Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Roomster MPV-autem roku v Bulharsku

Automobil Škoda Roomster získal prvenství v anketě Auto roku v Bulharsku.
Zpět na článek
19. 12. 2006 17:59
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 18:31
anonym
19. 12. 2006 18:32
19. 12. 2006 18:49
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 18:50
5. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "bobr"
19. 12. 2006 18:16
19. 12. 2006 18:35
19. 12. 2006 20:31
19. 12. 2006 20:47
19. 12. 2006 20:54
20. 12. 2006 08:49
20. 12. 2006 08:49
20. 12. 2006 08:54
20. 12. 2006 12:56
neregistrovaný "Kuba"
19. 12. 2006 19:45
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 20:32
19. 12. 2006 20:08
19. 12. 2006 20:33
19. 12. 2006 20:36
anonym
19. 12. 2006 20:53
19. 12. 2006 21:12
anonym
20. 12. 2006 07:30
neregistrovaný "Míra"
20. 12. 2006 08:30
anonym
20. 12. 2006 01:37
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 20:35
neregistrovaný "Míra"
19. 12. 2006 20:51
19. 12. 2006 21:08
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 21:24
20. 12. 2006 11:03
20. 12. 2006 12:01
20. 12. 2006 13:29
20. 12. 2006 14:22
neregistrovaný "Míra"
20. 12. 2006 16:58
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 17:25
20. 12. 2006 17:35
20. 12. 2006 19:19
anonym
20. 12. 2006 07:13
20. 12. 2006 06:36
19. 12. 2006 21:07
19. 12. 2006 21:28
19. 12. 2006 21:40
19. 12. 2006 21:56
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 21:58
19. 12. 2006 22:01
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:06
19. 12. 2006 22:22
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 22:37
19. 12. 2006 22:50
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 23:06
neregistrovaný "IT"
20. 12. 2006 01:10
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 23:29
neregistrovaný "KARLA"
20. 12. 2006 01:28
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:37
anonym
19. 12. 2006 23:01
neregistrovaný "IT"
20. 12. 2006 10:32
anonym
20. 12. 2006 10:55
anonym
19. 12. 2006 23:04
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 14:42
neregistrovaný "Odborník"
19. 12. 2006 21:58
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:12
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:21
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 19:25
anonym
19. 12. 2006 22:16
neregistrovaný "Seremed"
19. 12. 2006 22:50
neregistrovaný "Cupakapra"
19. 12. 2006 23:41
neregistrovaný "Seremed"
20. 12. 2006 00:27
neregistrovaný "Seremed"
20. 12. 2006 01:44
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 08:14
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 09:02
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 10:27
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 10:39
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 21:29
neregistrovaný "ericn"
20. 12. 2006 08:23
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 09:00
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 09:03
20. 12. 2006 09:13
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 11:08
20. 12. 2006 12:01
20. 12. 2006 12:06
20. 12. 2006 13:20
20. 12. 2006 11:09
20. 12. 2006 18:32
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 19:31
anonym
20. 12. 2006 18:29
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:43
20. 12. 2006 18:52
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 10:02
21. 12. 2006 11:40
21. 12. 2006 12:40
anonym
21. 12. 2006 11:39
21. 12. 2006 19:45
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 19:47
neregistrovaný "sepo"
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 17:59
Jake bylo
poradi v ostatnich kategoriich a kdo byl nominovany? Slo by to doplnit?
Rozbalit vlákno
5
anonym
19. 12. 2006 18:31
Re: Jake bylo
Nominováni byli: Roomster, Roomster, Roomster, Roomster... :-)
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 18:49
Re: Jake bylo
To neslo nepoznat :-)
neregistrovaný "bobr"
5. 1. 2007 09:23
Re: Jake bylo
ne to by teda nešlo *
19. 12. 2006 18:16
GRATULACE
ROOMSTER je velká trefa... Švédsko, teď Bulharsko..., koneckonců čtvrté auto v nejprestižnější anketě Evropy... tak snad můžeme čekat, že bude ceněný i zde na diskuzi :-) BRAVO ROOM :yes:
Rozbalit vlákno
32
19. 12. 2006 18:35
Re: GRATULACE
Ode mě by ocenění rozhodně dostal... :-) ale auto roku by to nebylo... Projel jsem se v něm na sedadle spolujezdce: Jestli tímto směrem bude pokračovat evropský trend- tak na auta zanevřu úplně
19. 12. 2006 20:31
Re: GRATULACE
:-) Není to Vectra OPC, to je jasné... ;-)
Avatar - Charger
19. 12. 2006 20:47
Re: GRATULACE
no tak nedotáčivý jak Vectra OPC teda snad není ;-\ :-)
19. 12. 2006 20:54
Re: GRATULACE
Tohle šacuju na "mariho odplatu" >:D ;-) :yes:
20. 12. 2006 08:49
Re: GRATULACE
Jo :-) :-) Z nedotáčivosti jsem měl vždycky největší strach :-) Už s tím tady pár Clarksonů operovalo :-) A pak jdou do trafiky pro permanetku na šalinu... Hodnotím Roomster z pozice člověka masírovaného médii a reklamou o tzv. nové generaci jakýchsi multifunkčních (bože to je slovo) rodinných vozech. V podstatě je to dodávka zabalená do zlatého staniolu. Ten rozbalíš až na silnici... :-) Zvláště s agilním tříválcem >:D
20. 12. 2006 08:54
Re: GRATULACE
Tak vysoko ho zas necením >:D Spíš jsem se od Škodovky v minulých plodných letech namlsal a očekával víc... Podotýkám, že pořád beru v potaz cenu auta i jeho zaměření. Myslím že jediným důvodem k nadšení z tohoto auta je nálepka ,,made in Czech".
neregistrovaný "Kuba"
20. 12. 2006 12:56
Re: GRATULACE
FAvorit svého času taky získal 4.místo v anketě auto roku ;-)
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 19:45
Re: GRATULACE
dá se jen souhlasit a tež se přidat k gratulaci.
19. 12. 2006 20:08
Re: GRATULACE
90% diskutujících tu Roomster kritizovalo při jeho premiéře a ani se v něm nesvezli nebo se nebyli mrknout jak opravdu vypadá v reálu. Teď těmto škarohlídům tohle autíčko odpovídá. Je vyprodané, čekají se na něj fronty a sbírá ocenění.... takže dle slovníku GTI - BRAVO ŠKODA, BRAVO ROOM :yes:
19. 12. 2006 20:33
Re: GRATULACE
Ano, ROOM je trefa. A obdobné to bude s Fabií II.
anonym
19. 12. 2006 20:36
Re: GRATULACE
Myslíš špatné jízdní vlastnosti a slabé motory ? Potěž Pán Bůh ... :no:
19. 12. 2006 20:53
Re: GRATULACE
Nebuď směšný Míro... Tady to čtou lidé, kteří o autech ví o vesmír více, než ty, to by sis měl při psaní uvědomovat.
anonym
19. 12. 2006 21:12
Re: GRATULACE
... ale hlavne to ctou lide co dokazou rozpoznat ladne krivky, ocenit hodnoty, tradice ale zaroven se neboji priplatit za volant v zakladni vybave.
neregistrovaný "Míra"
20. 12. 2006 07:30
Re: GRATULACE
Pro smích jsi ty, to ale již dávno víš ... Mimochodem, má Roomster při jízdě po třech kolech v zatáčce kvalitní jízdní vlastnosti ? Asi sotva ...
anonym
20. 12. 2006 08:30
Re: GRATULACE
po třech kolech v zatáčce jezdí i Porsche 911 GT3 RS a myslím, že to má kvalitní jízdní vlastnosti ;-)
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 01:37
Re: GRATULACE
chudáku!jízdní vlastnosti špatné?supr for!!!!!!!!
neregistrovaný "Míra"
19. 12. 2006 20:35
Re: GRATULACE
Právě jsi tomu idiotovi olíznul * kolem dokola ... :no: Dokud budou hlupáci kupovat auta podle 15 min projíždky u dealera, bude vždy Škoda v prodeji o krok napřed ...
19. 12. 2006 20:51
Re: GRATULACE
Kdepak se asi motáš Míro... ve svém výrazivu můžeš omámit opravdu leda tak nějakého idiota... a vidím, že s kupováním aut zkušenost nemáš žádnou... Někde se zeptej na to, jaké jízdní vlastnosti má Fabia I, ať tu nejsi za ťulpase... Mimochodem, měl by ses tu omluvit všem těm tvým hlupákům ve škodovkách... to sis opravdu dovolil hodně :no:
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 21:08
Re: GRATULACE
Vždyť to neřešme. Nejdříve údajné markrtingové masáže,pak údajné argumenty o dostupnosti servisu,pak úvahy,že kdo si to koupí se domnívá,že je levný servis,pak řeči,že kdo si to koupí má stádní chování,pak řeči o tom,že většina kupujících se nepodívala ke konkurenci,teď zase teorie o 15´ projížďce...už se začínám těšit,jaký bude další argument.Už vím,Škoda sponzoruje MS v ledním hokeji...hm,ale víc lidí prý zajímá fotbal,teda kopaná,takže by to měl být samý Hyundai,že? >:D Docela se těším na nový výkřik.Já bych za férové bral,kdyby někdo napsal:Škoda mne se**protože....Jinak jsou to úsměné pseudo argumenty.Ale zase je nějaká zábava,Silvestr se blíží a v diskusích pod Škodou je takový pernamentní.Končím,přijela mi naše "pražanda" na Vánoce,jak jinak,svojí Škodou Fabia I :yes: :yes: :yes: Jo,jo,kdo jezdí Škodou je *,magor,vyťapanec,trouba,socka....nebo přímo "stará struktura",ať je to komplet sortiment,to by na naši 23 letou holčinu sedělo jak vyšité :-! ;-)
19. 12. 2006 21:24
Re: GRATULACE
>:D >:D To se ti povedlo ;-) :yes: :yes:
20. 12. 2006 11:03
Re: GRATULACE
Tak já se pokusím reagovat. Myslím, že mě Škoda se*e, tím jak je předražená a z toho důvodu neupřednostńuju domácí značku, ale jdu ke konkurenci, kde za menší peníze mám stejně kvalitní nebo ještě kvalitnější auto s lepší výbavou... Kapišto? ;-) Až Škoda udělá něco se svojí cenou politikou budu o ní možná přemýšlet.
20. 12. 2006 12:01
Re: GRATULACE
Škoda je klasický mainstream. Cenově nemůže porovnávat s korejskou, lowendovou produkci... musíš měřit s její konkurencí, tedy s evropským (japonským) mainstreamem. A najednou zjistíš, že škoda není předražená... že je vždy o kousek levnější, než-li její konkurence. P.S. je to to samé, jako bys napsal, že neuznáváš Focus, protože je proti cee´du předražený...
20. 12. 2006 13:29
Re: GRATULACE
Srovnávám Focus s O2. Focus ve výbavě Trend + se silnějším a kultivovanějším dieslem a lepším podvozkem spadajícím do kategorie povinného ručení do 1850 cm3, výkon 85kW, krouťák 300Nm, se stejnou výbavou zahrnující centrál s dálkou, 6 x airbag, ABS+EBD, mech. klima, el. okna a zrcátka, radio s CD, palubní počítač a to vše za 469.900 Kč versus O2 s nekultivovaným a slabším TDI 77kW, 250Nm za 626.600 Kč. Tak to by mi museli držet u spánku devítku abych šel do O2! :-)
neregistrovaný "Míra"
20. 12. 2006 14:22
Re: GRATULACE
Souhlas ... myslím, že jsi G-BLBovi sebral argumenty ... :yes:
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:58
Re: GRATULACE
Souhlasím s "Jeje".I já si myslím že je Škoda drahá.Řeči o levném servisu a náhradních dílech už dávno nejsou docela pravdivé.Jediné plus je servis málem v každé vesnici.Nevím co bude v budoucnu,ale prozatím jsem se škodovkou jako zákazník skončil.Měl jsem Fabii,najel s ní 60 tis. km,pravda,jen drobné závady,jinak spokojen,až na to,že ještě teď po 2 letech mě i ženu bolí otlačená záda z tvrdých a stehna z úzkých sedaček.Za přibližně stejný peníz jsme koupili Citroen C3,pravda,slabší motor,ale o litr nižší spotřeba,daleko bohatší výbava,a proti Fabii krásně pohodlné posezení.Myslím si,že škoda zneužívá postavení domácí automobilky.Do karet jí hraje ať upřímné či falešné češství zákazníků,řeči o levném servisu,atd.,a to,že spousta zákazníků,možná více starších,po škodě sáhne automaticky jako po jediné volbě.Nechtějí se namáhat počítánim,zjišťováním parametrů,čtením testů,ježděním k různým prodejcům,a zkoušením jiných vozů.Škoda to ví.Škoda mě štve i tím,jak se chová ke svým zaměstnancům.Nabízí jim vozy ke koupi s tzv. zaměstnaneckou slevou,ale je to spíš trapné.Stačí obejít prodejce,a dá se koupit levněji než se slevou mohutně propagovanou ve firemním tisku,intranetu atd.,vím to,sám jsem to udělal.A ještě trochu něco jiného:na rozdíl od některých považuji za konkurenci pro Škodu i auta korejská,francouzská a italská,ne jen německá.Zdravím řidiče aut všech značek,ať si každý vybere podle svého a je se svým autem spokojený. Zdarec.
20. 12. 2006 17:25
Re: GRATULACE
Máš naprostou pravdu. Nevím jestli si vzpomínáš na PR bullshit, který před cca 5 lety hlásil, že Škoda už se dál cenově podbízet nebude, že je kvalitní evropskou značkou atd. Jenže nepochopili, že nejsou značkou jako BMW, Mercedes či Volvo a pod tímto heslem ceny šponují dodnes a jaksi jim uniklom že pouze dosáhli úrovně ostatních evropských značek a zároveń mají na míle daleko do premiového segmentu, kam se koneckonců s krátkou novodobou historií značky v dalších 20letech nemůžou dostat. Možná si někdo vzpomene na situaci, kdy vyjela O1, tak už manažerům ze Škody padala z huby prohlášení, že by se chtěli srovnávat s Volvem i když to byla pouze jejich zbožná přání... :yes:
20. 12. 2006 17:35
Re: GRATULACE
jsem rád, že to tady někdo vzpomněl :yes: Pamatuju si na to: Podle údajné koncernové strategie měl VW tvořit protipól Mercedesu (bože...), Audi bavorákům (což se podařilo), Seat Alfě Romeo (což donedávna by snad šlo) a Škoda Volvu (to se už ani nedá komentovat...).
anonym
20. 12. 2006 19:19
Re: GRATULACE
ty ses hovadko :no:
20. 12. 2006 07:13
Re: GRATULACE
Tak v tomto Ta musim trochu poopravit, na Roomster sa mozno cakaju fronty, ale netusim kde. Ony tie spravy o zvysovani vyroby nie su zrejme zalozene na skutocnosti, naopak, predajcovia maju z tohto auta na cele vrasky, lebo sa jednoducho nepredava. Bol som si ako potencionalny zaujemca Roomstera pozriet a mam za sebou aj skusobnu jazdu. Po vyjadreni sklamania z auta sa predavac v roome rozhovoril a neda sa povedat, ze by o Roomsteri a hlavne o jeho predaji plytval superlativmi. Necudoval by som sa, keby taketo a podobne ankety mali uz vopred dohodnuty vysledok za nejaky vopred dohodnuty balik aby sa podporil predaj v danej krajine. Novinari mozu pisat co chcu, aj citovat oficialne oznamenia vyrobcu, realita je ina, na Slovensku urcite. Jasne, teraz sa dozviem ze Slovaci su blbi a ine auta ako KIA alebo Peugeot uz zo zasady nekupia, ale kludne si to dotycni mozu usetrit.
Uz som to tu niekde pisal, ale este raz dojmyzt Roomstera zhrniem a doplnim.
Exterier netreba komentovat, je to vec vkusu. Mne sa od zaciatku absolutne nepacil, teraz s odstupom casu sa mi to nezda uz take zle, aj ked "to prave orechove" to zdaleka nie je. Mam proste iny vkus.
Pacil sa mi pristrojovy panel. Ma dost velky display, budiky vyzeraju skoro ako "do poctu", ale celok vyzera velmi dobre a zobrazuje vela informacii. Stredovy panel je dost siroky, ale je vyssie ako vo Fabii I, takze otlacit si prave koleno mne v tomto pripade naozaj nehrozi. Odkladacie priestory pred spolujazdcom su sice dva, ale v dnesnej dobe ich nemozno oznacit inak ako male. V modeli, ktory ma zaujimal boli volant aj sedadlo vodica vyskovo nastavitelne, takze idealnu polohu za volantom nebol problem najst. Problemove boli dvere. Nie ich vyplne, tie su naozaj vydarene (dizajnovo). Ale sedadla su prilis blizko ku dveram, nemal som kam dat lavy laket stale som nim do listy pod oknom udieral, aj pri toceni volantu.Stacili by mozno 2-3 cm aby to bolo dobre, proste os volantu aj sedadlo posunut o kusok smerom do stredu auta a tento problem by nebol. To bolo prve velke negativum, ktore som zaregistroval. Proste napriek velkemu priestrou nad hlavou aj pozdlzne som sa citil za volantom neprijemne stiesnene. Vzadu je to na dlzku a vysku opat idealne, az nad ocakavania. Obrovske okna=super vyhlad, ale pokial nebudu tmave, clovek sa citi ako vo vitrine a slnko svieti velmi neprijemne do oci. Druhe sklamanie-sedadla. Velmi, velmi uzke a vysunute do stran, pre 5 ludi ani nahodou, maximalne pre deti. Aj to nie nadlho, stredne sedadlo je velmi uzke a velmi tvrde a nepohodlne. Po posunuti sedadiel k stredu (interier pre 4 osoby) sa pohodlie vzadu vyrazne zlepsi, ale zly dojem z uzkych sedaciek to nenapravilo. Zamku bezpecnostneho pasu mam na zadku otlacenu este teraz. Kufor na jednotku, velky a dobre pristupny.
Jazda bola fajn, motor 1.6 neriesim, pripadal mi na toto auto idealny. Privital by som mensi ucinok posilnovaca pri vyssich rychlostiach, kontakt s vozovkou nebol najlepsi, ale to je chyba asi vacsiny dnesnych aut. Podvozok je celkom isty, pomerne tvrdy a nie uz prilis na nase cesty, kazdu nerovnost a jamu bolo dost citit aj pocut. Tuhost karoserie zase na jednotku, ziadne vrzganie plastov ani ine pazvuky sa nekonali. Akusticky to vnutri bolo dobre do otvorenia okien, najma pootvorenie zadnych (vzhladom na rozmery sa daju spustit len ciastocne) vyvolavalo neprijemny dunivy zvuk, od ktoreho zaliehalo v usiach. Takze podskrknute a spocitane na Roomsteri este je co robit, aby to bolo dobre auto, ale nazvat ho vyslovene zlym by bola chyba, tak ako niektore neduhy, ma rozhodne aj svoje kvality. Veci, ktore som spominal ako negativa nie su tak zasadne, aby sa nedali napriklad v ramci faceliftu odstranit.
20. 12. 2006 06:36
Re: GRATULACE
Ruku na srdce, GTI, keby v Bulharsku vyhrala KIA, tak by si pisal aki su Bulhari burani ze nevedia co je dobre.... >:-[]
19. 12. 2006 21:07
Škoda
Tak především bychom měli Škodě blahopřát k dalšímu triumfálnímu výsledku a k jejím skvělým vozidlům...I když stále se najdou škarohlídci zahledění do sebe a kteří si neuvědomují,jak daleko to Škoda dotáhla,byť samozřejmě s podporou VW.Myslím ,že můžeme blahořečit den kdy Škodu převzal VW a ne Renault,to bychom se tady bavili možná o její záchraně a restruktualizaci. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
19. 12. 2006 21:28
Re: Škoda
Už jsem to tu psal. Tehdy Renault předložil projekt, že Škoda bude montážním závodem Twing... s výhledem, že bude montovat levné auto pro východní Evropu. Dnes víme, co je to za auto 8-s Takže, ano... VW dokázal udělat za 10 let ze Škody regulerního evropského hráče, s nímž je nutno počítat. A že o sobě Škoda dává silně vědět... to je zřejmé. :yes:
19. 12. 2006 21:40
Re: Škoda
Já to vím,Ty to víš,tak kde je sakra problém u těch ostatních... >:D >:D >:D
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 21:56
Re: Škoda
to ti řeknu kde je problém.když škodovka byla skoro jediné auto na silnicích a né zrovna výkřik mody tak si pár lidí pořídilo nějakou ojetinu z venku sice si pořídily vrak ale lepší než škodovka která vyráběla zastaralou technyku takže tyto lidi mohli frajeřit.dnes se frajeřit už jen tak nedá to se pak těžko mnění názory na škodu.
19. 12. 2006 21:58
Re: Škoda
Tohle je debrá úvaha :yes:
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:01
Re: Škoda
dik za podporu,ono je toho víc proč sou někteří antiškodováci.
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 22:22
Re: Škoda
Okrajově snad,možná,jo,jo,tak nějak....ale také bych to viděl na "národní sport",být "in" s nějakým výkřikem(to je to typické "stádní chovaní",ne kupování Škody,ale výkřiky proti ní).Vím že to nejde,ale kdyby byl přehled,čím soukromě jezdí každý z těch co křičí o šrotu atd.,aby nebyl vozový park těchto lidí někde na úrovni prům.stáří ČR,seč může to být i majitel auta z horních pater,ale těch bude proklatě málo.Určitě menšina.A je v pohodě,když někdo celý život jezdí M-B či BMW,aby řekl:tohle jsou auta,ne nějaká šáde...To oceňuji a chválím,za neměnný názor!!! Ale:statistiky prodejů jsou dost přesné.Takže budou převládat majitelé vraků či chodci :-!
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:50
Re: Škoda
no on je možná problém v tom že dřív bylo in nemít škodovku ale ted mi příde že je to naopak.když mi příde zákazník že chce prodat staré auto a že chce poradit co si má koupit.nasleduje hned většinou otázka jestli si má koupit oktávku fábku a poslední dobou i ronstr no skrátka jakou škodovku.před pár lety se ptali na mazdy,pegot.VW.seaty a rencky.
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 23:06
Re: Škoda
No,pokud je to pravda,pak to svědčí o kvalitě Škody.Protože zase si přiznejme:auto si kupuji na ježdění a ne,aby mi stálo v sevise a abych "dokázal" okolí,že si mohu dovolit "luxus" koupit zmetek,který nejezdí...Takže pokud by to opravdu byla pravda to co píšeš,tak je Škoda dál,než je povědomí...Tak to bych jí ani moc nevyčítal. ;-)
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 01:10
Re: Škoda
já si myslim že důvot a uspěch je v vtom že škodovka začala vyrábět oktávkuI.tenkrát jí začali kupovat podnikatelé a dnes je dostupná více lidem.podle mně oktávia založila uspěch škodovky který bude pokračovat dál.v tej době si myslim nikdo nemyslel že začne vyrábet takové vozy.protože v tej době se vyráběla i felda.
neregistrovaný "KARLA"
19. 12. 2006 23:29
Re: Kdyby čeština měla křídla
Předem se omlouvám, že nemám dostatečné vědomosti o autech (ani z vesmíru mi nebylo dáno:-). Jsem dokonce poměrně slušný automobilový laik, který nicméně také rád občas přispěje do diskuse názorem a hlavně má rád auta. A to je důležité.
Naštěstí máme svobodu projevu i na automobilovém serveru.
Kdyby čeština měla křídla, odletěla by při předchozím příspěvku už určitě rychle do teplých krajin...
Z tohoto příspěvku sice tedy nejsem moc moudrá, v každém případě jsem na straně odpůrců nové podoby "české škodovky".
Ani Roomster ani nová Fabia dle mého názoru nebudou (v evropském ani světovém měřítku) auty číslo 1.
To, že v Bulharsku zvítězila na 1. místě jen dokládá názor mého blízkého přítele z Plovdivu, který se v ČR cítil po půlročním pobytu jako na "dalekém západě"...Šmarjá, zkuste se někdy pobavit s někým z Bulharska a pak hoďte řeč z Francouzem! Já jsem měla možnost v posledních třech měsících absolvovat opravdu bohatě obojí a stálo to za to...a byla to debata nejen o automobilovém průmyslu, ale i jiných rozdílech...a to držím palce nám...
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 01:28
Re: Kdyby čeština měla křídla
ahoj karlo,nevím jestli narážíš na můj či jiný pravopis jelikož už mi to moc nemyslí a sem ospalí jak das ale musím počkat na mejlík ale chci ti říct jen jedno nesud lidi podle toho jak píšou.je to dost milné.já osobně mám dost vysoké IQ ale mám dizleksiji.nechci se nějak vymlouvat ale fak nemůžu za to jak píšu.a co se tíče ostatních můžou bít na tom podobně ale nemusí.věřím že tu mou prozbu vyslišíš a pochopíš.vím ted asi řekneš jak to má člověk vědít.tak k tomu taky jen jen jedno hodnot tekxt či myšlenku a ne způsob jak to bylo řečeno.
19. 12. 2006 21:57
Re: Kdyby čeština měla křídla
>:D :yes:
anonym
19. 12. 2006 22:37
Re: Kdyby čeština měla křídla
taky jsem rad ze tu mame misto Renaultu VW. Naposledy jsem mel Felicii a myslim ze kdyby ji neukradli, dost mozna bych ji mel i dnes. Byl jsem tehdy vic nez spokojen, bohuzel zlodeji taky. Rezervy, lekarnicky, trojuhelniky, sterace... temer jako samoska. A to jsem mel kliku, slycha se i o airbacich na Okty apod. Zadny div, kdyz pulka veci pasuje i na "jinou" znacku. Takovou nejistou nemate u zadnyho jinyho auta celyho koncernu. Je to zadane zbozi a proste jde na odbyt ;-\
Kdyz k tomu pripocitam ze Skoda nas tuzemske zakazniky za stejny model trochu nahatuje, priplatky za elektricky zaklad, par pytlu, priplatek za motor co zrychli kdyz potrebuju...tak si zrejme dalsi model asi jen tak nekoupim.
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2006 23:01
Re: Kdyby čeština měla křídla
Spíš to začíná být minulostí a možná zbožné přání několika lidí...Máme velkou zde prodejnu Škoda a v ní je 1/3 plochy Hyundai.Koupili to i s dluhy po bývalem majiteli(Hyundai).Stojí tam hned vedle sebe: Getz a Fabka1.Stejné výbavy,stejné ceny,dokonce stejné akční ceny,takže oboje i pod 200t a ta auta nejsou "očesána".Myslím,že časy se mění. Soukr.si přiznejme:každý z nás jde s cenou tam,kam ví,že to trh snese.Přece i prodávání Hyundaie v obrovské škodovácké hale má možná svoji logiku,ne?Prodejci-ti prodávají oboje.Tu pak zcela konkrétně padá jeden z tzv.mýtů: dostupný servis,cena,nabídky,tzv.nepřemýšlení při kupování...pod jednou střechou několik metrů od sebe? Tomu neuvěřím.Fakt ne. :-!
anonym
20. 12. 2006 10:32
Re: Kdyby čeština měla křídla
chtel jsem auto alespon s prednima oknama v elektrice, 4 airbagy, radio, klimu, motor alespon 1.4/74kw. Kdyz se i dnes podivam do konfiguratoru Skodovky, zjistim ze vybava do ktere si nemusim standard priobjednavat je Ambiente. Za bocni airbagy vpredu 9tis. Cena kolem 360.
No a za cenu neco malo vyssi mi byla konkurence uz schopna nabidnout +- vykonove stejny vuz z jine tridy se stejnou vybavou.

Osobne si myslim, ze fabka je dobrej kauf v holym zakladu pro zenskou na nakupy kdyz uz je v rodine auto na vycestovani. Ma varianta za tu cenu podle me zadny zazrak neni. A nedelam si iluze, ze o vybavenejsi Fabku bude mezi chmataky mensi zajem, ci snad pujde hur cornout...
20. 12. 2006 10:37
Re: Kdyby čeština měla křídla
Na konfigurátor se vykašli, u prodejce jsou ceny zatraceně nižší. Počkal bych ale na F2, která určitě ještě sníží cenu F1.
anonym
20. 12. 2006 10:55
Re: Kdyby čeština měla křídla
mas naprostou pravdu, u prodejce se clovek dohodne. Dohodne se ale u prodejce i jine znacky... a kdyz se nedohodne na cene, tak treba dostane zamykani zpatecky v cene a tak... jen at se snazi...
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 23:04
Re: Kdyby čeština měla křídla
vykašli se na výbavu a motor.řeknu ti jaký sem si kupoval auta když sem nemněl na nové.vždy sem chtěl auto bez el nesmyslu.nejsem tak línej abych si třeba nestách okno kličkou atd.za druhy sem chtěl auta který má nějaký šrám to proto že to zloděje odradí a za třetí sem auto nemil.ted budu vypadat jako podivím ale.auto sem nikdy nezamikal a nikdy se nestratilo.když si propočítáš parametri motorů a to i s investicemi na jejich provoz tak zjistíž že je jedno co máš pod kapotou.teda jestli nechceš machrovat konma a kroutákem
neregistrovaný "Odborník"
20. 12. 2006 14:42
Re: Kdyby čeština měla křídla
No, to je zajímavý. Máme chatu na sázavě. taky ji nezamykám. Poněvadž je mi milejší, když zloděj přijde a vyspí se, než když rozštípe okenice a pak se mi ještě vzteky vykálí na podlahu. Jen ta tvoje gramatika, luku, to je bída!
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 21:58
Re: Kdyby čeština měla křídla
no možná bysme tu mněli škodu logan.děkuju VV
19. 12. 2006 22:06
Re: Kdyby čeština měla křídla
Určitě...
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:12
Re: Kdyby čeština měla křídla
já sem odjakživa škodovák ale kdyby škodovku koupil rencek a začal dělat logany tak mám doma wolcika či audynu.
19. 12. 2006 22:21
Re: Kdyby čeština měla křídla
:-) :yes:
19. 12. 2006 22:11
Re: Kdyby čeština měla křídla
a lakované nárazníky by byly výsadou vyšších vábav... >:D
19. 12. 2006 22:17
Re: Kdyby čeština měla křídla
oprava-výbav >:D
neregistrovaný "luk"
19. 12. 2006 22:21
Re: Kdyby čeština měla křídla
jo.prosím jen neopravuj mně.já pišu děsně.
20. 12. 2006 07:15
Re: Kdyby čeština měla křídla
Twingo je hlavne stare auto, takze s tymi dnesnymi by som ho uz velmi neporovnaval, nebolo by to ferove. velke plus od VW ze zachoval znacku Skoda, tej by bola vecna skoda.
anonym
20. 12. 2006 19:25
Re: Kdyby čeština měla křídla
:yes:
neregistrovaný "Seremed"
19. 12. 2006 22:16
sou levý
BULHARSKÝ PRACHY SOU LEVÝ....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
19. 12. 2006 23:47
Re: sou levý
Tetřeví táta to neví... ;-) :-)
neregistrovaný "Cupakapra"
19. 12. 2006 22:50
videli ste cierny MONSTER?
ja hej. v areali nemocnice. a vyzeral uuplne ako pohrebak. pohrebne auto roku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Seremed"
19. 12. 2006 23:41
Re: videli ste cierny MONSTER?
tak to leda že bys v tý rakvi seděl:)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 12. 2006 23:52
Passát fouká vlídný,..
...nebo že by ne? Ne, že bych chtěl tamější motoristické novináře a veřejnost podceňovat, ale opravdu ocenění ze země se slabší ekonomikou, než je ta naše, má takové ocenění cenu? Není to jen určitá záplata? U nás moc Roomsterů nevídám, takže jsem na pochybách, jestli má novinářská cena z Bulharska cenu. To Švédsko ale beru..
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Seremed"
20. 12. 2006 00:27
Re: Passát fouká vlídný,..
Bulharsko má horsi HDP nez treba Rumuni, a nakonec s tim Svedskem je to jen vyhra v jednom casopisu,fakt nevim proc tu lidi tak visi na Skodovce.... kamos pro ni delal, koupil si Swifta, vi proc.....
neregistrovaný "luk"
20. 12. 2006 01:44
Re: Passát fouká vlídný,..
já vim taky,chtěl provokovat:
20. 12. 2006 07:22
Re: Passát fouká vlídný,..
Presne toto mi nejak nesedi. Podla oficialnych sprav Roomster takmer nestihaju vyrabat, podla GTI sa nanho "stoji fronty", ale na cestach to auto nejak nevidno...Sem-tam sa nejaky pred ocami mihne, ale to uz vazne castejsie vidim na ceste ten Swift...
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 08:14
Re: Passát fouká vlídný,..
Tady v Praze je jich hodně, jeden máme i v rodině. Auto to není zlé, ale lze zcela souhlasit s Tvými výše popsanými výhradami, hlavně s tou "šířkou".
20. 12. 2006 08:50
Re: Passát fouká vlídný,..
Tak na Slovensku sme asi trochu pozadu, vidiet Roomster na ulici je zatial dost vzacne. Do firmy ako referentsky voz obcas na nakup tovaru, obcas na sluzobku mi pripada ako takmer ideal, ale keby som riesil auto pre rodiny a slo by mi o pohodlne zvezenie a priestor, asi by to pred Roomsterom vyhral Renault Kangoo...
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 09:02
Re: Passát fouká vlídný,..
Jako auto pro mladé rodiny to rozhodně nevidím, aspoň pro tu moji ne. Ale jako služební do malé firmy to může být dobré. Mám malý tip na ideální uplatnění, v černé to může být hezký kompaktní pohřebák >:D >:D
20. 12. 2006 10:16
Re: Passát fouká vlídný,..
Opravdu se nestíhají vyrábět a čekací doby byly i několik měsíců. Vzhledem k tomu, že "nasycení" trhu bude nějaký pátek trvat a většina výroby jde na export, tak jich tu jezdí celkem dost. Překvapen jsem ze zájmu veřejnosti, prakticky pořád není možné v klidu zaparkovat, aby někdo nepřišel a nezeptal se kolik stojí a jestli jsme spokojeni ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 10:27
Re: Passát fouká vlídný,..
Naši příbuzní na něj čekali ani ne měsíc, a to pouze kvůli panoramatickému oknu, což je myslím standardní lhůta.
20. 12. 2006 10:32
Re: Passát fouká vlídný,..
Někdy se poštěstí, teď už je to určitě podstatně kratší než dřív. U nás se čekalo od června až do poloviny října.
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 12. 2006 10:39
Re: Passát fouká vlídný,..
Nebylo to zabíháním výroby?
neregistrovaný "ericn"
20. 12. 2006 21:29
Re: Passát fouká vlídný,..
Hele v Praze jich jezdí mraky, to že jsou na něj fronty je pravda, mám to potvrzeno od jednoho prodejce Škoda... je to tak ;-)
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 08:23
Auto roku
Ach jo...kde jsou ty časy, kdy auto roku vyhrávaly vozy pro řidiče?!?!?! Roomster je určitě skvělé auto (ve svojí kategorii), jel jsem s ním a moc se mi to líbilo, ale auto roku???? Když slyším AUTO ROKU, tak bych rád cítil nadšení...Tak mě napadlo, jaké je auto roku podle Vás? Moje soukromá kritéria jsou aby to bylo auto pro radost a auto, které přinese něco nového. Pro mě je autem roku Fiat Panda 100HP!!! Smějete se? Běžte se svézt! Jsem rád, že se vrací trend levných zábavných aut a budu raději potkávat mladý nadšený kluky v tomhle, než v deset let starých Golfech GTI...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 09:00
Re: Auto roku
To jsem tedy slušná brzda...teprve teď jsem si všiml, že auto roku se řeší v blogu:-))) Už jsem si odkliknul...335:-)))
20. 12. 2006 09:03
Re: Auto roku
Z Tvého článku jsem pochopil jednu věc- a s tou bych se ztotožnil: Každý máme mít své Auto Roku, a na podobné ankety můžeme pohlížet se stejným zaujetím, jako na informaci o poklesu cen zelí na tržišti v rumunském banátu... Prostě a jednoduše s tím nemusíme souhlasit a můžeme to ignorovat :yes:
neregistrovaný "kirby"
20. 12. 2006 09:13
Re: Auto roku
Ámen:-)
20. 12. 2006 11:08
Re: Auto roku
>:D Mari... ovšem, pokud to zelí vypěstujeme v podřipské kotlině, zajímat by nás to mělo...
20. 12. 2006 12:01
Re: Auto roku
Ano, češi stále umí vyrobit dobré věci. Také hodně z nich doma používám. Věřím že tam kde Roomster uspěl, tam to bylo především proto- že porota ocenila velkou odvahu... To auto je přelomem pouze v dosud nevídané míře odvahy... Po technické stránce je to konzum. Je to jako svíčka vytvarovaná do tvaru velké prd*le: taky svítí, taky se dá položit na stůl...Porota tomu zatleská, potřese si rukama a jde domů. A doma si rožne žárovkama. Dvoustovkama...
20. 12. 2006 12:06
Re: Auto roku
Klid, prosím. ROOM není Aston... Nejde o tu porotu. Jde o to, že to auto se prostě chytlo (chytá) a i když to nemusí být naše srdeční záležitost, bude to velká štika v malých segmentech. Je tady, je o odvaze :yes: je svůj, nezaměnitelný...
20. 12. 2006 13:20
Re: Auto roku
s poslední větou souhlasím. Je totiž dvojsmyslná :yes: ;-)
20. 12. 2006 11:09
ŠKODA, škoda...
Až v Americe budou vědět co to je Škoda, tak pak uznám, že Škoda je auto >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
20. 12. 2006 12:03
Re: ŠKODA, škoda...
A co si myslíš třeba o Citroenu? Nebo o Fiatu?
20. 12. 2006 13:01
Re: ŠKODA, škoda...
To samý ;-)
20. 12. 2006 13:16
Re: ŠKODA, škoda...
Zeptej se v Kotvě, jestli nemaj mozky z kaprů. Stačil by jeden. Pořád lepší, než nic ;-)
20. 12. 2006 13:33
Re: ŠKODA, škoda...
stačil by ti jeden? >:D >:D >:D Ty jsi nějakej skromnej! >:-[]
20. 12. 2006 20:07
Re: ŠKODA, škoda...
Přečti si to ještě jednou... možná pochopíš. Vlastně... čím, viď >:-[] Tak honem do Kotvy, rozumbrado.
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:32
Re: ŠKODA, škoda...
citroen nje plecka
anonym
20. 12. 2006 19:31
Re: ŠKODA, škoda...
ty ses *,aby ses z ty Ameriky nepodelal :no:
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:29
nic
.. pise sa tu ze kritci roomstra ani nevidelo ani v nom nesedelo .... ani ani .. ja som ho videl na zivo x krat ... aj vnom sedel uz daaavno ... a mozem zodpovedne prehlasit ... JE TO HRUZA ... nejde o to ci sa niekomu paci ci nepaci lebo ma iny vkus .... je to proste hrozne auto .. a jedine co moze presvedcit na kupu tohtao auta .. je cena .. masivna reklama ze jet ot najlepsie auto ... alebo ceske klapky na ocach [pardon nic proti CZ] .. a co sa jazd tyka ... kuknem n ahmotnost a motory .. tazisko ... nahon a podvozok a viem ze sa v tom ani nemusim vozit .... auto to za TU cenu zle nieje .. ale ze by to bola pecka 8-s neblazdnite .. auta roku su csto dobre hovadiny ... ale prajem tomuto paskviliku dobry predaj lebo to pomoze skode ... ale cakal by som od tejto automobilky lepsie auta a hlavne krajsie
Rozbalit vlákno
8
20. 12. 2006 18:43
Re: nic
Vem to jako diskuzi, žádné emoce. Mohl bys mi napsat, co si mám myslet pod pojmem "JE TO HRUZA" konkretně?
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:52
Re: nic
design .. fakt .. myslel som ze si zvyknem .. ale stale som presvedcenejsi ze sa berlingo zrazilo asi z novou fabiou ... jednoducho studia bola 100x keajsia aj ked auta tochto tpu moc nemusim ... akurat mi vadi ze cim vecsia hovadina tym vecsi zaujem .. a to nielen co sa AUT tka ... ziadne EMOCE .. auta su o emociach ... je mi luto ze VW robi zo skodovky levne vozitko .... ja ked idem okolo roomstera ... tak vyvratim oci v sloup .. a to sa mi nestavalo ani pri multiple .. je to asi preto ze mi na skodovke viac zalezi ako na fiate ... berem to tak trochu stale ako domovsku znacku ... a brdi sa mi co zneho VW robi
Avatar - Dinar
21. 12. 2006 10:02
Re: nic
Takže, "JE TO HRŮZA" dle tvého vysvětlení znamená, Sepovi se nelíbí, jak Roomster vypadá. O.K. tobě se nelíbí, lidem, kteří ho kupují, ano. A pokud jde o kvality auta samotného, je to otázka, s čím ho srovnávat. Pokud s dodávkami typu Berlinga nebo Kangoo, tam prakticky není co srovnávat, jízdní vlastnosti i zpracování jsou u Roomsteru jinde, odpovídají osobnímu autu B segmentu, nejlépe srovnávat s mini MPV typu Merivy nebo třeba s Nissanem Note, a i v tomto srovnání je na tom Roomster dobře, jízdní vlastnosti, materiály, zpracování, vše odpovídá, konkurence jej nijak neporáží, takže zbývá marketing, Škodovka Roomster umí trhu podat, odvážný design jí v tom pomáhá, takže sebevědomá cena prodejům nijak nepřekáží. Komu se nelíbí, ať ho nekupuje, podiv nad úspěchem v anketách ve Švédsku nebo Bulharsku, nevypovídá nic o Roomsteru, ale jen o způsobu myšlení divících se.
21. 12. 2006 11:39
Re: nic
To je fajn, ale kromě toho, že si nezvykneš si mi neodpověděl na otázku. Podle toho cos zatím napsal, tak si Roomster neviděl, protože obracíš oči v sloup, nejel si s ním, a jednou si v něm seděl, přesto víš, že je to hrůza :-) Zajímavý... tak teď byl prosil tu odpověď ;-)
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 19:45
Re: nic
>:D >:D chlapci chlapci ... zajdite k ocarovi .... design odvazny ... jo je odvazne neco take vypustit ... ale ludia maju dostatocne zly vkus .. inac by sa nemohol predavat renault megane alebo peugeot 407 ... staci autu urobit trochu reklamy ... a ludia hnet veria akaze je to pecka ... ach .. no nic uz sa k roomsteru nebudem vyjadrovat .. je to ako buchat hlavou do betonoveho muru ... ale ked ja verim ze ten mur prerazim .. ked udem bit dostatocne dlho ... ale dost mozna ze si tu moju kecku rozbijem ... :-|
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 19:47
Re: nic
... ta HRUZA patri DESIGNU .... nie k autu ako takemu ... netvrdim ze auto je zle .. ale vela ludi mi tu urobilo odpor k roomsteru ... lebo tvrdili ze je to asi najlepsie .. najdolezitejsie .. najovladatelnejsie .. najvyhodnejsie auto na sete ... ;-\