Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine: Známe české ceny

David Bureš
Diskuze (68)
Akční model Rapid Spaceback ScoutLine vychází z výbavové linie Style. Na první pohled se liší rozdílným provedením karoserie.

Škoda odhalila Rapid Spaceback v akčním provedení ScoutLine již v červenci, až dosud však tajila jeho ceny. S motorem 1.2 TSI (66 kW) stojí 399.900 korun. U všech nabízených agregátů je ScoutLine o 18.000 korun dražší než sportovně laděná verze Monte Carlo.

Nabídka motorů pro verzi ScoutLine není nijak omezena. Vybírat je možné mezi třemi benzinovými a dvěma naftovými motory. Ty zážehové zastupují 1.2 TSI ve verzích s 66 kW a 81 kW a 1.4 TSI o výkonu 92 kW. Z turbodieselů jsou k dispozici tříválec 1.4 TDI (66 kW) a čtyřválec 1.6 TDI (85 kW). Pro vybrané jednotky je k dispozici i sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG.

Ve srovnání s výchozím Rapidem Spaceback Style nabízí akční model ScoutLine ochranné prvky karoserie lakované strukturovanou černou barvou, navíc doplněné o stříbrné středové díly. Boky karoserie pak chrání plastové kryty prahů a lemy blatníků, které jsou rovněž matně černé.

Součástí výbavy je i paket Image. To znamená prodloužené prosklení víka zavazadelníku, zatmavené mlhovky a koncová světla nebo kryty zrcátek v černé barvě. S ohledem na „terénní“ ladění je Rapid Spaceback ScoutLine vybaven také asistentem pro rozjezd do kopce, za který se u ostatních verzí připlácí 2.000 korun.

Rapid Spaceback ScoutLine je dále vybaven rezervním kolem, dešťovým a světelným senzorem, multifunkčním volantem s koženým věncem, vyhřívanými předními sedadly a tryskami ostřikovačů čelního skla nebo multimediálním systémem Swing s bluetooth a šesti reproduktory. Nechybí ani tempomat, klimatizace s elektronickou regulací a zadní parkovací senzory.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine – ceny na českém trhu
Motor1.2 TSI1.2 TSI1.4 TSI1.4 TDI1.6 TDI
Zdvihový objem [cm3]11971197139514221596
Válce/ventily4/44/44/43/44/4
Největší výkon [kW/min]66/440081/460092/500066/350085/3500
Točivý moment [N.m/min]160/1400-3500175/1400-4000200/1400-4000230/1750-2500250/1500-3000
Převodovka5M (7DS)6M7DS5M (7DS)5M
Max. rychlost [km/h]184 (184)198205183 (183)198
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,2 (11,3)9,78,911,6 (11,7)9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,7 (4,7)4,94,83,6 (3,8)4,2
Cena ScoutLine [Kč]399.900420.900490.900463.900501.900

David Bureš
Diskuze (68)
Avatar - Emel
26. 9. 2015 11:11
Re: jo
A pro auta - používající levná řešení s důrazem na nízkou cenu a vysokou užitnou hodnotu, na úkor nejmodernější techniky a někdy jízdních vlastností a bezpečnosti.
Avatar - Emel
26. 9. 2015 11:00
Re: Srovnání ceníků:
Osobně mi dává větší smysl normální Rapid... to je prostorově ideálně konfigurované auto pro typickou rodinu 2+2.

Ambition Plus s paketem Advance a metalízou je za 390 i s tím silnějším TSI, to je asi takový ten zlatý střed pro Rapid. Osobně bych si k tomu dopřál Dynamic s lepšíma sedačkama... a jsem pořád pod 400.

U Ceeda musím sáhnout po SW Comfort Plus abych se dostal na něco podobného... a 1.0TGDI, protože 1.6GDI je v té výbavě jen s automatem... a už jsem s metlou a kolama na 430.
Avatar - kaa
26. 9. 2015 08:58
Re: jo
Podřadný, nenáročný !
Avatar - Typhoon
25. 9. 2015 21:24
Re: jo
Definuj lowend!
25. 9. 2015 20:23
Re: Srovnání ceníků:
Tak Rapida lift celkem znám a pár i delších cest jsem v něm absoluvoval, špatně to nejede (1.6TDi 66kW), ale pohodlný to neni. 2 chlapi se prostě lokty dotýkají... To auto je prostě úzký...