Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS v Česku: Benzinová za 620, dieselová za 630 tisíc korun

Nová generace Octavie RS je nejen rychlejší, ale i levnější než ta předchozí.
Zpět na článek
12. 7. 2013 11:06
12. 7. 2013 11:20
12. 7. 2013 12:28
12. 7. 2013 13:21
12. 7. 2013 11:30
12. 7. 2013 11:33
12. 7. 2013 11:49
12. 7. 2013 12:37
12. 7. 2013 17:53
13. 7. 2013 11:12
12. 7. 2013 14:46
12. 7. 2013 18:15
12. 7. 2013 21:37
12. 7. 2013 23:58
13. 7. 2013 00:54
12. 7. 2013 11:21
12. 7. 2013 11:29
12. 7. 2013 11:32
12. 7. 2013 11:32
12. 7. 2013 11:54
12. 7. 2013 13:19
12. 7. 2013 14:38
12. 7. 2013 18:14
13. 7. 2013 00:15
13. 7. 2013 00:57
12. 7. 2013 18:15
12. 7. 2013 11:44
12. 7. 2013 11:50
12. 7. 2013 15:31
12. 7. 2013 15:00
12. 7. 2013 15:51
13. 7. 2013 12:27
13. 7. 2013 14:08
12. 7. 2013 11:32
12. 7. 2013 12:28
12. 7. 2013 14:19
12. 7. 2013 14:07
12. 7. 2013 14:19
13. 7. 2013 07:08
13. 7. 2013 08:30
13. 7. 2013 12:29
12. 7. 2013 15:09
12. 7. 2013 16:47
12. 7. 2013 19:23
13. 7. 2013 11:54
12. 7. 2013 15:57
12. 7. 2013 16:08
12. 7. 2013 16:11
12. 7. 2013 19:18
13. 7. 2013 00:02
12. 7. 2013 17:53
12. 7. 2013 18:52
12. 7. 2013 17:57
12. 7. 2013 20:17
12. 7. 2013 20:20
12. 7. 2013 22:56
13. 7. 2013 12:34
12. 7. 2013 23:22
12. 7. 2013 22:33
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 11:06
GTD
Tak za ty many raději Golf v GTD. :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - kari.laz
12. 7. 2013 11:20
Re: GTD
Ty auta si zase tak moc nekonkurují. Octavia je buď to praktický lift, nebo combi. GTD je klasický lift. Budou se spíše doplňovat podle preferencí a potřeb potencionálních zákazníků.
Avatar - kari.laz
12. 7. 2013 13:21
Re: GTD
Smaozřejmě HB, jak jsem psal o octě, tak jsem omylem napsal lift. Moje chyba
Avatar - WinDiesel
12. 7. 2013 11:30
Re: GTD
Oct TDI RS nepojede vůbec špatně a je to docela dobrý kompromis. faktem je že GTD není drahý ale otázka je, zda jak GTD tak TDI RS stojí za ty peníze. To si musí rozhodnout každý sám.
Řekl bych to asi takhle: 25 letý týpek (který by měl volných cca 650 000) by šel do GTI nebo GTD. 35 letý týpek s 1/2 haranty by šel spíše do RS TDI/TSI. Potřebuje spíš praktičtější auto, tady je Golf nanic.
Pro starší týpky už je to jedno ti nepůjdou ani do jednoho ani do druhého (pokud ovšem nejsou v pozici kdy jsou vděčný za jakýkoli company car).
Já sám jsem nejel Golf v této generaci ale Golf opravdu není pro lidi nad 45, co nejsou menší než 185 cm a nejsou jaksi dosti štíhlí. Je to malé auto pro mrňochy a mlaďochy. Octavií jsem kdysi jezdil (O1) a bylo tam místa (pro řidiče) dost. Tak nevím jak současná generace.
Nejsem ani malý ani moc štíhlý >:D a do auta pod střední třídu se nevejdu. A protože nejsem moc štíhlý >:D , ze střední třídy se mi blbě vystupuje >:D
Tady je vysvětlení pro ty, co nechápou, proč jsou tak populární SUV.
Poznámka - znám jenom jedno SUV, kde se při nastupování nepraštím do hlavy - a to jsem si pořídil. >:D
12. 7. 2013 11:33
Re: GTD
V O1 dost místa pro řidiče? Really?
Jezdím s ní často. Se 183cm tam moc místa okolo rozdávání není, ale pořád lepší než fábka no.
Avatar - WinDiesel
12. 7. 2013 11:49
Re: GTD
UŽ BYCH SE ASI NEVEŠEL. >:D
12. 7. 2013 12:37
Re: GTD
Pro řidiče je tam místa habaděj. Vzadu to je ovšem skandál.
12. 7. 2013 17:53
Re: GTD
Je to samozřejmě individuální. Já s výškou 174 cm mám místa královsky a za sebe si taky pohodlně sednu. Jde taky o to kdo má jak nastavenou sedačku. Za gaučisty kteří za volantem leží je dost místa snad jen v jedničkovém Superbu.
13. 7. 2013 11:12
Re: GTD
Já jsem O1 měl a mám 192 a ve předu úplně v pohodě. Přišlo mi tam víc místa než v OIII, když jsem ji měl půjčenou. Ono je to čistě individuální podle toho, jak každý sedí, teď mám roomster, každý nadává, že se bouchá kolenem do středové konzoly radia a já se ho ještě nikdy ani nohou nedotknul. Ale je fakt, že vzadu v OI to bylo hodně malý. na výšku dobrý, ale kolena byl průšvih.
12. 7. 2013 14:46
Re: GTD
V novem golfu rozhodne neni mene mista, nez v jednickove octavce.
12. 7. 2013 18:15
Re: GTD
>:D A já si pořád říkal proč jezdí tolik SUV....aha takže jsme národ tlusťochů, už vím... >:D.
Jinak souhlas, v O1 za volantem místa dost a ti co sedí vzadu mají smůlu >:-[]
Avatar - white label
12. 7. 2013 21:37
Re: GTD
To co píšeš, platí dnes převážně pro vozy malé (např. Polo, Fiesta, Clio...), tedy o třídu níž. Současný Golf (prakticky už od páté g.) je poměrně velmi prostorný kompaktní hb a dnes patří v tomto ohledu ke špičce třídy (zvlášť s ohledem na vnější rozměry a hmotnost), viz srovnávací testy. Pokud oželíš menší plochu kufru (jeho hloubka je naopak skvělá), tak vpředu (bez šíbru) nemůže mít problém ani cca 195 cm vysoký člověk silnější postavy. Vzadu je místo na nohy také slušné a prostor nad hlavou je nadprůměrný jak vzadu, tak vpředu. V takové střední prémii bývá kabina sedanů o poznání stísněnější.
Sám měřím 193 cm a nenašel jsem zatím SUV (včetně LC), kde bych při nastupování (i dopředu!) nemusel výrazněji sklopit hlavu. Naopak u !3dv.! (který je navíc vzadu uvnitř o něco širší, než 5dv.) Golfu 5/6/7g. s tím problém nemám, schválně si to někdy vyzkoušej, pokud budeš mít možnost. Kabina 01/G4 nebyla celkově (zvlášť vzadu) tak prostorná jako u Golfu 5/6, o současné 7g. nemluvě. Chce to nejdřív vyzkoušet a až pak o tom psát. ;-)
Avatar - trapid
12. 7. 2013 23:58
Re: GTD
No já bych golfa tak růžově neviděl. O1 vpředu v pohodě, vzadu jak psal ryccardo - skandál.
Porovnával jsem G6 a Ceed 2 a rozdíl velký ve prospěch Ceedu. V G6 jsem po nastavení sedačky pro sebe (avšak ne "ležing" jako ve své Xantii) vzadu tvrdě (nepoužitelně) zabořil kolena do předního opěradla. V Ceedu jsem se opěradla těsně nedotýkal. Tady musím podotknout, že v Trapidu jsem měl před koleny ještě spoustu místa. Mám 190 cm.
Avatar - white label
13. 7. 2013 00:54
Re: GTD
Přečti si taky, na co jsem reagoval. WD zrovna místo pro kolena vzadu neřešil a bavíme se tu primárně o současném Golfu 7. g. A ve své reakci taky nikde nepíšu o nějakém aktuálním výjimečném prostoru pro kolena v Golfu 5/6, který byl ovšem i tak (ve své době!) minimálně mírně nadprůměrný, ale hlavně podstatně větší, než v 01/G4. ;-)
Avatar - Ham.
12. 7. 2013 11:21
Osina
Právě se vyvalila na světlo světa druhá tvář OIII, s touto cenou, v této konfiguraci a s velikostí na vrcholu nižší střední, bude velmi ostře píchat do zadku řadu zástupců ve střední třídě. Řadu o to delší, že někteří z nich nemají ani konkurenceschopný motor, který by postavily vůči VRS a ani seznam moderních prvků, které lze do OIII nacpat je nemůže nechat v klidu. Se zohledněním velikosti téměř na úrovni současného Passatu budou prodeje ve střední třídě hodně trpět vstupem na trh této levné osiny z polí kolem Boleslavi.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - kari.laz
12. 7. 2013 11:32
Re: Osina
Některá auta střední třídy nemají oproti OIII konkurenceschopný motor i bez verze RS (Optima, i40) ;-)
Avatar - Ham.
12. 7. 2013 11:54
Re: Osina
Jo, ale teprve tahle kombinace nízká cena/schopný motor/slušná výbava prověří jaké mají nervy.
12. 7. 2013 13:19
Re: Osina
Přesně.
Kdykoliv se někde ukážeš s i40/Optimou, nevyhneš se otázce "A proč sis raději nekoupil ereso?"

:-)
12. 7. 2013 14:38
Re: Osina
Skladovky i40 jsou za 450-500... takže 150-200 tis už může být pro někoho slušný argument ;-)
Avatar - Ada je zase tady
12. 7. 2013 16:49
Re: Osina
Když vidím někoho v i40, není třeba se už ptát vůbec na nic. Všechno je jasné... :no:
13. 7. 2013 00:15
Re: Osina
ano,zrejme to nie je plešatý impotent jako ty :-!
Avatar - white label
13. 7. 2013 00:57
Re: Osina
Snad ti Ada svou reakcí nešlápl na kuří oko...? >:D ;-)
12. 7. 2013 18:15
Re: Osina
Otázce se možná nevyhneš, ale vkusu každého taky ne. ;-)
Avatar - dal
12. 7. 2013 11:44
Re: Osina
První O3, která má vzhledem k tomu co nabízí velmi dobrou i cenu.
Za mne :yes:
Avatar - strýček BOB
12. 7. 2013 11:47
Re: Osina
Máš pravdu, předsedo. :yes: :-)
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 11:50
Re: Osina
Ještě jsem zvědav na Leon ;-)
Avatar - Individualita
12. 7. 2013 12:22
Re: Osina
Přesně. A to je zase můj favorit co se koncernu týče...
Avatar - Ham.
12. 7. 2013 15:31
Re: Osina
Leonu se začalo letos dařit, nabušená verze nebude výjimkou.
Avatar - iudex
12. 7. 2013 15:00
Re: Osina
Tuším si pri slovenskýceh cenách RS písal, že cena bude okolo 650t, lebo kurz. A Škoda to dokonca slušne podliezla. Takže tu platí ešte viac to, čo som písal pri SK cene, teda že ide o prvú primeranú cenu v ponuke Octavie III a trochu paradoxne najvýhodnejšou kúpou je práve najvýkonnejšia/najdrahšia Octavia. :yes:
Avatar - Ham.
12. 7. 2013 15:51
Re: Osina
Ano.
Jen k té přiměřenosti, platí pravidlo nabídky a poptávky, každá cena je přiměřená pokud se za ní zboží prodá. Navíc ceníkové ceny u Škodovky mají jen velmi zřídka co do činění s reálnou prodejní cenou. Nízká ceníková cena RS možná znamená jen to, že snad i nejjednodušší jedinci, kteří zde do úmoru mlátí prázdnou slámu nad konfiguracemi OIII 1.6 TDI s milionovou cenovkou podle ceníku snad už pochopí, že když vrcholný model je za 620 tak 1.6 TDI s nějakou průměrnou výbavou se těžko v reálu prodává za 500, ceník neceník. Takže konstatování, že RS je nejvýhodnější koupí z řady Octávia je čistě teoretická záležitost, v realitě může být ta nejvýhodnější koupě klidně 1.2 TSI.
Avatar - Ji/Ri
13. 7. 2013 12:27
Re: Osina
..hlavně, aby tebe někdo nepíchal do ... >:D >:D >:D sorry já musel >:D nicméně... mít v kapse tyhle děngy, tzn. něco do 750, je tu ještě jedno auto za zmínku ... P508GT... a je to hodně více auto, než tenhle koncernový univerzál....

osobně P508
Avatar - Ham.
13. 7. 2013 14:08
Re: Osina
Ano, pro pro milovníky dieselu je 2.2 HDI skvělá volba. Ovšem pokud někdo chce silný benzín tak zrovna u 508 má dost velkého smolíka. :-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
12. 7. 2013 11:24
pecka
Za ty prachy super :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 11:32
620
Tohle číslo v ruletě nevyhrává, v garáži je to však výherní číslo roku. Tohle není snad už ani cenový jemnocit, tohle je doslovné cenové kladivo. Beru to přes palec, akontaci jim předhodíš v malé obálce, 200 litrů., to můžeš koneckonců platit i bez podezření hotově, zbytek doházíš v pravidelných měsíčních splátkách, na které snad zde dosáhne i legendární průměromzdovák. Neuvěřitelné, co je dnes doslova na dosah každé ruky. Dobře, tak doslova na dosah každé jen trochu pracovité ruky.

Tak mi řekni, je vůbec možné si tohle auto nekoupit? Pokud jsi mladý, fyzicky a psychicky zdravý, nebojíš se práce a víš už, zač je toho v životě loket, pak máš jasno. Ti ostatní holt jen donekonečna dopočítávají bazarové úvěry v dokonalém životním garážovém kruhu. Hergot, tak ten kruh už jednou rozetni, co si myslíš, že žiješ nanečisto? Nikdy už tady znovu nebudeš, máš jenom jednu šanci, šanci která se opakovat nebude. Tak se nesnaž prostrčit svojí jedinečnou hlavu drátěným okem bazarového plotu u vás na výpadovce a naber rovnou směr k číslovce 620...

BRAVO 620 :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
12. 7. 2013 12:28
Re: 620
Vidím to na 655 za kombík... jo, tohle je solidní nabídka.
12. 7. 2013 14:07
Re: 620
To pomyslné kladivo má být synonymem ke slovu podbízení? A nebo se o podbízení mluví u mimokoncernových vozů a o kladivu pouze u koncernových? >:D
Jinak cenovka samozřejmě parádní! Bez DéPéHá je to pod půl míče a to už je hodně reprezentativní firemní kočár.

O.T. SPACEBACK JE VENKU [odkaz]
Avatar - autista
13. 7. 2013 07:08
Re: 620
GTI obrať prasátko a kup si to, ať mi ostatní si nemyslíme, že jsou to jen Tvoje sny. Proměň si ten Tvůj životní sen ve skutečnost, přidej si výbavy na top, vždyť na splátkách co to je, že?

Pak sem nahraj fotky jak jsi s vozem na Korsice, nebo v Barceloně, ať víme, že sis koupil auto na ježdění, a ne na to, abys s ním trávil čas zavřený v garáži.

A když budeš trávit více času ježděním, než psaním těchto bludů na auto.cz, bude život opravdu krásnější, ale pro všechny.

Neříkám, že za 620 to auto nemá smysl, ale startovací cena je pro většinu národa to, co je schopna akceptovat, protože mají akontaci max. 50 tis.

Dnes už většina lidí do leasingu nejde i z důvodu, že auto nevydrží bez chybičky ani celou dobu leasingu a prodat ho s leasingem je dost složité a většinou pod cenou.

Firemní flotila to bude max. u velkých společností, kde jim nesejde tak na tom, co za to dostanou, ale kolik to stojí. :-!
Avatar - Ji/Ri
13. 7. 2013 12:29
Re: 620
Občas musím smeknout slamáček... "nebojíš se práce" ...ano, o tom to je... to je ten počátek nitky, kterou musím uchopit do chapadel a od kopyta se musí zajiskřit....
Bravo GTI!!! ;-)

....pak už je loket z vokna a neřešit ho.vna....
Avatar - RadisGT
12. 7. 2013 11:39
Levnější než na Slovensku
Včera tu někdo psal, že v ČR bude dražší...haha. Nakonec Slováci budou nakupovat u nás.
Rozbalit vlákno
7
12. 7. 2013 12:07
Re: Levnější než na Slovensku
tiez pozeram, ze vychadza lacnejsie u vas v Cechach a to mate este o 2 percenta vacsiu DAN? Tak to je teda na zamyslenie - Ale nasa vlada to ma domakane, kto kupi v zahranici a dotiahne ,musi platit dan za vykon. Haj_zli jedni zakonodarni. 8-s
Avatar - LEGOPARK
12. 7. 2013 12:34
Re: Levnější než na Slovensku
Suhajkovia, chodte si citat rozpravky. Skoda je v CR este stale domace auto, nechapem, preco by tam nemala byt lacnejsia ako v zahranici. Citroen C3 Picasso je u nas tiez lacnejsi, ako v CR.
12. 7. 2013 13:09
Re: Levnější než na Slovensku
tu daň platíš vždy od low endu s 80kW, aby sa plebs nevyvážal v zbytočne výkonných autách. Či kúpiš u svojho najbližšieho dealera, s ktorým chceš budovať vzťah ( dúfam, že GTI nemyslel intímny ) alebo si to dovezieš, pri prvom prihlásení auta aj motorky nad 80 kW platíš. Sakra, ako to bude s HARLEYom, keď výkon neuvádza ?
Zámer vlády asi nebol vybrať čo najviac peňazí, veď šetrí. Zámerom bolo asi zníženie predaja výkonných áut, vytvorenie prebytku a tým zníženie ceny čo by kompenzovalo tú daň :-O a zároveň ušetrilo peniaze štátu pri nevyhnutnej obnove autoparku 8-s . Keď to tak po sebe čítam, idem zháňať nejakého psychoanalytika, niečo sa mi nezdá >:D >:-[] . A Octa RS cena dobrá, ale pri hustote pomáhajov pri cestách je to auto na slovensku nepoužiteľné, pokiaľ chceš jazdiť viac ako jeden deň a do nemecka to máme ďaleko, holt praotec Čech mal lepšiu kondičku ;-)
Avatar - WinDiesel
12. 7. 2013 13:16
Re: Levnější než na Slovensku
Kdepak, to jen 3 kmeny se nemohly dohodnout kudy zdrhat před praotcem Rusem: Lech to vzal doprava, Slovák vylezl na horu (tam se Rusovi nechtělo) a my blbci jsme makali dokud jsme nenarazili na Praotce Němce. >:D
12. 7. 2013 13:48
Re: Levnější než na Slovensku
Tak to sme nemuseli nikam chodiť, stačilo rusa opiť, my by sme to možno zvládli a vy by ste si trošku pomohli metylalkoholom >:D . Ale to by sme boli teraz asi v pr... nejakej rozoranej celine či soči ;-)
Avatar - Biest
12. 7. 2013 22:30
Re: Levnější než na Slovensku
presne tak. ja osobne som celkom nemilo prekvapeny (fakt nechapem preco je v tak podobnych krajinach az taky rozdiel v cene) a ak ju budem kopovat, urcite u vas ... za cenu o3 na Slovensku ju mam z ciech a este sa zmestim do sumy a zaplatim registracny poplatok, ktory cini okolo 1000 eur ...
13. 7. 2013 08:31
Re: Levnější než na Slovensku
Tady toho bychaři nakecají >:D
12. 7. 2013 11:57
dost dobrá cena
Tak ta cena je lepší než jsem čekal. No zase opět auto do hledáčku, proč kupovat O3 s motorem 1.8TSI, když můžu koupit rychlé RS. Design se povedl a moc se mi líbí a cenou ještě víc >:D . Výbava slušná a hlavně má bixenony v základu a to se cení, bez nich totiž O3 vypadá nějak moc lacině. Zdravím designéra Jozefa Kabaně a jsem rád, že je u Škody a moc moc se těším i na Superb 3, který má být naprostá bomba. Už se těším na pořádný test RS!!!
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 12:11
Kompletní ceník
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
12. 7. 2013 12:26
Re: Kompletní ceník
Díky, v těch nosičích je trošku brajgl...

Střešní nosič - černý: 5.500
Střešní nosič - stříbrný: 10.500
Střešní nosič - černý lesklý: 6.500 v rámci paketu

Ale co, to je nakonec vedlejší, celkově je to moc pěkná nabídka.
12. 7. 2013 14:04
Re: Kompletní ceník
Když si koupíš "černý designový paket" za 6500, tak v rámci něj dostaneš nosič, zrcátka a rámeček masky v lesklém černém provedení. Bez nosiče ten paket vyjde na 800. Ty další dva jsou standard.

Trošku matoucí mi spíš přijdou kožené pakety. Jestli to dobře čtu, k manuálu je klasický volant, k automatu multifunkční s "pádly". Při letmém prohlédnutí příjemně překvapil příplatek za tažné, 12 tisíc.
Avatar - Emel
12. 7. 2013 14:29
Re: Kompletní ceník
Bez nosiče se ten paket koupit nedá... to by sis koupil nosič za 5.500 a k tomu paket za 800 a ušetřil 200. Taky je to možná tak, že za 5.500 je matná černá a v paketu lesklá.
12. 7. 2013 14:43
Re: Kompletní ceník
Předpokládám, že ten normální černý je matný, zkrátka jiný než ten lesklý, který má ladit se zbytkem paketu. Je tu vždy možnost nekupovat nosič vůbec, proto ten paket za 800.
Avatar - RWD
12. 7. 2013 20:09
Re: Kompletní ceník
Ani O2 FL neměla verzi volantu s pádly bez multifunkcí.
Lzet tedy říct, že součástí toho poměrně velkého leč rozhodně ne neopodstatněného příplatku za skvělé DSG je i multifunkční kožený 3r. volant s pádly.
Avatar - white label
12. 7. 2013 20:30
Re: Kompletní ceník
Ano, pokud chceš i multifunkční volant můžeš si vlastně těch 5 tis. odečíst z ceny (50 tis.) za dsg.
13. 7. 2013 11:51
Re: Kompletní ceník
V ceně DSG není jen multifunkční volant. Ještě asistent rozjezdu do kopce a BT handsfree ("komfortní telefonování"). To máš dalších 5500.
12. 7. 2013 14:01
Re: Kompletní ceník
Ceník je i na stránkách Škody: [odkaz]
12. 7. 2013 14:24
Re: Kompletní ceník
Ten je tam od 14.hodiny. :-) Ten co jsem sem dal,tak byl ve 12 hodin na novinářském webu.
12. 7. 2013 13:34
Velmi pěkná nabídka
Za tyhle peníze se jedná o velice solidní a konkurenceschopnou nabídku.

Škodovka nyní zkompletuje logicky postavenou řadu benzínových motorů 1.2 - 2.0TSi (u kterých je objektivně poměr výkon/spotřeba vynikající), proti které nemá třídní konkurence s výjimkou Fordu v takovém rozsahu co nabídnout, zvláště když ještě zohledníme možnost volby karoserie nebo pohonu 4x4.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
12. 7. 2013 15:09
1,8TSI vs. RS
Cena RS vyzerá osobitne dobre v porovnaní s 1,8TSI: tá je za 562t, v kontexte čoho je 620t za RS takmer povinný príplatok, kde dostane človek nielen 40k výkonu naviac, ale hlavne oveľa krajšie auto.
Rozbalit vlákno
6
12. 7. 2013 16:47
Re: 1,8TSI vs. RS
Zkousel jsem dovybavit klasickou octavku na uroven RSa a cena byla kolem 610 tisic za ambiente i elegance. Sice vcetne sportovniho podvozku a dynamic paketu, ale i tak je ten rozdil smesny. O to vice v kontextu cenove politiky znacky.
12. 7. 2013 19:23
Re: 1,8TSI vs. RS
Když si člověk vezme, že je tam nějaká výbava navíc, tak je to příplatek spíš symbolický. Jen xenony jsou 25 tisíc.
Avatar - white label
12. 7. 2013 20:08
Re: 1,8TSI vs. RS
Ta sériová výbava je místy až neuvěřitelná, kromě bixenonů s denními LED, např. zrcátka (vnější i vnitřní) komplet s autom. stmavováním/el. sklopná s osvětlením nástupního prostoru, nebo dokonce el. ovládané páté dveře (u kombi). :-O :yes:
13. 7. 2013 11:54
Re: 1,8TSI vs. RS
To jo. Vedle RS by mohli 1,8 TSI Elegance prodávat tak za 450.
Avatar - Johny.Rico
13. 7. 2013 13:15
Re: 1,8TSI vs. RS
Elektrika na páte dveře, to je mazec. U Octy... :yes:
12. 7. 2013 15:57
spotřeba
Mě teda nejvíce dostala informace o spotřebě. TSI za 6,2/100km? Kdo kdy měl Octavii RS ví, že to je absolutně nereálná hodnota. To jedině 6,2/50km >:D Jinak je to hezký, hlavně v té zelené. ;-)
Rozbalit vlákno
6
12. 7. 2013 16:08
Re: spotřeba
souhlas. I 4,6 u TDI je pecka :-) to se nedá pomalu zajet ani s 1,6TDI...ještě mě trochu štvou ty přední sedadla s integrovanýma opěrkama, jinak pěkný.
Avatar - iudex
12. 7. 2013 16:11
Re: spotřeba
A predstav si, že Golf GTI v silnejšej verzii Performance (169 kW) udáva len 6,0. >:-[]
12. 7. 2013 18:04
Re: spotřeba
Spotřeba je především o řidiči. 6,2 je sice úlet ale do 8 litrů se bude dát jet naprosto v pohodě. za 13 bude jezdit jen nevybouřený s kšiltem dozadu.
12. 7. 2013 19:18
Re: spotřeba
U stávající RS (OII) se při klidné jízdě (v rámci rychlostních limitů) vejdu do 7,5 l/100 km v pohodě. Jestliže je nová Octa úspornější, je možné, že 7 l nemusí být nereálná hodnota.
Avatar - Ham.
13. 7. 2013 00:02
Re: spotřeba
Výkony rostou, spotřeba padá k nule >:-[] Golf RD co má mít premiéru letos na podzim vyjede s ještě větším výkonem (225hp, 500Nm) a má mít kombinovanou spotřebu 4,5 litru. :-)
12. 7. 2013 17:53
Hnus velebnosti
Ať se na to dívám, jak se na to dívám, stále nechápu, jak to někdo může koupit?
Desing hnusný, motorizace za moc nestojí o jízdních vlastnostech asi nemá cenu ani mluvit. Už se zase těším až potkám tydle nabušence v kopcích na D1 a budu je muset podjíždět, protože jim to prostě nejede. Nechápu, jak todle můžou chválit a Cliu dát dvě hvězdy, ale asi tuším, kdo redaktorům auto.cz platí stravenky ( jeden nejmenovaný supr čupr koncern, ze kterého je mi šoufl)
Rozbalit vlákno
11
12. 7. 2013 18:00
Re: Hnus velebnosti
Možná ba chtělo se pochlubit svým vozem než tady hloupě kafrat. Jestli teda nějaký je. A myslím že 130 udělá RSo v pohodě tak nevím no. ;-\ A co se týče jízdních vlastností co přesně je špatně???
12. 7. 2013 18:19
Re: Hnus velebnosti
Čekal jsem jak dlouho potrvá než se objeví nějaký D.E.B.I.L. -a už je to tady... :no:
12. 7. 2013 18:32
Re: Hnus velebnosti
Nj majitel škodovky, co jiného čekat než urážky pač na nic víc ani člověk, co má škodovku nemá viď?
12. 7. 2013 19:09
Re: Hnus velebnosti
Tak už se pochlubíš?
13. 7. 2013 11:14
Re: Hnus velebnosti
pochybuju, že má vůbec řidičák....
Avatar - frantisek1979
13. 7. 2013 14:38
Re: Hnus velebnosti
ježíš ty seš dement. pravděpodobně budeš mít na svým vytunenym modelu zatmaveny skla a zalostnej zadni spojler.
12. 7. 2013 18:52
Re: Hnus velebnosti
Nevím jestli jen "trollujete", nebo jste vážně tak zamindrákovaný.
Avatar - guze
12. 7. 2013 18:55
Re: Hnus velebnosti
B je správně >:-[]
Avatar - white label
12. 7. 2013 20:33
Re: Hnus velebnosti
Asi obojí, zřejmě zamindrákovaný "troll"...
Avatar - white label
12. 7. 2013 20:12
Re: Hnus velebnosti
To "podjíždění" přesně odpovídá tvé úrovni, včetně té "argumentačně" diskusní... 8-s :no:
Avatar - Dominik.
13. 7. 2013 02:25
Re: Hnus velebnosti
No to je zase výblitek. Ok, design je subjektivní, ale použít slovo hnusný chce odvahu. Nevím co chceš v rychlý fwd Octávce za motor, V10 z lamba jako stará A8??? A asi si toho v novým RS už hodně najel, že dokážeš hodnotit jízdní vlastnosti... Ale na tohle ani nemá cenu reagovat. 8-s Hlavně, že je všechny podjedeš :-! :-| :no:
12. 7. 2013 17:57
Cenovka
Mně velmi mile překvapila. Neříkám že se z RS stal dostupný rodiny vůz, ale čekal jsem tak o 50 000,- víc. Výbava je taky velmi slušná a dostačující. Škoda jen že jich zase bude většina na silnicích smrdět naftou :-(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - escorpion
12. 7. 2013 20:17
Re: Cenovka
Dúfať, že TSi prebije aj v RS TDi je naivné. Väčšina RS bude bohužiaľ smrdieť s priemerným motorom :no:
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2013 22:56
Re: Cenovka
a keby slo len o TDi ale vacsina bude mat este k tomu aj automat.... totalne zabiju sportoveho ducha ....

moja volba je ceed GT :yes:
Avatar - white label
12. 7. 2013 23:21
Re: Cenovka
Tvoja volba je Ceed GT? Neuvěřitelně neočekávané... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 7. 2013 12:34
Re: Cenovka
šok!!! ...jedu za Martuccim...
12. 7. 2013 23:22
Re: Cenovka
Mas recht, ja bych taky volil diesel, jestli automat to nevim :-)
12. 7. 2013 21:50
RelativněSilné za RozumnouSumu
Na většinu majitelů RS mám vyhraněný názor...přesto se do zpětných zrcátek snažím tvářit neutrálně, aby si neprošlápli podlahu úplně :-) Žádné auto za své řidiče nemůže, ale myslím, že s touto atraktivní cenovkou to bude horší a horší...
Auto se povedlo už v základu, RS vypadá velmi dobře a cenovka je skvělá...ještě nedávno to byla cena lépe vybavené fleetové OII. Škodovce :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2013 23:19
Re: RelativněSilné za RozumnouSumu
Rozumna suma, dokonce i dost priplatku za rozumne ceny, na Skodu az prekvapive slusne :-)
Avatar - Biest
12. 7. 2013 22:33
...
tychto octavii bude na cestach ako mravcov ... to vam garantujem
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2013 00:20
RS plne cesty
to zase bude na cestach zavodnikov! No super 8-s Apropo,ten diesel je fuckt trieda...o 25kW slabsia nova mzd3 ma rovnake zrychlenie 8,1s...bude lepsie sediet na ceste a nebude taka draha ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
13. 7. 2013 01:01
Re: RS plne cesty
25kW není zanedbatelných. Co tak třeba zrychlení 0-150, nebo 0-200, maximálka... a pak je tu taky (a to hlavně) pružnost.

P.S A neboj se tak těch O3RS, tak prostě budeš zase dělat, že zrovna momentálně vůbec nespěcháš, ale že kdybys chtěl/mohl... :*) >:-[]
13. 7. 2013 03:06
Re: RS plne cesty
Apropo, diesel v Mazde ma objem 2.2 (+10%) a je lehceji zprevodovany. Vmax 210, automat dokonce jen 201! OIII - 232/230.

A treba ten automat v M3 ma to zrychleni na 100 za 9.7 (OIII - 8.2). Jak pises, to je skutecne fuckt trieda za ty prachy, co to bude stat ...
13. 7. 2013 09:10
Re: RS plne cesty
Nebreč tady... O3 RS si bude dávat rýži k snídani,obědu i večeři ;-)