Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid: Ceny na indickém trhu začínají na 262 tisících Kč

Nástupce Fabie sedan se bude zatím prodávat jen v Indii. Základní provedení vyjde v přepočtu na 262 tisíc korun.
Zpět na článek
10. 11. 2011 17:57
10. 11. 2011 18:01
10. 11. 2011 19:48
10. 11. 2011 20:35
10. 11. 2011 20:51
10. 11. 2011 22:19
11. 11. 2011 11:32
10. 11. 2011 18:08
11. 11. 2011 08:46
10. 11. 2011 18:25
10. 11. 2011 19:18
10. 11. 2011 20:13
10. 11. 2011 20:44
11. 11. 2011 17:13
10. 11. 2011 21:04
10. 11. 2011 19:40
10. 11. 2011 18:45
10. 11. 2011 20:01
10. 11. 2011 20:54
10. 11. 2011 21:03
11. 11. 2011 07:19
11. 11. 2011 09:25
11. 11. 2011 09:12
11. 11. 2011 09:26
11. 11. 2011 23:21
11. 11. 2011 09:27
11. 11. 2011 12:19
10. 11. 2011 17:57
chudaci indove
tenhle premiovy vuz si tam bude moci koupit jenom smetanka.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2011 18:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
10. 11. 2011 19:48
Re: docela škoda
Ty máš šedý zákal?
10. 11. 2011 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2011 20:35
Re: docela škoda
Ale to víš, že jo.
10. 11. 2011 20:51
Re: docela škoda
Presne tak. A to i presto, ze posledni thalia vznikala primarne jako sedan. Kdyz se rapid srovna s ostatnima slepencema, tak vychazi skoro nejlepe. Jinak lineu sem netahej, ta se mi libi >:-[]
10. 11. 2011 21:16
Re: docela škoda
Honda City v druhé generaci vypadá podstatně líp než ta obludka nahoře v článku.
10. 11. 2011 22:19
Re: docela škoda
>:D toš musím si rýpnout ne? Jako tak to není nejhorší, ale do krásy to má taky daleko, fiat linea je rozhodně hezčí auto, alespoň pro mě(kromě interiéru, ten mě teda nějak neoslnil)
Avatar - Deutsch
10. 11. 2011 21:08
Re: docela škoda
Otevři oči :-) lidé z Evropy chtějí něco víc. Ne nečo co bylo sešito horkou jehlou ;-)
Avatar - Bristol
11. 11. 2011 08:43
Re: docela škoda
...jako například předchozí jetta že? ;-)
Avatar - Deutsch
11. 11. 2011 13:57
Re: docela škoda
Ano přesně to je i jetta.
11. 11. 2011 11:32
Re: docela škoda
Je to to nejlepší co škoda má :yes:
Avatar - Hombre_71
10. 11. 2011 18:08
Rapid vs. Vento
Já jen nějak pořád nechápu, proč se tu tak dopodrobna rozebírá auto, které se tu nikdy prodávat nebude. Víc než Škoda je to Polo Sedan (Vento) s čumákem škodovky což nás jediné jako patrioty může těšit. Vzpomínám totiž na dobu, kdy se na rozvojových trzích prodávaly Felicie Pick-Up s logem VW. :yes:
Rozbalit vlákno
4
10. 11. 2011 18:40
Re: Rapid vs. Vento
Ano, Felda se prodávala jako VW Caddy, měla upravenou přední nápravu z dieslu ve všech motorizacích a byla celkově více vyztužená a lépe vybavená. Montovala se v Kvasinách. Tedy typická úprava pro rozvojové země jako Německo (tam jsem ji potkal v Bavorsku) a Řecko (mluvím o devadesátých letech, ne o současnosti) tam jsem ji viděl na každém rohu spolu se sestrou Felicií Pickup. Neprodávala se prakticky jen u nás.
Avatar - Bristol
11. 11. 2011 08:45
Re: Rapid vs. Vento
rozvojová země německo...?? Tak to čumim teda a my jsme tedy co? somálsko?
11. 11. 2011 09:17
Re: Rapid vs. Vento
Ty jsi asi nepochopil ten sarkasmus,co? :-) ;-)
Avatar - Bristol
11. 11. 2011 12:19
Re: Rapid vs. Vento
no asi uplně ne... >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 18:08
jemnocit
Limuzína pro milionáře z chatrče... ale jo, lidí tam je jak much tak se něco prodá. Cena odpovídá trhu. Jen tady zas jeden nazvrací curry propagandu.... už se těším na šmudlíka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
11. 11. 2011 08:46
Re: jemnocit
popravdě myslel jsem že tam jsou auta mnohem levnější než tu...kort když se to tam bude vyrábět...cena 260 mě celkem zarazila...u všech podobných modelů...kdyby to přivezli sem tak by museli tak 100 shodit pokud by chtěli konkurovat thalii
10. 11. 2011 18:25
Sbalit vlákno
0
Reagovat
Paradox
U první generace Fabie byl sedan nejošklivější variantou, u generace druhé je tomu naopak >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
10. 11. 2011 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2011 19:47
Re: Paradox
Tak vzhledem k tomu, že v koncernu jsou všechna auta, která patří do stejné třídy, z velké části stejná, beru Rapid jako Fabii sedan (což ve skutečnosti prakticky je).
Avatar - petrumr
10. 11. 2011 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
10. 11. 2011 20:44
Re: Paradox
Celá vizáž předku?
Avatar - petrumr
11. 11. 2011 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
10. 11. 2011 19:40
Re: Paradox
Do jisté míry máš pravdu >:D
10. 11. 2011 18:36
ošklivka Betty.....
u Peruna,to je ohyzdné.....jak vuz,tak i cena. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - RWD
10. 11. 2011 18:45
vzhled
Je to taková fábio-oktávie. Celkově se mi líbí, ale ten diagonální lom na víku kufru u SPZ je totální kýč! To se tam muselo dostat omylem, jinak si to nedovedu vysvětlit, vždyť to neladí s absolutně žádnou linií na autě!
Rozbalit vlákno
3
10. 11. 2011 20:01
Re: vzhled
Suhlas. Ten zadok dali asi urobit nejakemu ucnovi >:-[] , mozno v buducnosti sefdizajner Skoda.
10. 11. 2011 20:54
Re: vzhled
No nekam novy designovy smer ala mission l nacpat museli...
Avatar - Deutsch
10. 11. 2011 21:03
Re: vzhled
Prosím tě co je na tom z oktávie? >:D jinak s tebou souhlasím :yes:
10. 11. 2011 20:59
Indické VW postřelené okřídleným šípem
Titulek tak celkově charakterizuje situaci indické Škody Rapid. Pokud Škoda chce ulovit svým šípem další zákazníky, neměla by to dělat (v mých očích) přejímáním zhoršených sestersko-konkurenčních modelů. Neboť předpokládám, že cenou se technicky totožné vozy moc drasticky lišit nebudou, vzhledem některých částí však již ano...
Vznik tohoto vozu je ale přesto nejspíše logický krok, který reflektuje fakt, že v Indii je Škoda relativně zavedená a relativně prestižní značka s potenciálem prodeje těm šťastnějším Indům, kteří se nenarodili ve slumu v chatrči, ale naopak se zařadili mezi příjmově horních 10 procent obyvatelstva. Pro mě je ale tato nová Škoda nezajímavá hned z několika důvodů. Za prvé se prakticky o Škodu ani nejedná, natož pak o Fabii sedan nebo "ten evropský Rapid", jak si překvapivě spousta lidí myslí, podle toho vůz hodnotí a vznikají pak diskuzní fora jako např. na novinky.cz - stojí za přečtení >:-[] . Za druhé, Volkswagen Vento alias Polo sedan, je dle mého názoru mnohem atraktivnějším autem a jedině drastický cenový rozdíl by mě přimněl koupit si Škodu. Nová Neškoda navíc kazí (alespoň podle fotek) i věci, které přejala jinak vydařené z Pola. Interiér z něj je prakticky beze změny, ale barevné provedení připomínající ne zcela vydařenou návštěvu záchodové mísy jeho úroveň krapet degraduje. Nabídka motorů je zcela standardní pro trh, kam vůz míří. Kvality jízdních vlastností mohu maximálně odhadovat, ale po pravdě nezajímají mě stejně jako nezajímají Indy, za kterými auto míří do ucpaných velkoměst.

Na závěr tak nezbývá než se smířit s tím, že další novou Škodou bude až ten náš Rapid "nový dobyvatel srdcí českých převažečů všeho" nebo nová Octavia "nový dobyvatel srdcí českých trochu bohatších převažečů všeho" :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Deutsch
11. 11. 2011 15:24
Re: Indické VW postřelené okřídleným šípem
Souhlas :yes: jinak ty novinky.cz mě pobavili
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 21:50
Inspirováno.....Thálií
...jednoznačně. Akorát Thálka je cenově přiměřená. Tohle by u nás neprošlo.... cena u nás max. 111.000.... víc ani prd. :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2011 07:19
VW
VW a jeho odnože mají geniální politiku. Přichází s modely a vylepšení asi tak 10 let po ostatních a dělají z toho největší událost světa. Kdyby tento model přišel na svět před 10ti lety, tak OK, ale dnes vypadá příšerně. To samé platí o Up!/Citigo - ostatní to už dělají snad 20 let a nikdy kolem toho nebyl takový humbuk. Jak to udělá VW, tak je to událost století. A obzvlášť, když je to v Indii :-)
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2011 09:25
Re: VW
Ale kdeže... V Německu o tom nikdo ani špitne... Ale tady jseš v ČR!!! S naprosto dominantním podílem Škody na našem trhu. Je tedy naprosto logické,že příchod každého nového modelu je událost pro většinu zdejší populace a motoristická média o tom horlivě referují. Majitelům frantíků, korejců, japonců atd. pak nezbývá, než se s tím smířit ;-)
Avatar - Bonpar
11. 11. 2011 09:12
Proč?
Vím, že je škodovka "naše" automobilka, ale nechápu, proč tu je každou chvíli článek o Rapidu z Indie, který se prodává a bude prodávat jen v Indii a jehož design nemá nic společného s připravovaným MissionL..
Pochopil bych jeden článek popisující auto jako takové, ale ceny opravdu nechápu..
To ať redakce píše stejně i škodovkách z Číny a Ruska..
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2011 09:26
Re: Proč?
Mě to třeba zajímá... A tímto redakci děkuji! :yes:
11. 11. 2011 23:21
Re: Proč?
Já taky, je to zajímavé. A stejně tak video s indickou motoristickou novinářkou, která svému řemeslu podle toho poměrně krátkého spotu rozhodně líp rozumí nez ona veleslavná a mimořádně protivná "Bára" v Au´tosalonu na Primě.

Kromě toho, že je tahle škodovka zajímavá, tak se musím smát tvrzení pana Bonpara, je vidět, že toho o škodovkách moc neví - jinak by tady nepsal o škodovkách z Ruska a Číny.....které jsou prakticky stejné, jako ty naše.

Tohle je rarita a také ukázka toho, že se dá udělat pěkný malý sedan (jak VW tak Škoda) ve srovnání s konkurencí v Indii (příšerný Hyundai, Fiesta, Linea....v téhle konkurenci jsou dvojčata od Volkswagenu skutečně dobrá a jediné auto, které se s nimi může měřit je Honda City. Místo hloupoučkých výlevů jsem si projel stránky Škoda India a narazil jsme na podobný server jako je auto.cz - tam je porovnání s konkurencí. Stojí to za to.
11. 11. 2011 09:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2011 12:19
Re: Cena??
Na kolik vyjde Fluence v Indii ?