Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid Spaceback ScoutLine: Známe české ceny

Akční model Rapid Spaceback ScoutLine vychází z výbavové linie Style. Na první pohled se liší rozdílným provedením karoserie.
Zpět na článek
25. 9. 2015 09:31
25. 9. 2015 09:42
25. 9. 2015 17:55
25. 9. 2015 21:24
26. 9. 2015 08:58
26. 9. 2015 11:11
25. 9. 2015 09:49
25. 9. 2015 10:20
25. 9. 2015 16:01
25. 9. 2015 10:22
25. 9. 2015 10:25
25. 9. 2015 10:27
25. 9. 2015 10:34
25. 9. 2015 10:52
25. 9. 2015 11:41
25. 9. 2015 10:41
25. 9. 2015 10:49
25. 9. 2015 10:54
25. 9. 2015 11:01
25. 9. 2015 11:12
25. 9. 2015 11:35
25. 9. 2015 19:47
25. 9. 2015 11:28
25. 9. 2015 19:58
25. 9. 2015 10:16
25. 9. 2015 10:37
25. 9. 2015 10:43
25. 9. 2015 15:05
25. 9. 2015 09:31
jo
Ta barva je super.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Well-being
25. 9. 2015 09:42
Re: jo
jo jo, asi jako když husa udělá šššprk ... ;-)
Avatar - kaa
25. 9. 2015 17:55
Re: jo
No dát půl mega za lowlendovýho Rapida, tomu říkám mazec.
Avatar - kaa
26. 9. 2015 08:58
Re: jo
Podřadný, nenáročný !
Avatar - Emel
26. 9. 2015 11:11
Re: jo
A pro auta - používající levná řešení s důrazem na nízkou cenu a vysokou užitnou hodnotu, na úkor nejmodernější techniky a někdy jízdních vlastností a bezpečnosti.
25. 9. 2015 09:49
Scoutline
Kdo si to harampadi muze koupit. Vzdyt pouzitelny je tak 1,4TSI 92kW, ale ne za cenu pul mice. Tak za 350 je to prodejne. Asi potrebuji zacit vydelavat na tu americkou pokutu do kapsy vw.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Barry Lyndon
25. 9. 2015 10:04
Re: Scoutline
je fakt, že prodávat Rapid za cenu běžné nižší střední třídy je úlet...

... nicméně abych jen nekritizoval, tak tato verze mi dává smysl jako takové vesnické (nebo i městské) přibližovadlo. Možná to mohli i trochu přizvednout a dát měkčí pérování...
Avatar - Atomas
25. 9. 2015 10:20
Re: Scoutline
Za tento motor jsem dal mnohem méně u Leona ST (v manuálu). Nechápu, kdo by za to dal 490 v Rapidu...
25. 9. 2015 16:01
Re: Scoutline
I taková individua se zřejmě najdou ;-)
25. 9. 2015 10:22
Re: Scoutline
skoda, ze do toho nedaj aspoň tech 110kW v 1.4 s manuálem, mohlo by to byt zajimavy maly auto na popojizdeni, samozrejme s cenou do 400tis s rozumnou vybavou
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2015 10:25
Re: Scoutline
.... auto na popojíždění , malý se 150ti koňma... hm...
25. 9. 2015 10:27
Re: Scoutline
bydlim v kopcich, vyssi vykon vůbec nemusíš využívat, ale s takovym autem se prijemne jezdi, protože ho nemusíš tolik tocit ...
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2015 10:34
Re: Scoutline
To ano, ale "malý auto na popojíždění" vyznělo jako šoupátko do Lidlu z bloku vedle a k doktorovi. Z mojí zkušenosti na popojíždění bohatě stačí těch 100 koní a jede krásně.
25. 9. 2015 10:52
Re: Scoutline
do lidlu a nazpatek ve meste snad nejlepší nejaka atmosféra.
nebydlim ve meste, takze pro me je popojizdeni 10km, a prece jen, atmosfera se 115k se trapi a mnohem příjemněji se jezdi s turbem 160k a to vyuzivam tak polovinu vykonu, narozdil od atmo, kterou musim vytáčet i k 6tis aby se to vůbec pohnulo ..
Avatar - Ozzman
25. 9. 2015 11:41
Re: Scoutline
Kup si naftu ;) v kopcích super a nemusíš vytáčet >:D >:D
25. 9. 2015 10:41
Re: Scoutline
aspoň? podvozek rapidu bezpečně zvládne silnější motor? tím si opravdu nejsem jistý >:D
25. 9. 2015 10:49
Re: Scoutline
kolik mela fabie II rs??
nevim jestli to podvozek zvladal, nikdy jsem v tom nejel, ale jsou lidi, kteří by nezvladli ani zebrinak
25. 9. 2015 10:54
Re: Scoutline
no rapid je skoro o třídu větší auto na podobný podvozek, ta stabilita v zatáčkách... nevim nevim ;-)
25. 9. 2015 11:01
Re: Scoutline
nepředpokládám, ze to ma horsi podvozek nez O1, která mela ve standardu 150k a v RS180k. tech 150k jich jezdilo mraky, samozrejme ne takovy mraky jako 1.9tdi, z kterých sly i mraky koure
25. 9. 2015 11:12
Re: Scoutline
ať tak či tak, konkurence je dnes trochu někde jinde a jedině kde by mohl rapid s vyšší motorizací zabodovat je ceník >:-[]

ps oni dobře vědí proč maj strop na 92kw ;-)
25. 9. 2015 11:35
Re: Scoutline
konkurence je na tom lip i hur.
rapid je obycejny auto a jestli tam nekdy bude nebude nebude 110kW nebo vic je jen na rozhodnuti automobilky, jestli si myslej, ze se to vyplati.
a jestli tam bude nekdy vykonnejsi motor, tak nepochybuju, ze podvozek tomu bude vyhovovat. on ten narust by byl jen nejakych 20%, coz není nic zásadního a maximalka by sla nahoru jen o nejakych 10km/h, coz je jen nejakych 5%. a maximalku u takovyhle aut nikdo asi moc neresi (myslim zakaznik)
25. 9. 2015 19:47
Re: Scoutline
Však je to v podstate Fabia Combi.
25. 9. 2015 11:28
Re: Scoutline
Bol som pri tom ked znama kupovala Rapid Spaceback. Vybrala si 1.4TSI/DSG, par veci navyse ("xenony", vyhrievane sedadla, stresne okno, dake lepsie radio, atd), a chlapek vypocital cenu ze ~19 tisic €uro.

Skaredo som na neho pozrel a vravim znamej ze ja na taketo fory nemam cas, podme vedla pozriet tu cervenu mazdu3 v plnke s automatom, ta stoji menej. Chlapek hned zlavil dve tisicky. Potom som este trochu "zatriasol somarikom" kym z neho nevypadli zimne pneu na alu-diskoch, tazne zariadenie a este zopar dalsich "darcekov", a hned ta cena vyzerala primeranejsie.

Nie som daky fanda do koncernu, ale musim uznat, ze u nich sa asi najlahsie jedna o cene. Asi aj sami predajcovia vedia velmi dobre, ze tie "nastrely" podla oficialneho cennika su hodne mimo reality. Preto tieto oficialne cenniky treba brat skor ako humornu literaturu...
Avatar - twistedTSD
25. 9. 2015 12:31
Re: Scoutline
Co je nepoužitelného na 1.2 TSI v Rapidu? To jsem teda fakt nepobral.
25. 9. 2015 19:58
Re: Scoutline
Zkuste si pořádně nakonfigurovat typického zástupce nižší střední třídy Volkswagen Golf a zjistíte, na jakou cenu se až dostanete. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2015 10:16
Cenový jemnocit
R Spbck se mi moc líbí. I ve verzi bakelit je povedený. Pokud už ale budu mít v ruce něco mezi 400-500tis.Kč, tak určitě nepůjdu pro škodu spejsbeka. Určitě nový Auris nebo ...... tohle je úlet jako hrom a škoda ať si to nabouchá do uší.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 10:24
Ty ceny jsou komické.
Asi už chce Škoda začít vydělávat na pokutu za cinknuté diesely.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 10:34
Sebevědomá cena
Tak to je dobrej cenovej úlet. No ale kupce to najde. Do 400 kolíků sežene člověk kombajn nižší střední s lepší výbavou a silnějším motorem.

A nejsem si jistej, jestli na tyhle verze člověk ukecá nějakou slevu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
25. 9. 2015 10:42
Re: Sebevědomá cena
Tak Megane je prostě levný ;-) , ty bys nekoupil místo Megana Captur... a někdo zase jo.
25. 9. 2015 10:47
Re: Sebevědomá cena
No ale ikdyž zůstaneme u crossoverů, ta těmato cenama se Rapid pohybuje v revíru aut jako je F500X, nebo už i Nissan QQ.
Avatar - Emel
25. 9. 2015 10:59
Re: Sebevědomá cena
500X nasadila zajímavou akci a dá se koupit v nějaké letní edici za 445 1.4T v základu... sice tam nejsou třeba parkovací senzory, ale jinak jasně, je to lepší volba.
25. 9. 2015 11:15
Re: Sebevědomá cena
No a vlastně už je to i revír Yetiho.
Avatar - Emel
25. 9. 2015 11:20
Re: Sebevědomá cena
Ale ne s liťákama, parkovacíma senzorama, tempomatem apod.
25. 9. 2015 11:36
Re: Sebevědomá cena
V akční výbavě Fresh v podstatě ano.
Avatar - Emel
25. 9. 2015 11:44
Re: Sebevědomá cena
Fresh je jen na leasing, ne? To je "něco za něco"...
25. 9. 2015 12:44
Re: Sebevědomá cena
Já myslím, že je to normální akční ceník bez nutnosti financování, ale jistej si nejsem.
25. 9. 2015 11:58
Re: Sebevědomá cena
Já ne, to máš pravdu. Ale nechceš srovnat Caprur s tímto Scoutem? Nebo fakt myslíš, že pár plastů navíc udělá z rapidu crossovera?
Avatar - tfu
25. 9. 2015 10:37
Clean Diesel ?
clean diesel ? :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 10:43
pre plebs
nemáš na suv a sused ho má? Tu máš. Predražené a nefunkčné. O 2 tisíc e viac ako mazda3? To vážne?
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 10:46
a uz je to tu zase
masirka jak prase. zumpa nas nechala vykecat a jede se ve starejch kolejich.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 11:07
Plena na zadku
To je tam ,aby se nepokadil? >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2015 11:27
Plasty, plasty...
A sú tie plasty recyklovateľné, alebo aspoň ekologicky nezávadné? Možno preto sú také drahé...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
25. 9. 2015 11:38
Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivnou Sk
Corolla je bezporuchová a je vyrobená jako plnohodnotné auto do kterého dvacet let budete lít jen benzín a je levnější + sleva.

Corola se nepodbízí. Majitelé jí koupí a neprodávají, není důvod, protože spolehlivě funguje desetiletí po celé planetě.

Za jednu cenu/životnost Corolly, 3-4 jiná auta ostatních značek.

Skoda :-)
1. fáze hodně peněz za "druhák" od VW
2. fáze vychytávání problémů v záruce
3. fáze rozvody a ždímání zákazníka
4. fáze prodělek na ztrátě hodnoty
Rozbalit vlákno
4
25. 9. 2015 11:44
Re: Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivno
Koupis a jezdis a menis olej, takovy je japonec. Jenze jini jezdi treba radi do servisu na kafe a pokecat o zavadach. Nekomu to asi muze chybet takze si misto Toyoty koupi neco jako toto. O co je to drazsi, o to je to horsi >:D
Avatar - xjara
25. 9. 2015 12:30
Re: Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivno
Vite proc se majitele skodovek na silnicich nezdravi? Protoze se uz rano potkali v servisu. ;-)
Avatar - kaa
25. 9. 2015 18:06
Re: Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivno
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - twistedTSD
25. 9. 2015 12:42
Re: Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivno
Jediný tříválec v Rapidu je 1.4 TDI...
25. 9. 2015 11:46
A toto je co za auto?
Ma to aspon vyssiu svetlu vysku podvozka?
Co to je vlastne za auto, aky segment? Pre koho je urcene?
Vsak sa to neda ani vyslovit... no hroza... a ta cena! :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
25. 9. 2015 12:04
Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dospělýc
Dacia si alespoň na nic nehraje a běžně pracující Němec dá přednost Dacii než Skoda.
Taky těch Dacií tady jezdí obrovské množství, až je to neuvěřitelné... oni fungují dlouhodobě a nákladově lépe než VW Skoda

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
25. 9. 2015 12:13
Re: Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dosp
Úplne súhlasím, alebo Dokker.
Avatar - Emel
25. 9. 2015 12:19
Re: Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dosp
alebo jahodová zmrzlina... bože 8-s
Avatar - Emel
25. 9. 2015 12:19
Re: Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dosp
Ach jo, ty jsi úplně mimo... konkurentem pro tohle by mohlo být dejme tomu Sandero Stepway, nebo se zamhouřenýma očima Duster... ale Lodgy?

V Německu prodá Škoda víc než trojnásobek ve srovnání s Dacií, aktuálně má v Top 10 dvě auta... to jen tak na okraj k tomu německému vkusu.
25. 9. 2015 12:27
Re: Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dosp
Přesně tak a rozdíl se pořád zvětšuje. Např. v srpnu Škoda jako nejúspěšnější importovaná značka v Německu vzrostla o 15,6% a Dacia naopak propadla o 2,2%. :-)
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2015 13:52
svetla vyska
neviem ci som to prehliadol tu aj v inych clankoch ale akosi neviem najst udaj o svetlej vyske a ci vobec bola aspon o 2 cm zvysena voci klasickemu spacebacku... ak sa nemylim tak napriklad hyundai i20 active ma o 2cm zvyseny podvozok voci klasickej i20 ... na uroven tusim 160 mm .... co ozaj uz pride v praxi vhod ... ako je na tom spaceback scoutline vie niekto? pevne dufam ze to nie je len o plastoch ale ze sa kusocek zvysil aj podvozok inak to cele plastove divadlo nedava zmysel ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atomas
25. 9. 2015 14:03
Srovnání ceníků:
Škoda Rapid Spaceback Scoutline 1.4 TSI 92 KW - 490 900 Kč x NEW Opel Astra Innovation 1.4 Turbo 110 kW - 469 900 Kč >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
25. 9. 2015 14:13
Re: Srovnání ceníků:
Akční ceny Astry vůbec nejsou špatné... v té Innovation chybí pár drobností jako parkovací senzory nebo vyhřívané sedačky, ale jinak je to slušný základ. Vadou akční ceny je to, že často snižuje ochotu dealera dát další slevu.

Na druhou stranu, 1.4TSI 92kW je v Rapidu s DSG, zatímco pokud chceš automat k té 1.4T u Oplu, tak máš (zatím?) smůlu.
25. 9. 2015 18:04
Re: Srovnání ceníků:
No zase na druhou stranu, je lepší mít Astru 1.4t s manuálem než Rapid 1.4TSi s DSG, o tom žádná ;-)
Avatar - kaa
25. 9. 2015 18:11
Re: Srovnání ceníků:
Řekl bych, že je i lepší nemít v Astře parkovací senzory, než mít Rapida s nimi.
25. 9. 2015 18:15
Re: Srovnání ceníků:
Jo to vcelku sedí ;-)
Avatar - Emel
25. 9. 2015 19:28
Re: Srovnání ceníků:
Hele, pro mě osobně není pseudoterénní oplastování zajímavé na žádném autě. Když už, tak chci aby to k něčemu bylo... jako třeba u Allroada nebo u Octavie (tj. větší světlá výška, třeba vyšší profil pneu a 4x4), takže Scoutline nic pro mě.

Rapid se mi sice celkem líbí, ale při cenách Pulsaru, Meganu Grandtour nebo Ceedu bych musel dostat slušnou slevu aby to bylo zajímavé.

Automat je jiná... osobně radši manuál, ale velmi dobře rozumím preferenci automatu... i pro zkušené řidiče, a pro ty nezkušené ještě mnohem víc.
25. 9. 2015 20:01
Re: Srovnání ceníků:
No spíš jde o to, že za 490k seženeš velmi slušné auto a jak sám píšeš, je tu spousta o dost větších aut. Navíc Radid je užší a celkově menší než většina konkurence ve třídě a je to vlastně odkladiště staré techniky, nicméně i na to jezdí fakt slušně ;-)

O Spacebacku 1.2TSI jsem uvažoval, jako o druhém autu do rodiny, než jsem uviděl jeho ceny... Dát za Style 66kw 360k základ, s paketem Plus, čidlama vzadu a metalízou 400k, je úlet. Jasně dá se vyjednávat ale v podstatě je to o chlup větší Fabie ;-\
25. 9. 2015 20:14
Re: Srovnání ceníků:
Rozdíl mezi Fabií a Rapidem Spaceback je větší než se na první pohled zdá.
25. 9. 2015 20:23
Re: Srovnání ceníků:
Tak Rapida lift celkem znám a pár i delších cest jsem v něm absoluvoval, špatně to nejede (1.6TDi 66kW), ale pohodlný to neni. 2 chlapi se prostě lokty dotýkají... To auto je prostě úzký...
Avatar - Emel
26. 9. 2015 11:00
Re: Srovnání ceníků:
Osobně mi dává větší smysl normální Rapid... to je prostorově ideálně konfigurované auto pro typickou rodinu 2+2.

Ambition Plus s paketem Advance a metalízou je za 390 i s tím silnějším TSI, to je asi takový ten zlatý střed pro Rapid. Osobně bych si k tomu dopřál Dynamic s lepšíma sedačkama... a jsem pořád pod 400.

U Ceeda musím sáhnout po SW Comfort Plus abych se dostal na něco podobného... a 1.0TGDI, protože 1.6GDI je v té výbavě jen s automatem... a už jsem s metlou a kolama na 430.
25. 9. 2015 15:05
Edice plast
Jak se mi Kabaňovo škodovky poslední leta líbí, tak různé modelové verze a edice jsou zklamáním.
Auta se velmi málo liší a nemají tu vyjímečnost proti běžné konfekci.
O2 Scout se dala poznat na 100metrů. F2 Monte Carlo byla velmi atraktivní, i ten Roomster Scout byl také výrazně odlišen...

Dnes je těch markantů velmi málo, pár samolepek a plastů, které ani nejsou vidět. Všude přibude ten celkem laciný stříbrný "difuzor" a toť vše. Denně potkávám O3 Scout a nebýt zvýšeného podvozku, ani si toho člověk nevšimne. F3 MonteCarlo škoda slov. Světlejší kousky jsou snad jen O3RS a Rapid Style liftback. Mimo jiné, když už na toho Rapida nacpou velká kola, tak by taky mohly trošku zkrátit pružiny, aby to nebyla taková koza.

Jestli se ten ScoutLine má tvářit drsně, tak se to opravdu nepovedlo. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2015 15:55
Re: Edice plast
suhlasim.... fabia 2 vo verzii scout bola zaujimava a stylova aj vizualne ... rovnako povedzme cerveny scout roomster bol nieco uplne ine ako klasicky roomster.... ale pri pohlade na tento spaceback scout line mi to pride akesi "nudne" nezaujimave ... navyse ani tie ceny nie si vobec lakave ;-\ .... aj s tou fabiu 2 monte carlo mas pravdu..... razom to bola uplne ina fabia..... :yes: nova fabia monte carlo ale uz nema to caro tej predoslej a lisi sa od klasickej fabie akosi uz ovela menej .... suhlas..

pritom taka i20 active sa mi pozdava a posobi na mna sviezejsie a zaujimavejsie ... ale mozno je to prave aj tym ze na rozdiel od spacebacka scoutline netaha brucho po zemi a v modrej farbe je ozaj napadna ... a aj tie velke gulate hmlovky robia na i20 active svoje - vizaz zvladol hyundai lepsie ....
25. 9. 2015 19:39
Re: Edice plast
Písať o F2 ako o atraktívnom aute, tak to chce naozaj odvahu.