Opravdu velké kombi v nabídce Škody Auto dosud chybělo, ale tento stav se za několik málo týdnů změní. Superb se představí ve verzi Combi v září ve Frankfurtu. Ke dříve zveřejněným fotografiím jsme přidali 3 nové.
Má to oblepený světla, aby vypadal víc jako oktávka... což teda neznamená, že tam podoba není. Podle fotek jsou proporce vyvážené, na první pohled na mě působí mnohem líp jak Octavia kombi. Akorát se mně nelíbí sklon zádi ve stylu Fabie Combi ;-\
to nevadí, veď niekto sa už ujme toho, aby Ti vysvetlil, že v prípade kombíka od Škodovky nemusia byť piate dvere príliš kolmé a strecha sa môže vzadu zvažovať kvôli lepšej aerodynamike... :-) u iných je to prehrešok, ale "co je doma, to se počítá, pánové"...pre mňa bežná Škodovka podobajúca sa na Oktu a sklon zadných partií kopírujúci linky Fabky ako si napísal...napriek tomu, kombi mi príde celkovo vyváženejšie ako trochu ťažkopádny sedan/liftback/, ktorý v zadných partiách pôsobí rozporuplne...najväčšmi sa mi však i tak pozdáva na tej dávnejšej fotomontážnej snímke, kde to pôsobí ako dôstojný a vyzretý kombík, preto nie celkom chápem snahu Škodovky spraviť z tohto "ťažkotonážnika" vzhľadovo "športovejšie" kombi s mierne viac zvažujúcou sa strechou (i keď skutočne iba mierne viac) a hlavne vekom piatych dvier rezaným pod ostrejším uhlom :no: uvítal bych skôr ten "fotomontážny" look...škoda Škoda ;-\
Teď mně došlo, že kvůli tomu úhlu se vlastně může stát že to už ani nebude kombík... no musíme počkat na úřední přeměření sklonu zádi na oficiálních fotkách >:D
na jednej strane postaví Škodovka "limuzínu", ktorá sa snaží pôsobiť tvarovo dospelo a usadnuto (i keď jej dizajn je ťažko stráviteľný), a na druhej strane "pília" kombíka do "športovejšie" zvažujúcich sa zadných partií...u Alfy to človek pochopí a berie ako normálnu vec, ale u Škodovky, ktorá sa pasuje za familiárny voz to je tak trochu mimo misu...
Z toho profilovýho pohledu na mě působí proporce kombíku líp než u twindooru, kterej až moc zdůrazňuje neohrabanost boků a přerostlý převisy...
Vadí mně jenom ten fabiózní tvar zadního sloupku. Proč neudělali ten oblouk pravidelnější a proč není část pod zadním oknem kolmá? To si říkám při každým pohledu na tu fotku. Oktávka má toto už od první generace vyřešený mnohem elegantněji. Ale je mně to vcelku jedno, design škodovek je poslední dobou jedna podivnost za druhou, takže mě ani nic překvapit nemůže :-)
Jinak souhlasím - 159 (a přidal bych ještě 3er, Accord a CTS) v kombíku jsou nádherný sportovně střižený auta. Ostatní se to snaží z mně nejasných důvodů taky kopírovat a kombinovat a roubovat na konzervativní tvary zbytku auta.
Měl bys napsat stížnost šéfovi designu ve Škodě, je to SK občan, Josef Kaban.Podle mne ten pán,umí a umí hodně.Si škodu nekupuj,kup si kiji a je.Já si nekoupím ani jedno. :-!
Tak tak, mat za sebou v 36 rokoch takú prácu ako on, uz asi do konca zivota nerobím. Momentálne zarezáva na dizajne novej Octavie, co je jeho prvá Skodovka navrhnutá "zgruntu", na rozdiel od faceliftu O II a tohto Supa Combi. Tak som zvedavý na jeho komplet vlastný výtvor.
vonkoncom ma nezaujíma, čo si nekúpiš, ani to, čo si kúpiš...viem, že šéfdizajnérom Škody je Jozef Kabaň a čo urobí s dizajnom Škody uvidíme, to, čo vychádza z dielní Škody v súčasnosti, nie je pre mňa vôbec pohľadné, až na Octaviu, ktorú však faceliftom tiež iba "domrvili"...
No vidiš, mně zase pro změnu vůbec nezajímá, že ty naprosto neochvějně a přesně víš, co kdo na to auto poví a jak zdůvodní.Nechápu, proč by měl někdo něco zdůvodňovat a komu?Mně zase např. nezajímal tvůj virtuální výklad co kdo bude zdůvodňovat ale abych se dovzdělal,tak jsem to přečet.Myslím, že prům. občané s prům.platem v SK i ČR si toto auto jako nové nekoupí a co si kdo koupí lidé k podnikání, co nás do toho?Svoboda volby se tomu říká. :-! Je mi dokonce úplně jedno,o kolik % se zvýšily letos prodeje Kije v Evropě. :-)
Střídat manželku každý rok, tak si tohle auto koupím ihned... to se bude českému zákazníkovi, náročnému hlavně na zavazadelník, velice líbit! Jde pouze o to kolik bude stát startovací verze, ale i tak se na našem trhu bude tomuto vozu hádám dařit velice dobře ;-)
Ja to vidím skepticky. Aby sa tento kombík predával, musel by byť cenovo na úrovni sedanu/liftbacku. Twindoor je super(b) vec, ale myslím že v tomto prípade pôjde Škoda proti sebe. V tejto triede sa klientela už výrazne zužuje, pochybujem že si napr. rodiny alebo chalupári kúpia Sup. combi, možno tak na západe...
na rakev, černý zadní okna a v kombinaci s černým lakem je to tak akorát - dobrý nápad :yes: ale mě napadla ještě jedna verze - Škoda Superb Praktik - to myslím, že by trhalo prodejní úspěchy, kdyby v zádu udělali železný okna a nějakou 1,2 htp do toho... >:-[]
smrťáku, najprv to chceš na pravidelné sťahovanie vercajchu rok po svadbe a nakoniec ako funebrácky voz...Ty si sa musel do toho velice zaľúbiť, keď chceš mať istotu, že ak by Ťa jedna z Tvojich vyvolených klepla nadobro, tak sa budeš od nej aj tak "sťahovať" v Superbéčku kombi >:D >:D >:-[]
stačí ještě doplnit do vozu přímé spalování v případě zpopelnění, rádio které má dvanácterátkrát lepší příjem signálu dechovkových stanic, nepjůštřelná skla atd... ale hlavně:
První dojem je dost příšernej, možná se stane zázrak a po odlepení kamufláže to bude o něčem jiným, ale tomu dávám tak 20%...
A sklon zadního víka je tristní, zkrátka Škoda, teď už jen čekám na to, že to bude mít schod v kufru jako Octavie a všechny negativní předpovědi se do posledního puntíku naplní...
pozri, aj to môže byť pre niekoho protiargument pre kúpu tohto či iného kombi, každý má svoje kritériá, tak prečo by nemohol vyriecť svoj ortieľ?! :-! keby aj v ničom inom pravdu nemal, tak s tým sklonom zadných dverí ju má určite, pretože v tomto pojatí to tak trochu stráca na praktickosti kombíka...ale zase, kto chce, kúpi si Volvo s kolmicou na zadku...
naopak já v tom sklonu problém nevidím , už takhle bude ten zavazadelník zřejmě nadprůměrný (dynamičnost tohoto kombi je vzhledem k agresivní přídi nezbytností) a nakládací hranu bude zřejmě možno eliminovat mezipodlahou. Takže kolmá záď by podle mého názoru k tomu nepasovala ,ale místní pseudokonstruktéři to zřejmě vidí jinak ;-)
ja zase nehovorím o kolmej zadnici, tá patrí hlavne k Volvu, ale zdieľam názor, že na fotomontáži to vyzerá o kus lepšie ako sa to zatiaľ javí z reálnych záberov...medzipodlaha bude isto v ponuke, takže mne ani nevadí schod do kufra, ktorý sa dá poriešiť, no sklon C-stĺpiku neporiešiš a keď tam budeš chcieť dať niečo dlhšie a vyššie, tak možno nezatvoríš zadné veko, to vidím ako zbytočný problém, ktorý by nevznikol, keby to vyzeralo ako na fotomontáži, ale koľko ľudí, toľko chutí ;-)
Mno mezipodlaha to skutečně v mnoha případech neřeší, protože pak snižuje skutečnou využitelnou výšku kufru víc než u konkurence, kde mají nakládací hranu nižší... A nejdená se jen o problém samotnýho kočárku ale jsem zvyklej převážet v autě s kočárkem i svoje kolo (z důvodu že se pak nemusím ploužit 120 km/h s kolem na střeše) a to už moc kombíků na trhu neumí...
nojo, mně se zdá, že toho chceš moc nebo nevíš, co ccheš... to je nakoenc vidět i na tom stylu jízdy, ale to je tady normální, kdo se plazí po silnici 1. třídy stovkou za fabií, tak je to * a nula... a to samý po dálnici co? kdo se platí za stejnou fabií po rovině 140 a do kopce 120 za čímkoliv, tak je ubohej, my na to máme koně, tak proč bysme po okresce nejeli 140 a po dálnici 180?
Myslím, že vím co chci... Nevím co mi tady podsouváš, nevidim nic zvláštního na tom, když chci auto, kam naložím kolo dovnitř i s kočárkem, abych se na cestě do Alp nemusel ploužit 120 km/h. Protože když v Německu jedu stabilně 150 až 160 km/h, tak pak když zpomalím na 120km/h mám pocit, že stojím... Samozřejmě žekdyž jedu do Jizerek tak bych to i přežil, ale kolo v autě je vždycky pohodlnější i bezpečnější (nižší těžiště, menší aerodyn. odpor atd.)...
světla budou ze sedanu, toto jsou polepy, na idnesu jsou výřezy detailů. Nechápu ty hodnocení auta, který po sundání polepů bude působit úplně jinak 8-s
Tento mohutný kombík se mi velmi líbí, protože nabízí techniku, kterou konkurence ve třídě nemá ani ve snu. V neposlední řadě i nadměrný prostor a jistě i ceny, které bych u konkurence a mimo VW snad jedině prémiové, musel notně přeplatit.
:-) jsem sitohoto prispevku vsiml opzdeji, nevadi. Nj, zmena bejva obcas prijemna, taky jsem tolik necekal, ale tak snad se ted bude blesku z Opelu darit...
Pro průměrnýho bělocha vyrábí VW i průměrný auta a je jedno jestli se jmenuje Škoda či Seat a Audi.Naštěstí se v evropě montujou japonci a korejci a ostatní evropský značky jsou dost kvalitní a to díky technice. :-!Nepočítám luxusní "koráby",na ty nemám a ojetou A6,A8 či Tuerega určitě do garáže nechci.
Jasně, ještě že tu máme technicky "nadprůměrnou" konkurenci by Korea apod., bez ní by si ani mírně nadprůměrný evropský běloch vlastně neměl co koupit... :no:8-s:*)
P.S. Není ten tvůj nick trochu "křížený" na mula ("Tueregu ")? ;-)
Máš recht.
Navíc prodejci VW mluvěj nějakou divnou cizí řečí.Byl jsem tudle mrknout na Golfa a ptali se mě, jestli chci hatch nebo kombi nebo turbobenzín nebo turbodiesel nebo DSG nebo adaptivní podvozek nebo 4motion nebo GTI...
Dál nevím - utekl jsem tam odsud rovnou pro Auris 1,33 - tam na mně byli slušný - dali mi vybrat jestli modrej nebo červenej.
Turbo...,já nechci benzínový motor s turbem,proč?Jen to prodražuje servis.Chci kvalitní atmosférický benzin,spolehlivý.Když turbodiesel,tak technologie CR,třeba 1.6 obsah stačí,výkon nad 80kw,nebo rovnou alespoň 90kw,stejně už v každém dieselu turbo je,tak tam už to je jedno.Je něco takového u VW k dispozici,no zatím nemáme. :-!
Každý výrobce totiž nabízí,to co lidi chtějí a 100 lidí=100 chutí.
Nojo - ale Johnn(y) mluvil o BENZÍNovém turbu..
TDi z roku 95 asi ještě "ok", myslím že TDi bylo "na vzestupu" cca do roku 99/00 - pak přišla trochu "problematická" léta
PS: Jeden známý kdysi na Maserati V6 3.2 Turbo utratil NEuvěřitelé peníze (ale když jezdilo - bylo to SKVĚLÉ auto!) :yes::-)
PS: Asi budu za BLONDýnu a "něco" mi to "říká", ale co to je "bez šíbru"??
Myslíš, že dnešní 2.OT(F)SI mají problém najet běžně 200 tis. bez výměny turba? A odejít turbo může stejně tak u dieselu jako u benzinu...a je jen otázkou času, kdy budou u nových aut benzínové atmosféry podobně rozšířené jako u dieselů...
Pokud někdo dnes uvažuje stylem co všechno se mu případně může na novém autě časem pokazit, tak ať rovmou také vynechá všechna extras, klimou počínaje a ESP konče... :-!
Doufám že NE (víte že ho DOPORUČUJi :-)
VÍM že se "spolehlivost" turbodmychadel v posledním desetiletí HODNĚ zlepšila - ale "obecně" se OBÁVÁM, že CELKOVĚ se spolehlivost spíše SNIŽUJE (a NEjen u aut ;-\
PS: Jinak samozřejmě SOUHLASím, že "STRACHOVAT se DOPŘEDU" je "bubost" :-)
PPS: Já ale STATEČNÁ - já si koupila (již několikátý) Citroën ;-)
To samé bylo u Brumly - platí to na VŠE (a pro CELOU Evropu) :yes::-)
PS: Ale "jen" prvních 150.000 km :-|
PPS: A politiky (skoro BEZ výjimky) já OPRAVDU NE"musím" :no:
(pomalu) Dobrou :-)
S atmosférickým benzínem přes 450000km bez problémů,což bez výměny turba nevím,nevím.Zkus si vzpomenout na téměř nezničitelné atmosférické diesly (já vím chyběla jim akcelerace),neskutečné držáky a tubodiesly už takovou životnost nemájí.Toto ti potvrdí každý mechanik od osobáku,náklaďáků až po traktory.
A když už to musí být tedy turbodiesel tak alespoň z daného objemu výkonný,technika,která se může pokazit (třeba i vinou řidiče) tam stejně je.
Nechápu,proč bych se měl omezovat ve výběru.Vzájmu čeho?Jednoduchost,nenáročnost (časování ventilů je složitější,ale pracuje při teplotách a otáčkách,jaký má vačka,žádný extrém)=atmosféra.Složitější technika pracující za velmi vysokých teplot a otáček,vyšší nároky=turbo.U mázání jsou totiž teploty dost podstatné.
Atmosferický diesel...opravdu skvělé doporučení, ale proč nezkusit třeba parní stroj, koně nebo bicykl..., tam budou otáčky
a teplota ještě "optimálnější"...a tím i nižší "nároky" na mazání... :*):-!
P.S. Jak už jsem psal, ono je dnes těch "zbytečně" možných zdrojů poruch na autě nekonečně mnoho a zrovna turbo (na druhou stranu) patří k těm nejúčinějším, což jasně dokazují dnešní moderní turbodiesely a pomalu (ale jistě) už i turbobenzíny v osobních autech...
Kdyby se člověk musel "omezovat" myšlenkou,
že se může cokoli "pokazit", nebo něco dlouho "nevydržet", asi bychom žili ještě na stromech a i vynálezy jako spalovací (atmosférický) motor by byly spíš utopií...
Ale no tak,psal jsem,že atmo diesel byl líný,akcelerace prostě pomalá,ale spolehlivost a spotřeba byli skvělé.
Nechápu proč bych si měl zbytečně ochuzovat motorovou nabídku o nenáročný motor do auta nižší střední a menšího.Nemusíme řešit co je horší,nebo lepší,každý můžeme mít jinou zkušenost.Reagoval jsem na víc na přispěvek,který jsem pochopil,že si musí vybrat každý,ale jsem toho názoru,že nemusí.Nic víc.
Jó můžeš,ale neznáš náhodou lepší atmosféry?Já jo,ale musíš upustit od fixaci na značku.
Ale shodneme se v jednom,kdo si někde nechce vybrat (jakákoliv značka),tak si nevybere.
me se treba kombajny libej a Superb se me libi taky, ale at je Skodovka sebelepsi, tak ja se nani poard budu koukat skrz penezenu a srovnavat s cenou konkurence, pokud me proste treba "obdobne velka" Insignie ST nabidne s nejlepsi moznou motorizaci a nejlepsi moznou vybavou (tedy 2.8T Cosmo) cenu se slevou okolo 850-900 tisic s dani, tak nemam duvod pokukovat po Superbu Kombi kde za tu cenu zrejme bude Elegance nebo Exclusive, ale slabsi a mene objemna motorizace a porad chudsi vybava kterou bude potreba doklikat a doplatit
u Opla jsem prisli, rekli ze chce Insignii ST 2.8T Cosmo a sevsim co se doni da dat, cenikove to vyslo na nejakych 1180k, a se selvou o ktere ani nediskutovali byla za 930k, takze bezkecu sleva ctvrt mice
u Skodovky clovek prijde, rekne ze chce vetsi kombik s benzinakem a nabidnou mu Fabii 1.4TDi v akci a o sleve nechtej sliset ani naznakem
srandysto >:D vic nez 2-3cm navic na Insignii mu nedavam, spis tipuju delku pod tech 4908 a to co ja od auta ocekavam nejvic, tedy delka lozne plochy po sklopeni zadnich sedacek (proste potrebuju co nejdelsi :-) ), pocitam bude +- taky stejna
Superb "lifto-sedan" - delka 4838mm
Superb Kombi - delka ????mm
Insignia sedan - delka 4830mm
Insignia ST - delka 4908mm
Ja si dokonca myslím, ze to nielenze nebude na úrovni Insignie ST, ale ze lift bude presahovat o centimeter-dva (ak vobec). Uz previs liftu nie je malý a po vzore Octavie usudzujem, ze dĺzka bude +/- rovnaká.
Prohlédl sis Insignii naživo? Já ano, prolezl jsem ji v Brně a můžu ti říct, že velikostí a uspořádání uvnitř bohužel nemá ani na tu Oktávii. Navíc, jestli se nepletu, tak Insignie je pětidvířko nebo combi a v tom pětidvířku se vzadu nedá sedět rovně a vepředu zase pohodlně, tedy sorry - Roman Skamene by tam problém neměl, ale každý nad 180 cm výšky ano. V oktávce (o superbu ani nemluvě) jsem podobné problémy nikdy neměl a to ani vpředu, ani vzadu.
Insignie ST us mame dve a ani se svejma 183-184cm nemam problem ani vepredu ani vzadu, obe jsou s motorizaci 2.8t, jedna Cosmo a druha Sport, obe se s temer maximalni vybavou vlezli do 850 tisic s dani, v OkteKombi vzadu se me teda pohodlne opravdu nesedi, ac se tam vpoho vlezu, proste sedacky maj desny a nezavisle na vybave, na SupaKombi jsem zvedavej, ale vic odnej fakt necekam, ne pri stejne cene
ja sem teda v insignii sedel pouze vepredu ale ackoliv merim 183cm tak sem tam problem s mistem nemel. tak ti nevim. dokonce mi pozice za volantem prisla hodne prijemna.
a beztak je to drahý:-) to sou ty slevy:-) jako když měli nějakej hadr za stovku a bylo to škrtlý z 500,
- přitom za to tričko který vypadalo tak na vytření podlahy (a to to byl značkvoej obchod) ybch těch 500 NIKDY nedal:-)
Osobně radši toho Supa v tý 1.4TSI a nebo 1.8. pořád to aj v plné palbě bude levnější jak ten tvůj Opel >:D >:-[]
a větší kombík s benzíňákem a 1.4 TDI tosi sand děláš predel a nebo jsi taký *? A slevy se ve Škodovce dají taky uhnat pěkný, jen chtít:-) jenže to nesmíš zůstat u prvního prodejce:-)
Jenže jak mi říkal jeden prodejce u Citroënu -> KAŽDÁ sleva se nějak zaplatí a MUSÍ zaplatit! On ten obchodník se neošidí:(:-! >:D třeba ty renault Slevy, 10 000,- v hotovosti a na leasing 20 000,- ano, hezký,a le zatimco u fabie za 3 roky přeplatíš 16 000, což je cca rozumný, 5 kolíků za rok jako úrok, tak u kosočtverce Clio, a teďka poslouchejte, je to cca 60 000,- tose to pak dávaj slevy:-) když přeplatíš za rok 20 000,- to jest za rok tolik, co u Škodovky za 3 roky:-)
každá sleva se zaplatí:-) >:D >:-[]
Správny kúsok skladačky na správnom mieste. Podľa fotiek mi príde ten zadok trochu nudný, ale uvidíme, možno kamufláž skrýva zaujímavejšie línie, ako čakám.
Proč nudný? Je ohromný a jistě ho každý majitel rozveselí nějakým materiálem na stavbu víkendového sídla, nebo klidně kočárkem pro čtyřčata bez nutnosti odmontovávat kolečka.
Asi opravdu nemají v desingkanceláři VW moc nápadů a tak vznikne ten výtvor Fab-Ovia,kříženec Fabie a Oktavie.Z boku a ze zadu tak opravdu vypadá a nějaká "agresivní" přední maska to nezachrání.Velikost "kufru se o moc nezvýší a to díky zakulacenýmu zadku.Asi bude hodně příznivců aut z MB sklamaných a možná i dotčených,ale tak to vidím.
a mně se líbí i ten Sup, a víc jak Octavie aj fabie.... A Yeti taky neni špatný na to že je to zas krabice:-)
A jiank maj to kluci ze škodovky náhodou celou tu modelovou řadu když vedle sebe srovnáte, duělanou mooc hezky:-):-! >:D >:-[]:yes:
když ty bys chtěl ze Supa combi druhýho Yetiho a nebo Berlingo. co furt máte s rovným zadkem? když chcete rovný zadek, kupte si Berlingo, Kango, Combo (Opel), Partnera a nebo LOGANA ;-\ :'-(8-s
keby to malo rovný zadok, tak polovička ľudí by tu písala aký je to hnusný rovný zadok, načo sa ta Škoda zase hraje...prosto ako vždy ;-)
oblý zadok vyzerá oveľa elegantnejšie a elegancia, je pri automobiloch strednej triedy podstatná, hranatý zadok majú mať dodávky a nie elegantná autá strednej triedy ako napríklad Ford Mondeo Combi >:D nič proti Fordu - mam ho rád to len kvôli takýmto "rečiam"... ;-)
Proč, když vyjde jakákoliv nová škodovka (snad kromě yetiho, který se celkem líbí) se všichni napřed zděsí, potom začnou přemýšlet, proč ten "design" je takovej jakej je.. A po půl roce se tak zhruba začne říkat.. ale joo, není to tak zlý.. protože si na to zvyknem a už to tolik nevnímáme,)
Příklady: nová fabia, facelift octávky II, nový (resp. i starý) superb, vpomínám si i na rozpaky při představení octy II.. atd..
Jeden z klíčových designových prvků sedanu, a totiž odvázané pozadí, se bohužel ve verzi kombi nekoná. Jedná se tak o příliš konzervativní pojetí, což je škoda. Proporčně je Superb Kombi vyvážený, nikde nic nechybí ani nepřebývá, ale to je právě ten problém. :-|
No, naštěstí Škoda setrvává uvnitř svých markant a nesnaží se v mutacích kombi hledat nové světy, jako jiní. Ostatně, žádné jiné světy nejsou. Jsou jen auta kombi a pak ta, která se snaží jako kombi nevypadat. Těžko se to chápe, ale je to tak.
Takže jen letmá exkurze do kombisvěta - Kombík je kombíkem trojjediným provedením:
- rovná neupadající střecha
- kolmá záď
- akcent na nákladový prostor
Tam, kde výrobce rezignuje na více než jeden z pojmových znaků kombi, se dopouští autosmilstva, které ovšem samozřejmě popravdě dopadá jak dopadá... no, jen se rozhlédni...
Jak (opět) asi týden všichni víme, kombíky umí především Mercedes-Benz. Umí je ovšem i Volvo, BMW, AUDI, samozřejmě VW a i naše Škoda. Ta je dokonce (Octavia!) umí tak dokonale, že vlastně nemá ve své třídě důstojnou konkurenci.
No, a nyní superbální kombi. Je to tam. Všechno. Ta příznačná škodovácká uměřenost, elegance a styl. Rozměr karoserie je božský, zavazadlový prostor pak bude jistě gigantický. Současně je fajn, že se v případě superbu nepokusila škoda stvořit kombi pro panáky, nýbrž, že stvořila neokázalé, veskrze praktické, současně velmi přitažlivé auto. Když k tomu člověk přidá zde již kolegou Navtechem zmíněnou špičkovou techniku, není vlastně co řešit.
Tedy, máš-li štrotvyhlášku u podolku a krizi už za sebou, asi budeš v kombi volit něco z mistrnné německé prémie či od volva. Pokud pak jedeš v mainstreamovém světě a hraješ současně na image, jedeš automaticky Passata v kombi. No, a jsi-li trochu (mainstreamový)patriot, chybu rozhodně neuděláš, když necháš v garáži odfrkávat Superba v kombi kombinéze.
Jak jim VW dovolilo vůbec tohle postavit? Snad měli podmínku, že to bude stát víc než Pasát. Ono němci a spol stejně berou škodovku jako lowend, takže nic moc, jen tady v ČR o tom budou nic neřešící diskuze. Alespoň konečně mají něco, na co můžou udělat hned od začátku slevovou akci, aby alespoň něco prodali, páč jak známe cenovou politiku VW, tak základ nepůjde pod milion a první modely se budou prodávat v nejvyšší výbavě za 3 miliony.
V cenové hladině Superbu combi bych šel raději do Mercedesu.
Co to je??? To se nám škodovka zase jednou předvedla ve světle, jak jí všichni známe.... :no: A to se mi normální Superb docela líbil, měl pěknou záď a byla to jediná škodovka, který jsem nekritizoval design. Proč sakra třeba neudělali zadní světla horizontální, aby opticky rozšiřovali záď, tak jako to má sedanoliftback(?). A vůbec ten zadek měli udělat úplně jinak, mě by se líbilo třeba něco ve stilu nový C5 Break nebo Insignie Sports Tourer. ;-) Ale tohle je stejný hnus jako koktávka, jenom ve většim! :-!:no:
U Insignie se kufr podřizoval designu, u Superbu se design podřizuje kufru...ale souhlasím, že světla by mohly vypadat jinak...ale zase na druhou stranu je to něco jiného než právě třeba u Insignie-třeba právě to bylo v plánu ;-\
>:D Chtěl, se světlou výškou nejmíň metr a byl by potaženej celej plastem od kol až na střechu, aby nezatýkalo na kočku nebo na čudlík, kterým se to mačká >:-[] .P.s.:A funguje to i na slony! >:-[]
No jelikož Mondeo bývá letos v akci s 2.0 TDCI 103 kw a výbavou Titanium za 490 tisic s DPH (letos v květnu sleva 35% z ceníkových cen na auto do výroby), jsem zvědavý na konkurenceschopnost Superbu kombi. Škodu si lidí kupují snad z nostalgie, z příslušnosti k VW, ale rozhodně ne z racionálního poměru cena/užitná hodnota