organizátorov nestojí
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 15.03.  07:40

      « Re: Ach jo...

      :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto PM2

      PM2 15.03.  09:14

      « Re: Ach jo...

      Mám zcela totožný názor!
    • 01 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 15.03.  15:54

      « Re: Ach jo...

      Souhlasí s tebou ve všem.

      Akorát připomínka té užitné hodnotě - já jí chápu tak, jako že by se měla hodnotit užitná hodnota jakéhosi standardu dané karosářské varianty. Tedy u sedanu k obecné užitné hodnotě obvyklých sedanů, SUV k obecné užitné hodnotě ostatních SUV atd. Nejde přece porovnávat užitnou hodnotu dodávky a kabrioletu. No, tak bych to udělal já, ale asi jsem příliš naivní. Ostatně když tak o tom přemýšlím, mohly by se rak posuzovat i ty ostatní kapitoly.
    • 13 Reagovat !

      foto white-LabeL

      white LabeL 15.03.  17:45

      « Re: Ach jo...

      Ad: "Užitná hodnota - tady to může být těsné, nicméně určité neférovosti se hodnocení nevyhne, když poměřujete SUV a sedan."
      Ta auta přece profík nemůže porovnávat navzájem "absolutně". To by (mimo jiné) musely stát všechny stejně, což jaksi nejde. Takže vždycky je třeba primárně zohlednit cenu a s ní logicky související zařazení do třídy/skupiny. otázka pak logicky nemůže znít, jestli je konkrétní Volvo (nebo Alfa) lepší, než konkrétní Škodovka. Otázka zní, jestli je dané auto v rámci své třídy lepším autem, než jiné auto v rámci jeho třídy. Díky tomu pak lze (nepřímo!) porovnávat zdánlivě neporovnatelné, tedy např. mainstreamové SUV a prémiový sedan (viz tvá údajná "neférovost").
      Ad: "...a půjdeme čistě po komfortu, tak se prostě před Kodiaq musejí dostat jak Volvo, tak VW."
      To právě nemusí, od vyšší střední prémie logicky očekávám podstatně vyšší jízdní komfort, než od mainstreamového SUV. A zatímco Volvo mě svým jízdním komfortem spíš zklamalo (i přesto, že je v tomto ohledu o poznání lepší, než XC90), Kodiaq mě naopak právě v této disciplíně příjemně překvapil.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 15.03.  21:55

        « Re: Re: Ach jo...

        Jako VWždycky >:D >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto white-LabeL

          white LabeL 15.03.  23:06

          « Re: Re: Re: Ach jo...

          Na rozdíl od tebe se s tím aspoň svezu, než o tom něco konkrétního napíšu.
          V tomto ohledu je na tom Kodiaq prostě dobře (a není to zdaleka jen můj postřeh), naopak mi na něm vadí klasický problém většiny Škodovek, což je úzký rozchod kol vzhledem k šířce karoserie, což vynikne ještě víc díky "hranatému" vybrání blatníků, čímž se příliš odhaluje pohled do podběhů.
        • 01 Reagovat !

          foto white-LabeL

          white LabeL 15.03.  23:08

          « Re: Re: Re: Ach jo...

          Na rozdíl od tebe se s tím aspoň svezu, než o tom něco napíšu.
          V tomto ohledu je na tom Kodiaq prostě dobře (a není to zdaleka jen můj postřeh), naopak mi na něm vadí klasický problém většiny Škodovek, což je úzký rozchod kol vzhledem k šířce karoserie, což vynikne ještě víc díky "hranatému" vybrání blatníků, čímž se příliš odhaluje pohled do podběhů.
  • 60 Reagovat !

    foto shawt

    shawt 14.03.  23:39

    Saskarna!!!

    ..nic jineho, nez saskarna...vsadim se, ze v odb(p)orne porote byli take borci z auto.cz >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 14.03.  23:53

      « Re: Saskarna!!!

      Jistě že tam zástupce mají, jinak by o tom přece nepsali >:D >:D >:D
  • 30 Reagovat !

    foto martinmai

    martinmai 15.03.  01:36

    Čas již měříme na Život před Kodiakem

    a Život po Kodiakovi, jiné mezníky již nemají žádnou váhu...
    • 20 Reagovat !

      foto R32

      R32 15.03.  13:20

      « Re: Čas již měříme na Život před Kodiakem

      Neboj, už začína nová telenovela "YETI-ho SYN PRICHÁDZA" pripravte sa na úchvatné fotky brutálne maskovaného auta, potom "náhodných" záberov z testovania na D1 kde už pár vrstiev maskovacej cibule opadli, potom úchvatne rozplývajúci sa sloh "nezávislého" novinára ktorý už sedel a viezol sa v predsériovom kuse o ktorom ale nemôže nič konkrétne napísať, nasledujú fotky lištičky, blinkra, knoflíka z rádia... No a ideme cca po pol roku do finále, auto.cz sa dostalo ako jediné k fotkám ktoré záhadne unikli tesne pred ofico odhalením niečoho čoho už budeme tak presýtení, že to bude prekvápko asi ako fusakle pod stromčekom... 8-s
  • 20 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 15.03.  04:41

    Asi se to dalo čekat ...

    Asi se to dalo očekávat, ale já bych raději něco menšího, elektrického a za normální cenu ( cca 350 tis Kč). Mimo téma článku, viděl jsem včera facelift Octavie a podle mého vypadá úplně normálně ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto dochtor

      dochtor 15.03.  16:03

      « Re: Asi se to dalo čekat ...

      Podobne som videl naživo O III po FL. Povedal by som, že vyzerá celkom zaujímavo.
  • 50 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 15.03.  05:30

    dotaz

    Nevoli se také projímadlo roku ? Tam má Škoda taky velké šance, ten design na mne má potřebné účinky , i když to občas má snahu jit ze mne vrchem...
    • 11 Reagovat !

      foto Hovnohlav

      Hovnohlav 15.03.  08:31

      « Re: dotaz

      Husty. A kolikrat ses uz takhle pos*al? A poblil? Nemas na YT nejaky videa? Postni sem neco. Typka, co se pose*e a pozvraci, kdyz vidi nejaky auto, sem jeste nevidel.
      • 21 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 15.03.  08:36

        « Re: Re: dotaz

        už hodněkrát, design Škodovky na to funguje super !
        • 10 Reagovat !

          foto Hovnohlav

          Hovnohlav 15.03.  09:13

          « Re: Re: Re: dotaz

          Tvl moje stara by asi udelala totez, kdyby te videla v akci, to musi bejt dobra prd*l :yes: :-)
    • 10 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 15.03.  12:58

      « Re: dotaz

      Ne že bych škodě extra fandil, ale to jak s*re lidi jako ty to mě nepřestane nikdy bavit >:-[] jak se musíš kroutit když tě pustí na ulici >:-[]
  • 61 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 15.03.  05:46

    Jak jinak?

    Žádné překvapení. Schade vyhraje i když přihlásí trakař. :no:
  • 24 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 15.03.  06:35

    Typická česká nespokojenost

    Buďme rádi za Kodiaqa, že je jaký je a nemusíme si nalhávat něco o tom, že SUV 4x4 nepotřebuje. Pod jakýmkoliv jiným koncernem, by Kodiaq nemusel být a nebo by měl max 1,6ku.
  • 71 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 15.03.  07:04

    A co článek problému DSG????

    O tom, že je Kaďák vítězem v podplacené anketě, to se tu dozvíme hned. Ale že už ve všech médiích od pondělka proběhla info o svolávačce DSG u Škody, tím se redakce nepochlubí!!!!!!
    [odkaz]

    ACZ jděte už do háje s touhle VW masáží a zároveň neobjektivností o VW :no: :no: :no: :no:
  • 41 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 15.03.  07:35

    Na desetiletou ojetinu dobré, tohle ani MonteKarlo neumí

    Klobouk dolů před všemi co za Skoda zaplatí.
    • 32 Reagovat !

      foto Riceeater

      Riceeater 15.03.  09:37

      « Re: Na desetiletou ojetinu dobré, tohle ani MonteKarlo neumí

      Jsou to vlastenciiiiii :yes:
  • 41 Reagovat !

    foto rimow11

    rimow11 15.03.  07:40

    volvo

    škoda mohlo to vyhrať volvo, ten kodiak je nudný :no: :no: :no:
  • 51 Reagovat !

    foto Iv8

    Iv8 15.03.  07:41

    za mne Volvo

    Kodiaka jsem viděl na živo a žádný dojem, kromě místa uvnitř, na mě neudělal. Nelíbí se mi design celkově a hlavně ten nafouknutý zadek.
  • 30 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 15.03.  08:36

    Netransparentní šaškárna

    Kdybychom viděli, jak který novinář hlasoval, nejlépe i s odůvodněním, bylo jasno. Třeba na novinkách je napsáno, že jejich redaktor Žemlička dal 50 bodů AR, 36 V90 a zbytek rozpustil koncernu. Čekal bych, že se nám tu Honza také přizná, jak hlasoval, doufám, že podobně. Letošní výsledek mají na svědomí určitě ty staré struktury - 70-ti letí dědkové, kterým se líbí, že se jim do toho dobře leze 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 15.03.  21:46

      « Re: Netransparentní šaškárna

      Od Mičky se férovosti a otevřenosti nedočkáš. Nikdy. Nebo že by šel "nejlepší" redaktor do sebe a zveřejnil jak hlasoval? Kluci z Auto.cz to dříve dělali.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 15.03.  22:22

        « Re: Re: Netransparentní šaškárna

        21/24 hlasujících novinářů mělo Kodiaq jako #1... myslím, že v tomhle těžko od pana Mičky čekat, že by šel proti proudu. Možná se tu ještě hlasování objeví... myslím 2014 tu to zdůvodnění bylo, ale to taky hlasovalo víc redaktorů auto.cz
  • 33 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 15.03.  08:40

    Výsledek

    Čekal jsem přece jen víc bodů pro Giulii... ne že vyhraje, ale že bude třeba na bedně... z toho důvodu, že z té pětice přece jen nejvíc vyčnívá. Nu což.

    Kodiaq nic proti - plnotučná technika, motory, převodovky, pohon 4x4, výbava... je to dotažené auto od domácího výrobce a to stačí.
    • 31 Reagovat !

      foto Riceeater

      Riceeater 15.03.  09:39

      « Re: Výsledek

      To by mě zajímalo, kolik z těch hulibrků by si v reálu pořídilo tu hnusnou hroudu plechu radši, než Volvo, nebo Alfu...
      • 34 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 15.03.  10:07

        « Re: Re: Výsledek

        V reálu si víc lidí pořídí Kodiaqa než Volvo nebo Alfu, aspoň v Evropě. A napsat to trošku slušně by neškodilo...
        • 11 Reagovat !

          foto Riceeater

          Riceeater 15.03.  15:31

          « Re: Re: Re: Výsledek

          Nebuď tak úzkoprsý Jarmile...těmi hulibrky jsem myslel hlasující pisálky, proboha... :-!

  • 30 Reagovat !

    foto vladimir111

    vladimir111 15.03.  08:43

    Hlasování

    Omlouvám se, pokud jsem to špatně pochopil.
    Hodnocení aut má na starosti několik porotců, každý má 150 bodů, které musí rozdat mezi 5 nominovaných aut.
    Na konci se tyto body vezmou u každého auta a sečtou, tedy od každého porotce se jeho 150 bodů musí ukázat u těch 5 aut.
    Takže součet všech přidělených bodů všem autům musí být číslo dělitelné 150.
    Tak jak je možné, že mi vyšlo 435?
    • 04 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 15.03.  08:49

      « Re: Hlasování

      Rozhoduje 25 novinářů a 5 virtuálních porotců vytvořených na základě hlasování veřejnosti. Pak se to zřejmě nějak průměruje... můžeš to nastudovat.

      [odkaz]
      • 30 Reagovat !

        foto vladimir111

        vladimir111 15.03.  09:00

        « Re: Re: Hlasování

        Díky, to jsem nevěděl.
        Nicméně v pravidlech je, že se bere průměr míst, tedy se vezmou všechna místa přidělená autu a udělá se průměr.
        Auto se nejlepším průměrem vyhrává.
        Tak teď ty bodu uvedené v článku nechápu už vůbec.

        "Průměrné umístění u všech porotců (25 + 5) pak určí pořadí ankety Auto roku 2017 v České republice."
        • 14 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 15.03.  09:31

          « Re: Re: Re: Hlasování

          Jo, tohle jsem si přečetl a usoudil, že nemám momentálně mentální energii nad tím hloubat... takže prodávám jak jsem nakoupil ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 15.03.  14:03

          « Re: Re: Hlasování

          PS: našel jsem teď článek jinde... jeden z těch 25 se omluvil, takže v reálu je to 24+5... možná to jsou ty chybějící body.

          V anketě hlasovalo 24 motoristických novinářů (původně jich mělo být 25, ale jeden z nich v den uzávěrky prvního kola odstoupil a nemohl být tedy nikým tak narychlo nahrazen). ... Z 24 novinářů ji na první příčku umístilo 21 z nich, v hlasování veřejnosti, která měla pět hlasů, Kodiaq rovněž vyhrál. To znamená, že pouze ve třech případech nebyl Kodiaq první.

          [odkaz]
  • 30 Reagovat !

    foto asaren

    asaren 15.03.  08:54

    No tedy...

    To jsem opravdu, ale opravdu nečekal;!! >:D >:D >:D
  • 40 Reagovat !

    foto PM2

    PM2 15.03.  09:05

    Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji

    Svezl jsem se díky Auto Brejla Kodiakem a musím říci, že při přímém setkání a při jízdě jsem byl s autem hodně spokojený.
    Design auta z venku se mi opravdu líbí, jeho prodloužená silueta s poněkud "obtěžkanou" zádí je přesně můj sty. Uvnitř už taková spokojenost nepanuje: sedadla vpředu jsou opravdu příliš široká, hlavně sedák v zatáčkách nepodrží ani mou prostorově poněkud výraznější zadnici. Výška opěradla je pro mě o.k. Řešení některých detailů, např. úchytu lahví ve středové konzoli mi nadále leze na nervy svým laciným provedením, které prostě do auta za milión nepatří. Simply clever by se měl soustředit na jiné funkční detaily, ne na místa, která utváří dojem z auta. Zadní posaz je v pořádku svou výškou i rozměrem sedadel. Jízda byla velmi sympatická, byť už na 18´´ už je tuhost podvozku přece jen vyšší, než preferuji (a to je prý znatelně lepší, než u Tiguanu!). Odhlučnění podvozku je skvělé, odhlučnění 2,0 TDI 110 kW by určitě mělo být lepší. Celkově, suma sumárum: velmi dobrý vůz ale rozhodně ne vítěz ankety. Podle všeho měl být vítězem Volvo S/V 90.
    • 30 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 15.03.  10:22

      « Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji

      • 11 Reagovat !

        foto PM2

        PM2 15.03.  13:37

        « Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji

        ???
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 15.03.  15:54

          « Re: Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji

          Bud rad, ze drzi e-hubu ;-)
  • 23 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 15.03.  11:13

    Najde se někdo, kdo čekal, že v Česku to bude jinak?

    Já teda osobně ne. A jako laická veřejnost jsem mu v Česku hlas dal. Mrzí mne jenom ten hluboký propad hlasů pro AR.
  • 12 Reagovat !

    foto Ibizian

    Ibizian 15.03.  13:39

    East or west, home is best...

    Škoda není prémiová značka jako třeba Volvo. Auta, která vyrábí, neslouží k předvádění, nejsou okázalá, jsou jednoduše praktická. Nechápu smysl SUV a popularitu této kategorie obecně, nicméně mi nezbývá, než ji tolerovat. A ač nejsem příznivcem značky a Kodiaq je pro mne nutným zlem, přesto musím poctivě přiznat, že vůbec nevypadá špatně. Tohle není auto pro zapálené automobilové nadšence. Tady nejde o emoce. Tohle auto je účelově vymodelovaný nástroj. Bude plnit svůj účel a bude to dělat dobře. Tak totiž Škoda auta staví. Jako účelové věci pro pragmaticky založené lidi. Takže prosím nesrovnávat italské vášně s německým pedantstvím. Ano, německým. Mluvíme přece o německé automobilce.

    Ruku na srdce, jak by mohla v české anketě uspět Alfa Romeo se svou kontroverzní pověstí auta na baterky? Giulia, jakkoliv je krásná, vám teplou večeři nepřipraví a studené pivo z ledničky nepodá. Je to mondénní drahá call girl, se kterou se sice mnoho mužů rádo pochlubí, ale jistotu manželské postele za ni nevymění.
    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 15.03.  14:12

      « Re: East or west, home is best...

      Jo a ne... tohle je auto, které v nějaké běžné konfiguraci (čti 2.0TDI s LED světlama) stojí 800+. To není částka, kterou by kupec jen tak vysypal za to, že auto bude fungovat. Nějaká forma nadšení z toho auta tam být musí, jen to holt nebudou zatáčky projížděné pod plynem dveřma napřed :-) - což teda ani u toho Volva.

      PS: Mluvíme o české automobilce, s vývojovým centrem v ČR... a o designu vzniklém pod vedením slovenského designéra... na základě německé techniky.
      • 00 Reagovat !

        foto Ibizian

        Ibizian 15.03.  15:52

        « Re: Re: East or west, home is best...

        Ano, ta „německá automobilka“ je tak trochu nadsázka. Jenže když si najdeš krásnou holku a nakonec se s ní oženíš, je jedno, že pochází třeba z Ukrajiny. Je tvoje a už si nemůže dělat, co chce. Proč? No protože to platíš a ona je s tím srozuměna. Škoda se musí podřizovat koncernovým pravidlům, má v jeho rámci přidělenou roli a má německého ředitele jménem Bernhard Maier. Kdo platí, ten poroučí. Takže na oko je Škoda česká, ve skutečnosti je německá. To, že si najme na design Slováka je totéž, jako když si výše zmíněná manželka původem z Ukrajiny zajde ke slovenské kadeřnici. Na faktu, že je tvoje, to nic nemění. Ano, historicky je to ukrajinská žena a její krajané na ni mohou být hrdí, třeba kvůli její kráse, ale bohužel už není jejich.

        Co se ceny za Kodiaq týče, je srovnatelná třeba se Superbem. To rovněž není auto pro honoraci. Z pohledu obyvatele západní Evropy jde o nepříliš zajímavé rodinné auto. Tedy žádný luxus. Spíše užitná hodnota. Kodiaq lze vnímat obdobně. Pokud si skutečně dobře situovaný člověk chce pořídit dobré a renomované SUV, zvolí třeba Range Rover. A to i u nás. 800 tisíc je pro mě a mnoho dalších Čechů za jakékoliv auto příliš moc peněz, to je fakt, ale Kodiaq je určen hlavně na export, tak je třeba se na to dívat.
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 15.03.  17:40

          « Re: Re: Re: East or west, home is best...

          Ani tvoje přirovnání k holce neberu. Když si vezmu holku z Ukrajiny, bude moje rovnocenná partnerka.

          Má aktuálně německého ředitele... a třeba fleetové prodeje VW mají zase českého.

          Jasně, luxusní zboží to není... ale minimálně pro soukromé kupce to ani na západě není vyloženě levné auto.
        • 10 Reagovat !

          foto Intr

          Intr 15.03.  21:08

          « Re: Re: East or west, home is best...

          Trochu víc hrdosti by neškodilo: řečeno přesně, Škoda je česká automobilka, patřící do německého koncernu. Česká je proto, že sídlí v Česku, vyrábí (tedy nejen) v Česku a má zde vlastní vývoj, v kterém ze 2000 zaměstnanců tvoří drtivou většinu opět Češi. Je tedy stejně česká, jako je Seat španělský, Bentley britský a Lamborghini italské. Je zajímavé, že nikdo z Audi, VW nebo Porsche nepovažuje Škodu za německou firmu, ale my se tím tady občas rádi "sebemrskáme". Proč? Máte pocit, že např. Jaguar Land Rover je indická firma? A navíc - vede ji (CEO) Dr. Ralf Speth, tedy Němec. Takže nejen u Škodů mají svého Maiera :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ibizian

            Ibizian 16.03.  09:36

            « Re: East or west, home is best...

            Ano, já to dobře chápu, jak jsem již uvedl, jde o nadsázku, protože do jisté míry to tak lze chápat. Hrdost také nějakou cítím, ale je to těžké, už nejsem mladíkem a pamatuji škodovky na úrovni, na kterou nebylo možné býti hrdý. Vím, že je to dnes jinak, ale to jen díky německému kapitálu. Nepopírám českou tradici značky, nepopírám kvality českého technického umu a rozvoje. Sám mám ve své Ibize SC český motor 1.2 l TSI 77 kW a je rozhodně skvělý. Jde o produkt českých mozků v internacionálním produktu. Auto má na sobě španělské logo a když zvednu kapotu, na komponentech motoru vidím loga VW, nebo Audi. Takže ano, koncern poskytuje národním automobilkám jistou autonomii, to ale nic nemění na faktu, že mu všechny patří. Jsou tedy německé stejně jako do jisté míry národní. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 21.03.  00:17

      « Re: East or west, home is best...

      Volvo rozhodně není prémie..
      Zkrachovalá automobilka , primárně nyní vyráběná pro čínu mne nechává chladným.
      Alfa Romeo to je jiná liga.. :yes:
      Italové auta umí , design je skvělý a nejlépe jezdí..
      Prostě č.1 ..
      Kodiaq...jasně , solidní auto pro masy.
      Jen se mi extra nelíbí .. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto geroc-I-

    geroc I. 15.03.  20:37

    Fujtajksl.

    Překvapení by bylo kdyby to vyhrála jiná značka.
    ;-\ ;-\ ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto pelikos

    pelikoš 16.03.  06:51

    hmmmm

    to je stejné překvapení jako se soudruhem zemanem... :'-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Zeman z Chorvatska: Jsem agent podnikatelů, kteří nechtějí tunelovat

Zeman z Chorvatska: Jsem agent podnikatelů, kteří…

Prezident Miloš Zeman se setkal s chorvatskou prezidentkou Kolindou Grabar-Kitarović. Při rozhovorech se jednalo…

Nákaza z Bauhausu a Hornbachu: Zemědělci se bojí bakterie, která plení sady

Nákaza z Bauhausu a Hornbachu: Zemědělci se bojí…

Ústřední kontrolní a zkušební úřad zemědělský (ÚKZÚZ) se obává šíření bakterie Xylella fastidiosa, která napadá…

 

iSport.cz

Brněnský Škoda jde do Norska. „Už jsem s tím nepočítal,“ přiznal útočník

Brněnský Škoda jde do Norska. „Už jsem s tím…

Zbrojovka přichází o svého nejlepšího střelce. Útočníka Michala Škodu dnes čekají zdravotní testy v Norsku a…

VIDEO: Hradec - Kometa 0:2. Rozhodl Nečas, do prázdné pečetil Kvapil

VIDEO: Hradec - Kometa 0:2. Rozhodl Nečas, do…

Do semifinále Generali play off Tipsport extraligy vstoupili lépe hokejisté brněnské Komety, kteří v prvním…

 

Reflex.cz

Mladé české podnikatelky vymyslely superlehký stan s koly místo tyčí, chtějí ním na americký trh

Mladé české podnikatelky vymyslely superlehký stan s…

S originálním nápadem vstupují do českého byznysového rybníku Petra Krhutová a Helena Záleská. Mladé…

Brexit začíná. Předseda EK dostal formální oznámení záměru Londýna odejít z unie

Brexit začíná. Předseda EK dostal formální oznámení…

Ostatních 27 zemí Evropské unie bude při jednání s Británií o odchodu ze společenství postupovat jednotně a…