SUV jsou v módě, ale zpravidla stojí spoustu peněz při nákupu i tankování. Klasické kombi vás povozí mnohem levněji, například taková Škoda Octavia Combi. Jak obstojí proti zavedeným soupeřům v nižší střední třídě?
kazde auto vynika v niecom inom.... ano O3 to zrejme vyhra.... bol by v tom cert ak by nevyhrala ;-) ... rozhodne bezny zakaznik ma na vyber dnes fakt pekne kombiky... a mame tu este aj auris kombi, golf kombi a pribudne coskoro aj leon kombi a za par mesiacov aj civic kombi.... a este treba pockat aj na novy P308 kombi a novy megane kombi... skutocne ponuka kombikov je slusna a vsetko su to skvele auta....
tusim je octavka jediny kombik v triede u ktoreho zadne svetla nezasahuju do veka kufra.... ak neratam uz staru vybehovu 308micku.... uvidime s cim pride nova 308micka ale vyzera ze to bude pekne auto....
vitaz testu je zrejme O3.... ale je na kazdom z nas co sa nam paci a co si vyberieme a co nam vyhovuje... ( dizajnom, ergonomiou, spracovanim, motoricky, posedom, kufrom, pocitovo a pod. )
najmenej ma oslovuje astra a focus.... tie auta ma nechavaju chladnym ... naopak najviac ma zaujal golf kombik ( ktory tu nemame ) a paci sa mi aj ceed kombi.... a uznavam ze aj O3 je velmi pekna o poznanie ine auto ako lift.... i30 kombi ma naopak tiez dizajnovo vobec nezaujalo...
este to chce pockat aj na civica a frantikov.... zacina sa nam v tejto triede s kombikami akosi uz to slusne rozsirovat ... cim vacsi vyber tym lepsie pre nas zakaznikov
:yes:
chvalim O3 kombi... vyzera podstatne lepsie ako lift.... podobny pripad ako golfik
Jak taky drbko sa nahrnie a hned pise to co tu dokola omiela cely cas, pocuj ty individuum, co ty vlastne robis? ak uz pracujes tak na p... lebo si cely cas tu a komentujes jak onanista... a ak este studujes tak opat to robis na p... spamataj sa a najdi si nejaku zensku alebo co... Vlastne celkovo kolkati z vas su vobec od fachu ked tu mudrujete? To ste zaregistrovani aj na portaloch o lietadlach a aj tam pisete tie vase skvosty?
Bud studuj poriadne alebo pracuj poriadne blbecku... jedno z toho robis na p... a tvoje nazory su debilne ako vacsiny diskuterov... Taki jak ty a ten vw onanista... takych je bohuzial plny web...
nezmyselnym a uplne bezdovodnym nadavanim na moju osobu nepomozes ani mne ani sebe... a vonkoncom si nespravis ani dobre meno na tejto stranke ;-)
ak ta moje prispievanie na tejto stranke tak velmi stve a dviha ti adrenalin tak ti odporucam iny server..... nervaci ktori sa v zivote obuvaju do inych to nemaju lahke.... ja ta chapem .... ale viac pre teba neviem spravit ;-)
Mňa y zaujímalo čo tu robíš ty. V každom príspevku iba diskutérom nadávaš a píšeš o tom ako premrhávame čas. Vedľa "reagovat" je ešte jedno tlačidlo, nečuduj sa ak naň niekto nad tvojim príspevkom klikne ;-):no:
Toto je web o autách, nie o sociálnych problémoch. Čo keby si namiesto času čo tu tráviš šiel do krčmy alebo si zabehať.
presne tak... prisiel sem nadavat.... nic ine... provokater nic viac... sr.at sa do inych ho asi bavi ... asi si pomylil diskusne forum ... uz som mu povedal nech ide inde ked nema zaujem pisat o autach ale len nadavat ;-)
ty chod do * s tvojou fabiou uz nas vsetkych nudis s nou... Jeden pan v rusku ma ladu, a jeden v Malajzii ma Proton, a co teraz? No *... Ja mam doma dzus Rauch, a nepisem to dokola vsade ty onanista skodovacky
Dakde som nasiel, ze sa tam montovalo viac druhov kompresorov, oktavky mozu pouzivat iny typ, RomSter, Yeti detto; prave aj tie, ktore nemaju variabil. Moje auto ma tiez aj variabil, aj obycajny piestovy.
Ale ty mas samozrejme najlepsiu fabcu, najma motor HyperrocketTurboPrototype s milionom koni.
A Skoda, coby sklad prezitych a starych technologii od VW vobec nie je zberac haraburd >:D si pobavil.
Furt se tu omílá úžasná octavia. Škrabka, zadní náprava, materiály, kvalita, design apod. OK. Ale co dostanete za svých 334 900 Kč? Podíval jsem se dneska do jejího ceníku a docela jsem se zhrozil. Auto je bez klimatizace, tempomatu, pouze s centrálním zamykáním, bez mlhovek, ve verzi liftback bez zadního stěrače (nepostradatelná věc, zkuste couvat s mokrým sklem), nedělený zadní sedák, bez PP !!, bez gumových koberečků (jak jsem pochopil), bez tónovaných skel. Někdo namítne maličkosti, dá se to dokoupit. Ano, ale PP, klimatizaci a dálkové centrální zamykání mimo základ v této třídě je velkým překvapením. Otázkou je, zda-li to tak vnímám jen já, a tudíž mi chybí informace, nebo to tak vnímají i jiní lidé.
Komu sa nechce kupovat AutoTip, a rozumie ako-tak nemecky, tak si ten video-test moze pozriet tu:
[odkaz]
btw redakcia: vacsina tychto testov je prebrata z Autobild-u, tak by ste snad uz mohli davat do clanku aj link. Alebo vam to zmluva s AutoTip-om zakazuje? Ci su to testy zivotnosti na sto tisic km, alebo porovnavacky, vzdy musi dat link na original niekto do diskusie, lebo do clanku sa akosi "nezmestil"...
Samozrejme je to kvuli prodejnosti casopisu, to by ten test rovnou mohli dat nejdriv na web a pak teprve zkusit prodavat casopis >:D ,ale nejspis by to melo na prodejnost urcity neblahy vliv. Takze se musime spolehat na diskutery a jejich odkazy a znalost cizich jazyku, coz nemaji zdaleka vsichni. Nemecky jsem se ucil jen chvili, takze bych jim rozumel leda prd bo nerozumim ani psane nemcine, tech par desitek/stovek slov, co znam je malo.
Při pohledu do ceníku mě napadá, jak drtivý bude propad Oktávky v kombíku ve srovnání jen s o málo dražším Golfem, který dorovnal v nové verzi velikost kufru Oktávky....
Mám pocit, že VW se pustil do řízené likvidace Škodovky. Nevidím snad jediný rozumný důvod proč si koupit Oktávka, když mohu mít Golf, který má navíc multilink od 90kw....
A jak ukázal test pokud jde o auto pro řidiče pořád je nejlepší volba Focus....
octavia boduje zase vacsim razvorom ;-) a pre niekoho je mozno aj krajsia... je to vec vkusu..... ono mne sa golf kombi tiez viac paci ale teraz treba octaviu zrusit? asi nie...
Octavia napr posobi dojmom vacsieho auta ako golf..... ma uz spominany vacsi razvor a golf v zaklade tiez multilink nema akurat je octavia ochudobnena o viacprvok pri motore 1,4 voci golfu..... nic tragicke z pohladu octavie .. polovica predanych golfov bude tiez bez viacprvku vzadu...
treba to brat tak ze auta su si navzajom dnes velmi podobne.... a nielen v ramci koncernu a roznych fuzii ale celkovo ..... viacmenej rozhoduje len dizajn a nejake tie individualne vecicky.... takisto mozeme povedat ze chystany leon kombi nema zmysel ked je tu golf .... ale ver ze zmysel ma... tak ako je golf kral v nemecku rakusku aj svajciarsku tak je octavia kral v cechach polsku slovensku a leon bude kralovat v spanielsku a mozno aj portugalsku a inde.... kazde auto ma svoje teritoria...
kto chce co najvacsi vnutorny priestor a aj kufor v ramci triedy tak je pre neho lepsia volba octavia ako golf... ktory je kusok mensi a este aj drahsi.... su ludia ktori si nepotrpia na znacke ale jednoducho potrebuju iste auto za istu cenu a podla toho sa rozhoduju... ono by octavia nedavala zmysel keby bola razvorom zhodna s golfom ako v predoslej geenracii... ale tym ze sa octavia razvorom predlzila dava naopak vacsi zmysel ako kedykolvek v minulosti voci golfu ;-) .. je to len moj nazor... nemusis suhlasit ;-)
Rozvor Oktávka vs. Golf - 2686mm/ 2637mm není myslím nijak propastný. A Golf nemá jen vyšší cenu ale i kvalitu. A ten rozdíl je podle mě tak malý, že to povede k tomu, že Golf se začne prodávat víc než dřív. A už se tomu tak děje řekl bych a to je zatím na trhu jen krátky Golf a kombi to jen podpoří...
Souhlasím, design naprosto usedlej. Bez emocí. Začínám u nás vídat OIII v liftu i kombi. Lift je na 17kách v bílé barvě, a to jde, ale ten kombajn je na 15 plecháčích v tmavě modrý základní, a to je teda brutální pohled. :-(
Malinko mi v testu chybí francouzská konkurence s 1,6 HDI a 1,6 dCi. Tenhle test byl ale zaměřenej jinak.
Ano. Nevím jak může vyhrát jediný zástupce testu s pětikvaltem a výkonem pod 80kW. Opět jen ten vzduch, vzduch a "prý" dobré brzdy. To je zase test k pláči či pro smích :no:
Jinak kdybych byl nucen si vybrat, asi bych šel do Focuse. Aspoň se s tím dá slušně jezdit...
Myslím že mezi těmito auty jsou minimální rozdíly, jak motorově, tak ve výbavě, tak prostoru, takže nejsou ani špatná, ani extra dobrá, a spíš se každý bude rozhodovat podle vizáže či ceně...
vyzera ako auto... a pod kapotou ma vraj motor. Kamos si nedavno kupil taky ten croissant s cokoladovou plnkou, zvonka vyzeral ako croissant a zvnutra bola cokolada... co ma prekvapilo....
u mě vítězí ceed, a to jasně, ve verzi exclusive nyní 7 let sevisu zdarma v rámci záruky včetně práce + náplní, při koupi bonus 7 tisíc na nákup doplňků - verze exclusive obsahuje vlastně vše... :-)
Cely cas sa tu "vycibrene" urazate ako hlupe deti o tom ktora znacka je lepsia... Onanujete dokola nad znackami... DOKOLA... cely rok to iste... vyjde TUV report, pride nejaky debko napise debilinu, druhy napise ze TUV je blbost, potom vyjde nejaka nova skoda... zas nejaky debko co na parkovisku ich do vyfuku dava ju vychvali, dalsi debko chorobny zastanca japoncov mu napise nieco stavnate, dokola... cely portal je na * kvoli vam... UPLNE cely... lebo sa tu clovek nedozvie nic ... Len osobne dristy a krcmove nazory... Smutne na tom je ako ste sa obalili, kazdy do svojej bubliny, vsetci pisete uplne tie isty dristy, ale kazdy z vas si mysli ze je nadclovek... smutne
jediny kto tu dnes uraza a nadava na kazdeho si ty ... a este k tomu bezdovodne ;-)
precitaj si naspat pekne od zaciatku svoje komenty ..... no na co je to dobre? hm?
ak nemas chut diskutovat a nevies prijat ine nazory alebo ti vadia ini ako pisu tak na co sem lezies? No a co ze tu kazdy onanuje nad tym ze co sa mu paci a co nepaci .. za to tu treba kazdemu nadavat? Nechapem... ja tiez neleziem na forum golfistov a nenadavam tam ako tam kazdy onanuje nad 17 tou jamkou na greene ..... tak ak ta to tu nezaujima tak sem nelez... ale nadavat sem vazne nikomu nemusis... to nema nik za potreby taketo nemiestne reakcie ake predvadzas ;-)
Mozna ma tech prispevku vice nez ty, myslim, ze to bude dabl nekoho znamejsiho. Kvalita jeho prispevku je hrozna, ovsem ne o moc horsi nez kvalita nekterych jinych prispivajicich i kdyz jinak. Nekdo tu velebi HTP, jiny slinta nad Kii a ma pocit, ze musi napsat nejvic prispevku pod kazdy clanek, jinak by se mu zrejme spatne usinalo, dalsi trouba zase vidi jasnou volbu v jakekoli Skode i kdyz vubec neodpovida typu vozu, ktery je prave v clanku a tak by se asi dalo pokracovat dal. Ne vzdy souhlasim s tim, co a jak pise makovnik, ale pod jeho prispevek z 24.6. 22:35 bych se klidne podepsal.
Topříku. Jak ty můžeš říct, že nejsi onanista jedné značky, přesněji koncernu K/H. Uvědom si, že v každém článku, který se zmíní o K/H, máš tendenci psát cca 2-3 příspěvky aniž by si na někoho reagoval a stále dokola meleš o tom, co by sis někdy koupil. Jezdí š ve feldě a rodiče maj mišáka nebo cos to tu minule mlel. Jemu vyčítáš inteligenci a sám se chováš jako naprosto omezený tupec.
Udělej mi jednu laskavost a dej mi odpověď na jeho otázky.
1. - Studuješ nebo pracuješ?
2. - S jakými vozy značky K/H si jel (rozumněj řídil)?
pracujem .... a neriadil som ziadneho korejca.... ;-) ( sedel som v i20 v showroome ma fajne tvrde sedacky :D )
ano mas pravdu lancerom jazdim ked je bracha doma ... to znamene zvacsa niekde do prirody cez vikendy bud s brachom na biku alebo s holkou pripadne spolocne ( nejazdim nim nejako vela to sa cez vikend ani neda ale kazdy km sa pocita :-) )... v tyzdni jazdim stale s feldou .... normalka... v ramci rodiny sa vieme podelit a funguje to ;-)
myslim ze sa chovam normalne.... skus si vsimat ako pisem a neposudzovat uz akosi automaticky zotrvacnostou ;-)
zas to iste, banda posahana nepoucitelna... TY AKO INDIVIDUUM NEURCUJES CO JE LEPSIE A CO JE HORSIE... ty ako individuum mozes napisat "mne sa paci viac Fabia" ale nemozes napisat "Fabia je najlepsia" chapes uz rozdiel trulko?
To ovšem "objevil Ameriku" ohledně internetových diskusí obecně. Tady to aspoň obvykle nebývá tak vulgární, jako jinde..., nebo tak jak se vyjadřuje on. Takže jeho přínosem je ve finále hlavně více vulgarismů v diskusi...
to máš pravdu... ale jedno jeho zamyšlení bych vyzdvihl a to, že člověk se tu v té diskusi málokdy dozví nějakou užitečnou informaci, ale tak od čeho zase je google, že.
PS: taky čekáš na NHL, že taková pozdní reakce ? ;)
mam ti tiez nadavat do blbcov a chudacikov? a ze pi.cu robis? a to aj napriek tomu ze ta vobec nepoznam a neviem ci vravim pravdu? asi by sa ti to nepacilo ;-)
Je tu s topperem a petrumrem rozhodně lepší pokec, než s tebou. Jen nadávat.. To umím taky, leč nepotřebuji ty nadávky vyvěšovat na zeď, abych se nad nimi mohl zasmát, jak jsem to tomu druhému natřel. Prostě tvůj nick vyjadřuje i stav tvého mozečku, nebo jak si té hmotě mimo hlavu říkáš ;-)
tak to je pravda.... absencia turba tesi aj mna... ale bohuzial na buduci rok aj korejci uz nasadia turba ale sam som zvedavy ci GDi ostane v ponuke alebo nie... ;-)
nechcem nic prorokovat ale GDi by mozno aj mohlo ostat... predpokladam ze najprv rozbehnu nejake mensie turbo v riu a i20tke a mozno to supnu aj ako nahradu za 1,4ku v ceede a i30... ale GDi by hadam este isty cas ostat mohlo ... predsa len GDi prislo neskor ako klasicke 1,4ky a dalsie motory ..... a GDi ma aj relativne vysoky vykon takze slabsie turbo by ho fakticky vykonom nepreskocilo.... aj ked kroutakom ano.... uvidime, samozrejme ze aj motoru GDi sa cas krati ale najprv skoncia asi klasicke 1,4ky a 1,2ky
>:D U mě vítězí BMW 6 Gran Coupé... Taky mě tam oblbují prodlouženou zárukou a servisem a ve verzi 650i s bonusem 250.000,- na nákup doplňků obsahuje téměř vše... :-)
u mňa to dizajnovo vyhráva O3... ako u jedinej nevyzerá ten batoh ako nasilu prilepený na zadnú časť auta... je to dané hlavne tým, že bočné okná nemajú stúpajúcu spodnú líniu, ako ostatní konkurenti... zadok tým dostáva akúsi ľahkosť a vzdušnosť... je to dané ale hlavne tým, že konkurenti vychádzajú z hatchbackov, ktoré sú dynamicky strihnuté (preto tá stúpajúca spodná linka) a octávka je liftback... okrem focusa... to je dizajnová katastrofa celkovo...
akurát ten otvor v prednom nárazníku s nevkusnými a obrovskými hmlovkami asi nikdy neskúsnem... a predné svetlá aj maska si tiež podľa mňa vyžadovali trochu viac invencie...
inak ale pekné a vyvážené auto, x krát krajšie ako liftback...
Při letmém prohlédnutí úvodní fotky chtělo by se konstatovat, že tam po boku Octavie, která svými ostrými liniemi proráží masou konkurenčních oblin jako germánská ocel, stojí již jen dvě další auta. Překořeněná, a přesto nijaká eurokombi pro masy. Hyundai Focus a Kia Astra, neznalý pozorovatel by zezadu ani nerozeznal které je které. Ale vždyť je to stejně jedno. Špička mezi kombi je stejně jinde - v levnějších verzích skoruje VW Golf Variant a ve vrcholných specifikacích LaK a RS tu čeká Octavia Combi :yes:
Taky mně to napadlo, když jsme viděl tu fotku odzadu....někdo tady tuhle psal (tuším Dinar), že jedni buď napodobují Golf a nebo se snaží to udělat zcela jinak a výsledkem pak je, že to udělají všichni stejně. A o tom tahle fotka je.
Většinou zbytečné číst tyto srovnávačky - vítěz bývá dopředu jasný.
Trochu mi to připomíná slova Garyho Linekera : Fotbal je jednoduchá hra, na každé straně hraje 11 hráčů a vyhrají Němci.
Nová Octavia je sice pěkné auto, ale říkám si...v souvislosti s ní se tak často mluví o šetření a pak je zde najednou korejské duo, které má například vzadu víceprvek (ne, že by na tom tak sešlo, ale ze zadní nápravy se takřka stalo synonymum pro šetření u Octavie), v ničem vyloženě nestrádá a je podle všeho (alespoň podvozkově) pohodlnější jak Octavia....a to vše při (podle referencí uživatelů) relativně dobře fungující zárukou na takřka dvojnásobně dlouhou dobu oproti škodovce...
Je zase určitě Octávie,ale je drahá,takže bych volil mezi Astrou,která je designově nejhezčí a velice dobře jezdí a Hyndai i30,který nabídne za slušné peníze hodně muziky a taky dobře jezdí a je překvapivě kvalitní,navíc to kde se u Octavie či Focusu musí hodně připlácet má i30 davno v druhém stupni výbavy,Focus vede podvozkem toť vše a Ceed zárukou toť vše.
...jistě víte, že je jasná volba Octavia. Zde je pár důvodů:
1. Kvalita koncernu VW
2. Design
3. Spotřeba
4. Made in ČR
5. Je ze všech nejrychlejší
6. Zavazadlový prostor
7. Prostornost (přece jen, o třídu větší auto)
8. Škrabka na led
9. Spolehlivost
10. Závist sousedů
11. Fantastické motory, především motory TDI, ale TSI jsou také fantastické
...A další...
Hyundai:
1. Made in ČR
2. Cena
Kia
1. 7-letá záruka
2. Cena
Ford
- nic
Opel
- nic
Soferoval si vobec niekedy nejake auto? Namatkovo na napada:
Hyundai:
3. Pohodlie a kultura jazdy (kde sa hrabe rebrinak O3)
Kia
3. Podvozok
Ford
1. Jazda stabilna ako na kolajniciach
2. Motor 1.6 EB
K bodu cislo 7 ohladom Octavie: "o třídu větší auto" by som dodal, ze "o třídu větší auto na příliš malém podvozku". Darmo ma velku ukaroseriu, ked jej z nej ovisa *...
Si ako GTI, ktory niektore fakty zamerne zamlcuje a niektore vytahuje do popredia. Vy ste obaja pravnici?
kam by si zaradil astru kombi ktora je dlhsia od octavie kombi o 3cm ? o triedu nizsie ako octavia? to hadam nie :-) ... tak vidis... mas v tom chaos...
K tomu jsem se přece vyjádřil hned v úvodu první treakce jasně: "Octavia 3 není o třídu větší,...".
Myslím, že nepíšu italsky, ale pokud ti to pomůže pochopit text, tak prosím: "Octavia 3 e una classe piu grande...". :*) >:-[]
lenze A4 a BMW3 si svoju mensiu dlzku auta mozu dovolit lebo ponukaju velky razvor... ale octavia je razvorom klasicky nizsia stredna... a zadny previs to nespravi a je jedno ci ide o lift alebo o kombik... taktiez si pozri zakladne motorizacie A4 a BMW 3 a porovnaj to so zakladom octavie... keby bola octavia hatchom tak by bola kratsia.,. nieco ako astra.... takze zadny previs typu lift alebo kombik auto neposunie o tiredu vyssie podobne neposunie ani astru kombi o triedu vyssie ;-)
a pozri si napr aj razvor fluencu a aj jeho rozmery... kde by si ho zaradil? no rozhodne to nie je stredna trieda ze? No vidis a pritom je velkostou ako octavia.... chce to len trosku zdraveho rozumu nic viac ;-)
v strednej triede ma inak skodovka model superb ak by si nevedel ;-) ten je uz skutocne na urovni strednej triedy a moze sa smelo postavit insignii P508 mondeu a dalsim :yes:
sedel so vo Fokuse a Astre a co do vnutorneho priestoru je to dost slabe. Skoro ako maly megan III 5D. Kombik megan je uz o niecom inom na dlzku. Este som skusal kratko ceeda, nebolo to zle.
Octa tu asi naozaj vedie.
Dobre som sa nasmial >:D . Škrabka na led >:D Závist sousedů >:D Fantastické motory, především motory TDI...To uz je na hospitalizaciu.
Priestranna je, to sa musi uznat. Pretoze ma par cm vyplne dveri a skelet je strasne tenky. Kdezto ine automobilky idu inou cestou. Hodnoty spolahlivosti si nasiel na www.cucamzprstu.cz
Myslim, ze ford aj opel maju najlepsiu cenovu politiku. Vid len mondeo a insigniu. Opel ma 6 rocnu zaruku.
Treba sa pozerat aj trochu objektivne. Ale ja ti ju zo srdca prajem, ja by som radsej volil lexus IS :-! Cenovkou sa podobaju.
Klobúk dole pred marketingovým oddelením škody, ktorá dokáže z takej nepodstatnej veci ako škrabka na ľad vo viečku od nádrže spraviť vec, ktorá môže rozhodovať o kúpe. Možno nie som ani priemerne inteligentný človek, ale ak niekto považuje takú blbosť ako toto za jednu z rozhodujúcich prvkov pri kúpe - tak to je na tom ešte podstatne horšie ako ja. ;-\ A ešte je veľmi dôležitý trojblik - to japonci takúto vec vôbec nepoznajú, tí radšej stavajú svoju reputáciu na nejakej nepodstatnej spoľahlivosti... To, že má konkurencia 6 stupňové prevodovky nevadí, my máme škrabku :yes::yes: Čo sa týka reklamy a marketingu, tak škoda je u mňa absolútne neporaziteľná. Škoda ;-\
ber to s nadhladom ;-) .... kto chce kupi si octavku kto nechce nekupi si ju.... a pojde napr do focusu alebo astry alebo ceedu.... zbytocne sa netreba nad tym rozptylovat .. skrabka nerozhoduje .... par fanatikov si z toho robi pr.del a to je vsetko.... rozhoduje to ako sa v aute citis.,... ako sa ti auto paci... ako sa ti pozdava ergonomia v interieri... ako sa ti pozdava vyhlad z auta, kufor, cena, servis, motory a podobne...... rozhoduje aj iste puto k znacke .. niekto ma rad japoncov.... iny nemcov... dalsi francuzov... aj to rozhoduje.... kazdy sme iny... nejaky pausalny navod na idealne auto pre kazdeho z nas neexistuje.... kazdy mame ine priority, poziadavky... niekomu mozu vadit sedacky v mazde 3 a inemu naopak mozu vyhovovat.... a prave preto je na svete tolko rozlicnych aut kolko je... su tu na to aby dokonale zaplnili vsetky kuty nasich roznorodych poziadaviek a aby si kazdy mohol vybrat auto ktore mu je najblizsie....
Skoda ma fajn auta... teda ono zle auta uz dnes ani nie su ze? Samozrejme ze ak sa ti skoda nepaci tak si ju nekupis a pojdes inde.... aj tu podobne ako v prirode plati ista vyvazenost a rovnovaha.... nemoze sa kazdemu pacit to iste ze?
Reči tvojho kmeňa vôbec nerozumiem... Marketing má škoda v SR absolútne neprekonateľný a dokáže zákazníka namotať na hocijakú blbosť, prestreliť ceny a ešte aj najviac predať.
gratulace 03 .....ale...je pro me dulezitejsi jak auto jezdi a ze ma smrnc....a nebo to ..ze ma par litru v kufru navic...za to horsi materialy...klepajici napravu..hluk od kol...atd.....divne jak nad nekterymi vlastnostmi se mavne rukou a jak nektere se nebetycne vyzdvihuji?
v jednom testu auto zpomali o 3 a vice metry hure nez konkurent....a nic se o tom nedovi/ nepoukazuje se na to (viz brzdne drahy v minulem roce v testech kde se objevovali zastupci VW (passat a golf) jinde zas napr. toyota v tomhle ohledu propadne...a uz je to hlavni minus.
cawte tu vam iba odkazujem ze skoda octavia vyhrala proti timto konkurentom a este ze skoda octavia je ties draha ale aj kvalitna sedel som u nej som skusal materialy vsetko a materialy krasne kvalitne mekcene plasty a na palubovke 50:50 citil som proti dotyku ye su odolnejsie proti slnku a mrazom lebo vraj ak su plasty kvalitne tak su perfekne pospajane to ynamena vyborne dielenske spracovanie a octavka 3 to splna do botky. A este som skusal ci sa neodtrhnu tie mekcene plasty od palubovky >:D a nic vsetko dryi po hromade jak lusk este som buchal ponich skusal a po mojom narocnom teste v interiei vsetko ako nove sak musi byt nove ked to vyslo s dielne ale OCTAVIA 3 parada a agregat ciye motor benzinak a dieslak tichucko ja lusk klobuk dole pred skodovakmi sak skoda je pre mna naj auto ;-)
pocuvaj nesom vedla ale ja som pisal na pc a nemohol som si zviknut ;-\ ale teraz pomalicky ano. A ta botka, to je taky zazrak, asi jako ta octavia do ktorej si buchal : to co si tym myslel :-) tak caw
Mně pobavilo cenové porovnání všech konkurentů...O3 xenony nenabízí v porovnávané výbavě, kdežto třeba i30 je nabízí tuším v paketu Premium za 105 000Kč, tak je tam šoupnem ať ve finále ta O3 vypadá skoro nejlevnější. A tak je to se vším...u Focusu je u cen dieselových kombi * s info, že na vybrané specifikace může být poskytnuta dodatečná sleva...ano, na dieslového Focuse dostane každý smrtelník slevu minimálně 8%.
Dalším trnem bylo bodové srovnání, O3 s pětikvaltem dostala více bodů za převodovku než korejci s šestikvaltem! A zde skutečně neplatí argument, že korejci mají to řazení horší...to už dávno neplatí...
Vlastně proč se rozčiluju, můžu tajně doufat, že rozumný člověk tyhle nesmysly novinářů nebere vážně a při koupi auta se rozhoduje podle sebe.