Roomster Scout se na českém trhu začne prodávat v květnu. Výrobce oznámil první dvě ceny: čtyřválec 1,4 16V/63 kW příjde na 429.900,- Kč, nejsilnější diesel 1,9 TDI PD/77 kW na 535.900,-Kč.
Mne zarazilo, ze tomuto radobypraktickemu autu vytykaji hlavne toto - malo prostoru v oblasti ramen, spatna manipulace se zadnimi sedadly, spatny vyhled z vozu. Coz by asi nevadilo u speedstru, ale u roomstru... >:D
No nevím nevím, Roomstera mám už nějaký pátek a rozhodně nemohu souhlasit s málem místa na zadních sedadlech a ani se špatnou manipulací. Místo vzadu je díky posuvným sedačkám úplně v pohodě a jelikož téměř atakuji výšku 190 cm myslím si, že pokud mám čtyři centimetry před koleny, není to zrovna málo. Jen nechápu, proč není posuvná i prostřední sedačka... Na šířku to rozhodně není pro tři lidi vzadu, na to je prostřední sedačka hrozně úzká, ale tři dospělí lidé se vedle sebe neposadí ani v Scénicu (měl jsem ho také) a ani v C Maxu. To jde asi tak až od velikosti Sharanu nebo S Maxu. Výhled z auta už vůbec nechápu. Možná měl ten někdo na mysli nižší čelní okno, kvůli kterému je horší výhled na semafory, pokud člověk stojí jako první, ale jinak je z auta vidět normálně a vzadu díky velkým oknům je to supervýhled.
jo, presne...souhlas...nyvic ukazte mi dalsi auto, kde je misto vzadu pro 3 osoby a nehci jezdit v S-Klasse;) ve 3 se clovek musi uskrovnit i v 5ce Bavoraku, ale kterej mamlas by jezdil vzadu v 5ce ve trech;)
Je trochu zvlastne porovnavat miesto vzadu v Roomsteri a Scenicu alebo C-Maxu. V Roomsteri v strede to snad ani nie je sedadlo, taky uzky tvrdy samlik, krajne sedadla su tiez dost uzke, ked som si tam sadol, tak mi zamka bezpecnostneho pasu spravila modrinu na zadku. V Scenicu a C-Maxe sa traja dospeli odvezu, aj ked im samozrejme bude dost tesno. V Roomsteri by som to radsej ani neskusal. Ten ma dost miesta na dlzku a na vysku, na sirku, zial, trpi vyraznym handicapom.
Věř mi, obě auta jsem vlastnil (Scenic a Roomster) a rozdíl v posazu třech dospělých! na zadních sedačkách je zcela zanedbatelný (prostě se tam nevejdou) a řešitelný pouze posunutím krajních sedadel vzad. Výhodou Scenicu je možnost posunutí střední sedačky dopředu.Ale tři dospělé osoby si vzadu prostě pohodlně nesednou a to ani v Passatu.
Nesednou si zcela pohodlně, ale rozhodně lépe než v autě šířky Fabie/Roomsteru. Měl jsem ve svém hatchi nižší střední třídy na 300 km dlouhé trase 3 dospělé chlapy a narozdíl od předchozích let, kdy jsme jezdili Fabií, si na místo nestěžovali. 15 cm na šířku je opravdu znát a je škoda, že Škoda z původního širokého prototypu udělala tak úzké auto. :no:
Co počítáš do podvozku?Ještě jsem nikdy nenašel údaj "šířka podvozku",ale např. celková šířka vozu s(bez)zrcátek, rozchod přední/zadní nápravy,ale šířku podvozku neuvádí určitě žádný výrobce.Takže ani šáde,fiat,mazda,kai,hyundai,royce,ford,p… z Koree...holt nikdo.Součástí podvozku je třeba řízení,pružiny(pérování),tlumiče,brzdy..… čemu by byl údaj o šířce? Co s tím naděláme? 8-s Nic! ;-)
no jóó... jenže, tam dělá určitě víc než 6 lidí (pač artík bude řídit) a ty babky maj s sebou určitě i nějakou batožinu.. krom teda těch knih... ;-\ :-|8-s >:-[] >:D:yes:
Šak si kup logany, v roomsteru bych řekl je lepší zpracování materiálu.Mám ho sám osobně a logana si ted koupil muj bratr, škodovky sou na tom líp co se tyče kvality ;-)
Šak si kup logany, v roomsteru bych řekl je lepší zpracování materiálu.Mám ho sám osobně a logana si ted koupil muj bratr, škodovky sou na tom líp co se tyče kvality ;-)
o to by som strach nemal...nie je to ziadny srot, aj ked je realtivne lacny...pisem relativne, lebo ked ho dovybavis tym, co maju ostatni v standarde, tak sa ta nizka cena uz velmi nizko netvari...aspon na Slovensku...Logan MCV 1.5dCi 5-miestny stoji 420.900,-Sk, za 19.900 su elektrony, 11.900 metaliza, airbag spolujazdca 9.900, bocne airbagy 9.900, klima 37.900, radio 11.900. Spolu 522.300,-Sk ..... to uz je riadna palka za Daciu. Aj ked, ako pisem vyssie, rozhodne to nie je ziadny srot.
V CR to iste za 408.900,-Kc. Tiez nie malo.
Půl melounu slovenských za logana? To je dost :o) Jenže na druhou stranu... ostatní kombíky nižší střední třídy na téhle ceně tak akorát začínají.... :o) Pokud na ně není nějaká sleva... a logan za 400 tisíc českých v plné palbě...proč ne? I když se tím smazává výhoda superlevného auta, to beru
Mám ve firmě samé škodovky včetně dvou Roomsteru v 1,9 diesel,motor,kvalita v pohodě.Co se týče komfortu jízdy,prostornosti pro posádku a výhledu jednoznačně špatně.Už žádný nevemu.Raději octavku. :-(:yes:
>:D >:D >:D No dobrý, nevím jak bych Tě mohl přesvědčit, že vlasně jen kecáš z hladu a vlastně ani nevím proč bych to dělal, spíš mi přijde, že jsi v tom autě ještě ani neseděl. Škoda :yes:
Takze vpodstate 5000 za oplastovanie, vylepseny vzhlad za nevelku sumu. Cena takmer smiesna, kludne by to mohli davat na vsetky auta bez priplatku. Mozno by sa potom zdvihli predajne cisla...
jen hladx?to si delas srandu ne?hladex patsi mezi spicku prdci ho pouze xdrive a tamto * od MB ale audi na nej nema tycuraku zamrdanej trochu cti * cernej vyhulenej aby si tak chcipl ***e
Pride mi to trocha kontroverzne, aspon teda ten Scout na obrazkoch. Kombinacia oplastovania, ktora je dobra v miernom terene a pri zvysenom podvozku ... ale tie disky a pneumatiky? Vsak na tie co su na obrazku potrebujete kvalitnu dialnicu ... uz v meste pri roznych dierach to vytrasie z cloveka dusu. Nehovoriac o kolajniciach kde to bude na sirokych gumach plavat ako lod 8-s
Vi nekdo, jak je to tedy vlastne s tou svetlou vyskou? Ma to o par cm zvyseny podvozek nebo ne? Podle original serveru Skoda je svetla vyska 14 cm, tedy nachlup stejna jako puvodni Roomster. Ale vyska vozu je psana asi o 4cm vetsi nez puvodni Roomster. Tak to jsem z toho jelen.
Tak jiste ze mne to napadlo, tak chytrej jsem taky ;-) . Ale rad bych to nekde zjistil oficialne. Vetsi kola ale snad taky znamenaji vetsi svetlou vysku, ne? Tak jak to je? U auta, ktere je urceno i k jizdam mimo silnici (alespon malinko) je to zasadni udaj, a ne ze ho zakaznici musi dopocitavat nebo domyslet.
:-) No to snad ani ne. Proste jsem o tom aute cetl nekolik clanku a temer v kazdem byla (nebo se alespon dala domyslet)zcela jina informace o tomto pomerne klicovem parametru. Tak jsem myslel, ze nektery z prodejcu Skody, kterymi se to tu docela hemzi a jsou mnohdy pomerne aktivni v presvedcovani lidi, by mohl hodit do placu informaci odpovidajici realite. Ale zda se, ze tato informace neni az tak piarove vhodna, a je spise vhodne ji zamlzit nez osvetlit.
Hmm :-) Ty si toho Scouta chces koupit ? Jesi ne tak se mozna staras o neco po cem je ti ho*no, kdo ho chce tak at si to zjisti, jinak co je nam po tom ne ? ;-) Kuci ze skody si to nejako vyresi. Ale jinak mas pravdu s tim zatajovanim, protoze "offroad" ;-) jako prase a ani neni zvednutej 8-s no to mi ho teda vyndej..faux pas ;-) Ale jinak s tema plastama ted vypada konecne jako dodavka >:-[] (kdyz odmyslim kola)..
No puvodne jsem o koupi uvazoval, ale se 14 cm svetle vysky se s tim k chate nedostanu (no mozna se stazenou zadnici by se to i obcas mohlo podarit. A kdyz ne, tak soused se svou kravkou by to snad vyresil. Roomster tazeny kravou, to by byl pohled pro bohy). Ale zda se, ze to je jeden z nejutajovanejsich parametru, tak to vzdavam.
Stale nechapem, preco skoda pouzila pri tejto modifikacii roomstera slovo scout. Scout/ scouting znamena prieskumnik. A to mi s tymto autom na normalnom podvozku (svetla vyska)+ 16" kolesa s nizkoprofilovymi pneu+ len predny nahon nejde dohromady s prieskumom nieco ineho, ako novej asfaltky okolo obchodaku ;-\
Pravda, vydat se s tím na kočičí hlavy, všechny plasty setřesu jak prach a pavučiny z garáže a zbyde mi jen Roomster. Scout je prostě jenom pro skalní. :-!
Díky bohu že takhle na fotkách je v tý metalíze a na elektronech,vypadá to nádherně oproti tomu jak jsem se s ním měl možnost seznámit já už před měsícem!Malý kola,poklice,černá barva,černošedý plasty - dobrý leda tak jako pohřebák! :no:
No posuďte sami a to to ještě zblízka vypadá docela dobře! 8-s
[odkaz]
[odkaz]
Však to říkám už nějakou dobu, vypadá jak kompaktní pohřebák pro mladé... >:-[] Relativně nízké plastové lišty ho navíc opticky podsekávají, takže vypadá (ještě) hůř než normální Roomster.
To se snad ten svět zbláznil? 400 tisíc za takové auto (ne nejsem fanoušek jiné značky, jen fanoušek rozumného úsudku) mi připadá neakceptovatelné... Kolik vyděláte, abyste si tohle auto dovolili koupit pro Vaší rodinu? A to je ještě nejisté, zda se Roomster dá označit za rodinné auto.
Já se na něj těšil, viděl, řídil, čekal na verzi scout, jsem rozladěn... ;-\
Když musíš, tak musíš. Zakázal bych výrobu všech konkurenčních značek, zatím jen u nás a místo nich bych vyráběl jen škodovky.
Superb scout,Octavia scout, Roomster scout, Fabia scout, Yetty scout. No a konečně bychom si užili kvality a krásy na našich pěkných silnicích.
Zlatý prciny.
Stačí když vyděláváš tak jako já 75 000 měsíčně a jsi v pohodě , já si ho koupím hned jak se ukáže na trhu , a víš co jedno koupím ještě svují ženě .Jé to zase sousedi puknou vzteky no není ten svět super zábava jen těch peněz kdybych vydělával trochu víc aspoň tak 90-105 000 měsíčně to by se to žilo ale 75 000 to je tak neumřít hladem , no co i přesto si nemůžu stěžovat . Jak říkám já jsem v pohodě .
Vyhled vepredu je opravdu spatny, maly bocni i predni skla, kdo je zvykly na nejaky MPV, je to hruza!! Predni sloupky jsou rel. sirsi, do zadu vyhled jako v pickupu.., ale ze to i pri nejvyssi vybave za 600 tis nema central na nadrzi..? Velky skla vzadu = neschovate se pred slunickem, se sedaky je problem to, ze i prostredni si hraje na sedadlo, takze ty krajni jsou pak uzsi.. Za ty love radeji treba scenica, dneska jsme to merili, stejne dlouhy, ale rencek je sirsi a vetsi pro posadku :-!