nooo neviem marketingovo maju dlhodobo dobre našlapnute ako sa hovori...zatial krok vedla nevidieť. vo vw jednoznačne vedia čo robia a netvrdim,že ostatne automobilky nie,nikto nespi
Kdes přišel na slovní spojení "úplně bazální povědomí"? Nezní snad česky přirozeněji i výstižněji jednoduchší: "základní povědomí"? U "bazální teploty" apod. se slovo bazální nahrazuje těžko, ovšem tomuto slovnímu spojení (cizí slovo tzv. za každou cenu) čouhá "intelektuální sláma" přímo z bot... :-)
Hlavní je to, že dělám sám na sebe. Dosti sofistikovaný obor, je třeba mít poměrně těžkou školu a pár let praxe. A prostě termín je termín ;-)
Pokud se nemýlím, ty jsi ten kdo jezdí v bílé (?) X6 a dceři jsi za řidičák koupil Aurise? Jestli ano, tak to bych ten "nekuřácký denní bar/kavárnu/cukrárnu otevřenou 7 dní v týdnu" někde v okolí Zlína chtěl vážně vidět >:-[]
To jsem se toho o tvé práci dozvěděl, ještě, že jsem to stihl editovat. ;-)
Bílá X6 a Auris pro dceru? >:D Tak to si mě určitě s někým pleteš!
Moje dcera bude mít na jaře pět let, takže auto za řidičák jí zatím nehrozí a i kdyby, talk Aurise rozhodně ne... a zrovna ta X6ka taky není můj mokrý sen... >:-[]
jo, tam jsem před vánoci málem zavítal >:D okolnosti mě ale donutily nalézt útočiště v rožnovance (nebo jak to tam jmenovalo) :-) nicméně pro příště se polepším >:-[]
Rožnovanka? Myslíš tu děsnou hospodu na náměstí (místo železářství, proto se jí říká železo) vedle masny? :-O8-s
Tak tu bych asi nedoporučil ani úhlavnímu nepříteli, hlavně pozdě večer to tam občas bývá docela nebezpečné! >:D
jo přesně tu myslím >:D v té situaci nebylo na výběr, navíc místní "průvodce" co byl s námi nejspíš ani jiné podniky v R nezná. >:D ale jak říkám, příště už se polepším ;-)
před pár lety jse myslel, že tyhle ambice jsou pro Škodu nereálné. Sen se nyní stává skutečností :yes: Pravda, značnou měrou se na tom podílí zahraniční výroba, ale jinak to nejde.
Osobně jsem rád, že to Škodě tak funguje. Kdysi měla víceméně podobnou startovací pozici jako Seat, pouze s rozdílem bohatší historie. No a kde je dnes Seat a kde Škoda...
Až si říkám, jestli by se neměla přejmenovat na Skoda ;-) (stejně to eš v zahraničí nevyslovují...).
I když osobně současné Škodovky nemusím a jsou podle mě až na Yeti "koncernový kompromis", tak dávám :yes::yes::yes: Svět to Škodě bere tak proč měnit dobře fungující strategii.
drzim palce, v eu sice uz moc hore nepojdu ale cina india a rusko su trhy ktor skodovke pomozu coskoro preavat milion aut rocne :yes:
ja si naopak myslim ze predaje v eu v r 2012 lepsie nebudu, octavka uz ma svoje roky, fabka tiez, roomster a yeti po pociatocnom boome uz nie su take bestsellery ako sa cakalo, citigo v kategorii mini toho tiez v celoeuropskom meradle vela nenamuti, takze je na azii aby potiahla skodovku cez hranicu jedneho milona predanych aut rocne.
Nějak zvlášť mě to nepřekvapuje. Dá se předpokládat, že každý následující rok teď bude pro škodovku rekordní. Pokud však udrží loňské tempo růstu prodají letos poprvé přes milion vozů, což bude významný mezník jak pro automobilku tak pro český průmysl. Za dvacet let téměř z ničeho k milionu vozů ročně, to nečekal určitě vůbec nikdo. A k tomu česká adresa, české ruce, české hlavy.
Skoda ano :yes:
Akorat si priznejme ze bez nemeckeho kapitalu, nemeckeho vedeni, nemeckych technologii, nemeckeho marketingu a strasne sikovnych
cinskych lidicek u Shangaje by tyto vysledky dnes nebyly. No nevadi ze cesti subdodavatele jsou celkem v ri.. , nejdulezitejsi je filozofie koncernu maximum dilu z vlastni produkce ( rozumnejme ze Shangaje).
Jak delala rozbor hospodarska komora, letos se dostanou cesti subdodavatele pod 40% celkove dodavanych komponent a to si nejsem jist, zdali tento uspech za to stoji! Ano licencni poplatek za vyrobeny kus v cine cca 180EUR se opravdu vyplati! :-(
Bylo by mi milejsi, kdyby Skoda vyrobila pouze polovinu vozu ale vyrobila je z dilu od ceskych subdodavatelu, nasi technici a konstrukteri by vymysleli nove skvele motory, skvele prevodovky, skvele podvozkove skupiny atd .... :'-(