Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Superb Combi na D1 (nové fotografie)

Opravdu velké kombi v nabídce Škody Auto dosud chybělo, ale tento stav se za několik málo týdnů změní. Superb se představí ve verzi Combi v září ve Frankfurtu. Ke dříve zveřejněným fotografiím jsme přidali 3 nové.
Zpět na článek
24. 7. 2009 14:00
24. 7. 2009 14:10
24. 7. 2009 14:37
24. 7. 2009 14:59
24. 7. 2009 15:06
24. 7. 2009 15:23
24. 7. 2009 15:31
24. 7. 2009 20:39
24. 7. 2009 16:21
neregistrovaný "exctenar"
24. 7. 2009 18:15
24. 7. 2009 20:44
25. 7. 2009 10:39
27. 7. 2009 11:50
14. 8. 2009 18:41
neregistrovaný "exctenar"
24. 7. 2009 15:14
25. 7. 2009 10:39
24. 7. 2009 14:02
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 15:26
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 15:49
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 15:03
24. 7. 2009 15:09
24. 7. 2009 20:46
24. 7. 2009 16:21
24. 7. 2009 16:32
24. 7. 2009 16:33
24. 7. 2009 17:31
neregistrovaný "kubiii"
24. 7. 2009 19:32
neregistrovaný "yaroukh"
24. 7. 2009 20:49
25. 7. 2009 00:27
25. 7. 2009 00:56
25. 7. 2009 12:04
26. 7. 2009 17:10
14. 8. 2009 12:04
24. 7. 2009 17:18
24. 7. 2009 19:31
27. 7. 2009 01:59
25. 7. 2009 02:06
25. 7. 2009 11:30
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
24. 7. 2009 19:33
neregistrovaný "yaroukh"
25. 7. 2009 02:01
neregistrovaný "yaroukh"
24. 7. 2009 21:00
27. 7. 2009 16:08
neregistrovaný "tomi1289"
25. 7. 2009 16:15
26. 7. 2009 08:27
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 19:42
14. 8. 2009 10:00
14. 8. 2009 11:22
14. 8. 2009 12:10
14. 8. 2009 17:30
14. 8. 2009 18:30
14. 8. 2009 15:20
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 16:46
14. 8. 2009 19:28
neregistrovaný "Loo"
15. 8. 2009 00:53
neregistrovaný "KeinCZ"
15. 8. 2009 22:21
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
16. 8. 2009 18:52
16. 8. 2009 19:35
16. 8. 2009 22:37
16. 8. 2009 23:05
17. 8. 2009 08:54
18. 8. 2009 13:04
neregistrovaný "Novakj24"
25. 8. 2009 07:29
neregistrovaný "Crusader"
19. 8. 2009 19:51
neregistrovaný "kadlo"
Avatar - marek.g
24. 7. 2009 14:00
ne
že by se mi Sup v kombíku nelíbil o tom žádná,ale přijde mi velmi málo odlišený od Octávky.na letmý pohled budou tyto vozy lehce zaměnitelné :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ricardo
24. 7. 2009 14:10
Re: ne
Má to oblepený světla, aby vypadal víc jako oktávka... což teda neznamená, že tam podoba není. Podle fotek jsou proporce vyvážené, na první pohled na mě působí mnohem líp jak Octavia kombi. Akorát se mně nelíbí sklon zádi ve stylu Fabie Combi ;-\
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 14:37
Re: ne
to nevadí, veď niekto sa už ujme toho, aby Ti vysvetlil, že v prípade kombíka od Škodovky nemusia byť piate dvere príliš kolmé a strecha sa môže vzadu zvažovať kvôli lepšej aerodynamike... :-) u iných je to prehrešok, ale "co je doma, to se počítá, pánové"...pre mňa bežná Škodovka podobajúca sa na Oktu a sklon zadných partií kopírujúci linky Fabky ako si napísal...napriek tomu, kombi mi príde celkovo vyváženejšie ako trochu ťažkopádny sedan/liftback/, ktorý v zadných partiách pôsobí rozporuplne...najväčšmi sa mi však i tak pozdáva na tej dávnejšej fotomontážnej snímke, kde to pôsobí ako dôstojný a vyzretý kombík, preto nie celkom chápem snahu Škodovky spraviť z tohto "ťažkotonážnika" vzhľadovo "športovejšie" kombi s mierne viac zvažujúcou sa strechou (i keď skutočne iba mierne viac) a hlavne vekom piatych dvier rezaným pod ostrejším uhlom :no: uvítal bych skôr ten "fotomontážny" look...škoda Škoda ;-\
Avatar - Ricardo
24. 7. 2009 14:59
Re: ne
Teď mně došlo, že kvůli tomu úhlu se vlastně může stát že to už ani nebude kombík... no musíme počkat na úřední přeměření sklonu zádi na oficiálních fotkách >:D
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:06
Re: ne
na jednej strane postaví Škodovka "limuzínu", ktorá sa snaží pôsobiť tvarovo dospelo a usadnuto (i keď jej dizajn je ťažko stráviteľný), a na druhej strane "pília" kombíka do "športovejšie" zvažujúcich sa zadných partií...u Alfy to človek pochopí a berie ako normálnu vec, ale u Škodovky, ktorá sa pasuje za familiárny voz to je tak trochu mimo misu...
Avatar - Ricardo
24. 7. 2009 15:23
Re: ne
Z toho profilovýho pohledu na mě působí proporce kombíku líp než u twindooru, kterej až moc zdůrazňuje neohrabanost boků a přerostlý převisy...
Vadí mně jenom ten fabiózní tvar zadního sloupku. Proč neudělali ten oblouk pravidelnější a proč není část pod zadním oknem kolmá? To si říkám při každým pohledu na tu fotku. Oktávka má toto už od první generace vyřešený mnohem elegantněji. Ale je mně to vcelku jedno, design škodovek je poslední dobou jedna podivnost za druhou, takže mě ani nic překvapit nemůže :-)
Jinak souhlasím - 159 (a přidal bych ještě 3er, Accord a CTS) v kombíku jsou nádherný sportovně střižený auta. Ostatní se to snaží z mně nejasných důvodů taky kopírovat a kombinovat a roubovat na konzervativní tvary zbytku auta.
24. 7. 2009 20:39
Re: ne
No jistě! Někde tu je definice kombíků od GTI-ho :yes: >:D Tohle není kombík!
neregistrovaný "exctenar"
24. 7. 2009 16:21
Re: ne
Měl bys napsat stížnost šéfovi designu ve Škodě, je to SK občan, Josef Kaban.Podle mne ten pán,umí a umí hodně.Si škodu nekupuj,kup si kiji a je.Já si nekoupím ani jedno. :-!
Avatar - iudex
24. 7. 2009 20:44
Re: ne
Tak tak, mat za sebou v 36 rokoch takú prácu ako on, uz asi do konca zivota nerobím. Momentálne zarezáva na dizajne novej Octavie, co je jeho prvá Skodovka navrhnutá "zgruntu", na rozdiel od faceliftu O II a tohto Supa Combi. Tak som zvedavý na jeho komplet vlastný výtvor.
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:39
Re: ne
prvně přidje eště facelift fabie:-)
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 11:50
Re: ne
vonkoncom ma nezaujíma, čo si nekúpiš, ani to, čo si kúpiš...viem, že šéfdizajnérom Škody je Jozef Kabaň a čo urobí s dizajnom Škody uvidíme, to, čo vychádza z dielní Škody v súčasnosti, nie je pre mňa vôbec pohľadné, až na Octaviu, ktorú však faceliftom tiež iba "domrvili"...
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2009 18:41
Re: ne
No vidiš, mně zase pro změnu vůbec nezajímá, že ty naprosto neochvějně a přesně víš, co kdo na to auto poví a jak zdůvodní.Nechápu, proč by měl někdo něco zdůvodňovat a komu?Mně zase např. nezajímal tvůj virtuální výklad co kdo bude zdůvodňovat ale abych se dovzdělal,tak jsem to přečet.Myslím, že prům. občané s prům.platem v SK i ČR si toto auto jako nové nekoupí a co si kdo koupí lidé k podnikání, co nás do toho?Svoboda volby se tomu říká. :-! Je mi dokonce úplně jedno,o kolik % se zvýšily letos prodeje Kije v Evropě. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 8. 2009 12:42
Re: ne
Dělat se mi to nechce, ale při detailním prohlížení je evidentní, jak to bude vypadat, myslím ty světla. :-)
24. 7. 2009 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:39
Re: ne
sedan je prostě sedan:-) >:D
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 14:02
Stěhovák pro managery...
Střídat manželku každý rok, tak si tohle auto koupím ihned... to se bude českému zákazníkovi, náročnému hlavně na zavazadelník, velice líbit! Jde pouze o to kolik bude stát startovací verze, ale i tak se na našem trhu bude tomuto vozu hádám dařit velice dobře ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pumpkin
24. 7. 2009 14:37
Re: Stěhovák pro managery...
Ja to vidím skepticky. Aby sa tento kombík predával, musel by byť cenovo na úrovni sedanu/liftbacku. Twindoor je super(b) vec, ale myslím že v tomto prípade pôjde Škoda proti sebe. V tejto triede sa klientela už výrazne zužuje, pochybujem že si napr. rodiny alebo chalupári kúpia Sup. combi, možno tak na západe...
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 14:41
Re: Stěhovák pro managery...
nebuď taký skeptický, Passatu vo verzii Variant ubudne pár kupcov, ktorí kúpia Superb kombi...o predajné čísla tohto "vagóniku" sa neobávam...
Avatar - iudex
24. 7. 2009 20:45
Re: Stěhovák pro managery...
Presne tak. Ja to tipujem mozno este na viac ako 50 %-ný podiel kombíka.
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2009 13:05
Re: Stěhovák pro managery...
:yes:
Avatar - nalimer
24. 7. 2009 15:16
Re: rovno "funusak"
svojich zakaznikov si urcite najde. ved skoda bez velkeho kufra, to nemoze byt 8-s
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 15:26
Re: rovno "funusak"
na rakev, černý zadní okna a v kombinaci s černým lakem je to tak akorát - dobrý nápad :yes: ale mě napadla ještě jedna verze - Škoda Superb Praktik - to myslím, že by trhalo prodejní úspěchy, kdyby v zádu udělali železný okna a nějakou 1,2 htp do toho... >:-[]
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:35
Re: rovno "funusak"
smrťáku, najprv to chceš na pravidelné sťahovanie vercajchu rok po svadbe a nakoniec ako funebrácky voz...Ty si sa musel do toho velice zaľúbiť, keď chceš mať istotu, že ak by Ťa jedna z Tvojich vyvolených klepla nadobro, tak sa budeš od nej aj tak "sťahovať" v Superbéčku kombi >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Smrtakzed"
24. 7. 2009 15:49
Re: rovno "funusak"
stačí ještě doplnit do vozu přímé spalování v případě zpopelnění, rádio které má dvanácterátkrát lepší příjem signálu dechovkových stanic, nepjůštřelná skla atd... ale hlavně:

Škoda je umřít a jet v jiném voze

>:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
24. 7. 2009 18:16
Re: rovno "funusak"
Škoda - auto na celý život >:D
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:41
Re: rovno "funusak"
noo tudle to prý někdo ze strandy chtěl zkusit objednat do Supu, prej jak by to asik tak s tim motůrkem na šicí stroje asi tak jelo:-)
25. 7. 2009 01:04
Re: rovno "funusak"
S malym kufrem budes to auto povazovat za lepsi? :-)
Avatar - hedvin
24. 7. 2009 15:03
mix
ten zadek smichali octaviu s fabií >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:09
Re: mix
len im to dieťa akosi prerástlo cez hlavu a tak sa snaží pred rodičmi asi zámerne krčiť... :-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 20:46
Re: mix
Tak takúto komplexnú analýzu dizajnu som uz dlho necítal... >:-[]
24. 7. 2009 15:12
První dojem je dost příšernej
První dojem je dost příšernej, možná se stane zázrak a po odlepení kamufláže to bude o něčem jiným, ale tomu dávám tak 20%...
A sklon zadního víka je tristní, zkrátka Škoda, teď už jen čekám na to, že to bude mít schod v kufru jako Octavie a všechny negativní předpovědi se do posledního puntíku naplní...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - radhro
24. 7. 2009 15:15
Re: První dojem je dost příšernej
a "jéje" už zase argumenty s třicetikilovou maminkou a padesátikilovým kočárkem :no:
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:23
Re: První dojem je dost příšernej
pozri, aj to môže byť pre niekoho protiargument pre kúpu tohto či iného kombi, každý má svoje kritériá, tak prečo by nemohol vyriecť svoj ortieľ?! :-! keby aj v ničom inom pravdu nemal, tak s tým sklonom zadných dverí ju má určite, pretože v tomto pojatí to tak trochu stráca na praktickosti kombíka...ale zase, kto chce, kúpi si Volvo s kolmicou na zadku...
Avatar - radhro
24. 7. 2009 15:31
Re: První dojem je dost příšernej
naopak já v tom sklonu problém nevidím , už takhle bude ten zavazadelník zřejmě nadprůměrný (dynamičnost tohoto kombi je vzhledem k agresivní přídi nezbytností) a nakládací hranu bude zřejmě možno eliminovat mezipodlahou. Takže kolmá záď by podle mého názoru k tomu nepasovala ,ale místní pseudokonstruktéři to zřejmě vidí jinak ;-)
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:40
Re: První dojem je dost příšernej
ja zase nehovorím o kolmej zadnici, tá patrí hlavne k Volvu, ale zdieľam názor, že na fotomontáži to vyzerá o kus lepšie ako sa to zatiaľ javí z reálnych záberov...medzipodlaha bude isto v ponuke, takže mne ani nevadí schod do kufra, ktorý sa dá poriešiť, no sklon C-stĺpiku neporiešiš a keď tam budeš chcieť dať niečo dlhšie a vyššie, tak možno nezatvoríš zadné veko, to vidím ako zbytočný problém, ktorý by nevznikol, keby to vyzeralo ako na fotomontáži, ale koľko ľudí, toľko chutí ;-)
24. 7. 2009 15:57
Re: První dojem je dost příšernej
Mno mezipodlaha to skutečně v mnoha případech neřeší, protože pak snižuje skutečnou využitelnou výšku kufru víc než u konkurence, kde mají nakládací hranu nižší... A nejdená se jen o problém samotnýho kočárku ale jsem zvyklej převážet v autě s kočárkem i svoje kolo (z důvodu že se pak nemusím ploužit 120 km/h s kolem na střeše) a to už moc kombíků na trhu neumí...
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:45
Re: První dojem je dost příšernej
nojo, mně se zdá, že toho chceš moc nebo nevíš, co ccheš... to je nakoenc vidět i na tom stylu jízdy, ale to je tady normální, kdo se plazí po silnici 1. třídy stovkou za fabií, tak je to * a nula... a to samý po dálnici co? kdo se platí za stejnou fabií po rovině 140 a do kopce 120 za čímkoliv, tak je ubohej, my na to máme koně, tak proč bysme po okresce nejeli 140 a po dálnici 180?
Avatar - DBS
25. 7. 2009 11:26
Re: První dojem je dost příšernej
Tak tak...
25. 7. 2009 11:46
Re: První dojem je dost příšernej
Myslím, že vím co chci... Nevím co mi tady podsouváš, nevidim nic zvláštního na tom, když chci auto, kam naložím kolo dovnitř i s kočárkem, abych se na cestě do Alp nemusel ploužit 120 km/h. Protože když v Německu jedu stabilně 150 až 160 km/h, tak pak když zpomalím na 120km/h mám pocit, že stojím... Samozřejmě žekdyž jedu do Jizerek tak bych to i přežil, ale kolo v autě je vždycky pohodlnější i bezpečnější (nižší těžiště, menší aerodyn. odpor atd.)...
26. 7. 2009 07:21
Re: První dojem je dost příšernej
Kup si velke MPV, nebo nejezdi do Alp kazdy vikend, 2x do roka je to v pohode ;-)
24. 7. 2009 16:00
Re: První dojem je dost příšernej
a kolem viz níže ;-)
14. 8. 2009 10:47
Re: První dojem je dost příšernej
Když se tak porozhlédnu převažují spíš ty stotřicetikilový...
Avatar - gld
24. 7. 2009 16:21
špatná oktávka
júúú žúžo, oktávia vo veľkosti xl? 8-s :no:
Rozbalit vlákno
1
24. 7. 2009 16:32
hmgh
Absolut vrchol nevkusu
Rozbalit vlákno
0
24. 7. 2009 16:33
a zmena
ak by nechali svetla z limuziny aspon by to zachranili a trochu vazne trochu by sa to podobalo na a6
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "kubiii"
24. 7. 2009 17:31
Re: a zmena
světla budou ze sedanu, toto jsou polepy, na idnesu jsou výřezy detailů. Nechápu ty hodnocení auta, který po sundání polepů bude působit úplně jinak 8-s
neregistrovaný "yaroukh"
24. 7. 2009 19:32
Re: a zmena
kristepane lidi, to je poprvý, co vidíte spy-photos??? 8-s
Avatar - iudex
24. 7. 2009 20:49
Re: a zmena
No mohol sa este stazovat, ze tá stvorceková cierno-biela farba na spy-photo je otrasná.... >:-[]
Avatar - gld
25. 7. 2009 00:27
Re: a zmena
polepy svetiel neskryjú absolútny nedostatok dizajnového inovátorstva ;-\
25. 7. 2009 00:56
Re: a zmena
Ty bys to udelal lip, vid? :-)
Avatar - gld
25. 7. 2009 12:04
Re: a zmena
5 ročné dieťa by to "udelalo líp" :-!
Avatar - Ronault.
26. 7. 2009 17:10
Re: a zmena
Myslíš, že by to Matelko udělal lépe, jo? >:-[]
14. 8. 2009 12:04
Re: a zmena
Čo vieš, možno aj áno...
24. 7. 2009 17:18
Kombíček
Tento mohutný kombík se mi velmi líbí, protože nabízí techniku, kterou konkurence ve třídě nemá ani ve snu. V neposlední řadě i nadměrný prostor a jistě i ceny, které bych u konkurence a mimo VW snad jedině prémiové, musel notně přeplatit.
Rozbalit vlákno
35
24. 7. 2009 18:47
Re: Kombíček
what??? techniku nemá konkurence ve třídě ani ve snu?? ty si asi ve snu:D:D
prostor a ceny OK..
24. 7. 2009 19:31
Re: Kombíček
Omlouvám se, opoměl jsem Opel, člověk si na to nemůže zvyknout
27. 7. 2009 01:59
Re: Kombíček
:-) jsem sitohoto prispevku vsiml opzdeji, nevadi. Nj, zmena bejva obcas prijemna, taky jsem tolik necekal, ale tak snad se ted bude blesku z Opelu darit...
Avatar - Mira328i
24. 7. 2009 20:04
Re: Kombíček
..cože?..ve střední třídě sou daleko modernější auta..a od vw určitě nejsou..
25. 7. 2009 02:06
Re: Kombíček
a co dneska není od VW >:D
25. 7. 2009 09:11
Re: Šeredný Kombíček
Pro průměrnýho bělocha vyrábí VW i průměrný auta a je jedno jestli se jmenuje Škoda či Seat a Audi.Naštěstí se v evropě montujou japonci a korejci a ostatní evropský značky jsou dost kvalitní a to díky technice. :-!Nepočítám luxusní "koráby",na ty nemám a ojetou A6,A8 či Tuerega určitě do garáže nechci.
Avatar - white label
25. 7. 2009 09:28
Re: Šeredný Kombíček
Jasně, ještě že tu máme technicky "nadprůměrnou" konkurenci by Korea apod., bez ní by si ani mírně nadprůměrný evropský běloch vlastně neměl co koupit... :no: 8-s :*)

P.S. Není ten tvůj nick trochu "křížený" na mula ("Tueregu ")? ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
25. 7. 2009 11:30
Re: Šeredný Kombíček
Máš recht.
Navíc prodejci VW mluvěj nějakou divnou cizí řečí.Byl jsem tudle mrknout na Golfa a ptali se mě, jestli chci hatch nebo kombi nebo turbobenzín nebo turbodiesel nebo DSG nebo adaptivní podvozek nebo 4motion nebo GTI...
Dál nevím - utekl jsem tam odsud rovnou pro Auris 1,33 - tam na mně byli slušný - dali mi vybrat jestli modrej nebo červenej.
25. 7. 2009 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 7. 2009 12:53
Re: Šeredný Kombíček
Turbo...,já nechci benzínový motor s turbem,proč?Jen to prodražuje servis.Chci kvalitní atmosférický benzin,spolehlivý.Když turbodiesel,tak technologie CR,třeba 1.6 obsah stačí,výkon nad 80kw,nebo rovnou alespoň 90kw,stejně už v každém dieselu turbo je,tak tam už to je jedno.Je něco takového u VW k dispozici,no zatím nemáme. :-!
Každý výrobce totiž nabízí,to co lidi chtějí a 100 lidí=100 chutí.
Avatar - white label
25. 7. 2009 22:30
Re: Šeredný Kombíček
Jak turbo prodražuje servis? Já např. najel
s turbomotorem téměř 200 tis km a nic takového jsem nezaznamenal...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 22:37
Re: Šeredný Kombíček
Tak to je ŠKODA, že (asi) NEprozradíte s JAKÝM ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 22:44
Re: Šeredný Kombíček
Že si to ty...
Golf3 TDI GT Special (3dveř. s klimou bez šíbru) vyrobený 2.1.1995, mnou dovezený přímo z Německa jako úplně nový...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 22:51
Re: Šeredný Kombíček
Nojo - ale Johnn(y) mluvil o BENZÍNovém turbu..
TDi z roku 95 asi ještě "ok", myslím že TDi bylo "na vzestupu" cca do roku 99/00 - pak přišla trochu "problematická" léta
PS: Jeden známý kdysi na Maserati V6 3.2 Turbo utratil NEuvěřitelé peníze (ale když jezdilo - bylo to SKVĚLÉ auto!) :yes: :-)
PS: Asi budu za BLONDýnu a "něco" mi to "říká", ale co to je "bez šíbru"??
Avatar - white label
25. 7. 2009 23:01
Re: Šeredný Kombíček
Myslíš, že dnešní 2.OT(F)SI mají problém najet běžně 200 tis. bez výměny turba? A odejít turbo může stejně tak u dieselu jako u benzinu...a je jen otázkou času, kdy budou u nových aut benzínové atmosféry podobně rozšířené jako u dieselů...
Pokud někdo dnes uvažuje stylem co všechno se mu případně může na novém autě časem pokazit, tak ať rovmou také vynechá všechna extras, klimou počínaje a ESP konče... :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 23:07
Re: Šeredný Kombíček
Doufám že NE (víte že ho DOPORUČUJi :-)
VÍM že se "spolehlivost" turbodmychadel v posledním desetiletí HODNĚ zlepšila - ale "obecně" se OBÁVÁM, že CELKOVĚ se spolehlivost spíše SNIŽUJE (a NEjen u aut ;-\
PS: Jinak samozřejmě SOUHLASím, že "STRACHOVAT se DOPŘEDU" je "bubost" :-)
PPS: Já ale STATEČNÁ - já si koupila (již několikátý) Citroën ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 23:10
Re: Šeredný Kombíček
A hlavně v plné výbavě...víš co všechno se ti tam může pokazit?
Např. turba dokonce i dvě najednou... 8-s :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 23:17
Re: Šeredný Kombíček
No tak to JEŠTĚ že tam je ta 5ti letá ZÁRUKA! ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 23:24
Re: Šeredný Kombíček
Jen si raděj zjisti na co všechno se nevztahuje, ať nedopadneš jak voliči se sliby svých politiků... ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 23:32
Re: Šeredný Kombíček
To samé bylo u Brumly - platí to na VŠE (a pro CELOU Evropu) :yes: :-)
PS: Ale "jen" prvních 150.000 km :-|
PPS: A politiky (skoro BEZ výjimky) já OPRAVDU NE"musím" :no:
(pomalu) Dobrou :-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 23:08
Re: Šeredný Kombíček
šíbr - střešní okno
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 23:28
Re: Šeredný Kombíček
Jako od "schieben"?? Geniální!
PS: Tak to bych NE"vymyslela" :-)
26. 7. 2009 09:40
Re: Šeredný Kombíček
S atmosférickým benzínem přes 450000km bez problémů,což bez výměny turba nevím,nevím.Zkus si vzpomenout na téměř nezničitelné atmosférické diesly (já vím chyběla jim akcelerace),neskutečné držáky a tubodiesly už takovou životnost nemájí.Toto ti potvrdí každý mechanik od osobáku,náklaďáků až po traktory.
A když už to musí být tedy turbodiesel tak alespoň z daného objemu výkonný,technika,která se může pokazit (třeba i vinou řidiče) tam stejně je.
Nechápu,proč bych se měl omezovat ve výběru.Vzájmu čeho?Jednoduchost,nenáročnost (časování ventilů je složitější,ale pracuje při teplotách a otáčkách,jaký má vačka,žádný extrém)=atmosféra.Složitější technika pracující za velmi vysokých teplot a otáček,vyšší nároky=turbo.U mázání jsou totiž teploty dost podstatné.
Avatar - white label
26. 7. 2009 10:50
Re: Šeredný Kombíček
Atmosferický diesel...opravdu skvělé doporučení, ale proč nezkusit třeba parní stroj, koně nebo bicykl..., tam budou otáčky
a teplota ještě "optimálnější"...a tím i nižší "nároky" na mazání... :*) :-!

P.S. Jak už jsem psal, ono je dnes těch "zbytečně" možných zdrojů poruch na autě nekonečně mnoho a zrovna turbo (na druhou stranu) patří k těm nejúčinějším, což jasně dokazují dnešní moderní turbodiesely a pomalu (ale jistě) už i turbobenzíny v osobních autech...
Kdyby se člověk musel "omezovat" myšlenkou,
že se může cokoli "pokazit", nebo něco dlouho "nevydržet", asi bychom žili ještě na stromech a i vynálezy jako spalovací (atmosférický) motor by byly spíš utopií...
26. 7. 2009 19:05
Re: Šeredný Kombíček
Ale no tak,psal jsem,že atmo diesel byl líný,akcelerace prostě pomalá,ale spolehlivost a spotřeba byli skvělé.
Nechápu proč bych si měl zbytečně ochuzovat motorovou nabídku o nenáročný motor do auta nižší střední a menšího.Nemusíme řešit co je horší,nebo lepší,každý můžeme mít jinou zkušenost.Reagoval jsem na víc na přispěvek,který jsem pochopil,že si musí vybrat každý,ale jsem toho názoru,že nemusí.Nic víc.
Avatar - white label
27. 7. 2009 00:27
Re: Šeredný Kombíček
"Nenáročný" atmosferický benzin můžeš přece mít i v současném Golfu...1,4 a 1,6...
Ale kdo si vybrat nechce, ten si pochopitelně stejně nevybere...
27. 7. 2009 15:16
Re: Šeredný Kombíček
Jó můžeš,ale neznáš náhodou lepší atmosféry?Já jo,ale musíš upustit od fixaci na značku.
Ale shodneme se v jednom,kdo si někde nechce vybrat (jakákoliv značka),tak si nevybere.
Avatar - white label
25. 7. 2009 20:57
Re: Šeredný Kombíček
:yes: ;-)

P.S. viz 9:28
27. 7. 2009 10:18
Re: Šeredný Kombíček
dobrý :yes: zasmál jsem se
24. 7. 2009 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2009 19:32
Re: Šeredný Kombíček
Jak píšu... prostě ani to neumí.
24. 7. 2009 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2009 20:23
Re: Šeredný Kombíček
Nojo, svět aut je o nápadech, tak proto to asi VW tak jde... a ještě ta reklama a blbost lidí... taky máš VW, viď?
Avatar - gld
25. 7. 2009 00:29
Re: Šeredný Kombíček
niekto fauvé iný kubelwagena :-!

tak vídrzén
27. 7. 2009 01:57
Re: Šeredný Kombíček
A co Insignia sakra....? ;-)
24. 7. 2009 17:26
v CR rozhodne cena
me se treba kombajny libej a Superb se me libi taky, ale at je Skodovka sebelepsi, tak ja se nani poard budu koukat skrz penezenu a srovnavat s cenou konkurence, pokud me proste treba "obdobne velka" Insignie ST nabidne s nejlepsi moznou motorizaci a nejlepsi moznou vybavou (tedy 2.8T Cosmo) cenu se slevou okolo 850-900 tisic s dani, tak nemam duvod pokukovat po Superbu Kombi kde za tu cenu zrejme bude Elegance nebo Exclusive, ale slabsi a mene objemna motorizace a porad chudsi vybava kterou bude potreba doklikat a doplatit

u Opla jsem prisli, rekli ze chce Insignii ST 2.8T Cosmo a sevsim co se doni da dat, cenikove to vyslo na nejakych 1180k, a se selvou o ktere ani nediskutovali byla za 930k, takze bezkecu sleva ctvrt mice

u Skodovky clovek prijde, rekne ze chce vetsi kombik s benzinakem a nabidnou mu Fabii 1.4TDi v akci a o sleve nechtej sliset ani naznakem
Rozbalit vlákno
12
24. 7. 2009 18:49
Re: v CR rozhodne cena
>:D :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
24. 7. 2009 19:33
Re: v CR rozhodne cena
řekl bych, že tohle kombi bude o nemalej kousek větší než Insignia Wagon bojaxejmenuje
24. 7. 2009 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2009 20:34
Re: v CR rozhodne cena
srandysto >:D vic nez 2-3cm navic na Insignii mu nedavam, spis tipuju delku pod tech 4908 a to co ja od auta ocekavam nejvic, tedy delka lozne plochy po sklopeni zadnich sedacek (proste potrebuju co nejdelsi :-) ), pocitam bude +- taky stejna

Superb "lifto-sedan" - delka 4838mm
Superb Kombi - delka ????mm
Insignia sedan - delka 4830mm
Insignia ST - delka 4908mm
Avatar - iudex
24. 7. 2009 20:54
Re: v CR rozhodne cena
Ja si dokonca myslím, ze to nielenze nebude na úrovni Insignie ST, ale ze lift bude presahovat o centimeter-dva (ak vobec). Uz previs liftu nie je malý a po vzore Octavie usudzujem, ze dĺzka bude +/- rovnaká.
25. 7. 2009 01:01
Re: v CR rozhodne cena
No kdyz od te Insignie ST odectes ten nesmyslne tlusty naraznik tak to s vnitrnim prostorem pri porovnani hned bude vypadat jinak...
neregistrovaný "yaroukh"
25. 7. 2009 02:01
Re: v CR rozhodne cena
mě zajímá spíš objem zavazadelníku
Avatar - skejpa
15. 8. 2009 13:06
Re: v CR rozhodne cena
me zas motor a jizdni vlastnosti >:-[] kazdej sme nejakej xD
27. 7. 2009 10:26
Re: v CR rozhodne cena
Prohlédl sis Insignii naživo? Já ano, prolezl jsem ji v Brně a můžu ti říct, že velikostí a uspořádání uvnitř bohužel nemá ani na tu Oktávii. Navíc, jestli se nepletu, tak Insignie je pětidvířko nebo combi a v tom pětidvířku se vzadu nedá sedět rovně a vepředu zase pohodlně, tedy sorry - Roman Skamene by tam problém neměl, ale každý nad 180 cm výšky ano. V oktávce (o superbu ani nemluvě) jsem podobné problémy nikdy neměl a to ani vpředu, ani vzadu.
27. 7. 2009 21:22
Re: v CR rozhodne cena
Insignie ST us mame dve a ani se svejma 183-184cm nemam problem ani vepredu ani vzadu, obe jsou s motorizaci 2.8t, jedna Cosmo a druha Sport, obe se s temer maximalni vybavou vlezli do 850 tisic s dani, v OkteKombi vzadu se me teda pohodlne opravdu nesedi, ac se tam vpoho vlezu, proste sedacky maj desny a nezavisle na vybave, na SupaKombi jsem zvedavej, ale vic odnej fakt necekam, ne pri stejne cene
Avatar - skejpa
15. 8. 2009 13:07
Re: v CR rozhodne cena
ja sem teda v insignii sedel pouze vepredu ale ackoliv merim 183cm tak sem tam problem s mistem nemel. tak ti nevim. dokonce mi pozice za volantem prisla hodne prijemna.
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:53
Re: v CR rozhodne cena
a beztak je to drahý:-) to sou ty slevy:-) jako když měli nějakej hadr za stovku a bylo to škrtlý z 500,
- přitom za to tričko který vypadalo tak na vytření podlahy (a to to byl značkvoej obchod) ybch těch 500 NIKDY nedal:-)

Osobně radši toho Supa v tý 1.4TSI a nebo 1.8. pořád to aj v plné palbě bude levnější jak ten tvůj Opel >:D >:-[]

a větší kombík s benzíňákem a 1.4 TDI tosi sand děláš predel a nebo jsi taký *? A slevy se ve Škodovce dají taky uhnat pěkný, jen chtít:-) jenže to nesmíš zůstat u prvního prodejce:-)

Jenže jak mi říkal jeden prodejce u Citroënu -> KAŽDÁ sleva se nějak zaplatí a MUSÍ zaplatit! On ten obchodník se neošidí:( :-! >:D třeba ty renault Slevy, 10 000,- v hotovosti a na leasing 20 000,- ano, hezký,a le zatimco u fabie za 3 roky přeplatíš 16 000, což je cca rozumný, 5 kolíků za rok jako úrok, tak u kosočtverce Clio, a teďka poslouchejte, je to cca 60 000,- tose to pak dávaj slevy:-) když přeplatíš za rok 20 000,- to jest za rok tolik, co u Škodovky za 3 roky:-)
každá sleva se zaplatí:-) >:D >:-[]
24. 7. 2009 21:00
Piaty element
Správny kúsok skladačky na správnom mieste. Podľa fotiek mi príde ten zadok trochu nudný, ale uvidíme, možno kamufláž skrýva zaujímavejšie línie, ako čakám.
Rozbalit vlákno
2
24. 7. 2009 21:30
Re: Piaty element
Proč nudný? Je ohromný a jistě ho každý majitel rozveselí nějakým materiálem na stavbu víkendového sídla, nebo klidně kočárkem pro čtyřčata bez nutnosti odmontovávat kolečka.
25. 7. 2009 21:56
Re: Piaty element
Mal si dobrú večeru? Keď z teba tak srší humor... >:D
25. 7. 2009 08:54
Po Yetim opět nuda
Asi opravdu nemají v desingkanceláři VW moc nápadů a tak vznikne ten výtvor Fab-Ovia,kříženec Fabie a Oktavie.Z boku a ze zadu tak opravdu vypadá a nějaká "agresivní" přední maska to nezachrání.Velikost "kufru se o moc nezvýší a to díky zakulacenýmu zadku.Asi bude hodně příznivců aut z MB sklamaných a možná i dotčených,ale tak to vidím.
Rozbalit vlákno
5
25. 7. 2009 10:31
Re: Po Yetim opět nuda
Po designové stránce je Superb opravdu hrozný ;-\ Aspoň, že se Yeti celkem povedl.
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:58
Re: Po Yetim opět nuda
a mně se líbí i ten Sup, a víc jak Octavie aj fabie.... A Yeti taky neni špatný na to že je to zas krabice:-)
A jiank maj to kluci ze škodovky náhodou celou tu modelovou řadu když vedle sebe srovnáte, duělanou mooc hezky:-) :-! >:D >:-[] :yes:
Avatar - chlapecx
25. 7. 2009 10:57
Re: Po Yetim opět nuda
když ty bys chtěl ze Supa combi druhýho Yetiho a nebo Berlingo. co furt máte s rovným zadkem? když chcete rovný zadek, kupte si Berlingo, Kango, Combo (Opel), Partnera a nebo LOGANA ;-\ :'-( 8-s
25. 7. 2009 11:13
Re: Po Yetim opět nuda
Tak mě rozhodně nevadí, že to nemá kolmou záď, ale vadí mě to jak to vypadá :no:
neregistrovaný "tomi1289"
27. 7. 2009 16:08
Re: Po Yetim opět nuda
keby to malo rovný zadok, tak polovička ľudí by tu písala aký je to hnusný rovný zadok, načo sa ta Škoda zase hraje...prosto ako vždy ;-)

oblý zadok vyzerá oveľa elegantnejšie a elegancia, je pri automobiloch strednej triedy podstatná, hranatý zadok majú mať dodávky a nie elegantná autá strednej triedy ako napríklad Ford Mondeo Combi >:D nič proti Fordu - mam ho rád to len kvôli takýmto "rečiam"... ;-)
Avatar - Emel
25. 7. 2009 16:15
Normálka
Nenadchne a neurazí, taková sázka na jistotu... no, proč ne. Jsem zvědavý, jak bude to auto vypadat proporčně... to je asi jediné riziko.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
25. 7. 2009 21:45
neurazi nenadchne
nemam k tomu co vic dodat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 08:27
hm...
takze ceska vlada si uz v sluzobnych vozidlach moze prevazat aj golfove palice s prislusenstvom >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
26. 7. 2009 19:42
superb
mohl by být o něco hezčí
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 10:00
nové fotky
Jedna fotka a z ní další dva výřezy... ale lepší než spy foto Renaultu Fluence kde jedna fotka byla normální a druhá zrcadlově otočená.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 11:22
design
Proč, když vyjde jakákoliv nová škodovka (snad kromě yetiho, který se celkem líbí) se všichni napřed zděsí, potom začnou přemýšlet, proč ten "design" je takovej jakej je.. A po půl roce se tak zhruba začne říkat.. ale joo, není to tak zlý.. protože si na to zvyknem a už to tolik nevnímáme,)
Příklady: nová fabia, facelift octávky II, nový (resp. i starý) superb, vpomínám si i na rozpaky při představení octy II.. atd..
Rozbalit vlákno
3
14. 8. 2009 12:10
Re: design
To je pořád dokola, za pět let bude nejkrásnější F2 a O2 po faceliftu a nejošklivější F3 s O3. Try again ;-)
14. 8. 2009 17:30
Re: design
no právě.. a já se ptám čím to sakra je?? ;-)
proč jenou nemůžou udělat auto hezký na první pohled?
Avatar - white label
14. 8. 2009 18:30
Re: design
Možná proto, že většina věcí co jsou "hezký (hlavně) na první pohled" stojí nakonec za starou b...lažkovou... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 8. 2009 12:35
OT: Zemřel LES PAUL
Tak na něj zavzpomínejte, třeba si zadrnkejte na elektrickou kytaru, nebo si pusťte nějakou kytarovku...
Rozbalit vlákno
6
14. 8. 2009 17:06
Re: OT: Zemřel LES PAUL
:yes:
14. 8. 2009 17:27
Re: OT: Zemřel LES PAUL
Nejen u Gibsonu žije dál.
14. 8. 2009 22:10
Re: OT: Zemřel LES PAUL
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2009 13:08
nevim co furt resite
mne se to nahou libi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 15:20
Konzerva
Jeden z klíčových designových prvků sedanu, a totiž odvázané pozadí, se bohužel ve verzi kombi nekoná. Jedná se tak o příliš konzervativní pojetí, což je škoda. Proporčně je Superb Kombi vyvážený, nikde nic nechybí ani nepřebývá, ale to je právě ten problém. :-|
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 16:46
KOMBINÉZA
No, naštěstí Škoda setrvává uvnitř svých markant a nesnaží se v mutacích kombi hledat nové světy, jako jiní. Ostatně, žádné jiné světy nejsou. Jsou jen auta kombi a pak ta, která se snaží jako kombi nevypadat. Těžko se to chápe, ale je to tak.

Takže jen letmá exkurze do kombisvěta - Kombík je kombíkem trojjediným provedením:
- rovná neupadající střecha
- kolmá záď
- akcent na nákladový prostor
Tam, kde výrobce rezignuje na více než jeden z pojmových znaků kombi, se dopouští autosmilstva, které ovšem samozřejmě popravdě dopadá jak dopadá... no, jen se rozhlédni...

Jak (opět) asi týden všichni víme, kombíky umí především Mercedes-Benz. Umí je ovšem i Volvo, BMW, AUDI, samozřejmě VW a i naše Škoda. Ta je dokonce (Octavia!) umí tak dokonale, že vlastně nemá ve své třídě důstojnou konkurenci.

No, a nyní superbální kombi. Je to tam. Všechno. Ta příznačná škodovácká uměřenost, elegance a styl. Rozměr karoserie je božský, zavazadlový prostor pak bude jistě gigantický. Současně je fajn, že se v případě superbu nepokusila škoda stvořit kombi pro panáky, nýbrž, že stvořila neokázalé, veskrze praktické, současně velmi přitažlivé auto. Když k tomu člověk přidá zde již kolegou Navtechem zmíněnou špičkovou techniku, není vlastně co řešit.

Tedy, máš-li štrotvyhlášku u podolku a krizi už za sebou, asi budeš v kombi volit něco z mistrnné německé prémie či od volva. Pokud pak jedeš v mainstreamovém světě a hraješ současně na image, jedeš automaticky Passata v kombi. No, a jsi-li trochu (mainstreamový)patriot, chybu rozhodně neuděláš, když necháš v garáži odfrkávat Superba v kombi kombinéze.

BRAVO ŠKODA :yes:

P.S. Budoucí evropské střední kombieso.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Loo"
14. 8. 2009 19:28
Re: KOMBINÉZA
Hezky..
Definuj pls., kolmou zad. Lebo Octavia, co spominas a kolma zad to je ako povedat sucha voda..
neregistrovaný "KeinCZ"
15. 8. 2009 00:53
hnus
proboha to je humus...designer měl asi orgasmus jak to patlal dokupy...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
15. 8. 2009 22:21
Jak si tohle vymodlili?
Jak jim VW dovolilo vůbec tohle postavit? Snad měli podmínku, že to bude stát víc než Pasát. Ono němci a spol stejně berou škodovku jako lowend, takže nic moc, jen tady v ČR o tom budou nic neřešící diskuze. Alespoň konečně mají něco, na co můžou udělat hned od začátku slevovou akci, aby alespoň něco prodali, páč jak známe cenovou politiku VW, tak základ nepůjde pod milion a první modely se budou prodávat v nejvyšší výbavě za 3 miliony.
V cenové hladině Superbu combi bych šel raději do Mercedesu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
16. 8. 2009 09:14
velebnosti, to je hnus! jdu blejt...
Co to je??? To se nám škodovka zase jednou předvedla ve světle, jak jí všichni známe.... :no: A to se mi normální Superb docela líbil, měl pěknou záď a byla to jediná škodovka, který jsem nekritizoval design. Proč sakra třeba neudělali zadní světla horizontální, aby opticky rozšiřovali záď, tak jako to má sedanoliftback(?). A vůbec ten zadek měli udělat úplně jinak, mě by se líbilo třeba něco ve stilu nový C5 Break nebo Insignie Sports Tourer. ;-) Ale tohle je stejný hnus jako koktávka, jenom ve většim! :-! :no:
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2009 00:59
Re: velebnosti, to je hnus! jdu blejt...
U Insignie se kufr podřizoval designu, u Superbu se design podřizuje kufru...ale souhlasím, že světla by mohly vypadat jinak...ale zase na druhou stranu je to něco jiného než právě třeba u Insignie-třeba právě to bylo v plánu ;-\
16. 8. 2009 18:52
NÁPAD
Trochu kreativity by nezaškodilo. To, že jen otočí zadní lampy ze sedanu naopak je fakt nuda...
Rozbalit vlákno
0
16. 8. 2009 19:35
Scout
Ješte udělat verzi scout a budu spokojenej maximálně >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - hedvin
16. 8. 2009 22:37
Re: Scout
:-) dej pokoj se scoutama jedinej povedenej je octavia,nechtěl bys yeti scout? >:D
16. 8. 2009 23:05
Re: Scout
>:D Chtěl, se světlou výškou nejmíň metr a byl by potaženej celej plastem od kol až na střechu, aby nezatýkalo na kočku nebo na čudlík, kterým se to mačká >:-[] .P.s.:A funguje to i na slony! >:-[]
17. 8. 2009 08:54
Re: Scout
Neboj dočkáš se... ;-)
17. 8. 2009 16:12
Kia Rio combi?
Kia: [odkaz]

Skoda: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - hedvin
17. 8. 2009 19:21
Re: Kia Rio combi?
:-) tys na to kapnul :yes:
neregistrovaný "Novakj24"
18. 8. 2009 13:04
Předražené - Mondeo je levnější než Octavia
No jelikož Mondeo bývá letos v akci s 2.0 TDCI 103 kw a výbavou Titanium za 490 tisic s DPH (letos v květnu sleva 35% z ceníkových cen na auto do výroby), jsem zvědavý na konkurenceschopnost Superbu kombi. Škodu si lidí kupují snad z nostalgie, z příslušnosti k VW, ale rozhodně ne z racionálního poměru cena/užitná hodnota
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Crusader"
25. 8. 2009 07:29
Re: Předražené - Mondeo je levnější než Octavia
No ted sem koukal na cenik Fordu v CZ a cca 800K KC tak se uklidni s tema 490K >:D
neregistrovaný "kadlo"
19. 8. 2009 19:51
souhlas
moje řeč :-) a vzhledově se to nedá srovnat s novým Mondeem :-!
Rozbalit vlákno
0