Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
10
/
11
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu
|
acz
První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce
|
acz
Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě
|
acz
Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe
|
acz
Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč
|
acz
Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.
|
acz
Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.
|
acz
Nafta naopak zlevňuje.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní