Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Rapid Spaceback: Jízdní dojmy naživo z Itálie

Redaktoři Auto.cz odletěli do Verony na mezinárodní testy Rapidu Spaceback. Poprvé tak máme možnost posoudit chování vozu na silnici. Přímo z akce budeme průběžně přinášet naše první dojmy, proto sledujte Auto.cz!
Zpět na článek
23. 9. 2013 14:29
23. 9. 2013 15:37
23. 9. 2013 16:10
23. 9. 2013 14:33
23. 9. 2013 15:03
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 22:40
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 15:06
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 16:07
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 14:57
23. 9. 2013 15:57
23. 9. 2013 16:12
23. 9. 2013 17:26
23. 9. 2013 19:35
23. 9. 2013 17:15
23. 9. 2013 18:20
24. 9. 2013 06:54
24. 9. 2013 00:11
24. 9. 2013 08:42
24. 9. 2013 09:50
24. 9. 2013 18:57
24. 9. 2013 19:18
23. 9. 2013 15:09
23. 9. 2013 16:14
23. 9. 2013 17:15
23. 9. 2013 18:13
23. 9. 2013 16:15
23. 9. 2013 17:16
23. 9. 2013 17:20
23. 9. 2013 19:29
23. 9. 2013 19:23
23. 9. 2013 15:20
23. 9. 2013 15:59
23. 9. 2013 21:27
23. 9. 2013 16:56
23. 9. 2013 21:33
23. 9. 2013 15:51
23. 9. 2013 16:32
23. 9. 2013 15:55
23. 9. 2013 16:13
23. 9. 2013 16:23
23. 9. 2013 17:16
23. 9. 2013 18:02
23. 9. 2013 18:23
23. 9. 2013 18:40
23. 9. 2013 19:21
24. 9. 2013 07:15
24. 9. 2013 07:08
23. 9. 2013 16:21
23. 9. 2013 19:25
23. 9. 2013 19:37
23. 9. 2013 16:30
23. 9. 2013 20:01
24. 9. 2013 19:25
23. 9. 2013 21:24
24. 9. 2013 02:56
24. 9. 2013 10:41
25. 9. 2013 00:25
23. 9. 2013 15:28
23. 9. 2013 16:04
23. 9. 2013 16:20
23. 9. 2013 16:23
23. 9. 2013 16:29
23. 9. 2013 21:58
24. 9. 2013 02:06
24. 9. 2013 13:03
24. 9. 2013 14:10
25. 9. 2013 00:26
25. 9. 2013 08:30
25. 9. 2013 08:36
25. 9. 2013 09:46
25. 9. 2013 10:59
24. 9. 2013 10:43
23. 9. 2013 17:15
23. 9. 2013 19:49
23. 9. 2013 19:59
24. 9. 2013 00:00
23. 9. 2013 22:00
23. 9. 2013 22:38
23. 9. 2013 20:23
23. 9. 2013 21:22
23. 9. 2013 21:36
23. 9. 2013 22:08
23. 9. 2013 22:42
24. 9. 2013 09:12
24. 9. 2013 14:23
25. 9. 2013 00:30
23. 9. 2013 14:29
?
Co to sem pisete, kdyz zadny dojmy nemate? Priste tu budete mit clanek o desaty generaci golfu, ale ze ho zverejnite az za 8 let.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
23. 9. 2013 15:37
Re: ?
Ale no tak..
Nějaké dojmy už nabíhají..a auto je novinka.
Za mne je to ok. :yes:
23. 9. 2013 14:33
Komická věta
Prestiž Auto.cz nám dovolila dopředu si vybrat motor, s jakým při prezentaci chceme jezdit. >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 15:03
Re: Komická věta
Dobrý den. Autor tím chtěl říct, že v tomto případě jsme si mohli vybrat, s čím chceme v Itálii jezdit. Pokud jste trochu zběhlý v branži, tak určitě uznáte, že ve spoustě jiných případů prostě někam přiletíme a tam teprve na místě zjistíme, co je v danou chvíli k dispozici za motory a pokud nejste mezi prvními u "výdejního" pultíku, většinou berete klíče od toho, co na vás zbude. Což je pokaždé okrajová záležitost, která téměř nikoho nezajímá.
Avatar - sargis
23. 9. 2013 22:28
Re: Komická věta
A to je prave ten problem v interpretacii..ze ste zrazu boli prvi u "vydejniho pultiku" a davate to na prestiz auto.cz. Keby bol pred vami iny cesky server, menovali by ste sa na druhe miesto ako druhy najprestiznejsi .cz server o autach ?
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 22:40
Re: Komická věta
To jste špatně pochopil. Psal jsem, že tentokrát jsme si už dopředu (z Prahy) mohli vybrat, s čím v Itálii budeme jezdit. V tom spatřuji onu výsadu. Tohle se v minulosti mockrát nestalo, a to jsem za svoji dosavadní novinářskou praxi absolvoval stovky zahraničních prezentací.
24. 9. 2013 00:24
Re: Komická věta
Zase v com je ta prestiz? Vyjma 1.2MPI je uplne jedno, ktory motor dostanete, zase take odskoky vykonov tam nie su ako u Oktavky. 1.2Tsi je 100x prevareny motor, ktory vas uz principialne nema cim prekvapit.
Avatar - Kuban
25. 9. 2013 08:42
Re: Komická věta
ale má... Je jasné, že ve spacebacku to bude fungovat lépe.... Jak o moc lépe to bude fungovat to tajemství co nám v článku řeknou ;-)
Avatar - sargis
23. 9. 2013 14:35
placena inzerce...
Prestiž Auto.cz nám dovolila dopředu si vybrat motor, s jakým při prezentaci chceme jezdit....zeby tie reci o platenej inzercii boli pravdive? ;-\
Rozbalit vlákno
57
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 15:06
Re: placena inzerce...
Jak tohle souvisí s inzercí? Prostě jde o oboustranně korektní vztah a vás čtenáře by naopak mělo těšit, že si tu přečtete dojmy s motorem, který v případě Spacebacku bude zajímat nejvíce zákazníků.
Avatar - Atlis
23. 9. 2013 15:19
Re: placena inzerce...
neexistuje nic, ako korektny vztah medzi novinarmi a firmou. bud je novinar nestranny alebo niekomu jemne hryzka... vedome alebo nie. nutene alebo nie.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:01
Re: placena inzerce...
Tak už zase meleš po Slovensky!? Já měl dojem že máš Český rodný list!? :-!
23. 9. 2013 16:04
Re: placena inzerce...
Ať píše jak chce, kolik řečí umíš...
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:10
Re: placena inzerce...
Jen že machroval že je rodilý Čech s Českým rodným listem! A tady se snad mluví Česky! Jako v Německu Německy a v Americe Americky! :-!
Avatar - Atlis
23. 9. 2013 16:45
Re: placena inzerce...
ja som nikde nenapisal, ze som rodily cech, ale ze mam cesky rodny list. :-) a mluvit budu jak se mi chce. ;-)
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:51
Re: placena inzerce...
Co už se dneska nedá koupit?! JJ tak teda Slovák s Českým rodným listem a bydlištěm v Polsku? :-!
Avatar - Atlis
23. 9. 2013 16:59
Re: placena inzerce...
tak nejak. mas tym problem?
Avatar - dal
23. 9. 2013 17:01
Re: placena inzerce...
To idioti mají, neřeš to.
23. 9. 2013 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 17:39
Re: placena inzerce...
Už zase někdo soudí někoho podle sebe? Kde bydlíš, kolik tam máte tmavých, už ti někdo ukradl Octavii přímo z garáže? :-!
23. 9. 2013 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 18:03
Re: placena inzerce...
Tím spíš, že relativně nedávno bylo Česko a Slovensko jeden národ. Já se cítím jako Čechoslovák a mám na Slovensku spoustu přátel a je to krásná země. Podobné napadání je naprosto mimo... to snad ani duševně zdravej člověk nemůže vypustit z úst.
Avatar - Ham.
23. 9. 2013 18:15
Re: placena inzerce...
Jeden národ? To možná pro Stalina nebo pro Gottwalda. Byl to jeden stát, který se rozpadl právě proto, že sociální inženýři jako ty z toho dělali jeden národ.
23. 9. 2013 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 18:31
Re: placena inzerce...
To je dobře, já mám zase dobré kontakty a známé v Maďarsku a Řecku, ale zatím se nikdo do ČESKÉ REPUBLIKY ještě nepřistěhoval a v pohodě se také navštěvujeme!
23. 9. 2013 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
23. 9. 2013 18:52
Re: placena inzerce...
Což ovšem vůbec nic nemění na tom, že tato myšlenka je od základu nesmyslná.
23. 9. 2013 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 9. 2013 23:19
Re: placena inzerce...
Raději mlč, historický neználku. Vraha Stalina a jeho přisluhovače Gottwalda do toho vůbec netahej, ti se vznikem ČSR neměli vůbec nic společného. Nejdřív si něco přečti a až pak "zasvěceně" mel.
Avatar - Ham.
24. 9. 2013 23:43
Re: placena inzerce...
A tvrdím snad někde, že měli něco společného se vznikem ČSR? Nauč se číst a pak se zapojuj do diskuze.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 18:16
Re: placena inzerce...
To je tvůj názor, ale byla to asi jediná kloudná věc co pan Klaus zařídil! :-!
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 18:21
Re: placena inzerce...
Škoda že nám Evropská unie nedovolí postavit zase hlídané hranice aby ty tmavší pěkně zůstali někde kolem Košic, nebo ještě raději dál na východě! Proč je Praha plná Slováků, vždyť mají to co léta chtěli!? :-!
23. 9. 2013 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 18:13
Re: placena inzerce...
Ještě bych doplnil pro zajímavost že u sousedů otrávili 2 psy, odvrtali plastová okna a odnesli elektroniku a zlaté šperky za 500 000,-! Jo byli to ale jen důchodci a byli rádi že žijou! Ale je fakt že ten co nic nemá se nemusí ničeho bát! Jinak k tomu profilu Atlis, tak ten mě včera vnucoval teorii že auto jsem koupil u Turka v Německu a že jsem se měl lépe učit! Ok! Podle jeho profilu je mu 33 let a na rozdíl ode mne se lépe učil a nekupuje žádné ojetiny! Auta která pak uvádí na svém profilu a která vlastní udajně koupil jako nová cca 2M! Nic mu nezávidím ať si každý koupí co chce a na co má, ale ve 33letech mít vydělány ty 2M, tak to musel být kouzelník a nebo čaroděj! Nic proti nikomu, rád si také rýpnu, ale vše má své limity!? :-!
23. 9. 2013 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 19:36
Re: placena inzerce...
Jsi závistivej trouba, to že sám neumíš a ještě to řešíš národnostně ukazuje na jak nízký úrovni jsi ty sám!!! :no:
23. 9. 2013 20:59
Re: placena inzerce...
Spojuje to vlákna to bylo na maséra s60...
23. 9. 2013 18:00
Re: placena inzerce...
Smutný prožít celej život na vesnici v horní dolní co? :-)
Avatar - Andromeda
23. 9. 2013 19:20
Re: placena inzerce...
Ty jsi ale ostrý národovec, sice hrdinsky anonymní, ale o to více konkrétní ... Doufám, že Ti to dávají takto zbaštit i v Germánii, neb tam mají spoustu reálných důvodů považovat nás za spodinu ( a taky to činí ... ) . Nicméně nejsi tady koukám sám, klasicky ideologicky zahuštěno ... Kdepák, už jsi slyšel to přísloví o poturčenci horší turka ???
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:25
Re: placena inzerce...
Klasický středoevropan. Havní je, kolik pasů má. :-!
Avatar - petrumr
23. 9. 2013 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 19:37
Re: placena inzerce...
Trochu jsi zaspal rozdělení, ale tvoje ospalost je již známá ;-)
Avatar - petrumr
23. 9. 2013 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 20:58
Re: placena inzerce...
O tomhle nikdo nemluvil, jen o faktu, že Československo už 20 let není. A ano přátel tam mám dost...
Nauč se chápat psanej text ;-)
Avatar - Julča
24. 9. 2013 16:02
Re: placena inzerce...
Jo aj vem kamarády a přijed už se těšíme! Upečeme pěkného tučněho peseka!
23. 9. 2013 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2013 00:20
Re: placena inzerce...
...prostě typická slunečnice >:D ...takhle sundanej jsem už nebyl dlouho : >:D
23. 9. 2013 17:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 15:36
Re: placena inzerce...
Pane Kovařík? V čem spočívá korektní vztah mezi ACZ a Škoda-Auto? V počtu udělených hvězdiček??? Přesně jak píše Atlis, buď jste novinář, a máte psát pravdu, nebo jste korektní, a některé špatné stránky holt zamlčíte. To jsem Vám napsal korektně... ;-) A jak se dá změřit prestiž, kterou dosáhlo ACZ???

Nic víc vědět nepotřebuju... >:D
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
23. 9. 2013 16:07
Re: placena inzerce...
Do téhle branže jsem nastoupil přesně před 20 lety a celou dobu jsem čtenářům sděloval jenom pravdu, to se o některých dnešních rádoby novinářích říct nedá. Čili v tomhle směru jsem čistej sám před sebou a můžu se každé ráno s klidem podívat do zrcadla. Tolik ke korektnosti. A jak se dá změřit prestiž? Třeba tím, že jsme na všech důležitých akcích, mnohdy jako jediné médium z Česka. Vám to možná připadá jako samozřejmost a povinnost, ale věřte že tomu tak není.

Jinak děkuji za otevřenost.
Avatar - Atlis
23. 9. 2013 16:47
Re: placena inzerce...
to asi nebude prestizou, ale tym, kto je majitelom auto.cz, vsakze... ;)
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:29
Re: placena inzerce...
Všechno samozřejmě souvisí se vším. Nicméně musí svou práci dělat nadprůměrně dobře, jinak by prestiž nezískali ani kdyby je vlastnil Bill Gates.
23. 9. 2013 17:13
Re: placena inzerce...
"mnohdy jako jediné médium" To může být občas trochu svazující ;-) Je to projev dobré vůle a přece nejde nacpat si panděro chlebíčky a potom napsat, že byly hnusný. Či-li toto bych zrovna za argument nepovažoval. Nechci Vás z ničeho podezřívat... nakonec každý test je z velké části jen o subjektivních pocitech testéra takže to kolikrát druhý člověk cítí plně jinak, V případě že se jedná navíc o domácí značku a nový model tak z toho prvního kontaktu sálá pyžmo a aura novosti.
Mě osobně u testu zajimají měřitelné hodnoty, čísla, technické údaje. Plky o pocitech přeskakuji. Pocity je lepší posoudit sám na vlastní kůži a udělat si svůj názor.
23. 9. 2013 19:16
Re: placena inzerce...
Prostě to trotům nevysvětlujte, budou si mlet stále své konspirační teorie. Mrháte časem. BTW: kdo má s tímto webem problém, ať sem nechodí a čte "vysoce hodnotné" např., např. nějaké východňárské, třeba >:D
23. 9. 2013 19:28
Re: placena inzerce...
Souhlasím a podepisuji :yes:
23. 9. 2013 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
23. 9. 2013 20:32
Re: placena inzerce...
Vtipný bystrý ogare , tady je to samý kovaný demokrat >:-[] ... Panebože, nesnesitelná lehkost bytí ( nebo snad b.l.i.t.í. ;-\ ... )
Avatar - Kuban
25. 9. 2013 08:49
Re: placena inzerce...
každý novinář říká že mluví jen pravdu což se o osatních říct nedá.... :-)
23. 9. 2013 18:00
Re: placena inzerce...
Třeba v tom, že poskytnou produkt, který je relevantní pro konzumenty daného média. Což by měla být samozřejmost.
23. 9. 2013 15:46
Re: placena inzerce...
Kdyby to s tím nesouviselo, asi byste se to takhle lacino, pane Kovaříku nebo jak se jmenujete, nesnažil okecat v diskusi, čímž jste na trapný úskok v článku naopak ještě více upoutal pozornost. A i kdyby to tak nebylo, tímto jste tomu nasadil korunu. Holt profíci se najdou všude a na každú robotu nám treba špecialistov.
23. 9. 2013 18:28
Re: placena inzerce...
Jak říká klasik: vděku se nedočkáš, ať děláš sebevíc. Takže je zbytečné se čílit, někteří si stejně budou mlet svoji dál. A na rozdíl od vás, oni se schovávají za nicky. Držím palce a děkuji. :yes:
23. 9. 2013 14:36
no uz jsem myslel ze bude pondeli
bez davky schade hnoje
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:33
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
a to si máme jako číst o FIATu?
23. 9. 2013 21:42
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
o vsech autech rovnomerne
24. 9. 2013 02:12
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
Tak někdy zkus vlézt do sikuze o těch jiných autech.

Víš jak, klikneš, diskutuješ, dál klikáš, vyvineš zájem a to vyvolá reakci v podobě dalšího výskytu takových článků.

Jenže ty lezeš akorát pod koncern a jinde držíš hubu, tak se nediv, když sám přikládáš pod kotel. Asi si to neumíš srovnat v hlavince. :-!
24. 9. 2013 03:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 9. 2013 19:16
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
Ale jdi ty brebto. V článku o kterémkoliv jiném autě na světě se to stejně zvrhne v diskusi o Škodovce ;-\ Tak co tady řešíš? A pokud se ti nelíbí o čem se tady píše tak sem nelez nebo si to prostě nečti >:D
25. 9. 2013 00:00
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
presne jak pises osle ze skoda servisu." A pokud se ti nelíbí o čem se tady píše tak sem nelez nebo si to prostě nečti."
25. 9. 2013 12:00
Re: no uz jsem myslel ze bude pondeli
oooo bububu >:D Málem jsem se začal bát >:D
23. 9. 2013 14:57
Tradice
Tak většina každodenních čtenářů dasauto.cz má asi jasno, co si přečteme. Víc netřeba dodávat. ;-)

PS: Jen si říkám, jaký šroty škodovka produkovala posledních 7-10 let, když ty nový auto jsou tak strašně moc lepší... :-D
Rozbalit vlákno
13
23. 9. 2013 15:57
Re: Tradice
[odkaz]
vs
[odkaz]

[odkaz]
vs
[odkaz]

Myslím, že fotky hovoří za vše ... ;-)
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 16:12
Re: Tradice
jo. V tom Hyundai mi už chybí jenom na stropě zavěšená disko koule a je to kompletní
23. 9. 2013 17:26
Re: Tradice
Za mě Hyunday zajímavější a veselejší. ;-)
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:35
Re: Tradice
taky jsem se za břicho popadal ;-)
23. 9. 2013 17:15
Re: Tradice
Ano Superb parádní (y)
23. 9. 2013 18:20
Re: Tradice
jo. octavia2 nejhečí. Jednoznačně. Ten sup je taly hezký,ale tmavá, avětlá a dřevo - je toho nějak moc. A ten interiér i30 je fakt tragickej, i40 sice moderní ale tak nějak přep......
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2013 19:07
Re: Tradice
>:D
No, jak Škodovky nepožívám... tak ty fotky fakt hovoří za vše!
A zvlášť v té druhé dvojici Škoda vyhrává o třídu...
;-)
24. 9. 2013 06:54
Re: Tradice
V tom Hundu to zase vypadá, že na tu obrazovku nemusíš tolik sklápět oči dolů od sledování vozovky. Dát výdechy nad ni není zrovna ergonomická výhra.
Jo a taky bych tipoval lepší místo na pravé koleno.
Ale jinak skutečně je palubka Škodovka pravoúhlejší. Vypadá taková hodnotnější a starší.
24. 9. 2013 00:11
Re: Tradice
Neni o cem. Akorat superb dost kazi ta "vlepena" navigace. S radiem bolero je to mnohem lepsi [odkaz] .
24. 9. 2013 08:42
Re: Tradice
Asi jste fanda Startreku, budiž, máte svůj Hyundai . Já preferuji design bez scifi tvarů, tedy mám Škodovku nebo VW. >:D
Avatar - Jaros71
24. 9. 2013 09:50
Re: Tradice
:yes: :yes: to musí vidět snad i slepej.. ;-)
SOUHLAS.. >:D
Avatar - peV
24. 9. 2013 18:57
Re: Tradice
Souhlas: chci auto-> Škoda. Chci si hrát na Hvězdný války -> Hyundai. Tak si to myslel, že jo? ;-)
24. 9. 2013 19:18
Re: Tradice
Asi jako u všech aut. To víš jsou značky které jdou dopředu a pak ty které přešlapují na místě...
23. 9. 2013 15:09
Pitrys
Milá redakce, jak tak čtu ty příspěvky v diskuzích, říkám si, že si budu svého povolání více vážit a Vás tak trochu lituju. :-(
Rozbalit vlákno
8
23. 9. 2013 16:14
Re: Pitrys
Souhlasím s tebou, někteří zdejší pisálkové jsou asi padlí na hlavu, nebo co... ;-\
23. 9. 2013 17:15
Re: Pitrys
Všichni jsme tu padlí na hlavu.. jen každy trochu jinak ;-)
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:15
Re: Pitrys
Stále ale platí že koho chleba jíš toho píseň zpíváš! :-!
23. 9. 2013 17:16
Re: Pitrys
Já raději řízek.
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 17:20
Re: Pitrys
Asi na tom také něco je!? :-!
Avatar - Andromeda
23. 9. 2013 19:23
Re: Pitrys
Vau, a kdo pak platí sváču Tobě - to bude docela slušná sbírka sponzorů ...
23. 9. 2013 15:18
Rapid a Navigace Amundsen+
Nevypadá až tak zle, ten Spaceback. Ale kamarádi autaři, poraďte, jestli víte... Mám dotaz. Nevíte jak hraje škodovácká navigace AMUNDSEN+? Budu to mět v autě a občas proslýchám, že zvukově nic moc, tak nevím... Hraje to aspoň jak to originální rádio SWING? Díky, pokud víte, prosím poraďte... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 15:20
Koupě roku
Test za testem se jen potvrzuje, že tohle auto nemá slabších stránek. Tedy uvažujme čistě v rámci třídy. Porovnání s S kládou by patrně hlubší smysl nemělo.

Podívejme se na auto čistě prakticky. Mladá rodinka, ne zcela chudá, ale ani nijak výrazně bohatá. Chce nové auto. Uvažuje prakticky, nemá zájem o olítané BMW z Německa, ale o auto, které bude vypadat k světu, bude mít skvělou výbavu a hlavně...servis je během prvních pěti let nestáhne z kůže.

Kam se kouknout? Konkurence toho věru mnoho nenabízí. Vzhledem k tomu, že jako základní parametr jsem uvedl "bude vypadat k světu", automaticky vyhazuji rýžové duo. V podstatě bych mohl vyhodit Fluence, ale to by nám toho mnoho nezbylo. V každém případě v porovnání výbav jasně vítězí Škoda. Ruku na srdce - kde za ceníkových 388.000,- koupíte nové auto s takový vzhledem, přeplňovaným motorem, s xenony, navigací, 17" koly, tempomatem a třeba ještě automatickou klimatizací.

Argument o přemrštěné ceně tady prostě neobstojí. Konkurence? Jaká, kde?
Rozbalit vlákno
140
23. 9. 2013 15:38
Re: Koupě roku
rýžový duo už ale dávno produkuje auta, který vypadají k světu. A cenově a kvalitativně to taky není špatný. Myslím, že nějakýho Ceeda zákazníci spíš zvolí než Fluence. Takže asi tak.
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 15:55
Re: Koupě roku
Ceed je sice nepatrně, ale dražší. Navíc 1,4 atmo proti přeplňovanému benzínu. Xenony jsou za dalších 27.000 a navi jsem v ceníku nenašel. Takže ten Ceed přijde cca o 30.000 dráž než Rapid
23. 9. 2013 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 19:27
Re: Koupě roku
Ale tiež je cee´d o triedu hore. ;-)
24. 9. 2013 08:04
Re: Koupě roku
A čím si to zasloužil, že je o třídu výš? Je to stejná cenová kategorie jako Rapid.
24. 9. 2013 14:36
Re: Koupě roku
A čím si zaslúžil Rapid takú cenu? ;-)
25. 9. 2013 07:46
Re: Koupě roku
Kdyby stál míň tak se kombíková Fabie neprodává vůbec a pokud ho za tyhle prachy budou lidi kupovat tak proč by nestál 3 kila. ;-)
23. 9. 2013 19:30
Re: Koupě roku
Nic proti Ceedu, ale to je podle mě jiná cílovka než klienti Rapidu - vyšší samozřejmě >:-[]
24. 9. 2013 08:01
Re: Koupě roku
To teda není nepatrně dražší. Spíš bych řekl, že je to stejná cenová kategorie. Xenony to je fakt výbava po který jsem nikdy neprahnul. Nejsem slepej takže vidím ve tmě i když mi na cestu svítí H4. A když mi praskne žárovka tak nová stojí 35 korun. ;-)
Avatar - PeterLuk
23. 9. 2013 15:41
Re: Koupě roku
Fluence je za tú cenu super auto, cee'd vyzerá k svetu určite a C4, tá vyzerá k svetu, má o galaxiu lepší interiér, dobrú cenu, veľký kufor a čoskoro aj turbomotory.
23. 9. 2013 15:47
Re: Koupě roku
C4 je ..C4. Auto, které osobně řadím k tomu nejhoršímu v kompaktní třídě.
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 15:54
Re: Koupě roku
tak pod to se podepíšu. C4 je nejhorší, čím jsem kdy jel
23. 9. 2013 15:59
Re: Koupě roku
To ale platilo jen o C4 první generace, ta byla opravdju strašná. Současná druhá generace se výrazně zlepšila ve všech směrech (dílenské zpracování, tuhost karoserie, nastavení podvozku, uspořádání přístrojové desky...)
23. 9. 2013 16:17
Re: Koupě roku
Zlepšení sice proběhlo, ale na konkurenci to nestačí. Bohužel. Stále je to pro mne to nejhorší.
Avatar - Andromeda
23. 9. 2013 19:24
Re: Koupě roku
Pro Tebe, to je důležité ... JIní to tak kupodivu nevidí... Generalizace je tady silně v kurzu ...
23. 9. 2013 19:26
Re: Koupě roku
Proto jsem napsal, že pro mne. Ale jak vidím, vždycky se najde někdo, komu to jeho hlavička tak nějak nepobere a začne něco plácat o generalizaci... 8-s :no:
Avatar - Andromeda
24. 9. 2013 12:38
Re: Koupě roku
Navážíš se co C4 jako do největšího braku opakovaně bez upřesnění, a ne jedním příspěvkem ... Že o té hlavičce mluvíš zrovna Ty ...
24. 9. 2013 14:03
Re: Koupě roku
Tak si to auto vyzkoušej. Já nemám problémy nazývat věci pravým jménem. Což tobě osobně z nějakého důvodu vadí. Asi máš raději takový to politický žvanění, co neřekne ani A ani B. :-!
Avatar - Andromeda
24. 9. 2013 14:13
Re: Koupě roku
Ale já ho vyzkoušel, a taková tragedie to rozhodně nebyla ... Nevadí mi nazývat věci pravými jmény - vadí mi tendenční razantní generalizace právě ve stylu politických ideologických nástěnkářů ...
24. 9. 2013 14:16
Re: Koupě roku
To mi tady chceš upírat právo na můj vlastní názor, který jsem dostatečně označil za svůj? Nebuď směšný. :-!
23. 9. 2013 19:29
Re: Koupě roku
Konkretizuj. Čím je aktuálny C4 taký zlý?
23. 9. 2013 19:35
Re: Koupě roku
Ničím nepřekoná žádného konkurenta. Už jen toto zjištění je minimálně na zvednutí obočí.

Řízení na prd, řazení na prd, podvozek na prd, výběr ze slušných motorů žádný, měkké neforemné sedadla na prd, dílenské zpracování na prd, ergonomie nic moc. Někomu se může líbit design exteriéru (mi ne), design interiéru lepší, ale ten už to nezachrání.
Avatar - grifith
23. 9. 2013 19:54
Re: Koupě roku
Nezlob se na mě, ale ty jsi zjevně to auto nemohl vidět, natož v něm jet. Pokud jsou například sedačky měkké a neforemné, tak to jsem jezdil v jiném kousku...
Avatar - PeterLuk
23. 9. 2013 21:58
Re: Koupě roku
Asi. Len doplním, dielenské spracovanie, materiály - špic triedy.
24. 9. 2013 01:55
Re: Koupě roku
Ano, jistě, podle tebe, jsem neseděl ani ve Fluenci, tak nechápu, proč reaguješ. >:D

Jestli chceš vidět, jak vypadají tvrdý sedačky, vlez si do nějakýcho Chevroletu (Daewoo). A pak do Citrónu.
Avatar - grifith
24. 9. 2013 10:58
Re: Koupě roku
Je to diskuze a tak si reagovat budu na co se mi zlíbí. Jestli chceš hledat to nejtvrdší, je to něco jiného. Celkově to, co jsi napsal o poslední C4, jsou tedy bláboly. Takže asi jo, v autě jsi nejspíš neseděl...
24. 9. 2013 14:04
Re: Koupě roku
Ještě, že tu C4 má kamarád, co bydlí 200m ode mne. Fakt to auto neznám. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:19
Re: Koupě roku
Hezké, tak kde bydlí někdo, kdo to auto má, je mi putna. Kdyžtak ho navštiv a zkus se zeptat, jestli ti ho ukáže. ;-) Ty jsi opravdový teoretik.
24. 9. 2013 14:22
Re: Koupě roku
Když to říkáš ty, zajisté to bude pravda. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:28
Re: Koupě roku
To si piš. :-!
24. 9. 2013 14:42
Re: Koupě roku
Tak určitě, žij si ve svém plochém světě dál, jen díky tomu budeš spokojen sám se sebou... >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:03
Re: Koupě roku
No jo, ty jsi sežral všechnu moudrost světa, vším jsi jel a o všem víš. >:D Ty jsi takovej diskuzní brouk pytlík. To víš, já jsem sám se sebou spokojený. Na to nepotřebuji hodnocení jiných.
24. 9. 2013 15:24
Re: Koupě roku
Možná sis toho nevšiml, ale rozhodně se nevyskytuji ve všech diskuzích. :-!

A jestli jsi spokojený sám se sebou, tak to tě lituji.
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:28
Re: Koupě roku
Já zase lituji tebe, že se sebou spokojený nejsi. Měl by jsi tedy nad sebou zamyslet.... ;-)
24. 9. 2013 15:40
Re: Koupě roku
Svět poskytuje tolik možností, že mám stále čeho dosahovat a za čím jít. ;-)
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:42
Re: Koupě roku
A to tedy značí, že ve své aktuální situaci nemůžeš být se sebou spokojený? To myslím ani ne... ;-)
24. 9. 2013 15:46
Re: Koupě roku
Já jsem na sebe náročný.

A na věci kolem mne taky.
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:53
Re: Koupě roku
To ovšem nepopírá, že by jsi aktuálně nemohl být spokojený.
23. 9. 2013 21:27
Re: Koupě roku
Ty bláho, koukni někde aspoň na fotky. Lžeš tady jak červený pes. Ty jsi v tom autě nejel.
24. 9. 2013 01:55
Re: Koupě roku
Klidně se rozepiš, které auto je lepší. Máš prostor, já ti z fleku vyjmenuju deset aut, které mají lepší cokoliv z toho, co jsem vypsal. :-!

Je nejlepší posuzovat auto z fotek, že? Tam totiž vypadá vcelku dobře, ale jakmile ho člověk osobně proleze (celé) a projede, tak jsou mu veškerý obrázky ukradený a dojem z auta si udělá naprosto jiný.
Avatar - grifith
24. 9. 2013 11:03
Re: Koupě roku
Prosím vyjmenuj mi z fleku aspoň deset HB nižší střední, kteří mají větší kufr a pak přidej dalších deset, kteří mají větší vnitřní šířku.
24. 9. 2013 14:04
Re: Koupě roku
>:D

Znova jsi přečti, o čem jsem psal. Ty kufre. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:23
Re: Koupě roku
"Ničím nepřekoná žádného konkurenta. Už jen toto zjištění je minimálně na zvednutí obočí.". - takže? Chci po tobě jen čistě ověřitelná čísla, tvoje irelevantní pocity, které máš silně pokřivené, mě fakt nezajímají. Zamysli se nad tím,co píšeš.
24. 9. 2013 14:32
Re: Koupě roku
Zkus brát věci tak nějak v komplexu. Slovíčkaření a vypichování nesmyslných blbostí, je znakem vlastní bezradnosti a nulové zkušenosti. Tady hodnostíš užitnou věc, která má sloužit a ne se na ni chodit koukat. :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:56
Re: Koupě roku
Slovíčkaření a nesmyslné blbosti? To jsi opravdu takový bezmozek? Vnitřní prostornost je jedna z částí komplexního hodnocení vozu. V tomto směru je C4 jedním z nejlepších vozů svojí kategorie. Na to se nemusíš dívat, to je věc, kterou pocítíš při jízdě. I v tebou popisovaných vlastnostech na tom není vůbec zle. Ale o tom se s tebou opravdu hádat nebudu. :-!
24. 9. 2013 15:03
Re: Koupě roku
Chceš tvrdit, že C4 je v komplexu lepším vozem než co? Třeba Fluence, to bych snad i potvrdil. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:04
Re: Koupě roku
Když už si nestojíš za tím, co jsi napsal, nezabíhej k jinému tématu. Pokud nejsi schopen mi odpovědět na moji otázku, nehodlám s tebou rozebírat tvoje další výmysly. Přečti si, cos tady vyplodil.
24. 9. 2013 15:11
Re: Koupě roku
U tebe už jsem si zvykl, že realita tvé vlastní garáže je pro tebe natolik svazující, že nejsi schopen střízlivého a objektivního úsudku.
Ale mne do svého světa netahej, já mám dost vlastních zkušeností. ;-)
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:13
Re: Koupě roku
Tak jsem rád, že víš, jaká je realita mojí garáže. Ano, jsi plný vlastních zkušeností, stejně jako ten brouk pytlík. ;-) Už se dočkám odpovědi na svou otázku?
24. 9. 2013 15:30
Re: Koupě roku
Ty se především zkus porozhlédnout po světě a konkurenci.

Pak prozřeš a přestaneš se tu cpát tímto automobilovým salámem junior. :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:32
Re: Koupě roku
Rady od někoho jako jsi ty mám fakt na háku ;-)

Kde je ta odpověď? Zatím tu jen skáčeš jak zajíc na honu...
24. 9. 2013 15:43
Re: Koupě roku
Podívej, je mi úplně jedno, co si o mě myslíš, já se tu jen bavím nad tvým mizerným rohledem a nulovými zkušenostmi.

Ty se totiž ukázkově zastáváš těch nejhorších aut, které jsou na trhu k dispozici. A on to pozná každý, kdo ten rozhled má. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 15:50
Re: Koupě roku
Pak zjevně těch diskuzí moc neprocházíš. Já se zase bavím, jakou ty máš schopnost teoretizovat, zřejmě právě z důvodů nedostatečných či žádných zkušeností. Takovej typ JPP. Kdyby jsi ten rozhled měl, dokázal by jsi argumentovat, formulace typu, že to a to je naprd mi přijdou hodně vágní. ;-\ Ale nechme toho, tato diskuze nikam nevede
24. 9. 2013 15:54
Re: Koupě roku
Jestli znáš kompakty na našem trhu, tak sem za své jméno vypiš, které jsou komplexně horší než C4. Vyber porovnatelnou varinatu výbavy a výkonu.

Klidně se předveď, co znáš, co umíš a jesti se nebojíš napsat vyhraněný názor. Ty tauta totiž porovnatelná jsou a černý Petr stejně na někoho zbyde. :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 16:05
Re: Koupě roku
Tyjsi zjevně nepochopil to, co jsi sám napsal. Začínal jsi rozebíráním jednotlivostí a teď se oháníš komplexností. Tuto hru, kdy si vybíráš situace a formulace jak se ti zamane, s tebou hrát rozhodně nebudu.
Včera tato diskuze začala tvým prohlášením : (C4) "Ničím nepřekoná žádného konkurenta. Už jen toto zjištění je minimálně na zvednutí obočí." Pokud tedy prohlašuješ něco jiného, nemám chuť to s tebou dál diskutovat.
24. 9. 2013 16:07
Re: Koupě roku
Aha, takže opět vyhýbavá "odpověď".

Ty sem nechodíš diskutovat o autech, ty sem chodíš porovnávat "čísla z katalogu". Jenže ty nikdy žádné auto "neudělají". :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 16:13
Re: Koupě roku
Jako první neodpovídáš ty a já fakt na tvou hru přistupovat nehodlám. Přeber si to jak chceš.
Čísla jsou pravda jednoduše poměřitelná, ale tvoje osobní pocity fakt poměřit nemůžu. To si můžeš mlet co chceš a já ti věřit nemusím, stejně jako u té C4ky.
24. 9. 2013 16:21
Re: Koupě roku
Když někdo nemá osoní zkušenosti, chápu, že začne vytahovat čísla z katalogu, prostě není odkud brát.

Pak to dopadá tak, že tu šermuješ jedním parametrem, který je při rozhodování výběru vozu asi tak důležitý, jako koule sněhu v Antarktídě. :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 16:25
Re: Koupě roku
Ty čísla si přeměř klidně i v reálu, tam se ti projeví úplně stejně. Jestli se domníváš, že při výběru vozu není vnitřní prostornost důležitým parametrem, asi jsi nikdy auto nekupoval. To není vada, to je fakt. Třeba na to někdy dojdeš. Játi ukazuji věci, které mám podložené. Tvé prohlášení o měkkosti a neforemnosti sedadel a ostatní bláboly jsou jen tvým subjektivním pocitem...
24. 9. 2013 16:39
Re: Koupě roku
Jistě, já totiž moc dobře vím, jak má vypadat slušný auto. Což je zcela zásadní rozdíl mezi námi. :-!
Avatar - grifith
24. 9. 2013 17:08
Re: Koupě roku
Samozřejmě ty víš, ty znáš.... ;-) >:D
24. 9. 2013 07:45
Re: Koupě roku
Samé výmysly. Rozpíš sa o tom dielenskom spracovaní a mäkkých sedadlách, to ma zaujíma.
24. 9. 2013 08:23
Re: Koupě roku
Asi máme oba dva jiný pohled na dobře zpracované auto a sedačky. :-!
24. 9. 2013 09:45
Re: Koupě roku
Podľa čoho usudzuješ? Vieš aký mám na to pohľad? Mňa zaujíma zrovna ten tvoj, zatiaľ iba píšeš že je to "naprd a nič moc", sorry, z toho si ťažko spravím predstavu. Podľa čoho posudzuješ zlé dielenské spracovanie, čo ti nezarezalo?
24. 9. 2013 14:05
Re: Koupě roku
Já jsem svůj pohled napsal, ty si zajdi omrknout C4 do salónu, pak se klidně pobavíme. Jestli je to pro tebe top, nebo spíše podprůměr. ;-)
24. 9. 2013 14:34
Re: Koupě roku
Na rozdiel od teba som sa na C4 povozil a nevarím tu vody.
24. 9. 2013 14:39
Re: Koupě roku
Opravdu? Tak se klidne rozepiš, jestli je C4 lepší než nějaký další zástupce z kompaktů a přidej v čem. Hned se ukáže, kdo tu vaří z vody. :-!

Já nemám sebemenší důvod plácat nějaké vyhýbavé odpovědi. Klidně za sebe napíšu, že: Golf, Focus, Ceed, i30, Civic, Megane, 308 atd jsou v komplexu lepšími vozy, než je C4.
24. 9. 2013 21:12
Re: Koupě roku
Ja nič netvrdím, len ti neverím čo tvrdíš ty. ;-) Zatiaľ si žiadne svoje tvrdenie ničím nepodložil, žiadna praktická skúsenosť. Toto je naprd a tamto je naprd, sorry, takéto "argumenty" sa dajú zobrať maximálne od 12-ročného školáka...
24. 9. 2013 22:10
Re: Koupě roku
Každý znalý člověk, co se zajímá o auta a má zkušenosti, musí být schopen usadit model mezi konkurenci. Ty toho schopen nejsi, jen blbě pindáš. Školáčku.

Prostě jsi jen diskuzní pozér. :-!
25. 9. 2013 00:03
Re: Koupě roku
mam doma osle jelito jak golfa Vl style tak C4 SX tak co by si chtel vedet? klidne se ty nulo ptej
25. 9. 2013 08:28
Re: Koupě roku
Já se na nic ptát nepotřebuju, já vím.

A ty, pokud ty auta máš, tak to musíš vědět taky. >:D
25. 9. 2013 09:35
Re: Koupě roku
ty vis uplny kulovy, protoze kdyby si vedel tak z toho golfa nedelas takovou modlu.
25. 9. 2013 10:09
Re: Koupě roku
Kdo tu z něj dělá modlu? >:D

Ty jsi opravdový zoufalec, když si sám jdeš pro Golfa jen proto, abys ses pak mohl označit za osla, žes ho vůbec koupil.
Ale ono to tak horký asi nebude, co? ;-)
25. 9. 2013 00:25
Re: Koupě roku
Podľa seba súdim teba? >:D Nemáš tušáka, kto som. ;-)
Avatar - dal
23. 9. 2013 16:56
Re: Koupě roku
Jestli řadíš Rapid do nižší střední, tak nejhorší s čím jsem jel já je právě ten Rapid. Vedle Ceedu, i30,,Leonu, Golfu, Meganu, Focusu a Astry nemůže ani stát.
23. 9. 2013 17:13
Re: Koupě roku
Jesti píšeš o "jízdě", pak tě absolutně nechápu.

Pokud píšeš o tom, které auto líp vypadá, když stojí a koukáš se na něj, pak máš možná nějakou svoji akceptovatelnou pravdu. ;-)
23. 9. 2013 19:32
Re: Koupě roku
Njn, jenže koukni na statistiky, aktuálně do srpna: 1. Škoda Rapid 5314, 2. Hyundai i30 3101, 3. Volkswagen Golf 3086, 4. Kia Ceed 2063, 5. Peugeot 308 1534... A teď mudruj...
24. 9. 2013 00:34
Re: Koupě roku
Co by sa v domovskej krajine vyrobcu malo najviac predavat? Great Wall?? alebo GMC?

Rovnaky nezmysel ako sa divit, ze v USA najviac frci CocaCola a Pepsi.
Avatar - white label
24. 9. 2013 02:03
Re: Koupě roku
Zrovna Coca-Cola a Pepsi-Cola nefrčí nejvíc jen v USA, zajdi se někdy mrknout u nás třeba do "gastro" oddělení nějakého nákupního centra apod.
23. 9. 2013 20:48
Re: Koupě roku
Nechci se hádat, ale :-)

1) Rapid Ambition Fresh s 1.2 tsi je cenou 300t Kč cenově pod úrovní zmíněných vozů, čili Rapid ani lepší být nemá

2) Zrovna nového Leona s 1.2tsi znám moc dobře a Leon má navrch akorát tak v blbostech, které u Rapida úmyslně potlačily (dojezdy oken, corner light..), část měkčené palubky má taky fajn a podvozek je příjemnější (nikoliv však výrazně jiný/lepší), ale jinak mi Leon nepřijde jako výrazně lepší auto, třeba odhlučnění má (dokonce i podle názoru majitele toho Leona) Rapid lepší. Jinak jsou to auta plně srovnatelná, v něčem je Leon vyspělejší, ale zase Rapid je větší, takže je to takové buď a nebo.

Rozhodně tvrzení, že vedle takových aut nemůže Rapid ani stát je nesmysl. Já nejsem žádný fanda Škodovky, ale prostě za těch 300t Kč je faktem, že je konkurentem tak akorát Fluence, možná Cruze, ale oba tito konkurenti trpí pro mě vážným nedostatkem a to absencí turbomotorů. I slabší tsi je na dálnici lepší (nižší otáčky=nižší hluk, nižší spotřeba, srovnatelná dynamika) než atmosférické 1.6 obou konkurentů.
23. 9. 2013 21:33
Re: Koupě roku
Bože ty jsi průhledný jako sklo. Hájíš tady vlastní garáž a tvrdíš že nejsi fanda škodovky?
23. 9. 2013 23:40
Re: Koupě roku
já se tady na diskusích smál Rapidu jak je předražený stejně jako všichni, jenže pak jsem kupoval auto za cenu max. do 300t a i když byl Fluence můj největší favorit, tak jsem nakonec skončil u Rapida. Docela paradox, já fakt Škodovku nikdy nemusel, ale postupným zlevněním se z Rapida stala dobrá nabídka. Fluence by měl asi lepší výbavu, ale prolezte si obě auta a hlavně se svezte třeba po dálnici, zjistíte, že Rapid zase takový lowend (ala C-Elysse, Logan) taky není a jeho současná cena je přiměřená.
24. 9. 2013 08:11
Re: Koupě roku
Rapid a Ceed si nemají jízdně co vyčítat. V obou autech se cestuje příjemně je v nich místo pro posádku i zavazadla. Kvalita plastů je v rámci možností taková, aby si zákazník nemusel odplivnout hned při nastoupení do auta. Motorizace kolem 100 koní. Jednoduchá bytelná konstrukce. Zákazník hledající na provoz nenáročný auto, s cenou kolem 300 k tyhle dvě auta (mimo jiná) bude samozřejmě srovnávat.
23. 9. 2013 15:51
Re: Koupě roku
Nechce se mi věřit vaše nechápavost pane Stefiči. Podívejte se, jaká jsou v ČR na trhu auta nižší střední třídy ostatních značek než Škoda a za kolik a hned uvidíte, kde a jaká je konkurence ;-) A hlavně to budou auta s dospělým podvozkem a šířkou a nelowendovým interiérem! :-!
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 16:04
Re: Koupě roku
jako třeba? C4? >:-[]
Avatar - kaa
23. 9. 2013 16:32
Re: Koupě roku
C4 je jiná třída. >:-[]
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:41
Re: Koupě roku
jiná kvalitativní třída? Nebo třída F (francouz)?
Avatar - PeterLuk
23. 9. 2013 17:38
Re: Koupě roku
Tak o interiéri C4 sa môže Rapidu snívať...
Avatar - Andromeda
23. 9. 2013 19:26
Re: Koupě roku
Další prodejce Škody, nebo jen palce hledající ultras ???
23. 9. 2013 15:55
Re: Koupě roku
Vždyť ty obrázky vypadají jako retro snímky z devadesátých let! Tvůj příspěvek je tak manipulující, jako PR články na netu (a že jich je čím dál víc):no: . Mladá rodinka, ani chudá, ani bohatá.... nechce olítané BMW (takže jako jediná ojetina se nabízí značka BMW, nic jiného nepřichází v úvahu), auto, které bude vypadat k světu (což Rapide rozhodně je že...). Bude mít skvělou výbavu (nebudeme ale říkat kolik musí připlatit....) Asijská auta jsou všechna nehezká, takové zevšeobecnění a předsudky opravdu dávají argumentům velkou váhu. Ruku na srdce - rodinka, která si hodlá koupit auto s cenou atakující čtyřstatisíc nemůže ve střízlivém stavu uvažovat o Rapidu jako o ideálním kandidátovi, a nazývat toto koupí roku, či snad dokonce jedinou možnou a nic nepřekonanou alternativu.
Avatar - Stefič
23. 9. 2013 16:02
Re: Koupě roku
přestaň plácat prázdnou slámu a uveď nějaký argument. BMW mě jen tak napadlo. Mám tam snad vypsat všechny značky a modely aut? 8-s
A připlácení? No základ v nejvyšší výbavě je za 323k + příplatek za silnější motor a nějaké další doplňky = výsledných 388k. Čemu na tom nerozumíš. Tohle auto nemá konkurenci ani cenově ani výbavou
23. 9. 2013 16:13
Re: Koupě roku
334 900,-....to je základní cena nové Octavie. S rozumnou výbavou se pohybujeme 400.000,- 500.000,- Takže netřeba srovnávat Rapida s jinou konkurencí, on ho dokáže setřít i jeho větší "brácha". Poukazuji na fakt, že Rapid s cenou hodně ke 400 tis. rozhodně nemůže nějak výrazně drtit konkurenci, stejně tak, jako Octavia dražší než 700 tis.
23. 9. 2013 16:19
Re: Koupě roku
Vykašli se na ceníky, zajdi k prodejci.

Slušně vybavený Rapid, kde normálnímu člověku nic moc nechybí, je tu za cenu, kterou nemá Octavia ani v ceníkovém základu. :-!
23. 9. 2013 16:23
Re: Koupě roku
Ano, a to je cena, kdy lze o koupě Rapidu uvažovat.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2013 17:16
Re: Koupě roku
To je pravda, ale za 380 tisíc seženeš dospělé neosekané auto. Bohužel Rapid je, i když na vrcholu, ale pořád v lowendové třídě, stačí se na vůz podívat a projet mimo fotky a komentáře:)

Mě se Rapid líbí, za 300 s TSI je to určitě solidní volba, ale rozhodně né jediná..
Mimo jiné, se slevou se dá koupit i konkurenční automobil, jenže potom vozy nemužem normálně srovnávat a už vubec neni férové porovnávat ceníkové a reálné ceny. Jediné reálné srovnání je dle ceníku, sleva je individuální...
23. 9. 2013 18:02
Re: Koupě roku
Ceník je jen na to, aby pak fleety mohly dobře prodávat ojetiny. Pokud má v ceníku o 100 000,- víc, pak na to za 2 roky nějaký trouba skočí a bude si říkat, jak dobře nakoupil. Proto by měl člověk porovnávat reálné ceny a ne se radovat ze slev z nějakých imaginárních cen.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2013 18:23
Re: Koupě roku
Jistě, ale to chceš udělat jak? Sleva je individuální a pro obecné porovnání nemůžeme přeci vycházet z toho, že Pepa povídal, že třeba na Oktávku dostanu slevu skoro 100 tisíc, místo 500 tisíc zaplatim jen 420 a proto je to lepší volba, než třeba Focus, nebo Hyundai I30, kterej dle ceníku ve srovnatelné výbavě stojí taky 420...

Jediné co lze je srovnávat ceníkové ceny pro potřeby objektivního porovnání. Kdo si co vykecá, kdo má kde známé a kdo komu co prodá... to nelze porovnávat.
23. 9. 2013 18:40
Re: Koupě roku
Pokud má být cenové srovnání objektivní, tak by se měly srovnávat reálné ceny. Koneckonců to tak dělá každý, kdo auto reálně kupuje. Teda spíš jen ten, kdo kupuje podle cen. Někdo jiný ví co chce a na ceny se moc nedívá.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2013 19:21
Re: Koupě roku
A jak bys je chtěl zjistit ? Sleva a jiné formy, kterými si chtějí obchodníci získat přízeň (výbava navíc, benzín...atd..) se liší prodejce od prodejce.
24. 9. 2013 07:15
Re: Koupě roku
Já si zjišťuju takhle - nejdřív si udělám širší výběr, pak si najdu autosalóny v akceptovatelné vzdálenosti a projdu si je. Oni mi udělají nabídku. Já si porovnám a třeba i vyberu...
24. 9. 2013 07:08
Re: Koupě roku
Já pokud přesně vím, co chci, tak se zatraceně dobře dívám na ceny... Pokud to vím jen přibližně, zkoumám i další parametry (abych se dostal do situace na začátku této věty).
Co dám za auto, nemůžou být moje poslední prachy - musí mi zbýt na uživení rodiny.
A pokud máš pocit, že bohatší lidé (tím nemyslím sebe, ale lidi, které znám a jejichž majetek se počítá v desítkách miliónů), se o cenu nehádají, pak na to zapomeň. Kdyby si ty peníze dobře nehlídali, už je mít nebudou.
23. 9. 2013 19:32
Re: Koupě roku
Odkedy operuješ s cenníkovými cenami?
24. 9. 2013 02:01
Re: Koupě roku
Jako já?
Asi jsi nepochopil co, jsem psal.
23. 9. 2013 19:33
Re: Koupě roku
Souhlas, o tomhle se už dá uvažovat...
23. 9. 2013 16:21
Re: Koupě roku
Ceníky neřeš. Prodejce ti dá slevu 100 000,- a ani nebudeš muset moc prosit.
23. 9. 2013 19:25
Re: Koupě roku
Ještě ne, na Rapida i Oktu je ještě brzo. Jedinou výjimkou jsou skladovky a předváděčky, ale na auto do výroby sto dolů nedostaneš... :-|
23. 9. 2013 19:37
Re: Koupě roku
U Rapidu máš těch skladovek přes 400, Octávek je skoro 700. Z toho se dá něco vybrat.
23. 9. 2013 16:29
Re: Koupě roku
Pokud auto uděláš na úroveň, kterou jsi psal, tedy výbava vyšší střední před pár lety (motor neberu), je to cca za 400k. Tam máš téměř kompletní nižší střední s podobnou výbavou. Můžeme se bavit o tom, že nám to nebo ono auto není sympatický, pravda je ta, že technická úroveň všech je natolik vyrovnaná, že se nedá vyloženě vybrat špatně.

Záleží na osobních preferencích a jen se můžeme jako zákazníci tetelit nad tím, jakou mají hatche za pěkný prachy výbavu a jak se s nimi prima jezdí.

Ať se nám to líbí nebo ne, ani cedník, ani i30 ba ani Mégane není obecně špatná volba a to píšu zcela bez toho, že bych některej z nich vlastnil, nebo vlastnit chtěl.
24. 9. 2013 08:14
Re: Koupě roku
On ten Rapid ale zdaleka nestojí 400 000. Za 300k jde pořídit TSI se solidní výbavou.
Avatar - grifith
23. 9. 2013 16:25
Re: Koupě roku
Konkurencí budiž : Citroen C4, Huundai i30, Kia Ceed, Opel Astra, P308, Renault Megane, Renault Fluence. Výběr je obrovský, navíc jsou to plnohodnotné vozy nižší střední třídy. ;-)
23. 9. 2013 16:30
Re: Koupě roku
Můžeš, si ještě přidat Focus, Golf, Auris,.... ceny v nižší střední jsou při podobných výbavách skoro stejné.
Avatar - grifith
23. 9. 2013 16:36
Re: Koupě roku
Ano,může být ;-) Rapid beru jako možnost volby v ceně do 300 tisíc.
23. 9. 2013 20:01
Re: Koupě roku
Ked som v 2009 tom kupoval zene auto, fabia combi 63kW, klima, kufor pre kocik, nejaka vybava a vysla z toho cena ford focus 1,6 titanium. Takze bol vlastne lacny >:D . A jazda je v nom lepsia aj v porovnani z octou. Takze aj rapid ma urcite SIMPLY CLEVER alternativu :-!
Avatar - grifith
23. 9. 2013 20:07
Re: Koupě roku
Jak jsem uvedl, Rapid beru jako alternativu, jenž dává smysl v kategorii -300. Dále už je konkurence mnohem větší a u Rapidu moc trumfů nevidím.
23. 9. 2013 20:55
Re: Koupě roku
je to tak, Rapid má největší význam v ceně tak do 320tisíc Kč, pak už se dá vybírat určitě líp. A co potkávám Rapidy, tak mi to dává zapravdu, všude samé Ambition Fresh, což se slabším tsi za 300t Kč je prostě dobrá nabídka (příp 320 tuším se silnějším tsi se 6kvaltem), která těžko hledá konkurenci. Kdo nechce moc jezdit po dálnici, tak bude asi lepší volba Fluence, možná ještě Cruze. Žádný jiný srovnatelně velký konkurent za ty peníze prostě není, já za takové peníze auto kupoval, takže tu neplácám nesmysly.. Ale zmínění konkurenti - Megane, C4 atd. prostě za podobné peníze nejsou a když jo, tak mají pro mě velké mínus - slabé atmosférické motory, které se narozdíl od tsi na dálnici vůbec nehodí :-)
Avatar - grifith
23. 9. 2013 21:21
Re: Koupě roku
I já jsem v těchto vodách hledal a skončil u Fluence. Já Rapidu popravdě moc nepotkávám, když už, tak střed nabídky jak píšeš.
S tím motorem je to ošidné, určitě bude turbomotor o něco lepší volbou pro dálniční přesuny, ale u 63kw verze bych to neviděl tak jednoznačně. Navíc stále nejsem přesvědčen o nápravě série EA111. U Meganu je zde stejný typ 1,6 16v jako u Fluence, jen s 6kvaltem a u C4 není špatnou volbou 1,6VTi.
24. 9. 2013 02:02
Re: Koupě roku
Turbomotor na dálnice? To myslíš vážně? >:D

Ty mi něco vykládej, že víš o autech...
24. 9. 2013 07:49
Re: Koupě roku
Takže, kto veľa jazdí po diaľniciach, nech neberie nič z VW Group! Koncern prechádza komplet na turbomotory, a tie nie sú na jazdu po diaľniciach vhodné! >:D
24. 9. 2013 08:25
Re: Koupě roku
To, že nejsou vhodné, to jsi napsal ty.

A já si to tvé hloupé tvrzení zapamatuji. ;-)
25. 9. 2013 00:29
Re: Koupě roku
ty si vážne jelito >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 11:10
Re: Koupě roku
Takže mi chceš říct, že pro tebe je vhodnější na dálniční přesuny atmosférický motor než motors turbem? A když ano, tak v čem?
Vykládat tobě nic moc nepotřebuju, o tobě už sem si obrázek udělal dostatečný...
24. 9. 2013 14:09
Re: Koupě roku
Když jedeš po dálnici, tak z 90% jedeš na nějaké konstantní rychlosti. Od auta nevyžaduješ žádnou velkou pružnost. Tohle atmosféra zvládá s prstem v nose.

Největší devizou turbomotoru je pružnost, tu využiješ především mimo dálnice.

Připadá mi, že ty nemáš ani řidičák. >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:26
Re: Koupě roku
Znovu se tě zeptám, tobě přijde dálniční jízda lepší v atmosférickém benzínu než v turbomotoru? Říká ti něco pojem hlučnost ve spojení s otáčkami motoru? Nebo ty jen bereš v potaz oblast pružnosti a tím to hasne? Hodně omezený pohled.... 8-s
24. 9. 2013 14:36
Re: Koupě roku
>:D
Co to tady vymýšlíš? To si jako myslíš, že turbomotor je o třídu tišší? Otáčky? Na dálnici? Jakože Turbomotory točí odlišné točky?
Máš tu vůbec něco najeto? Nebo akorát listuješ v časopisech? >:D
Avatar - grifith
24. 9. 2013 14:59
Re: Koupě roku
Na otázku odpovědět neumíš. To jsem si zvykl. Odpověz si na svoje otázky sám, zatím mě přesvědčuješ o opaku.
24. 9. 2013 16:01
Re: Koupě roku
Pro Rapida u mě rozhodla právě dálnice a to i u slabšího tsi. A to z prostého důvodu, s Fluencem jsem jel 130km/h a točil téměř 4000otáček, spotřeba (i dle majitelů) 7-8l/100km. Rapid i se slabším tsi má 3000 otáček, spotřebu 6-7l + nižší hluk (jak od motoru, ale hlavně od podvozku a větru). A to nemluvím o vyšších rychlostech, kde se láme chleba ještě víc. Atmosféra se vytočí ještě víc, řve a žere i trávu kolem silnicie. Turbomotor nezvýší otáčky tolik (těžší kvalty), turbo pořád tlačí a pokud se nebavíme o extrémních rychlostech, tak nenaroste spotřeba tolik jako u atmosféry. Nevím v čem je teda pro běžného uživatele jako jsem já atmosféra na dálnici lepší, když turbomotor pracuje efektivněji. A pozor, píšu ze zkušenosti, protože tohle bylo pro mě při výběru auta důležité, takže jsem Fluence v tomhle zkoušel. Spolehlivost u nového vozu neřeším - tam asi určitě atmosféra plusové body má.
Avatar - grifith
24. 9. 2013 16:11
Re: Koupě roku
Souhlasím, bohužel Fluence dostal s příchodem výbavy Advantage i jiné zpřevodování, kdy při dálničním limitu točí skoro 4000. Předchozí verze v té samé rychlosti točily cca 3700. Hluk motoru je již opravdu vyšší.
24. 9. 2013 19:25
Re: Koupě roku
A zrovna ode dneska mas moznost koupit:
Peugeot 308 s motorem 1.6, dvouzónovou klimatizací, 6 airbagy, ABS, ESP, hlinikovými koly, tempomatem, zadním parkovacím asistentem, 4 elektrickými okny a Bluetooth za neuvěřitelnou cenu 289 000.
No nekup to za ty prachy >:D
BRAVO Peugeot :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2013 19:10
Re: Koupě roku
jo.. definice dobrá...
a vychází mi jednoznačně Fiat!
Bravo nebo 500L... podle vkusu a požadavků...
;-)
Že nemá reklamu? No a? To na tom, že je to dobrý auto nic nemění...
23. 9. 2013 19:41
Re: Koupě roku
Kámo, ty jsi taky dobře zmasírovanej, Rapid je zastaralý auto v novém kabátě za nekřesťanský peníze. Jen si ho kup, to Ti přeju.
23. 9. 2013 20:59
Re: Koupě roku
neustále ty peníze - Rapid byl předražený na začátku prodeje, to jsem se mu taky smál, ale ta doba je pryč, dneska je Ambition Fresh s tsi za 300t Kč, jak jsem zde už psal, nabízí se konkurence akorát tak ve Fluence a Cruze, kteří mají sice možná lepší výbavu, ale atmosférické 1.6 mají vyšší spotřebu a nehodí se na dálnici, odhlučnění na dálnici mají navíc výrazně horší (vlastní zkušenost), především Fluence.

Ambition Fresh má lepší výbavu než můj obyčejný Rapid Ambition, který měl ceníkovou cenu asi 360t Kč (což je fakt brutál). btw koupil jsem ho jako předváděčku, takže mě tolik nestál, to bych za něj fakt nedal ;-) >:-[]
24. 9. 2013 07:52
Re: Koupě roku
Rapid bude predražený do tej doby, kým sa bude predávať. Akákoľvek predajná cena je privysoká.
24. 9. 2013 08:25
Re: Koupě roku
Opět hloupost cos napsal. 8-s
Avatar - Andromeda
24. 9. 2013 12:27
Re: Koupě roku
>:D Máš opravdu nabito chlape ...
23. 9. 2013 21:24
Re: Koupě roku
Ten věk co máš v profilu ti nevěřím. A pokud jsi opravdu tak starý tak jsi se zasekl tak před 10 až 15 léty. Odpočni si pouvažuj a zkus to ještě jednou. Miluji tady ty kecy o Rendlících, rýžových autech, basmati klubu nebo bazalkách. Proč si tady nalháváte že jste světové hvězdy a Škoda je nejlepší automobilka na světě? Vzpamatujte se vyjeďte si do Německa nebo do Švýcarska a uvidíte jak o nás smýšlejí v té Evropě které pořád lezeme do ř....
24. 9. 2013 02:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
24. 9. 2013 09:07
Re: Koupě roku
Čoveče, to je škoda to dělat zadarmo. Hoď to do e-mailu Škoda Auto marketingu a místo tam máš jisté, tady jen ztrácíš čas. Lidi jako ty potřebují.
Avatar - Cuba66
24. 9. 2013 10:41
Re: Koupě roku
Za ty prachy koupíš skoro Toyotu Verso. Pravda, nebude mít xenony, ani automatickou klimu a přijde tě o 10 tis. dráž, ale je to rozhodně rodinný auto víc, než Spaceback. POZOR - než se do mě pustíte - mám Aurise, r.v.2007 a o Rapidu uvažuju jako o dalším autě. Jen si myslím, že Spaceback není rodinný auto, to Rapid liftback jo. Jen u obou nesmíte mít tři děti, prostě to auto je čtyřmístné. Pokud to akceptujete, je to dobrá volba. A technikou mi připomíná můj někdejší Golf IV :-) A rozhodně to není špatně!
P.S. Za konfiguraci Spacebacku podle tvého popisu jsem ochoten dát tak 330 tis., víc ani floka
24. 9. 2013 17:33
Re: Koupě roku
Konečně někdo s rozumným názorem.
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2013 00:25
Re: Koupě roku
...musíš napsat, o jaké částce se tedy bavíš... jinak si tvou hravost na téma bezkonkurence musím vysvětlit jako buď něčeho nadbytek...nebo nedostatek.... tak se do toho vrhni...
23. 9. 2013 15:28
Pitrys
V té modré mu to celkem sluší...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:04
Re: Pitrys
Jasně, konečně docela pěkná a vyvážená karoserie! Jen škoda že tam nejsou lepší motory ty TSI žádná sláva ani v Číně je nechtějí! :-!
23. 9. 2013 16:20
Re: Pitrys
Jó, v Číně chtějí k vobědu vařený pařáty. >:D
Avatar - volvo s60
23. 9. 2013 16:23
Re: Pitrys
Jsi V..! Teď jsem se pochcal!
23. 9. 2013 21:58
Re: Pitrys
A ty je žereš k tomu obědu taky. Jen rozemleté do párku. ;-)
24. 9. 2013 02:06
Re: Pitrys
Ty si opravdu myslíš, že já žeru párky k obědu? :-O

Nesuď ostatní podle sebe. Naposled jsem měl k obědu steak z tuňáka.
24. 9. 2013 13:03
Re: Pitrys
Nelži a přiznej to TPF.
24. 9. 2013 14:10
Re: Pitrys
Dnes jsem měl svíčkovou. :-!

Edit: Koukám, jsou tu i lidé, kteří mi závidí tu svíčkovou... >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2013 00:26
Re: Pitrys
...a kdys měl naposled oběd? >:D >:-[]
25. 9. 2013 00:51
Re: Pitrys
jelito prej ani nepamatuje. jenom snida a veceri >:-[]
25. 9. 2013 08:30
Re: Pitrys
Samozřejmě, já přece nemůžu obědvat, taky jsem prej blbej, kulhavej, zakrslej, plešatej, šilhavej, tlustej, slintavej, jezdím na koloběžce, nemám řidičák, mám nízké IQ a zapomněl jsem na něco? >:D
Avatar - Julča
25. 9. 2013 08:36
Re: Pitrys
Jo kamoško to jsme na tom stejně my ještě žerem psy a veverky! A jaké su chutné!
25. 9. 2013 09:38
Re: Pitrys
zbytecne sis toho moc pridal. u tebe staci to nizke IQ
Avatar - dal
25. 9. 2013 09:46
Re: Pitrys
Nízké IQ nemá ale to neznamená, že není debílek.
Avatar - Julča
25. 9. 2013 10:59
Re: Pitrys
Proč nadáváš? Každý snad může mít svůj názor!? Zrovna jako značku auta, ale to většinou už není o IQ ale finančních možnostech!? Je pravda že i ze sociálních dávek se dá pořídit docela slušné auto, nebo snad né ???
Avatar - Cuba66
24. 9. 2013 10:43
Re: Pitrys
Prý bude stejné TSI, jako v Oktávce, v Rapidu až s příchodem EURO6. Nevíte odkdy to bude?
23. 9. 2013 17:15
Rapid cajk
Vypadá v pohodě, asi se za rapidem za chvíly na ulici nikdo neotočí ale každý potom netouží se chlubit a zviditelňovat přes auto. Nejvíc mě pobavily ty fotky inerierů škody ve srovnání s hyundai. Nemůžu si pomoct ale ty korejsky (ale i dnešní fordovsky) palubky jsou takové cirkusácké, nebo jak cigošská střelnice nebo tak něco >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2013 19:11
Re: Rapid cajk
souhlas... mně tak chybí jen poctivej bezín, bez rizika a s rozumným servisem.
;-)
23. 9. 2013 19:22
Re: Rapid cajk
Náhodně jsem se projel v Rapidu liftback 1,2 77kW a musím poznamenat, že jízda je velmi svižná, uspokojivá prostě cajk. Býval jsem velký fanda japonských značek Honda a Toyota, ale poslední jízda s Civicem 1,8 atmo mě hodně zklamala, nehledě na 1,6 atmo od Toyoty. Proti tomu je 1,2 TSI lepší a praktičtější volbou se záběrem od 2tis.otáček , nehledě na luxus prostor pro zadní cestující a velký kufr, nižší pojistku a u prodejce se snadno dostaneš na cenu 300-320 tis. za plně vybavené auto. Jediné co mě zaráží , že do nového Sportbacku nedali i nové TSI motory s 16 ventily a dalšími úpravami :-(
Avatar - Typhoon
23. 9. 2013 19:49
Re: Rapid cajk
Jo, taky mě zaráží, že ne do všech nových aut dávají novou generaci 1,2 TSI. Že by byla starší generace levnější?
Avatar - Ham.
23. 9. 2013 19:59
Re: Rapid cajk
Že by nová generace motorů nešla do staré platformy?
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2013 20:13
Re: Rapid cajk
no ale pořád chtějí za auto s tím starým motorem 420.800,- Kč... to je úlet, není?
Avatar - Ham.
24. 9. 2013 00:00
Re: Rapid cajk
Ceny v této třídě nesleduji, ale ve vedlejším článku je uvedeno, že nejdražší 1.2 TSI Elegance je za 389 tis. Rapid se prodává velmi dobře, takže důvod snižovat cenu je nulový. Cena se neurčuje podle přání internetových diskutérů, vetšinou bychařů, ale podle poptávky.
23. 9. 2013 22:00
Re: Rapid cajk
Do čeho? Sportbacku? >:D >:D >:D
Avatar - KubikCv
23. 9. 2013 22:38
Re: Rapid cajk
cigošská střelnice >:D >:D Amen...mně se ta koncernová strohost líbí
23. 9. 2013 19:14
BRAVWOOOOOOOOOO
Utíkejte do showroomu Škoda, toto je koupě roku!!!
Rozbalit vlákno
2
23. 9. 2013 19:53
Re: BRAVWOOOOOOOOOO
Nemal by si utekat prvy ? Alebo neutekas preto, lebo vies nieco viac. Uz se s.e.r.o.u ?
Avatar - Andromeda
24. 9. 2013 12:28
Re: BRAVWOOOOOOOOOO
A Ty do školy ...
Avatar - Aladeen
23. 9. 2013 19:32
Takže Skrátene ...
Rapid spaceback je ešte lepší ako najlepšie auto v Slnečnej sústave Rapid Liftback .
:no:
Rozbalit vlákno
2
23. 9. 2013 19:35
Re: Takže Skrátene ...
>:-[] >:-[] >:-[] Tak určitě.
Avatar - Aladeen
23. 9. 2013 20:10
Re: Takže Skrátene ...
Tak podľa toho článku som to tak pochopil ... Už nemám nervy na tie škodovky ...
23. 9. 2013 20:23
SPACÁK ROKU
Tak především velmi chválím titulní snímek. Ta modř, kam se podíváš, ve mně nabuzuje snad až aristokratické diskusní konsekvence... A spacebacku to děsně sekne. Takhle přesně si představuji auto, které si "na nic nehraje", takhle přesně si představuji auto do nepohody těchto a budoucích krizových let. Esteticky mě spaceback ohromuje svojí přirozeností. Přitom se nejedná o klasickou diskusní "nudu", auto má až radostnou jiskru. Tvrdím, že Mistr Kabaň nejen navázal na špičkové designové škodovácké geny, on tyto geny oživil, rozjasnil.

A abych byl tak nějak diskusně konformní, jeden malý slogan - Ať jsi Čech či bratr Slovák, ve spacebacku pověsíš si všechno na hák.

Neříkám, že to má seifertovskou ambici, leč jak naše silnice, tak silnice na Slovensku budou krášleny spacebacky na každém kilometru. Co kilometru, metru! A to za oslavný veršík jistě stojí.

BRAVO SPACEBACK :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
23. 9. 2013 21:22
Re: SPACÁK ROKU
Na hak sme zavesili Janosika a dodnes nevieme, ci to bolo dobre. Ale aj tak to bolo kvoli babe. Tak slovaci z opatrnosti na hak vesat nebudu
A esej dobra, po pohari whisky ( slivovica je lepsia ;-) ) a do cigary omylom zabalenej mariske to zmysel dava, inak nie. Spacebak sa hra ne vacsie a lepsie auto, aj ked vytvarne to neni uplne spatny
Avatar - KubikCv
23. 9. 2013 21:36
Do Itálie?
do Itálie jsem nemusel,ale dneska jsem v Žatci potkal kolonu asi čtyř spejsů....nebylo to prvně co se tam pohybovaly čerstvý auta na F značkách...kdysi tam jezdily první Roomstery a Fabie Scout
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2013 21:58
Hnusné auto
Sorry, ale co to je? Ani kombi, ani hatchback, prostě zprzněná kastle, hnus.
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2013 22:08
Citace
... Designeři vyslyšeli stížnosti na strohou palubní desku a přidali kovový dekor, který vypadá podobně jako ve Volkswagenu Golf. ... no právě.... 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
23. 9. 2013 22:42
Re: Citace
kdyby aspoň i u holátka byly kličky dveří fchromu...uměli to i u lbizy 1.0 MPi bez výbavy...proč je základní rapid tak hnusně černočerně ponurej :-(
23. 9. 2013 23:05
Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Nejhnusnější porevoluční auta ŠKODA:

1. ŠKODA Fabia sedan
2. ŠKODA RAPID Spaceback
3. ŠKODA Fabia po faceliftu (mnohdy špatně vydávaná za nový model)
4. ŠKODA Superb 5D (3T4) též známý jako jezevčík - před i po faceliftu - současný model
5. ŠKODA Roomster

A abych jen nehanil, tak dáme i hodnocení nejhezčích:

1. ŠKODA YETI - jednozančně povedená a s přehledem nejhezčí Škodovka za posledních x let
2. ŠKODA Octavia (1U5) před faceliftem
3. ŠKODA Superb combi
4. ŠKODA Octavia (1Z5) po faceliftu

:-!
Rozbalit vlákno
6
24. 9. 2013 02:08
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Hmmm, asi ne... :-!
Avatar - sendador
24. 9. 2013 07:19
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Vidis a z myho pohledu je Rapid Spaceback zase nejhezci skodovka za posledni roky :yes:
24. 9. 2013 12:16
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Mno jsetli se ti líbí taky třeba Lancia Y [odkaz] , tak proč by ti nepřišel Rapid taky hezkej... >:D
24. 9. 2013 08:02
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
YETI jedine pred faceliftom.
24. 9. 2013 12:02
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Jednoznačně, faceliftem to totálně zabili...
Avatar - pumpkin
24. 9. 2013 21:48
Re: Jednoznačně nejhnusnější Škodovka...
Octavia 1Z po faceliftu....ty ale musíš mať vkus. 8-s
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2013 08:55
akokolvek sa na rapid spaceback pozeram
tak mi to pride ako kombik...... ten zadny previs s dlhou kabinou a bocnym zadnym okienkom to je ako ciste kombi.... ale mne sa paci... lepsia volba ako dlhsi vzduchom preplneny rapid lift...... v meste bude spaceback sikovnejsi a je aj krajsi podla mna , taka idealna sikovna volba .... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
24. 9. 2013 21:50
Re: akokolvek sa na rapid spaceback pozeram
low-costová audina sportback. (čo ako nie je urážka)
24. 9. 2013 09:12
Čím víc...
...se na vesmírnej zadek koukám, tím míň se mi líbí.
Je to dlouhé, úzké a za zadními koly to najednou končí.
Rapid vs Rapid Spaceback - 1:0.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
24. 9. 2013 10:59
Pár dotazů na redakci
Prý změkčili některé plasty, může prosím redakce podrobit auto pořádnému zkoumání, které že to jsou? Taky prý el.okna sice jdou ovládat od řidiče všechny, stále ale nemají ani u řidiče automatiku dojezdu, je to tak? Zadní stěrač je konečně už v základní výbavě, nebude to od nového MR2014 i u liftbacku?
Rozbalit vlákno
4
24. 9. 2013 12:18
Re: Pár dotazů na redakci
No prý jsou nově měkčí plasty v podbězích... >:D
Avatar - petrumr
24. 9. 2013 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
24. 9. 2013 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Cuba66
25. 9. 2013 10:12
Re: Pár dotazů na redakci
No nevím, například Toyoty, pokud vím, to mají v základu, nejdřív to měly jen u řidiče a teď to mají všude. To samý Opel Meriva v základu, co jsme kupovali firemní, dojezdy to má vepředu i když to má vzadu švihadla. A na rozdíl od Toyoty to funguje nejen na tlačítko v autě, ale i přes dálkový ovládání. Takže nesouhlasím, je to běžná věc, u auta za 380 tisíc je zarážející absence něčeho takovýho. Stačilo by u řidiče, aby člověk nemusel držet spínač pokaždý, když někde vjíždí na parkoviště.
Avatar - Julča
24. 9. 2013 14:23
Vyzerá pekne.
Už máme troch záujemcov z Ukrainy ale chcu len tu modrU! Dá to asi robuty no asi nekde u Čechůnů?
Rozbalit vlákno
3
24. 9. 2013 21:07
Re: Vyzerá pekne.
zas sa našiel jeden tupec čo si myslí že je zaujímavý
Avatar - Julča
25. 9. 2013 07:47
Re: Vyzerá pekne.
Nazdar kamoško pošli obrazok a napis kde bydlíš?
Avatar - Cuba66
25. 9. 2013 10:14
Re: Vyzerá pekne.
Bože Julčo, dej nám svátek ;-)
Nebo si to po sobě aspoň přečti, když už máš potřebu psát...
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2013 00:30
V pohodě vuzek
jen dává smysl v ceně do 270ti tisís... a v této ceně je to holajn... tak nevím...
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2013 10:04
VW fabia combi alias rapidcombi
V podstate to isté asi aj z prevažne z tých istých dielov len v krajšom obale...hehe.. :-!
Na sklade ostali ešte vela starých dielov z Fabie...v.s.
Rozbalit vlákno
0