Presne tak. A to i presto, ze posledni thalia vznikala primarne jako sedan. Kdyz se rapid srovna s ostatnima slepencema, tak vychazi skoro nejlepe. Jinak lineu sem netahej, ta se mi libi >:-[]
>:D toš musím si rýpnout ne? Jako tak to není nejhorší, ale do krásy to má taky daleko, fiat linea je rozhodně hezčí auto, alespoň pro mě(kromě interiéru, ten mě teda nějak neoslnil)
Já jen nějak pořád nechápu, proč se tu tak dopodrobna rozebírá auto, které se tu nikdy prodávat nebude. Víc než Škoda je to Polo Sedan (Vento) s čumákem škodovky což nás jediné jako patrioty může těšit. Vzpomínám totiž na dobu, kdy se na rozvojových trzích prodávaly Felicie Pick-Up s logem VW. :yes:
Ano, Felda se prodávala jako VW Caddy, měla upravenou přední nápravu z dieslu ve všech motorizacích a byla celkově více vyztužená a lépe vybavená. Montovala se v Kvasinách. Tedy typická úprava pro rozvojové země jako Německo (tam jsem ji potkal v Bavorsku) a Řecko (mluvím o devadesátých letech, ne o současnosti) tam jsem ji viděl na každém rohu spolu se sestrou Felicií Pickup. Neprodávala se prakticky jen u nás.
Limuzína pro milionáře z chatrče... ale jo, lidí tam je jak much tak se něco prodá. Cena odpovídá trhu. Jen tady zas jeden nazvrací curry propagandu.... už se těším na šmudlíka.
popravdě myslel jsem že tam jsou auta mnohem levnější než tu...kort když se to tam bude vyrábět...cena 260 mě celkem zarazila...u všech podobných modelů...kdyby to přivezli sem tak by museli tak 100 shodit pokud by chtěli konkurovat thalii
Tak vzhledem k tomu, že v koncernu jsou všechna auta, která patří do stejné třídy, z velké části stejná, beru Rapid jako Fabii sedan (což ve skutečnosti prakticky je).
Je to taková fábio-oktávie. Celkově se mi líbí, ale ten diagonální lom na víku kufru u SPZ je totální kýč! To se tam muselo dostat omylem, jinak si to nedovedu vysvětlit, vždyť to neladí s absolutně žádnou linií na autě!
Titulek tak celkově charakterizuje situaci indické Škody Rapid. Pokud Škoda chce ulovit svým šípem další zákazníky, neměla by to dělat (v mých očích) přejímáním zhoršených sestersko-konkurenčních modelů. Neboť předpokládám, že cenou se technicky totožné vozy moc drasticky lišit nebudou, vzhledem některých částí však již ano...
Vznik tohoto vozu je ale přesto nejspíše logický krok, který reflektuje fakt, že v Indii je Škoda relativně zavedená a relativně prestižní značka s potenciálem prodeje těm šťastnějším Indům, kteří se nenarodili ve slumu v chatrči, ale naopak se zařadili mezi příjmově horních 10 procent obyvatelstva. Pro mě je ale tato nová Škoda nezajímavá hned z několika důvodů. Za prvé se prakticky o Škodu ani nejedná, natož pak o Fabii sedan nebo "ten evropský Rapid", jak si překvapivě spousta lidí myslí, podle toho vůz hodnotí a vznikají pak diskuzní fora jako např. na novinky.cz - stojí za přečtení >:-[] . Za druhé, Volkswagen Vento alias Polo sedan, je dle mého názoru mnohem atraktivnějším autem a jedině drastický cenový rozdíl by mě přimněl koupit si Škodu. Nová Neškoda navíc kazí (alespoň podle fotek) i věci, které přejala jinak vydařené z Pola. Interiér z něj je prakticky beze změny, ale barevné provedení připomínající ne zcela vydařenou návštěvu záchodové mísy jeho úroveň krapet degraduje. Nabídka motorů je zcela standardní pro trh, kam vůz míří. Kvality jízdních vlastností mohu maximálně odhadovat, ale po pravdě nezajímají mě stejně jako nezajímají Indy, za kterými auto míří do ucpaných velkoměst.
Na závěr tak nezbývá než se smířit s tím, že další novou Škodou bude až ten náš Rapid "nový dobyvatel srdcí českých převažečů všeho" nebo nová Octavia "nový dobyvatel srdcí českých trochu bohatších převažečů všeho" :-)
VW a jeho odnože mají geniální politiku. Přichází s modely a vylepšení asi tak 10 let po ostatních a dělají z toho největší událost světa. Kdyby tento model přišel na svět před 10ti lety, tak OK, ale dnes vypadá příšerně. To samé platí o Up!/Citigo - ostatní to už dělají snad 20 let a nikdy kolem toho nebyl takový humbuk. Jak to udělá VW, tak je to událost století. A obzvlášť, když je to v Indii :-)
Ale kdeže... V Německu o tom nikdo ani špitne... Ale tady jseš v ČR!!! S naprosto dominantním podílem Škody na našem trhu. Je tedy naprosto logické,že příchod každého nového modelu je událost pro většinu zdejší populace a motoristická média o tom horlivě referují. Majitelům frantíků, korejců, japonců atd. pak nezbývá, než se s tím smířit ;-)
Vím, že je škodovka "naše" automobilka, ale nechápu, proč tu je každou chvíli článek o Rapidu z Indie, který se prodává a bude prodávat jen v Indii a jehož design nemá nic společného s připravovaným MissionL..
Pochopil bych jeden článek popisující auto jako takové, ale ceny opravdu nechápu..
To ať redakce píše stejně i škodovkách z Číny a Ruska..
Já taky, je to zajímavé. A stejně tak video s indickou motoristickou novinářkou, která svému řemeslu podle toho poměrně krátkého spotu rozhodně líp rozumí nez ona veleslavná a mimořádně protivná "Bára" v Au´tosalonu na Primě.
Kromě toho, že je tahle škodovka zajímavá, tak se musím smát tvrzení pana Bonpara, je vidět, že toho o škodovkách moc neví - jinak by tady nepsal o škodovkách z Ruska a Číny.....které jsou prakticky stejné, jako ty naše.
Tohle je rarita a také ukázka toho, že se dá udělat pěkný malý sedan (jak VW tak Škoda) ve srovnání s konkurencí v Indii (příšerný Hyundai, Fiesta, Linea....v téhle konkurenci jsou dvojčata od Volkswagenu skutečně dobrá a jediné auto, které se s nimi může měřit je Honda City. Místo hloupoučkých výlevů jsem si projel stránky Škoda India a narazil jsme na podobný server jako je auto.cz - tam je porovnání s konkurencí. Stojí to za to.