A pro auta - používající levná řešení s důrazem na nízkou cenu a vysokou užitnou hodnotu, na úkor nejmodernější techniky a někdy jízdních vlastností a bezpečnosti.
Kdo si to harampadi muze koupit. Vzdyt pouzitelny je tak 1,4TSI 92kW, ale ne za cenu pul mice. Tak za 350 je to prodejne. Asi potrebuji zacit vydelavat na tu americkou pokutu do kapsy vw.
je fakt, že prodávat Rapid za cenu běžné nižší střední třídy je úlet...
... nicméně abych jen nekritizoval, tak tato verze mi dává smysl jako takové vesnické (nebo i městské) přibližovadlo. Možná to mohli i trochu přizvednout a dát měkčí pérování...
skoda, ze do toho nedaj aspoň tech 110kW v 1.4 s manuálem, mohlo by to byt zajimavy maly auto na popojizdeni, samozrejme s cenou do 400tis s rozumnou vybavou
To ano, ale "malý auto na popojíždění" vyznělo jako šoupátko do Lidlu z bloku vedle a k doktorovi. Z mojí zkušenosti na popojíždění bohatě stačí těch 100 koní a jede krásně.
do lidlu a nazpatek ve meste snad nejlepší nejaka atmosféra.
nebydlim ve meste, takze pro me je popojizdeni 10km, a prece jen, atmosfera se 115k se trapi a mnohem příjemněji se jezdi s turbem 160k a to vyuzivam tak polovinu vykonu, narozdil od atmo, kterou musim vytáčet i k 6tis aby se to vůbec pohnulo ..
nepředpokládám, ze to ma horsi podvozek nez O1, která mela ve standardu 150k a v RS180k. tech 150k jich jezdilo mraky, samozrejme ne takovy mraky jako 1.9tdi, z kterých sly i mraky koure
konkurence je na tom lip i hur.
rapid je obycejny auto a jestli tam nekdy bude nebude nebude 110kW nebo vic je jen na rozhodnuti automobilky, jestli si myslej, ze se to vyplati.
a jestli tam bude nekdy vykonnejsi motor, tak nepochybuju, ze podvozek tomu bude vyhovovat. on ten narust by byl jen nejakych 20%, coz není nic zásadního a maximalka by sla nahoru jen o nejakych 10km/h, coz je jen nejakych 5%. a maximalku u takovyhle aut nikdo asi moc neresi (myslim zakaznik)
Bol som pri tom ked znama kupovala Rapid Spaceback. Vybrala si 1.4TSI/DSG, par veci navyse ("xenony", vyhrievane sedadla, stresne okno, dake lepsie radio, atd), a chlapek vypocital cenu ze ~19 tisic €uro.
Skaredo som na neho pozrel a vravim znamej ze ja na taketo fory nemam cas, podme vedla pozriet tu cervenu mazdu3 v plnke s automatom, ta stoji menej. Chlapek hned zlavil dve tisicky. Potom som este trochu "zatriasol somarikom" kym z neho nevypadli zimne pneu na alu-diskoch, tazne zariadenie a este zopar dalsich "darcekov", a hned ta cena vyzerala primeranejsie.
Nie som daky fanda do koncernu, ale musim uznat, ze u nich sa asi najlahsie jedna o cene. Asi aj sami predajcovia vedia velmi dobre, ze tie "nastrely" podla oficialneho cennika su hodne mimo reality. Preto tieto oficialne cenniky treba brat skor ako humornu literaturu...
R Spbck se mi moc líbí. I ve verzi bakelit je povedený. Pokud už ale budu mít v ruce něco mezi 400-500tis.Kč, tak určitě nepůjdu pro škodu spejsbeka. Určitě nový Auris nebo ...... tohle je úlet jako hrom a škoda ať si to nabouchá do uší.
500X nasadila zajímavou akci a dá se koupit v nějaké letní edici za 445 1.4T v základu... sice tam nejsou třeba parkovací senzory, ale jinak jasně, je to lepší volba.
Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivnou Sk
Corolla je bezporuchová a je vyrobená jako plnohodnotné auto do kterého dvacet let budete lít jen benzín a je levnější + sleva.
Corola se nepodbízí. Majitelé jí koupí a neprodávají, není důvod, protože spolehlivě funguje desetiletí po celé planetě.
Za jednu cenu/životnost Corolly, 3-4 jiná auta ostatních značek.
Skoda :-)
1. fáze hodně peněz za "druhák" od VW
2. fáze vychytávání problémů v záruce
3. fáze rozvody a ždímání zákazníka
4. fáze prodělek na ztrátě hodnoty
Re: Corolla začíná 396t a je bezporuchová... 399t za podivno
Koupis a jezdis a menis olej, takovy je japonec. Jenze jini jezdi treba radi do servisu na kafe a pokecat o zavadach. Nekomu to asi muze chybet takze si misto Toyoty koupi neco jako toto. O co je to drazsi, o to je to horsi >:D
Ma to aspon vyssiu svetlu vysku podvozka?
Co to je vlastne za auto, aky segment? Pre koho je urcene?
Vsak sa to neda ani vyslovit... no hroza... a ta cena! :'-(
Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dospělýc
Dacia si alespoň na nic nehraje a běžně pracující Němec dá přednost Dacii než Skoda.
Taky těch Dacií tady jezdí obrovské množství, až je to neuvěřitelné... oni fungují dlouhodobě a nákladově lépe než VW Skoda
Re: Než tohle raději Dacii Lodgy Stepway, odvezete sedm dosp
Přesně tak a rozdíl se pořád zvětšuje. Např. v srpnu Škoda jako nejúspěšnější importovaná značka v Německu vzrostla o 15,6% a Dacia naopak propadla o 2,2%. :-)
neviem ci som to prehliadol tu aj v inych clankoch ale akosi neviem najst udaj o svetlej vyske a ci vobec bola aspon o 2 cm zvysena voci klasickemu spacebacku... ak sa nemylim tak napriklad hyundai i20 active ma o 2cm zvyseny podvozok voci klasickej i20 ... na uroven tusim 160 mm .... co ozaj uz pride v praxi vhod ... ako je na tom spaceback scoutline vie niekto? pevne dufam ze to nie je len o plastoch ale ze sa kusocek zvysil aj podvozok inak to cele plastove divadlo nedava zmysel ....
Akční ceny Astry vůbec nejsou špatné... v té Innovation chybí pár drobností jako parkovací senzory nebo vyhřívané sedačky, ale jinak je to slušný základ. Vadou akční ceny je to, že často snižuje ochotu dealera dát další slevu.
Na druhou stranu, 1.4TSI 92kW je v Rapidu s DSG, zatímco pokud chceš automat k té 1.4T u Oplu, tak máš (zatím?) smůlu.
Hele, pro mě osobně není pseudoterénní oplastování zajímavé na žádném autě. Když už, tak chci aby to k něčemu bylo... jako třeba u Allroada nebo u Octavie (tj. větší světlá výška, třeba vyšší profil pneu a 4x4), takže Scoutline nic pro mě.
Rapid se mi sice celkem líbí, ale při cenách Pulsaru, Meganu Grandtour nebo Ceedu bych musel dostat slušnou slevu aby to bylo zajímavé.
Automat je jiná... osobně radši manuál, ale velmi dobře rozumím preferenci automatu... i pro zkušené řidiče, a pro ty nezkušené ještě mnohem víc.
No spíš jde o to, že za 490k seženeš velmi slušné auto a jak sám píšeš, je tu spousta o dost větších aut. Navíc Radid je užší a celkově menší než většina konkurence ve třídě a je to vlastně odkladiště staré techniky, nicméně i na to jezdí fakt slušně ;-)
O Spacebacku 1.2TSI jsem uvažoval, jako o druhém autu do rodiny, než jsem uviděl jeho ceny... Dát za Style 66kw 360k základ, s paketem Plus, čidlama vzadu a metalízou 400k, je úlet. Jasně dá se vyjednávat ale v podstatě je to o chlup větší Fabie ;-\
Tak Rapida lift celkem znám a pár i delších cest jsem v něm absoluvoval, špatně to nejede (1.6TDi 66kW), ale pohodlný to neni. 2 chlapi se prostě lokty dotýkají... To auto je prostě úzký...
Osobně mi dává větší smysl normální Rapid... to je prostorově ideálně konfigurované auto pro typickou rodinu 2+2.
Ambition Plus s paketem Advance a metalízou je za 390 i s tím silnějším TSI, to je asi takový ten zlatý střed pro Rapid. Osobně bych si k tomu dopřál Dynamic s lepšíma sedačkama... a jsem pořád pod 400.
U Ceeda musím sáhnout po SW Comfort Plus abych se dostal na něco podobného... a 1.0TGDI, protože 1.6GDI je v té výbavě jen s automatem... a už jsem s metlou a kolama na 430.
Jak se mi Kabaňovo škodovky poslední leta líbí, tak různé modelové verze a edice jsou zklamáním.
Auta se velmi málo liší a nemají tu vyjímečnost proti běžné konfekci.
O2 Scout se dala poznat na 100metrů. F2 Monte Carlo byla velmi atraktivní, i ten Roomster Scout byl také výrazně odlišen...
Dnes je těch markantů velmi málo, pár samolepek a plastů, které ani nejsou vidět. Všude přibude ten celkem laciný stříbrný "difuzor" a toť vše. Denně potkávám O3 Scout a nebýt zvýšeného podvozku, ani si toho člověk nevšimne. F3 MonteCarlo škoda slov. Světlejší kousky jsou snad jen O3RS a Rapid Style liftback. Mimo jiné, když už na toho Rapida nacpou velká kola, tak by taky mohly trošku zkrátit pružiny, aby to nebyla taková koza.
Jestli se ten ScoutLine má tvářit drsně, tak se to opravdu nepovedlo. ;-\
suhlasim.... fabia 2 vo verzii scout bola zaujimava a stylova aj vizualne ... rovnako povedzme cerveny scout roomster bol nieco uplne ine ako klasicky roomster.... ale pri pohlade na tento spaceback scout line mi to pride akesi "nudne" nezaujimave ... navyse ani tie ceny nie si vobec lakave ;-\ .... aj s tou fabiu 2 monte carlo mas pravdu..... razom to bola uplne ina fabia..... :yes: nova fabia monte carlo ale uz nema to caro tej predoslej a lisi sa od klasickej fabie akosi uz ovela menej .... suhlas..
pritom taka i20 active sa mi pozdava a posobi na mna sviezejsie a zaujimavejsie ... ale mozno je to prave aj tym ze na rozdiel od spacebacka scoutline netaha brucho po zemi a v modrej farbe je ozaj napadna ... a aj tie velke gulate hmlovky robia na i20 active svoje - vizaz zvladol hyundai lepsie ....